Partyflock

Forumonderwerp · 895308
Betreft: evenement: Hardcore minded, dinsdag 31 oktober 2006 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoi,
eindelijk nog es een lekker feestje lekker in men buurt :p
wie gaat er allemaal naar hardcore minded ?
op 31 oktober te putte ( bij mechelen )
Waarschuw beheerder
gaat knallen worden :d:d

Artiest {SHOWLIST artist 29738, 23160}
Waarschuw beheerder
Ik kom zeker aja hehe moe er draaien...
Zal zeker knallen worden zie ernaar uit.
Waarschuw beheerder
jep, 2 area's totale capaciteit --> 4000 partypeople, dus der kan wel wa binne he ;-)
C ya all there

Greetz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 17:05:
Ik kom zeker aja hehe moe er draaien...
Zal zeker knallen worden zie ernaar

jij staat toch ni op de line-up :s
anders moet je de voledige eens geven :)

Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 20 augustus 2006 om 17:09:
4000 partypeople

ik dacht 3000 :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 20 augustus 2006 om 17:12:
jij staat toch ni op de line-up
anders moet je de voledige eens geven

Mss nog niet op Partyflock maar is nog niet helemaal updated hehe... En volledige Line-up weet ik nog niet hehe, maybe some more surprises :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 17:19:
Mss nog niet op Partyflock maar is nog niet helemaal updated hehe... En volledige Line-up weet ik nog niet hehe, maybe some more surprises

ik hoop het van harte , maare wel hardcore dan :p:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook van de partij. Volle bak draaien in area 2. en daarnaast helemaal los natuurlijk. c u then.
Waarschuw beheerder
normaal 3000 ja, maar heb iets extra voorzien ;-) vandaar --> 4000 :) Line-up komt deze week volledig online!
So watch out and be possessed!!!!

Greetz & Respect
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 20 augustus 2006 om 18:00:
normaal 3000 ja, maar heb iets extra voorzien vandaar --> 4000 Line-up komt deze week volledig online!
So watch out and be possessed!!!!

vetjes :d:d !!!!
Waarschuw beheerder
Een dikke THANK YOU! aan de mensen die dit organiseren!! :jaja:
Waarschuw beheerder
gaat vet feestje worre!!
eindelijk kan ik mijn hardcore plaatjes boven hale en gewoon knalle!!!
komt wel goe den 31ste!!
heb er al zin in...

FEEST
Waarschuw beheerder
een 2de area dus, gaat wel vet worden zo te zien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op maandag 21 augustus 2006 om 11:46:
Om te draaien, of om met Korsakoff op de foto te sta

ik denk beidde :d
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 21 augustus 2006 om 14:35:
een 2de area dus, gaat wel vet worden zo te zien

mooi mooi :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hello,

Organiseer dit dus mee met den Kenny, dit gaat een knaller worden!!

Zie jullie op 31/10 @ putte (bij mechelen hé ;-))
De site www.hardcore-minded.be is spoedig online ( vanaf 23/8 )

Slukes,

Tom
Hardcore Minded Crew
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
respect aan de organisatie!
Waarschuw beheerder
Nice pic´je van Korsakoff

http://xs300.xs.to/xs300/06194/00_korsakoff_-_the_sound_of-cd-2006-front-hb.jpg

Grrrr....

Daar moet je alleen al voor komen... ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haba haba ;-)
nice work Tom, das de reden waarom ik samen me u organiseer se, ge hebt oog voor detail ;-)
Waarschuw beheerder
hmm korsakoffjeeuh :p
laat me daar ni over beginne eh :D
Waarschuw beheerder
Hela tis al de 24ste en nog gene site te zien! :o

*Ongeduldige ik* :D
Waarschuw beheerder
site komt vrijdag online :)
Waarschuw beheerder
Vrijdag pas?? :-o

*leven stort in* :-D
Waarschuw beheerder
het is vrijdag....
Waarschuw beheerder
Nog ff geduld ;-) , komt er vandaag er nog aan (tegen de avond)

Komt zeker in orde :-)

Paats bericht als hij in orde is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vet feest gaat dit worden!(y) ik ben van de partij!:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ook van de partij zenne
tis al te lang gelede dak nog hem zitte stampen!!

Greets
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ni om op te jagen fzo.. mo ge hebt nog klein 10 minuten voor die site online te zwieren! :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn ze daar in slaap gevallen achter hun pc:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De site ging geupload worden maar degene dat ging doen heeft probs met de pc. We gaan dit zo snel mogelijk fixen ;-)

Komt allemaal in orde! :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zaterdag 26 augustus 2006 om 14:34:
da ze es wachten

Nee zeggek u, nee!

Dan had ge mr ni moete zegge dazze woensdag/vrijdag kwam eh! Ik wul site zien! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ge zult de site te zien krijgen, gene stress.... ;-)
Geduld is een goede deugd, kbeloof dat het de moeite zal zijn :)
Waarschuw beheerder
site ziet er erg vet uit! maar de line up is aangepast, wel een beetje jammer van paul elstak en the prophet der niet meer opstaan, maar the viper is dan wel weer pluspunt(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The Viper is zeker wel een pluspunt... liever hem dan Paul zenne :-s en ja wel jammer van The Prophet maja kom... Wordt zeker bom feest ;-)
Waarschuw beheerder
héhé voila sé hij staat er ;-)

Wordt binnen paar dagen nog geupdated (muziek, sponsors,enz...)
Dus hou hem in het oog.

Line up staat al wel vast :-)

Gaat idd bommetje zijn :-)
Waarschuw beheerder
Lijkt wat op de Masters of Hardcore site :p maar mooje site hoor!

Spijtig van The Prophet ma er zijn al meer dan genoeg toppers die draaien! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 27 augustus 2006 om 16:15:
Spijtig van The Prophet ma er zijn al

zo erg vink da ni hoor , denk ni dat the prophet hardcore ging draaien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 27 augustus 2006 om 17:42:
zo erg vink da ni hoor , denk ni dat the prophet hardcore ging draaien

Tuurlijk wel en voorwa ni, is een hardcore feest dan moet em gene hardstyle gaan draaien eh, gewoon zoals vroeger zijn shizzle draaien. maja hij is er toch ni bij ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 27 augustus 2006 om 17:42:
denk ni dat the prophet hardcore ging draaien

Nee, voor HARDCORE Minded ging hij zn groove en elektro platen meenemen.. :p
Waarschuw beheerder
Al zou ik er niet mee inzitten dat ze wat zouden opwarmen met hardstyle hoor!!

*waarschuwing: serieus leesvoer*
Stel je even "de Sektor 9 zaal" eind oktober voor.. er gaat sowieso heel wat "gewoon" volk afkomen, die die niet direct op hardcore kicken, enkel hun jump gewend zijn. Geen nood, het is bewezen dat die zich even hard (vaak zelfs harder :o) op hardcore kunnen amuseren dan vele van de "echte" gabbers hier in België: kijk maar naar de laatste hardcore uurtjes op Qlimax, Bassleader, Tomorrowland, ..

Reden: daar krijgen ze eerst een muzikaal opstapje naar het hardere werk! Als die doelgroep van het begin niets dan distorte dreunen horen vrees ik dat de drempel té hoog is, die mensen stil zullen blijven staan en tenslotte met een slecht gevoel naar huis gaan.. En dan houd je een tweede editie met minder volk/pakke minder sfeer over. :S

Niet dat je het hele hardcore concept moet aanpassen hé (zéker zéker niet!) maar als je even nadenkt zou het best wel slimme zet zijn: tot middernacht OFZO soms wat hardstyle, en met de daaruit bekomen sfeer een heftige nacht doorbeuken. Of is dat zo'n slecht idee? :)

Net zoals de betere boenkfuiven af en toe R&B inzetten om de meisjes er bij te betrekken dus he.. (met dat verschil dat ze met R&B de anderen misnoegd maken, terwijl de meeste hardcore-lui in België de jump/hardstyle evengoed kunnen apprecieren!)

Nuja, er zullen hier op Partyflock wel mensen tegen zijn, zelfs ik ook (als ik enkel naar mijn persoonlijke smaak kijk) want de jump/hardstyle feestjes zijn er hier wel genoeg. Maar als ik vanuit mijn eigen ervaringen (ook met fuiven organiseren) kijk, dan is een opbouwende avond een grotere garantie voor sfeer dan wanneer je het direct maar laat snoeien. ;-)

edit: Ik heb het dus helemaal niet over er een hardstyle feestje van te maken hé. Maar moest The Prophet toch nog komen en ik had iets te zeggen, zou ik hem om bovenstaande redenen toch nog geen hardcore laten draaien. ;-) En je houd zelfs in het verste geval nog 7 uur over om de naam Hardcore Minded te rechtvaardigen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mja zit wel enige vorm van waarheid in...
Maar toch, kan je een publiek direct meehebben hoor dat ze uit hun bol gaan ook al is dat vanaf het begin van de avond ;-)... Je kan altijd opbouwend beginnen van early hardcore tot de nieuwere hardcore naar darkcore tot terror speedcore breakcore... ;-) is ook opbouwend he hehe...
Waarschuw beheerder
der zit zeker wel een vorm van waarheid in , kijk maar naar project hardcore begin dit jaar, toen er ook heel wat gewoon volk was die voor het eerst een hardcore feest bezochten en het resultaat was dat er toen veel mensen stil stonden.
maar ik denk trouwens dat het niet van in het begin rammen gaat zijn op hardcore minded want namen als korsakof, bountyhunter en pat b draaien zowieso meer de toegankelijke hardcore/hardstyle.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2242, 2678}
Artiest {SHOWLIST artist 18251, 44558}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op maandag 28 augustus 2006 om 00:55:
Net zoals de betere boenkfuiven af en toe R&B inzetten om de meisjes er bij te betrekken dus he.. (met dat verschil dat ze met R&B de anderen misnoegd maken, terwijl de meeste hardcore-lui in België de jump/hardstyle evengoed kunnen apprecieren!)

R&B op boenkfuiven...? Dan toch ni de boenkfuiven waar ik kom :D

En oké, als er wat jump/hardstyle gedraaid wordt, zullen de 'gewone' mensen dat wel apprecieren, maar als je een hardcore fuif organiseert met naam hardcore minded, moet je niet met jump/hardstyle afkomen vind ik persoonlijk.
Waarschuw beheerder
De grens tussen jump-hardstyle en hardcore is sowieso aan het vervagen. Buiten speedcore en terror natuurlijk :-)

En zoals Mozart al zegt gaan ni alle dj´s voluit en gaan ook met een opbouw beginnen die meer aan het jump genre leunt.

Maar r&b zou nogal vloeken die avond hé ;-)

Het gaat in ieder geval hard gaaaaaaannnnn!!! ;-)
Waarschuw beheerder
Idd, we hebben zoals aangehaald 2 area's, in de hoofdzaal is het hoofdthema uiteraard Hardcore, opbouwend beginnen met wat Hardstyle.
In de andere zaal daar en tegen zal er wat vanalles worden gedraaid, hoofdzakelijk weer hardcore, maar ook Hardstyle en Jump komen hier aan te pas.

Zijn er toch van die mensen die wa R&B willen horen, dan zal ik (vermits ze er wa goed uitzien uiteraard ;-) ) die wel eens meenemen naar mijn wagen en een R&B lieke opzette :)

BTW de voorverkoop is al reeds gestart, dus allen naar Fnac ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Minded Crew op maandag 28 augustus 2006 om 15:35:
grens tussen jump-hardstyle en hardcore is sowieso aan het vervagen

ik vin net van ni , ze proberen het ercht samen te laten vloeien,
op sommige feesten is het al zo :s ,
mag niet vink !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op maandag 28 augustus 2006 om 17:07:
Zijn er toch van die mensen die wa R&B willen horen, dan zal ik (vermits ze er wa goed uitzien uiteraard ) die wel eens meenemen naar mijn wagen en een R&B lieke opzette

geniepigaard :p:p:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op maandag 28 augustus 2006 om 17:09:
ik vin net van ni , ze proberen het ercht samen te laten vloeien,
op sommige feesten is het al zo ,
mag niet vink !!!

Mja valt te zien wa voor feesten het zijn, op echte hardcore feesten zal je toch geen jump horen normaal eh is ook ni de bedoeling, ok dat je op een feest zoals reverze of bassleader daar hardcore hebt geen probleem. andersom gaat niet echt vind ik ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op maandag 28 augustus 2006 om 17:07:
Idd, we hebben zoals aangehaald 2 area's, in de hoofdzaal is het hoofdthema uiteraard Hardcore, opbouwend beginnen met wat Hardstyle.
In de andere zaal daar en tegen zal er wat vanalles worden gedraaid, hoofdzakelijk weer hardcore, maar ook Hardstyle en Jump komen hier aan te pas.

Haha sehr gut! Exactly wat ik bedoelde dus!
Ben vrijwel zeker dat het zo een succes zal worden. :jaja:
Waarschuw beheerder
Begin vorige maand was ik naar Lloret de Mar gegaan (spanje, uitgaansgebied voor jongeren) en op een maandag draaide Korsakoff in 1 of andere discotheek. Tot een uur of half 1 - 1 uur draaide andere dj's hardstyle-jump-boenk... alle boenk buiten Hardcore dus. tot Korsakoff kwam, toen zei de MC da korsakoff ging draaie dus al het volk dat niks met Hardcore te maken heeft wordt vriendelijk verzocht om een andere discotheek te zoeken... wel goed gezegd vond ik. Het feesje was toen al vollop bezig maar toen Korsakoff begon ja ging iedereen uit zen dak! (vooral de hollanders dan, die feesten volgens mij toch iets harder dan de Belgen... hmm zeg het ni graag ma is volgens mij toch zo)
dus kvind da dafkes wel een punt heeft
maja langs de andere kant: Hardcore minded... de naam alleen al... ;-)

greets en tot dan moehahaha
Waarschuw beheerder
Buiten al het dj geweld, zal er ook een spectaculaire lasershow, indoor firework, gigantische plasma wall's en meer dan 60 000W _0_
Waarschuw beheerder
wow ben er benieuwd naar(y), indoor firework dat zie je niet zo veel op party's buiten de zeer grote dan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hopelijk gaan jullie een streng beleid hanteren zodat er geen wazi volk op afkomt want daar kan ik me nog weleens aan ergeren op belgische hardcore feesten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 augustus 2006 om 13:47:
hopelijk gaan jullie een streng beleid hanteren zodat er geen wazi volk op afkomt want daar kan ik me nog weleens aan ergeren op belgische hardcore feesten...laatste aanpassing 29 augustus 2006 13:49

Er zijn idd wel een paar richtlijnen opgesteld ;-)
Waarschuw beheerder
Pfft laat iedereen toch dragen wat ze willen.. vind dat beetje onderdrukking van een subcultuur.

Ik vind Puta Madre niet mooj, gaan jullie daar dan ook maar een streng beleid tegen hanteren? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op dinsdag 29 augustus 2006 om 21:53:
laat iedereen toch dragen wat ze willen

Hmmm :D Oké, missch wel, maar je moet toch ergens een lijn trekken, is ni voor niks da ze me een dress code begonne zijn :D Anders loopt het daar vol wannabee hitlers, en dan krijg je als organisatie ook ni bepaald ne goeie naam ;)
Waarschuw beheerder
Bwah, kvind heel dat wazi gedoe nogal overroepen..

Deze vakantie naar Engeland geweest naar een vrij grote militaire beurs.. Daar liepen véél Engelsen rond in duits uniform met bijhorende vlaggen, en zelfs duitstaligen in SS uniform (das wel ff van wow). :o

Maar of iemand nu naar een feest gaat met witte of rode veters in zijn kisten.. zucht.. daar heeft toch werkelijk niemand last van? :S En als je je er toch aan stoort dan moet je jezelf maar verwijderen..

Kijk: je draagt toch zelf ook de dingen die jij mooj vind, waarom zouden anderen dat dan niet mogen? Waarschijnlijk zijn de meesten hier VOOR alle dresscodes en regels, tot plotseling iets wat zij dragen (sportschoenen bv) ergens niet meer mag.. oh dan zijn dresscodes ineens absurd en onbegrijpelijk! 8-)

Zo werken dergelijke dingen dus niet he.. Als anderen iets willen dragen om zich stoerder te voelen/om mee te lopen.. of die enkelingen die er mss een niet zo mooie boodschap mee willen uitdragen.. dan hebben zij daar EVENVEEL recht toe als dat jij het recht hebt om iets aan te doen dat jij wil! En dat moet toch altijd en overal mogen? (Zolang het binnen de grenzen van onze wet blijft natuurlijk.)

Nuja de organisatie bepaalt natuurlijk de wet aan de deur.. en ik weet het, het voorkomt mogelijk wel problemen en de bedoeling daarachter is niet slecht natuurlijk.. maar toch!

Het is net zoals je hier op Partyflock geen foto met een vlag op mag hebben.. Als ik mij nu stoor aan sommige groffe woorden in mensen hun afbeelding, gaat Harry die dan ook verbieden? En wat daarna? Dan eindig je met allemaal regeltjes die idd problemen zouden kunnen voorkomen, maar ze gaan allemaal wél lijnrecht in tegen iets waar uiteindelijk veel bloed is voor gevloeid: de vrijheid van meningsuiting! En die gaat in mijn ogen boven alles!

Ookkal is je mening nog zo afwijkend, Daf zal ze verdedigen. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 04:37:
Bwah, kvind heel dat wazi gedoe nogal overroepen..

Deze vakantie naar Engeland geweest naar een vrij grote militaire beurs.. Daar liepen véél Engelsen rond in duits uniform met bijhorende vlaggen, en zelfs duitstaligen in SS uniform (das wel ff van wow).

Maar of iemand nu naar een feest gaat met witte of rode veters in zijn kisten.. zucht.. daar heeft toch werkelijk niemand last van? En als je je er toch aan stoort dan moet je jezelf maar verwijderen..

Kijk: je draagt toch zelf ook de dingen die jij mooj vind, waarom zouden anderen dat dan niet mogen? Waarschijnlijk zijn de meesten hier VOOR alle dresscodes en regels, tot plotseling iets wat zij dragen (sportschoenen bv) ergens niet meer mag.. oh dan zijn dresscodes ineens absurd en onbegrijpelijk!

Zo werken dergelijke dingen dus niet he.. Als anderen iets willen dragen om zich stoerder te voelen/om mee te lopen.. of die enkelingen die er mss een niet zo mooie boodschap mee willen uitdragen.. dan hebben zij daar EVENVEEL recht toe als dat jij het recht hebt om iets aan te doen dat jij wil! En dat moet toch altijd en overal mogen? (Zolang het binnen de grenzen van onze wet blijft natuurlijk.)

Nuja de organisatie bepaalt natuurlijk de wet aan de deur.. en ik weet het, het voorkomt mogelijk wel problemen en de bedoeling daarachter is niet slecht natuurlijk.. maar toch!

Het is net zoals je hier op Partyflock geen foto met een vlag op mag hebben.. Als ik mij nu stoor aan sommige groffe woorden in mensen hun afbeelding, gaat Harry die dan ook verbieden? En wat daarna? Dan eindig je met allemaal regeltjes die idd problemen zouden kunnen voorkomen, maar ze gaan allemaal wél lijnrecht in tegen iets waar uiteindelijk veel bloed is voor gevloeid: de vrijheid van meningsuiting! En die gaat in mijn ogen boven alles!

Ookkal is je mening nog zo afwijkend, Daf zal ze verdedigen.

Dus welkom Happy Hitler tshirts en welkom Che Guevara tshirts.. en laat nu niet iedereen verplicht dat Hardcore Minded shirt aandoen na deze mooje tekst hé! laatste aanpassing 30 augustus 2006 04:55

Niemand heeft boodschap aan politieke doeleinden op hardcore feesten! dus bannen die klote zooi... Wil je je politiek uitdrukken ga dan naar oi feesten of naar meetings... Gewoon feesten om te feesten punt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 09:16:
Niemand heeft boodschap aan politieke doeleinden op hardcore feesten! dus bannen die klote zooi... Wil je je politiek uitdrukken ga dan naar oi feesten of naar meetings... Gewoon feesten om te feesten punt!

volledig mee eens!:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

inderdaad!
als ik terugdenk aan hardcore overdrive 2001 bijvoorbeeld, daar was er een zeer slecht beleid, toen heeft men geen anti nazi beleid gevoerd met als resultaat dat het er stikte van die ventjes die dachten dat ze de hitler groet moesten brengen tijdens neophyte en daarbij kwam nog eens dat er overal rellen uitbraken(met stoelen gooien enz...)en de security kwam dikwijls niet eens tussenbeide! dat feest was echt het dieptepunt van de belgische HC scene wat mij betreft. gelukkig had men hier lessen uit getrokken en was er het jaar daarop (project hardcore 2002, sportpaleis antwerpen) een zeer streng beleid gevoerd zodat er geen fout volk binnenkwam met als resultaat een succesvol feest zonder rellen en een topsfeer! het zou leuk zijn moest er weer een echte gabbersfeer op party's heersen zoals je die had in '97/'98. de hardcore scene is net weer voet aan grond aan het krijgen in belgie, het zou zonde zijn moesten we het nu verkeerd aanpakken niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volledig mee eens :-)
jammer dak die gabbersfeer van 97/98 nooit heb meegemaakt :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en daarenboven ook nog eens dat in belgië het dragen van symbolen verwijzend naar hitler/SS/... bij wet verboden is!
Doe gewoon allemaal een effen kleur tshirtje aan en voor de rest is het hakküh geblazen! ;)
Waarschuw beheerder
Ja dat zei ik ook, dingen die de wet overtreden moeten sowieso geweigerd worden.. maar wat je tegenwoordig allemaal leest vanachter op een zo'n ticket van veters enzo.. vind ik gwoon onzin. :S

En Gabberculture, hoe zie je aan de deur wie dan fout volk is en binnen voor problemen zal zorgen? :)

Verbied dan ook maar Lonsdale hé want die NSDA slaat toch terug op de NSDAP, en dus is iedereen die het draagt fout volk.. ;) (ironisch hé)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooje flyer btw, hoop dat ik er zo nog eentje krijg om aan mn muur te hangen. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 15:43:
Ja dat zei ik ook, dingen die de wet overtreden moeten sowieso geweigerd worden.. maar wat je tegenwoordig allemaal leest vanachter op een zo'n ticket van veters enzo.. vind ik gwoon onzin.

En Gabberculture, hoe zie je aan de deur wie dan fout volk is en binnen voor problemen zal zorgen?

Verbied dan ook maar Lonsdale hé want die NSDA slaat toch terug op de NSDAP, en dus is iedereen die het draagt fout volk.. (ironisch hé)laatste aanpassing 30 augustus 2006 15:47

Da slaat niet trug op NSDAP! is gewoon een verzinsel dat 1 of andere kneus toevallig heeft ontdekt! er bestaat trouwens wel zo'n merk en dat is LONSDAPLE en dat referreert wel degelijk hiernaartoe!

Je kan niet iedere wazi bannen van feesten maar je kan het toch proberen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lonsdaple... wtf nog nooit van gehoord of gezien
Heb al wel Lomsdale gezien ma Lonsdaple... funny naam wel maar daar blijft het bij ;-)

Waarschuw beheerder
Maar nu terug alle aandacht gaande naar het feest ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Den Jokke op woensdag 30 augustus 2006 om 16:22:
Lonsdaple... wtf nog nooit van gehoord of gezien

Op project vs club liep er zo ene rond e paar jaar geleden :D Die hebbe ze na een tijdje vriendelijk verzocht het feest te verlaten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 15:56:
Mooje flyer btw, hoop dat ik er zo nog eentje krijg om aan mn muur te hangen.

geen probleem, kom op het einde van hardcore minded maar een poster en/of flyer vragen aan de vestiaire, dit geldt voor iedereen, als ze er zo 1 willen, moet je daar zijn ;-)

En het eindigt voor hardcore minded, niet op 31 oktober ;-) meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf :-)
Waarschuw beheerder
de flyer is inderdaad zeer mooi:)
Waarschuw beheerder
Gewoon feesten om te feesten punt

volledig mee eens :)
Uitspraak van Den Jokke op woensdag 30 augustus 2006 om 11:32:
die gabbersfeer van 97/98 nooit heb meegemaakt

ik eb het meegemaakt en dat was vetjes , daarom denk ik nog veel aan die goeie ouwe tijd :p
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 15:43:
die NSDA slaat toch terug op de NSDAP

das belachelijk jong, das uitgevonden door 1 of andere stomme aap :s
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 30 augustus 2006 om 17:55:
meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf

ben benieuwd :p
Artiest {SHOWLIST artist 32918, 41985, 56916}
Waarschuw beheerder
Kan iemand me toevoegen aan de line up? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op vrijdag 1 september 2006 om 03:37:
Kan iemand me toevoegen aan de line up

Voila John, bij deze is dat dan gebeurd, moest wachten tot je je lid had gemaakt he ;-)
Kan even duren voor je naam verschijnt, is omdat ze het nog moeten goedkeuren bij partyflock he ;-)

Cya
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 30 augustus 2006 om 17:55:
En het eindigt voor hardcore minded, niet op 31 oktober meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf

Van zoiets word ik dus zeer blij hé. :D

Effe offtopic ma weet iemand misschien hoe da liedje op die site juist noemt?
www.hardcore-minded.be

Oh en nu staat ze er helemaal op.. Echt bangelijke schijf. :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 2 september 2006 om 02:33:
Van zoiets word ik dus zeer blij hé.

www.hardcore-minded.be

Oh en nu staat ze er helemaal op.. Echt bangelijke schijf. laatste aanpassing 2 september 2006 02:39

Angerfist - Ultra Rebel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 2 september 2006 om 02:33:

iets van angerfist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 09:50:
Angerfist - Ultra Rebel

haha venex en ik hebben net op hetzelfde moment gepost voor hetzelfde:d
Waarschuw beheerder
Aha dankuwel, allebei! kWas het wa beu om altij op F5 te drukken alst gedaan was. :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Angerfist - Ultra Rebel

klopt ja :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.hardcore-minded.be

zal me direct is goe late gaan:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis hier precies stil gevallen :p

is er de 28e ook geen HC feesje in belgie??
Edit: juist: Project vs. club
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfff zou graag wille kome maar ben nog geen 16 :(:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 14:41:
pfff zou graag wille kome

Gewoon kome dan toch! :jaja:

Wa is da nu voor attitude? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ja misschien heb je geluk en knijpt de hardcore minded crew wel een oogje toe voor je.;)
Waarschuw beheerder
In principe mag je bijna nergens binnen als je nog geen 16 bent hé.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 6 september 2006 om 21:40:
In principe mag je bijna nergens binnen als je nog geen 16 bent hé..

ach ja ik was ook nog geen 16 al ik voor het eerst op een rave binnnekwam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 6 september 2006 om 20:37:
ach ja misschien heb je geluk en knijpt de hardcore minded crew wel een oogje toe voor

gewoon wa geld geven, pakt meestal wel :)
Waarschuw beheerder
Als dit zo blijft lopen, is hardcore minded volgende week uitverkocht, van de 2500 tickets die in vvk bij fnac waren, zijn er nog 1318 over.
Uiteraard kan er dan aan de deur nog eens 1500 man extra binnen he ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Check out www.hardcore-minded.be

Mp3 playertje geplaatst met wa extra tracks (+ nen gouwe oude)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op donderdag 7 september 2006 om 01:07:
Als dit zo blijft lopen, is hardcore minded volgende week uitverkocht, van de 2500 tickets die in vvk bij fnac waren, zijn er nog 1318 over.

dit betekent vast ook dat er nog edities zullen komen van hardcore minded;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op donderdag 7 september 2006 om 01:07:
Uiteraard kan er dan aan de deur nog eens 1500 man extra binnen he

dan ga ik opzekers ook mijn ticketje kopen :yes: dit beloofd een superfeest te worden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardcore Minded Crew op donderdag 7 september 2006 om 06:45:
Mp3 playertje geplaatst met wa extra tracks (+ nen gouwe oude)

I WILL HAVE THAT POWERRRRRRRRRRRRRRRRR (y) :)
Waarschuw beheerder

ik denk dat jullie heeel wat gratis hardcore minded shirts gaan moeten weggeven:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op donderdag 7 september 2006 om 15:09:
denk dat jullie heeel wat gratis hardcore minded shirts gaan moeten weggeven

wat voor t-shirts zijn het eigelijk
kleur ? , wat staat op het shirt enzow ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 7 september 2006 om 16:48:
wat voor t-shirts zijn het eigelijk
kleur ? , wat staat op het shirt enzow ?

het logo zeker:) ik had ergens gelezen op de site dat al wie zen ticket voor nen bepaalde datum in september kocht een gratis hc minded t shirt zou ontvangen aan de inkom maar staat nu niet meer op de site...
Waarschuw beheerder
heb men ticketje naast me ligge :p

ma van die gratis t-shirt da geloof ik toch ni zenne
maja zulle wel zien zeker?
of ik die tshirt nu krijg of ni... maakt ni uit, een feesje ga ik der zeker van make:d:d wiiiiii :d:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op donderdag 7 september 2006 om 22:30:
ma van die gratis t-shirt da geloof ik toch ni zenne

als je binnenkomt aan de kassa moet je vermelden dat je voor de 15e je ticket hebt gekocht, en dan krijg je deze!
Moet wel toegeven, had niet zo een stormloop verwacht, dus zal nog wat T-shirts moeten laten bijdrukken :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op vrijdag 8 september 2006 om 11:19:
als je binnenkomt aan de kassa moet je vermelden dat je voor de 15e je ticket hebt gekocht, en dan krijg je deze!

dat kan toch iedereen zeggen dan of staat er op het ticket een datum van aankoop of zoiets...
pas maar op dat jullie niet falliet gaan door al die gratis t-shirtjes:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 8 september 2006 om 11:30:
pas maar op dat jullie niet falliet gaan door al die gratis t-shirtjes

als ik daarvan uit zou gaan, zou ik er nooit aan begonnen zijn he ;-)
Waarschuw beheerder
Vraag daar dan toch IETS geld voor 5 euro ofzo. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
5€? volgende keer dan, nu staat gratis tshirt dus gratis tshirt en geen extra 5€ :p

kdacht eerst da die gratis tshirte ware om een beter vvk te hebbe ofzo (terwijl da dan verzonne is) ma nu geloof ik toch iet anders ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op vrijdag 8 september 2006 om 19:19:
Vraag daar dan toch IETS geld voor 5 euro ofzo

Je kan ze inderdaad ook kopen in 1 van onze standen op de avond zelf!
Prijs = € 8 per t-shirt
Waarschuw beheerder
heb vandaag het promo-materiaal gehad en tziet er super uit!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad! Die van project vs club heeft me 15 euro gekost :( afzetters :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op zaterdag 9 september 2006 om 19:16:
van project vs club heeft me 15 euro gekost afzetters

mij kost het niets :p
Waarschuw beheerder
Zucht.. nergens een optie in Partyflock om zulke berichten als bovenstaand uit te schakelen? :S

Echt waar: leuk dat je overal gratis binnen mag omdat je voor Rage Online "werkt" enzow, vind ik fijn voor jou! Wat ik niet zo fijn vind is dat bij elk feest waar ik heen ga, jij wel een bericht of 20 hebt gepost over dat je gratis binnen mag! Bij dit nu gelukkig (nog) niet. :) Ma you get my point éh.

Heeft dat met jaloezie maken? Wellicht een beetje. Maar sommige mensen werken (zoals in: écht werken) om naar feesten te kunnen gaan, en vinden het niet altijd zo leuk om bij elk feest te lezen dat jij niet hoeft te betalen, dat jij gratis merchandise krijgt, etc..

Geen probleem als je dat gewoon effe vermeld hoor want het is ook leuk. Maar heb me der in andere onderwerpen ook al aan geëergerd en dan zeg ik dat nu dus ff. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op maandag 11 september 2006 om 00:28:
wel een bericht of 20 hebt gepost over dat je gratis binnen mag! Bij dit nu gelukkig (nog) niet. Ma you get my point éh.

snap het wel, zal het nimeer doen haha :d:d
dat jij gratis merchandise

valt ni vaak voor hoor :)
Heeft dat met jaloezie maken? Wellicht ee

moet heus ni, ik moet een soort van werken daar :d , dus tis ok ni altijd zo leuk als jullie wel denken
Waarschuw beheerder
hoe was da retro feestje eigelijk der in aarschot ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Posetivo op maandag 11 september 2006 om 13:13:
hoe was da retro feestje eigelijk der in aarschot ?

Was leuk feesje :) De gouwe ouwe van vroeger nog is gehoord :p

Back ontopic: Bijna Hardcore Minded :bounce: :bounce: Nog 49 dagen...
Waarschuw beheerder
trug offtopic: retro house in aarschot vond ik minder
wel goeie retro gehoord ma das al :) weinig sfeer enzo
sfeer maak je zelf maja deze keer lukte da dus ni :)

48 dage ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op dinsdag 12 september 2006 om 11:45:
sfeer maak je zelf maja deze keer lukte da dus ni

eb gemerkt daar op da feestje een week ervoor dat het daar mor een saaie boel is in aarschot , mjaoke muziek was ni ferm, mor kvon het toch mor triestig daar :d
Waarschuw beheerder
Ge hebt het over RGR.. NOOIT NOOIT naar RGR gaan! Ik heb die fout ook is gemaakt. :P

Real Retro was echt goed vond ik, veel beter als de vorige. :jaja:

En jah van de Jumpparty/Hc Corner volgende week verwacht ik weer het zelfde als altijd. :)

En zulle we dan nu terug ontopic gaan? Wie heeft zn kaartje al? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik allang ze
kaartje is veilig verstopt op men buro :p
en ooo wee degene die daar maar zelfs durft hene kijke!! :p
Waarschuw beheerder
Ik ga stout zijn en jullie nieuwsgierig maken :-) onthoud goed volgende datum --> 25 November 2006 meer info op Hardcore Minded zelf ;-) rarara spread the word!!!
Waarschuw beheerder
da zou vet zijn, want de 27e benk jarig (h)
Waarschuw beheerder
ik heb op www.rage-online.be gezien dat dj kristof geboekt staat op die datum voor een hardcore set op een (nieuwe hardcore club?) in belgie:

Club X-Treme
25-11-2006
...., .... [BE]
Time: ....u - ....u
Style: Hardcore, Early Rave

Club X-Treme
02-12-2006
Option
Time: .....u - .....u
Style: Hardcore
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das allemol intresant , mor de 25 ste ist dan ok ni hellraiser ? :s:s

die nieuwe club mag er best aankomen :d

Waarschuw beheerder
Hehe azo de mensen curieus maken Kenny sni eerlijk :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 16:59:
Hehe azo de mensen curieus maken Kenny sni eerlijk

vind het leuk :d laat ze maar wat curieus zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 14 september 2006 om 17:25:
vind het leuk laat ze maar wat curieus zijn

ben zelf ook wel curieus ze ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op donderdag 14 september 2006 om 15:20:
ik heb op www.rage-online.be gezien dat dj kristof geboekt staat op die datum voor een hardcore set op een (nieuwe hardcore club?) in belgie

haha, deze gegevens kloppen idd. Het is een bestaande club die start met een hardcore concept waar we resident van worden. Meer info volgt spoedig, beloofd :yes:

maar eerst Hardcore Minded in Putte :p :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 17:29:
ben zelf ook wel curieus ze

:d oke oke , ik ook wel een beetje :$
maar vind de datum niet zo fijn :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 14 september 2006 om 17:30:
oke oke , ik ook wel een beetje :bloos:

geduld is een schone deugd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op donderdag 14 september 2006 om 17:32:
geduld is een schone deugd

dat is juist ja .
maar kon als kind ook niet wachten om te weten welke cadeau's ik kreeg :d
maar tijd zat , er zijn nog zoveel feesten waar we ons op moeten concentreren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op donderdag 14 september 2006 om 17:30:
haha, deze gegevens kloppen idd. Het is een bestaande club die start met een hardcore concept waar we resident van worden. Meer info volgt spoedig, beloofd

maar eerst Hardcore Minded in Putte

hmmmzzz...

Begint de huidige club met een S? :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 18:09:
Begint de huidige club met een S?

of met een C?:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op donderdag 14 september 2006 om 18:13:
of met een C?

Ni overdrijven he ;-)

Denk een klein S'ke :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 18:18:
Denk een klein S'ke

:d gewoon afwachten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 14 september 2006 om 18:19:
gewoon afwachten

hehe idd... we zullen wel zien ;-)
Waarschuw beheerder
volgens mij gaat het gewoon in de nieuwe Antwerpse club "the unit" gehouden worden. kijk maar bij de muziekstijlen daar: https://partyflock.nl/party/71663
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op donderdag 14 september 2006 om 19:14:
Jump??? don't think so

bij de muziekstijlen van the unit staat ook hardcore. en het gaat om een concept zei chucky dus 1 keer per maand hardcore avond ofzo waarschijnlijk...
nuja ik kan het ook volledig mis hebben natuurlijk, het zijn maar speculaties;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spread the word mensen: België gaat weer beginnen daveren op zijn grondvesten :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op donderdag 14 september 2006 om 22:02:
spread the word mensen: België gaat weer beginnen daveren op zijn grondvesten

yep zie het volledig zitten hier:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op donderdag 14 september 2006 om 20:37:
nuja ik kan het ook volledig mis hebben natuurlijk, het zijn maar speculati

laten we het hopen dat je het mis hebt :p
Uitspraak van MC Chucky op donderdag 14 september 2006 om 22:02:
België gaat weer beginnen daveren op zijn grondvesten

werd es tijd :d, moet ik ni zover rijzen :d

Waarschuw beheerder
zeker aanwezig wordt af feesje ;d
Waarschuw beheerder
word toffe boel , ik vrees dak de helft van het volk daar ga kennen :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op vrijdag 15 september 2006 om 14:34:
Amaai, groot vrienden bestand

:d ja na al die jaren ken je wel wat volk ,
sommige komen naar mij ; iese de posi , en dan vraag ik me af wie the fuck da was :d
maar ik ken wel behoorlijk wat mensen ja :)
Waarschuw beheerder
tstaat niet bij de muziekstijlen ma kga toch op zen minst 1 breakcore schijfke laten passeren :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op zaterdag 16 september 2006 om 11:33:
op een feest is iedereen toch een vriend van elkaar

eigelijk wel je :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zaterdag 16 september 2006 om 12:53:
op een feest is iedereen toch een vriend van elkaar

alleen laat men dat niet altijd genoeg blijken vind ik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 17 september 2006 om 09:29:
alleen laat men dat niet altijd genoeg blijken vind ik...

mja had da gevoel eigelijk de zaterdag in oostende ok een beetje :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 17 september 2006 om 19:08:
mja had da gevoel eigelijk de zaterdag in oostende ok een beetje

wel ik vond de sfeer op neophyte eigenlijk zeer goed voor een belgisch feest. iedereen stond gewoon te hakkuh (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 17 september 2006 om 19:39:
wel ik vond de sfeer op neophyte eigenlijk zeer goed voor een belgisch feest. iedereen stond gewoon te hakkuh

mja ik eb toch wa opstootjes gezien, oke sfeer was best prima hoor , ma hoe later hoe aggresiever sommige mensen werden, is meestal zo he ?
Waarschuw beheerder
heb ma 1 keer last gehad: ne stomme waal die bier morste op mij en mij dan nog de schuld gaf... hij deed da ook bij andere mense zag ik. mja die was na nen tijd ook goe dronken

overigs was de sfeer idd zalig, zeker opt einde, veel mense ware al na huis ma degeen die bleve ware lekker aant hakke
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 17 september 2006 om 22:36:
Was er op neophyte world tour iets te zien van Hardcore Minded?

ik geloof dat er van die flyertjes lagen in beperkte mate das al
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 17 september 2006 om 22:36:

Ik heb er (spijtig genoeg) niks van gezien, en heb extra goe rondgekeken...
Waarschuw beheerder
Ik ben geweet met dennis (ziedem daar al staan haha )ge had ons posters en flyers moeten geven kenny :) maja den dennis is nu nie direct de makkelijkst bereikbare mens de laatste dagen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op maandag 18 september 2006 om 14:26:
Ik ben geweet met dennis (ziedem daar al staan haha )ge had ons posters en flyers moeten geven kenny maja den dennis is nu nie direct de makkelijkst bereikbare mens de laatste dagen

ja weet het, er waren normaal gezien een paar man die wat materiaal van me hadden meegekregen, daarmee...
Had het ook een beteke te druk om deze week met dennis af te spreken, maar heb hem vandaag gezien en heb hem wa meegegeven ;-)
Waarschuw beheerder

niet gezien nee eigelijk
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 18 september 2006 om 00:00:
ik geloof dat er van die flyertjes lagen in beperkte mate das al

niks gezien :s
Waarschuw beheerder
effkes komen spammen:)
[img width=468 height=60]http://users.pandora.be/tokasystems/af.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch een erg vet logo van hardcore minded hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op dinsdag 19 september 2006 om 12:19:
toch een erg vet logo van hardcore minded hoor

Da is hé ;-)

Als iemand nog een banner in zijn sig moet hebben, ik heb deze geupload naar mijn persoonlijke webspace, gebruik dan deze link http://users.pandora.be/tokasystems/af.gif

Spread the word :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op dinsdag 19 september 2006 om 12:19:
toch een erg vet logo van hardcore minded hoor

idd zeer mooi :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Minded Crew op dinsdag 19 september 2006 om 21:14:
Geen probleem ik spring wel op haar

ah je betaalt de dj's in natura :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb op het guestbook net gelezen dat er voor hardcore minded ook een anthem gaat gemaakt worden:)
Waarschuw beheerder
muziek op de site is wel vetjes :):)
Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 20 september 2006 om 18:32:
hardcore minded ook een anthem gaat gemaakt word

jaja , tword nog groots :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 20 september 2006 om 18:32:
ik heb op het guestbook net gelezen dat er voor hardcore minded ook een anthem gaat gemaakt worden

Jep dit klopt, hiermee zal Hardcore Minded ook geopend worden, er gaat een hele openingsshow aan vooraf, dus wees op tijd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 20 september 2006 om 18:49:
Jep dit klopt, hiermee zal Hardcore Minded ook geopend worden, er gaat een hele openingsshow aan vooraf, dus wees op tijd!

het feest begint wel vrij vroeg van 20 al tot 7 u 's morgens maja das dan ook weer extra lang feesten :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 20 september 2006 om 18:49:
gaat een hele openingsshow aan vooraf, dus wees op tijd!

geen probleem :)

Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 20 september 2006 om 18:51:
feest begint wel vrij vroeg van 20 al tot 7 u 's morgens maja das dan

ze content, kunne we langer feesten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op woensdag 20 september 2006 om 14:12:
ik denk da ge een mossel rond u oren ga krijgen ja :d:d

De mossel van Korsakoff rond mijn oren ooooohhh yeaaah ;-)

En tgaat idd lang en hard feesten zijn!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 20 september 2006 om 21:26:
wat houd die openingsshow zoal in?

Het begin van alles ;-) ik zou zeggen, zie dat je er voor tss 20u00 en 21u00 zijt, want om 21u00 stipt stopt de countdown, en dan is er genen weg meer trug :-)
Waarschuw beheerder

ik ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
muahaha, poster hangt aan m'n muur te pronken, ga ergens volgende week ofzo m'n ticket gaan kope in Oostende ( Hitshop 2 btw )

Heb gehoord dat jullie ook met een lijst gaan werken ( naam op lijst + pascontrole = binnen )?

Wordt echt boenkfeestj, zie het kompleet zitte :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anvil (l) lieke op donderdag 21 september 2006 om 15:21:
Heb gehoord dat jullie ook met een lijst gaan werken ( naam op lijst + pascontrole = binnen )?

Jep voor diegenen dat hun vvk niet bij fnac gaan halen, maar bij Hitschop in Oostende, geldt deze regel! :-)
Waarschuw beheerder
hehe, sweet ^^

Ga het zo snel mogelijk forceren sie :p
Waarschuw beheerder
seg die openingsshow ga ik wel moeten missen vrees ik :) als ik daar al om 8 uur ben ga ik om half 6 der nie meer veel van bakken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op vrijdag 22 september 2006 om 03:58:
ga ik om half 6 der nie meer veel van bakken

ah het eerste deeltje van de timetable is al bekend:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op vrijdag 22 september 2006 om 13:01:
Je kan het filmpje achteraf op de site downloaden

over filmpjes gesproken, gaat er gefilmd worden op hardcore minded en mag je zelf digitale camera's meeenemen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 22 september 2006 om 14:00:
over filmpjes gesproken, gaat er gefilmd worden op hardcore minded en mag je zelf digitale camera's meeenemen?

Dit mag, maar er zijn enkele voorwaarden aan verbonden, voor een aanvraag in te dienen, gelieve even alles op mail te zetten en te mailen naar hardcore.minded@gmail.com, enkel mits toestemming mag je dan die avond met camera of fototoestel binnen! :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op vrijdag 22 september 2006 om 18:08:
Dit mag, maar er zijn enkele voorwaarden aan verbonden, voor een aanvraag in te dienen, gelieve even alles op mail te zetten en te mailen naar hardcore.minded@gmail.com, enkel mits toestemming mag je dan die avond met camera of fototoestel binnen! :-)

is die mail voor iedereen of moet ge zelf een mail sture als ge een fototoestel wilt meeneme, en als bv mijn vriendin ook 1 wilt meebrenge moet ze dan ook een mail sture enz...?
Waarschuw beheerder
Gaan lunatic en miss hysteria tesamen draaien of apart?
Waarschuw beheerder
Mag ik met een fototoestel binnen als ik beloof van er geen dope in te steken? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op vrijdag 22 september 2006 om 18:43:
is die mail voor iedereen of moet ge zelf een mail sture als ge een fototoestel wilt meeneme, en als bv mijn vriendin ook 1 wilt meebrenge moet ze dan ook een mail sture enz...?

Normaal gezien mogen we geen fototoestellen of dergelijke binnenlaten, in sommige gevallen kunnen we dit goedkeuren, mits schriftelijke bevestiging van ons ;-)
Waarschuw beheerder
nog iets:
hoe zit het met de verluchting?? gaat het daar ook een sauna worden of...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op zaterdag 23 september 2006 om 21:54:
nog iets:
hoe zit het met de verluchting?? gaat het daar ook een sauna worden of...?

De zalen zijn deze zomer nog helemaal vernieuwd met een nieuw verluchtings en afzuigingssysteem, dus... moet normaal gezien te doen zijn he ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 24 september 2006 om 12:57:
De zalen zijn deze zomer nog helemaal vernieuwd met een nieuw verluchtings en afzuigingssysteem, dus... moet normaal gezien te doen zijn he

en het feest is 31 oktober dus dan is het buiten ook wat frisser en warmt het binnen dus ook moelijker op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 24 september 2006 om 14:46:
De zalen zijn deze zomer nog helemaal vernieuwd met een nieuw verluchtings en afzuigingssysteem, dus... moet normaal gezien te doen zijn he

ideaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 24 september 2006 om 12:57:

mja eb toch al klachten gekregen van mensen die er zijngewest en zeggen dat het er nog steeds heel warm is in de zalen :s
voor mij geeft da ni, ben een sauna gewendt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 24 september 2006 om 17:19:
mja eb toch al klachten gekregen van mensen die er zijngewest en zeggen dat het er nog steeds heel warm is in de zalen

zoals ik dus al zei, deze zomer zijn alle installaties vernieuwd en tijdens de zomer is het altijd warmer he ;-)
Waarschuw beheerder
Tis idd te hopen dat daar niet TE warm wordt, kwil niet elke 5 min achter drank moeten gaan en zo m'n tijd op de dansvloer moeten inkorten ;(
Waarschuw beheerder
zal wel meevallen :)
zo reuze groot is het daar nu ook weer niet :p
Waarschuw beheerder
da gaat ge toch bedrogen uitkomen, laatste fuif was het er toch superwarm ze :s alleja wil elle nu geen schrik aanjagen, ma het is te hopen da het ni even warm is he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van powerfirelove op dinsdag 26 september 2006 om 18:50:
da gaat ge toch bedrogen uitkomen, laatste fuif was het er toch superwarm ze

ge bedoelt sektor 9? tja en er stond al een nieuw verluchtingssysteem gezet hopelijk gaat de hardcore minded crew hier rekening mee houden....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op dinsdag 26 september 2006 om 19:17:
bedoelt sektor 9? tja en er stond al een nieuw verluchtingssysteem gezet hopelijk gaat de hardcore minded crew hier rekening mee houden....

een beetje zweet kan geen kwaad :), zolang ze maar deo's gebruiken :p
Waarschuw beheerder
mss ergens een grote blok ijs te pakke krijgen en in de zaal plaatsen ( met ventilators om de koelte af te drijven naar het volk natuurlijk ) ? :p

keep dreaming Anvil, :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van powerfirelove op dinsdag 26 september 2006 om 18:50:
da gaat ge toch bedrogen uitkomen, laatste fuif was het er toch superwarm ze alleja wil elle nu geen schrik aanjagen, ma het is te hopen da het ni even warm is he.

Tja, als de organisatie zo lomp is om deze niet optimaal te benutten, dan haalt het nieuwe verluchtingssysteem niet veel uit he ;-)
Wij zullen dit uiteraard wel doen! ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anvil (l) lieke op dinsdag 26 september 2006 om 00:43:
Tis idd te hopen dat daar niet TE warm wordt, kwil niet elke 5 min achter drank moeten gaan en zo m'n tijd op de dansvloer moeten inkorten ;(

ow no zie dat te warm ga zijn, ja nu weet ik nimmer of dak gaan komen zenne :d

Seg wa maakt da na uit,ge zij precies ook nie veel gewoon ze qua feestjes.Dus nie zeveren en zagen over de hitte die er eventueel zou kunnen zijn....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op woensdag 27 september 2006 om 17:26:
Seg wa maakt da na uit,ge zij precies ook nie veel gewoon ze qua feestjes.Dus nie zeveren en zagen over de hitte die er eventueel zou kunnen zijn....

hahaha , wij zijn al wa gewoon he joyce :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op woensdag 27 september 2006 om 17:29:
hahaha , wij zijn al wa gewoon he joyce

kwil het niet wete :p
Uitspraak van avalon_hc op woensdag 27 september 2006 om 17:26:

als ge Neophyte on tour hebt overleeft in oostende (hitte) zult ge HC-minded ook wel overleve

kzen aant aftelle zenne!!

Nu gwn een paar Stoem jumpfuifkes bij gebrek aan beter in de buurt en dan HC-Minded, Invasion of HC, ... =)
:d:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op woensdag 27 september 2006 om 18:06:
kwil het niet wete

wat wil je niet weten ? :d
kem het over de ervaring vanop vele feesten he :s:$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Den Jokke op woensdag 27 september 2006 om 18:06:
HC-Minded, Invasion of HC, ... =)

Survivors of hardcore, project vs club,...

jaja :D De hardcore komt weer op :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op woensdag 27 september 2006 om 18:56:
Survivors of hardcore

sorry niet voor mij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op woensdag 27 september 2006 om 17:29:
hahaha , wij zijn al wa gewoon he joyce

haha ja idd,majja vrouwen zijn wel in het voordeel gewoon een rokske aan en gebt der al minder last van ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op woensdag 27 september 2006 om 21:01:
majja vrouwen zijn wel in het voordeel gewoon een rokske aan en gebt der al minder last van

de mannen kunnen hun t-shirt uit doen indien ze dat nodig achten O:)

ik kom gewoon in short met t-shirt. lekker luchtig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een rokske aan

En dan zijn de mannen ook weer content :p

Btw, wel spijtig da mijne naam fout staat op de affiches en flyers :'( Er staat Eavolver ipv Evolver :(

:D maja, iedereen maakt fouten, zelfs God :D
Waarschuw beheerder
Hier op m'n muur staat er nochtans evolver :P onder venex onder bountyhunter onder partyraiser onder viper onder dana

@ avalon; kheb gwn nie graag hitte, op Neophyte world tour konnek m'n Tshirt uitwringen op een gegeven moment O_o
Waarschuw beheerder
haha ja idd,majja vrouwen zijn wel in het voordeel gewoon een rokske aan en gebt der al minder last

mss da ik ok wel sta met een rokske :p
maar pas er toch voor hahaha :p
Uitspraak van Evolver op woensdag 27 september 2006 om 21:48:
En dan zijn de mannen ook weer content

tuurlijk da :p
Uitspraak van Anvil (l) lieke op donderdag 28 september 2006 om 00:49:
avalon; kheb gwn nie graag hitte, op Neophyte world tour konnek m'n Tshirt uitwringen op een gegeven moment O_

ik men hemd :d
Uitspraak van MC Chucky op woensdag 27 september 2006 om 21:47:
mannen kunnen hun t-shirt uit doen indien ze dat nodig achten

best dat ik dat niet doe :d , want dan gaat al da vrouwelijk volk lopen :d:d
neenee zo ergh is het nu ook weer ni :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anvil (l) lieke op donderdag 28 september 2006 om 00:49:
@ avalon; kheb gwn nie graag hitte, op Neophyte world tour konnek m'n Tshirt uitwringen op een gegeven moment O_o

khebbet wel liever te warm als te koud ze,op nightmare outdoor had de dees ook een rokske aan ma brrrrrrrr kreget nergens warm.

Uitspraak van MC Chucky op woensdag 27 september 2006 om 21:47:
de mannen kunnen hun t-shirt uit doen indien ze dat nodig achten

Sommigen mannen mogen die wel aanhouden en vind het echt geen zicht als ze zo een zwetend bovenlijf hebben en ge loopt er dan per ongeluk tegen aaaaaargh ja jullie :p
Waarschuw beheerder
We zullen de luchtregeling op kamertemperatuur zetten,

Iedereen tevreden ;-)

En als de vrouwen hun t-shirt willen uittrekken zullen we het wel wat warmer zetten :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op vrijdag 29 september 2006 om 00:28:
haha ja da vind ik een strak plan

der ging ook een grondigge planning aan vooraf waarschijnlijk...:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 29 september 2006 om 12:01:
der ging ook een grondigge planning aan vooraf waarschijnlijk...

een goede organisatie houdt met alles rekening :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op donderdag 28 september 2006 om 19:58:
khebbet wel liever te warm als te koud ze,op nightmare outdoor had de dees ook een rokske aan ma brrrrrrrr kreget nergens warm.

allez , in die tentjes was het toch lekker warm :p
Uitspraak van Hardcore Minded Crew op donderdag 28 september 2006 om 23:46:
En als de vrouwen hun t-shirt willen uittrekken zullen we het wel wat warmer zetten

goed plan :p
Waarschuw beheerder
nog 1 maandje hrr kbegin toch zenuwen te krijgen :p
Waarschuw beheerder
nog een vraagske; waarvoor staat HMT en vanwaar zijn die gasten juist want ik heb der nog nooit van gehoord...
Artiest {SHOWLIST artist 54655, 41987, 44506}
Waarschuw beheerder
HMT = Hardcore Minded Team

Charlie.G & Santos
(Qlimax) (Reloaded)
(the scene) (proud to be loud)
(NL, FR) (ESP)
(hardstyle,rave, (hardstyle, jump)
oldskool)

www.charlieg.be
(online soon)

woont in:
de voorkempen het antwerpse

Leggen beiden hun krachten en ervaring op tafel om een hardcore-project te runnen. Werken aan de HM-anthem. En hou de komende maanden de agendas maar in de gaten, want er staan nog mooie dingen te gebeuren!!!

met vriendelijke muziekale groet,
Charlie.G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PJPRODUCTIONS op zaterdag 30 september 2006 om 17:18:
En hou de komende maanden de agendas maar in de gaten, want er staan nog mooie dingen te gebeuren!!!

het lijkt wel te mooi om waar te zijn de laatste weken.:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 1 oktober 2006 om 11:19:
het lijkt wel te mooi om waar te zijn de laatste weken.

heb dat gevoel ook :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op maandag 2 oktober 2006 om 11:57:
Maar nog ni u laatste

hangt der vanaf of het volk met bekertjes gaat gooien of hij een davenrend applaus krijgt:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op maandag 2 oktober 2006 om 01:49:
omda het mijn eerste publieke set

ow, mja als ik terugdenk aan mijn eerste 'optreden' dan was ik ook behoorlijk zenuwachtig :d , ach loopt wel los :)

Uitspraak van BIOCANDY op maandag 2 oktober 2006 om 12:42:
hangt der vanaf of het volk met bekertjes gaat gooien of hij een davenrend applus krijgt

hahahahaha , is zo :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op maandag 2 oktober 2006 om 01:49:
omda het mijn eerste publieke set is

hehe loopt wel los hoor...
zal wel moeten wennen is niet hetzelfde als thuis op je gemakje draaien uiteraard ;-)

Loopt wel los hoor, alleen ni te veel drinken ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 2 oktober 2006 om 12:42:
hangt der vanaf of het volk met bekertjes gaat gooien

Nog te vermelden, het zijn glazen die avond....

Grapjeuuh ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Minded Crew op maandag 2 oktober 2006 om 14:10:
te vermelden, het zijn glazen die avond....

dat zou gevaarlijk worden dan :s
al drink ik veel liever uit glazen hoor :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op maandag 2 oktober 2006 om 17:27:
al drink ik veel liever uit glazen hoor

echt he, een goei versgetapte frisse pint (Stella bij voorkeur) in een koud glas
hmmmm :d:d:d

allé nog minder dan 1 maand... kijk der echt na uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op maandag 2 oktober 2006 om 19:58:
echt he, een goei versgetapte frisse pint

seffes 1 tje pakken se :p

Uitspraak van Den Jokke op maandag 2 oktober 2006 om 19:58:
allé nog minder dan 1 maand... kijk der echt

idd je bent niet de enige :p
Artiest {SHOWLIST artist 61774, 23210}
Waarschuw beheerder
vraagje wie is de organisator van dt feest
Waarschuw beheerder
komt er geen meeting ofzo? :) zou wel leuk zijn:);)
Waarschuw beheerder
hoe is het ondertussen met de ticketverkoop gesteld van hardcore minded? ik ga morgen achter het mijne;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 4 oktober 2006 om 18:53:
hoe is het ondertussen met de ticketverkoop gesteld van hardcore minded?

der zijn nog ee hoop kaarten naar het schijnt...mijn vriendin is ze vandaag gaan halen en ze hadden er nog veel dus geen paniek;) allé in leuven toch hé:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 4 oktober 2006 om 18:53:
hoe is het ondertussen met de ticketverkoop gesteld van hardcore minded?

ik heb hier vorige week 500 extra kaarten gegeven aan fnac, dat geeft in totaal nog 837 kaarten --> dus er zijn er al meer dan 1500 verkocht ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op donderdag 5 oktober 2006 om 00:28:
vorige week 500 extra kaarten gegeven aan fnac, dat geeft in totaal nog 837 kaarten --> dus er zijn er al meer dan 1500 verkocht

da begint he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 12:38:
da begint he

Jep, zeker als je weet dat de vvk normaal gezien 1/3 is dan mensen die aan de deur betalen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op donderdag 5 oktober 2006 om 13:00:
, zeker als je weet dat de vvk normaal gezien 1/3 is dan mensen die aan de deur betalen

idd ja :)natuurlijk goed voor jou en voor de rest dat het al een succes kent :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op donderdag 5 oktober 2006 om 13:09:
idd ja natuurlijk goed voor jou en voor de rest dat het al een succes kent

Is niet alleen voor mij een succes, voor jullie is dit denk ik ook goed, want als er bij hardcore events geen volk meer opkomt, dan bloeit dit dood en is er geen budget meer om verder te gaan in de hardcore he ;-)
Waarschuw beheerder
Goed nieuws voor iedereen die naar hardcore minded komt -> als je je inkombandje bijhoud, dan kreeg je als je deze afgeeft op een avond naar keuze in club-X-treme (behalve op feestdagen en met de opening) € 2 korting!!! ;-)

Waarschuw beheerder
ik kan der niet zijn :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als er meerdere edities komen, gaat het HMT dan telkens de anthem maken? Of mogen er ook ander mensen een poging wagen? :p

Was eiglek al een paar weekjes terug bezig an één (voor dak van HMT had gehoord) ma me da mn laptop kapot is kank er ni an verderdoen. :(

Daarom dus mijn vraag of het HMT dat altijd zal maken? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op donderdag 5 oktober 2006 om 21:19:
Daarom dus mijn vraag of het HMT dat altijd zal maken?

hier mijn vraag:
wordt de anthem ook gereleased op cd of vinyl of wordt hij gewoon gebruikt voor tijdens de openingsshow en wanneer gaan we hem te horen krijgen?:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op donderdag 5 oktober 2006 om 19:15:
niet alleen voor mij een succes, voor jullie is dit denk ik ook goed, want als er bij hardcore events geen volk meer opkomt, dan bloeit dit dood en is er geen budget meer om verder te gaan in de hardcore

idd ja en dat zou zonde zijn :(
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op donderdag 5 oktober 2006 om 19:32:
Goed nieuws voor iedereen die naar hardcore minded komt -> als je je inkombandje bijhoud, dan kreeg je als je deze afgeeft op een avond naar keuze in club-X-treme (behalve op feestdagen en met de opening) € 2 korting!!!

fijn :d kan wel eens succes kennen :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 20:13:
ik kan der niet zijn

waar en waarom niet ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 oktober 2006 om 20:13:
ik kan der niet zijn laatste aanpassing 5 oktober 2006 20:47

Ja Fierens waarom niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op donderdag 5 oktober 2006 om 23:16:
wordt de anthem ook gereleased op cd of vinyl of wordt hij gewoon gebruikt voor tijdens de openingsshow en wanneer gaan we hem te horen krijgen?

Tijdens de openingsshow wordt hij gespeeld, en vanaf volgende week kan je hem ook op de site beluisteren!
En normaal gezien gaan we deze dan ook op plaat uitbrengen ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op donderdag 5 oktober 2006 om 23:55:
Ja Fierens waarom niet?

omdak net die week op verlof zen e :)
maar ja binnekort club x treme e :p
daar zallek wel veel van de partij zen :d
Waarschuw beheerder
komt Angerfist nu eigenlijk live of gaat hij een set weggeven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 6 oktober 2006 om 18:20:
komt Angerfist nu eigenlijk live of gaat hij een set weggeven?

live :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 6 oktober 2006 om 18:49:
nice!

bwa , weeral :p
ik ben grote fan, maar nu word ik ze zelfs beu :d
Waarschuw beheerder
dus de 1e hal volledig Hardcore en de 2e hal iet anders?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op zondag 8 oktober 2006 om 22:01:
dus de 1e hal volledig Hardcore en de 2e hal iet anders?

alle 2 de hallen zijn hardcore wat dacht je dan;)
misschien dat je in de 2de zaal heel af en toe een hardstyle/jump nummerke gaat horen maar de hoofdstijl in beide hallen is wel hardcore:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 8 oktober 2006 om 22:55:
alle 2 de hallen zijn hardcore wat dacht je dan
misschien dat je in de 2de zaal heel af en toe een hardstyle/jump nummerke gaat horen maar de hoofdstijl in beide hallen is wel hardcore

idd, alsook heb ik nog een apparte chill room en een ruimte met promostandjes, snacks, vinyls, cocktails,.... voorzien!! ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 8 oktober 2006 om 23:03:
idd, alsook heb ik nog een apparte chill room en een ruimte met promostandjes, snacks, vinyls, cocktails,.... voorzien!!

(y) gaat een goed feest worden:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoera kenny ge denkt toch wel aan alles :)
zijn er kluisjes voorzien waar dj's hun platen kunnen insteken tot ze moeten spelen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 8 oktober 2006 om 23:17:
gaat een goed feest worden

heb een voorgevoel van wel ja (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 8 oktober 2006 om 22:55:
alle 2 de hallen zijn hardcore wat dacht je dan;)
misschien dat je in de 2de zaal heel af en toe een hardstyle/jump nummerke gaat horen maar de hoofdstijl in beide hallen is wel hardcore

zo hoor ik het graag :d

Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 8 oktober 2006 om 23:03:
idd, alsook heb ik nog een apparte chill room en een ruimte met promostandjes, snacks, vinyls, cocktails,.... voorzien!!

ideaaaaaal :d:d
heb echt zoveel goesting he
nu ff bijte op men examens en dan alle frustraties deruit stampe!

Waarschuw beheerder
bwa er mocht toch nog een hiphop zaal bij vind ik, zou er goe bijpassen :roflol: :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op maandag 9 oktober 2006 om 11:07:
heb echt zoveel goesting he
nu ff bijte op men examens en dan alle frustraties deruit stampe!

hahahaha , succes alvast met die exames :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 12:02:
bwa er mocht toch nog een hiphop zaal bij vind ik, zou er goe bijpassen

grapjas:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op dinsdag 10 oktober 2006 om 00:05:
Altijd he Mja nee tis gewoon kheb geen zin om heel de avond me die zak te sleuren he das slecht voor mijne prostaat

Normaal is er wel plaats genoeg achter de discobar dat je je zakken er kan zetten, maar gelieve dit pas te doen bij de dj die voor je moet spelen, want als iedereen zijn zakken er innees gaat zetten ;-) dus laat hem zeker in u geval tot 5u in de auto zitten en dan mag je hem daar eventueel al gaan plaatsen! ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:29:
Normaal is er wel plaats genoeg achter de discobar dat je je zakken er kan zetten, maar gelieve dit pas te doen bij de dj die voor je moet spelen, want als iedereen zijn zakken er innees gaat zetten dus laat hem zeker in u geval tot 5u in de auto zitten en dan mag je hem daar eventueel al gaan plaatsen!

Desnoods draag ik wel ff mee!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op dinsdag 10 oktober 2006 om 00:05:
Mja nee tis gewoon kheb geen zin om heel de avond me die zak te sleuren he das slecht voor mijne prost

zat em in je auto, doe ik ok steeds :)
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:29:
spelen, want als iedereen zijn zakken er innees gaat zetten

dan heb je plaatjes genoeg :p
Waarschuw beheerder
gaan er stands met cd's/merchandise (door jullie sponsor toffmusic bijvoorbeeld) staan op hardcore minded?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op dinsdag 10 oktober 2006 om 19:12:
met cd's/merchandise (door jullie sponsor toffmusic bijvoorbeeld) staan op hardcore minded

zou fijn zijn :p
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk wel eh :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op woensdag 11 oktober 2006 om 13:01:
toffe mensen die hollanders , maar echt wel praatziek over voetbal die 2

ela, niks slechts over Didier & Jaime he :-p tzijn misschien Hollanders (ok, ze hebben ook die typische trekjes...), maar tzijn berekerels! :-) Ik kom er elke week met heel veel plezier en wordt er telkens fantastisch ontvangen... (misschien wel omdat we vaste klant zijn maar kom :-) ) Dus laat ze maar komen den 31ste, is zeker en vast feest! :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op woensdag 11 oktober 2006 om 15:47:
berekerels

weet ik wel, zit er om de 3 weken :d

Uitspraak van industrial_tweety O:) op woensdag 11 oktober 2006 om 15:47:
kom er elke week met heel veel plezier en wordt er telkens fantastisch ontvangen... (misschien wel omdat we vaste klant zijn maar kom ) Dus laat ze maar komen den 31ste, is zeker

ik ben daar al 6 jaar vaste klant , en elke keer vragen ze : " koffietje" , en ik lust geen koffie ! , da weten ze dus al 6 jaar en toch vragen ze het steeds :p
Waarschuw beheerder
Is er in putte een treinstation en zo jah. Is het feestje ver van het station of zijn er bussen geregeld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheUnderTaker123 op woensdag 11 oktober 2006 om 21:49:
Is er in putte een treinstation en zo jah. Is het feestje ver van het station of zijn er bussen geregeld?

Je kan in Mechelen van de trein stappen en daar rijden bussen richting putte, er zijn vele buskotjes op die baan, zelfs eentje 100 m van de locatie ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op woensdag 11 oktober 2006 om 17:30:
ik ben daar al 6 jaar vaste klant , en elke keer vragen ze : " koffietje" , en ik lust geen koffie ! , da weten ze dus al 6 jaar en toch vragen ze het steeds

Zelfs al lust je koffie, je kan het best weigeren... Toffe mannen zenne, maar koffie zetten??? Dat moeten ze nog leren denk ik, echt niet te drinken... :no:
Vanavond gaan we d'er weer naartoe, steeds op donderdag, is veel rustiger dan :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 11 oktober 2006 om 22:56:
kan in Mechelen van de trein stappen en daar rijden bussen richting putte, er zijn vele buskotjes op die baan, zelfs eentje 100 m van de locatie

idd:)
Uitspraak van industrial_tweety O:) op donderdag 12 oktober 2006 om 11:31:
maar koffie zetten??? Dat moeten ze nog leren denk ik, echt niet te drinken...

das zoals hun bier :p
Uitspraak van industrial_tweety O:) op donderdag 12 oktober 2006 om 11:31:
Vanavond gaan we d'er weer naartoe, steeds op donderdag, is veel rustiger dan

ik ga meestal vrijdag
Waarschuw beheerder
kzou nog is dringend moeten gaan is ondertussen al weer paar weken geleden me al die melissagebonden acitviteiten :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op donderdag 12 oktober 2006 om 16:18:
geleden me al die melissagebonden acitviteiten

? verklaar wat zijn melissaactiviteiten :d
Waarschuw beheerder
togjah kzout wel willen ma kzien hier nergens een knopke voor img staan :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op donderdag 12 oktober 2006 om 17:26:
togjah kzout wel willen ma kzien hier nergens een knopke voor img staan

zeg het dan maar, een mooi verhaaltje is ook ni mis :)
Waarschuw beheerder
eh... het paringsseizoen van de bronstige eland is geopend... schoon genoeg? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op donderdag 12 oktober 2006 om 18:06:
... het paringsseizoen van de bronstige eland is geopend... schoon genoeg

hahahaha ,net een filmtittel :p
Waarschuw beheerder
paar vrage wrom op een dinsdag en is het putte/kapelle ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [terror]Neophyte op zaterdag 14 oktober 2006 om 13:24:
omdat we in België 1 november vrij hebben

denk dat er daarom zo goed als geen nederlanders zullen aanwezig zijn aangezien dat die den 1ste november geen vrijaf hebben dacht ik toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zaterdag 14 oktober 2006 om 15:01:
denk dat er daarom zo goed als geen nederlanders zullen aanwezig zijn aangezien dat die den 1ste november geen vrijaf hebben dacht ik toch?

idd jaa , die hebben dat niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, ik heb er speciaal vrij voor moeten nemen. Maar, dat heb ik er graag voor over :) Heb er echt zin in..... Ik woon wel in nederland, maar bij deze is het voor mij ook een feestdag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 oktober 2006 om 17:56:
Klopt, ik heb er speciaal vrij voor moeten nemen. Maar, dat heb ik er graag voor over :) Heb er echt zin in..... Ik woon wel in nederland, maar bij deze is het voor mij ook een feestdag!

groot gelijk: tis zowiezo een feestdag ;-)
Waarschuw beheerder
amai ik lees net dat de laatste 100 kaarten verkrijgbaar zijn bij fnac....
da feest gaat gewoon uitverkocht geraken, en dat zonder Nederlandse bezoekers. ik had nooit gedacht dat dit feest zo hard zou gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 15 oktober 2006 om 14:02:
da feest gaat gewoon uitverkocht geraken, en dat zonder Nederlandse bezoekers.

raar maar waar :d
Waarschuw beheerder
Ik moet er nog achter gaan :-) maar dat komt wel in orde :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op zondag 15 oktober 2006 om 14:13:
Ik moet er nog achter gaan maar dat komt wel in orde

en anders aan de deur, zijn er ook nog 1000 tickets beschikbaar, als die op zijn, ja dan zal het buiten wachten worden vrees ik, dus wees ZEKER op tijd!!! ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 15 oktober 2006 om 14:49:
en tword kouder en kouder

die kunnen in de combi van de flikken slapen:d want kheb gelezen dat die ook komen meefeesten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 15 oktober 2006 om 15:20:
want kheb gelezen dat die ook komen meefeesten

allez groot feest dus :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 11 oktober 2006 om 22:56:
Je kan in Mechelen van de trein stappen en daar rijden bussen richting putte, er zijn vele buskotjes op die baan, zelfs eentje 100 m van de locatie

Alleen erg weinig kans dat De Lijn al om 7.00 rijdt, zeker met de zondag/feestdag-dienstregeling... dus als ik geen vervoer vind, dan wordt t drum n bassen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 15 oktober 2006 om 15:20:
die kunnen in de combi van de flikken slapen

:-D ben ik zeker ni van plan, straks meteen na het werk om tickets!! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op maandag 16 oktober 2006 om 17:15:
denk het ook ni, gaat gezellig worden

zeker weten , kijk al lang uit naar dit feest:yes:
Waarschuw beheerder
hopelijk terug zo een goed sfeer als op neophyte world tour in den hangar in oostende!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 16 oktober 2006 om 21:33:
terug zo een goed sfeer als op neophyte world tour in den hangar in oostende

zou leuk zijn ja :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga morge om m'n kaartje in brussel seh :p
normaal zulle ze er wel nog genoeg hebben :yes:
dag voor neophyte hadden ze er nog een 20tal kaartjes :D
zal dan iets komen zetten als ik ze heb en hoeveel er daar nog over zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 17 oktober 2006 om 11:08:
gaan mij ni hebben liggen ze kaartjes zijn in de pocket

allez :d , ben blij dat er zoverel bekend volk gaat zijn :d , worde supergezellig :p
Waarschuw beheerder
hoe zit het nu met de anthem?

Waarschuw beheerder
Kaarten zijn ook besteld. Komen er toch 2 Hollanders naar dit spektakel in België!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 15:22:
Kaarten zijn ook besteld. Komen er toch 2 Hollanders naar dit spektakel in België!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeker welkom!! :-D Hoe meer Hollanders, hoe meer vreugde!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik ga er mijn best voor doen!!! HEB ER ZIN IN!!!!!!!!
Gaan er nog meer mensen met het openbaar vervoer?
Heb van de webstite van de lijn vernomen dat de eerste bus om 8 uur gaat ofzo.
Maar ja dat zien we dan weer wel. Eerst flink los gaan!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga zelf met de wagen :-) moet wel bob zijn... :\

Qua openbaar vervoer valt het volgens mij best mee.
Trein tot in Mechelen en dan de bus naar Putte, weet alleen niet welke lijn :-s Maar meestal rijden de bussen hier vrij vroeg, ook al is het een feestdag, dus denk wel dat het te doen zal zijn.

Waarschuw beheerder
Ach ja en we zullen vast niet de enige zijn die op het openbaar vervoer zijn aangewezen. Feesten we gewoon ff door bij de halte haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 17 oktober 2006 om 16:13:
ga zelf met de wagen moet wel bob zijn...

zal bij mij ook zijn :)
15 minuten rijden en voila ben ter plaatse :p
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 17 oktober 2006 om 16:13:
Trein tot in Mechelen en dan de bus naar Putte, w

idd , bussen stoppen dicht bij de lokatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 16:30:
Ach ja en we zullen vast niet de enige zijn die op het openbaar vervoer zijn aangewezen. Feesten we gewoon ff door bij de halte haha!

That's the spirit ;-)

Waarschuw beheerder
Zo hoort het toch. PARTY TILL WE DROP!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:05:
PARTY TILL WE DROP!!!

helemaal juist :d
maar als'k mijn klopke krijg dan ist over en uit met feesten voor mij :)

Waarschuw beheerder
Ach ja heb altijd rond 4 uur ff een dipje dan doen we het ff rustig aan. Redbull enbij en binnen 30 minuten gaan we weer helemaal los.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan redden we het wel tot we thuis zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:19:
En dan redden we het wel tot we thuis zijn.

hoop ik voor jou ja :d

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:19:
altijd rond 4 uur ff een

bij mij is dat tegenwoordig ook het uurtje :)

Waarschuw beheerder
Oja en daar binnen niet iedereen om bollen komen vragen want daar doe ik niet aan.

Nog even en dan...................GAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN

Waarschuw beheerder
ik hoop dat er nog tickets zen kan ze pas donderdag gaan hale mor da komt wel inorde:-) mzzl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 21:47:
en daar binnen niet iedereen om bollen komen vragen want daar doe ik niet aan.

meestal zijn het julie nederlanders die het aan ons komen vragen in belgie :d

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 00:25:
hoop dat er nog tickets zen kan ze pas donderdag gaan hale mor da komt wel inorde

komt wel goed denk ik :)

Waarschuw beheerder
Kan je aan de duer betalen ook?
Wij zijn niet zeker of we kunnen komen:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 19 oktober 2006 om 15:06:
Wij zijn niet zeker of we kunnen komen:/

lol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 19 oktober 2006 om 15:06:
Wij zijn niet zeker of we kunnen komen

ja , er zijn zon 1000 tickets te krijgen aan de deur :)

Waarschuw beheerder
idd kheb het :):) der zen eigenlijk nog genoeg tickets zenne (fnac antwerpen voor wie der nog geen heeft ):d mzzl
kan al nimeer wachten :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:57:
kan al nimeer wachten

ikke ok ni :p
Waarschuw beheerder
willen jullie Neophyte - I am a gabber draaien?

Waarschuw beheerder
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht eigenlijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:15:
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht eigenlijk?

Geen idee, maar er zijn zoiezo nog 1000 kaarten beschikbaar aan de deur :-)

Waarschuw beheerder
Ja maar dat maakt niet uit heb mijn kaarten al besteld. Krijg ze in de loop van volgende week binnen.
Maar was benieuwd hoeveel mensen er nu al gingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 17:11:
Maar was benieuwd hoeveel mensen er nu al gingen.

de voorverkoop is bijna uitverkocht , dus een paar duizend denk ik dat al is verkocht :d
overdrijf ik nu ? :d

Waarschuw beheerder
Ok dan. Ach ja we zullen wel zien. En niet helemaa­l vol betekend meer ruimte om los te gaan en minde­r warmte.
Dus GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNN!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 18:37:
niet helemaa­l vol betekend meer ruimte om los te gaan en minde­r warmte.
Dus GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNN!

:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op vrijdag 20 oktober 2006 om 18:12:
de voorverkoop is bijna uitverkocht , dus een paar duizend denk ik dat al is verkocht
overdrijf ik nu ?

er kunnen 4000 mensen in GC klein boom en er zijn aan de deur nog 1000 kaarten beschikbaar dus zijn er bijna 3000 verkocht;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 20 oktober 2006 om 21:17:
er kunnen 4000 mensen in GC klein boom en er zijn aan de deur nog 1000 kaarten beschikbaar dus zijn er bijna 3000 verkocht;)

slim berekend
een richting gedaan met veel wiskunde?:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op vrijdag 20 oktober 2006 om 21:21:
richting gedaan met veel wiskunde?

was een zware opgave :d
Waarschuw beheerder
Time table:

Area 1:

21h00 - 22h00 -> HMT
22h00 - 23h00 -> Lunatic & Miss Hysteria
23h00 - 00h00 -> Kristof
00h00 - 01h00 -> Lady Dana
01h00 - 02h00 -> The Viper
02h00 - 03h00 -> Korsakoff
03h00 - 04h00 -> Angerfist (live)
04h00 - 05h00 -> Partyraiser
05h00 - 06h00 -> Bountyhunter
Hosted by MC Chucky

Area 2:

20h00 - 21h30 -> Evolver
21h30 - 23h00 -> Anthrax
23h00 - 00h30 -> HMT
00h30 - 01h30 -> The X-clusive
01h30 - 03h00 -> Venex
03h00 - 04h00 -> Pat B
04h00 - 05h30 -> Xzero vs Beanzzz
05h30 - 07h00 -> AceTech
Hosted by MC Yves

Join the core!! ;-)
Waarschuw beheerder
dat was dus toch de echte timetable....
maar waarom in godsnaam bountyhunter op het einde, die hadden jullie echt beter verwisseld met lunatic & miss hysteria want nu gaat het om 22 h al keihard rammen zijn... en dan opeens met kristof weer meer mainstream. en op het einde van de avond als partyraiser net klaar is met raggen gaan we misschien oldschool/jump te horen krijgen van Bountyhunter, zit niet echt opbouw in de timetable...
maar voor de rest is de timetable wel goed vind ik.
tword zowiezo wel hakkuh:)

nog een vraagje: ik zie dat Angerfist een vol uur krijgt, maar het verwondert me dat dit live is, ik dacht dat zen live act hooguit een half uur was of wordt het toch een dj set?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 22 oktober 2006 om 14:58:
gaan we misschien oldschool/jump te horen krijgen van Bountyhunter, zit niet echt opbouw in de

moet ik gelijk in geven :)
tword zowiezo wel hakkuh

zeker weten :p
uur was of wordt het toch een dj set

een uur live ja :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 22 oktober 2006 om 15:04:
een uur live ja

zou ik wel te gek vinden:yes:

om nog eens mierenneukerig te doen:p , in area 2 gaat venex het laatste half uur van zen set terror/speedcore draaien en dan vlak na dit half uurtje draait Pat B, nu ik kan me niet voorstellen dat die daarop gaat aanvullen met terror...
tis een beetje een maffe timetable maar dit mag de pret niet drukken natuurlijk;)

by the way de anthem staat online: www.hardcore-minded.be
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 22 oktober 2006 om 15:21:
venex het laatste half uur van zen set terror/speedcore draaien

Nope, hij gaat geen terror en speedcore draaien ;-)
En Bountyhunter op het einde, dat heeft zo zijn bedoelingen ;-) -> Watch and see!
Waarschuw beheerder
hoop alleen dat het hard wordt zonder anticlimaxen ;-)
en met hard bedoel ik staalhard!!!

Waarschuw beheerder
Dus ik heb de richtlijn meegekregen om dus geen speedcore terror te draaien wat ik zzzzzzeeer jammer vind was normaal gezien gepland van 4u30 tot 6 maar door omstandigheden draai ik nu van 1u30 tot 3u.
De eerste keer dat ik draai met beperkingen geen prettig gevoel. ik bedoel wat maakt dat nu uit welk uur ge staat heb bv al op een feest gedraaid waar ik als eerste dj gepland was en daar heb ik lekker men ding gedaan, maar ja als de organisatie dit wilt pas ik mij maar aan. Zal in de plaats wel wat early hardcore draaien dan... zie jullie allen de 31e!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 17:01:
Zal in de plaats wel wat early hardcore draaien dan... zie jullie allen de 31e!

lekker! :bounce: veel beter zo Early hardcore(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pff speedcore is enkel goed om het volk weg te krijgen. :p

Op Bountyhunter kunne we rustig uitbollen. :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
The Viper dat gaat knallen worden!
Waarschuw beheerder
se da lieke op de site: Ravers united - HMT
dat is toch niet de anthem he?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 22 oktober 2006 om 20:22:
toch wel:yes:

niet dat ik het beter kan maar sorry het trekt op ni veel
flauwe bass, eentonig...

mja:)
Waarschuw beheerder
Dit is idd de Anthem, maar zoals vermeld is dit nog maar de radio versie he, de langere versie komt er nog aan en dat gaat samen gemaakt worden met o.a. DJ PROMO ;-)
Waarschuw beheerder
Meeting op Hardcore minded
Lokatie: Klein Boom
Organisator: dj_dave-d
Wanneer: dinsdag 31 oktober 2006
Tijdstip: 20:00
Waar: Een initiatief van drikke_h@hotmail.com
Flyer===> https://partyflock.nl/albumelement/1988128

Hardcore Minded Meeting:
Hardcore-Minded zal doorgaan @ Gc Klein Boom
Mechelbaan 504 2580 putte
Samenkomst in Putte aan de kerk om 20.00
Te Bereiken met:
bus perron 11 te Mechelen Station:
510 Heist, Westerloo
511 Heist, Herentals
Perron 12 te Mechelen Sation
520 Mechelen , PUTTE , Tremelo
530 Mechelen, Putte , Tremelo , Aarschot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 22 oktober 2006 om 15:21:
by the way de anthem staat online

es horen :p
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 22 oktober 2006 om 18:11:
Op Bountyhunter kunne we rustig uitbollen

heb je wel gelijk in, er is niks zo leuker dan te eindigen met wat lekkere early rave :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op zondag 22 oktober 2006 om 20:54:
niet dat ik het beter kan maar sorry het trekt op ni veel
flauwe bass, eentonig...

ik volg je ja , vind het een saai plaatje :s
Waarschuw beheerder
ach ik vind die anthem nog wel meevalle, zeker als je weet dat het gemaakt is door beginnende producers, je kunt moeilijk een neophyte productie gaan verwachten he dan, en zoals eerder gezegd der komt nog een versie van in samenwerking met dj promo dus dan zit het wel goed;)
is de voorverkoop trouwens ondertussen nog niet uitverkocht?
zal wel zeker als er nog maar 100 kaartjes over waren een week geleden.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 23 oktober 2006 om 11:32:
de voorverkoop trouwens ondertussen nog niet uitverkocht?

wie weet :d
Werkzaam bij Hardcore darkness
Waarschuw beheerder
Is wel raar op Dinsdag feesten ma wij komen oowk!!
zoals afgesproken:P

hoop jullie ook te zien 17 nov op Darkness of op 20 jan fly's b-day...staat trouwens nu op partyflock..

tot dan!

greaaatz HC Darkness...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ICCI op maandag 23 oktober 2006 om 15:26:
jullie ook te zien 17 nov op Darkness of op 20 jan fly's b-day...staat trouwens nu op partyflock..

daar ga ik ook zijn :)

Waarschuw beheerder
Ik ben nog niet zeker of ik ga komen, maar het kan. Ze hadden wel beter de line up wat verdeeld denk ik, omdat nu area 1 wel stampvol gaat zitten.
Die anthem is wel leuk geprobeerd, maar een beetje te braaf. Wat meer distortion over de beats proberen en ik mis een climax in het geheel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 22 oktober 2006 om 23:26:
Wanneer: dinsdag 31 oktober 2006
Tijdstip: 20:00

Jama jama ik verwacht iedereen wel om 20:00 in area 2 hé :D en ni aan de kerk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op dinsdag 24 oktober 2006 om 13:51:
Jama jama ik verwacht iedereen wel om 20:00 in area 2 hé en ni aan de kerk

Ook just, anders stade daar wel schoon... :-D
Waarschuw beheerder
soms iemand die weet welke bus ik juist moet pakken vanaf station mechelen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:16:
soms iemand die weet welke bus ik juist moet pakken vanaf station mechelen

sorry geen idee , kan je dat niet checken op de site van de lijn ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 22 oktober 2006 om 23:26:
Te Bereiken met:
510 Heist, Westerloo
511 Heist, Herentals

Keuze genoeg? :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 24 oktober 2006 om 19:37:
Te Bereiken met:
510 Heist, Westerloo
511 Heist, Herentals

bedankt!:d

Artiest {SHOWLIST artist 45024, 37674}
Waarschuw beheerder
zeker aanwezig maar moet wel alleen komen want mij maaten hooren nie graag hardcore hoop dat er in toekomt meer hardcore feesten gaan komen in belgie en weet er iemand mss al wanneer hardcore emotions tour naar belgie komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 18:40:
wanneer hardcore emotions tour naar belgie komt

nog geen idee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op woensdag 25 oktober 2006 om 18:55:
wanneer hardcore emotions tour naar belgie komt

en bij rage online piepen ze der ook nie meer over...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op woensdag 25 oktober 2006 om 21:13:
en bij rage online piepen ze der ook nie meer over...

nop, es horen se binnekort :)
Waarschuw beheerder
nu is het helemaal feest! kheb gastenlijstplaatsen gewonnen voor hardcore minded:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziet er super uit! :respect: Korsakoff :respect: - :respect: The Viper :respect: - :respect: DJ Kristof :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Control DC op donderdag 26 oktober 2006 om 02:54:
Ziet er super uit! :respect: Korsakoff :respect: - :respect: The Viper :respect: - :respect: DJ Kristof :respect:

:respect: Partyraiser :respect:
:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op donderdag 26 oktober 2006 om 01:33:
is het helemaal feest! kheb gastenlijstplaatsen gewonnen voor hardcore minde

:d (y)

Waarschuw beheerder
jaja het is bekan zoo ver ze
Waarschuw beheerder
:respect: Daf :respect:
:p

En :respect:noize suppressor fan:respect: voor de moed enzo en alles om alleen te komen. :p Ik weet hoe da is. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gaa jij ook alleen naar hardcore feesten of zoo
Waarschuw beheerder
donateur
mij maaten hooren nie graag hardcore

Tip: Zoek u andere maten :D :D

Waarschuw beheerder
ik weet dak ander vrienden ook moet zoeken maar ben nie zoo sociaal aangelegt dast probleem en niemand vind da plezant he asociaal iemand he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 20:43:
ik weet dak ander vrienden ook moet zoeken maar ben nie zoo sociaal aangelegt dast probleem en niemand vind da plezant he asociaal iemand he

Bwa, op hardcore minded zult ge wel genoeg volk tegen komen zeker ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 15:27:
gaa jij ook alleen naar hardcore feesten of zoo

Ik ga nog maar een half jaartje naar echte hardcore feesten maar naar élk daarvan ben ik alleen moeten gaan (al mn maten zijn jumpers), maar dus kben da inmiddels al wel gewend.. Daarom presenteer ik u:

Tips voor de beginnende solo-uitgaander! :D
- De eerste keer voelt et misschien vrij raar om dr zo alleen te staan en alleen rond te dwalen, en voelt het soms alsof iedereen naar u kijkt.. => Niks is minder waar. Denk gewoon in uwzelf: "Let IK er op als ik iemand alleen zie voorbijkomen? Nee. Vind IK het raar als iemand ergens alleen staat? Nee, want die kunne ant wachte zijn op maten fzo.." Dus uzelf ni anders voelen dan de rest! :p

- Soms wilt ge ff iets kwijt (bv. iets grappigs fzo dagge hebt gezien) maar ge hebt niemand om da mee te delen? => Simpel, vertel het gewoon an de dichtstbijzijndste persoon in uw buurt! Op voorwaarde da het geen té stoere mensen zijn, ga da sowieso altij positief verlopen! Dus zeker geen schrik hebben om tege iemand te beginnen. Het belangrijkste hierbij is om bv. ni bij een groepke te blijven staan. Wederom denk ik dan aan hoe ik zou zijn als ik bij mijn maten zou staan. Als iemand iets komt zeggen, vind ik da heel leuk, maar daarom wil ge nog ni da dieje persoon er komt bijstaan alsof hij erbij hoort.. En als ze da wel willen zult ge het wel merken, maar ik ben op da gebied liever voorzichtig. ;)

- Maak contact met mensen die alleen zitten! Vaak blijkt het dan ne junkie ofzo te zijn, of iemand die liefdesverdriet heeft ofzo.. (Ik blijf dan altijd wel luisteren maar das eiglek ni de bedoeling.) => De bedoeling is: mensen als u tegen te komen die wa wille prate, omdazze moe zijn of hun eigen mate kwijt zijn fzo, of misschien ook alleen uitgaan als u! En van alle mensen waar ge heen kunt gaan, kunt ge met die "soort" meestal de beste gesprekken hebben! Dus zeker doen. :jaja:

- Zuip! :D Alcohol (en sommige drugs maar da wilk natuurlijk ni aanraden) kan ontzettend veel effect hebben op uw feestervaring. Véél meer dan wanneer ge me maten uitgaat. Denk echter ni da overdadig alcoholgebruik dé oplossing is, zeker ni! Tuurlijk, als ge zat zeit kunt ge voluit feesten & gaan en trekt ge u van nix iets aan.. Das waar. Echter: 't is DOM als ge zat mensen gaat lastig vallen. => Dus: liever verstandig drinken! Ik koop bv meestal int station al wa (die blikskes jupiler in automaten kome daar bv. goe voor van pas) zoda als ik ginder aankom ik toch al een beetje "licht" ben. Da werkt (bij mij) ontzettend drempelverlagend (want ik ben irl ook ni sociaal) en zo raakt ge op weg naar de zaal/aanschuivend aan de inkom/... veel veel gemakkelijker aan de praat. :)

- Ga naar meetings! Gezien die dienen om te praten kunt ge daar als nieuwkomer meestal rustig kennismaken me mensen zonder het risico dat ge ze lastigvalt! :p

- Spreek met mensen af online! Hier nog ni zoveel ervaring mee, maar tis altij leuk om iemand nieuw te leren kennen of te zien wie er achter een bepaalde naam schuilgaat.. Enkel afspreken op Partyflock/msn lukt meestal ni, dus vraag gewoon gsm nummer en stuur ginder een berichtje.. tHeeft ook geen nut om tege uw goesting naar ergens op een bepaald uur te moeten gaan, dus gewoon ginder regelen! ;)

En ik heb eiglek nog veel meer tips ze maar tis hier al een heel tekstje geworden.. oeps. :o
Ma kben eiglek best wel wa begaan me mensen die hetzelfde als mij doen, daarmee. Misschien moetk er maar is een echt gidsje over schrijven! 8)

En als ge wil afspreke fzo, stuur gerust ma pm!
Of als ze hier nog een meeting gaan organiseren kunt ge ook daarheen? Om 8 uur an de kerk van Putte isser ééntje blijkbaar, maar dan is Hardcore Minded al begonnen en één van de leuke dingen aan alleen uitgaan vindek juist dagge nix moet missen.. :-D :-D

Maar alé, ik stop.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ge zijt heel hard bedankt voor de informatsie en mss tot op hardcore minded
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op vrijdag 27 oktober 2006 om 00:30:
gij verveelde u zeker ?

wat hij schrijft klopt wel hoor, op feesten loop ik dikwijls liever alleen wat rond te zwerven omdat je zo het meeste dingen ziet en op die manier moet je je niet aantrekken wat je vrienden op dat moment willen doen. als ik alleen loop leer ik ook het meest nieuwe mensen kennen en das al helemaal tof!
Waarschuw beheerder
zou het soms geen idee zijn om op een volgende editie hardcore minded te verhuizen naar een grotere lokatie aangezien deze editie zo goed als uitverkocht zal zijn. naar de brabanthal in leuven ofzo en als dat goed loopt naar een nog veel grotere lokatie in Antwerpen bijvoorbeeld:p(iets met een groot uitzicht op de dansvloer ofzo, ge moet het nie te ver zoeken:p)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 27 oktober 2006 om 10:37:
die manier moet je je niet aantrekken wat je vrienden op

Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 27 oktober 2006 om 10:59:
naar de brabanthal in leuven ofzo en als dat goed loopt naar een nog veel grotere lokatie in Antwerpen bijvoorbeeld(iets met een groot uitzicht op de dansvloer ofzo, ge moet het nie te v

mss gebeurd dat wel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op vrijdag 27 oktober 2006 om 12:14:
mss gebeurd dat wel

wie weet , kzou het helemaal top vinden:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 27 oktober 2006 om 10:59:
zou het soms geen idee zijn om op een volgende editie hardcore minded te verhuizen naar een grotere lokatie aangezien deze editie zo goed als uitverkocht zal zijn. naar de brabanthal in leuven ofzo en als dat goed loopt naar een nog veel grotere lokatie in Antwerpen bijvoorbeeld(iets met een groot uitzicht op de dansvloer ofzo, ge moet het nie te ver zoeken)

Ik ben met een locatie bezig, een datum is er al, more info soon... eerst deze editie ;-)
Waarschuw beheerder
ge hebt op veel punten een punt dafke (in uw lange text, kga da ni citere want tis te groot...:p)

in de zomer zen ik na lloret gegaan met 2 maten, en die ware paar dage ziek (lol? ziek worde als ge op reis gaat...:p) en toen ben ik ook alleen uit gegaan (avondje korsakoff!! of nekeer the cave in lloret), das ff wenne ma vanaf ge int ritme van de muziek zijt maakt ge zowiezo wa "vrienden" of slaat ge aan den babbel (daarvoor heb ik geen alcool vo nodig maja mss sommige wel maakt allesinds ni uit :-) )

btw noize suppressor fan: ik zen daar me ne groep ma als ge is wilt afspreke ofzo tijdens HC minded let me know (persoonlijk bericht hier in partyflock ofzo maakt ni uit :) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Den Jokke op vrijdag 27 oktober 2006 om 17:23:
maakt ge zowiezo wa "vrienden" of slaat ge aan den babbel

waar denk je dat de term 'gabber' van komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op vrijdag 27 oktober 2006 om 17:25:
waar denk je dat de term 'gabber' van komt

damn right!!

(gabber is dus hebreeuws en betekent: vriend, maat, kameraad...)
Waarschuw beheerder
:)
u hebt u huiswerk goe gemaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op vrijdag 27 oktober 2006 om 14:28:
Ik ben met een locatie bezig, een datum is er al, more info soon... eerst deze editie

interressant! ben zeer beniuwd waar je die gaat houden en wat me nog meer benieuwd is de line up!
maar eerst de eerste editie natuurlijk dinsdag!

wel ik hoop dat iedereen zen beste beentje voorzet om gewoon relax te doen tegen elkaar en dat er gedurende het hele feest ook geen ambras uitbreekt ofzo iets want dat haalt de sfeer helemaal omlaag...
het wordt hoog tijd om met zen allen te tonen dat er nog zoiets bestaat als een gabbersfeer! ik ga der in ieder geval men werk van maken op hardcore minded!
khoop iedereen van op dit topic en de reguliere bezoekers van onze flocks trouwens ook eens te ontmoeten daar!:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 27 oktober 2006 om 17:53:
interressant! ben zeer beniuwd waar je die gaat houden en wat me nog meer benieuwd is de line up!
maar eerst de eerste editie natuurlijk dinsda

jaja de toekomst ziet er mooi uit :p
Artiest {SHOWLIST artist 6573, 107048}
Waarschuw beheerder
aanwezig:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Sinister op vrijdag 27 oktober 2006 om 17:57:
aanwezig

komen er toch nog wat nederlanders en nog niet de minste ook, en ik die dacht dat dj's enkel naar feest gingen om te draaien:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 27 oktober 2006 om 18:07:
komen er toch nog wat nederlanders en nog niet de minste ook, en ik die dacht dat dj's enkel naar feest gingen om te draaien

:d
Waarschuw beheerder
wel ik hoop dat iedereen zen beste beentje voorzet

heb vandaag speciaal een nief trainingsbroek gekocht voor HC minded =)
ene van Lonsdale moeha :d
Waarschuw beheerder
De voorverkoop voor hardcore minded is volledig uitverkocht!
Waarschuw beheerder
De voorverkoop voor hardcore minded is volledig uitverkocht!
Waarschuw beheerder
Dus al zeker meer dan 3000 man? :o

kHoop maar da het niet té druk word, da er plaats genoeg is eh.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 28 oktober 2006 om 01:11:
Dus al zeker meer dan 3000 man?

kHoop maar da het niet té druk word, da er plaats genoeg is eh..

Er kunnen er nog 1000 extra binnen aan de deur ;-]
Waarschuw beheerder
maar eerst de eerste editie natuurlijk dinsdag!

wel ik hoop dat iedereen zen beste beentje voorzet om gewoon relax te doen tegen elkaar en dat er gedurende het hele feest ook geen ambras uitbreekt ofzo iets want dat haalt de sfeer helemaal omlaag...
het wordt hoog tijd om met zen allen te tonen dat er nog zoiets bestaat als een gabbersfeer! ik ga der in ieder geval men werk van maken op hardcore minded!
khoop iedereen van op dit topic en de reguliere bezoekers van onze flocks trouwens ook eens te ontmoeten daar!

daar zorgen we gewoon met zijn allen voor ;)

ik ga er alvast zijn 8) dus een praatje kunnen we wel maken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:11:
daar zorgen we gewoon met zijn allen voor

komt wel goed (y) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Chucky op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:11:
geen ambras uitbreekt ofzo iets want dat haalt de sfeer helemaal omlaag...

Bwah, ik feest gewoon verder ze als er iets gebeurt. Als het te dichtbij is verhuis ik natuurlek wel wa. Ge moest tenmidden van spanningen ma is ene per ongeluk ne duw geve. :nosmile:

Ma serieus, mense die vechte op een feest = dikke losers. :loser:

Tijd & plaats zat om zoiets te doen, als ge probleme hebt me iemand en stoer wilt doen ((n)) moet ge ok ma de eer an uwzelf houde en het buiten regelen..

Ma hopelijk is da natuurlijk allemaal ni van toepassing op het leuke feestje dinsdag! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:35:
serieus, mense die vechte op een feest = dikke losers.

kan altijd gebeuren :)
maar idd , het is enorm storend :(
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:35:
Ma hopelijk is da natuurlijk allemaal ni van toepassing op het leuke feestje dinsdag

zijt mor zeker :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op vrijdag 27 oktober 2006 om 00:30:
gij verveelde u zeker ?

We kunne ni altij posts van één zinnetjes make gelijk gij éh. :p :p :p

Correctie: enkele woorden :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:47:
kunne ni altij posts van één zinnetjes make gelijk gij éh.

:dtja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 27 oktober 2006 om 21:33:
De voorverkoop voor hardcore minded is volledig uitverkocht

En hoe wete gij da ??? kben gisteren ook nog een kaartje gaan halen.Ma kdenk toch nie datter al 3000 kaarten zijn verkocht terwijl er op pf 300 man gaat....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op vrijdag 27 oktober 2006 om 21:33:

oooh tsss gebt een kaart gewonne :p majja geen geld voor zo een feesje en line up
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op zaterdag 28 oktober 2006 om 19:33:
majja geen geld voor zo een feesje en line

vink ok ja :p
Waarschuw beheerder
net project vs club achter de rug...
ik hoop dat het geluid op hardcore minded zuiver zal afgesteld staan want daar ontbrak het er aan in oostende.(met als jammerlijke gevolg dat ik weer oorsuizingen heb:(...) en hopelijk is de sfeer ook beter als dit weekend, het volk stond gewoon stil...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 29 oktober 2006 om 08:44:
hopelijk is de sfeer ook beter als dit weekend, het volk stond gewoon stil...

troost u: op HC minded ben ik daar met vrienden = 5 actievelingen meer ;-)
Waarschuw beheerder
net project vs club achter de rug...
ik hoop dat het geluid op hardcore minded zuiver zal afgesteld staan want daar ontbrak het er aan in oostende.(met als jammerlijke gevolg dat ik weer oorsuizingen heb...) en hopelijk is de sfeer ook beter als dit weekend, het volk stond gewoon stil...laatste aanpassing 29 oktober 2006 09:06

kwam door het slechte schel geluid en die kut security draagde ook steentje bij met sfeer(over de flikke maar te zwijge) ben na noize suppressor stilgevall. vele ginge al na huis en dan begint den boel stil te valle.
vond de line up nu ook ni echt super maar NS en tommyknocker was voor mij al rede vo te kome.oren suise wel wreed.
dinsdag zijn we er weer!!! ik ben super benieuwd voor hc minded.
Waarschuw beheerder
ik hoop dat het geluid op hardcore minded zuiver zal afgesteld staan want daar ontbrak het er aan in oostende.(

ja was op sommige momenten echt wel kut (n)
hopelijk is de sfeer ook beter als dit weekend

sfeer welke sfeer ? :d
Uitspraak van hardcoholic op zondag 29 oktober 2006 om 10:55:
dinsdag zijn we er weer!!! ik ben super benieuwd voor hc minded.

(y) is goe joppe , zie je dan wel weer :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avalon_hc op zaterdag 28 oktober 2006 om 19:32:

En hoe wete gij da ??? kben gisteren ook nog een kaartje gaan halen.Ma kdenk toch nie datter al 3000 kaarten zijn verkocht terwijl er op pf 300 man gaat....

Niet iedereen die komt, zit op pf of kent dit he ;-)
Waarschuw beheerder
ja ik had idd een vraagje over het geluid daar want ik ken de zaal en kmoet zegge dat da toch gene vette is!!!gistere ook naar oostende geweest en geluid zwaar kut daar!!!:s

gelieve uw geluid iets beter af te stellen dinsdag :yes:
en gade iets speciaal doen met het geluid??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 29 oktober 2006 om 14:27:
Niet iedereen die komt, zit op pf of kent dit he

klopt ja :)

Uitspraak van Giles op zondag 29 oktober 2006 om 15:10:
ik had idd een vraagje over het geluid daar want ik ken de zaal en kmoet zegge dat da toch gene vette is!!!gistere ook naar oostende geweest en geluid zwaar kut daar!!!

in zaal 1 wasz het (y)
zaal 2 : (n)
Waarschuw beheerder
Ik ben van mening dat het moeilijk slechter kan met het geluid dan gisteren in Oostende in zaal 2 :-) Dus ik maak me weinig zorgen!!

Woehoe, nog 2 dagen... :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op zondag 29 oktober 2006 om 17:23:
Woehoe, nog 2 dagen...

hopelijk is men gehoor terug bekomen tegen dan. want weer zo een mishandeling kan ik echt niet hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 29 oktober 2006 om 17:27:
hopelijk is men gehoor terug bekomen tegen dan. want weer zo een mishandeling kan ik echt niet hebben.

:lol:

Mijn oortjes hebben het overleefd :-) Maar ik heb al veel erger meegemaakt dan dit, dus kan wel ergens tegen :-) en anders, oorstopjes meebrengen? :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op zondag 29 oktober 2006 om 17:29:
Mijn oortjes hebben het overleefd Maar ik heb al veel erger meegemaakt dan dit, dus kan wel ergens tegen en anders, oorstopjes meebrengen?

zwaartse en langste piep ik al gehad heb was na raving in leuven, toen stond het geluid al erg hard en op het einde werd het schel waardoor die terreur in men eur dus...
en oordopjes die hou ik waarschijnlijk toch niet in als ik dat zou proberen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op zondag 29 oktober 2006 om 17:23:
Woehoe, nog 2 dagen...

pfff en ik ben nog steeds moe :( , ach morge de sauna is en dan voel ik me weer fit :p
Uitspraak van industrial_tweety O:) op zondag 29 oktober 2006 om 17:29:
Maar ik heb al veel erger meegemaakt dan dit, dus kan wel ergens tegen

idem :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 29 oktober 2006 om 17:33:
zwaartse en langste piep ik al gehad heb was na raving in leuven, toen stond het geluid al erg hard en op het einde werd het schel waardoor die terreur in men eur dus...

absoluut dortmund 2005 het hardste !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 29 oktober 2006 om 17:34:

daar wil ik ook wel eens naartoe:yes: ma komt er nooit van...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 29 oktober 2006 om 17:39:
daar wil ik ook wel eens naartoe ma komt er nooit van...

nog nooit geweest ? :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 29 oktober 2006 om 17:41:
nog nooit geweest ?

nee der is telkens een goed ander feest te doen de week voordien of de dag zelf maar de westfalenhallen zien er wel bruut uit als ik de foto's zie, maar topt nog altijd het sportpaleis niet denk ik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 29 oktober 2006 om 18:17:
foto's zie, maar topt nog altijd het sportpaleis niet denk ik

nee hoor , sportpaleis !!!! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 29 oktober 2006 om 17:34:

:yes: :bounce: 2005 was zoo hard!!3weken geleden was het minder...:no:
hardste feest idd Dortmund 2005!!!

dus er worden niet echt extras voorzien ivm het geluid dinsdag!!is maar koude hal ze... :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op zondag 29 oktober 2006 om 14:27:
Niet iedereen die komt, zit op pf of kent dit he

Meeste hier kenne alleen maar fuifbeest enzo. :no:

*is 100% voor invoering van partyflock.be*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 29 oktober 2006 om 19:14:
is 100% voor invoering van partyflock.be

heu :s ga ni werken
Waarschuw beheerder
mijn hardste feesten ooit: 2 edities van Raving Nightmare in de Platte Zoal in Maastricht! :-D spijtig dat er daar geen feestjes meer mogen gehouden worden...

RN in Leuven en MOH Dortmund 2005 waren daar niks tegen :bounce:
Uitspraak van Giles op zondag 29 oktober 2006 om 19:07:
hardste feest idd Dortmund 2005!!!

Inderdaad zeker weten!
En van horen zeggen Project Hardcore.nl in silverdome moet nert schijnt grellig dreune daar volgende week zullen we dat ook eens onderzoeken daar :p :)

Laterz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op zondag 29 oktober 2006 om 19:25:
mijn hardste feesten ooit: 2 edities van Raving Nightmare in de Platte Zoal in Maastricht! :-D spijtig dat er daar geen feestjes meer mogen gehouden worden...

Die snapt het! B)
Uitspraak van BIOCANDY op zondag 29 oktober 2006 om 17:39:
daar wil ik ook wel eens naartoe

Paar weken terug was puur bagger, alleen in de early wast wel goed...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giles op zondag 29 oktober 2006 om 15:10:
ja ik had idd een vraagje over het geluid daar want ik ken de zaal en kmoet zegge dat da toch gene vette is!!!gistere ook naar oostende geweest en geluid zwaar kut daar!!!

Er gaat uiteraard iets gedaan worden aan het geluid, en geloof me het zal knallen!! In positieve zin dan toch ;-)
Waarschuw beheerder
Ze kwamen trouwens flyeren in de trein, en da vondek wel grappig. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zondag 29 oktober 2006 om 23:23:
kwamen trouwens flyeren in de trein, en da vondek wel grappig.

mijn wagen hing vol :d
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 keer slapen ;) (alé 1 en half :D want 't is al na 12 uur)

:bounce:

[img width=100 height=91 cacheid=0001001500021d17d11952391a01a1a810]http://members.lycos.nl/ravertje15/hpbimg/me2hardcore1.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MORGEN IST ZOVER!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk

Waarschuw beheerder
jaja morgen zal het dan gebeuren project vs club was wel goed zenne zeker crazy,demon queen,don vito, noize suppressor en heb van heel den avond nie stil gestaan maar integenstelling van de zaal was iets anders zenne stonden er allemaal als nen zombie bij

Waarschuw beheerder
Voor hard geluid moet je naar culemborg. The Happy­ Dayzz. Pff die tweede zaal jongejonge wat en gelu­id. MORGEN LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS­SSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:41:
Voor hard geluid moet je naar culemborg. The Happy­ Dayzz. Pff die tweede zaal jongejonge wat en gelu­id.

Dat is waar :yes: echt een knappe lokatie! :-D

Waarschuw beheerder
klein vraagske word er iets van bussen geregeld van station naar de zaal te komen ??? en ook trug ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 17:51:
klein vraagske word er iets van bussen geregeld van station naar de zaal te komen ??? en ook trug ???

de bussen van de lijn zekers :d

Waarschuw beheerder
hup zen al een MIN PUNT ze normaal ziede da ge bussen kunt hebben voor de mensen die met de trein gaan komen ze want heb naa gezien he als feest gedaan is he moete bekan 2 uurs zitten wachten eer er een bus komt he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 18:22:
hup zen al een MIN PUNT ze normaal ziede da ge bussen kunt hebben voor de mensen die met de trein gaan komen ze want heb naa gezien he als feest gedaan is he moete bekan 2 uurs zitten wachten eer er een bus komt he

euhm, heb jij niks beters te doen? :-s

Lijnbussen genoeg naar daar dus wat is het probleem? Lekker doorgaan tot 's ochtends vroeg! :-D

en anders nen taxi? :-)

Dus ni zeveren... :yes:

Waarschuw beheerder
bij elk feest da redelijk ver ligt van een station voor ziede van party bussen voor te vervoeren he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 18:34:
bij elk feest da redelijk ver ligt van een station voor ziede van party bussen voor te vervoeren he

in veel gevallen wel, maar ook niet altijd ze :-)
Ik heb meermaals 1u of meer te voet gemoeten omdat er zelfs geen openbaar vervoer was (Club-X vroeger, Cherry Moon in Lokeren destijds...) :-D
Heb toch eens wat over voor je muziek :-D

Wees blij dat de lijn daar rijdt!! Natuurlijk voor mensen die tijdig thuis moeten zijn kan dat wel problemen geven, maar ja...

Gewoon doorgaan!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
awel ik zit daar dus mee he ik moet nog ergens anders heen gaan smorgens
Waarschuw beheerder
awel, zoals ik al zei:

Gewoon doorgaan!!! :-D
Dus na het feestje gewoon naar je andere afspraak!! :yes:

Waarschuw beheerder
liefst ook nog een beetje slaap nodig he want op een begrafenis moete wakker kunnen zijn he
Waarschuw beheerder
da's wel minder idd... maar daar zijn altijd oplossingen voor!
Je zal toch wel iemand vinden waarmee je kan meerijden zeker?

Maar de organisatie kan daar niks aan doen he...
Want bij mijn weten rijdt het OV ook niet gans de nacht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 30 oktober 2006 om 17:16:
maak er maar iets mooi van!

kwou gaan helpen en gaan keuren, maar kheb zo de indruk dat pottenkijkers niet gewenst zijn ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op maandag 30 oktober 2006 om 19:01:
spijtig , wil ok wel es gaan piepen

des te minder je nu ziet des te groter de verrassing morgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 30 oktober 2006 om 19:07:
des te minder je nu ziet des te groter de verrassing morgen!

da's waar :yes:

Kan ni wachten!!!!!!!!! :bounce:
Nog 25u... :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 30 oktober 2006 om 19:07:
des te minder je nu ziet des te groter de verrassing morgen

juist ja :)
Waarschuw beheerder
ze gaan mij een dwangbuis moeten aandoen morgen denk ik... :-D Ben nu al niet te houden! :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op maandag 30 oktober 2006 om 19:13:
gaan mij een dwangbuis moeten aandoen morgen denk ik... Ben nu al niet te houden

hahaha , ik eb er zin in hoor , het kriebelt enorm
Waarschuw beheerder
Ik ga men benen maar al insmeren het gaat 2 dagen zonder slaap zijn :-) Maar da hebben we ervoor over, zie jullie morgen!

;-) ;-)

Waarschuw beheerder
Ach het is om 7 uur afgelopen en om 8 uur ofzo gaat de eerste bus. Zal mijn een zorg zijn neem een extra vest mee voor de warmte haha. Hopelijk nog een leuk vrouwtje erbij en hop een top avond/nacht en ochtend.
GAAAAAAAAAAAN
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 19:23:
Hopelijk nog een leuk vrouwtje erbij en hop een top avond/nacht en ochtend

ik hoop voor jou :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 18:34:

is niet echt logisch he!!er komt max 4000 man...waarvan de meeste met de auto en als er mense met de trein komen zijn dat er max een paar honderd!!daar ga je toch geen busdienst voor inleggen...op echt grote feesten zoals i love techno is dat perfect mogelijk maar nu lijkt dat me iets te overdreve...
maar idd als je naar een begrafenis moet kan dat idd wel lastig zijn maar taxi's zijn er ook nog want het is mss kwartiertje rijden naar mechelen station!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giles op maandag 30 oktober 2006 om 20:24:
ga je toch geen busdienst voor inleggen

idd ja :)

Waarschuw beheerder
ik moet ook nie naar mechelen station ik moet den anderen kant op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 20:59:
ik moet ook nie naar mechelen station ik moet den anderen kant op

en wat is de andere kant??je woont toch in deurne...kzou zegge rij met ons mee maar auto zit propvol...:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giles op maandag 30 oktober 2006 om 21:27:
en wat is de andere kant??je woont toch in deurne...kzou zegge rij met ons mee maar auto zit propvol...

ik woon wel in deurne maar daar moet nie zijn ik moet in zoerle-parwijs zijn maar toch bedankt
Waarschuw beheerder
Kan me idd voorstellen dat de lijn niet zo vroeg rijdt, zeker omdat t zondagsdienstregeling is dus dat is zeker ambetant (kan er van meespreken). Was voor mij ook reden om niet te gaan maar ik heb nu vervoer weten fixen... maar twijfel nog steeds tussen dit en Gent :s
Waarschuw beheerder
Area 1:

21h00 - 22h00 -> HMT
22h00 - 23h00 -> Lunatic & Miss Hysteria
23h00 - 00h00 -> Kristof
00h00 - 01h00 -> Lady Dana
01h00 - 02h00 -> The Viper
02h00 - 03h00 -> Korsakoff
03h00 - 04h00 -> Angerfist (live)
04h00 - 05h00 -> Partyraiser
05h00 - 06h00 -> Bountyhunter
Hosted by MC Chucky

Area 2:

20h00 - 21h30 -> Evolver
21h30 - 23h00 -> Anthrax
23h00 - 00h30 -> HMT
00h30 - 01h30 -> The X-clusive
01h30 - 03h00 -> Venex
03h00 - 04h00 -> Pat B
04h00 - 05h30 -> Xzero vs Beanzzz
05h30 - 07h00 -> AceTech
Hosted by MC Yves

Nou ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken met Bountyhunter :)
Waarschuw beheerder
:respect: DJ KRISTOF :respect:
:respect: KORSAKOFF :respect:
:respect: THE VIPER :respect:
Waarschuw beheerder
Het vroegste busje voor woensdag dat ik vind is om 5 voor 8, om kwart na 8 komt die dan aan het station van Mechelen.

Valt dus best nog mee, als je tot 7 uur blijft toch.. :)

En als ze me niet om 1 uur al buitesmijte zoals zaterdag. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op dinsdag 31 oktober 2006 om 02:35:
En als ze me niet om 1 uur al buitesmijte zoals zaterdag.

waarom ben je der uit gegooid dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Legion of the Lost op maandag 30 oktober 2006 om 23:28:
Kan me idd voorstellen dat de lijn niet zo vroeg rijdt, zeker omdat t zondagsdienstregeling is dus dat is zeker ambetant (kan er van meespreken). Was voor mij ook reden om niet te gaan maar ik heb nu vervoer weten fixen... maar twijfel nog steeds tussen dit en Gent

doe maar dit:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Minded Crew op maandag 30 oktober 2006 om 19:19:
Ik ga men benen maar al insmeren het gaat 2 dagen zonder slaap zijn Maar da hebben we ervoor over, zie jullie morgen!

mjah, jullie wilden mijn hulp ni he :-p dat had je een paar uur slaap kunnen opleveren... ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 22:18:
ik woon wel in deurne maar daar moet nie zijn ik moet in zoerle-parwijs zijn maar toch bedankt

da's tegen Westerlo he... Er rijden toch bussen vanuit mechelen naar daar dacht ik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:12:
Ter info: Anthrax draait om 00u30

ah dan hebbe ze het toch in orde gebracht maar wie draait er dan op zijn vorig uur?
en ik heb nog steeds een sterk voorgevoel dat angerfist niet live gaat komen maar gewoon een dj set gaat geven.
heb der in ieder geval veel zin in, we gaan der een vet feest van maken vannacht!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:27:
ah dan hebbe ze het toch in orde gebracht maar wie draait er dan op zijn vorig uur?

ik denk dat er gewoon geswitcht is :-)

en ik heb nog steeds een sterk voorgevoel dat angerfist niet live gaat komen maar gewoon een dj set gaat geven.

Maakt me niet echt uit, wordt een uurtje chillen B)

heb der in ieder geval veel zin in, we gaan der een vet feest van maken vannacht!laatste aanpassing 31 oktober 2006 10:27

kben een wrak vandaag eigenlijk dus kvraag me af of dat wel gaat goedkomen... :Z

Waarschuw beheerder
kristof hoop op en early rave/hardcore setje

lady dana hoop op en early rave/hardcore setje

the viper hoop op en early rave/hardcore setje

bountyhunter hoop op en early rave/hardcore setje

hmt benieuwd wat voor hardcore setje die gaan speelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:43:
kristof hoop op en early rave/hardcore setje

lady dana hoop op en early rave/hardcore setje

the viper hoop op en early rave/hardcore setje

bountyhunter hoop op en early rave/hardcore setje

hmt benieuwd wat voor hardcore setje die gaan speelen

met andere woorden, jij hoopt op veel early rave, om het wat korter te verwoorden ;-)
Waarschuw beheerder
Aan NS Fan: ter info, dit is de bus naar westerlo:

510 Heist - Westerlo, ben je toch al in de buurt van Zoerle he :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:47:
Aan NS Fan: ter info, dit is de bus naar westerlo:

510 Heist - Westerlo, ben je toch al in de buurt van Zoerle he laatste aanpassing 31 oktober 2006 11:47

ja bedankt
Waarschuw beheerder
weet er iemand mss al wanneer hardcore emotions tour naar belgie komt

da moet ge is op www.rage-online.be vragen, maar ze doen hun mond er niet meer over open heb ik de indruk....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 11:45:
met andere woorden, jij hoopt op veel early rave, om het wat korter te verwoorden

jep jep ik luister naar niks anders bekan soms af is naar darkcore en heel soms maar dan ook heel soms is naar industriaal maar liever nie

Waarschuw beheerder
en nog 8 uurtjes te gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:06:
da moet ge is op www.rage-online.be vragen, maar ze doen hun mond er niet meer over open heb ik de indruk....

Kheb gisteren ook een bericht gestuurd naar DJ Kristof ivm earthquake want dat onderdeel is deze week ook mysterieus van de uhm-website verdwenen... :-(
Ik hoop dat dit in België nog doorgaat want ik ben het beu dat wij telkens in de kou blijven staan...
Het staat nochtans nog steeds in de agenda op de terrorworld site (gepland 1/12 in Cherrymoon...), dus we moeten de moed nog niet opgeven... maar kvraag me af of die datum nog wel haalbaar is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

8)

Waarschuw beheerder
ja wij willen informatie over hardcore emotions en earthquake

Waarschuw beheerder
weet er iemand of er op hardcore minded kastjes zijn om je spullen op tebergen of gewoon garderobe ???????

Waarschuw beheerder
donateur

Das ook gaaf. Ik draai namelijk ook zo laat in de zelfde zaal??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:17:
Kheb gisteren ook een bericht gestuurd naar DJ Kristof ivm earthquake want dat onderdeel is deze week ook mysterieus van de uhm-website verdwenen...

ik heb een week terug een mailtje gestuurd naar uhm en die wisten me te zeggen dat Earthquake verplaatst wordt naar een nader te bepalen datum maar wel nog steeds gaat gegeven worden in belgie.
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:17:
Het staat nochtans nog steeds in de agenda op de terrorworld site (gepland 1/12 in Cherrymoon...),

en dat het op TW nog staat is gewoon omdat ze nog niet op de hoogte zijn dat het verplaatst is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 20:59:
moet ook nie naar mechelen station ik moet den anderen

lier station dan :)
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 10:09:
tegen Westerlo he... Er rijden toch bussen vanuit mechelen naar daar dacht ik?

ja maar dan kan hij beter richting lier of heist op den berg

weten we al :d:p
da moet ge is op www.rage-online.be vragen, maar ze doen hun mond er niet meer over open heb ik de indruk

en aan mij moet ge het ok ni vragen, want ik weet van niks :p
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand nog een ticket hebben???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:04:
Iemand nog een ticket hebben???

kheb er zelf op overschot;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:07:
kheb er zelf op overschot

waarom kopen julie dan zoveel tickets ?

Waarschuw beheerder
gaan er kastjes zijn om je spullen op te bergen of gewoon garderobe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:10:

haha nee komt gewoon door die gastenlijstplaats dat ik had gewonnen en had al een ticketje gekocht.:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 12:49:
Das ook gaaf. Ik draai namelijk ook zo laat in de zelfde zaal??

oei da's een probleem... :-s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BIOCANDY op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:18:
haha nee komt gewoon door die gastenlijstplaats dat ik had gewonnen en had al een ticketje gekocht

:d, heb jij weer effe geluk :)
Uitspraak van industrial_tweety O:) op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:21:
oei da's een probleem

idd ja
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Posetivo op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:10:

Mn broer ging normaal mee, maar moet onverwachts naar Duistland voor zn werk dus kan hij moeilijk mee :)

Uitspraak van Acoustic Terrorist op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:53:
jaja binnen 15 uur en 36 minuten is het aan mij

Binne 5 uur al aan mij :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:02:
Binne 5 uur al aan mij laatste aanpassing 31 oktober 2006 15:03

starks durft em van schrik al nie meer komen:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolver op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:02:
ging normaal mee, maar moet onverwachts naar Duistland voor zn werk dus kan hij moeilijk mee

tja :s
Waarschuw beheerder
Een vraagje: (sorry als het al gevraagd is :P)
maar zijn trainingsbroeken nu toegelaten op HCM of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woop:Davinhò op dinsdag 31 oktober 2006 om 15:45:
Een vraagje: (sorry als het al gevraagd is )

ja en hoe zit het ivm met bepaalde dresscode??
heb ek het over wazi's he...liever die niet maarja...
Waarschuw beheerder

tuurlijk wel :-D waarom niet? Lekker oldscool :yes:

Uitspraak van Giles op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:09:
liever die niet maarja...

tja... liever niet, maar we zullen wel zien :-)

Waarschuw beheerder
hup ze tis bekan zoo ver ze ik zal is vertekken ze
Waarschuw beheerder

uiteraard zijn die toegelaten!:yes:
binnen een uurke vertek ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb ek het over wazi's he...liever die niet

wat versta jij onder wazi ? :)
ikke binne 3 uur , ben er op 15 min. :p
Waarschuw beheerder
Hehe, thx voor de feedback :)
Binnen 3 uur vertrekken we, twordt feestje!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:18:
heb ek het over wazi's he...liever die niet

wat versta jij onder wazi ?

je kent ze wel de skin pogoende :loser: mensen die veel te zat en zijn en zo ambras zoeke!!die bedoel ik...je kent ze zeker wel..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Giles op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:56:
bedoel ik...je kent ze zeker wel..

tuurlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
ivm met bepaalde dresscode??
heb ek het over wazi's he

en wat dragen die dan? bedoel je kisten ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stijn op dinsdag 31 oktober 2006 om 18:44:
wat dragen die dan? bedoel je kisten ofzo

ik vrees het stijn :d , we hangen :p hahaha

Waarschuw beheerder
juist trug ze hardcore minded was gewoonweg super hoop dat het rap trug hardcore minded is ze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 09:56:
juist trug ze hardcore minded was gewoonweg super hoop dat het rap trug hardcore minded is ze

volledig mee eens!
Waarschuw beheerder
man wat een feest!! :-D

Kenny (en al de rest dat er aan heeft megewerkt): BEDANKT!!! :bounce:

Ik heb me super vermaakt! Op naar de volgende :yes:

Jullie hebben mijn verwachtingen compleet overtroffen, ik ben erg onder de indruk :-)
Alleen jammer voor de dj's in de 2de zaal dat daar zo weinig volk stond te feesten maar voor de rest echt super (y)

En, ik heb een piep in mijn oortjes ;-)

Wanneer en waar is de volgende editie? :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en de man van de avond: Partyraiser!!! :respect:

Ik wil terug... :-D
Waarschuw beheerder
Ik ben persoonlijk niet erg gelukkig met deze avond hm