Polen zijn wit, lijken meer op slavische volkeren..
Maar ik bedoelde meer te zeggen dat je alles wat niet Nederlands is liever het land uit trapt. Daar ben je dan 25 voor..
Goed je best gedaan met opgroeien..
Misschien sturen ze alleen de lelijke in kleren uit 1991 hier naartoe. Dan houden ze daar de mooie in hippe kleren.
Maar ik bedoelde meer te zeggen dat je alles wat niet Nederlands is liever het land uit trapt. Daar ben je dan 25 voor..
Goed je best gedaan met opgroeien..
Wat heeft dit met opgroeien te maken???
De meeste ouwelui (70+) die ik ken die zien dezelfde problematieken als wij en brengen ook dezelfde oplossing.
Die pro-multikul mentaliteit is eerder iets wat je kan opmerken als 'duidelijk niet opgevoed', of laat je ook iedere zwerver in je huis omdat ie het buiten zo koud vind?
Nee?
Waarom dan wel met die allochtonen??
zwerver in je huis omdat ie het buiten zo koud vind?
Mensen de er uit trappen is geen problematiek oplossen, maar dat snap je hopenlijk wel..
Het feit dat je allochtonen al met zwervers vergelijkt geeft al aan in hoe ver naar rechts je bent doorgeschoten, maar dat viel eigenlijk al af te lezen in zeer oude topics van je.
De meeste mensen die hiernaartoe komen op de boot hebben evenveel als zwervers, en die zwervers zijn al in Nederland.
Ipv de zwerver op te voeden ed doen ze het bij de allochtoon.
Nou, al die mensen eruit trappen zal minstens de helft van de huidige problemen oplossen...
De meeste mensen die hiernaartoe komen op de boot hebben evenveel als zwervers, en die zwervers zijn al in Nederland.
Niemand heeft het nog over de Polen trouwens..
Terwijl die ook echt met kudde's dit land binnen komen. In mijn straat hier zijn al 4 huisen gekocht door een groep Polen, die er met ze 8en wonen ofzo..
De meeste ouwelui (70+) die ik ken die zien dezelfde problematieken als wij en brengen ook dezelfde oplossing.
of laat je ook iedere zwerver in je huis omdat ie het buiten zo koud vind?
Nee?
Waarom dan wel met die allochtonen??
Oh, nu ineens heb je het over asielzoekers.. Ik dacht dat we het over onze islamitische medemens hadden. Of maak jij geen onderscheid tussen deze twee?
en da los je de problemen mee op denk je, denk eerder dat je de problemen verplaatst dan of ga je toegeven dat t tog wel beetje egoistisch is van je?
damn man, je lijkt wel een klein kind
Nu je het erover hebt inderdaad
In Rotterdam is er een groot huizentekort.
Veel wijken worden gewoon gesloopt, en waar er eerst betaalbare huurwoningen stonden komen nu dure koophuizen voor terug.
Wachtlijsten worden langer en langer en particuliere huisbazen schroeven de prijzen op.
Veel gezinnen kunnen niet langer Eneco betalen, krijgen geen huursubsidie en staan binnen de kortste keren op straat.
Normale gezinnen die dakloos worden.
Dan is er een wijk die op de slooplijst staat die compleet gerenoveert en gemeubileerd wordt zodat de Polen hier voor een klein prijsje goed kunnen komen wonen.
Is dit geen kolder?
Kom op, bejaarden vinden alles wat ze niet gewent waren "uit hun tijd" vreemd.
Daarbij heb je ook bejaarden uit de grote stad die erin mee gegroeit zijn en er geen problemen mee hebben.
Ik snap je punt totaal niet, je laat per definitie niemand je huis in die je niet kent.
En bejaarden uit de stad onderkennen het probleem juist meer; als ik deelneem aan het openbaar vervoer spreek ik vaak degene die naast me zit, zo ook weleens ouderen.
De meeste van die ouderen zien alles wat Nederland kenmerkte verdwijnen voor bouwterreinen, durven nauwelijks over straat VANWEGE de onveiligheid die allochtonen met zich meebrengen.
Zo sprak ik laatst een vrouwtje dat na donker niet over straat durfde omdat de marokaanse overlastgever in haar stadswijk de buurt onveilig maakt.
Mijn land is mijn huis, dat heet patriotisme
Bovendien hoef je tegenwoordig niet meer in de randstad te wonen om er last van te hebben; hier in limburg wordt het ook steeds erger met het allochtonen-gehalte en de veiligheid op straat.
Dan verplaatsen we het naar hun thuisland, waar die problemen ook vandaan komen.
Hier zeg je zelf al dat wij de troep van anderen opruimen door ze allemaal hier te herbergen.
Hier in de Randstad heb ik anders totáál geen problemen met mijn Islamitische medemens, terwijl toch in mijn stukje straat er 4 Islamitische gezinnen wonen met kinderen.
Ik zeg ze altijd vrolijk gedag als ik langsloop, en ze zeggen mij het net zo vrolijk terug.
Weet je wat ik denk dat het is.
Vanaf de peuterschool zat ik al op school met 3 Turkse kinderen, 4 Marrokaanse, 2 Surinamers, 3 Antillianen en 1 Indonesische jongen. Daarnaast hadden we nog een uitwisselings student uit Korea maar dat terzijde.
Ik speelde vanaf me 4e al met alle culturen vertegenwoordigt in Nederland, kwam er ook over de vloer en at er tussen de middag.
Ik ben net als zoveel mensen uit de Randstad of grote stad het zó gewend met al die culturen samen te leven. Dat het voor mij gewoon het natuurlijkste is wat er maar kan zijn.
Ik denk dat op veel plekken buiten de randstad de Islamitische medemens pas midden jaren 90 zich vestigde. En dat daarom zoveel boerengrut en andere platteland en Gristendorp volk NU problemen hebben met Moslims. Want wat de boer niet kent dat eet ie niet!
Ik zeg niet dat ik nooit vervelende ervaringen met Moslimjeugd heb gehad, maar ik heb er nét zoveel goede ervaringen voor terug gehad.
Waarom? Omdat ik er al vanaf de blokkenhoek voor open sta..
Ik denk dat bijvoorbeeld D1y9o8b5 zijn complete school periode met autochtoon volk in de klas zat. Misschien een beetje generaliserend en kort door de bocht. Maar het verklaart wel waarom zoveel dorpvolk tegenwoordig een hekel hebben aan moslims.
En over het algemeen mensen uit grote steden als Amsterdam, Utrecht etc. dezelfde problemen tegen het lijf lopen. Maar het op de een of andere manier beter kunnen relativeren.
En over het algemeen mensen uit grote steden als Amsterdam, Utrecht etc. dezelfde problemen tegen het lijf lopen. Maar het op de een of andere manier beter kunnen relativeren.
de wereld is van iedereen, vind je die nie beter?
de wereld is van iedereen, vind je die nie beter?
Die wereld is ook geografisch opgedeeld naar volk en land, laten we die daar ook binnen houden en niet telkens verschepen
Ik woon zelf in een grote stad en kan problemen als buitenlanders die me harddrugs aanbieden, om sigaretten vragen agresief worden of gewoon erg onbeleefd doen heel makkelijk relativeren alleen wil ik dat wel pikken?
Overigens heden ten dage ga ik gewoon de deur uit in kleren die niets met mijn verleden te maken hebben, een kaal hoofd heb ik ook niet dus daar kan het niet aan liggen.
anders zet je ff De Dijk op
Kijk en beoordeel !
anders zet je ff De Dijk op
ze moeten jou op een schip zetten
Heb vroeger ook genoeg nazi-ideeen gehad en liep da ook mee te koop
De opmars van de moskee
Mooi nummer.
De enige reden waarom ze intrek zijn is omdat ze nog steeds voor een schijntje werken, ook al schrijft de Europese wet werkgevers wat anders voor.
In de fabrieken krijg je vaak niet eens zulke goede arbeidsvoorwaarden, kleine bedrijven hebben soms een eigen onvoordelige cao en grijpen iedere kans aan om minder te betalen aan de werknemer.
De bedrijven zien in de goedkope oost-europees de oplossing om minder te betalen voor hetzelfde werk.
En dit kunnen ze zeker wel opbrengen!!
Ben jij wel bekend met die sectoren waarin oost-europesen werken
waarin ze met de handen moeten werken.
In de fabrieken
De Polen die ik hier zie werken met de hele familie: Man, Vrouw, Zoon, Dochter
werken
net een plaag
in de kleine dorpen leven is écht voor ons 60 jaar terug, misschien in een aantal gevallen nog wel verder terug.
En ik denk dat vooral de dorpjes bewoners hier heen trekken..
of laat je ook iedere zwerver in je huis omdat ie het buiten zo koud vind?
Hier in de Randstad heb ik anders totáál geen problemen met mijn Islamitische medemens, terwijl toch in mijn stukje straat er 4 Islamitische gezinnen wonen met kinderen.
Ik zeg ze altijd vrolijk gedag als ik langsloop, en ze zeggen mij het net zo vrolijk terug.
Weet je wat ik denk dat het is.
Vanaf de peuterschool zat ik al op school met 3 Turkse kinderen, 4 Marrokaanse, 2 Surinamers, 3 Antillianen en 1 Indonesische jongen. Daarnaast hadden we nog een uitwisselings student uit Korea maar dat terzijde.
Ik speelde vanaf me 4e al met alle culturen vertegenwoordigt in Nederland, kwam er ook over de vloer en at er tussen de middag.
ales er geen opvang meer is en het is inderdaad ver onder het vriespunt kan een ieder bij mij een warme hap krijgen en een bed...
Morgen kan het mij overkomen,dan hoop ik ook dat iemand voor mij klaarstaat.
MENSELIJKHEID en niet alleen maar : eigen schuld dikke bult!
Ik zeg ook heel vaak: eigen schuld dikke bult
ma snap de irritaties wel, die heb ik ook zeker wel. Heb vroeger ook genoeg nazi-ideeen gehad en liep da ook mee te koop
ik heb ook genoeg kutdingen meegemaakt in en rond gouda wa ik vlakbij woon, ma ook cker me goede en mooie momenten meegemaakt.
Ik ben zelf van mening dat t ma een kleine groep is en dat de meeste wel hun best willen doen, ma vergeet niet dat t best klote is om als islamiet aan te passen hier en dat hebben andere idd voor hun verkloot... Probeer jij ma eens te solliciteren met de naam mohammed op t einde van je brief... en ik weet wa ik over praat...
Dat gewijs na elkaar los je nix mee op, kijk na jezelf eerst, da zul je vast druk genoeg mee hebben. Let op de dingen die belangrijker zijn int leven!
En dan kan k wel ouderwets of raar lullen, of hoe je t ook wilt omschrijven ma zo ist wel
Niet iedereen ist hetzelfde, en niet iedereen is verantwoordelijk voor t gedrag van de ander, ongeacht geslacht, geloof bla bla bla
Een paar????
Zoals jij je uitlaat over een MENS,niets meer en niets minder dan JIJ...kan je niet echt anders noemen.
Dus jij zegt dat we gewoon asociaal volk zijn die graag misbruik maken van de medemens en de wet aan ons laars lappen en ook nog mensen uitbuiten????
Fijn volk die Nederlanders...VVDèrs zeker?
Wat begreep ik niet? waar ben ik de mist in gegaan???
Of roep je maar wat?
Dat gaat voor jou niet op!
Minister Vogelaar wilt een vreemde religie en cultuur zich hier laten nestelen ten koste van onze religie
Bedenk goed dat de massa-immigratie niet was omdat Nederlanders het vuile werk niet wilden opknappen, maar omdat de bedrijven er niet naar betaalden.
Maar net zo goed als wat de Marokanen doen, durven mensen niet van hun "eigen volk" toe te geven dat er nou eenmaal tuig tussen zit die geen draai om hun oren krijgen thuis.
Voor de andere, vele schijnheiligen, in de kamer
Trouwens die linkse partijen zijn echt achterlijk volgens mij, ze zijn liever wilders aan het bashen dan dat ze zich afvragen waarom hij uberhaupt met 8 anderen in de kamer zit (met nu in de peilingen 15 a 20 zetels) Er gaat compleet geen lichtje branden bij die zogenaamde linkse interlectuelen. Kwalijke zaak. Hoe veel zetels moet Geert Wilders halen voordat er een lamje gaat branden? 15, 20 , 30 ? 45... ?
Voor de andere, vele schijnheiligen, in de kamer
en wa ben je bang voor dan? dat je straks vrij krijgt met schapiefeest??
niet alleen dat denk ik, ook omdat onze opa's dat nie wilde konden doen na mijn idee. Ma dan nog vind ik dat de regering destijds fout is geweest om alles zomaar (blind) binnen te laten zonder inburgering of wqeetikveel wat. Mijn (italiaanse) opa is ook als gastarbeider gekomen en heeft hard voor zn familie gewerkt, en ik weet cker dat t grootste gedeelte dat gedaan heeft die tijd. En dan ist normaal dat je derest van je gezinnetje ook laat overkomen, ma das mijn mening. ben trouwens geen moslim en me opa was dat ook niet ma vind gewoon niet dat je die mensen daarop aan moet spreken of de dupe van moet laten worden omdat anderen dr met de pet na gooien. Je bepaalt zomaar over iemands leven en dat vind ik nie kunnen.
moeten ze iig nie over mij doen en lijkt mij ook nie dat jij aangesproken wilt worden voor iets wat jij nie gedaan hebt.
Niet iedee buitenlander is hetzelfde, ma dus ook nie iedere moslim
ja dat is idd de partij die opkomt voor het gewone volk laatste aanpassing 7 september 2007 11:05