Partyflock

Forumonderwerp · 894433

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie word de opvolger voor dirk kuyt bij feyenoord ?

Waarschuw beheerder
ikke b)
Waarschuw beheerder
voor jou een vraag, voor ons een vraag...

Kan je topics over blijven openen, we zullen er toch nooit achter komen wat er omgaat in een club...

Waarschuw beheerder
Nevland togh misschien ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lauwien laat jauw tieteng zien
Waarschuw beheerder
ja maar dan hou je nog 15 miljoen over :D

Waarschuw beheerder
Ze hebben het der maar druk mee, topic's openen over Feyenoord
Hoe of wat:aai:
Waarschuw beheerder
we hebben pi air nog ;)
Waarschuw beheerder
dacht dat als kuyt wegging dat nevland kwam die zat er op te wachten wel jammer dat kuyt weg is
Waarschuw beheerder
Ben ook wel erg benieuwd wie de opvolger zal zijn..
Nevland... tja ik weet het niet.
Waarschuw beheerder
ja nevland mag van mij komen.. maar wie word dan de nieuwe aanvoerder ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 11:27:
Ze hebben het der maar druk mee, topic's openen over Feyenoord
Hoe of wat :aai:

Absoluut, we kunnen beter een paar partyflockneuzen in de bestuurskamer zetten, die weten toch alles al over feyenoord!

Uitspraak van the_virus op donderdag 17 augustus 2006 om 11:30:
dacht dat als kuyt wegging dat nevland kwam die zat er op te wachten wel jammer dat kuyt weg is

Tja nevland... hoop dat ie het waarmaakt ALS hij komt...
Waarschuw beheerder
ja nevland zat te wachten ze hadden hem het beloofd al volgens mij maar ze zijn nu ook bezig met nog een goede middenvelder

Waarschuw beheerder
Jorien koopt er een boot van:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GURU_HVT op donderdag 17 augustus 2006 om 11:29:
we hebben pi air nog

grapje zker?
Waarschuw beheerder
ook dat is nog nodig.. maar eerst een spits want die is tog iets belangrijker denk ik
Waarschuw beheerder
MIsschien Kolka :P
Waarschuw beheerder
hahaha ja met abubakari als aanvoerder
Waarschuw beheerder
mischien als middenvelder tog nog die ukrainer halen ?
alstie mag dan van zn club
Waarschuw beheerder
donateur
babel naar feyenooit?
Waarschuw beheerder
donateur
charisteas :D
Waarschuw beheerder
voor nog geen stuiver :D
Waarschuw beheerder
koeman mag zowieso niet die 18 miljoen helemaal gebruiken om andere spitta te halen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GURU_HVT op donderdag 17 augustus 2006 om 11:46:
koeman mag zowieso niet die 18 miljoen helemaal gebruiken om andere spitta te halen

tuurlijk wel, maar het zou alleen moeilijk zijn want welke spits met een waarde van 18 miljoen wil nou spelen bij een club die 1 keer in de 30 jaar kampioen word en om de 10 jaar CL speelt..

Niemand!
Waarschuw beheerder
als ze dr 2 halen van 9 miljoen heb je ook aardig wat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 11:48:
tuurlijk wel,

Tuurlijk niet! Er gaat al 1 miljoen naar Utrecht, en ten tweede stond er al op de site dat hij het geld niet geheel mocht besteden...

Laten ze het geld maar verdelen, dan heb je ze overal iets beter staan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg tuurlijk niet ..ken de zoon van koeman ;)
Waarschuw beheerder
donateur

inderdaad, eerst moeten ze nog wat projecten in de rest van de wereld betalen.......:aai: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 17 augustus 2006 om 12:09:
inderdaad, eerst moeten ze nog wat projecten in de rest van de wereld betalen.......

hahahah en wat schulden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van GURU_HVT op donderdag 17 augustus 2006 om 12:07:
ben de zoon van koeman

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 augustus 2006 om 11:22:

Rick Hoogendorp, whahahah.......Sorry feyenoorders maar het wordt echt niets met deze selectie. Heb ook weinig vertrouwen dat er goede aankopen bijkomen

Waarschuw beheerder
Ik hoop op Nevland. Goede voetballer(y)

Waarschuw beheerder
Hoe heet die gast ook al weer van ado die lange?
Waarschuw beheerder
Den Ouden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op donderdag 17 augustus 2006 om 12:20:
Den Ouden

ja die bedoelde ik, heb je vast voor mooi prijsje en schiet er al gauw 10 in denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 17 augustus 2006 om 11:42:
babel naar feyenooit?

charisteas

je wil ze nog al kwijt is het niet ?

maar , lekker opbokkuh met die 2, zijn en blijven neuzen en niks waard !

Laat ze Nevland maar losweken in Grunn :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 12:10:
Uitspraak van A.D.H.D.'74[CBS] op donderdag 17 augustus 2006 om 12:09:
inderdaad, eerst moeten ze nog wat projecten in de rest van de wereld betalen.......

hahahah en wat schulden

Da's knap als ze die niet hebben... Sukkeltje

Waarschuw beheerder
donateur
Ik verwacht dat Feyenoord Nevland koopt als vervanger...
Waarschuw beheerder
Heb hier en daar gehoord: Roy Makaay
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WDO op donderdag 17 augustus 2006 om 12:37:

Zou niet verkeerd zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WDO op donderdag 17 augustus 2006 om 12:37:

Daar geloof ik weinig van. Altijd leuk nu natuurlijk, wie volgt Dirk op?

Ik heb al gehoord: Nevland, Milevski en jij nu Makaay. Denk dat ze straks inderdaad met Den Ouden aan komen kakken ofzo. Zou wel weer typisch iets voor ons beleid zijn.

Waarschuw beheerder
we zien wel :yes:
Feyenoord, Feyenoord , Feeeeyenoord ole
Waarschuw beheerder
Mooi balen, maar waarschijnljk een buitenlander die niemand kent en die het niet waar kan maken zoals altijd. Dat ze Cruz maar terug halen.
Waarschuw beheerder
Nevland, Collins John, Den Ouden, Tomasson :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer voor hun dat Sibon al verkocht is... Anders mochten ze hem overnemen voor n vriendenprijsje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ofe op donderdag 17 augustus 2006 om 12:47:
Dat ze Cruz maar terug halen

Dat alsjeblieft niet zeg. :s
Doe mij maar een spits die werkt en scoort. Nevland of Milevski dus.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Willybob op donderdag 17 augustus 2006 om 12:48:
Den Ouden

*Proest*

Uitspraak van Sevso op donderdag 17 augustus 2006 om 12:41:
Makaay

Zou best kunnne, die jongen is wat ik verwacht overbodig bij Bayern, en aangezien Feyenoord nu wat poen heeft...
Waarschuw beheerder
Spits moet scoren en Cruz was echt wel 1 v/d beste spitsen van afgelopen jaren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ofe op donderdag 17 augustus 2006 om 12:55:
Spits moet scoren en Cruz was echt wel 1 v/d beste spitsen van afgelopen jaren...

Vond ik nie...Gemiddeld maakte hij er niet meer dan 15 per seizoen. Dat is te weinig voor een spits van Feyenoord. Buiten dat liep ie er altijd maar wat levenloos bij. Heb me echt dood geergerd aan die gast. Doe dan Tomasson, als je dan toch hebt over spelers terughalen. Zie ik liever Tomasson dan Cruz.
Waarschuw beheerder
Cruz of Nevland :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die van de graafschap john van beukering
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 12:27:
Da's knap als ze die niet hebben

waarom mag/kan erwin niet alles inversteren dan?

sukkeltje. :D
Waarschuw beheerder
als kuyt gaat dan zal R.koeman wel een nieuwe spits aanraden
aan E.koeman ;)

tis een of andere lange griek :lol:
Waarschuw beheerder
Milevski zou geen verkeerde zijn!!
Maarre laten ze nou eerst een goede linksback halen (de cler)

Waarschuw beheerder
ik kan echt iemand verzinnen die kuyt kan vervangen op een aantal spitsen na die bij grote europese clubs spelen, en die vast niet voor Feyenoord verruilen

Waarschuw beheerder
hoe gaat t trouwens met buffel? kunnen ze die niet halen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op donderdag 17 augustus 2006 om 13:27:
Doe Kezman maar

Pleur op, alleen als iemand z'n eerste training beide duimen breekt en dan nog niet. :no:

Waarschuw beheerder
rene v/d weij spits van cambuur
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 17 augustus 2006 om 14:17:
Pleur op, alleen als iemand z'n eerste training beide duimen breekt en dan nog niet.

noem eens iemand anders dan
Waarschuw beheerder
voor frans hvt ..

door jorien van h. bestaan jullie nog , anders was het eind 80 al afgelopen met jullie , dus vindt het een beetje een onzin opmerking van je..
je zou juist blij moeten wezen dat je zo'n man aan het hoofd hebt bij je cluppie...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nul twee twee drie op donderdag 17 augustus 2006 om 14:33:
door jorien van h. bestaan jullie nog , anders was het eind 80 al afgelopen met jullie , dus vindt het een beetje een onzin opmerking van je..
je zou juist blij moeten wezen dat je zo'n man aan het hoofd hebt bij je cluppie...

Klopt, dankzij die man leven we nog. Maar ook dankzij die man gaan we binnenkort weer hetzelfde meemaken. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Jeroen heeft de club gered, hulde! Zijn we 'm eeuwig dankbaar voor. Maar hij heeft het gewoon niet in 'm om Feyenoord ook uit te bouwen tot een grotere club. We staan stil, en stilstaan is achteruitgang. Dus Jorien, bedankt voor bewezen diensten, tijd voor iemand die dat wel kan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 17 augustus 2006 om 13:10:
waarom mag/kan erwin niet alles inversteren dan?

Omdat je geen geld kan uitgeven wat je niet heb..

En dat heeft niets met schulden te maken.. Jij moet toch ook wel eens een weekendje thuis blijven omdat je geen geld voor een stap avond heb..

Haringkoppie ;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 15:05:
Omdat je geen geld kan uitgeven wat je niet heb..

Dat kan wel, alleen dan moet je gaan lenen waardoor je weer in de schuld staat. En dat risico wil het bestuur niet nemen. Tsja...het is maar net waar je voor kiest. In 020 en eindhoven durven ze het risico wel te nemen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ROTTERDAM - Een club als Feyenoord is het aan zijn stand verplicht op zijn minst mee te strijden voor de landstitel, sprak Erwin Koeman geregeld. Of de coach na het vertrek van Dirk Kuyt naar Liverpool er nog zo over denkt, is twijfelachtig.

Zelf wilde Koeman donderdag rond de training niet verklappen of het verwachtingspatroon wordt bijgesteld, nu de Rotterdamse formatie binnen elf weken zijn koningskoppel in de spits is kwijtgeraakt. Eerder deze zomer verkaste namelijk ook al Salomon Kalou naar Engeland. De Ivoriaan koos voor Chelsea.

"Ach, ik kan er wel slapeloze nachten van hebben, maar ook dan gaat Kuyt gewoon weg", sprak Koeman laconiek. De trainer beseft wel dat 't erg moeilijk is een geschikte opvolger te vinden: "Een gelijkwaardige spits kan Feyenoord niet betalen."

Dat is opmerkelijk, omdat de Rotterdammers met de transfers van Kalou en Kuyt miljoenen hebben verdiend. Kalou leverde Feyenoord naar verluidt ruim 10 miljoen euro op, voor Kuyt zou een bedrag van circa 16 miljoen euro zijn neergelegd. "Of we nu een rijke club zijn? Wat is dat voor een rare vraag", vond Feyenoord-directeur Chris Woerts. "We zijn tevreden. Meer kan ik er niet over zeggen."

Versterkingen

Feyenoord versterkte zich deze zomer met doelman Henk Timmer, middenvelder Theo Lucius en vleugelaanvallers Joonas Kolkka en Stein Huysegems. Het transfergeld van Kuyt zal de club waarschijnlijk niet aan één speler uitgeven. Op het wensenlijstje van Koeman staat namelijk ook nog de aankoop van een linksback en een middenvelder.

De zoektocht naar een vervanger is bemoeilijkt, omdat de transfer vlak voor de start van het nieuwe seizoen rondkwam. Enkele mogelijke opvolgers van Kuyt wilden niet langer in onzekerheid verkeren en tekenden al bij een andere club of besloten hun contract te verlengen. "Een speler van het kaliber Kuyt zul je toch niet vinden", sprak technisch manager Bosz. "In deze periode moeten we ervoor zorgen dat we als team beter spelen."

Daarmee onderstreept Bosz dat de gehele spelersgroep het verlies van Kuyt moet opvangen. Logisch, vindt ook doelman Patrick Lodewijks. "Want je geeft minimaal 20 doelpunten per seizoen weg", sprak hij. "Misschien kan de club een spits halen die er ook 25 maakt. Maar je kan natuurlijk ook een aanvaller halen die goed is voor 15 doelpunten en daarnaast je verdediging versterken zodat je minder tegentreffers krijgt."

Van Hooijdonk

Zondag, wanneer Feyenoord op bezoek gaat tegen FC Groningen, zal waarschijnlijk 'supersub' Pierre van Hooijdonk de plek innemen van Kuyt. De club verwacht namelijk niet in zo'n kort tijdsbestek een nieuwe aankoop te presenteren. "We moeten proberen er als team sterker uit te komen", zei Bosz. "Feyenoord is gewoon van plan om komend seizoen met elf spelers te beginnen, dus iemand zal die positie moeten invullen. Maar het is duidelijk dat Kuyt een leegte achterlaat."

Waarschuw beheerder
ik gok op Jantje Vennegoor of Hesselink!!!
Waarschuw beheerder
hoe komen ze nou weer op makaay ? zou niet gek zijn trouwes :D je ken idd beter zoals lodewijks zegt op alle posities versterken.. heb je ook geen spits nodig die er 25 + scoort. dus eerst maar is goede middenvelder en linksback en tot die tijd gewoon pi air het werk laten doen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het definitieve vertrek van Dirk Kuyt naar Liverpool heeft waarschijnlijk ook voor FC Groningen consequenties. De Rotterdammers zien in Erik Nevland namelijk de ideale opvolger voor de Katwijker. De Noorse spits staat hoog op het verlanglijstje van Erwin Koeman. Nevland heeft nog een contract tot 1 juli 2008 in Groningen en zal dus wel het nodige moeten kosten. Toch gaan er al geruchten dat hij komende maandag zal worden gepresenteerd als de vervanger van Kuyt.

Mocht Nevland niet haalbaar zijn voor Feyenoord, dan verlegt de eredivisionist de interesse naar één van de andere namen die momenteel rondzingen in de Kuip, te weten de ex-Feyenoorders Jon Dahl Tomassen en Julio Ricardo Cruz. Ook de jonge Oekraïense international Artem Milevski van Dinamo Kiev staat op het verlanglijstje van de club uit Rotterdam-Zuid.
Waarschuw beheerder
Tomassen en Milevski zou niet slecht zijn.

Maar ze hadden ook al (als verdediger) Ricksen moeten halen. Maarja :S We zien het wel weer...
Waarschuw beheerder
Niedzilan vind ik wel de perfecte opvolger voor dirkje.
Waarschuw beheerder
voor een verdediger hoeven ze niet meer te kijken.. linksback heel mischien maar drenthe doet het erg goed. milevski op het middenveld zou heel mooi zijn als we die zoude kunnen halen en voorin nevland een hele goede optie maar thomasson en cruz natuurlijk ook.. dus we hebbe iig wel keus genoeg :)

Waarschuw beheerder
In de wandelgangen komt de naam Rene van Rijswijk toch verdacht vaak voorbij.
Waarschuw beheerder
charisteas

Waarschuw beheerder
Chari is te goed voor feyenord
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Theboozman op donderdag 17 augustus 2006 om 16:42:
Niedzilan

die gozer is meer geblesseerd dan de oma van benjamin ben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ex-Feyenoorders Jon Dahl Tomassen en Julio Ricardo Cruz. Ook de jonge Oekraïense international Artem Milevski van Dinamo Kiev

beter dan die nevland
Waarschuw beheerder
rene van rijswijk ?:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:51:
Chari is te goed voor feyenord

Waarschuw beheerder
dat is waar
Waarschuw beheerder
Makaay en dan ook die Tymoschuk
Waarschuw beheerder
wie zegt dat we die willen ?:S
Waarschuw beheerder
charisteas bedoel ik dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BenninG op donderdag 17 augustus 2006 om 16:56:
wie zegt dat we die willen

f nooit heb niks te willen :d ................

Waarschuw beheerder
idd :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *laxan* op donderdag 17 augustus 2006 om 16:58:
f nooit heb niks te willen

hihihi ik kom uit eindhoven en ben helemaal gek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op donderdag 17 augustus 2006 om 16:51:
Uitspraak van Theboozman op donderdag 17 augustus 2006 om 16:42:
Niedzilan

die gozer is meer geblesseerd dan de oma van benjamin benlaatste aanpassing 17 augustus 2006 16:52

ja daarom, zijn wij bij NEC van hem af, grasmaaier ligt meer op de grond dan ie op zijn poten staat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nadat eerder vandaag bekend werd dat Dirk Kuyt bij Feyenoord vertrekt om bij Liverpool te gaan spelen, heeft Feyenoord nog slechts twee weken om een vervanger aan te trekken. Op 31 augustus sluit de internationale transfermarkt en enige haast is dus geboden. Technisch directeur Peter Bosz waakt echter voor een paniekaankoop.

Bosz acht de kans klein dat er aanstaande zondag, als de uitwedstrijd bij FC Groningen op het programma staat, al een nieuwe spits in het veld staat. "Zondag is wel erg kort dag om nog een spits te kopen", zo vertelt Bosz op de officiele site van Feyenoord. ‘Een nadeel is dat we steeds dichterbij het sluiten van de transfermarkt komen. Een aantal spelers die we op het oog hadden heeft al bijgetekend bij hun club of is aan een andere club verkocht. We hebben zodoende al wat namen moeten wegstrepen."

"Zorgen maak ik me niet. We wisten dat het kon gebeuren en hebben er over nagedacht. Het is nu zaak hard aan de slag te gaan. Een spits van het kaliber Kuyt vinden we niet, daar moeten we ook niet naar op zoek", aldus Bosz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC op donderdag 17 augustus 2006 om 17:01:
hihihi ik kom uit eindhoven en ben helemaal gek

dat is leuk voor je maar daar gaat dit topic niet over

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bacolul :/ op donderdag 17 augustus 2006 om 13:11:
aan E.koeman ;)

tis een of andere lange griek :lol:

:lol:

Waarschuw beheerder

Pjer :lol: :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:34:
Pjer :lol: :roflol:

Is die goed uitgerust afgelopen jaar? :yes:

Wie weet trekt ie de kar wel half jaartje en haal je in Winterstop nog 1 bij ;)
Waarschuw beheerder
donateur
charisteas :D

Waarschijnlijk koopt een club vaak Grieken, omdat ze denken dat hun supporters bij het elkaar Grieks verwennen tijdens de rust een gebaar willen maken naar het bestuur als variant op de witte zakdoek (**de bruine ster**)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 12:10:
hahahah en wat schulden

Feyenoord heeft geen schulden...

Beter halen ze Cruz of Tomasson terug, of allebei :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 17 augustus 2006 om 18:24:
Beter halen ze Cruz of Tomasson terug, of allebei :yes:

Ja Cruz gaat het salaris wat hij bij Inter verdient verruilen voor dat van 010 :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op donderdag 17 augustus 2006 om 18:24:
Beter halen ze Cruz of Tomasson terug, of allebei

Allebei slecht joh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 17:16:
aan E.koeman

tis een of andere lange griek

Waarschuw beheerder
donateur
Nevland
Waarschuw beheerder
Charisteas naar Stuttgart, en Tomasson naar Feyenoord :) (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willybob op donderdag 17 augustus 2006 om 20:28:
Charisteas naar Stuttgart, en Tomasson naar Feyenoord :) (Y)

Hoop het niet :nocheer:
Waarschuw beheerder
Opzouten met die Cruz. Die motte we niet. Snap niet dat mensen die graag terug willen zien in De Kuip, die luie donder.

Tomasson, Nevland, Milevski....1 van die drie als 't aan mij leg of misschien 2 van de drie. Maar we moeten nog een middenvelder hebben (Tsjoektsjoek?) en een linksback (Toch nog Leonard? Of Papac?) Ik ziet 't wel...
Waarschuw beheerder
1 of andere jongen uit Rotterdam-zuid, die hopelijk weer uitgroeid tot volksheld. Tot die tijd opa pi-air

Waarschuw beheerder
een fatsoenlijke opvolger komt er vast niet...
haha, ik gaf feyenoord al weinig kans MET kuyt op prijzen dit jaar....nou nu kuyt weg is kun je het wel helemaal vergeten.

waarom gaan al die landverraders ook naar het buitenland vraag ik me af...net alsof ze hier niet genoeg geld hebben :vaag:
Waarschuw beheerder

voor dat geld kopen ze waarschijnlijk 2a3 spelers....als ze slim zijn.....of investeren ze het in hun jeugdopleiding....die toch al goed gaat...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 04:00:
waarom gaan al die landverraders ook naar het buitenland vraag ik me af...net alsof ze hier niet genoeg geld hebben

plaats je zelf in de geest van een top voetballer in nl die een aanbod krijgt voor in het buitenland zoals een topclub bij liverpool.. dan is de keuze snel gemaakt toch? het niveau van de nl competitie vergeleken bij het buitenland... tja dan zou ik het ook wel weten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 augustus 2006 om 04:07:
waarom gaan al die landverraders ook naar het buitenland vraag ik me af...net alsof ze hier niet genoeg geld hebben

wat een bullshit redenatie....stel jij verdient hier 40.000e en je kunt elders 4miljoen verdienen...omdat je je een 'landverrader'zou voelen zou je lekker hier blijven? yeah right!!!

Waarschuw beheerder
nou die voetballers verdienen anders sowieso al veel te veel...
ik ben een echte voetbalfan, maar dat ze zoveel moeten verdienen is nergens voor nodig...
dus ga je maar ff naar t buitenland verhuizen met je gezinnetje naar een vreemd land, voor t geld :S

als ik de volksheld zou zijn van een club als feyenoord zou ik ze mooi trouw blijven...wie weet wordt de Nederlandse competitie zo ooit nog eens wat...dalijk vertrekt huntelaar ook nog, en dan heb je helemaal niks meer om nog voor naar het stadion te gaan
oja en wat doet feyenoord met die 18 miljoen...WANBELEID en MISAANKOPEN. dit is geen bullshit redenatie, dit is gewoon een andere mening, zo denk ik erover...en zo zou ik handelen als ik prof voetballer was maar blijkbaar zien sommige mensen het als een primaire behoefte om te verhuizen naar het buitenland om meer geld te verdienen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 04:36:
maar dat ze zoveel moeten verdienen is nergens voor nodig...

en waarom niet? je mag toch wel beloont worden voor jarenlange inspanning,volharding....talent......wrom maak jij je druk om iemand anders inkomen???

Waarschuw beheerder
ik maak me er niet druk om hoor...
met of zonder kuyt..qua voetbal prestaties is het sowieso al niks de afgelopen jaren, met het hele Nederlandse voetbal eigelijk. en ik vind het gewoon niet eerlijk dat die Nederlanders allemaal naar buitenland worden getrokken, zo wordt onze competitie toch nooit wat? ksnap niet eens wat er leuk aan is, zo'n elftallen in Engeland vol met buitenlanders, die dan vaak nog geen team vormen...beter behoudt ieder land een beetje z'n eigen spelers dan is het nog leuk club voetbal..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 04:42:
beter behoudt ieder land een beetje z'n eigen spelers dan is het nog leuk club voetbal..

tuurlijk.....maar zo ist nou eenmaal niet....feijenoord mag blij zijn dat ze nog wat geld eraan over gehouden hebben

Waarschuw beheerder
Geloof dat charisteas wel wil, bij ajax komt die toch nie veel meer aan spelen toe :bye:
Waarschuw beheerder
liever iemand anders :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 augustus 2006 om 16:52:
Artem Milevski van Dinamo Kiev

heeft net bij getekend.. wil nog niet weg

jammer goeie voetballer

Waarschuw beheerder
Hennie meier
Waarschuw beheerder
feyenoord zonder kuijt is als kuijt zonder ij

Waarschuw beheerder
martin drent

Waarschuw beheerder
Ik hoop Melvin Plet of Rene Binken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 18:58:
Hennie meier

wow hoe vet zou dat zijn!:o

Hennyyyyyyyy! Hennyyyyyyy!

Waarschuw beheerder

klaas jan huntelaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:09:
klaas jan huntelaar

denk je nou zelf we willen geen neuzen in de kuip.
:respect:NEVLAND:respect:

Waarschuw beheerder
ik zou hasselbaink halen..!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:18:
NEVLAND

Die is te oud :bye:
Waarschuw beheerder
Kevin Vink....

[img width=679 height=452 cacheid=00001ef40024d43421b6d0321a0189845f]http://files.datawire.nl/uploads/images/3JsFSovzmigQQ68drhDkmg/727-P5MxAjMMaNbNsz-beU4QDg.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
to tha puta madre 69

klaas jan huntelaar

denk je nou zelf we willen geen neuzen in de kuip.
NEVLAND

en je gaat wel naar sensation in de arena

stumper
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ebi Smolarek!!!!!!!!
Dortmund had weer nieuwe aanvaller gekocht.
Dus Ebi naar Feyenoord.
En hopen dat Vinken niet meer geblesseerd raakt, kunnen we ook veel profijt van trekken.
Huysegems links
Pierre of nieuwe aankoop centrum
Vinken rechts mooie voorhoeden toch.
Waarschuw beheerder
Feyenoord moet voor die Milevski gaan. Dat is die gast met die lange haren die in de finale van Jong Oranje bij Oekraine in de spits stond. Vond ik een hele goeie. Speelt bij Kiev geloof ik en aan die gast kunnen ze ook nbog wat verdienen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Couto op zaterdag 19 augustus 2006 om 08:43:
Milevski gaan

hij heeft zijn contract bij zijn club verlengt dus zal wel niks worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannie! op zaterdag 19 augustus 2006 om 00:34:
en je gaat wel naar sensation in de arena

stumperlaatste aanpassing 19 augustus 2006 09:55

dat heeft toch niks met voetbal te maken:frusty:
en als ik er heen ga dan ga ik altijd geblindoekt erheen en als ik binnen ben doe ik me blind doek pas af:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vagner Love

http://www.voetbalcenter.nl/nieuws.php?id=5921

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 23:38:
ik zou hasselbaink halen..!

die heeft pas getekend bij charlton

Waarschuw beheerder
Piet keur

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:20:
dat heeft toch niks met voetbal te maken
en als ik er heen ga dan ga ik altijd geblindoekt erheen en als ik binnen ben doe ik me blind doek pas af

ha ha ha :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Vennegoor of Angelos Charisteas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Julio ricardo CRUZ

Artiest NLZ
Waarschuw beheerder
'n kufo O:)
Waarschuw beheerder
Van vossen is een optie :o

Waarschuw beheerder
Volgens mij is Lazovic van Vitesse wel een goeie voor Feyenoord. Die scoorde gisteren meteen. Iemand meer info over hem ? waar heeft ie vroeger gespeeld bv. ?

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=8Bl_-mCqGkY
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:24:
Volgens mij is Lazovic van Vitesse wel een goeie voor Feyenoord. Die scoorde gisteren meteen. Iemand meer info over hem ? waar heeft ie vroeger gespeeld bv. ?

hij komt juist van feyenoord vandaan :vaag:

Waarschuw beheerder
dat bedoeld ie juist arie :vaag:

Waarschuw beheerder

hoe wil 010 zijn salaris betalen van een vent die 18 miljoen kost
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BenninG op zaterdag 19 augustus 2006 om 19:10:
hij komt juist van feyenoord vandaan

Godverdomme zeg. :d
Waarschuw beheerder
ja ik dacht ook al is die kerel nou zo dom of zal ik is iets doms zegge :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sevso op zaterdag 19 augustus 2006 om 19:23:
Godverdomme zeg.

mooi he :D

Waarschuw beheerder
kluivert

Waarschuw beheerder
geloof dat dj paul ook wel een goede kans maakt, die deed t met de opendag ook niet onverdienstelijk :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 19:13:

What the fuck lul jij nou.....tering
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 19:13:

010? wat dact je van sponsoren,inkomsten uit entreetickets,merchandise ect ect....dacht je dat de belastingbetaler zo iets betaald?

Waarschuw beheerder
Ze zeggen Vagner Love van CSKA 22 jarige Braziliaan,
zeer goede speler, misschien wel te goed voor Feyenoord zal ook veel geld vragen...
Waarschuw beheerder
wie het ook zal zijn.....ze moeten wel haast maken daaro,na het debacle tegen groningen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 20:24:
Ze zeggen Vagner Love van CSKA 22 jarige Braziliaan,
zeer goede speler, misschien wel te goed voor Feyenoord zal ook veel geld vragen...

niet haalbaar.. (salaris)
Waarschuw beheerder
Milevski of Vagner Love

Doe ze allebei maar :) (Y)...

Mooi aanvals duo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zondag 20 augustus 2006 om 20:09:
dacht je dat de belastingbetaler zo iets betaald?

Dat is alleen in Italië toch?? O:)

Waarschuw beheerder
http://media.putfile.com/Dirk-Kuyt-Dirk-Kuijt-Tribute-Video-Dirk-bedankt
Waarschuw beheerder
zou niet weten wie ze gaan halen, maar het moet iemand van naam zijn...ze kunnen niet weer aankomen met een 2de rangs speler die ze bij een subtopper halen. Er is geld genoeg dus mogelijkheden zat, al moeten ze wel opschieten...

Waarschuw beheerder
Charisteas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzz op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:23:
Er is geld genoeg dus mogelijkheden zat

Geld genoeg misschien maar wat voor aankope doen ze dr mee? :s:s:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:33:
Charisteas

:no::no:.................:no:

Waarschuw beheerder
3e aankoop van vandaag:

"Patrick Kluivert nieuwe spits van Feyenoord" zo meldt het AD en Feyenoord.nl :/
Waarschuw beheerder
Sur le pont d'Avignon, L'on y danse, l'on y danse

www.themoneymaker.info.ms
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:43:
"Patrick Kluivert nieuwe spits van Feyenoord" zo meldt het AD en Feyenoord.nl

dan maak ik hem persoonlijk af ook ;)

Waarschuw beheerder
donateur

:respect:

Waarschuw beheerder

ik schrok al dacht dat t echt waar was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zondag 20 augustus 2006 om 20:25:
ze moeten wel haast maken daaro,na het debacle tegen groningen

Denk je dat een nieuwe spits daar iets aan doet :roflol:

Er is geen redding meer :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:14:
Denk je dat een nieuwe spits daar iets aan doet

ik niet, maar een paar beter spelende backs is niet weg
Waarschuw beheerder
als patrick naar feyenoord zou gaan zouden ze wel iemand van naam binnenhalen maar denk dat patrich ook in de kuip niet zal schitteren...hij kan het gewoon niet meer:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzz op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:31:
als patrick naar feyenoord zou gaan zouden ze wel iemand van naam binnenhalen maar denk dat patrich ook in de kuip niet zal schitteren...hij kan het gewoon niet meer

En dr hoeven niet nog meer ex joden in de Kuip te komen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:51:
En dr hoeven niet nog meer ex joden in de Kuip te komen

ze wouden nog wel heel jong ajax overnemen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:19:
ze wouden nog wel heel jong ajax overnemen

als terreinknechten op Varkenoord

Waarschuw beheerder