Partyflock

Forumonderwerp · 894361

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddodhhr3.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E. Photo of Charly & Nazzz by Denny Yau

Na twee hittegolven lijkt het op het moment het meest van de tijd alsof er een zondvloed bezig is, net alsof de regen tijdens die hitte even is opgespaard en nu in één keer naar beneden komt, het doet je haast verlangen naar de hitte van een paar weken geleden. Maar soms kan regen dingen juist specialer en mooier maken , zoals bijvoorbeeld een buitenfeest, je krijgt vaak een soort van gevoel dat iedereen er dubbel feest van wilt maken juist omdat het zo regent. Onder het mom van 'Ik ben nou toch al zeiknat, wat boeit het verder nog.' en vooral doordansen! Zo verliep bijvoorbeeld vorig jaar de vrijdag van Dance Valley, Free Festival een paar weken geleden en op de FFWD Heineken Dance Parade #10 afgelopen zaterdag en gelijk hadden al die mensen. Want waarom zou je je feest eigenlijk laten verpesten? En al helemaal niet door iets waar je absoluut geen invloed verder op kan uitoefenen, het is dan toch het beste om gewoon dubbel uit je dak te gaan; feesten om het feest.

Feesten om het feest op de volgende editie van Dawn of Dance's D.D.O.D. die één september zal gaan plaatsvinden, gevuld met allerlei verrassingen in een zondvloed aan Harddance om je alles even te laten vergeten, genieten van de muziek met andere Harddance liefhebbers. D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure zal je hopelijk het genot geven dat je verwacht van een Harddance feestje; goede Harddance, lekker geluid en een gezellige sfeer. Op één september zal er flink uitgepakt gaan worden met de uit de UK afkomstige Tina Martin, TimeQube, het debuut van een nieuwe act van 'twee oude bekenden' Charly & Nazzz present Audio Sickness en The Dawn. Wees voorbereid op een avontuurlijke Harddance nacht die je van het ene in het andere uiterste zou kunnen brengen.....

Om half elf zal The Dawn, zoals we gewend van haar zijn de avond openen, een half uur om de mensen even een beetje op te warmen en in the mood te krijgen voor de rest van de avond, rustig beginnend en langzaam al een klein beetje opvoerend. Trance, Funky, Techno, Hardhouse en Hardtrance, anything goes, zolang het maar lekker klinkt.

Om elf uur zal het eerste duo van deze avond hun plek achter de decks innemen, niemand minder dan TimeQube zullen een twee uurs set gaan draaien aangevuld met Live accenten. Deze jonge talenten stonden al eerder in Patronaat in Haarlem op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie en XSIF vs Privilege tussen namen als onder andere Fausto, Bas & Ram, JP, Dark by Design en Tommy Pulse. Deze jonge producers Hans Bakker en Alex van Bokhoven kwamen er in het eerste jaar van hun 'muzikaal gerichte' studie achter dat hun samenwerking wel erg vruchtbaar was, zo brachten zij al de plaat 'Construct' uit op het label van Trancescape van DJS Records. In de toekomst staat er ook een release op XSIF Records te wachten, het nummer '10.000 feet', dat zij al live op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie ten gehore brachten en onlangs doken zij ook met Charly de studio in en maakten 'Glitch', die Charly onder andere al draaide in de Purple Area op Defqon.1 Festival dit jaar. Check voor meer info hun website www.timeqube.nl

De uit Kent afkomstige Tina Martin is om één uur aan de beurt met een anderhalf uur durende set, Dawn of Dance is er enorm trots op om wederom een buitenlandse gast te mogen verwelkomen en wat voor één. Deze 25 jarige dame omschrijft haar eigen sound van melodieuze en pompende trance tot 'uplifting' en 'driving' hardtrance en staat erom bekend dat ze veel nieuwe producties, vers uit de studio van de producer( s ) zelf draait. Haar grootste invloed bij het draaien is Phil Reynolds en onder andere Technikal, Mark French, P.H.A.T.T. en Above & Beyond behoren tot haar favoriete producers. In pas twee jaar tijd heeft Tina Martin al van Londen tot Ibiza gedraaid op feesten van Polysexual, One en EZ Duzzit om er maar een paar te noemen, daarnaast heeft ze ook nog gewerkt aan verschillende succesvolle promoties van Most Wanted. Bovenop dit alles is zij ook nog eens de manager van Rebirth Artist Management, kortom een dame die bijzonder veel in haar mars heeft. Check voor meer info www.tina-martin.net of www.myspace.com/tinamartindj

De laatste act van deze avond ten slotte zal om half drie, het laatste uur de Harddance uit de boxen laten knallen op een wel heel speciale manier. Tijd voor Charly & Nazzz present Audio Sickness met als ingrediënten twee CD spelers, mengpaneel, lap top, midi controller en twee jonge talentvolle DJ/Producers die hun enorme liefde voor Harddance gemeen hebben en ook nog eens beste vrienden zijn. Zowel Charly als Nazzz heeft een imposante staat van dienst waarin zij op veel verschillende feesten stonden, samen en solo, van D.D.O.D. als residents zijnde tot bijvoorbeeld Sundays at School, I Love Hardhouse vs Riot, ALO Nation en Hardhouse for Pakistan. Charly was zelfs één van de gelukkige winnaars van de Q-Factor DJ contest en stond op Defqon.1 Festival in juni en gaat nog op Q-BASE draaien straks in september. Ook produceer gewijs gooiden het tweetal hoge ogen; zo maakten ze samen 'Dealing Drugs', die door JP gedraaid is, en 'Mutation', het anthem van HeartDance, wellicht een kleine indicatie voor wat Charly & Nazzz Audio Sickness zou kunnen gaan brengen. Check voor meer info ook http://www.myspace.com/charlyandnazzz

MC Budha zal wederom zijn geheel eigen bijdrage aan deze avond leveren wanneer hij de verschillende DJ's vocaal zal begeleiden in het 'Harddance verhaal': een avontuur dat D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure ten gehore aan haar publiek zal gaan brengen.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken. Let op! deze editie begint D.D.O.D. weer om 22:30 in plaats van 22:00 en zal tot 03:30 gaan duren.

De draaitijden van D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure nog even op een rij:

[img width=450 height=337 cacheid=000000360007f9e2f76e17881a0188bac0]http://i8.tinypic.com/24q5x52.jpg[/img]

22:30 - 23:00 The Dawn

[img width=512 height=384 cacheid=000353de0007fa03ee945aa71a0188bac0]http://i8.tinypic.com/24q5xna.jpg[/img]

23:00 - 01:00 TimeQube

[img width=313 height=450]http://item.slide.com/i/uid=uY6AjnMNMo96QOiBgdtZ6dwYYbyQa_CLgTYirXPWK2zTxVoLjbE02srYwzIpIplY9RGnsFRWJa0[/img]

01:00 - 02:30 Tina Martin

[img width=678 height=452 cacheid=000000360007fa30bc1718ae1a0188bac0]http://i8.tinypic.com/24q5p2s.jpg[/img]
(Photo by Denny Yau)

02:30 - 03:30 Charly & Nazzz present Audio Sickness

Upcoming events of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Thunder & Consolation 6th of October at Café De Trappist
D.D.O.D. - Blessed Angels 3d of November at Café De Trappist
D.D.O.D. In Overdrive - 2 Year Anniversary 8th of December at Café De Trappist

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a0188bac0]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution- First Impression
D.D.O.D. - Lost In Love
D.D.O.D. - Just Come
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Second Coming
D.D.O.D. Borderline Presents Out Of The Blue
D.D.O.D. - Sacred Of Summer
D.D.O.D. Borderline Invites UK Hardgrooves The UK Reunion
D.D.O.D. - Flower Fantastic
D.D.O.D. Presents Blue Friday
D.D.O.D. - HeartBlood

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a0188bac0]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]
The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a0188bac0]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er staat (nu nog) een foutje in de titel van de topic, het moet 01.09.06 zijn en niet 02.09.06
Maar het gaat nog aangepast worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nah wie weet kom ik jullie weer eens lastig vallen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dawn of Dance Events op woensdag 16 augustus 2006 om 21:57:
het moet 01.09.06 zijn en niet 01.09.06

Zie geen verschil :no:

Maar je bedoelt vast dat het 01.09.06 moet zijn ipv 02.09.06 ;)
Waarschuw beheerder
o laat maar, als daphne komt kom ik niet :nee:
o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hiemen op woensdag 16 augustus 2006 om 22:16:
laat maar, als daphne komt kom ik niet :no:

:roflol:

Ik weet ook nog niet of ik kom! Zie ik je zondag niet bij AJAX dan?
Waarschuw beheerder
geen idee, je bent niet zo groot :p
Waarschuw beheerder
donateur
We zouden het nog over je werk hebben, remember ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 16 augustus 2006 om 22:21:
We zouden het nog over je werk hebben, remember

:lol:
gaan we t dit jaar vast wel een keer over hebben ;)
Waarschuw beheerder
Jammer zeg dat ik precies nachtdienst heb.Anders had ik er weer bij geweest!
Volgende keer weer :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
deze wordt echt keihard knallen!!!

Charel en mijn persoontje gaan deze keer 2 the extreme!!!

Verwacht iig het onverwachte en je zit goed op 1 sept as.

It's all about AUDIO SICKNESS
donateur
Uitspraak van Nazzz op donderdag 17 augustus 2006 om 00:32:

Bring it on :cheer:

:D
Zooooooooo hele goedemorgen deze donderdagmorgen :cheer:
Tis alweer donderdag yeah, dus nog maar twee daagjes werken of wacht, deze dag tellen we gewoon lekker niet mee, net zo makkelijk ;p

JOEHOEOEOEOEOEOE :woep: :woep: (ff ochtend gymnastieken, word je lekker wakker van ;p )

Moest gisteren toch onverwachts om 9 uur op de basisweg zijn dus wat vroeger wakker dan normaal, alhoewel ik alsnog een half uur later mag beginnen B)

shoobedoo wap waaaa zin in het weekend en met name volgende week en het weekend dat daar bij hoort :lief:
Volgende week wordt een geweldige week, weet ik nu al :lief:
Alhoewel eigenlijk elke week zowat wel cool is, maar aankomende week nog cooler

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeest*

kom dan, kom dan, kom dan, kom kom kommertje shoobedoo joehoe tralalala LA LA

LA!! UITROEPTEKENS aaaaaaaaaoeoeoeoeaaaaaaaaaaaaa

En heb me toch een overheerlijk bakje koffie :lief: ja ja joehoe

ook echt al superveel zin in deze DDOD, wordt een hele speciale in meer dan één opzicht :yes: let maar op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op donderdag 17 augustus 2006 om 00:32:

HELL YES!!! :cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
Ik ben er deze keer ook weer bij...heb al vrij gevraagd :cheer:

en als het goed is komen er een zooitje collega's mee en 2 vriendinnen van me, maar dat moet allemaal nog afgesproken worden dus is niet zeker :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben op vakantie vanaf as woensdag tot en met 1 september, maar als ik op tijd terug ben in Amsterdam kom ik denk ik ook weer eens kijken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Budhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zou leuk zijn je weer te zien. Is al weer veel te lang geleden :yes:

Ga mijn best doen om te komen :D
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 17 augustus 2006 om 10:51:
Ik ben er deze keer ook weer bij...heb al vrij gevraagd

en als het goed is komen er een zooitje collega's mee en 2 vriendinnen van me, maar dat moet allemaal nog afgesproken worden dus is niet zeker

Supergezellig :cheer: :cheer: en al helemaal cool als je vriendinnen en collega's meekomen, gewoon ompraten hoor :yes:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:05:
Ben al vrij die vrijdag en de donderdag, dinsdag en maandag

Hihi, dus toch, doe je goed :cheer:

Zo na mijn overheerlijke tosti vind ik het wel tijd voor een sigaretje tralalalala
Heerlijk dagje wederom vandaag :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen: maak maar een foto 8-)
DV was de laatste keer. dat was uh, alweer een tydje terug. binnenkort een dvd-avond houden?

Dat zeg ik al de hele week, dat mensen een foto van me moeten hebben of ik word een beetje para, heb een beetje het gevoel dat de mensen meer op me letten. ik ga zekers wel wel een foto maken met een grote 'F*CK YOU!' erop met me handteking uiteraard b-)

waarschijnlijk hoef ik de woensdag ook niet te komen b-) :cheer:

het word weer tyd voor een "ik kwam, ik zag en ik zoop mezelf onder de tafel-avond" :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:05:
Ben al vrij die vrijdag en de donderdag, dinsdag en maandag

ik heb die week ook weer veel vrij :cheer: weet alleen nog niet precies wanneer :nee:

ga alleen nog volgende week full-time werken en dan vind ik het wel weer genoeg...gewoon weer lekker part-time :cheer:
Waarschuw beheerder
veni vidi sub mensam bibi :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:20:
DV was de laatste keer. dat was uh, alweer een tydje terug

Klopt Akkoord ;)
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:20:
binnenkort een dvd-avond houden?

:yes: Neem jij de lama's mee dan. Ennuh, heeft iemand nog dat interview met mij en Fausto? Ik ben daar toch wel benieuwd naar :yes:
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 17 augustus 2006 om 11:22:
veni vidi sub mensam bibi

Yeah B) Carpe Diem :9

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:27:
heeft iemand nog dat interview met mij en Fausto? Ik ben daar toch wel benieuwd naar

Nou als iemand het heeft is dat John of ik, ik heb de dvd met al het 'uncut'materiaal van de week gekregen, heb hem alleen nog niet bekeken, dat ga ik van het weekend even doen denk ik en kijken hoe het er allemaal uitziet, maar we gaan er verder niets mee doen met die beelden qua DVD ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was al binnen 5 minuten afgelopen. dat was echt een heel laag nivo met Faust :/
Waarschuw beheerder
donateur
Lag het aan Faust dan? Ik dacht dat Faust en ik het wel goed deden :roflol:
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:38:
Thank god

Volgens mij is het ook een redelijk vaag interview, maar ben wel nieuwsgierig naar het resultaat

Dat ligt niet zozeer aan de vaagheid of wat dan ook, maar het lijkt me niet echt leuk een DVD waarop je ziet dat er hooguit 40 man in de zaal stonden, niet echt goede promo, plus dat ik niet weet hoe de kwaliteit ook is.

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:48:
Lag het aan Faust dan? Ik dacht dat Faust en ik het wel goed deden

Lag dus niet aan Faust :no:

Bij mijn weten waren volgens mij al die interviews supermelig, had het er van de week toevallig nog met Joeri ook over :)

Misschien dat er wel ooit wat beelden van de DJ's in actie op de site van Dawn of Dance gebruikt zullen worden, maar that about it
Waarschuw beheerder
donateur
Nope, het lag aan ons. we hebben wel erg veel gelachen:jaja: dat weet ik nog wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Het interview was niet in de zaal. Was in een of ander kamertje :O

En Daan, al was het niet druk, het was wel heel erg leuk :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
God wat heb ik die avond gelachen, zelden zoveel meligheid meegemaakt op een feest :lol:

Maar zorg idd dat je aanwezig bent, we gaan echt rammen met een grote R!
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik al zei: ik ga mijn best doen.

Kan ik wel weer eens mijn official charly groupie shirt aantrekken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
t zou eens tijd worden!!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wees blij dat je een official groupie hebt die zo'n shirt draagt. Er zijn diverse DJ'S die mij hebben gevraagd ook een shirt voor hen te laten drukken.

Maareh hallo, je kan maar van 1 DJ Official Groupie zijn natuurlijk ;)
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:57:
Het interview was niet in de zaal. Was in een of ander kamertje

Dat was een grote ruimte die backstage heet ;p

En wel leuk om te lezen dat mensen het in ieder geval heel erg leuk vonden en/of verschrikkelijk gelachen hebben, laten we het er maar ophouden dat het aan het feest/muziek/locatie/geluid/DJ's/organisatie/partypeople niet gelegen heeft

Maar het was voor mij nogal (financieel) zuur dus daar heb je niet zo heel erg veel aan als ik eerlijk ben, ben bijna een half jaar bezig geweest om weer uit de schulden ervan te komen :s

Maar ja opgeven gaan we het zeker niet :no:
Er komt hoe dan ook een tweede editie, tis alleen nog een behoorlijk groot stuk sparen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 augustus 2006 om 12:22:
Maar het was voor mij nogal (financieel) zuur dus daar heb je niet zo heel erg veel aan als ik eerlijk ben, ben bijna een half jaar bezig geweest om weer uit de schulden ervan te komen:s

Dat is inderdaad gewoon KUT. Maar ook het risico van het vak. Hopelijk is de volgende editie een stuk drukker. Is leuker voor het publiek, de dj's en voor jou.

Tis gewoon niet makkelijk om een goed bezocht harddance feest neer te zetten, helaas :(
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 12:35:
Dat is inderdaad gewoon KUT. Maar ook het risico van het vak. Hopelijk is de volgende editie een stuk drukker. Is leuker voor het publiek, de dj's en voor jou.

Risico van het vak had ik echt wel ingecalculeerd, bedoel ben hier al zo lang mee bezig geweest met het idee om iets te organiseren (sinds 2002 al zo een beetje) en heb altijd al gezegd dat ik eerst het geld wil hebben voordat ik wat zou neerzetten.

Erge was dat het geeneens mijn schuld was, ik had dat geld namelijk eerst gespaard en bij mijn moeder gelegd, wil namelijk niet geld lenen en dan een feest geven en dan maar afwachten of het een succes wordt, maar mijn moeder is aan dat geld gekomen op een gegeven moment, wat ze me pas later vertelde, dus tja.....

Maar ja dan nog blij dat ik het van mijn moeder kon lenen, dat dan weer wel :)
En heb er verschrikkelijk veel van geleerd
Tis jammer dat ik nooit zal weten als het wel op de oorspronkelijke datum had kunnen doorgaan (28.01.06) of het dan wel beter was gegaan

We zullen het straks wel weer zien als de tweede editie er uiteindelijk is

En ben ook met wat andere leuke projecten nog bezig met Dawn of Dance/D.D.O.D. dus niet getreurd :cheer:
Waarschuw beheerder
Yeah! Ik ben heel benieuwd naar wat Charel en Peter gaan doen :D

Wij nemen waarschijnlijk ook nog een laptop met wat live shit mee...

Leuk om te zien trouwens dat Tina ongeveer dezelfde steekwoorden heeft staan als waar wij voor staan :)
donateur
Gaat een muzikaal super avondje worden :cheer:

Er staat een voliere hier in de binenntuin en toenet was de deur naar de tuin open, dus ik dacht ff kijken

Zegt de huismeester tegen me 'Pas op hoor, ze pikken'
Waarop ik zei 'Ja, logisch, daarom zitten ze gevangen'

;p ;p
donateur
Begin nogal melig te worden geloof ik, weekendkriebels :lief: :cheer:

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeest*

Hmmmm HardCell van In Qontrol vind ik best saai, gaat eens even een ander setje aanzetten :woep:
Waarschuw beheerder
dat is dan weer vervelend aan 's avonds werken...mijn weekend begint pas vrijdagnacht, zo'n 8 uur later dan van andere mensen :nocheer:
Waarschuw beheerder
elk nadeel heb z'n voordeel :cheer:
donateur
Inderdaaan :yes:

Persbericht staat op PF :cheer:

*edit
tenminste daar kreeg ik een mailtje van, zie hem alleen nog niet staan op de overzichtspagina, maar dat zal zo wel komen
laatste aanpassing
donateur
En Erwin heeft hem ook gezien :yes: :cheer: :cheer: :cheer:
Dus als we ik zie, ik zie wat jij neit ziet zouden gaan spelen kan het dus niet her persbericht van DDOD zijn ;p ;p
Waarschuw beheerder
mooi....kunnen we dat vast uitsluiten :woeptidoe:
Waarschuw beheerder
gelukkig wel.....anders ben je jaren bezig met zo'n spel!!!!
Waarschuw beheerder
zoals werken......jaja het is weer zo ver :cheer: lekker naar m'n werk :woeptidoe:

dag allemaal...ik zal aan jullie denken als jullie verveeld jullie vrije tijd aan het verbruiken zijn en ik lekker aan het werken ben :cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
Lekkkkkkker!!!

Ga dit keer weer een keertje komen zonder vriendje maar daar wordt het natuurlijk niet minder gezelliger op :no:

Ben heel nieuwsgierig naar Charel en Peter en naar die engelse dj.

Wel leuk als jij ook er weer eens bent Daphne heb je ook al een tijdje niet meer gezien :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 17 augustus 2006 om 16:46:
Wel leuk als jij ook er weer eens bent Daphne heb je ook al een tijdje niet meer gezien :(

:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt De Trappist nog steeds waar ik 'm de laatste keer heb achtergelaten?
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op donderdag 17 augustus 2006 om 18:06:
Ligt De Trappist nog steeds waar ik 'm de laatste keer heb achtergelaten?

:yes: :yes:

Hou btw de agenda in de gaten voor de komende edities van DDOD, er zit namelijk een speciale tussen :cheer:

*edit
Al zijn ze natuurlijk allemaal wel speciaal ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 augustus 2006 om 18:18:
Hou btw de agenda in de gaten voor de komende edities van DDOD, er zit namelijk een speciale tussen

Vind deze ook behoorlijk speciaal!!! ;)

Ik raad ook echt iedereen aan om te komen, want dit is volgens mij een van de sterkste ddod line-ups die ik heb gezien!! (Charel en mij buite beschouwing gelaten, ga niet op lopen scheppen over mezelf.

Wel weet ik zeker dat je gaat balen als je onze act mist, want we gaan er echt wat speciaals van maken en het is tevens de primeur. Voor ons weer een nieuwe stap en voor de partypeople gewoon knallen!!!
donateur
Uitspraak van Nazzz op donderdag 17 augustus 2006 om 22:40:
Vind deze ook behoorlijk speciaal!!! ;)

ik zei toch al dat ze dat allemaal waren :[

;p

Ik raad ook echt iedereen aan om te komen

Ik ook en natuurlijk gelijk al vanaf het begin o:) b) ;)

Wel weet ik zeker dat je gaat balen als je onze act mist, want we gaan er echt wat speciaals van maken en het is tevens de primeur. Voor ons weer een nieuwe stap en voor de partypeople gewoon knallen!!!

Jullie zien wat er staat wat ze gebruiken....
En Nazzz vertelde me gisteren dat ze gewoon ook echt alles gaan draaien, dus niet zoals ze normaliter solo zouden draaien met voornamelijk hardtrance, but really anything goed, as long as it's hard......

If you love surprises u really should come :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig nog maar 15!!!!! :nocheer: dagen wachten!!!

Wil iemand ff de komende 2 weken ff doorspoelen!
ben m,n afstandbediening kwijt!
donateur
:D:D:D:D :lief:
Vind je het dan goed als ik dan de weekends niet vooruitspoel?
Met name het weekend van de 26e? Nu al zo veel zin in B-day in Londen vieren :lief: It's fast becoming a tradition b)

Sooooooooooooo Gooooooooooodmorning everyone and all the world :cheer:
Vrijag, vrijdag, vrijdag de dag voor het weekend, wat zeg ik de dag van het weekend oeh lala :9

Ik werd vanochtend om 5 uur wakker en toen waren ze ergens aan het hijen ofzo :vaag: echt heel raar, dacht dat zoiets niet mocht
Of misschien heb ik het ook wel gedroomd dat zou ook nog kunnen ;p

Shoobedoo wap waaa tralalalalala

Mag zo ff gaan shoppen voor mijn werk b) superrelaxed hoef ik dus weer pas om ongeveer 9 uur beginnen en dan eerst naar de winkels en dan pas richting kantoor
Had wel een best wel saai klusje gisteren :gaap: maar ja die moeten ook gedaan worden, verder druk bezig geweest met mailadressen en telefoonnummer te achterhalen van raadsleden die woordvoerder zijn voor taxi-zaken en afspraken inplannen wat soms nog best lastig is als je verschillende partijen hebt

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeest* op het setje van Charel :kwijl: heb hem nog niet helemaal gehoord, maar wat ik tot nu toe hoor me like :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 06:16:
Wil iemand ff de komende 2 weken ff doorspoelen!

>>
donateur

Ik heb hiephoi een supermooie radio-cd speler :cheer:
Ben alleen mijn cdtjes vergeten :x :frusty: ;p
Dus lekker een daggie Q-Music :9, jammer dat ik het foute uur net gemist heb

En dan van het weekend nog ff wat boodschapjes doen zodat ik hier wat lekkere dingetjes op kantoor heb enzooi :lief:
Heb gewoon mijn eigen kas b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 18 augustus 2006 om 08:25:
Vind je het dan goed als ik dan de weekends niet vooruitspoel? Met name het weekend van de 26e? Nu al zo veel zin in B-day in Londen vieren It's fast becoming a tradition

Hier ben ik het wel mee eens:jaja: laat vooral de 27ste niet tesnel voorby vliegen.

Volgende jaar weer:jaja:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:16:
Dank!!!

:o :o

Heeft het bij jou gewerkt? ;p

ZIN ZIN ZIN ZIN overal IN
Volgende week, volgend weekend en al helemaal ZINNEPIN in DDOD Meets Hardhouse Revolution lalalalalalalala LA

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Nog maar een paar uurtjes tot The Weekend yeah :cheer:

Ik verheug me met name op het uitslapen van morgen en overmorgen en de overheerlijke koele biertjes die ik zal gaan nuttigen in het kader van het 'Hop Vasten' :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:35:
Heeft het bij jou gewerkt?

Ik leef graag 2 weken vooruit :lol:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 18 augustus 2006 om 13:35:
ZINNEPIN in DDOD Meets Hardhouse Revolution

WIJ OOK!!!!! :cheer:

Nog maar een paar uurtjes tot The Weekend yeah

At last!Daar moet op :mixje: worden! :cheers:
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Fijne Naamsvermelding (Y)

* Ja dit is sarcastisch *
donateur
Sjongejonge Reef doe eens lekker normaal ja, is verdomme de EERSTE keer OOIT dat ik het vergeten ben en ter info, die foto is pas later gebruikt en ik zou eerst een andere foto die niet door jou gemaakt was gebruiken

Je kan ook op een normale manier reageren hoor, net alsof ik altijd vergeet te vermelden als jij foto's hebt gemaakt, je weet dat ik daar juist altijd op let, fijn dat je daar ook naar reageert (y)

*edit
of gewoon ff pb-tje of smsje sturen
Maar het staat er nu hoor
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 14:14:
Ik leef graag 2 weken vooruit

Dan doet ik een weekje, dan is het namelijkal bijna LONDON TIME :cheer:

WIJ OOK!!!!!

:lief: :lief:

At last!Daar moet op worden!

Hell yes :yes: :yes: Take it off!
Waarschuw beheerder
donateur
At last!Daar moet op :mixje: worden! :bier:

[img width=640 height=480 cacheid=000ccc7e0024d27564a804471a01895011]https://partyflock.nl/images/album/896426.jpg[/img]
*sorry moest ff*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:S .....................................???!!!

:roflol: :roflol: :roflol:

Waaahahahahhahaaa, goeie John (y)
Waarschuw beheerder
donateur
wiekent? welk wiekent?

Morgen en overmorgen werken van 7 tot 6
Waarschuw beheerder
donateur
Yepz...overwerk it is!

Schreeuwend druk op mijn werk, wel lekker op zich want dan verdien ik in 2 dagen wat ik normaal in een week verdien :)
donateur
ooooh die :roflol:

ik had als ik haar was alleen de foto van de andere kant laten schieten, ze heeft zo een vage moedervlek boven haar lip aan deze kant die je nu ziet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op vrijdag 18 augustus 2006 om 17:04:
Schreeuwend druk op mijn werk, wel lekker op zich want dan verdien ik in 2 dagen wat ik normaal in een week verdien

En binnen 2 uur weer uitgeeft, :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op vrijdag 18 augustus 2006 om 20:36:
Dit is mijn mens:

:O

Das nou echt "the look"
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe!

Beware of my misses BeNRG! :[

*nah :no: ze is :lief: hoor :) *

Waarschuw beheerder
donateur
:lol: Gelukkig.
donateur
:D:D:D

Goedemorgen deze zonnige zaterdagmorgen :lief: shoobedoo wap waaa

Nieuwe dag nieuwe kansen yeah :cheer:

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeest*

Had ik gisteren gedraaid, ben ik het gewoon kwijt wat ik had opgenomen, zo vaag :vaag:
Ga zo nog maar even een keertje zoeken, best zonde als ik het echt kwijt ben geraakt :nocheer:
Ach gaan we zometeen anders gewoon een nieuwe maken b)

Nog maar 13 nachtjes ofzo tot DDOD tenminste even goed tellen ja klopt wel volgens mij shoobedoo wap waaaa

tralalalala
lekker bakje koffie :lief: lekker ff wakker worden lief: alles gewoon lekker :lief: Life is good :lief:
Waarschuw beheerder
*blaast heel hard* Pffff Pfffff helpt wel komt er al een beetje door heen ;)
Waarschuw beheerder
Net eventjes weg geweest op me fietsje en het is eigenlijk best nog wel warm :D
donateur
:cheer:
Tis ook sowieso niet echt koud, zelfs niet met die regen nu :cheer:

Gie ga goede morgen deze zondagmorgen met echt zondagweer ;p
Dus lekker pyjama aanhouden, alleen naar buiten als het echt moet en lekker voor de rest PS 2-en, filmpje kijken, draaien, produceren of promoten shalalalala HEY

Vet volgende week rond deze tijd ben ik al in Londen b) en begint het eerste feestje al bijna :lief: joehoe de hoehoe feest is het leven en dansen is de gymnastiek van het leven :roflol: :cheer: :cheer: :cheer:

Maak van je leven een groot HQ je weet toG ;p ;p

SHOOBEDOO WAP WAAAAAAAAAAAAAAAA :lief:
donateur
En rond deze tijd ook nog :cheer:

Mag ik wel goed gaan 'voorslapen' dan zeg maar :roflol:

Gie ga goedemorgen deze maandagmorgen :cheer:

We started dancing and love put us into a groove as soon as we started to move love put us into a groove :lief:

Het moet maar weer he deze maandagmorgen :9

shoobedoo wap waaaa Erwin zou mijn band zometeen moeten gaan plakken, ben benieuwd of ie wakker wordt ;p aan mijn muziek zal het niet liggen
:o vandaag ook mijn mapje met cd-tjes meenemen naar mijn werk :woep: vandaag lekker Harddance luisteren de gehele dag yeah joepie de poepie LIFE IS GOOD :lief:

Was het maar alvast weer vrijdag ofzo o:)

Ik stem voor dat deze werkweek bijzonder snel voorbij gaat :yes: :cheer: :cheer:

I got the hots for you :lief:

Geen nieuwe kastelen in New castle, dus dan zou het eigenlijk 'No new Castle' moeten heten :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of gewoon Old Castle...of gewoon Castle...vind dat daar niet zo moeilijk over gedaan moet worden hoor :nee:
Waarschuw beheerder
Zaterdag ietjes te veel gedronken

Wie niet volgens mij, ik lees overal dat veel mensen dit weekend diep in het glaasje hebben gekeken.

volgens mij hing er -ipv een regenwolk- een alcoholwolk boven nederland :yes:
Waarschuw beheerder
Me zaterdag. leuk familieweekendje gehad en zaterdagnacht op gevoel naar bed toe. :p
Waarschuw beheerder
elke keer als ik keek was ie leeg

als je maar weet waar het blijft.
je staat raar te kijken als de alcohol uit je glas weg loopt.
donateur
Uitspraak van Michel de V. op maandag 21 augustus 2006 om 12:39:
je staat raar te kijken als de alcohol uit je glas weg loopt

Is weer eens wat anders dan een loopneus ;p

Maar jullie weekend was dus wel goed bevallen :cheer:

Ik moet deze week rustig aandoen, heb last van mijn slijmbeurs bij mijn linkerheup, doet best wel pijn, als dat woensdag nog steeds zo is, ga ik wel even naar mijn dokter, ik moet tenslotte wel drie feestjes af in London aankomend weekend :yes:
Waarschuw beheerder
Maar jullie weekend was dus wel goed bevallen

was zeker een goed weekendje. alleen een beetje regen gehad tegen de avond en in de nacht. helaas voor de BBQ maar tussen de druppels door een stuk vlees erop gooien, biertje erbij en alles weer oke.

Ik moet deze week rustig aandoen, heb last van mijn slijmbeurs bij mijn linkerheup, doet best wel pijn, als dat woensdag nog steeds zo is, ga ik wel even naar mijn dokter

een slijmbeursontsteking. Hmmm heb ik ook een keer gehad. kan je nu al zeggen, maak maar een afspraak bij de dokter. als het uit de hand loopt en je houd absoluut geen rust dan zit je er voor weken of maanden aan vast. bij mij duurde het een week of drie maar bij een vriendin van mij heeft het een maand of vier geduurd. het is heel pijnlijk bij het lopen en bij verkeerde beweging of verkeerde houding. wil je niet bang maken maar neem idd heel veel rust en toch ook veel bewegen (heup) en zeker niet overbelasten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 21 augustus 2006 om 12:45:

Prima, ben met een vriend Krommenie in gegaan daar was een feestje met early hardcore en classics :woop: veel lekkere plaatjes voorbij horen komen.
Alleen elke keer als ik hier uit ga moeten mensen vechten :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 21 augustus 2006 om 12:45:

vijdagavond lekker BBQ (gelukkig overdekt), verder leuk feestje, goed bandje, gratis drank....daarna over het strand teruggelopen naar het hotel, lekker in bad, film gekeken en heerlijk geslapen!!!! zondag wel een en al onweer maar dat heeft toch ook wel wat hoor....was helemaal super!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michel de V. op maandag 21 augustus 2006 om 14:06:
als het uit de hand loopt en je houd absoluut geen rust dan zit je er voor weken of maanden aan vast

is met de meeste ziektes wel zo....zelf nooit echt gehad, m aar een vriendin van mij was te lang door blijven lopen met een blaasontsteking en dat werd een nierbekkenontsteking...die lag met torenhoge koorts alleen maar in bed, te zwak om ook maar iets te doen...gelukkig na heel veel antibiotica is ze opgeknapt!

wil je natuurlijk ook niet bang maken, maar ga idd naar de dokter en laat je niet afschepen met "kijk het nog maar even aan"!
Waarschuw beheerder
donateur
Heer-lijk gewerkt van het weekend!

4 coronaatjes en 6 amsteltjes genuttigd....schan-da-lig!
donateur
Goed om te horen dat de weekends goed bevallen zijn :cheer:
Mijn weekendje was ook top, lekker niets gedaan muv van wat promo dus, maar ja dat doe ik eigenlijk wel elk weekend :)

Had nog vet chaos kunnen maken met Chris Hoff zijn naam op de tidy site :roflol: Die stond namelijk nog ingelogt op mijn computer :lol:
Maar heb gewoon heel lief gelijk uitgelogt en ben hem toen even gaan sarren, tis ook zo een lieverd he, zo jong en onbedorven ook nog :roflol:

Uitspraak van Michel de V. op maandag 21 augustus 2006 om 14:06:
een slijmbeursontsteking. Hmmm heb ik ook een keer gehad. kan je nu al zeggen, maak maar een afspraak bij de dokter. als het uit de hand loopt en je houd absoluut geen rust dan zit je er voor weken of maanden aan vast. bij mij duurde het een week of drie maar bij een vriendin van mij heeft het een maand of vier geduurd. het is heel pijnlijk bij het lopen en bij verkeerde beweging of verkeerde houding. wil je niet bang maken maar neem idd heel veel rust en toch ook veel bewegen (heup) en zeker niet overbelasten

Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 21 augustus 2006 om 14:13:
wil je natuurlijk ook niet bang maken, maar ga idd naar de dokter en laat je niet afschepen met "kijk het nog maar even aan"!

Heb het nu sinds afgelopen donderdag of vrijdag en ook ineens, heb zoiets ook nog niet eerder gehad, wilde ook eigenlijk gaan fietsen vanaf Sloterdijk, maar heb dat dus maar even uitgesteld totdat die pijn weg is
Heb nu Ibuprofen gehaald, kijken of het morgen eventueel minder is en zo niet dan woensdag even naar de dokter

Ik moet sowieso altijd oppassen met wel of niet gaan, ik heb namelijk een hele hoge pijngrens, dus wanneer andere mensen als 10 x naar de dokter zijn geweest hebik zoiets van ah gaat nog wel.
Maar dit is echt een kutgevoel, het brandt ook best wel en de ellende is dat ik wel een kwartier heen en terug moet lopen vanaf kantoor naar de tram :s
Maar loop dan nu wel heel erg rustig en ja had inderdaad begrepen dat je wel rust moet houden, maar ook weer niet te veel, omdat alles dan heel vast gaat zitten

Maar het komt vast wel weer goed voordat ik een jongetje word ;p
En heb gelukkig ook wel een goede dokter die me nooit zomaar zal wegsturen, ook omdat ie weet dat als ik kom dat het dan ook echt menens is, kom namelijk bijna nooit bij hem verder :)

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 21 augustus 2006 om 14:19:
4 coronaatjes en 6 amsteltjes genuttigd....schan-da-lig!

Onder het werk? :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 21 augustus 2006 om 14:25:
Ik moet sowieso altijd oppassen met wel of niet gaan, ik heb namelijk een hele hoge pijngrens, dus wanneer andere mensen als 10 x naar de dokter zijn geweest hebik zoiets van ah gaat nog wel.

Dat zijn echt mensen die gaan voor een pijntje in hun vinger nog naar de dokter. Af gelopen jaar ben ik dan een paar keer geweest vanwege me enkel, een virusje en voor een moedervlekje die erg jeukte en wat later in het ziekenhuis een meeëter bleek te zijn :S Maar anders kom ik er nooit, ze moeten me er altijd heen slepen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 21 augustus 2006 om 14:25:

ik vind sowieso dat je niets hebt aan dokters hoor.....de laatste keer dat ik geweest ben is.....ff denken..... begin vorig jaar, had enorme hoofdpijn 24/7 en misselijk enzo dus dacht na 2 maanden ik zal eens naar de dokter gaan....was een voorhoofdsholte-ontsteking erg vervelend allemaal! en alle dokters die ik tot nu toe heb gehad zijn prutsers hoor....ik ben allergisch voor penicilline en dat zeg ik ook elke keer bij het aanmelden en als ik dan eens wat heb schrijven ze me elke keer weer penicilline voor of iets op penicilline basis :S
donateur
Mijn dokter rockt dus echt wel :yes:
Zelfs al was ik bij wijze van non en ik zou denken dat ik zwanger ben en kom bij hem doet ie gewoon een zwangerschapstest om mij gerust te stellen :yes:
Hij zal je nooit wegsturen met komt wel weer goed ofzo, ben ook echt superblij met mijn dokter :respect:

Ben ook al echt vanaf baby zijnde bij hem :) en hij kent mij (en mijn ouders die zijn alletwee net zo erg namelijk) dus al langer dan vandaag (DUH ;p ) zoals paar jaar terug, liep ik al ruim 2 maanden met misselijkheid, geen trek in eten etc etc, ik eindelijk naar de dokter toen ik op een gegeven moment bijna flauwviel van de pijn, zegt ie heel droog op een gegeven moment 'Ja, jij had nog ff zo door moeten gaan, nog een paracetamolletje tegen de pijn in je buik, glassje cola en hoppatee daar had je, je eerste maagzweer (op mijn 22e (!!!!!) ) te pakken gehad.'

Dus ik ga sowieso nou wel wat sneller hoor dat dan wel :)
donateur
Joehoe A top of the morning 2 u all :cheer:

Nog maar 5 nachtjes, 5, 5, vijfebijf joehoe de hoehoe

En dat persbericht :roflol:
Zat ik het nog heel serieus te lezen ook :roflol:
Maar ze zijn wel on alert, maar toch niet on hold?
En is het dan niet de vluchten van Engeland naar Amerika, als ze on hold zijn?
Bedoel opzouten hoor, wij moeten naar London :cheer: aaaoeoeoeoeoeaa dat moet, dat moet, dat moet ;p

Heb echt superlekker geslapen shoobedoo wap waaaa en volgens mij doet mijn heup ook een stuk minder pijn, maar wil nog niet te vroeg juichen aangezien ik nog niet zo lang wakker ben

*doet een dansje (voorzichtig vanwege mijn heup) en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

All I really want is u and not some glamourboy
Don't tell what I've got to do I'm not your party toy
I know that I've been kinda bitch and I like to destroy
But now it's really time to switch I'll give u endless joy

Endless joy :cheer: JOEHOE wat leueueueueueuekeleuk

Oh en vanavond weer lekker draaien op Sonic Radio loik loik loik ook zin in shalalalala HEY

Ff die dinsdag verslaan YEAH :cheer: :cheer:

* nog maar een dansje en nog meer feest :9 *

En een lekker bakje koffie natuurlijk :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 22 augustus 2006 om 08:32:
Nog maar 5 nachtjes, 5, 5, vijfebijf joehoe de hoehoe

En dat persbericht
Zat ik het nog heel serieus te lezen ook
Maar ze zijn wel on alert, maar toch niet on hold?
En is het dan niet de vluchten van Engeland naar Amerika, als ze on hold zijn?
Bedoel opzouten hoor, wij moeten naar London aaaoeoeoeoeoeaa dat moet, dat moet, dat moet

Hopen dat er niks gebeurd met de vluchten van BA de komende 2 weken anders hebben we een probleem.
donateur
Stel je toch eens voor dat we daar zouden zijn al en niet terug kunnen naar Holland :roflol:
Dat zou pas wat zijn, ik heb wel een logeeradres sowieso dan, wat zeg ik wel meer, maar ik ga het liefst naar die ene dan o:) Moet ik alleen even een stukje reizen nog vanaf Londen ;p ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, eerst de 27\28 en dan de 1/2 sept. :cheer: DDOD & Wooferland:cheer:
laatste aanpassing
donateur
Dat zijn twee machtig mooie weekends zo achter elkaar dan
Ik ga als het goed is savonds ook nog naar Trancesetterz in Rotterdam, als Michel de V. oko kan tenminste :)
Waarschuw beheerder
over weekend gesproken....hoe lang nog?
donateur
Nog maar 3 nachtjes en dan is het alweer vrijdag wahooooooooooooooooo

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeest&

Mijn heup is so far so good hopen dat het zo blijft
Ibuprofen RULES
Waarschuw beheerder
pas op dat je niets forceert he nu je minder pijn voelt....ibuprofen geneest niet, maar onderdrukt de pijn!

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:08:
Nog maar 3 nachtjes en dan is het alweer vrijdag wahooooooooooooooooo

dat is goed nieuws :cheer:

dit is m'n laatste weekje full-time werken en dan ben ik er weer vanaf :cheer:
Waarschuw beheerder
Volgende week donderdag de hele dag met Alex de studio in, voorbereiden voor vrijdag :D

YEAH! echt zin in :bounce:
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:14:
pas op dat je niets forceert he nu je minder pijn voelt....ibuprofen geneest niet, maar onderdrukt de pijn!

Ibuprofen is ontstekingsremmend/stoppend dus als het een ontsteking is kan Ibuprofen die wel degelijk genezen ;)

Maar ik doe ook nog rustig aan hoor, loop echt niet ineens te rennen, integendeel, omtlast het zo veel mogelijk, loop ook rustiger dan normaal, want ben ook bang dat het alleen maar iets minder zeer doet omdat ik een nacht rust weer heb gehad zeg maar :)
Ik stop straks sowieso met even met Ibuprofen slikken (na de lunch) en kijk dan of dat branderige gevoel ook wegblijft, heb nu ook de hele tijd het idee dat ik het voel ook al is het er niet ofzo

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:14:
dat is goed nieuws

dit is m'n laatste weekje full-time werken en dan ben ik er weer vanaf

Relaxed!
Hoeveel ga je werken dan?

* gaat ff tosti klaarmaken voor de lunch :kwijl: *
donateur
het is ook gewoon een pijnstiller, alleen anders dan bv een paracetamol, die doet niets tegen ontstekingen :)

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:40:
ik ga 3 avonden werken en als dat toch teveel blijkt te zijn met school worden het er 2

Wel beter als je wat minder kan werken ja, school is op zich oko al een baan op zich namelijk :yes:
Waarschuw beheerder
:lol: je kan dat liedje ook heel "vies" opvatten

a dirty mind is a joy forever :cheer:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 23 augustus 2006 om 00:15:
a dirty mind is a joy forever :cheer:

:yes: :yes: :yes:

Zooooooooooo gie ga goedemorgen op deze woensdag en yeahyeahyeahyeahyeah het is bijna weekend joehoe de hoehoe opzekop faldera take it off

Nog ff een bakje koffie pakken, moet echt ff goed wakker worden

SHOOBEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Zooooooooo joehoe de hoehoe :cheer: :cheer: :cheer: (ff ochtend gymnastieken yeah B) )

Heb me verslapen vandaag ben dus op die vervaarlijke en verleidelijke snooze knop blijven drukken HET SCHUIM DER AARDE :gaap:

Het wordt weer een mooie dag mooie dag mooie mooie mooie daaaaaaaaaaaaaag oehoeoeoeoeoeoe

I FEEL LIKE STRAWBERRIES TODAY OEOEOEOEOEOEOEOEOE
Waarschuw beheerder
donateur
Hopla, schema voor a.s. zondag :cheer: :D

http://www.toomuchbutneverenough.com/frantic9_eflyer.htm
Waarschuw beheerder
donateur
Doe Sam, Danny, Emma en Tina de grtz!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 23 augustus 2006 om 11:29:
Hopla, schema voor a.s. zondag

hahaha en wie staat er tussen op die fotootjes:

[img width=293 height=210]http://www.djraine.nl/pics/mark.jpg[/img]

Mark! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
F*cking hell, had hem nogeens gezien :bloos: Mark, nog steeds de HELD!

Ik ga me best doen, Charel :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yeah Mark :respect: Had hem ook niet zo 1 2 3 herkent met z'n haar zo strak naar achter.

Waarschijnlijk toch nog wat opgetoken van HHA :D
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 23 augustus 2006 om 11:29:
Hopla, schema voor a.s. zondag

Gaat ik vanavond ff kijken :cheer:

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 23 augustus 2006 om 11:36:
Doe Sam, Danny, Emma en Tina de grtz!

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 23 augustus 2006 om 11:42:
Ik ga me best doen, Charel

Ik gaat hem helpen zijn best te doen ;p
Sam als in Sam Fury? of een andere Sam?

Uitspraak van CeLL op woensdag 23 augustus 2006 om 11:40:
hahaha en wie staat er tussen op die fotootjes:

Mark!

:roflol: :roflol:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 23 augustus 2006 om 12:51:
Yeah Mark Had hem ook niet zo 1 2 3 herkent met z'n haar zo strak naar achter.

Waarschijnlijk toch nog wat opgetoken van HHA

nee joh strak naar achteren toch? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 23 augustus 2006 om 16:03:
Sam als in Sam Fury? of een andere Sam?

Yep, staat op die flyer, Sam Fury b2b Danny Luu

Uitspraak van CeLL op woensdag 23 augustus 2006 om 11:40:
Mark!

Hahaha kwam die gast op HHA tegen , dus ik zeg: "I know you!!" en hij keek me echt aan van: Gast, wat moet je van me??? Dus ik: "You were in Holland with Danny Luu!" en toen ie me herkende was t echt zo van: Aaaaaaaaaaaa yeah you're Charly!!!!!!!" en begon ie helemaal te springen :lol: Aparte kerel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik de naam Luu lees, hoor ik in mn hoofd altijd Loo, wat heel iets anders betekent in t Engels :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 23 augustus 2006 om 17:11:
Aaaaaaaaaaaa yeah you're Charly!!!!!!!" en begon ie helemaal te springen

Van het balkon? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik weet niet maar ik zat net ff te kijken op de agenda voor zondag en er zijn er best nog wel veel aftparty's bezig als wij aankomen. voorbeeld in club 414 kan je gewoon ontbyten op de after! maarja de Engels keuken daarin tegen:no:

o,ja de tyden voor Frantic

http://www.f-h-h.co.uk/final9flyer.html
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 24 augustus 2006 om 06:06:
Tja, ik weet niet maar ik zat net ff te kijken op de agenda voor zondag en er zijn er best nog wel veel aftparty's bezig als wij aankomen. voorbeeld in club 414 kan je gewoon ontbyten op de after! maarja de Engels keuken daarin tegen:no:

:D:D:D

Ik hou wel van English Breakfast o:)
Deze keer zouden we in ieder geval wel weten waar 414 is :yes:

Zo a very goodmorning to u all :cheer:

Nog maar drie nachtjes tot Londen :woep: of eigenlijk kunnen we wel 2 zeggen, tellen we zaterdagnacht gewoon niet mee, sowieso zoveel slaap zullen we niet hebben zaterdagnacht :roflol:

SCOOBYDOOBYDOOOOOOOOOOOOO zin zin zin zin zin zin zin hoeba hoeba cha cha cha lalalalala LA

Oh ben btw in contact gekomen met nog een DJ uit Engeland sinds eergisteren, krijg vandaag een setje van hem, maar hoorde gisteren al een nummer dat ie gemaakt heeft (komt in december uit op plaat) en het was errug, errug :kwijl: :kwijl:
Hij komt november of december draaien op DDOD :cheer:

En nog maar 8 nachtjes tot DDOD Jeeeej :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
beetje hijgen in de telefoonhoorn, komt alles goed (y) :[

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook aanwezig 1 September tijden DDOD en ik zal dan ook inschrijvingen aannemen voor de busreis voor NRG Flash vs I Love Hardhouse. (zie onderstaande)

Zaterdag 30 september is het zover! Groningen meets Amsterdam in de Simplon te Groningen, waar NRG Flash vs I Love Hardhouse plaatsvindt. Om de Amsterdamse en de rest van de noord-hollandse aanhang van I Love Hardhouse de kans te geven om veilig, snel en goedkoop naar het hoge noorden te reizen heeft Southern Forest besloten om een busreis te organiseren.

De bus vertrekt op zaterdag 30 september om 19:00 uur vanaf Amsterdam Centraal en zal vanaf Amsterdam Centraal doorrijden naar Groningen alwaar de bus om ongeveer 23:00 arriveert.

Voor de busreis worden er zogeheten combitickets verkocht voor de prijs van slechts 35 euro. Je kan deze tickets bestellen of reserveren door een e-mail te sturen naar info@southernforest.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk je voor- en achternaam, je telefoonnummer en voor hoeveel personen je reserveert.

In de bus is een muziekinstallatie, drinken en een toilet aanwezig. De rokers onder ons zullen het moeten doen met de stops die onderweg gemaakt worden, want in de bus mag niet worden gerookt.

Er zijn voor de busreis een beperkt aantal kaarten beschikbaar, dus wacht niet te lang met reserveren. Voor reserveringen hanteren wij de regel first come first served.

Na afloop van NRG Flash vs I Love Hardhouse zal de bus de partypeople uiteraard weer veilig terugbrengen naar Amsterdam Centraal.

Voor bezoekers die geen gebruik wensen te maken van de busreis kosten de entreetickets in de voorverkoop 12,50 euro en 15,00 euro aan de deur. Tickets in de voorverkoop zijn te verkrijgen bij Hemmes en Plato in Groningen of ze zijn te bestellen via info@southernforest.nl.

Hieronder kan je alle informatie nalezen over NRG Flash vs I Love Hardhouse:

NRG Flash vs I Love Hardhouse
Zaterdag 30 september
Simplon te Groningen
23:00 – 06:00
www.nrg-flash.nl
www.southernforest.nl

LINE-UP:
Hard Dance Area:
Proteus (Dance Valley, Defqon)
Organ Donors (Dance Valley)
Danny D (Dance Valley)
Nocturnus vs Lars Vegas (Protocol)
Razcal (Southern Forest)
Sinclair (Southern Forest)

Hard Techno Area:
Ven (Trinity in Technoland)
The Futurist (Illegal Vibes)
Jack Ohm (Illegal Vibes)
Sounder (Instant techno)
Sean Graves (Summerdance)

Chill Area:
Timmid vs Jay-P (Eenendertig vs G-Tap)

sorrie voor de spam ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk, leuk, leuk en ook nog eens in me geboorte stadje :cheer: maar toch eventjes tot de 9e Sep wat rustiger aan met me centjes
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 24 augustus 2006 om 10:32:
beetje hijgen in de telefoonhoorn, komt alles goed

Heb er nu al kriebels in mijn buik van dat ik hem moet gaan bellen :$

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 11:33:
sorrie voor de spam

Van mij mag spammen gewoon hoor, zeker als het voor de goede, wat zeg ik, BESTE zaak is die er is namelijke Harddance :cheer:

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeest*

Je zou toch ook eventueel wat flyers en postertje ofzo meenemen nog?
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 20:43:
;) Gewoon doen dus!!!!

:D :roflol:

I see the crystal visions :cheer:

A top of the morning to you all ;p
Wat een GEWELDIGE week is dit toch echt :lief:
Nog maar 2 nacthjes slapen en dan lalalala LONDEN :woep:

Mijn collega was lief ;p
Eigenlijk moet ik net doen alsof ik iets niet snap van de lijst die ik heb gekregen dan kan ik hem weer bellen o:)
Heb voor vandaag weinig werk gekregen van Jorien :roflol: Doet ze volgens mij expres omdat het vrijdag ook is :roflol:
Heel misschien morgen ff samen met haar de uitnodigingen hier in de Van Woustraat uitdelen en moet die voor de F. Bol straks ff gaan halen :woep:
Oh en ik moet kijken of er ergens nog andere kantoorruimte is, omdat we nog verder gaan uitbreiden b)

Er is nog een 3e compagnon bijgekomen en die vond mij ook wel een typetje voor straatmanager dat doet Jorien nu ook en is ook erg leuk om te doen wel veel overleggen en afspraken ook enzo
Ik gaat volgende week kijken of ik ID&T zo gek kan krijgen dat ze ook lid worden van OV Sloterdijk :cheer:

Shoobedoo wap waaaa tralalalala shooby dooby dooo LALALALALA

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

*doet ff een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeest*

Met 5 minuutjes maar eens richting werk :cheer:
En dan lekker wie wa woe weekend is het beste tralalala cha cha cha woewoewoe
Waarschuw beheerder
donateur
Boven de Thames zullen we niet komen en veel van de stad Londen zullen we ook niet zien. ga der maar van uit dat we ruim 24 uur ergens in een club zullen zijn :/
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 25 augustus 2006 om 08:38:
Boven de Thames zullen we niet komen en veel van de stad Londen zullen we ook niet zien. ga der maar van uit dat we ruim 24 uur ergens in een club zullen zijn

Ah nee :(
Ik dacht dat we zouden gaan sightsee-en Daniël
Dit valt me wel weer een beetje van je tegen je hoor ;p ;p ;p

Nog twee nachtjes :cheer:
Ach en we tellen zaterdagnacht maar niet mee, weet geeneens of ik dan tijd en zin heb om te gaan slapen

Vanavond maar lekker zinloos zuipen :cheer:

JOEHOE

LIFE IS GREAT
En LIEFDE IS HET HOOGSTE GOED B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 25 augustus 2006 om 10:14:
Ik haal wel een reis dvd voor je

Huur dan ook meteen de Britse versie van Die Hard, ik durf te wedden dat ie geweldig is! (alleen Friends verslaafden snappen deze btw)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je Die Hard 1, 2 keer achter elkaar afspoeelt dan krijg je vanze;f Die Hard 2 ;-)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 25 augustus 2006 om 11:12:
(alleen Friends verslaafden snappen deze btw)

ben er wel eentje maar snap hem niet :nee:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:47:
Dus mensen met geen leven

Nee joh mensen met geen leven doen hele andere dingen o:)

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:48:
Zo zou je t ook kunnen noemen

Ja maar jij gaat toch ook naar de Perry SPort :yes: Weet je hoe spannend dat is? Zeker met die levensgevaarlijke gympen met stanleymesjes erin
donateur
Chris Hoff Chris Hoff Chris Hoff :lief:

ik ook niet, vandaag gaat de tijd wel een beetje langzaam, zeker omdat ik zo een zin in het weekend heb yeah :cheer:

Ik ga even wat printwerk ophalen nu, heb ik ook weer een loopje :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt de routebeschrijving toch? Gewoon op de pre-party. we doen de hele dag toch niks anders b-) Lydia & Ronny hebben toch me nummer in het geval?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:36:
Je hebt de routebeschrijving toch?

Ja komt goed!We gaan het wel vinden hoor...Ron & Lydia hebben ook jou nummer :cheers:
Waarschuw beheerder
donateur
Was het maar alvast zondag en in de Fire club staat ons eerste drankje al te wachten:cheer:
donateur
Wahooooooooooooooooooooooooooooo Eindelijk we mogen bijna :cheer:

*DOET EEN DANSJE EN VIEIEIEIERT ALVAST FEEEEEEEEST*

Moet wel nog ff wat dingen doen, haar kleuren, opruimen, boodschapjes, geld wisselen en ff nieuwe schoenen kopen :cheer: tas inpakken shoobedoo wap waaaaaaaaaa
Maar gaat eerst mijn haar doen dussssssssssss

http://www.harderfaster.net/?section=features&action=showfeature&featureid=11483

Interview met Batch, DDOD wordt er ook in genoemd :lief: :$
donateur
Woeptiedoe

London here we come :cheer:

ben wel beetje gaar maar NOU EN!!!

ZO ff snel een dikke joint draaien en dan rond half vijf richting bushalte tralalalalala

Over een kleine drie uurtjes zijn we er al weer :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
...and still afterpartying?.... ;)

@@##$%R&*@#$@#$
Ik weet niet wat 2006 tegen me heeft, maar 't wordt weer geen D.D.O.D. voor me! :(

HB Daaan! (K) :knuffel: :flower:
Waarschuw beheerder
:cheer::cheer: HAPPY BIRTHDAY DAANTJE :cheer::cheer:

[img width=300 height=300 cacheid=00054b1e00014d6f72399e5c1a018c7e2f]http://www.diestroom.com/dagboek/images/jarig.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer: :bounce: :cheer: :bounce:

Happy Birthday To You!
Happy Birthday To You!
Happy Birthday Dear Daaan!
Happy Birthday To You!

:cheer: :bounce: :cheer: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=218 cacheid=0013ddd9001a946a21237a7b1a018ca9b7]http://www.junior-reds.com/uploads/charlton7685pages1.jpg[/img]

:lief: Ben en De

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op maandag 28 augustus 2006 om 09:25:
Ik weet niet wat 2006 tegen me heeft, maar 't wordt weer geen D.D.O.D. voor me

Tot zover je goede voornemen!!! :(
Balen dat je er niet bent!!! Biertje doen bij het volgende feest dan maar!

Waarschuw beheerder
donateur
John ook gefeliciteerd!!! :woep:

[img width=350 height=500 cacheid=000cd6510024ee173e56c3a31a018cac4e]http://www.officeeasel.com/images/cards/405.jpg[/img]
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op maandag 28 augustus 2006 om 09:25:
..and still afterpartying?.... ;)

Yeah :yes: Toen waren we in Hidden aan het swingen op ELectro of misschien dat we nog wel ff zaten, ik heb in de Harddance topic een wat uitgebreider verslagje gezet, voor degeen die het leuk vinden om te lezen

GOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING!!!!

SHOOBEDOO!!!
Ik leef weer, na 61 uur ging het lampje gisteravond uit :cheer:

Maar nu ten eerste:

Iedereen heel erg bedankt voor alle liever berichtjes hier in deze topic, op PF en de smsjes die ik heb gekregen ik zal proberen straks de pb-tjes ff te beantwoorden (wordt wel veel werk, maar boeien) Heb ze ook nog niet allemaal gelezen, was gisteravond tot weinig meer in staat :roflol:

Poehe wat een weekend en wat ben ik blij dat ik vandaag nog een vrije dag heb, ben nog wel gaar, maar zoals Daniël al zegt wat een leuke feestjes, zou geeneens kunnen kiezen echt welke nou het allerleukste was, misschien dan toch Frantic 9, omdat daar Organ Donors en Alex Kid draaiden :lief:

*doet een voorzichtig dansje vanwege mijn pijnlijke voeten en vieieieier feeeeeeeeeeeest*

Ga nog even een bakje koffie inschenken en nog beetje wakker worden en alvast mijn internet ff afstruinen voor van alles
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga me voor de rest van de week ook maar ziek melden. weinig zin om om de komende 3 dagen nog te werken eigenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
ja, t is een beetje off-topic, maar degenen van jullie die ook naar Wooferland gaan (best wel een heel rijtje)... jullie laten me niet in de steek als het staks een beetje regent he? anders heb ik niks leuks om foto's van te maken :(

en dan nu weer ON-topic

happy belated burfday Daaan!!!

:hug: :kusje: (F) :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 16:43:
jullie laten me niet in de steek als het staks een beetje regent he?

Snorkel mee, zwemvliezen aan en dan moeten we er klaar voor zijn dacht ik zo!!!
donateur
a, t is een beetje off-topic, maar degenen van jullie die ook naar Wooferland gaan (best wel een heel rijtje)... jullie laten me niet in de steek als het staks een beetje regent he? anders heb ik niks leuks om foto's van te maken :(

Beetje regen vind ik het probleem niet :no:
Maar als het stortregent moet ik wel even gaan kijken
Maar ik vind btw gewoon dat het gewoon mooi weer moet zijn :yes:

en dan nu weer ON-topic

happy belated burfday Daaan!!!

:hug: :kusje: (F) :cheer:

Thank u :lief: en hihi on topic ;p

D.D.O.D. ole ole ole nog maar 2 nachtjes :o omg dat krijg ik ervan als ik de maandag en de dinsdag vrij ben :roflol:

A very very very very goodmorning to you all :cheer:
Met mijn hart nog in Londen, maar mijn lijf in Amsterdam ofzo enzo shoobedoooo

Ja, zou best wel terugwillen, alleen even niet dan vrijdag, omdat we dan natuurlijk D.D.O.D. hebben :woep:

*Doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Had gisteren alleen beter iets vroeger mijn bedje in kunnen gaan :gaap: maar ja TE LAAT mwhuahahahahahah en ben in ieder geval wakker en mijn bed uit en koffie enzo en een lekker muziekje uiteraard :cheer:

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeest*

All I really want is you (and not some glamourboy)
Don't tell me what I've go tot do (I'm not your partytoy)
I know that I've been kind of bitch (and I like to destroy)
But now it's really time to switch (I'll give you endless joy)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 30 augustus 2006 om 08:49:
Beetje regen vind ik het probleem niet
Maar als het stortregent moet ik wel even gaan kijken
Maar ik vind btw gewoon dat het gewoon mooi weer moet zijn

voor de vroegkomers kan ik er nog een wedstrijdje Jeroen-spotting aan vastknopen... de eerste die nog niet binnen is, nog geen kaartje heeft en me ziet terwijl ik zelf óók nog niet binnen ben, krijgt gratis entree! :O

(okee, ik had ook gewoon kunnen zeggen dat ik nog 1 gastenlijstplaats in de aanbieding heb voor iemand die tegelijk met mij naar binnen gaat, maar zo klinkt het wat sensationelerder :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:38:
nog geen kaartje heeft en me ziet terwijl ik zelf óók nog niet binnen ben, krijgt gratis entree!

:o

Waarschuw beheerder
donateur
als je officiële partyfotograaf op een feest bent, mag je wel eens iemand gratis meenemen he? ;)

dat heet een "+1" :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 2 tickets gewonnen via Ticketbox :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 30 augustus 2006 om 08:49:
All I really want is you (and not some glamourboy)
Don't tell me what I've go tot do (I'm not your partytoy)
I know that I've been kind of bitch (and I like to destroy)
But now it's really time to switch (I'll give you endless joy)

iemand heeft hier Filthy house for dirty stopouts op :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja even kijken of ik kan zaterdag en iemand die met me mee wil...
Waarschuw beheerder
donateur
gaat goed komen :)
donateur
Ik zeg gezelligheid :cheer:

Tiehie een hele goedemorgen :gaap:
Lekker morgen alweer vrijdag en dan is het D.D.O.D. tijd yeah

*doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeest*

Vind het best fris trouwens btw zo 's ochtends brrrrrrrr shoobedoooo
Ik krijg mijn kachel dus gewoon ook niet aan, best kut ;p maar ja ga ik in het weekend wel ff naar kijken :cheer: dus nu vooral veel dansen en feest vieren dan krijg ik het vanzelf wel warm :9

Nog maar 1 nachtje :9
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik je roze vestje met capuchon weer ff lenen? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 31 augustus 2006 om 12:48:
mag ik je roze vestje met capuchon weer ff lenen?

:lol: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 31 augustus 2006 om 12:48:
mag ik je roze vestje met capuchon weer ff lenen?

HAHAHA :roflol: ja die stond je zo lief, zal hem voor je mee nemen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
joepie :cheer:
laatste aanpassing
donateur
JOEHOE DE HOEHOE

D.D.O.D. Day :cheer:

*doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeest*

Ik zeg gezelligheid :cheer:

:gaap: shoobedooo veels te laat naar bed gegaan ;p Gelukkig hoefde ik niet zo vroeg te beginnen :9
lalalalala tralalalala shoobedooo wap waaaa yeah :woep:
Wat een mooie dag deze vrijdag tralalalala

Zin in vanavond :9 :9 :9
Waarschuw beheerder
:cheer::cheer: zin zin zin zin zin zin :cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vanavond gaat ­t gebeuren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 september 2006 om 11:42:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vanavond gaat ­t gebeuren!

Volgens mij is t net ook gebeurt. ;)
donateur
Ik denk zomaar dat het een allerheerlijkst avondje zal gaan worden :9 Bedoel als we allemaal zo een zin hebben kan het gewoon niet anders, dat worden good vibes in de Trappist vanavond :cheer:

En Nadia als we heel moe zijn kunnen we elkaar steunen en op elkaar leunen :roflol:
Ik ga straks misschien wel ff 2 uurtjes een tukje doen (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen :roflol: ) anders wordt het helemaal niets vanavond, maar ja zul je zien dat tegen de tijd dat ik thuis ben van mijn werk toch al niet meer moe ben

Ik heb ook een ienie mienie katertje denk ik ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 1 september 2006 om 11:45:
Volgens mij is t net ook gebeurt

nee daar is t nog veel te vroeg voor, eerst ff wakker worden :gaap: :D

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 1 september 2006 om 11:49:
Ik heb ook een ienie mienie katertje denk ik

Nee das een muis, die worden dan weer opgegeten door katers (geloof dat ik al wat wakkerder begin te worden :P)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 1 september 2006 om 11:49:
En Nadia als we heel moe zijn kunnen we elkaar steunen en op elkaar leunen

Ja inderdaad, nou denk dat ik sowieso vrij weinig me bed zie dit weekend :roflol: alleen zaterdag maar niet zo laat maken want moet zondag potverdorie gewoon weer aan de slag :[ Gelukkig maar 4 uurtjes dus dat is niet echt ernstig..
Ben nu niet echt heel moe maar heb wel een aardig schema vandaag.
Strakjes bij een oud buurvrouwtje op kraambezoek (L)
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 september 2006 om 11:54:
Nee das een muis, die worden dan weer opgegeten door katers (geloof dat ik al wat wakkerder begin te worden )

Ik tikte het in en wist dat jij hiermee zou komen :lol:
Oh voordat ik het vergeet, vanavond ben ik er om 10 uur, weet niet of Arno en Dave al drie kwartier van te voren aanwezig zullen zijn :)

Is het al half elf?????????????? ;p ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ja soms ben ik best wel voorspelbaar he O:)

Maareuuuuu wij zijn er ook rond kwart voor 10/10 uur, dus komt goed. Ff dozen uitladen, auto wegzetten, spullen aansluiten en testdraaien, gaat denk ik een kwartiertje kosten of zo.
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 1 september 2006 om 12:09:
ehmmmmmm..............BIJNA

:cheer: :cheer:
heb zin in een colaatje, maar ben de fles kwijt ;p ;p

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 september 2006 om 12:09:
Hahaha ja soms ben ik best wel voorspelbaar he

Soms? ;p

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 september 2006 om 12:09:
Maareuuuuu wij zijn er ook rond kwart voor 10/10 uur, dus komt goed. Ff dozen uitladen, auto wegzetten, spullen aansluiten en testdraaien, gaat denk ik een kwartiertje kosten of zo.

Okay, niet bij nagedacht, dacht echt dat jullie er kwart voor tien voor de deur zouden staan :) Dan is het goed, staan jullie niet te wachten :D

Nog 10 uurtjes :cheer:
Waarschuw beheerder
ja dat zal het zijn.....daar kan je zoveel in kwijt...het is net een bodemloze put :P
donateur
hihihihi ik kan weer eens niet tellen :roflol: ik dacht al tien uurtjes een uur geleden ofzo :lol:
Maarruh eh nee het zijn er 9

wahoooooooooooooo :cheer:
Gunstig gunstig
Waarschuw beheerder
Net nog maar even een kaartje voor Wooferland gekocht.. En nou maar hopen op MOOI weer, volgends Joeri gaat het regenen maar volgends mij gaat het morgen wel mooi worden :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En nou maar hopen op slecht weer

euhmmmmmm........hopen op slecht weer??

als jij dat graag wil dan zal ik ook duimen op slecht weer voor je.
Waarschuw beheerder
I'm having a good day :cheer:

Michel ben jij vanavond ook weer eens van de partij?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 1 september 2006 om 14:40:
Net nog maar even een kaartje voor Wooferland gekocht..

kom je ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michel de V. op vrijdag 1 september 2006 om 14:46:
euhmmmmmm........hopen op slecht weer??

als jij dat graag wil dan zal ik ook duimen op slecht weer voor je.

Hahahaha!! Dat bedoelde ik dus niet :lol:

Uitspraak van CeLL op vrijdag 1 september 2006 om 14:55:
kom je ook?

:yes: Samen met Marit
donateur
Gezelligheid :cheer: Cool dat Marit ook komt :lief:

En ja Fab Michel de Veeeeeeeeeeeee kommt auch, dat wordt lachuh :cheer:

Oh EN HAPPY BIRTHDAY DANIEL :cheer:

My London clubbing, getting lost, beerdrinking mate :lief: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
ik zeg GEZELLIGHEID :cheer:
donateur
Ik zeg DUBBELE GEZELLIGHEID :cheer: :woep: :cheer:

Oh en Erwin (Mr. E.) is er btw ook, zal jullie wel ff aan elkaar voorstellen :yes:
Is nog meer GEZELLIGHEID :cheer:
Waarschuw beheerder
:woeptidoe:

straks wordt het nog TE gezellig hoor.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg: GUESS WHO'S BACK! Is t nou al es half 11?
Waarschuw beheerder
ehmmmmmmmmmm......BIJNA :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zeg: GUESS WHO'S BACK!

Euhmmmmm....... SINTERKLAAS. oh nee dat is een beetje vroeg voor de oude man.
Euhmmmmm...... Jan Klaassen. vast ook niet goed.

vertel het maar, ik geef het op.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 1 september 2006 om 15:57:
zeg: GUESS WHO'S BACK! Is t nou al es half 11

Geduld is een schone zaak.............

*kijkt intussen ook steeds op de klok :S *
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Guess Who s Back is een kleine hint ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 17:01:
kijkt intussen ook steeds op de klok

dus binnenkort klokkijk-RSI? :P

Waarschuw beheerder
donateur
RSI op m'n ogen ja!!! :D
Waarschuw beheerder
Heb er zin an !!! Tot Zo!

Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: <------ RSI ogen dus!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Rare Staar In je ogen dus :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dat krijg je als je last heb van Audio sickness :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ziek gaat t zeker wel worden :D Bring it ooooooon!

Waarschuw beheerder
donateur
:woep:
Waarschuw beheerder
Héél veel plezier vanavond allemaal! Doe een paar dansjes voor mij he :) Ik mag vanacht weer beginnen met werken helaas :cheers:
Waarschuw beheerder
Doen we zeker voor je Andre!!

Ahhh net zo'n heel lief klein babytje in me armen gehad (L)

AAAAAAAAAAH is het al half 11?? pfff lijkt ook wel uren te duren ;)
Waarschuw beheerder
We zijn er klaar voor. Vanavond wordt AUDIO SICKNESS een feit en dat zal de Trappist en de wijde omtrek weten ook!!!!

BRING IT ON!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog steeds geen zin om te gaan :(

Maar ik kom wel hoor :D

De zin komt vast wel als ik er ben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Was gezellig :cheer:

Mini-me :respect: Je bent geweldig :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BEDTIJD :cheer:

Het was echt heel erg gezellig, heb me uitstekend vermaakt!

Martijn leuk je weer gezien te hebben, kort maar krachtig...helaas niet zoveel gesproken, maar dat halen we wel weer in op het volgende feest (f)

Patrick bedankt voor de slowdans, was gezellig...doe de groetjes aan Lot (f)

Erwin (Mr.E) het was leuk om je te leren kennen, heb nou een gezicht bij de naam ;) ben benieuwd naar de tekening

Michel het was leuk om eindelijk toch nog een biertje op je verjaardag te drinken...beter laat dan nooit he!

Daniel alsnog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag :cheer:

Deborah het was leuk je te leren kennen, volgende keer praten we weer verder...see you in Groningen (f)

Martinus eveneens leuk je weer gezien te hebben, was alweer tijdje terug (f)

Elena heel veel plezier in Engeland, doe een dansje voor mij please :cheer:

Daantje het was weer super (f) heerlijk met je gelachen!

Erwin (Cell) leuk om eens wat meer uit te wisselen dan hoi en doei (f)

Dees het was leuk je weer te zien, heel veel succes met werken morgen!

Roy eveneens weer gezellig, veel plezier met klussen morgen!

Arno...er komt een PB'tje aan!

En voor iedereen die ik nou nog vergeet......het was ontzettend gezellig en weltrusten!

(k)
Waarschuw beheerder
oh ja :respect: to the DJ's

Charly en Nazz :respect: ik ben een fan (f) jammer van het geluid, maar de boodschap kwam over hoor :cheer:

Tina Martin :respect: keep up the good work, you were great!

Timeqube :respect: geweldige inkomer

The Dawn :respect: ik heb je helaas weer gemist, maar ik ken je en ik vind je sowieso fantastich (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 2 september 2006 om 04:38:
Erwin (Cell) leuk om eens wat meer uit te wisselen dan hoi en doei

ben niet echt een prater, sorry, maar gaan we vaker doen k? (k)

Waarschuw beheerder
donateur
oja, voor wat betreft Woef-woefland morgen... ik zal er niet helemaal aan het begin al zijn want ik ben een btje ziekjes

maar ik neem aan dat jullie er ook niet allemaal om 11 uur al zijn ;)

iig hoef je om die tijd nog niet naar me te lopen zoeken, t zal wel een uurtje of 2 à half 3 worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op zaterdag 2 september 2006 om 05:00:
ben niet echt een prater, sorry, maar gaan we vaker doen k?

zeker wel :jaja: en je hoeft niet te praten om een conversatie te houden of elkaar te begrijpen (f) 80% van de communicatie is sowieso non-verbaal :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
inmiddels ben ik niet meer een béétje ziekjes maar heel ERG ziekjes dus dat wordt niks meer met mij vandaag vrees ik :(

(sorry (F) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 09:17:
inmiddels ben ik niet meer een béétje ziekjes maar heel ERG ziekjes dus dat wordt niks meer met mij vandaag vrees ik

Maar waarom kom je dan niet? ;p

Beterschap Jeroen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan wel merken dat ik nog niet hersteld bent van afgelopen zondag:\

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 2 september 2006 om 10:54:
ik kan wel merken dat ik nog niet hersteld bent van afgelopen zondag

En van gisteren????
Waarschuw beheerder
donateur
W-O-O-F-E-R-L-A-N-D here we come!! Zin in!!!
Waarschuw beheerder
Charly & Nazzz.... :respect: :respect: :D

Tina vond ik ook sterk draaien en Time Qube was ook goed te doen :jaja:

Heerlijk feestje ; Op naar wooferland waar ik opeens ook foto's moet schieten :X :')
donateur
Jeroen beterschap (f)

Ik ben ook nog niet helemaal hersteld geloof ik :roflol: ach doe mij maar een biertje en dan gaat ik weer door

Wooferland, Wooferland hi ha hooooooooo
En wat een heerlijke Wooferland zal het zijn :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 11:08:
En van gisteren????

ook nog niet. ik denk dat ik maar een paar dagen thuis bent.
donateur
Zooooooooooo Goedemorgen deze morgen

Ga er echt een lekker uitbrak/chill dagje van maken denk ik :) Al moet ik wel ook ff opruimen, maar dat doe ik straks wel :D En alvast weer dingen voor de volgende DDOD's doen :lief: shalalala HEY

Wooferland was echt weer top :D Heb me goed vermaakt met name in het huisje bij het eten in de buurt waar Roel en ik ingegaan waren en waar later nog Fokke en Dion (7 en 10 jaar) en Daniël ook bijkwamen :roflol:

Alleen beetje jammer dat we geeneens op het springkussen mochten :( Maar daar heeft Noukie even wat van gezegd en volgend jaar misschien wel een springkussen voor volwassenen :D Yeah kijk er nu al naar uit

Ook fijn dat het niet echt heel veel is gaan regenen, die 5 druppeltjes af en toe konden ons niet deren op onze plek on the hill
Vond het wel jammer dat ik Deb en Ben heb gemist, we waren wat later en toen waren jullie alweer terug naar huis

Had het alleen echt zoooooooo koud, maar na de nodige biertjes was dat gelukkig ook over
Hij was weer fijn het weekend joehoe de hoehoe en volgend weekend Q-Base :cheer: wahoooooooooooooooooooooooo

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Foto's staan online trwns!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 3 september 2006 om 12:19:
Vond het wel jammer dat ik Deb en Ben heb gemist, we waren wat later en toen waren jullie alweer terug naar huis

Zaten er een beetje doorheen en ik had behoorlijke koppijn!
Denk dat we elkaar dan net gemist hebben. :(
Maar wat we mee hebben gemaakt was vette shit!!!! :woep:
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 3 september 2006 om 12:28:
Foto's staan online trwns!!!

Vind het echt supervette foto's, nu even op mijn gemakje bekeken, vannacht ging dat ff niet meer o:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 12:36:
Zaten er een beetje doorheen en ik had behoorlijke koppijn!
Denk dat we elkaar dan net gemist hebben. :(
Maar wat we mee hebben gemaakt was vette shit!!!! :woep:

Ja, hij was zeker weer erg fijn :) Wooferland :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijkaartjes gekregen voor Madonna morgen in de Arena!!!
I feel like a virgin already!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
M'n zus belde op dat er 2 mensen van de groep waarmee ze zou gaan niet meer mee konden, dus belde ze mij op of De en ik zin hadden om mee te gaan!

En volgens mij is Paul Oakenfold de supportact!! :woep:
Waarschuw beheerder
Ik ben moe :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben het hele weekend niet moe geweest :lol:

gisteren nog naar Rotterdam toe geweest, naar Trancesetterz....was vanmorgen pas om 7 uur weer thuis!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 3 september 2006 om 18:24:
ik ben het hele weekend niet moe geweest

:O

Waarschuw beheerder
donateur
hihihi (y)

Waarschuw beheerder
donateur
;)
donateur
Shalalalalala HEY shoobedoo

Goedemorgen deze mooie maandagmorgen met weer een gloednieuwe fonkelende werkweek joehoe :cheer: tralalalala hoei!!

Beetje laat naar bed gegaan gisteren, maar ja dat doe ik eigenlijk wel altijd, ach ja NOU EN!!!
Zou eerder vreemd zijn als ik niet laat naar bed was gegaan ;p

Jeees Reef wat ben jij vroeg wakker of was je nog wakker :s

Lekker kopje koffie, lekker muziekje and not a care in the world b)
I got the hots for you lalalalalala
Waarschuw beheerder
maandag :[

tijd om maar eens grondig schoon te gaan maken en ik moet ook vanaf vandaag weer naar school toe :(

maar eerst.......thee :cheer:
donateur
Oh, oh nog meer goed nieuws :cheer: Het kan haast niet op allemaal :lief:

Januari heeft ook weer een DJ uit Engeland, iemand die het heel goed doet in Engeland en graag wilde komen draaien een keer op DDOD :cheer:

Yeah b)

Things are getting better

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeest HA!*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op zaterdag 2 september 2006 om 03:17:
Mini-me Je bent geweldig

Ik?? Valt wel mee toch :P

Ja was weer erg gezellig nog eventjes samen met Erwin & Erwin the lord of the rings gekeken :respect: maar tegen een uurtje of 7 dacht ik ga maar eens naar huis kwam uit eindelijk half 9 thuis snel nog eventjes me bedje in gedoken waarna me wekker weer om half 11 ging :/

Wooferland vond ik niet echt helemaal mijn ding maar met de juiste mensen en lieve kindjes heb ik er toch nog een top dag ervan weten te maken, en zondag kwart over 6 me bed uit om dan vrolijk aan het werk te gaan doe ik dus ook niet meer :no:
Waarschuw beheerder
Foto's van Wooferland.. http://www.mijnalbum.nl/Album=BOB6OP6V

Heb perongeluk de foto's van DDOD gewist (muts) dus helaas :/

Zal nog wel eventjes die filmpjes van Wouter online gooien :D
laatste aanpassing
donateur
Oh leuk, ga ze vanavond ff kijken dan :)

Jammer de ddod fotos maar niets aan te doen, kan iedereen gebeuren :D

En man moest je zo vroeg alweer werken zondag :o ik zeg :respect:
Waarschuw beheerder
Het zijn er niet zo heel veel had niet zo zin om foto's te maken enzo.

Ja ach hoefde gelukkig maar 4 uurtjes dus dat was nog wel te doen

Edit* dit is er alvast eentje GEEN GELUID jammer maar goed

http://www.youtube.com/watch?v=bwQGLecedvM
laatste aanpassing
donateur
Daar heb ik ook 9 van de 10 x last van als ik een toestel ergens mee naartoe neem, of dan kom ik thuis en dan denk ik pas 'Oh ja, had een fototoestel mee' :roflol:

Vier uurtjes valt op zich wel mee, maar dan nog, je moest er toch wel supervroeg je bed voor uitkomen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, Wouter de kinderlokker was goed bezig 8-)

ja, dat gastje van tien was bijdehand zeg!
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 4 september 2006 om 16:43:
ja, dat gastje van tien was bijdehand zeg!

Dion!!!! :roflol:
Ja en ik zei nog tegen ze dat wij dat huisje weer uitgingen passen jullie op je vingers met dat luikje en kom hem later nog tegen en wat denk je? Toch zijn vinger eronder gekomen :(
Waarschuw beheerder
Thank you Daaan and Daniel for having over.. a great crowd to play to and I met so many lovely people :)

I missed my flight home on Sunday though lol finally made it home a few hours ago :)

Hope to see you all soon x
Waarschuw beheerder
donateur
Had a blast with you hun, good seeing you again. See ya at Heat 14th of October? (F)
Waarschuw beheerder
Charly.. Great seeing you also.. definately see you for some more Audio Sickness at Heat I hope!

Daaan.. :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 4 september 2006 om 22:47:
Had a blast with you hun, good seeing you again. See ya at Heat 14th of October? (F)

Ah yes I now remember Danny saying! Looking forward to seein you also, and hearing some Audio Sickness again :)

x
Waarschuw beheerder
Oh god... 14th of october already... We're not worthy ! :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tina Martin op maandag 4 september 2006 om 22:40:
I missed my flight home on Sunday though lol finally made it home a few hours ago

glad to hear that you're home now.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Tina Martin op maandag 4 september 2006 om 23:19:
Daaan.. :lief:

:D :lief:
Will see you at Heat too

Zooooo gie ga goedemorgen shoobedoo lalalalala :gaap:
*oogjes open, oogjes open, oogjes open* tralalalalala
Tis alweer dinsdag, hier pak aan maandag, je bent alweer voorbij en voor we het weten is het alweer weekend :cheer:

*doet een dansje en vieieieieieieiert feeeeeeeeeeest*

Vanavond na het draaien maar weer aan de slag voor de volgende DDOD, heb de tekening al een tijdje en..... heb gisteren ook de tekening voor SunD.D.O.D.ay gekregen :cheer: joehoe wahoooo shooby dooby doooooooooooo :cheer:

yeah :lief: lalalala :) shoobedoo :cheer: lalalala :lief:
Klaar voor de nieuwe dag met nieuwe avonturen tiehie :vaag: joehoe YEAH!!! b)
Waarschuw beheerder
Hier is die andere van Wouter http://www.youtube.com/watch?v=1q9A2g02CcI en by the way geluid doet het dus wel alleen had ik mijn boxjes niet aangesloten (stommerd)

Ziet er trouwens wel heel fout uit :P
donateur
Oh ja das waar ook die moet ik nog bekijken :lol:

Ik word dus gewoon 'Bambi' genoemd door mijn lekkere collega uit Rotterdam * rolt met ogen * :roflol:
Waarschuw beheerder
Bambi = (L)

heb deel 2 van rick gekregen....zoooooooo schattig!!!!!

ik heb zo'n slaap :gaap:, ben net gewoon in slaap gevallen op de bank (ok....niet de eerste keer dat ik in slaap val van The Bold and the Beautiful maar toch)....wordt er gewoon te oud voor, ben ook geen 24 meer :nee:
donateur
Vind je het gek bij Bold & The Beautiful ;p ;p

Zo, ik ga zo lekker naar huis fietsen, 45 minuutjes, is goed voor mij en mijn lijfje :cheer:

Shoobedoo wap waaaaaa

Waarschuw beheerder
was ook m'n cup a soup vergeten....dan krijg je dat natuurlijk!
donateur
Zou kunnen :cheer:

Joehoe en een hele goedemorgen shalalala

Oooooooooooooooooooooooooh such a feeling and I feel it in my mind and I want more :cheer:

Oh spannend, spannend Charel zijn eerste werkdag :cheer:

Ik heb zelf een lange dag vandaag :nocheer: Moet bij een vergadering aanwezig zijn vanavond die tot 8 uur duurt, ach ja hoort er ook weer bij en ben ook wel benieuwd hoeveel ondernemers er zullen zijn :woep: We zitten bij Broodje van Popov dus dat wordt sowieso lekkere broodjes eten :9 joehoe de hoehoe

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeest*

Heb vet lekker geslapen ook :lief: plus omdat ik naar de locatie die hier 5 minuten van mijn huis is ook toe moet kon ik ook lekker uitslapen yeah wiehie wahooooo woehoe :cheer:
Echt superblij met mijn baan, kreeg gisteren ook veel complimenten van een van mijn 'bazen' b)
Yeah really proud of myself tiehie :cheer:
donateur
:cheer: scream as loud as you want no one can hear you :cheer: :devil:

Mag lekker om tien uur beginnen zelfs

Lekker nog een bakje koffie en een sigaretje :smoke:
donateur
Quote van Charel uit zeiktopic:

:woep: Ben 'officieel' aangenomen Dus vanaf nu werk ik voor Global Twist Music, check www.globaltwistmusic.com. Begin 2 dagen in de week, wat daarna uitgebouwd kan worden naar meer. Werktijden van 10 tot 6, I just :lief: my life

Had je al wat gekeken van HeartDance Hans?
Heb het zelf nog steeds niet gekeken :roflol: dus vraag maar ff aan jou wat je ervan vond, als je de gelegenheid hebt gekregen om het te kijken uiteraard
laatste aanpassing
donateur
Supervet mag ook gewoon concepten schrijven die naar wethouders toe moeten en ook nieuws items voor de site van de BOTAM b) Echt heel erg leuk

Voor mensen die het zich afvragen en leuk vinden om te weten wat ik o.a. doe: www.botam.nl
donateur
Het zou ook een natuurramp kunnen zijn ;)
Denk eigenlijk wel dat dat het is, als vulkaan zijnde zou ik ook spontaan over mijn nek gaan bij aanschouwing van
Waarschuw beheerder
donateur
we kunnen ook gaan lopen:jaja: als de vs nu eens massa ging lopen lopen zou de lkuchtvervuiling zo weg zijn:jaja: doen ze ook gelijk iets aan het overgewichrt
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 6 september 2006 om 15:17:
we kunnen ook gaan lopen als de vs nu eens massa ging lopen lopen zou de lkuchtvervuiling zo weg zijn doen ze ook gelijk iets aan het overgewichrt

Ja, aan de luchtvervuiling en het overgewicht wel, aan aangezichten echter niet :no:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 6 september 2006 om 15:18:
Lekker neergezet weer, Daniel

NOU EN!!!
Weet toch wat je bedoelt :)

Ik gaat nog een kopje koffie pakken voor mezelf :9
En zo een sigaretje roken en dan zit de 'kantoor' werkdag er al weer bijna op :D
Komt vanavond ook een leuke man naar die bijeenkomst van 1 van de winkels uit de Van Wou :9 o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 6 september 2006 om 12:59:
Had je al wat gekeken van HeartDance Hans?

Ja, wel leuke beelden :)

alleen jammer dat de camera niet heel stil is vastgehouden (trillerig af en toe) en dat het geluid wat overstuurd is....maar cool! ga em ff kopieëren binnenkort :)

vette baan voor charel trouwens, wat doet ie daar precies?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 6 september 2006 om 15:29:
alleen jammer dat de camera niet heel stil is vastgehouden (trillerig af en toe)

Daar heb ik wel een verklaring voor 8-)
laatste aanpassing
donateur
Ja, wel leuke beelden

Wel leuk? :[ ;p

alleen jammer dat de camera niet heel stil is vastgehouden (trillerig af en toe) en dat het geluid wat overstuurd is....maar cool! ga em ff kopieëren binnenkort

Tja geluid overstuurd is niet zo gek he, op een gewone camera, remember hoe HARD het geluid kon :D

vette baan voor charel trouwens, wat doet ie daar precies?

Promo van DJ's dacht ik als ik het goed onthouden heb :)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 6 september 2006 om 15:31:
Daar heb ik wel een verklaring voor

It wasn't me ;p ;p
Kwam door die natuurramp natuurlijk :yes: ;p ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Myn verklarin is gewoon dat de cameraman ( ik zal geen namen noemen) de avond ervoor naar de film 'ZEBRAMAN' heeft gekeken:jaja:

is trouwens wel een film die ik graag in myn bezit wil hebben :-)
laatste aanpassing
donateur
:roflol: :roflol:

Moet haast wel

Zag btw ook Zebraboy ofzo ergens op een flyer uit Londen staan :roflol: Kwam niet meer bij, dus zebraman en zebrasis hebben vieze dingen gedaan ofzo ;p
donateur

Over binnenpret gesproken WHAHAHAHAHAHAHAH
Echt SCHITTEREND dit :lief:

*doet een dansje en vieieieieieieiert feeeeeeeeeest*

I just know something good is going to happen YEAH!!!
Life is great :lief: :lief:
Waarschuw beheerder
natuurlijk wel :cheer:

ik was aan het bijlezen en als je niet weet waar het over gaat dan snap je er echt helemaal niets van waar jij en daniel het over hebben :cry:
donateur
Zeker weten :yes:
Hoop dat ik mijn creditcard een beetje snel binnenkrijg kan ik alvast gaan boeken :9
Zal ook maar ff de 30e en trouwens ook 16e vrij vragen kan ik nog een beetje bekomen voordat ik weer moet werken ha ha

Zooooooooo Gooooooooooooooooodmorning :cheer: Shoobedoo wat fijn dat er gewoon weer een hele mooie en nieuwe dag weer is en DONDERDAG dus yeah bijna weekend, nog maar 1 dagje vroeg mijn nest uit oleeeeeeeee olaaaaaaaaaaaa

Wat is koffie toch altijd lekker 's ochtends vroeg en staat op mijn kantoor ook al klaar zometeen dus hoef hem alleen maar aan te zetten tiedelie
Domtiedom lalalalala LA LA
LA
LA

wahooooooooooooooo

Oh DDOD van oktober gaat een weekje naar voren verschuiven dus wordt ipv 6 oktober 29 september :cheer: was allemaal even gunstiger :cheer:
Ga het ook even doorgeven hier op PF

Vergaderen tot 8 uur 's avonds is best gaar btw ;p en zeker als het nog uitloopt, was rond kwart voor 9 pas thuis gisteren, maar ja kan ik nu weer ietsje rustiger doen, zorg wel dat ik kwart voor 9 - 9 uur op kantoor ben :cheer:
I just love my job :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 7 september 2006 om 07:28:
DDOD van oktober gaat een weekje naar voren verschuiven dus wordt ipv 6 oktober 29 september

:nee: de 30e gaan we naar Groningen...moet ik wel een beetje fit voor zijn hoor.........

ik heb spierpijn.....au
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 7 september 2006 om 11:01:
betekent dat je goed je best hebt gedaan

was wel helemaal blij....dacht dus dat ik weer heel erg was aangekomen, maar m'n vetpercentage was omlaag, m'n vetvrije massa was omhoog etc etc.......zodra ik me weer kan bewegen ga ik weer :cheer:
Waarschuw beheerder
is het alweer vier uur dan?
Waarschuw beheerder
donateur
klok vooruit zetten ;-)

Krijg gewoon een soort van ondek je plekje per mail:p
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 7 september 2006 om 12:31:
is het alweer vier uur dan?

Ik laat me niet aan banden leggen, ik ben recalcitrant ik neem lekker cup a soup wanneer ik wil b)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 7 september 2006 om 12:35:
Krijg gewoon een soort van ondek je plekje per mail

oeoeoeoeoeh spannend :9

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 7 september 2006 om 12:36:
Krijg gewoon ineens trek in een Stella

Hou nou op hoor hey anders wil ik het ook
Stella :lief:
donateur
ik ben ook stoer B) je weet toch ;p

Zo lekker pauze even wat pb-tjes beantwoorden op mijn gemakkie onder het genot van een tosti, of zal ik gewoon een boterham maken hmmmmmm

Choices, choices ;p
Waarschuw beheerder
:lol: had ik net ook....drukte op zie voorgaande bericht in de conversatie ipv verzenden........oeps :bloos:
Waarschuw beheerder
au au au au au au.....heb net shampoo in m'n oog gekregen....nou is m'n hele oog rood en het doet pijn :(
Waarschuw beheerder
persoonlijk hou ik niet zo van meloenensoep :P.....tomatensoep is lekker :cheer:
donateur
Oooooooooooooh dit is zo VET
Krijg gewoon nog meer supergoed nieuws toenet :lief:
Echt zo cool, afgelopen nou ja maanden eigenlijk al, maar met name de afgelopen twee weken, allemaal geweldige dingen

Zit nu ook echt met een grijns van oor tot oor op mijn gezicht hier :D:D:D

I'm so happy I could dance
of beter gezegd I am even happier that I was before :cheer:

Heb alleen beetje vierkante ogen van de pc ;p maar ja ga toch zo naar huis dus BOEIEN

donateur
Ik zeg GEZELLIGHEID :cheer:

A very goodmorning on this wonderful fridaymorning lalalalala

Aoeoeoeoeoeoaaaaaaaaaaa Ik wil best nog meer slapen op deze vrijdagmorgen :cheer:
Nou even volhouden Daaan en dan kan je morgenochtend enigszins redelijk uitslapen
We willen namelijk ook op tijd op Q-Base zijn yeah yeah yeah en wat zal het een lekker feestje worden :9 oe la la

Ben benieuwd wat voor aconturen deze dag mij weer gaat brengen ja hoor jaaaaaaaaaaaa

Vanavond lekker naar de TWSTD Billy Nasty komt draaien :cheer: ben er echt alweer lang niet geweest SCHANDE terwijl het er zo leuk is en het is 5 minuutjes lopen hier vandaan ofzo :woep: :woep:
Waarschuw beheerder
er is er een wakker hoera hoera :cheer:....dat kun je wel zien dat ben IK!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 8 september 2006 om 02:04:
zo, voor de 30ste ook een plekje in de bus VAMOS

zit je nou die geflipte Rotterdammer uit de bus te quoten? :lol: (ja ik beken, ik heb destijds naar De Bus gekeken :$)
Waarschuw beheerder
donateur
Was dat niet die huurmoordenaar uit voormalig Joegoslavië ;)
Waarschuw beheerder
Maar ken wel een paar mensen die datzelfde beroep uitoefenen

We zijn ontmaskerd, Erwin. Wat nu. nieuwe schuilplaats??
Waarschuw beheerder
Maar van jullie wist ik het nog geeneens

moet je nagaan hoe goed undercover wij opereren. en geen bewijzen achterlaten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michel de V. op vrijdag 8 september 2006 om 12:58:
We zijn ontmaskerd, Erwin. Wat nu. nieuwe schuilplaats??

Heb al wat nieuwe adressen ;)
Waarschuw beheerder
ik heb gisteren nog gesproken met Holleeder. we kunnen anders wel even tijdelijk in zijn huis terecht. ik heb begrepen dat hij eventjes met vakantie is.
Waarschuw beheerder
donateur
en dat zet je hier neer ;)
Waarschuw beheerder
SHIT, verluld. :/ stom van mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hinkstapsprong...12 surinamers met een ingeklapte long
Waarschuw beheerder
donateur
kubus?
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

kubus! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Roerbakei, roerbakei, heroine dealen op een kinderboerderij
laatste aanpassing
donateur
Zo joehoe de hoehoe gooooooooooooodmorning lalalalalala

Kjoebees, Kjoebees, kjoebees, kjoebees

*danst ff de kamer rond en springt over de salontafle, radslag slato mortale tiehieieieieieieie*

Zooooooooo wat een nachtje lekker slapen al niet kan doen zeg ;p Nou ja nog luier zijn aan de ene kant :roflol:
Echt bizarre dingen gedroomd :vaag: Daaan was weer eens in Wonderland, maar hey eigenlijk ben ik dat altijd al, it a state of mind :cheer:
Maar gelukkig heb ik nog lang zat de tijd om wakker te wordne :lief:

EN WAT ZIET IK???
Warempel de pempel Het zonneke schijnt haar straalkes hier in de straat allee ;p
Nou maar hopen dat haar straalkes zich ook tot Duitsland zullen uitstrekken

Hmmmmmmm, Kjoebees is geen jointje kunnen roken :p ach ja, zo erg is dat nou ook weer niet.
Er is me niet voor niets ooit door een heel wijs persoon ( :roflol: sorry just had to say that :roflol: ) afgeraden om wat voor drugs dan ook mee te nemen en ik ben braaf en lief en luister altijd naar die enoooooooooorme wijze persoon B)

SHOOBY!!!

*doet een dansje en vieieieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Zometeen ff lekker douchen, haartjes wassen, tralalalalala en om 2 uur komt Erwin me ophalen en dan gaan we door naar Frank en na een lekker kopje koffie/bakje thee en denk dat ik maar ff een lekkere vette stick ook mee ga nemen om daar nog ff te roken, gaan we naar Kjoebees ole ola ole ola
Zal mij benieuwen, was er wel de eerste x bij, maar vorig jaar dus niet en dit jaar dan weer wel, trek aan de bel rel del del :cheer:

'k heb ook een nieuwe tattoo op mijn ass en er staat 'Official Charly Booty' :roflol: :roflol:

EN om in het sfeertje van Hans Teeuwen te blijven hier vanuit mijn ivoren toren
Ik ben zooooooooo intelligent, ik begrijp iedereen, maar niemand begrijpt mij

Dit gaat weer een geweldige dag worden, zou bijna saai worden, ware het niet dat geweldige dagen eigenlijk nooit saai zijn :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Zou eigenlijk gaan sporten, maar aangezien het supermooi weer is ga ik lekker met m'n waffel in de zon en denken aan sporten ipv het te doen. (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Even een berichtje van onze kant betreffende de busreis voor NRG Flash v.s. I Love Hardhouse!

ik heb het idee dat er iets is met het email adres en dan mailtjes misschien niet aankomen.

Bij deze kan je je opgegeven voor de busreis op het volgende email adres: Martijn_van_ligten@hotmail.com

Tot nu toe hebben we nog veels te weinig aanmeldingen, we zijn minimaal 35 reizigers nodig om het redabel te maken en tot nu toe hebben we ongeveer 10 aanmeldingen gehad.

Van de volgende personen heb ik bericht gehad:
- Jessica en Eric;
- Martijn
- Benny en Debora
- Fabienne +1
- Daniëlle

Deze personen staan dus op de lijst (waarbij Benny helaas heeft moeten afzeggen)

Ik laat deze week nog het email adres openstaan voor reserveringen, krijgen we er niemand meer bij, dan zijn we helaas genoodzaakt om de reis weer af te zeggen :( :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hoef niet te sporten :cheer: gisteren al work-out genoeg gehad: het is IBC-week..oftewel geldvangweek...oftewel verschrikkelijk druk in het restaurant....gisteren de hele tijd trap op/trap af/trap op/trap af etc etc en heen en weer rennen.....en vanavond wordt het 2x zo druk :cheer: gisteren €100,- fooi gehad van 1 tafel :cheer:
donateur
:D:D I can imagine that ;p

Ik heb deze week even denken zo een 5 a 6 uur gefietst bij elkaar opgeteld us dat vond ik ook al wel sportief b) Voeg daar nog het dansen bij dat ik vandaag en vannacht ga doen en dan kom ik al met al wel weer op mijn sport van deze week
Alleen die oefeningen thuis moet ik nog ff aan beginnen :roflol:
Maar komt ook omdat ik dan naar mezelf in de spiegel kijk en dan denk ah boeien, je ziet er toch goed uit (als ik dat even zo mag zeggen, heb absoluut geen kapsones verder en bedoel dat ook zeker niet zo :9 )

Oh en even speciaal voor jou Ben en voor Deb natuurlijk ook

I searched, I searched, I searched my whole life
To find, find, find the secret
But all I did was open up my eyes
Baby we can do it
we can do it all right

Do you believe that we can change the future
Do you believe I can make you feel better

It's all an illusion
There's too much confusion
I'll make you feel better
If it's bitter at the start
Then it's sweeter in the end

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeest*

Zit te denken of ik hem niet op de 1 of andere manier in een openingssetje zou kunnen gebruiken :)
Waarschuw beheerder
Daantje :knuffel: goeiemorgen!!! helemaal klaar voor Q-Base?
donateur
Fabiiiiiiiiiiiiiii :hug: Goodmorning to you too my dear :lief:

Yup ben er wel klaar voor alleen nog een beetje suf van mijn lekkere nacht slaap :D Kan soms zo lekker zijn slapen :D
Zit nu lekker van mijn koffie te genieten, Erwin komt me om 2 uur oppikken dus ga me om 1 uur maar aankleden enzo
Hebben we weer de oh-zo-leuke NOT vraag 'Wat trekken we aan?'
*zucht* ;p ;p ;p

Ga jij nog wat leuks doen dit weekend en dan bedoel ik niet alleen uitgaan hoor, maar gewoon alle leuke dingen die leuk zijn :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 9 september 2006 om 12:36:
Zit te denken of ik hem niet op de 1 of andere manier in een openingssetje zou kunnen gebruiken

Goed plan! (y)

Moet wel lukken dacht ik zo!
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 12:48:
Goed plan! (y)

Moet wel lukken dacht ik zo!

Ja, dat denk ik dus ook, ga ik morgen eens mee experimenteren b)
Heb nog 1 leeg cdtje dat ik kan branden dus dan gooi ik hem daar op, maar hij heeft wel zo een beat ook, dus het zou inderdaad moeten kunnen :yes:
donateur
Het weer in Duitsland voorspelt ook veel goeds:

[img width=320 height=275]http://www.weeronline.nl/karten/DL/0000000002.gif?2006090909[/img]
De zaterdag

[img width=320 height=275]http://www.weeronline.nl/karten/DL/0000000003.gif?2006090909[/img]
En de zondag

KJOEOEOEOEBEEEEEEEEEES ;p;p;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
*wacht gespannen af* :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 9 september 2006 om 12:47:
'Wat trekken we aan?'

kleren? ondergoed?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 9 september 2006 om 12:47:
Ga jij nog wat leuks doen dit weekend en dan bedoel ik niet alleen uitgaan hoor, maar gewoon alle leuke dingen die leuk zijn

ik ga straks eert even verder met m'n boek (het is zooo spannend), dan vanavond werken, vannacht lekker slapen (L) en zondag is m'n lieffie er weer :cheer: en zondagavond werken (als het zo druk is is het echt fijn werken...tijd gaat lekker snel)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 9 september 2006 om 12:36:
Maar komt ook omdat ik dan naar mezelf in de spiegel kijk en dan denk ah boeien, je ziet er toch goed uit (als ik dat even zo mag zeggen, heb absoluut geen kapsones verder en bedoel dat ook zeker niet zo )

ik vind je erg 'dik' en 'lelijk' (L)
laatste aanpassing
donateur
:D:D

Ga de aankomende editie weer een keer een heel uurtje draaien, is ook wel weer een keertje leuk :D

En........

Ik sta binnenkort ook op een ander feestje dan DDOD :cheer:
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 9 september 2006 om 12:54:
kleren?

Ik zat te denken aan koffiebonen of een colafles :yes:

ik ga straks eert even verder met m'n boek (het is zooo spannend), dan vanavond werken, vannacht lekker slapen (L) en zondag is m'n lieffie er weer :cheer: en zondagavond werken (als het zo druk is is het echt fijn werken...tijd gaat lekker snel)

Klinkt ook goed, ik ga zondag ook lekker chillen, of nou ja chillen, draaien en werken voor de aankomende ddod :cheer:

ik vind je erg 'dik' en 'lelijk' (L)

:roflol: :lief:
Ik vind dat ook van mezelf :yes: Met het licht uit en zonder bril op ;p ;p ;p
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 9 september 2006 om 13:00:
gedurfd hoor...die durfde ik zelfs niet een bij de aantrek-opties te zetten :nee:

Tja als je dik en/of lelijk bent dan kom je overal mee weg (y), omdat iedereen je eigenlijk zielig vindt en medelijden met je heeft dus vandaar mijn gewaagde kledingkeuze ;p ;p

:roflol: man ben echt supermelig, lijk wel een appeltje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
appels zijn niet melig hoor :nee:

ik mag geen schuimparty's meer houden op m'n werk :nocheer: (lees: teveel zeep in de afwasser gooien)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Good morning boys and girls... Q base it is!
Waarschuw beheerder
ik ook.........zuigt alle fun uit m'n werk :cry:

(ben nou schuimparty's aan het houden in de spoelbak :cheer: )
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 9 september 2006 om 13:26:
Good morning boys and girls... Q base it is!

KJOEOEOEOEBEEEEEEEES

Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 9 september 2006 om 13:29:
ik ook.........zuigt alle fun uit m'n werk :cry:

(ben nou schuimparty's aan het houden in de spoelbak :cheer: )

Kijk dat zijn ook eigenlijk de betere schuim parties he je weet tog b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 9 september 2006 om 13:26:
Q base it is!

:woeptiedoe: Go Charly :doetiewoep: Go Charly :doetiewoep: Go Charly :woeptidoe:

geef me een C geef me een H geef me een A geef me een R geef me een L geef me een Y

********CHARLY*********

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 9 september 2006 om 13:31:
Kijk dat zijn ook eigenlijk de betere schuim parties he je weet tog

:jaja:.....ik wil wat gaan uitbreiden....zit te denken aan schuimparty's in de douchebak (passen ook wat meer mensen in).....maar eerst maar eens kijken of dat soaperationeel haalbaar is :P
Waarschuw beheerder
op z'n Donald Duck gezegd: #$@@#$%^&**^$#%&*)*&%%^&
in Michel zijn woorden gezegd:KUT, KLOTE EN LUL

Computers ik snap er geen HOL van. ik ben weer een uur bezig geweest om mijn computer op te starten en denk je dat hij het dan in een keer doet 'NEE, NEE, NEE.

ik wordt er flauw van en snap er dus geen donder van. HEL HEL HEL.

voor de rest alles redelijk goed. ben van de frustratie een joint gaan roken. nou mensen rook geen joint op de nuchtere maag want je valt van de stoel af. Als zo de dag moet beginnen dan ga ik zo maar even weer een tukkie doen.

ga maar even douchen om alle ellende van zaterdag af te spoelen.

Heel veel plezier op Q-base.
donateur
Thanx Michel :lief:
En die pc dat komt vanzelf wel hoor, believe me, ik heb in het begin ook veel gezeik met dat ding gehad, het is gewoon wennen en leren :D

we vielen gisteren ook aardig om, man wat was ik stoned :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan hem ook gewoon uit je raam gooien:-) heb ik gister ook bijna gedaan omdat me labtop een beetje vreemd deed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michel de V. op zaterdag 9 september 2006 om 13:44:
ga maar even douchen om alle ellende van zaterdag af te spoelen.

En dan is de zaterdag nog niet eens voorbij!! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Of de klok terugspoelen en nog een keer proberen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Goed plan! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Check out the ALEX CALVER ELECTRO HOUSE MIX bij Audio de maand mix van Augst 2006. http://www.alexcalver.com/

in die mix zitten er een nummers bij die er ook zekers op Frantic's afterpaty voorby zijn geweest:cheer:

Track list:

1. Chris Lake – One Too Many (Electrade)
2. Fedde Le Grande – Put Your Hands Up (C2)
3. Cheshire Cats vs. Fake Hero – Wide Awake (Fakt)
4. Alex Calver – Here We Go (cdr)
5. Chris Lake – Release (Rising Music)
6. Cirez D – Mouseville Theme (Mouseville)
7. Alex Calver & Karl Davies – Hell F.O (cdr)
8. David Ekenback & Adam Craft – FM Tonic (LouLou)
9. Dave Spoon – At Night (Toolroom)
10. Kurd Maverick – The Rub (C2)
11. Moby – Dream About Me (Sebastian Ingrosso remix) (Mute)
12. Cirez D – Knockout (John Dahlback remix) (Mouseville)
13. Paul Woolford – Erotic Discourse (2020 vision)
14. The Egg – Walking Away (Tocadisco remix) (Motivo)
15. Steve Angello & Laidback Luke – Otherwise Then (Refune)
laatste aanpassing
donateur
Heb hem nu opstaan :cheer:

effe funky electro wakker worden B)

Alhoewel ben eigenlijk al wakker :roflol: nou ja lekker chillen dan :cheer:

Gutenmittag diese schones suntagmittag

Ja Kjoebees he gisteren dan krijg je dat :roflol:

Vond ut het op zich wel okay, met name genoten van Charel uiteraard, was zo mooi op een gegeven moment was die bunker echt zowat vol gelopen met mensen die ie naar binnen had gelokt met zijn muziek :9

Vond het nummer waarmee Charel opende echt te gek :D remix van feeling so real van Moby (tenminste als ie zo heet, weet ik niet zeker, wel zoiets in ieder geval) en hij draaide ook The Dawn :lief:
Set was ook erg goed opgebouwen, beginnend bij wat meer techno dingen en eindigend met (bijna) hardstyle :D
Verder heb ik veel rondjes gelopen met Erwin en erg veel gelachen, luchtje scheppen, sfeer proeven, GEEF RITSERS DE RUIMTE
Ook erg gelachen met Raven dat ie stonde te HAKKUH
Helaas geen foto van kunnen nemen en Erwin en ik hebben ook een partij staan hakkuh vlak voordat het vuurwerk kwam :roflol:
Kreeg je het wel lekker warm van, van dat hakken btw :lol:

We zijn voornamelijk voor 12-en in de early hardstyle geweest en verder ook in de psy/hardtrance area
Viel me op dat Q-Base veel meer hardcore is geworden dan twee jaar geleden.

Ook nog even een stukje Luna geluisterd, maar nee, hardstyle, zeker die van nu, blijf het te monotoon en saai vinden om er echt op los te kunnen gaan, dan hoor ik nog liever Hardcore, al vind ik de oudere ook weer beter dan wat er tegenwoordig gemaakt wordt

:roflol: lijkt verdomme wel alsof ik oud word heb het nu de hele tijd over vroegah :lol:

Anyways lalalalala shooby heb me wel goed vermaakt hoor daarnietvan alleen trek ik NOOIT meer een rokje aan naar Q-Base, man geen seconde bedacht dat het 's avonds dus best koud is in september :vaag: en had geen zin om te zuipen dus warmdrinken ging ook al niet

Viel me btw op dat het eten best schappelijk geprijst was, betaalde 1 muntje voor een patatje met, drinken, de gewone dingen dan, waren ook 1 muntje, maar ja waarschijnlijk als ik dat drinken ga terugrekenen zal het wel weer meevallen met de 'lage'prijs
4.5 (ja echt :vaag: ) voor 10 €
Toch jammer dan he, aangezien drinken goedkoper is in Duitsland, tenminste dat had ik begrepen van de verhalen over de Loveparade, dat je daar niet perse iets van merkt in de prijzen op een festival....

Heb zelfs nog een joint gerookt op Q-Base :roflol: Zat te twijfelen wel of niet iets meenemen en dacht uiteindelijk fuck it, hoorde ook dat als ze het vonden dat het weggegooid werd en that was it, dus ik durfde het risico in dit geval wel te nemen. Buiten op een mooie glooiende heuvel ;p bij de psy/hardtrance area een lekkere stick gedraaid en kwam Reef ook nog tegen wat later, dus die kon ook even meegenieten nog :9

We zijn rond een uurtje of half 4 naar de auto gegaan alvast, omdat ik het zo vreselijk koud had en Erwin het ook niet echt zomer meer vond en toen nog ff half uurtje op Frank gewacht waarnaar we richting Nederland zijn gegaan.
Onderweg nog ff bij tankstation gestopt, lekker broodje met brie gehaald en was uiteindelijk rond uurtje of 7 thuis.

Al met al goed vermaakt :D

mmmmm ik vind dat setje erg lekker :9 tot nog toe dan
EN ik vind het wel tijd voor nog een lekker jointje en dan ga ik eens van het heerlijke weeer genieten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 10 september 2006 om 14:55:
man geen seconde bedacht dat het 's avonds dus best koud is in september

dat had ik dus op DV.....'savonds en 's nachts steenkoud en nooit gedacht aan iets van een trui of een vestje, want overdag was 30 graden......erg naar allemaal!
donateur
Ja, vreselijk is dat he, ik had op een gegeven moment echt het gevoel dat mijn benen bevroren waren
Ground Zero was het echt lekker warm nog 's nachts

Volgend jaar neem ik echt wel een broek en een trui mee :yes:
donateur
Die stonden gisteren btw wel bij de chill area, maar daar was het de hele tijd zo druk dus kon je niet zitten :(
EN had sowieso zoiets van als ik daar bij ga staan heb ik het naderhand helemaal stervenskoud

IK BEN LUI
Moet zo veel dingen doen, maar geen zin in
Wil ook wel in het zonnetje zitten, maar ben een beetje druk (en lui tegelijkertijd :roflol: ) dus heb niet echt geduld om te gaan zitten denk ik
Waarschuw beheerder
kortom: verveling ten top?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 10 september 2006 om 15:28:
Wil ook wel in het zonnetje zitten

maar ik heb geen zihin......

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 10 september 2006 om 15:28:
Die stonden gisteren btw wel bij de chill area, maar daar was het de hele tijd zo druk dus kon je niet zitten
EN had sowieso zoiets van als ik daar bij ga staan heb ik het naderhand helemaal stervenskoud

ik vind als je op een feest bent ben je daar om te feesten....de chill area is dus thuis hoor.....kacheltje is dan wel verleidelijk, maar idd daarna vries je helemaal dood!
donateur
kortom: verveling ten top?

Neuh, verveel me eigenlijk nooit :D
Altijd wel wat te doen en anders heb ik altijd internet nog

Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 10 september 2006 om 15:40:
maar ik heb geen zihin......

Dat ook en er zit een wesp op het balkon :s ik hou niet van wespen :no: en hij wil niet weggaan :@:@:@
Nooit geweten dat het vlees of beter gezegd kipeters zijn :s
Hij zit van de kip te vreten die mijn katten hebben gehad :(

Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 10 september 2006 om 15:40:
ik vind als je op een feest bent ben je daar om te feesten....de chill area is dus thuis hoor.....kacheltje is dan wel verleidelijk, maar idd daarna vries je helemaal dood!

True, plus dat ik liever ff als ik wil zitten, gewoon bij een area wil zitten waar de muziek ook leuk is
De kachels verleidden me wel, maar heb er niet aan toegegeven b)
Waarschuw beheerder
Kjoebees (L)

Man oh man wat een feest ik heb nog steeds piep in me oren en me voetjes willen ook niet meer voor uit.
16 uur was trouwens best nog wel moeilijk vol te houden voor al als je het koud hebt en zo gaar als boter bent :vaag:

Inderdaad de early hardstyle was prima te doen. Technoboy niet echt gezien had zin om flink uit me dak te gaan dus ben naar de Hardcore gegaan waar het echt te keer ging :bounce:
Nog eventjes bij Charel wezen kijken helaas waren de vrienden waar ik dan mee was niet zo grote fan van de style van Mr. C dus na een kwartier ben ik dan ook maar eventjes een rondje gaan maken.
Veder s avonds het vuurwerk echt geweldig ook filmpje van gemaakt!
En heerlijk uit me dak op Bass D & King Matthew die flink wat oude platen voorbij lieten komen net als The Prophet.
Daarna Zany nog eventjes voorbij horen knallen alleen had het toen al redelijk gehad pfff geen voeten meer over vreselijk koud en dood moe.
Hier en daar nog wat rond gehangen en als afsluiter the Alpha Twins :woop: wat gingen die los zeg, ik vond het wel gebakken en heb heerlijk mensen gekeken aan de zijlijn :D
Rond een uurtje 7 dus niet tot het einde weten vol te houden naar de bus gegaan en daar ben ik in een diepe slaap gevallen en de hele reis geslapen (3uurtjes dus)
laatste aanpassing
donateur
Goedemooooooooooooooorgen tralalalala :cheer:
Zijn jullie ook zo blij dat het weer maandag is? :roflol: ;p

:gaap:
Erg lekker geslapen lalalala falderie faldera en zoals altijd wilde ik ook nog best wel meer slapen, maar ja helaas pindakaas, tijd om er toch echt uit te komen en de nieuwe werkweek weer aan te pakken TJAKKAAAAAAA :vaag:

Can we get together?
I really, I really wanna be with you :cheer:

Lekkerrrrrr kopje koffie hoorrrrrrr
Konijntjes slapen uit :yes: Zie ze namelijk nooit 's ochtends al;s ik naar mijn werk fiets, maar alleen 's avonds tiehie

Konijntjes zijn lief en schattig :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
:D :D

maar zag ik nou dat ddod verplaatst is :(
donateur
:yes:

Ik 'moest' haast wel, de 6e is er namelijk Awakenings en durf het risico dan niet te nemen.
Het is vervelend, vind ik ook, doe liever gewoon die vaste eerste of tweede vrijdag van de maand, maar in oktober zat ik én met HEAT van Partynight (veel mensen die op DDOD komen, gaan ook die kant op en moeten dan vroeg op, waardoor ze niet naar DDOD zullen komen) en de 6e dus Awakenings
Waarschuw beheerder
heb een beetje hoofdpijn :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 11 september 2006 om 03:28:
baco = :cheer:

het is ook wel een beetje m'n eigen schuld :bloos:

(ik ga hier heel veel reacties op krijgen...) ik ben niet zo'n pillenslikker....ik bewaar de pijnstillers liever voor wanneer de pijn echt ondraagelijk wordt....als ik bij elk wissewasje een pijnstiller zou nemen werkt ie straks niet meer als het echt nodig is.....

thee helpt ook wel, en lekker zitten en beetje uitbrakken...zo maar even ontbijten eerst!
Waarschuw beheerder
katertje......heb maar een tikkeltje teveel gedronken, was niet ladderzat (kwam de ladder naar m'n bed nog gewoon op :lol: )

dank je wel (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 11 september 2006 om 12:10:
Ik 'moest' haast wel, de 6e is er namelijk Awakenings en durf het risico dan niet te nemen.
Het is vervelend, vind ik ook, doe liever gewoon die vaste eerste of tweede vrijdag van de maand, maar in oktober zat ik én met HEAT van Partynight (veel mensen die op DDOD komen, gaan ook die kant op en moeten dan vroeg op, waardoor ze niet naar DDOD zullen komen) en de 6e dus Awakenings

jammer want het was de eerste ddod waar ik weer eens heen kon en die andere datum kan ik niet :(

jammer
Waarschuw beheerder
Inderdaad jammer Joris, maar goed jij hebt een ander leuk uitje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 11 september 2006 om 16:15:
Inderdaad jammer Joris, maar goed jij hebt een ander leuk uitje :D

ja ik ga voor het eerst in me leven naar een casino (gok verslaving kopen) gesponserd door me baas :D

:P heb er wel zin an
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op maandag 11 september 2006 om 21:00:
ja ik ga voor het eerst in me leven naar een casino (gok verslaving kopen) gesponserd door me baas :D

:P heb er wel zin an

Is inderdaad ook leuk :yes:
Niet zo leuk als D.D.O.D., maar ook leuk ;p ;p

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 22:28:
Daaantje is ook totally in dit nummer!!! :cheer:

Hell yes, dat ie uitkwam, gelijk opgezocht :lief: :lief:
Ben helemaal verslaafd aan die zin 'If it's bitter at the start, then it's sweeter in the end'
So true, so true lalalalala :lief: :cheer:

Ben persbericht aan het schrijven, heb nog 24 minuten om het af te krijgen (mijn eigen deadline dan)
Wil wel beetje op tijd naar bed namelijk, lange dag (vergaderingtot half negen, was rond kwart over 9 thuis ofzo) en morgen weer vroeg op :cheer: ole ola

*gaat dus razendsnel verder schrijven, hoef gelukkig niet zo heel veel meer, maar moet het ook nog omzetten naar PF taal :rofolol: aaaaaah aaaaaaaaaaaah, misschien toch half uurtje later naar bed :cheer: tiehie hoei*

Waarschuw beheerder
donateur
it's an illusion, I don't care........ :D :cheer:
donateur
I searched, I searched, I searched my whole life

:cheer: :cheer:

Ben bijna klaar, ga eerst ff douchen en dan snel afmaken en dan naar pF mailen en dan nog die dertien andere sites oh en eerst-topic-van-persbericht ook nog maken HOEI HOEI HYPER DE PYPER ;p
Waarschuw beheerder
donateur
:-( waaromduurt het nog zo lang? voor een leuk feestje:/ :frusty: denk dat ik maar weer een technoslet ga worden :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
New Olly Perris Mix Online (Innovate CD)

Here's a brand new mix from Olly Perris which has been done in conjunction with the lovely people at INNOVATE, where I shall be gracing the decks this Saturday 16th Sept at The Fridge, Brixton, alongside some lovely fellows/fellowesses by the names of Amber D, Nick Sentience, Phil Reynolds, Nicki S and Martin Begley.

It's a bit of a mixed bag with some electro house, some tech-trance, some banging ragga weirdness (check the robbie rivera tune!) finishing off with some bangers.

You can download it by visiting http://innovateuk.net/downloads/

Tracklist:

1. Phil Kieran - Shine
2. Robbie Rivera - 24/7 (Olly Perris Re-Edit) **
3. Enderschaft - Untitled **
4. Hertz - Priorities (Pratap Remix)
5. Fragrance - Don't Break My Heart (Steve Murano Remix)
6. John O'Callaghan - Cruise Control
7. BBE - Seven Days & One Week (Outburst Remix)
8. Legend B - Lost In Love (Sean Tyas Remix)
9. Ronski Speed vs S&T - Incognition
10. BK - Pressure (Olly Perris 'Pressure On Me' Bootleg) **
11. Technikal - Overdrive (Nick Rowland Remix) **

** indicates tunes which are EXCLUSIVE to this mix and won't be heard anywhere else!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 11 september 2006 om 22:56:
searched, I searched, I searched my whole life

Baby we can do it
we can do it all right

:D
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 06:13:
HOERAAAAAAAA!!! :D

Wahooooooooooooooooooooooooooooooo

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 12 september 2006 om 06:14:
waaromduurt het nog zo lang? voor een leuk feestje:/

Ik viert gewoon feest in mijn hoofd, in mijn hoofd, in mijn hoofd, vette party JE WEET TOCH ;p
Ga mee naar dat illegale feessie dan van het weekend das minimal en techno
Beter iets dan niets :cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 06:21:
Baby we can do it
we can do it all right

Can we get together
I really, I really wanna be with you
Come on check it ou with me
I hope you feel the same way too :woep:

*gaat hem zo nog ff aanzetten een keer*

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 12 september 2006 om 06:30:
Olly Perris = :respect:

YEAH :lief:

Zooooooooooooooooooooooo Goooooooooooooooooooooodmorning everyone

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeeeest*

Shoobedoo doop tie doo

I got the hots for you
Heerlijke remix is het ook :lief:
:respect: Chris Hoff, die gisteren 21 is geworden en nu op Ibiza zit *is jaloers ;p *
Had er bijna ook gezeten, toch niet gedaan, werd een beetje te gek, eerst Londen, Ibiza en dan weer twee keer Londen in oktober
Ik gaat maar eens proberen om de 16e en de 30e oktober vrij te krijgen, al is er dus wel weer een meeting op de 30e gepland
Anders ga ik 's avonds wel alleen naar die vergadering ofzo :roflol:

lalalalalala
LA
LA
LA

Ben bijna klaar met het persbericht enzooi, bedacht me gisteren alleen dat ik de flyer (nog) niet heb :roflol:

Oooooooooooh en die tekening voor die Classics editie :kwijl: :kwijl:
Plus dat ik bezig ben met een hele speciale gast voor de Classics editie ook o:)
Een oude bekende als het ware ;p

Nu nog even laatste stukje van persbericht in pf taal omzetten ;p en ff de sites af waar het wel alvast in de agenda kan joehoe de hoehoe

LIFE IS GREAT!!!! :lief:

Weet nu al dat mijn dag voorbij gaat vliegen, vanavond lekker trainen als ik thuis kom, dan hapje eten en draaien, draaien op Sonic Radio falderie falderaaaaaaaaaa :cheer:
Zin in :9
En dan en dan en dan vanaf 9 uur rainy day, ziet het wel weer, altijd wel wat te doen dus dat scheelt DUS

Joehoe
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Straks gezellig met Charel en Fausto naar de studio :D:D:D Wordt vast leuk.

Ik heb er in ieder geval zin in :yes:
donateur
Oh superleuk, is echt tof :yes: En erg gezllig :)

Ik gaat binnenkort een keer met TimeQube weer een keer mee naar Faust en dan ga ik misschien ook wat inzingen :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
thee...broodje....was ophangen.....PB beantwoorden B)
donateur

Notulen kunnen best saai zijn ;p

Maar ach boeien, zit hier lekker, lekker muziekje, lekker Lakerol lalalalalala LAAAAAAAAAAAAAA

Zin in donderdag dan ga ik Resident Evil 4 ophalen en gamen met Erwin :cheer:
Ga ook schoenen kopen en denk ik ook wel ff shoppen, zit zo een leuk winkeltje vlakbij de Albert Cuyp :cheer:
ZIN IN
ZIN IN DE HELE WEEK EN HET HELE LEVEN LALALALALA

LAAAAAAAAAAAAAA

do re mi fa sol la di dooooooooooooooo
do di la sol fa mi re dooooooooooooooo
donateur
:o Heel bizar ik zie net dus ipv 44, 45 staan en wil gaan kijken en vervolgens geen pb *twilight zone muziekje*
Misschien ook iets met dat synchronisatie gedoe ofzo, zal zo nog wel ff een keertje checken als ik om half twee pauze heb :)
Waarschuw beheerder
heb ik ook wel eens gehad ja....alleen dan met cijfers onder de 10....ben niet zo populair :cry:
Waarschuw beheerder
mmmmmmmm..........hij is ook niet te zien bij conversaties.......stuur hem nog wel een keer anders straks!
Waarschuw beheerder
hij is vervelend aan het doen :[
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 12 september 2006 om 13:10:
ben niet zo populair

Misschien ben ik wel gewoon lui ;)

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 12 september 2006 om 13:11:
mmmmmmmm..........hij is ook niet te zien bij conversaties.......stuur hem nog wel een keer anders straks!

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 12 september 2006 om 13:13:
hij is vervelend aan het doen

Zie nu wel weer 45 staan

Gaat even kijken dan :cheer:
Waarschuw beheerder

lang leve Ctrl+C
Waarschuw beheerder
:aai:

mijn spierpijn is gelukkig wel over, maar heb wel heel erg last van m'n heup en m'n knieen.....moest dit weekend nogal vaak de trap op en af.....vinden gewrichten (zeker die van mij) niet zo leuk :nee:
Waarschuw beheerder
dan merk je pas hoe vaak je ze eigenlijk gebruikt.....
donateur

Ik denk dat het bij mij ook te maken had met dat bij mijn vorige fiets het zadel te laag stond, heb namelijk nu met mijn nieuwe, oude ;p fiets eigenlijk geen last meer

Tiehie nog maar drie uurtjes of zelfs minder dan drie uurtjes en dan zit de dinsdag er al weer op yeah :cheer:
Waarschuw beheerder
het is weer zover :cheer:

WERKEN :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
And i feel thunder in my heart and i just can't let go. blijft een lekker nummertje:d heerlijk om bij wakker te wiorden:-)
donateur
:D:D

Een hele goedemorgen deze mooie woensdagmorgen die de helft van de week is falderie falderaaa
Ik ben wakker aan het worden met één van mijn favoriete Booteks en heb me beetje verslapen :x
Echt gisteravond echt de laatste keer dat ik 'op tijd' naar bed ga, het heeft toch geen zin aangezien ik dus kennelijk alleen maar meer en meer en meer wil slapen dan :roflol:

SHOOBY
HOEI!

Mijn pc heeft kuren atm, heel irritant en weet niet hoe het komt :nocheer:
Maar ach er zijn ergere dingen, ga er vanavond nog wel ff naar kijken
Gisteren dus niet op Sonic Radio geweest, pc sloeg de hele tijd vast en toen ik eenmaal bezig was en ook alweer klaar stond hij niet op 'connect' terwijl ik zou zweren dat ik er wel op had geklikt :vaag:
Had setje opgenomen (het ging verdorie ook lekker het draaien) en wilde eigenlijk net gaa opslaan en toen liep die klote pc dus weer vast waardoor ik mijn setje dus ook niet heb
BOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
K*tzooi

En hij heeft het een tijd goed gedaan :yes:
Nou ja, denk dat ik vanavond ff nieuwe windows meeneem vanaf paps en mams en dan opnieuw de C-schijf ga installeren kijken of ik dan van het gezeik af ben :)
Nu eerst even dus als de sodemieter mijn setjes en dergelijke van de c schijf op die andere schijven gooien en dan moet ik gewoon dus vanavond de boel opnieuw kunnen installere

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeest :roflol: *

Al had ik gisteren liever die pc het raam uitgegooid :lol:

ach er zijn veel ergere dingen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
...stond hij niet op 'connect' terwijl ik zou zweren dat ik er wel op had geklikt...

Nieuw pw gebruikt?
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op woensdag 13 september 2006 om 10:36:
Nieuw pw gebruikt?

Weet niet wat het was, misschien toch iets niet goed gedaan omdat ik zo gefuckt was door het de heel tijd vastlopen van die pc
Nu is mijn virusprogramma ook niet goed, door een herstelputn en ik krijg hem niet meer terug op het oude herstelpunt

John weet jij toevallig of dat gewoon zo maar ff kan, nieuwe windows op de C zetten? Heb alle bestanden die ik wil bewaren al op de F schijf gezet en dacht als ik de hele zooi even opnieuw installeer kan virusprogramma er ook weer opnieuw op en dan ben ik als het goed is van die ellende af?
Waarschuw beheerder
Hoop ik ook niet want als alles goed gaat slaag ik vrijdag en natuurlijk moet er dan gefeest worden, maar als ik ziek ben gaat het natuurlijk allemaal niet door
Waarschuw beheerder
Zou best wel eens goed kunnen hoor. Ik heb ook een tijdje op de koude vloer gezeten bij early..

Maar goed gewoon even wat extra vitamines en dan gaat het vast wel weer!
donateur
Aaarrrrrrgh :( Ik heb wat domme dingen gedaan met het opnieuwd laten ;p ;p installeren van mijn pc dus ik mag al mijn mailadressen die ik had voor DDOD etc weer gaan verzamelen :frusty:

Toedoeloe tis dat ik een fairy good humeurtje heb, want anders....

Toedelie goedemorgen deze morgen tralalalala hoei!
*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeeest*

*zucht*
Ach heb ik alleen maar nog meer te doen nu maar ja doet er nou toch niets meer aan

lalalalala tralalalalala

Ik heb lekker geslapen en ben weer helemaal klaar voor de nieuwe dag YEAH :woep: :woep: :woep:
Tis alweer bijna weekend, week is echt weer supersnel gegaan LEVE MIJN WERK :cheer: :vaag:
Vanavond lekker ff schoenen kopen en nieuwe kleren en Resident Evil 4 ophalen en dan een gezellig game avondje met Erwin en Michel de V. jeeeeeeeeeeeeeeeeej
Heb ook zin in het weekend, vrijdag de bruiloft van Francis en Ray :cheer: En zaterdag dus een leuk feestje in Utrecht van de Blauwe Apen hopfaldera oh ja en ik ga zaterdag overdag even naar de verjaardag van mijn jongste nichtje, die wordt :cheer:

Zin in oktober :lief:
Waarschuw beheerder
Nou voel me al wel een stuk beter heb gelukkig geen verhoging meer hoofdpijn is ook minder maar goed zal blij zijn als het allemaal weg is.
Helaas moet ik nog zoveel doen voor school dat ik niet me bedje in kan duiken :S
donateur
Gelukkig dat je je al iets beter voelt, kan je niet op de bank liggend je dingetjes doen voor school, of moet je ook echt de deur uit etc?

Nog meer beterschap in ieder geval :yes: (Wie weet helpt het ;p)
Waarschuw beheerder
Hoef gelukkig niet de deur uit dat heb ik gister allemaal al geregelt voor dat ik het echt zou begeven.
Nu nog even mailtjes na kijken, dingen op zoeken en veel heel veel leren maar dat kan ook gelukkig onder me dekentjes :D

Thanx en wie weet helpt het inderdaad, zal wel mooi zijn als ik morgen gewoon weer fris en fruitig ben want heb nog al een druk weekend O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 14 september 2006 om 10:47:
Thanx en wie weet helpt het inderdaad, zal wel mooi zijn als ik morgen gewoon weer fris en fruitig ben want heb nog al een druk weekend O:)

Hoezo :P
Waarschuw beheerder
Vrijdag ben ik natuurlijk geslaagd en dan gaan we samen naar Intoxicated wijsneus (L)

*edit*Bedoel dan zaterdag natuurlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 14 september 2006 om 11:00:
Vrijdag ben ik natuurlijk geslaagd

ik heb de champange al koud liggen :)

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 14 september 2006 om 11:00:
samen naar Intoxicated wijsneus (L)

:P wist ik wel :P
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op donderdag 14 september 2006 om 11:09:
ik heb de champange al koud liggen

Wat :lief: :D:D:D

*gaat ook duimen dat Nadia slaagt uiteraard*

Heb toch net leuk nieuws gehoord o:)
Mijn lekkere collega moet waarschijnlijk een keer deze kant opkomen omdat ik geen etiketten geprint krijg o:) o:)
:devil:
Leuk, leuk, leuk :cheer: :cheer:
Net ook heel lang aan de telefoon met hem gezeten hihihihi o:)
donateur
Is echt waar hoor o:)

Al ben ik er natuurlijk best wel in staat toe om iets te verzinnen om hem hier te krijgen :lol:

Zou voor hem de eerste keer ooit in Amsterdam worden roflol:
Heb gelijk gezegd dat ie dan wel een pasje moet aanvragen anders komt ie Amsterdam niet in :roflol:
Waarschuw beheerder
hey bambi heeft wel het een en ander al meegemaakt hoor :@

*beleef nu ook de nieuwe avonturen van Bambi in Bambi II....met al je oude en een heleboel nieuwe vriendjes*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 14 september 2006 om 11:10:
Weet al stiekem dat die al een tijdje koud ligt ;P

zelfs de koelkast is niet meer veilig :P
Waarschuw beheerder
donateur
zal er een slot op hangen en dan de sleutel opeten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 14 september 2006 om 15:39:
:lol: eetsmakelijk dan maar :D

hmpz mischien is het handiger om de sleutel te bewaren en dan niet in me maag ik ga wel een plekje zoeken zo
Waarschuw beheerder
wel een beetje bijblijven he :P
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op donderdag 14 september 2006 om 16:53:
en dat is die leuke etiketten maker?

:yes: :yes:

Heb bijna de hele dag met hem zitten mailen en ook paar keer aan de telefoon gehad, omdat hij me wilde helpen ook
Vind hem lieieieieievvvveeeeee ;p

Heb al gezegd dat ie geweldig is :roflol:
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 14 september 2006 om 17:57:
maar nu wel

Zelfs wel twee keer :cheer: b)

Voor zover het ENORME binnenpretje hahahahahahaha

Anyways

Goooooodmorning, het is VRIJDAG yeah joepie wahooooo *doet een dansje en vieieieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeeeeest* :cheer:

Vanavond naar de bruiloft van Francis en Ray, echt zin in :lief: Als het goed is komen JP en Faust een plaatje draaien ook :cheer:
lalalalalala
LA!

leuk, leuk, leuk, leuk

Gaat sowieso een leuk weekendje worden ;p Wordt dat nou nooit eens saai?
NEE! :woep:

joehoe de hoehoe
Resident Evil 4 is btw echt vet, dus als ik vannacht thuis kom van de bruiloft gaat ik echt nog wel een stukkie spelen o:) yeah shoobedoo wap waaaa

Zo ff lekker wakker worden met een sigaretje en een heerlijk kopje koffie ole ole
Gisteren ook weer lekker gesport b) hatsiekiedee lekker 5 x per week, misschien morgen ook nog wel, kijk wel ff, wat zal ik sportief worden ;p En nog gespierder en nog sterker yeah b) ;p ;p lalalalalalala :cheer:

Mijn dagje zal wel weer snel gaan, hartstikke veel te doen vandaag
Vind eigenlijk wel dat Danny even naar die printer moet komen kijken o:)
donateur
Hiep hiep hoera Vriendje Kjell is jarig ole ola ole ola

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAA

:cheer: :cheer: :cheer:

Ik wist het dat vandaag een speciale dag is :9

GEFELICITEERD :cheer: :cheer:
donateur
Oooooooooooooooh wat vet vet vet :D:D:D

*DOET EEN DANSJE EN VIEIEIEIEIERT FEEEEEEEEEEEEEEST*

Gefeliciteerd meis :hug: Echt super voor je (f)(f)(f)

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd Mini-Me :lief:
donateur

Maar het is dus inderdaad a fairy, fairy fairy SPECIAL day today

Wahooooooooooooooooooooooooooo :cheer:
Wat een feest :cheer: :woep: :cheer: joehoe de hoehoe :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een klote dag maar ik heb teminste wel een aanklacht ingediend bij de politie :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
wielrenner die dacht dat ik wel ff aan de kant voor hem ging. dus niet! hij fietse zo tegen me aan en hij donder zo die sloot in:loser: werd hij nog nog een soort van kwaad ook:-S bgeon hij klappen uit te delen. ik heb alleen maar lopen afweren en een aanklacht tegen hem ingedient bij de politie8-) ik zeg je, al de meeste wielrenners denken gewoon dat ze the king of the road zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
ja, jammer genoeg wel, tis dat die hoerenjong niet kan slaan anders was ik ff langs de huisarts geweest en daarna nog een keertje langs het politieburo geweest.
Waarschuw beheerder
al de meeste wielrenners denken gewoon dat ze the king of the road zijn.

dat denken ze echt. de stumerds

Als het je nou nog een keer gebeurd moet je een aantal keer op zijn fiets gaan springen. zijn hele dure fietsen en staat hij direct met een mond vol tanden en een paar duizend euro aan schade.

heb ook een keer een wielrenner onderuit laten gaan en had voor een x aantal honderden euro's schade aan zijn fiets. hahaha
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 15 september 2006 om 12:32:
ja, jammer genoeg wel, tis dat die hoerenjong niet kan slaan anders was ik ff langs de huisarts geweest en daarna nog een keertje langs het politieburo geweest.

Ik ben wel blij dat het enigszins goed voor jou is afgelopen, buiten de frustratie en netjes dat je hem niets terug gedaan heb, had ik echt niet gekund, had hem de *&^&^%&$%^$ geslagen en er nog van genoten ook o:)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 15 september 2006 om 12:24:
de meeste wielrenners denken gewoon dat ze the king of the road zijn

Niet alleen wielrenners ;)

Uitspraak van Michel de V. op vrijdag 15 september 2006 om 13:13:
heb ook een keer een wielrenner onderuit laten gaan en had voor een x aantal honderden euro's schade aan zijn fiets. hahaha

Jij boefje :9
Waarschuw beheerder
er is serieus een wonder gebeurt.....ben op weg naar college aangereden door een bus en ik heb helemaal niets :o alleen me helemaal de tering geschrokken :S
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 15 september 2006 om 15:40:
er is serieus een wonder gebeurt.....ben op weg naar college aangereden door een bus en ik heb helemaal niets alleen me helemaal de tering geschrokken

:o :o

Jezus wat eng, gelukkig is het goed afgelopen :lief:
Waarschuw beheerder
ja, had heel anders kunnen gaan....gewoon dom geluk gehad!
Waarschuw beheerder
ik heb nog unfinished business....het is natuurlijk niet de bedoeling dat dat wat je sommige mensen weleens toewenst je zelf overkomt :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michel de V. op vrijdag 15 september 2006 om 13:13:
Als het je nou nog een keer gebeurd moet je een aantal keer op zijn fiets gaan springen. zijn hele dure fietsen en staat hij direct met een mond vol tanden en een paar duizend euro aan schade.

jammer genoeg ben ik in dienst bij de gemeente dus zoiets kan ik niet flikken. nouja, het kan wel maar dan kon ik zeer waarschijnlijk vandaag nog op zoek naar een andere baas gaan.

Hij was niet de eerst wielrenner met wie ik problemen had. tydje geleden ook. lag hij ook bijna in de sloot vond hij dat ik moest oppassen, en dat ik een bijdehand was. ik tegen hem. oh, zeik niet je hebt het toch overleefd, je had net zo goed in de sloot kunnen liggen vriend. eikel, kwam hij gewoon met volle vaart langs de wagen rijden.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 15 september 2006 om 13:35:
Ik ben wel blij dat het enigszins goed voor jou is afgelopen, buiten de frustratie en netjes dat je hem niets terug gedaan heb, had ik echt niet gekund, had hem de *&^&^%&$%^$ geslagen en er nog van genoten ook

Dat valt ook niet mee had hem dus echt wel een paar klappen terug willen geven maarja helaas onder werktyd en in me eigen gebied ook.

Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 15 september 2006 om 15:40:
er is serieus een wonder gebeurt.....ben op weg naar college aangereden door een bus en ik heb helemaal niets alleen me helemaal de tering geschrokken

is weer een leuke dag geweest zo te lezen. heb wel eens z´n spiegel van de bus tegen me hoofd gehad, dat was ook geen pretje.
Waarschuw beheerder
dag van de verkeersongelukken :nocheer:

de bus schepte m'n stuur, maar had m'n evenwicht kunnen bewaren op de een of andere manier......als hij iets dichterbij was geweest had ie me meegesleurd of ik had m'n hand aan die kant van het stuur dan had ik nou vast best pijn aan m'n hand of was ik wel gevallen.......
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik niet. Vandaar het vraagteken ;)

Maar ik zing wel voor jou :yes:

Van harte gefeliciteerd, van harte gefeliciteerd, van harte gefeliciteerd mini-me :lief: met je diplomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :woop:

Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd muis! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 16 september 2006 om 14:26:
Vanavond lekker vieren op Intoxicated

En terecht!!!!! Free your mind en get intoxicated! :woep:
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op vrijdag 15 september 2006 om 17:01:
dag van de verkeersongelukken :nocheer:

de bus schepte m'n stuur, maar had m'n evenwicht kunnen bewaren op de een of andere manier......als hij iets dichterbij was geweest had ie me meegesleurd of ik had m'n hand aan die kant van het stuur dan had ik nou vast best pijn aan m'n hand of was ik wel gevallen.......

Godzijdank dat het allemaal goed afgelopen is :lief: ik zou niet willen dat jij onder een bus zou komen :no: :no:

Zooooooooo een hele goedemorgen deze zondagmiddag lalalala LA!!!

Vandaag een lekker druk dagje dit in tegenstelling tot gisteren en afgelopen nacht lalalala RESIDENT EVIL 4 ROELT en rode wijn roelt ook :9
Shoobedoo wap waaa en nog maar een kleine twee weekjes en dan gaan we lekker DDOD-en weer shoobedoo wap waaaaaa

*DOET EEN DANSJE EN VIEIEIEIERT FEEEEEEEEEEEEST*

Tis nog nooit zo een feest geweest

Maar nu ga ik lekker aan de slag op de zondag joehoe de HOEHOE :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
pannenkoek bakken is tegenwooridge ook geen f°ck aan meer, alleen melk toevoegen en een beetje schudden en je beslag is klaar. Eerlijk toegeven tis wel makkerlijker geworden.