| Betreft: | evenement: Hardcore minded, dinsdag 31 oktober 2006 om 20:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Net zoals de betere boenkfuiven af en toe R&B inzetten om de meisjes er bij te betrekken dus he.. (met dat verschil dat ze met R&B de anderen misnoegd maken, terwijl de meeste hardcore-lui in België de jump/hardstyle evengoed kunnen apprecieren!)
grens tussen jump-hardstyle en hardcore is sowieso aan het vervagen
Zijn er toch van die mensen die wa R&B willen horen, dan zal ik (vermits ze er wa goed uitzien uiteraard ) die wel eens meenemen naar mijn wagen en een R&B lieke opzette
ik vin net van ni , ze proberen het ercht samen te laten vloeien,
op sommige feesten is het al zo ,
mag niet vink !!!
Idd, we hebben zoals aangehaald 2 area's, in de hoofdzaal is het hoofdthema uiteraard Hardcore, opbouwend beginnen met wat Hardstyle.
In de andere zaal daar en tegen zal er wat vanalles worden gedraaid, hoofdzakelijk weer hardcore, maar ook Hardstyle en Jump komen hier aan te pas.
hopelijk gaan jullie een streng beleid hanteren zodat er geen wazi volk op afkomt want daar kan ik me nog weleens aan ergeren op belgische hardcore feesten...laatste aanpassing 29 augustus 2006 13:49
laat iedereen toch dragen wat ze willen
Bwah, kvind heel dat wazi gedoe nogal overroepen..
Deze vakantie naar Engeland geweest naar een vrij grote militaire beurs.. Daar liepen véél Engelsen rond in duits uniform met bijhorende vlaggen, en zelfs duitstaligen in SS uniform (das wel ff van wow).
Maar of iemand nu naar een feest gaat met witte of rode veters in zijn kisten.. zucht.. daar heeft toch werkelijk niemand last van? En als je je er toch aan stoort dan moet je jezelf maar verwijderen..
Kijk: je draagt toch zelf ook de dingen die jij mooj vind, waarom zouden anderen dat dan niet mogen? Waarschijnlijk zijn de meesten hier VOOR alle dresscodes en regels, tot plotseling iets wat zij dragen (sportschoenen bv) ergens niet meer mag.. oh dan zijn dresscodes ineens absurd en onbegrijpelijk!
Zo werken dergelijke dingen dus niet he.. Als anderen iets willen dragen om zich stoerder te voelen/om mee te lopen.. of die enkelingen die er mss een niet zo mooie boodschap mee willen uitdragen.. dan hebben zij daar EVENVEEL recht toe als dat jij het recht hebt om iets aan te doen dat jij wil! En dat moet toch altijd en overal mogen? (Zolang het binnen de grenzen van onze wet blijft natuurlijk.)
Nuja de organisatie bepaalt natuurlijk de wet aan de deur.. en ik weet het, het voorkomt mogelijk wel problemen en de bedoeling daarachter is niet slecht natuurlijk.. maar toch!
Het is net zoals je hier op Partyflock geen foto met een vlag op mag hebben.. Als ik mij nu stoor aan sommige groffe woorden in mensen hun afbeelding, gaat Harry die dan ook verbieden? En wat daarna? Dan eindig je met allemaal regeltjes die idd problemen zouden kunnen voorkomen, maar ze gaan allemaal wél lijnrecht in tegen iets waar uiteindelijk veel bloed is voor gevloeid: de vrijheid van meningsuiting! En die gaat in mijn ogen boven alles!
Ookkal is je mening nog zo afwijkend, Daf zal ze verdedigen.
Dus welkom Happy Hitler tshirts en welkom Che Guevara tshirts.. en laat nu niet iedereen verplicht dat Hardcore Minded shirt aandoen na deze mooje tekst hé! laatste aanpassing 30 augustus 2006 04:55
Niemand heeft boodschap aan politieke doeleinden op hardcore feesten! dus bannen die klote zooi... Wil je je politiek uitdrukken ga dan naar oi feesten of naar meetings... Gewoon feesten om te feesten punt!
Ja dat zei ik ook, dingen die de wet overtreden moeten sowieso geweigerd worden.. maar wat je tegenwoordig allemaal leest vanachter op een zo'n ticket van veters enzo.. vind ik gwoon onzin.
En Gabberculture, hoe zie je aan de deur wie dan fout volk is en binnen voor problemen zal zorgen?
Verbied dan ook maar Lonsdale hé want die NSDA slaat toch terug op de NSDAP, en dus is iedereen die het draagt fout volk.. (ironisch hé)laatste aanpassing 30 augustus 2006 15:47
Mooje flyer btw, hoop dat ik er zo nog eentje krijg om aan mn muur te hangen.
Gewoon feesten om te feesten punt
die gabbersfeer van 97/98 nooit heb meegemaakt
die NSDA slaat toch terug op de NSDAP
meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf
Kan iemand me toevoegen aan de line up
En het eindigt voor hardcore minded, niet op 31 oktober meer info merk je ongetwijfeld de avond zelf
Van zoiets word ik dus zeer blij hé.
Effe offtopic ma weet iemand misschien hoe da liedje op die site juist noemt?
www.hardcore-minded.be
Oh en nu staat ze er helemaal op.. Echt bangelijke schijf. laatste aanpassing 2 september 2006 02:39
Effe offtopic ma weet iemand misschien hoe da liedje op die site juist noemt?
laat jullie gaan
Dat klopt, maar line-up is totaal verschillend
Voorverkoop loopt lekker