| Betreft: | evenement: Hardcore minded, dinsdag 31 oktober 2006 om 20:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
In principe mag je bijna nergens binnen als je nog geen 16 bent hé..
Als dit zo blijft lopen, is hardcore minded volgende week uitverkocht, van de 2500 tickets die in vvk bij fnac waren, zijn er nog 1318 over.
Als dit zo blijft lopen, is hardcore minded volgende week uitverkocht, van de 2500 tickets die in vvk bij fnac waren, zijn er nog 1318 over.
Uiteraard kan er dan aan de deur nog eens 1500 man extra binnen he
betekent vast ook dat er nog edities zullen komen van hardcore minded
Mp3 playertje geplaatst met wa extra tracks (+ nen gouwe oude)
wat voor t-shirts zijn het eigelijk
kleur ? , wat staat op het shirt enzow ?
ma van die gratis t-shirt da geloof ik toch ni zenne
als je binnenkomt aan de kassa moet je vermelden dat je voor de 15e je ticket hebt gekocht, en dan krijg je deze!
als ik daarvan uit zou gaan, zou ik er nooit aan begonnen zijn he
Vraag daar dan toch IETS geld voor 5 euro ofzo
Prijs = € 8 per t-shirt
wel een bericht of 20 hebt gepost over dat je gratis binnen mag! Bij dit nu gelukkig (nog) niet. Ma you get my point éh.
dat jij gratis merchandise
Heeft dat met jaloezie maken? Wellicht ee
25 November 2006
ik heb op www.rage-online.be gezien dat dj kristof geboekt staat op die datum voor een hardcore set op een (nieuwe hardcore club?) in belgie