op t water moet je je snelheid verdubbellen de mijne ging tot de 100 kost alleen vermogen dagje varen
je moet opt water je snelheid verdubbellen is mij verteld dus als je 20 vaart moet je 40 rekenen die van mij ging max 100 kost alleen te veel
O yeahh...
en schakkel is dat he? hoeveel bakje is het 4, 5?
O yeahh...
toenniej nog standaard was... trokkiej een 70cc'er met het optrekken eruit... dusz dan weet je het wel whahaha
ijkt me echt vet, ja nu auto maar de tijd van de brommers vergeeet je nooit meer neem ik aa
80cc'er... in z'n 3e versnelling trektiej de 100 km/h whahaha... hebk ook op gereden.. rijd best lekker
ook goed
Heb ik dus ook Heb zelf geen auto, maar wel mijn rijbewijs, maar kan alijd de auto van mijn vriend of ouders pakken
hoe veel cc whahahahhahaha
een 120 pk blok
die dingen waar ook niet vooruit te branden
ja was al oud toen ik 16 was
heb zelf nog een nrg inde schuur staan
Uitspraak van (G.T.T) noel op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:28:
jaja netjes met een technigas uitlaat ofzo watis dat voor 2 demperige uitlaat? leuke NRG wou ook wel hard zotezien
Uitspraak van Thamartijn90 op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:33:
Uitspraak van (G.T.T) noel op vrijdag 18 augustus 2006 om 19:28:
jaja netjes met een technigas uitlaat ofzo watis dat voor 2 demperige uitlaat? leuke NRG wou ook wel hard zotezien
Dat heet een twinner uitlaat
Jaja, wel tot de 100 op de teller. Waarom veil je een originele cilinder uit man? Pleur er dan een echte onder toch?
Tja, als je zo gaat denken, dan moet je lekker met je prop en je varioring rond blijven rijden toch? Al moet ik zeggen dat ik mijn scooter ook maar dismanteld heb omdat het me een beetje link onder de voeten werd.
180cc Runner, dat is leuk spul.
Is triest en sloom en zielig!
ik heb een auto
dits de mijne
piaggio zipperd SP
stage 6 racing 70cc LC
stage 6 HPC krukas
stage 6 koppeling
stage 6 koppelingshuis
stage 6 halfpoulie
mhr vario
mhr poullies
PVL + bidalot digi kast ontsteking
mhr spruitstuk
mhr membraam
dellorto 19 mm carb
malosie vering enz enz
sjeez mee bij de SBO in de Stage 6 klasse
pk's : 15.xx ( cilinder en blok geheel standaard )
Toen der tijd verkocht
ik weet niet hoe ik aan marloes kom
dit was mijn Aerox 3 jaar geleden
je mist wat ? hoge veer!
+ voorspatbord verder wel vette scoot! ..
er zat een fournales achterveer op, is niet verhoogt omdat ik dat niet mooi vond.
voorspatbord is eraf gehaald omdat ik het niet mooi vond in combinatie met kaal stuur.
Zit wel een logica in .... maarja verhogen is mooi
Verhogen is ook slecht voor je weggedrag.
vind die van mij nog best rijden anders, zit ook een verhoogde veer op maar merk weinig van een slecht weggedrag
Vertel eens wat meer over die nieuwe klasse dan. Is alleen voor stage 6? En mogen de cilinders wel getuned worden dan?
race-scooter
Tja, nou heb jij waarschijnlijk ook een setje baggerveren eronder, en zal jij waarschijnlijk zowieso niet zulke hoge eisen stellen aan je weggedrag. Zoek maar eens een race-scooter die verhoogt is, die zijn er niet. En waarom? Juist, wegligging
mijnes is ook verhoogt
Dat was toen Arie Vos nog bij Polini zat, en Yrjo van Mil reed geloof ik op een Malossi scoot. Diezelfde Arie Vos doet het nu erg goed in de NK supersport en superbike.
dan word jij dus een tegenstander van mij ik heb afgelopen seizoen stage 6 gereden en aankomend seizoen ook weer