| Betreft: | evenement: Hardcore minded, dinsdag 31 oktober 2006 om 20:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik kom zeker aja hehe moe er draaien...
Zal zeker knallen worden zie ernaar
4000 partypeople
normaal 3000 ja, maar heb iets extra voorzien vandaar --> 4000 Line-up komt deze week volledig online!
So watch out and be possessed!!!!
Een dikke THANK YOU! aan de mensen die dit organiseren!!
das de reden waarom ik samen me u organiseer se, ge hebt oog voor detail
Nog ff geduld , komt er vandaag er nog aan (tegen de avond)
Komt allemaal in orde!
hehe gaat vethard worde
Spijtig van The Prophet ma er zijn al
Net zoals de betere boenkfuiven af en toe R&B inzetten om de meisjes er bij te betrekken dus he.. (met dat verschil dat ze met R&B de anderen misnoegd maken, terwijl de meeste hardcore-lui in België de jump/hardstyle evengoed kunnen apprecieren!)
grens tussen jump-hardstyle en hardcore is sowieso aan het vervagen
Zijn er toch van die mensen die wa R&B willen horen, dan zal ik (vermits ze er wa goed uitzien uiteraard ) die wel eens meenemen naar mijn wagen en een R&B lieke opzette
ik vin net van ni , ze proberen het ercht samen te laten vloeien,
op sommige feesten is het al zo ,
mag niet vink !!!
Idd, we hebben zoals aangehaald 2 area's, in de hoofdzaal is het hoofdthema uiteraard Hardcore, opbouwend beginnen met wat Hardstyle.
In de andere zaal daar en tegen zal er wat vanalles worden gedraaid, hoofdzakelijk weer hardcore, maar ook Hardstyle en Jump komen hier aan te pas.
hopelijk gaan jullie een streng beleid hanteren zodat er geen wazi volk op afkomt want daar kan ik me nog weleens aan ergeren op belgische hardcore feesten...laatste aanpassing 29 augustus 2006 13:49
laat iedereen toch dragen wat ze willen
Bwah, kvind heel dat wazi gedoe nogal overroepen..
Deze vakantie naar Engeland geweest naar een vrij grote militaire beurs.. Daar liepen véél Engelsen rond in duits uniform met bijhorende vlaggen, en zelfs duitstaligen in SS uniform (das wel ff van wow).
Maar of iemand nu naar een feest gaat met witte of rode veters in zijn kisten.. zucht.. daar heeft toch werkelijk niemand last van? En als je je er toch aan stoort dan moet je jezelf maar verwijderen..
Kijk: je draagt toch zelf ook de dingen die jij mooj vind, waarom zouden anderen dat dan niet mogen? Waarschijnlijk zijn de meesten hier VOOR alle dresscodes en regels, tot plotseling iets wat zij dragen (sportschoenen bv) ergens niet meer mag.. oh dan zijn dresscodes ineens absurd en onbegrijpelijk!
Zo werken dergelijke dingen dus niet he.. Als anderen iets willen dragen om zich stoerder te voelen/om mee te lopen.. of die enkelingen die er mss een niet zo mooie boodschap mee willen uitdragen.. dan hebben zij daar EVENVEEL recht toe als dat jij het recht hebt om iets aan te doen dat jij wil! En dat moet toch altijd en overal mogen? (Zolang het binnen de grenzen van onze wet blijft natuurlijk.)
Nuja de organisatie bepaalt natuurlijk de wet aan de deur.. en ik weet het, het voorkomt mogelijk wel problemen en de bedoeling daarachter is niet slecht natuurlijk.. maar toch!
Het is net zoals je hier op Partyflock geen foto met een vlag op mag hebben.. Als ik mij nu stoor aan sommige groffe woorden in mensen hun afbeelding, gaat Harry die dan ook verbieden? En wat daarna? Dan eindig je met allemaal regeltjes die idd problemen zouden kunnen voorkomen, maar ze gaan allemaal wél lijnrecht in tegen iets waar uiteindelijk veel bloed is voor gevloeid: de vrijheid van meningsuiting! En die gaat in mijn ogen boven alles!
Ookkal is je mening nog zo afwijkend, Daf zal ze verdedigen.
Dus welkom Happy Hitler tshirts en welkom Che Guevara tshirts.. en laat nu niet iedereen verplicht dat Hardcore Minded shirt aandoen na deze mooje tekst hé! laatste aanpassing 30 augustus 2006 04:55
Niemand heeft boodschap aan politieke doeleinden op hardcore feesten! dus bannen die klote zooi... Wil je je politiek uitdrukken ga dan naar oi feesten of naar meetings... Gewoon feesten om te feesten punt!
Ja dat zei ik ook, dingen die de wet overtreden moeten sowieso geweigerd worden.. maar wat je tegenwoordig allemaal leest vanachter op een zo'n ticket van veters enzo.. vind ik gwoon onzin.
En Gabberculture, hoe zie je aan de deur wie dan fout volk is en binnen voor problemen zal zorgen?
Verbied dan ook maar Lonsdale hé want die NSDA slaat toch terug op de NSDAP, en dus is iedereen die het draagt fout volk.. (ironisch hé)laatste aanpassing 30 augustus 2006 15:47
Mooje flyer btw, hoop dat ik er zo nog eentje krijg om aan mn muur te hangen.
Gewoon feesten om te feesten punt
die gabbersfeer van 97/98 nooit heb meegemaakt
die NSDA slaat toch terug op de NSDAP
meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf
Kan iemand me toevoegen aan de line up
En het eindigt voor hardcore minded, niet op 31 oktober meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf
Van zoiets word ik dus zeer blij hé.
Effe offtopic ma weet iemand misschien hoe da liedje op die site juist noemt?
www.hardcore-minded.be
Oh en nu staat ze er helemaal op.. Echt bangelijke schijf. laatste aanpassing 2 september 2006 02:39
Effe offtopic ma weet iemand misschien hoe da liedje op die site juist noemt?
laat jullie gaan
Dat klopt, maar line-up is totaal verschillend
Voorverkoop loopt lekker
In principe mag je bijna nergens binnen als je nog geen 16 bent hé..
Als dit zo blijft lopen, is hardcore minded volgende week uitverkocht, van de 2500 tickets die in vvk bij fnac waren, zijn er nog 1318 over.
Als dit zo blijft lopen, is hardcore minded volgende week uitverkocht, van de 2500 tickets die in vvk bij fnac waren, zijn er nog 1318 over.
Uiteraard kan er dan aan de deur nog eens 1500 man extra binnen he
betekent vast ook dat er nog edities zullen komen van hardcore minded
Mp3 playertje geplaatst met wa extra tracks (+ nen gouwe oude)
wat voor t-shirts zijn het eigelijk
kleur ? , wat staat op het shirt enzow ?
ma van die gratis t-shirt da geloof ik toch ni zenne
als je binnenkomt aan de kassa moet je vermelden dat je voor de 15e je ticket hebt gekocht, en dan krijg je deze!
als ik daarvan uit zou gaan, zou ik er nooit aan begonnen zijn he
Vraag daar dan toch IETS geld voor 5 euro ofzo
Prijs = € 8 per t-shirt
wel een bericht of 20 hebt gepost over dat je gratis binnen mag! Bij dit nu gelukkig (nog) niet. Ma you get my point éh.
dat jij gratis merchandise
Heeft dat met jaloezie maken? Wellicht ee
25 November 2006
ik heb op www.rage-online.be gezien dat dj kristof geboekt staat op die datum voor een hardcore set op een (nieuwe hardcore club?) in belgie
haha, deze gegevens kloppen idd. Het is een bestaande club die start met een hardcore concept waar we resident van worden. Meer info volgt spoedig, beloofd
maar eerst Hardcore Minded in Putte
volgens mij gaat het gewoon in de nieuwe Antwerpse club "the unit" gehouden worden. kijk maar bij de muziekstijlen daar: https://vip.partyflock.nl/party/71663.htmllaatste aanpassing 14 september 2006 18:38
Jump??? don't think so
nuja ik kan het ook volledig mis hebben natuurlijk, het zijn maar speculati
België gaat weer beginnen daveren op zijn grondvesten
Amaai, groot vrienden bestand
Amaai, groot vrienden bestand
wel ik vond de sfeer op neophyte eigenlijk zeer goed voor een belgisch feest. iedereen stond gewoon te hakkuh
Was er op neophyte world tour iets te zien van Hardcore Minded?
Ik ben geweet met dennis (ziedem daar al staan haha )ge had ons posters en flyers moeten geven kenny maja den dennis is nu nie direct de makkelijkst bereikbare mens de laatste dagen
ik geloof dat er van die flyertjes lagen in beperkte mate das al
toch een erg vet logo van hardcore minded hoor
sebiet begint den Tom nog te blozen
hehe, pas maar op, sebiet begint den Tom nog te blozen
Das alleen als Korsakoff rond mijne nek springt
Geen probleem ik spring wel op haar
Geen probleem ik spring wel op haar
Ik neem mijne beuling al mee
neem mijne beuling al mee
Wie den Tom aanraakt, dien e me mij aan de stok
Da ge da mor weet
Jep dit klopt, hiermee zal Hardcore Minded ook geopend worden, er gaat een hele openingsshow aan vooraf, dus wees op tijd!
gaat een hele openingsshow aan vooraf, dus wees op tijd!
feest begint wel vrij vroeg van 20 al tot 7 u 's morgens maja das dan
En tgaat idd lang en hard feesten zijn!!!!!!
Jep dit klopt, hiermee zal Hardcore Minded ook geopend worden, er gaat een hele openingsshow aan vooraf, dus wees op tijd!
Heb gehoord dat jullie ook met een lijst gaan werken ( naam op lijst + pascontrole = binnen )?
voor diegenen dat hun vvk niet bij fnac gaan halen, maar bij Hitschop in Oostende, geldt deze regel
Ga het zo snel mogelijk forceren sie
ga ik om half 6 der nie meer veel van bakken
seg die openingsshow ga ik wel moeten missen vrees ik
nu is de vraag wie de show gaat openen
kan het filmpje achteraf op de site downloaden
Je kan het filmpje achteraf op de site downloaden
over filmpjes gesproken, gaat er gefilmd worden op hardcore minded en mag je zelf digitale camera's meeenemen?
Dit mag, maar er zijn enkele voorwaarden aan verbonden, voor een aanvraag in te dienen, gelieve even alles op mail te zetten en te mailen naar hardcore.minded@gmail.com, enkel mits toestemming mag je dan die avond met camera of fototoestel binnen!
is die mail voor iedereen of moet ge zelf een mail sture als ge een fototoestel wilt meeneme, en als bv mijn vriendin ook 1 wilt meebrenge moet ze dan ook een mail sture enz...?
nu is de vraag wie de show gaat openen???
Die draaien samen
De zalen zijn deze zomer nog helemaal vernieuwd met een nieuw verluchtings en afzuigingssysteem, dus... moet normaal gezien te doen zijn he
De zalen zijn deze zomer nog helemaal vernieuwd met een nieuw verluchtings en afzuigingssysteem, dus... moet normaal gezien te doen zijn he
zoals ik dus al zei, deze zomer zijn alle installaties vernieuwd en tijdens de zomer is het altijd warmer
da gaat ge toch bedrogen uitkomen, laatste fuif was het er toch superwarm ze
da gaat ge toch bedrogen uitkomen, laatste fuif was het er toch superwarm ze alleja wil elle nu geen schrik aanjagen, ma het is te hopen da het ni even warm is he.
Wij zullen dit uiteraard wel doen!
Tis idd te hopen dat daar niet TE warm wordt, kwil niet elke 5 min achter drank moeten gaan en zo m'n tijd op de dansvloer moeten inkorten ;(
hahaha , wij zijn al wa gewoon he joyce
Seg wa maakt da na uit,ge zij precies ook nie veel gewoon ze qua feestjes.Dus nie zeveren en zagen over de hitte die er eventueel zou kunnen zijn....
haha ja idd,majja vrouwen zijn wel in het voordeel gewoon een rokske aan en gebt der al minder last
En dan zijn de mannen ook weer content
avalon; kheb gwn nie graag hitte, op Neophyte world tour konnek m'n Tshirt uitwringen op een gegeven moment O_
mannen kunnen hun t-shirt uit doen indien ze dat nodig achten
@ avalon; kheb gwn nie graag hitte, op Neophyte world tour konnek m'n Tshirt uitwringen op een gegeven moment O_o
de mannen kunnen hun t-shirt uit doen indien ze dat nodig achten
haha ja da vind ik een strak plan
haha ja da vind ik een strak plan
khebbet wel liever te warm als te koud ze,op nightmare outdoor had de dees ook een rokske aan ma brrrrrrrr kreget nergens warm.
En als de vrouwen hun t-shirt willen uittrekken zullen we het wel wat warmer zetten
nog 1 maandje hrr kbegin toch zenuwen te krijgen
En hou de komende maanden de agendas maar in de gaten, want er staan nog mooie dingen te gebeuren!!!
omda het mijn eerste publieke set is
Maar nog ni u laatste
omda het mijn eerste publieke set
hangt der vanaf of het volk met bekertjes gaat gooien of hij een davenrend applus krijgt
omda het mijn eerste publieke set is
aarmee dat ik het podium heel hoog heb gezet
te vermelden, het zijn glazen die avond....
vraagje wie is de organisator van dt feest
Dat zal ik zijn, vanwaar de eer
komt er geen meeting ofzo
vorige week 500 extra kaarten gegeven aan fnac, dat geeft in totaal nog 837 kaarten --> dus er zijn er al meer dan 1500 verkocht
, zeker als je weet dat de vvk normaal gezien 1/3 is dan mensen die aan de deur betalen
idd ja natuurlijk goed voor jou en voor de rest dat het al een succes kent
Daarom dus mijn vraag of het HMT dat altijd zal maken?
niet alleen voor mij een succes, voor jullie is dit denk ik ook goed, want als er bij hardcore events geen volk meer opkomt, dan bloeit dit dood en is er geen budget meer om verder te gaan in de hardcore
Goed nieuws voor iedereen die naar hardcore minded komt -> als je je inkombandje bijhoud, dan kreeg je als je deze afgeeft op een avond naar keuze in club-X-treme (behalve op feestdagen en met de opening) € 2 korting!!!
ik kan der niet zijn
Fierens waarom niet?
Als er meerdere edities komen, gaat het HMT dan telkens de anthem maken? Of mogen er ook ander mensen een poging wagen?
wordt de anthem ook gereleased op cd of vinyl of wordt hij gewoon gebruikt voor tijdens de openingsshow en wanneer gaan we hem te horen krijgen?
normaal gezien gaan we deze dan ook op plaat uitbrengen
Ja Fierens waarom niet?
dus de 1e hal volledig Hardcore en de 2e hal iet anders?
alle 2 de hallen zijn hardcore wat dacht je dan
misschien dat je in de 2de zaal heel af en toe een hardstyle/jump nummerke gaat horen maar de hoofdstijl in beide hallen is wel hardcore
Ge kunt dan afwissele en is naar de 2e hal gaan he
idd, alsook heb ik nog een apparte chill room en een ruimte met promostandjes, snacks, vinyls, cocktails,.... voorzien!!
alle 2 de hallen zijn hardcore wat dacht je dan
misschien dat je in de 2de zaal heel af en toe een hardstyle/jump nummerke gaat horen maar de hoofdstijl in beide hallen is wel hardcore
idd, alsook heb ik nog een apparte chill room en een ruimte met promostandjes, snacks, vinyls, cocktails,.... voorzien!!
heb echt zoveel goesting he
nu ff bijte op men examens en dan alle frustraties deruit stampe!
bwa er mocht toch nog een hiphop zaal bij vind ik, zou er goe bijpassen
zijn er kluisjes voorzien waar dj's hun platen kunnen insteken tot ze moeten spelen
Den John gaat weer tot het uiterste he
Den John gaat weer tot het uiterste he
Altijd he Mja nee tis gewoon kheb geen zin om heel de avond me die zak te sleuren he das slecht voor mijne prostaat
Normaal is er wel plaats genoeg achter de discobar dat je je zakken er kan zetten, maar gelieve dit pas te doen bij de dj die voor je moet spelen, want als iedereen zijn zakken er innees gaat zetten dus laat hem zeker in u geval tot 5u in de auto zitten en dan mag je hem daar eventueel al gaan plaatsen!
Mja nee tis gewoon kheb geen zin om heel de avond me die zak te sleuren he das slecht voor mijne prost
spelen, want als iedereen zijn zakken er innees gaat zetten
Jep!
toffe mensen die hollanders , maar echt wel praatziek over voetbal die 2
berekerels
kom er elke week met heel veel plezier en wordt er telkens fantastisch ontvangen... (misschien wel omdat we vaste klant zijn maar kom ) Dus laat ze maar komen den 31ste, is zeker
Is er in putte een treinstation en zo jah. Is het feestje ver van het station of zijn er bussen geregeld?
ik ben daar al 6 jaar vaste klant , en elke keer vragen ze : " koffietje" , en ik lust geen koffie ! , da weten ze dus al 6 jaar en toch vragen ze het steeds
kan in Mechelen van de trein stappen en daar rijden bussen richting putte, er zijn vele buskotjes op die baan, zelfs eentje 100 m van de locatie
maar koffie zetten??? Dat moeten ze nog leren denk ik, echt niet te drinken...
Vanavond gaan we d'er weer naartoe, steeds op donderdag, is veel rustiger dan
geleden me al die melissagebonden acitviteiten
togjah kzout wel willen ma kzien hier nergens een knopke voor img staan
... het paringsseizoen van de bronstige eland is geopend... schoon genoeg
wrom op een dinsdag
het putte/kapelle ?
omdat we in België 1 november vrij hebben
Ik moet er nog achter gaan maar dat komt wel in orde
als die op zijn, ja dan zal het buiten wachten worden
Je kan in Mechelen van de trein stappen en daar rijden bussen richting putte, er zijn vele buskotjes op die baan, zelfs eentje 100 m van de locatie
Alleen erg weinig kans dat De Lijn al om 7.00 rijdt
Normaal rijden ze dan al hoor
Ambiance!!!
Da gaat geen probleem zijn
Ze gaan mij ni hebben liggen ze kaartjes zijn in de pocket
gaan mij ni hebben liggen ze kaartjes zijn in de pocket
ga zelf met de wagen moet wel bob zijn...
Trein tot in Mechelen en dan de bus naar Putte, w
en daar binnen niet iedereen om bollen komen vragen want daar doe ik niet aan.
hoop dat er nog tickets zen kan ze pas donderdag gaan hale mor da komt wel inorde
we zullen toch moeten hoor
gaan we misschien oldschool/jump te horen krijgen van Bountyhunter, zit niet echt opbouw in de
tword zowiezo wel hakkuh
uur was of wordt het toch een dj set
een uur live ja
En Bountyhunter op het einde, dat heeft zo zijn bedoelingen -> Watch and see!
Wanneer: dinsdag 31 oktober 2006
Tijdstip: 20:00
Te Bereiken met:
bus perron 11 te Mechelen Station:
510 Heist, Westerloo
511 Heist, Herentals
Perron 12 te Mechelen Sation
520 Mechelen , PUTTE , Tremelo
530 Mechelen, Putte , Tremelo , Aarschot
Te Bereiken met:
bus perron 11 te Mechelen Station:
510 Heist, Westerloo
511 Heist, Herentals
Perron 12 te Mechelen Sation
520 Mechelen , PUTTE , Tremelo
530 Mechelen, Putte , Tremelo , Aarschot
Ziet er super uit!Korsakoff
-
The Viper
-
DJ Kristof
gaa jij ook alleen naar hardcore feesten of zoo
Maar alé, ik stop
gij verveelde u zeker ?
die manier moet je je niet aantrekken wat je vrienden op
naar de brabanthal in leuven ofzo en als dat goed loopt naar een nog veel grotere lokatie in Antwerpen bijvoorbeeld(iets met een groot uitzicht op de dansvloer ofzo, ge moet het nie te v
zou het soms geen idee zijn om op een volgende editie hardcore minded te verhuizen naar een grotere lokatie aangezien deze editie zo goed als uitverkocht zal zijn. naar de brabanthal in leuven ofzo en als dat goed loopt naar een nog veel grotere lokatie in Antwerpen bijvoorbeeld(iets met een groot uitzicht op de dansvloer ofzo, ge moet het nie te ver zoeken)
more info soon... eerst deze editie
Ik ben met een locatie bezig, een datum is er al, more info soon... eerst deze editie
aanwezig
Dus al zeker meer dan 3000 man?
kHoop maar da het niet té druk word, da er plaats genoeg is eh..
interressant! ben zeer beniuwd waar je die gaat houden en wat me nog meer benieuwd is de line up!
maar eerst de eerste editie natuurlijk dinsdag!
wel ik hoop dat iedereen zen beste beentje voorzet om gewoon relax te doen tegen elkaar en dat er gedurende het hele feest ook geen ambras uitbreekt ofzo iets want dat haalt de sfeer helemaal omlaag...
het wordt hoog tijd om met zen allen te tonen dat er nog zoiets bestaat als een gabbersfeer! ik ga der in ieder geval men werk van maken op hardcore minded!
khoop iedereen van op dit topic en de reguliere bezoekers van onze flocks trouwens ook eens te ontmoeten daar!
geen ambras uitbreekt ofzo iets want dat haalt de sfeer helemaal omlaag...
serieus, mense die vechte op een feest = dikke losers.
Ma hopelijk is da natuurlijk allemaal ni van toepassing op het leuke feestje dinsdag
kunne ni altij posts van één zinnetjes make gelijk gij éh.
net project vs club achter de rug...
ik hoop dat het geluid op hardcore minded zuiver zal afgesteld staan want daar ontbrak het er aan in oostende.(met als jammerlijke gevolg dat ik weer oorsuizingen heb...) en hopelijk is de sfeer ook beter als dit weekend, het volk stond gewoon stil...laatste aanpassing 29 oktober 2006 09:06
ik hoop dat het geluid op hardcore minded zuiver zal afgesteld staan want daar ontbrak het er aan in oostende.(
hopelijk is de sfeer ook beter als dit weekend
dinsdag zijn we er weer!!! ik ben super benieuwd voor hc minded.
De voorverkoop voor hardcore minded is volledig uitverkocht
En hoe wete gij da ??? kben gisteren ook nog een kaartje gaan halen.Ma kdenk toch nie datter al 3000 kaarten zijn verkocht terwijl er op pf 300 man gaat....
Niet iedereen die komt, zit op pf of kent dit he
ik had idd een vraagje over het geluid daar want ik ken de zaal en kmoet zegge dat da toch gene vette is!!!gistere ook naar oostende geweest en geluid zwaar kut daar!!!
Woehoe, nog 2 dagen...
hopelijk is men gehoor terug bekomen tegen dan. want weer zo een mishandeling kan ik echt niet hebben.
Mijn oortjes hebben het overleefd Maar ik heb al veel erger meegemaakt dan dit, dus kan wel ergens tegen en anders, oorstopjes meebrengen?
Woehoe, nog 2 dagen...
Maar ik heb al veel erger meegemaakt dan dit, dus kan wel ergens tegen
Niet iedereen die komt, zit op pf of kent dit he
is 100% voor invoering van partyflock.be
RN in Leuven en MOH Dortmund 2005 waren daar niks tegen
onderzoeken daar
mijn hardste feesten ooit: 2 edities van Raving Nightmare in de Platte Zoal in Maastricht!spijtig dat er daar geen feestjes meer mogen gehouden worden...
daar wil ik ook wel eens naartoe
ja ik had idd een vraagje over het geluid daar want ik ken de zaal en kmoet zegge dat da toch gene vette is!!!gistere ook naar oostende geweest en geluid zwaar kut daar!!!
, en geloof me het zal knallen!! In positieve zin dan toch
kwamen trouwens flyeren in de trein, en da vondek wel grappig.
We zijn begonnen met de opbouw!
Mag ik niet komen helpen? Ik kan mijn nieuwsgierigheid amper bedwingen
We zijn begonnen met de opbouw!
Dat is waar echt een knappe lokatie
hup zen al een MIN PUNT ze normaal ziede da ge bussen kunt hebben voor de mensen die met de trein gaan komen ze want heb naa gezien he als feest gedaan is he moete bekan 2 uurs zitten wachten eer er een bus komt he
bij elk feest da redelijk ver ligt van een station voor ziede van party bussen voor te vervoeren he
euhm, heb jij niks beters te doen
gaan helpen en gaan keuren, maar kheb zo de indruk dat pottenkijkers niet gewenst
gaan mij een dwangbuis moeten aandoen morgen denk ik... Ben nu al niet te houden
Maar da hebben we ervoor over, zie jullie morgen!
bij elk feest da redelijk ver ligt van een station voor ziede van party bussen voor te vervoeren he
En als ze me niet om 1 uur al buitesmijte zoals zaterdag.
Kan me idd voorstellen dat de lijn niet zo vroeg rijdt, zeker omdat t zondagsdienstregeling is dus dat is zeker ambetant (kan er van meespreken). Was voor mij ook reden om niet te gaan maar ik heb nu vervoer weten fixen... maar twijfel nog steeds tussen dit en Gent
Ik ga men benen maar al insmeren het gaat 2 dagen zonder slaap zijn Maar da hebben we ervoor over, zie jullie morgen!
Ze kwamen trouwens flyeren in de trein, en da vondek wel grappig.
21h30 - 23h00 -> Anthrax
Ter info: Anthrax draait om 00u30
ah dan hebbe ze het toch in orde gebracht maar wie draait er dan op zijn vorig uur?
en ik heb nog steeds een sterk voorgevoel dat angerfist niet live gaat komen maar gewoon een dj set gaat geven.
heb der in ieder geval veel zin in, we gaan der een vet feest van maken vannacht!laatste aanpassing 31 oktober 2006 10:27
kristof hoop op en early rave/hardcore setje
lady dana hoop op en early rave/hardcore setje
the viper hoop op en early rave/hardcore setje
bountyhunter hoop op en early rave/hardcore setje
hmt benieuwd wat voor hardcore setje die gaan speelen
Aan NS Fan: ter info, dit is de bus naar westerlo:
510 Heist - Westerlo, ben je toch al in de buurt van Zoerle he laatste aanpassing 31 oktober 2006 11:47
met andere woorden, jij hoopt op veel early rave, om het wat korter te verwoorden
da moet ge is op www.rage-online.be vragen, maar ze doen hun mond er niet meer over open heb ik de indruk....
Kheb gisteren ook een bericht gestuurd naar DJ Kristof ivm earthquake want dat onderdeel is deze week ook mysterieus van de uhm-website verdwenen...
Het staat nochtans nog steeds in de agenda op de terrorworld site (gepland 1/12 in Cherrymoon...),
moet ook nie naar mechelen station ik moet den anderen
tegen Westerlo he... Er rijden toch bussen vanuit mechelen naar daar dacht ik?
da moet ge is op www.rage-online.be vragen, maar ze doen hun mond er niet meer over open heb ik de indruk
waarom kopen julie dan zoveel tickets ?
jaja binnen 15 uur en 36 minuten is het aan mij