Partyflock

Forumonderwerp · 895308
Betreft: evenement: Hardcore minded, dinsdag 31 oktober 2006 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hoi,
eindelijk nog es een lekker feestje lekker in men buurt :p
wie gaat er allemaal naar hardcore minded ?
op 31 oktober te putte ( bij mechelen )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op zondag 27 augustus 2006 om 17:42:
denk ni dat the prophet hardcore ging draaien

Nee, voor HARDCORE Minded ging hij zn groove en elektro platen meenemen.. :p
Waarschuw beheerder
Al zou ik er niet mee inzitten dat ze wat zouden opwarmen met hardstyle hoor!!

*waarschuwing: serieus leesvoer*
Stel je even "de Sektor 9 zaal" eind oktober voor.. er gaat sowieso heel wat "gewoon" volk afkomen, die die niet direct op hardcore kicken, enkel hun jump gewend zijn. Geen nood, het is bewezen dat die zich even hard (vaak zelfs harder :o) op hardcore kunnen amuseren dan vele van de "echte" gabbers hier in België: kijk maar naar de laatste hardcore uurtjes op Qlimax, Bassleader, Tomorrowland, ..

Reden: daar krijgen ze eerst een muzikaal opstapje naar het hardere werk! Als die doelgroep van het begin niets dan distorte dreunen horen vrees ik dat de drempel té hoog is, die mensen stil zullen blijven staan en tenslotte met een slecht gevoel naar huis gaan.. En dan houd je een tweede editie met minder volk/pakke minder sfeer over. :S

Niet dat je het hele hardcore concept moet aanpassen hé (zéker zéker niet!) maar als je even nadenkt zou het best wel slimme zet zijn: tot middernacht OFZO soms wat hardstyle, en met de daaruit bekomen sfeer een heftige nacht doorbeuken. Of is dat zo'n slecht idee? :)

Net zoals de betere boenkfuiven af en toe R&B inzetten om de meisjes er bij te betrekken dus he.. (met dat verschil dat ze met R&B de anderen misnoegd maken, terwijl de meeste hardcore-lui in België de jump/hardstyle evengoed kunnen apprecieren!)

Nuja, er zullen hier op Partyflock wel mensen tegen zijn, zelfs ik ook (als ik enkel naar mijn persoonlijke smaak kijk) want de jump/hardstyle feestjes zijn er hier wel genoeg. Maar als ik vanuit mijn eigen ervaringen (ook met fuiven organiseren) kijk, dan is een opbouwende avond een grotere garantie voor sfeer dan wanneer je het direct maar laat snoeien. ;-)

edit: Ik heb het dus helemaal niet over er een hardstyle feestje van te maken hé. Maar moest The Prophet toch nog komen en ik had iets te zeggen, zou ik hem om bovenstaande redenen toch nog geen hardcore laten draaien. ;-) En je houd zelfs in het verste geval nog 7 uur over om de naam Hardcore Minded te rechtvaardigen..
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 29738, 23160}
Waarschuw beheerder
Mja zit wel enige vorm van waarheid in...
Maar toch, kan je een publiek direct meehebben hoor dat ze uit hun bol gaan ook al is dat vanaf het begin van de avond ;-)... Je kan altijd opbouwend beginnen van early hardcore tot de nieuwere hardcore naar darkcore tot terror speedcore breakcore... ;-) is ook opbouwend he hehe...
Waarschuw beheerder
der zit zeker wel een vorm van waarheid in , kijk maar naar project hardcore begin dit jaar, toen er ook heel wat gewoon volk was die voor het eerst een hardcore feest bezochten en het resultaat was dat er toen veel mensen stil stonden.
maar ik denk trouwens dat het niet van in het begin rammen gaat zijn op hardcore minded want namen als korsakof, bountyhunter en pat b draaien zowieso meer de toegankelijke hardcore/hardstyle.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2242, 2678}
Artiest {SHOWLIST artist 18251, 44558}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op maandag 28 augustus 2006 om 00:55:
Net zoals de betere boenkfuiven af en toe R&B inzetten om de meisjes er bij te betrekken dus he.. (met dat verschil dat ze met R&B de anderen misnoegd maken, terwijl de meeste hardcore-lui in België de jump/hardstyle evengoed kunnen apprecieren!)

R&B op boenkfuiven...? Dan toch ni de boenkfuiven waar ik kom :D

En oké, als er wat jump/hardstyle gedraaid wordt, zullen de 'gewone' mensen dat wel apprecieren, maar als je een hardcore fuif organiseert met naam hardcore minded, moet je niet met jump/hardstyle afkomen vind ik persoonlijk.
Waarschuw beheerder
De grens tussen jump-hardstyle en hardcore is sowieso aan het vervagen. Buiten speedcore en terror natuurlijk :-)

En zoals Mozart al zegt gaan ni alle dj´s voluit en gaan ook met een opbouw beginnen die meer aan het jump genre leunt.

Maar r&b zou nogal vloeken die avond hé ;-)

Het gaat in ieder geval hard gaaaaaaannnnn!!! ;-)
Waarschuw beheerder
Idd, we hebben zoals aangehaald 2 area's, in de hoofdzaal is het hoofdthema uiteraard Hardcore, opbouwend beginnen met wat Hardstyle.
In de andere zaal daar en tegen zal er wat vanalles worden gedraaid, hoofdzakelijk weer hardcore, maar ook Hardstyle en Jump komen hier aan te pas.

Zijn er toch van die mensen die wa R&B willen horen, dan zal ik (vermits ze er wa goed uitzien uiteraard ;-) ) die wel eens meenemen naar mijn wagen en een R&B lieke opzette :)

BTW de voorverkoop is al reeds gestart, dus allen naar Fnac ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Minded Crew op maandag 28 augustus 2006 om 15:35:
grens tussen jump-hardstyle en hardcore is sowieso aan het vervagen

ik vin net van ni , ze proberen het ercht samen te laten vloeien,
op sommige feesten is het al zo :s ,
mag niet vink !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op maandag 28 augustus 2006 om 17:07:
Zijn er toch van die mensen die wa R&B willen horen, dan zal ik (vermits ze er wa goed uitzien uiteraard ) die wel eens meenemen naar mijn wagen en een R&B lieke opzette

geniepigaard :p:p:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Posetivo op maandag 28 augustus 2006 om 17:09:
ik vin net van ni , ze proberen het ercht samen te laten vloeien,
op sommige feesten is het al zo ,
mag niet vink !!!

Mja valt te zien wa voor feesten het zijn, op echte hardcore feesten zal je toch geen jump horen normaal eh is ook ni de bedoeling, ok dat je op een feest zoals reverze of bassleader daar hardcore hebt geen probleem. andersom gaat niet echt vind ik ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op maandag 28 augustus 2006 om 17:07:
Idd, we hebben zoals aangehaald 2 area's, in de hoofdzaal is het hoofdthema uiteraard Hardcore, opbouwend beginnen met wat Hardstyle.
In de andere zaal daar en tegen zal er wat vanalles worden gedraaid, hoofdzakelijk weer hardcore, maar ook Hardstyle en Jump komen hier aan te pas.

Haha sehr gut! Exactly wat ik bedoelde dus!
Ben vrijwel zeker dat het zo een succes zal worden. :jaja:
Waarschuw beheerder
Begin vorige maand was ik naar Lloret de Mar gegaan (spanje, uitgaansgebied voor jongeren) en op een maandag draaide Korsakoff in 1 of andere discotheek. Tot een uur of half 1 - 1 uur draaide andere dj's hardstyle-jump-boenk... alle boenk buiten Hardcore dus. tot Korsakoff kwam, toen zei de MC da korsakoff ging draaie dus al het volk dat niks met Hardcore te maken heeft wordt vriendelijk verzocht om een andere discotheek te zoeken... wel goed gezegd vond ik. Het feesje was toen al vollop bezig maar toen Korsakoff begon ja ging iedereen uit zen dak! (vooral de hollanders dan, die feesten volgens mij toch iets harder dan de Belgen... hmm zeg het ni graag ma is volgens mij toch zo)
dus kvind da dafkes wel een punt heeft
maja langs de andere kant: Hardcore minded... de naam alleen al... ;-)

greets en tot dan moehahaha
Waarschuw beheerder
Buiten al het dj geweld, zal er ook een spectaculaire lasershow, indoor firework, gigantische plasma wall's en meer dan 60 000W _0_
Waarschuw beheerder
wow ben er benieuwd naar(y), indoor firework dat zie je niet zo veel op party's buiten de zeer grote dan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hopelijk gaan jullie een streng beleid hanteren zodat er geen wazi volk op afkomt want daar kan ik me nog weleens aan ergeren op belgische hardcore feesten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 augustus 2006 om 13:47:
hopelijk gaan jullie een streng beleid hanteren zodat er geen wazi volk op afkomt want daar kan ik me nog weleens aan ergeren op belgische hardcore feesten...laatste aanpassing 29 augustus 2006 13:49

Er zijn idd wel een paar richtlijnen opgesteld ;-)
Waarschuw beheerder
Pfft laat iedereen toch dragen wat ze willen.. vind dat beetje onderdrukking van een subcultuur.

Ik vind Puta Madre niet mooj, gaan jullie daar dan ook maar een streng beleid tegen hanteren? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prinz Daff op dinsdag 29 augustus 2006 om 21:53:
laat iedereen toch dragen wat ze willen

Hmmm :D Oké, missch wel, maar je moet toch ergens een lijn trekken, is ni voor niks da ze me een dress code begonne zijn :D Anders loopt het daar vol wannabee hitlers, en dan krijg je als organisatie ook ni bepaald ne goeie naam ;)
Waarschuw beheerder
Bwah, kvind heel dat wazi gedoe nogal overroepen..

Deze vakantie naar Engeland geweest naar een vrij grote militaire beurs.. Daar liepen véél Engelsen rond in duits uniform met bijhorende vlaggen, en zelfs duitstaligen in SS uniform (das wel ff van wow). :o

Maar of iemand nu naar een feest gaat met witte of rode veters in zijn kisten.. zucht.. daar heeft toch werkelijk niemand last van? :S En als je je er toch aan stoort dan moet je jezelf maar verwijderen..

Kijk: je draagt toch zelf ook de dingen die jij mooj vind, waarom zouden anderen dat dan niet mogen? Waarschijnlijk zijn de meesten hier VOOR alle dresscodes en regels, tot plotseling iets wat zij dragen (sportschoenen bv) ergens niet meer mag.. oh dan zijn dresscodes ineens absurd en onbegrijpelijk! 8-)

Zo werken dergelijke dingen dus niet he.. Als anderen iets willen dragen om zich stoerder te voelen/om mee te lopen.. of die enkelingen die er mss een niet zo mooie boodschap mee willen uitdragen.. dan hebben zij daar EVENVEEL recht toe als dat jij het recht hebt om iets aan te doen dat jij wil! En dat moet toch altijd en overal mogen? (Zolang het binnen de grenzen van onze wet blijft natuurlijk.)

Nuja de organisatie bepaalt natuurlijk de wet aan de deur.. en ik weet het, het voorkomt mogelijk wel problemen en de bedoeling daarachter is niet slecht natuurlijk.. maar toch!

Het is net zoals je hier op Partyflock geen foto met een vlag op mag hebben.. Als ik mij nu stoor aan sommige groffe woorden in mensen hun afbeelding, gaat Harry die dan ook verbieden? En wat daarna? Dan eindig je met allemaal regeltjes die idd problemen zouden kunnen voorkomen, maar ze gaan allemaal wél lijnrecht in tegen iets waar uiteindelijk veel bloed is voor gevloeid: de vrijheid van meningsuiting! En die gaat in mijn ogen boven alles!

Ookkal is je mening nog zo afwijkend, Daf zal ze verdedigen. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 04:37:
Bwah, kvind heel dat wazi gedoe nogal overroepen..

Deze vakantie naar Engeland geweest naar een vrij grote militaire beurs.. Daar liepen véél Engelsen rond in duits uniform met bijhorende vlaggen, en zelfs duitstaligen in SS uniform (das wel ff van wow).

Maar of iemand nu naar een feest gaat met witte of rode veters in zijn kisten.. zucht.. daar heeft toch werkelijk niemand last van? En als je je er toch aan stoort dan moet je jezelf maar verwijderen..

Kijk: je draagt toch zelf ook de dingen die jij mooj vind, waarom zouden anderen dat dan niet mogen? Waarschijnlijk zijn de meesten hier VOOR alle dresscodes en regels, tot plotseling iets wat zij dragen (sportschoenen bv) ergens niet meer mag.. oh dan zijn dresscodes ineens absurd en onbegrijpelijk!

Zo werken dergelijke dingen dus niet he.. Als anderen iets willen dragen om zich stoerder te voelen/om mee te lopen.. of die enkelingen die er mss een niet zo mooie boodschap mee willen uitdragen.. dan hebben zij daar EVENVEEL recht toe als dat jij het recht hebt om iets aan te doen dat jij wil! En dat moet toch altijd en overal mogen? (Zolang het binnen de grenzen van onze wet blijft natuurlijk.)

Nuja de organisatie bepaalt natuurlijk de wet aan de deur.. en ik weet het, het voorkomt mogelijk wel problemen en de bedoeling daarachter is niet slecht natuurlijk.. maar toch!

Het is net zoals je hier op Partyflock geen foto met een vlag op mag hebben.. Als ik mij nu stoor aan sommige groffe woorden in mensen hun afbeelding, gaat Harry die dan ook verbieden? En wat daarna? Dan eindig je met allemaal regeltjes die idd problemen zouden kunnen voorkomen, maar ze gaan allemaal wél lijnrecht in tegen iets waar uiteindelijk veel bloed is voor gevloeid: de vrijheid van meningsuiting! En die gaat in mijn ogen boven alles!

Ookkal is je mening nog zo afwijkend, Daf zal ze verdedigen.

Dus welkom Happy Hitler tshirts en welkom Che Guevara tshirts.. en laat nu niet iedereen verplicht dat Hardcore Minded shirt aandoen na deze mooje tekst hé! laatste aanpassing 30 augustus 2006 04:55

Niemand heeft boodschap aan politieke doeleinden op hardcore feesten! dus bannen die klote zooi... Wil je je politiek uitdrukken ga dan naar oi feesten of naar meetings... Gewoon feesten om te feesten punt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 09:16:
Niemand heeft boodschap aan politieke doeleinden op hardcore feesten! dus bannen die klote zooi... Wil je je politiek uitdrukken ga dan naar oi feesten of naar meetings... Gewoon feesten om te feesten punt!

volledig mee eens!:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

inderdaad!
als ik terugdenk aan hardcore overdrive 2001 bijvoorbeeld, daar was er een zeer slecht beleid, toen heeft men geen anti nazi beleid gevoerd met als resultaat dat het er stikte van die ventjes die dachten dat ze de hitler groet moesten brengen tijdens neophyte en daarbij kwam nog eens dat er overal rellen uitbraken(met stoelen gooien enz...)en de security kwam dikwijls niet eens tussenbeide! dat feest was echt het dieptepunt van de belgische HC scene wat mij betreft. gelukkig had men hier lessen uit getrokken en was er het jaar daarop (project hardcore 2002, sportpaleis antwerpen) een zeer streng beleid gevoerd zodat er geen fout volk binnenkwam met als resultaat een succesvol feest zonder rellen en een topsfeer! het zou leuk zijn moest er weer een echte gabbersfeer op party's heersen zoals je die had in '97/'98. de hardcore scene is net weer voet aan grond aan het krijgen in belgie, het zou zonde zijn moesten we het nu verkeerd aanpakken niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volledig mee eens :-)
jammer dak die gabbersfeer van 97/98 nooit heb meegemaakt :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en daarenboven ook nog eens dat in belgië het dragen van symbolen verwijzend naar hitler/SS/... bij wet verboden is!
Doe gewoon allemaal een effen kleur tshirtje aan en voor de rest is het hakküh geblazen! ;)
Waarschuw beheerder
Ja dat zei ik ook, dingen die de wet overtreden moeten sowieso geweigerd worden.. maar wat je tegenwoordig allemaal leest vanachter op een zo'n ticket van veters enzo.. vind ik gwoon onzin. :S

En Gabberculture, hoe zie je aan de deur wie dan fout volk is en binnen voor problemen zal zorgen? :)

Verbied dan ook maar Lonsdale hé want die NSDA slaat toch terug op de NSDAP, en dus is iedereen die het draagt fout volk.. ;) (ironisch hé)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooje flyer btw, hoop dat ik er zo nog eentje krijg om aan mn muur te hangen. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 15:43:
Ja dat zei ik ook, dingen die de wet overtreden moeten sowieso geweigerd worden.. maar wat je tegenwoordig allemaal leest vanachter op een zo'n ticket van veters enzo.. vind ik gwoon onzin.

En Gabberculture, hoe zie je aan de deur wie dan fout volk is en binnen voor problemen zal zorgen?

Verbied dan ook maar Lonsdale hé want die NSDA slaat toch terug op de NSDAP, en dus is iedereen die het draagt fout volk.. (ironisch hé)laatste aanpassing 30 augustus 2006 15:47

Da slaat niet trug op NSDAP! is gewoon een verzinsel dat 1 of andere kneus toevallig heeft ontdekt! er bestaat trouwens wel zo'n merk en dat is LONSDAPLE en dat referreert wel degelijk hiernaartoe!

Je kan niet iedere wazi bannen van feesten maar je kan het toch proberen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lonsdaple... wtf nog nooit van gehoord of gezien
Heb al wel Lomsdale gezien ma Lonsdaple... funny naam wel maar daar blijft het bij ;-)

Waarschuw beheerder
Maar nu terug alle aandacht gaande naar het feest ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Den Jokke op woensdag 30 augustus 2006 om 16:22:
Lonsdaple... wtf nog nooit van gehoord of gezien

Op project vs club liep er zo ene rond e paar jaar geleden :D Die hebbe ze na een tijdje vriendelijk verzocht het feest te verlaten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 15:56:
Mooje flyer btw, hoop dat ik er zo nog eentje krijg om aan mn muur te hangen.

geen probleem, kom op het einde van hardcore minded maar een poster en/of flyer vragen aan de vestiaire, dit geldt voor iedereen, als ze er zo 1 willen, moet je daar zijn ;-)

En het eindigt voor hardcore minded, niet op 31 oktober ;-) meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf :-)
Waarschuw beheerder
de flyer is inderdaad zeer mooi:)
Waarschuw beheerder
Gewoon feesten om te feesten punt

volledig mee eens :)
Uitspraak van Den Jokke op woensdag 30 augustus 2006 om 11:32:
die gabbersfeer van 97/98 nooit heb meegemaakt

ik eb het meegemaakt en dat was vetjes , daarom denk ik nog veel aan die goeie ouwe tijd :p
Uitspraak van Prinz Daff op woensdag 30 augustus 2006 om 15:43:
die NSDA slaat toch terug op de NSDAP

das belachelijk jong, das uitgevonden door 1 of andere stomme aap :s
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 30 augustus 2006 om 17:55:
meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf

ben benieuwd :p
Artiest {SHOWLIST artist 32918, 41985, 56916}
Waarschuw beheerder
Kan iemand me toevoegen aan de line up? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Acoustic Terrorist op vrijdag 1 september 2006 om 03:37:
Kan iemand me toevoegen aan de line up

Voila John, bij deze is dat dan gebeurd, moest wachten tot je je lid had gemaakt he ;-)
Kan even duren voor je naam verschijnt, is omdat ze het nog moeten goedkeuren bij partyflock he ;-)

Cya
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Events_4_a_Harder_Generation op woensdag 30 augustus 2006 om 17:55:
En het eindigt voor hardcore minded, niet op 31 oktober meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf

Van zoiets word ik dus zeer blij hé. :D

Effe offtopic ma weet iemand misschien hoe da liedje op die site juist noemt?
www.hardcore-minded.be

Oh en nu staat ze er helemaal op.. Echt bangelijke schijf. :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 2 september 2006 om 02:33:
Van zoiets word ik dus zeer blij hé.

www.hardcore-minded.be

Oh en nu staat ze er helemaal op.. Echt bangelijke schijf. laatste aanpassing 2 september 2006 02:39

Angerfist - Ultra Rebel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prinz Daff op zaterdag 2 september 2006 om 02:33:

iets van angerfist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 09:50:
Angerfist - Ultra Rebel

haha venex en ik hebben net op hetzelfde moment gepost voor hetzelfde:d
Waarschuw beheerder
Aha dankuwel, allebei! kWas het wa beu om altij op F5 te drukken alst gedaan was. :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Angerfist - Ultra Rebel

klopt ja :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.hardcore-minded.be

zal me direct is goe late gaan:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis hier precies stil gevallen :p

is er de 28e ook geen HC feesje in belgie??
Edit: juist: Project vs. club
laatste aanpassing