Wat vind jij er van , van seks hebben zonder condoom en pil ..
Wat zou jij doen dan als de persoon waar je op dat moment seks mee hebt je toch overhaalt om het toch te doen (( Zonder Condoom ))laatste aanpassing 18 augustus 2006 08:19
1 van de stomste dingen die je kan doen op jou leeftijd
mag het wel als ze ouder is?
Uitspraak van smashing op vrijdag 18 augustus 2006 om 08:53:
mag het wel als ze ouder is?
ja waarom niet?
Stel ze is 25 heeft een vaste vriend, en ze willen graag een kindje ?
Ja dan kan ze het wel doen he
Dan heb je tenminste behoorlijk wat meer verantwoordelijkheids gevoel.laatste aanpassing 18 augustus 2006 08:55
jup das waar...heb et ook wel vaker gedaan...maar achteraf is et tog stom hoor...
ja,daarom heet het dan ook sexueel overdraagbare aandoening....
WEET je dat je ook een soa kan krijgen, door een schimmel infectie en..weet je dat ook een soa ken krijgen als iemand een koortslip heeft en lkkr ga stokslobberen, beffen en zoo kan je nog veeeeeeel meer soa's krijgen zonder die pik in de kut te raggen
Schimmelinfectie..
Ligt er wel aan hoe je die hebt gekregen dus
dus jij denkt aan iemands betrouwbare karakter te kunnen afleiden dat ie/ze geen enge soa onder de leden heeft??
Dom dom dom!!!
Consequenties zijn voor jezelf!
daar ben k het nou helemaal mee eens
Nederland staat toch ook bekend om zijn super bescherming..
Condoom en pil.. Doubble Dutch
Ik bedoel, Balkenende zie je toch ook nooit een debat voeren met een plastic zak over z'n hoofd.
Door die staat van dienst, mogen we nu masaal best eens zondigen door eens een patatje zonder te nemen
"ik doe het altijd zonder condoom! als je een breedbeeld TV koopt ga je der toch ook geen zak over trekke. en je gaat toch ook ni naar een mooi concert met oordoppen in je oren. of stel nu, je koopt een heel duur paard, dan zeg je toch ook ni bwûû stom paard"
hij zei nog vanalles, maar daar kank ni meteen opkome nu...
Uitspraak van indus³ op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:22:
"ik doe het altijd zonder condoom! als je een breedbeeld TV koopt ga je der toch ook geen zak over trekke. en je gaat toch ook ni naar een mooi concert met oordoppen in je oren. of stel nu, je koopt een heel duur paard, dan zeg je toch ook ni bwûû stom paard"
hij zei nog vanalles, maar daar kank ni meteen opkome nu...
als je een vaste relatie heb, blijf je ni met condoom sexuh!! * en als je geen kindjes wil..wel met condoom blijven sexuh...want je kan gewoon door de pil heen zwanger worden...of je laat makkelijk abortus plegen
voor tussendoortjes gewoon die condoom er om heen knallen
Voor losse flodders zijn ze noodzakelijk ja, maar goed... liever niet, die ondingen
of je moet die jongen al langer kennen en weten dat het veilig is zonder condoom (qua geslachtziektes enzo) maar de pil blijf ik altijd slikken!!!!
moet kunnen als je ckr weet dat er geen soa situaties zijn dus bijvoorbeeld met je vaste vriend of vriendin als je ckr weet dat daar niks mee is
pil wel altijd tenzij je dsus zwanger wil worden haha.
Maar dan kan je je afvragen....op welk moment besluit je ervoor te kiezen het wel zonder te doen, wat is verstandig dan!
Koop een break out, of hoe dat klereding tegenwoordig ook mag heten
Als je zeker weet dat je allebei geen soa hebt?
Wat een debiele antwoorden toch af en toe. "Als je een lange relatie hebt kun je het wel zonder doen"
Als de 1 een soa heeft, maar dit niet weet en niks laat testen, dan heeft diegene over 2 jaar die soa ook nog wel. En dan kun je 100 jaar een relatie hebben, maar dan is het nóg niet verstandig om het zonder te doen.
ik DURF het niet eens meer zonder comdoom
ja toch
Zo'n afknapper, een condoom. Maar soms wel echt nodig.
oowja ik vind het geweldig om moeder te zijn! maar ik wacht nog even hoor
Met Pil zonder condoom (in een relatie), vind ik een betere optie
stel je doet ut zonder en raakt zwanger
een test bij de huisarts doet wonderen, en een beetje vertrouwen hebben in de ander
Uitspraak vanSmile2Me
op zaterdag 2 september 2006 om 15:31:
ook met een vaste ralatie van 3 jaar weet je het maar nooit dan kan je partner ook vreemd gaan
t mooiste wa er is is toch dat je meisje zwanger is of nie...
maar wel altijd zo'n zooitje voor haar
Condoom is maar niks verstoord heel de zaak maar toch wel risico...
En dat neem je liever niet toch
wat dacht je van een beetje nadenken voordat je er aan begint..
ja idd geef je groot gelijk
mensen die zonder doen zijn gewoon een stel viezerikken
jij heb zeker een ziekte
Dure hobby!
t mooiste wa er is is toch dat je meisje zwanger is of nie...
Uitspraak van Enraged Jop woensdag 6 september 2006 om 01:04:
En wie ben jij? heilige maagd maria?
Goh, ben benieuwd wat er van deze generatie terecht komt.
Condooms zijn KUT!!! En als je lekker bezig bent, ga je het toch niet verneuken door zo'n ding te zoeken.. Maja, eigenlijk is het wel het slimst..
nu is dat natuurlijk niet een rede om meteen zonder condoom te neuken, dat doe je pas als je met iemand gaat die je volledig vertrouwd, een relatie mee heb of allebei ff een testje onder gaan is ook niks mis mee en weet je meteen waar je aan toe bent!
Condooms zijn KUT!!! En als je lekker bezig bent, ga je het toch niet verneuken door zo'n ding te zoeken.. Maja, eigenlijk is het wel het slimst..
nu is dat natuurlijk niet een rede om meteen zonder condoom te neuken, dat doe je pas als je met iemand gaat die je volledig vertrouwd, een relatie mee heb of allebei ff een testje onder gaan is ook niks mis mee en weet je meteen waar je aan toe bent!
Condooms zijn kleredingen...
Heb ze al vaak gebruikt en bij mij gaan ze altijd kapot!
Of ben ik misschien te ruig dan
als je nooit zonder condoom neukt bouw je geen weerstand op
stel je bent wezen stappen. komt een leuke man/vrouw tegen .. klikt goed genoeg om hem/haar mee naar huis te nemen voor een 1 night stand. allebei er vanuit gaande dat de ander wel een condoom bij zich heeft.als blijk dat dat niet het geval is . wat doe je dan? zeg je sorry breng me maar naar huisssssss???????????????/// duhhhhhhhh
Weet je hoe pijn dat doet
Dat staat buiten kijf!!!
Maar Met pil en Zonder condoom kan in sommige gevallen russische roulette zijn.....en dat is me geen enkele vrijpartij waard!!!
dan ben je niet na het lekken haha lol
Wel zonder condoom maar niet zonder de pil
.... je wast je handen toch ook niet met handschoenen aan
zonder condoom is echt een duizend keer lekkerder
als je echt geil bent, wil je nog weleens vergeten slim te denken
En de sex wordt er niet minder om
de pil kan erg je stemming verandere
Dan vraag je erom! koekoek!
vinden julie dat niet zielig al die kleine visje gevangen in een balonnetje .....????
Simpel als je kinderen wil moet je dat idd zonder de pil en condoom doen....
En als je graag een soa wil of graag wil door geven kan je dat ook idd goed krijgen als je beide niet getest bent.
Is nou deze domme vraag beantwoord????
Ze heeft hier wel gelijk in, mijn vriendin had eens een lange tijd niet veel goesting meer!
We hadde toen beslote de pil voor een maand niet meer te neme, en amaj da was een beest geworden!!
Ma we wilden het na die maand dan weer echt trug zonder doen dus zijn we overgeschakeld op de ring!!
Zon rubbere ringetje gelijk een armbandje!!
Echt goed spul, je bent even goed beveiligd, je vergeet je pilletje niet (maar wel 1 keer om de maand vervangen), EN je hebt meer goesting dan met de pil!!!
De ring is echt een aanrader voor wie last heeft van de pilhormonen!!laatste aanpassing 3 oktober 2006 00:40
ja en sommige kennen gewoon niet tegen de pil, zijn er immuum voor of idd
Uitspraak van patros op dinsdag 3 oktober 2006 om 08:41:
hebben helemaal geen zin meer op zoon moment
Uitspraak van patros op dinsdag 3 oktober 2006 om 12:04:
tuurlijk de man kan er ook nog doorheen gaan door middel van te sterk zaad
sterk, zo komen de " ongelukjes" kinderen ter wereld
moet ik eig. wel blij voor zijn
als je een vaste relatie heb why not..
Ga zelf met de prikpil beginnen vergeet ik um tenminste niet
Als wel maar aan de pil bent..
Ga zelf met de prikpil beginnen vergeet ik um tenminste niet..laatste aanpassing 4 oktober 2006 16:14
Simpel als je kinderen wil moet je dat idd zonder de pil en condoom doen....
helemaal niet simpel hoor als je zonder pil en condoom vrijt ist nog niet vanzelf sprekend dat je kinderen krijgt hoor.
ten eerste je moet ook kinderen kunnen krijgen zijn genoeg die dat niet kunnen sta je daar wel bij stil.
om dit zo maar te roepen als je niet gebruikt dat je kinderen krijgt
natuurlijk ist verstandig om met condoom of pil te vrijen
je bent dom als je het zomaar met iemand doet,
anti abortis ga me eigen kind doodmaken ??? nee never kijk als je verkracht word is het iets anders, maar gewoon zomaar omdat je er niet voor kunt zorgen, nee dan vind ik je gewoon een koelbloedige moordenaar
Uitspraak van noorderlicht666 op vrijdag 6 oktober 2006 om 23:46:
anti abortis ga me eigen kind doodmaken ??? nee never kijk als je verkracht word is het iets anders, maar gewoon zomaar omdat je er niet voor kunt zorgen, nee dan vind ik je gewoon een koelbloedige moordenaar
WORD!! laatste aanpassing 14 oktober 2006 13:00
Uitspraak van SweetyBrunette op woensdag 4 oktober 2006 om 16:14:
Zonder condoom kan nog, maar zonder pil echt niet...
Alleen pil: ja
Geen condoom wel pil: ja
Als je een vriend hebt vind ik een condoom onzin, maar de pil blijf ik slikken zolang ik nog geen kind wil. Met een condoom neuken is wel veel minder lekker maar als je met een jongen voor de eerste keer naar bed gaat ga je niet onveilig neuken toch? Ik i.i.g niet, hoef geen enge ziektes en rare aandoeningen
Als je een vriend hebt vind ik een condoom onzin, maar de pil blijf ik slikken zolang ik nog geen kind wil. Met een condoom neuken is wel veel minder lekker maar als je met een jongen voor de eerste keer naar bed gaat ga je niet onveilig neuken toch? Ik i.i.g niet, hoef geen enge ziektes en rare aandoeningen.
helemaal niks van bescherming dus..
onverstandig, behalve als je het krijgen van kids ziet zitten natuurlijk
CZ pakket krijg je dr 100 gratis
Geen probleem toch...áls je kinderen wil dan laatste aanpassing 28 december 2006 00:51
slim opgemerkt hoor
ben blij voor je
Uitspraak van 17tango baby17 op zondag 10 december 2006 om 14:25:
Als je een vriend hebt vind ik een condoom onzin, maar de pil blijf ik slikken zolang ik nog geen kind wil. Met een condoom neuken is wel veel minder lekker maar als je met een jongen voor de eerste keer naar bed gaat ga je niet onveilig neuken toch? Ik i.i.g niet, hoef geen enge ziektes en rare aandoeningen.
Uitspraak van Pretbekjeop donderdag 28 december 2006 om 22:31:
Deed het met mn ex altijd zonder condoom en de pil,
zo dom
Liever geen condoom
Maar ja.. soms moet het heh.