| Betreft: | evenement: Hardcore minded, dinsdag 31 oktober 2006 om 20:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hahaha , wij zijn al wa gewoon he joyce
Seg wa maakt da na uit,ge zij precies ook nie veel gewoon ze qua feestjes.Dus nie zeveren en zagen over de hitte die er eventueel zou kunnen zijn....
haha ja idd,majja vrouwen zijn wel in het voordeel gewoon een rokske aan en gebt der al minder last
En dan zijn de mannen ook weer content
avalon; kheb gwn nie graag hitte, op Neophyte world tour konnek m'n Tshirt uitwringen op een gegeven moment O_
mannen kunnen hun t-shirt uit doen indien ze dat nodig achten
@ avalon; kheb gwn nie graag hitte, op Neophyte world tour konnek m'n Tshirt uitwringen op een gegeven moment O_o
de mannen kunnen hun t-shirt uit doen indien ze dat nodig achten
haha ja da vind ik een strak plan
haha ja da vind ik een strak plan
khebbet wel liever te warm als te koud ze,op nightmare outdoor had de dees ook een rokske aan ma brrrrrrrr kreget nergens warm.
En als de vrouwen hun t-shirt willen uittrekken zullen we het wel wat warmer zetten
nog 1 maandje hrr kbegin toch zenuwen te krijgen
En hou de komende maanden de agendas maar in de gaten, want er staan nog mooie dingen te gebeuren!!!
omda het mijn eerste publieke set is
Maar nog ni u laatste
omda het mijn eerste publieke set
hangt der vanaf of het volk met bekertjes gaat gooien of hij een davenrend applus krijgt
omda het mijn eerste publieke set is
aarmee dat ik het podium heel hoog heb gezet
te vermelden, het zijn glazen die avond....
vraagje wie is de organisator van dt feest
Dat zal ik zijn, vanwaar de eer
komt er geen meeting ofzo
vorige week 500 extra kaarten gegeven aan fnac, dat geeft in totaal nog 837 kaarten --> dus er zijn er al meer dan 1500 verkocht