Partyflock
 
Forumonderwerp · 894361

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.


Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E. Photo of Charly & Nazzz by Denny Yau

Na twee hittegolven lijkt het op het moment het meest van de tijd alsof er een zondvloed bezig is, net alsof de regen tijdens die hitte even is opgespaard en nu in één keer naar beneden komt, het doet je haast verlangen naar de hitte van een paar weken geleden. Maar soms kan regen dingen juist specialer en mooier maken , zoals bijvoorbeeld een buitenfeest, je krijgt vaak een soort van gevoel dat iedereen er dubbel feest van wilt maken juist omdat het zo regent. Onder het mom van 'Ik ben nou toch al zeiknat, wat boeit het verder nog.' en vooral doordansen! Zo verliep bijvoorbeeld vorig jaar de vrijdag van Dance Valley, Free Festival een paar weken geleden en op de FFWD Heineken Dance Parade #10 afgelopen zaterdag en gelijk hadden al die mensen. Want waarom zou je je feest eigenlijk laten verpesten? En al helemaal niet door iets waar je absoluut geen invloed verder op kan uitoefenen, het is dan toch het beste om gewoon dubbel uit je dak te gaan; feesten om het feest.

Feesten om het feest op de volgende editie van Dawn of Dance's D.D.O.D. die één september zal gaan plaatsvinden, gevuld met allerlei verrassingen in een zondvloed aan Harddance om je alles even te laten vergeten, genieten van de muziek met andere Harddance liefhebbers. D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure zal je hopelijk het genot geven dat je verwacht van een Harddance feestje; goede Harddance, lekker geluid en een gezellige sfeer. Op één september zal er flink uitgepakt gaan worden met de uit de UK afkomstige Tina Martin, TimeQube, het debuut van een nieuwe act van 'twee oude bekenden' Charly & Nazzz present Audio Sickness en The Dawn. Wees voorbereid op een avontuurlijke Harddance nacht die je van het ene in het andere uiterste zou kunnen brengen.....

Om half elf zal The Dawn, zoals we gewend van haar zijn de avond openen, een half uur om de mensen even een beetje op te warmen en in the mood te krijgen voor de rest van de avond, rustig beginnend en langzaam al een klein beetje opvoerend. Trance, Funky, Techno, Hardhouse en Hardtrance, anything goes, zolang het maar lekker klinkt.

Om elf uur zal het eerste duo van deze avond hun plek achter de decks innemen, niemand minder dan TimeQube zullen een twee uurs set gaan draaien aangevuld met Live accenten. Deze jonge talenten stonden al eerder in Patronaat in Haarlem op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie en XSIF vs Privilege tussen namen als onder andere Fausto, Bas & Ram, JP, Dark by Design en Tommy Pulse. Deze jonge producers Hans Bakker en Alex van Bokhoven kwamen er in het eerste jaar van hun 'muzikaal gerichte' studie achter dat hun samenwerking wel erg vruchtbaar was, zo brachten zij al de plaat 'Construct' uit op het label van Trancescape van DJS Records. In de toekomst staat er ook een release op XSIF Records te wachten, het nummer '10.000 feet', dat zij al live op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie ten gehore brachten en onlangs doken zij ook met Charly de studio in en maakten 'Glitch', die Charly onder andere al draaide in de Purple Area op Defqon.1 Festival dit jaar. Check voor meer info hun website www.timeqube.nl

De uit Kent afkomstige Tina Martin is om één uur aan de beurt met een anderhalf uur durende set, Dawn of Dance is er enorm trots op om wederom een buitenlandse gast te mogen verwelkomen en wat voor één. Deze 25 jarige dame omschrijft haar eigen sound van melodieuze en pompende trance tot 'uplifting' en 'driving' hardtrance en staat erom bekend dat ze veel nieuwe producties, vers uit de studio van de producer( s ) zelf draait. Haar grootste invloed bij het draaien is Phil Reynolds en onder andere Technikal, Mark French, P.H.A.T.T. en Above & Beyond behoren tot haar favoriete producers. In pas twee jaar tijd heeft Tina Martin al van Londen tot Ibiza gedraaid op feesten van Polysexual, One en EZ Duzzit om er maar een paar te noemen, daarnaast heeft ze ook nog gewerkt aan verschillende succesvolle promoties van Most Wanted. Bovenop dit alles is zij ook nog eens de manager van Rebirth Artist Management, kortom een dame die bijzonder veel in haar mars heeft. Check voor meer info www.tina-martin.net of www.myspace.com/tinamartindj

De laatste act van deze avond ten slotte zal om half drie, het laatste uur de Harddance uit de boxen laten knallen op een wel heel speciale manier. Tijd voor Charly & Nazzz present Audio Sickness met als ingrediënten twee CD spelers, mengpaneel, lap top, midi controller en twee jonge talentvolle DJ/Producers die hun enorme liefde voor Harddance gemeen hebben en ook nog eens beste vrienden zijn. Zowel Charly als Nazzz heeft een imposante staat van dienst waarin zij op veel verschillende feesten stonden, samen en solo, van D.D.O.D. als residents zijnde tot bijvoorbeeld Sundays at School, I Love Hardhouse vs Riot, ALO Nation en Hardhouse for Pakistan. Charly was zelfs één van de gelukkige winnaars van de Q-Factor DJ contest en stond op Defqon.1 Festival in juni en gaat nog op Q-BASE draaien straks in september. Ook produceer gewijs gooiden het tweetal hoge ogen; zo maakten ze samen 'Dealing Drugs', die door JP gedraaid is, en 'Mutation', het anthem van HeartDance, wellicht een kleine indicatie voor wat Charly & Nazzz Audio Sickness zou kunnen gaan brengen. Check voor meer info ook http://www.myspace.com/charlyandnazzz

MC Budha zal wederom zijn geheel eigen bijdrage aan deze avond leveren wanneer hij de verschillende DJ's vocaal zal begeleiden in het 'Harddance verhaal': een avontuur dat D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure ten gehore aan haar publiek zal gaan brengen.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken. Let op! deze editie begint D.D.O.D. weer om 22:30 in plaats van 22:00 en zal tot 03:30 gaan duren.

De draaitijden van D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure nog even op een rij:



22:30 - 23:00 The Dawn



23:00 - 01:00 TimeQube



01:00 - 02:30 Tina Martin


(Photo by Denny Yau)

02:30 - 03:30 Charly & Nazzz present Audio Sickness

Upcoming events of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Thunder & Consolation 6th of October at Café De Trappist
D.D.O.D. - Blessed Angels 3d of November at Café De Trappist
D.D.O.D. In Overdrive - 2 Year Anniversary 8th of December at Café De Trappist




We take no prisoners... We only convert......


Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution- First Impression
D.D.O.D. - Lost In Love
D.D.O.D. - Just Come
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Second Coming
D.D.O.D. Borderline Presents Out Of The Blue
D.D.O.D. - Sacred Of Summer
D.D.O.D. Borderline Invites UK Hardgrooves The UK Reunion
D.D.O.D. - Flower Fantastic
D.D.O.D. Presents Blue Friday
D.D.O.D. - HeartBlood


The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?



Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist
laatste aanpassing
Er staat (nu nog) een foutje in de titel van de topic, het moet 01.09.06 zijn en niet 02.09.06
Maar het gaat nog aangepast worden
laatste aanpassing
nah wie weet kom ik jullie weer eens lastig vallen ;)
Uitspraak van Dawn of Dance Events op woensdag 16 augustus 2006 om 21:57:
het moet 01.09.06 zijn en niet 01.09.06

Zie geen verschil :no:

Maar je bedoelt vast dat het 01.09.06 moet zijn ipv 02.09.06 ;)
o laat maar, als daphne komt kom ik niet :nee:
o:)
Uitspraak van Hiemen op woensdag 16 augustus 2006 om 22:16:
laat maar, als daphne komt kom ik niet :no:

:roflol:

Ik weet ook nog niet of ik kom! Zie ik je zondag niet bij AJAX dan?
geen idee, je bent niet zo groot :p
We zouden het nog over je werk hebben, remember ;)
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 16 augustus 2006 om 22:21:
We zouden het nog over je werk hebben, remember

:lol:
gaan we t dit jaar vast wel een keer over hebben ;)
Jammer zeg dat ik precies nachtdienst heb.Anders had ik er weer bij geweest!
Volgende keer weer :cheer:
Uitspraak van Dawn of Dance Events op woensdag 16 augustus 2006 om 22:22:
zou je denken?

:yes:

(f)

Uitspraak van Hiemen op woensdag 16 augustus 2006 om 22:23:
gaan we t dit jaar vast wel een keer over hebben

Denk het ook wel ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
deze wordt echt keihard knallen!!!

Charel en mijn persoontje gaan deze keer 2 the extreme!!!

Verwacht iig het onverwachte en je zit goed op 1 sept as.

It's all about AUDIO SICKNESS
Uitspraak van Nazzz op donderdag 17 augustus 2006 om 00:32:
deze wordt echt keihard knallen!!!

Charel en mijn persoontje gaan deze keer 2 the extreme!!!

Verwacht iig het onverwachte en je zit goed op 1 sept as.

It's all about AUDIO SICKNESS

Bring it on :cheer:

:D
Zooooooooo hele goedemorgen deze donderdagmorgen :cheer:
Tis alweer donderdag yeah, dus nog maar twee daagjes werken of wacht, deze dag tellen we gewoon lekker niet mee, net zo makkelijk ;p

JOEHOEOEOEOEOEOE :woep: :woep: (ff ochtend gymnastieken, word je lekker wakker van ;p )

Moest gisteren toch onverwachts om 9 uur op de basisweg zijn dus wat vroeger wakker dan normaal, alhoewel ik alsnog een half uur later mag beginnen B)

shoobedoo wap waaaa zin in het weekend en met name volgende week en het weekend dat daar bij hoort :lief:
Volgende week wordt een geweldige week, weet ik nu al :lief:
Alhoewel eigenlijk elke week zowat wel cool is, maar aankomende week nog cooler

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeest*

kom dan, kom dan, kom dan, kom kom kommertje shoobedoo joehoe tralalala LA LA

LA!! UITROEPTEKENS aaaaaaaaaoeoeoeoeaaaaaaaaaaaaa

En heb me toch een overheerlijk bakje koffie :lief: ja ja joehoe

ook echt al superveel zin in deze DDOD, wordt een hele speciale in meer dan één opzicht :yes: let maar op
Uitspraak van Nazzz op donderdag 17 augustus 2006 om 00:32:
deze wordt echt keihard knallen!!!

Charel en mijn persoontje gaan deze keer 2 the extreme!!!

Verwacht iig het onverwachte en je zit goed op 1 sept as.

It's all about AUDIO SICKNESS

HELL YES!!! :cheer::cheer:
Ik ben er deze keer ook weer bij...heb al vrij gevraagd :cheer:

en als het goed is komen er een zooitje collega's mee en 2 vriendinnen van me, maar dat moet allemaal nog afgesproken worden dus is niet zeker :nee:
Ik ben op vakantie vanaf as woensdag tot en met 1 september, maar als ik op tijd terug ben in Amsterdam kom ik denk ik ook weer eens kijken :D
Budhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zou leuk zijn je weer te zien. Is al weer veel te lang geleden :yes:

Ga mijn best doen om te komen :D
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 17 augustus 2006 om 10:51:
Ik ben er deze keer ook weer bij...heb al vrij gevraagd

en als het goed is komen er een zooitje collega's mee en 2 vriendinnen van me, maar dat moet allemaal nog afgesproken worden dus is niet zeker

Supergezellig :cheer: :cheer: en al helemaal cool als je vriendinnen en collega's meekomen, gewoon ompraten hoor :yes:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:05:
Ben al vrij die vrijdag en de donderdag, dinsdag en maandag

Hihi, dus toch, doe je goed :cheer:

Zo na mijn overheerlijke tosti vind ik het wel tijd voor een sigaretje tralalalala
Heerlijk dagje wederom vandaag :lief:
Ik zou zeggen: maak maar een foto 8-)
DV was de laatste keer. dat was uh, alweer een tydje terug. binnenkort een dvd-avond houden?

Dat zeg ik al de hele week, dat mensen een foto van me moeten hebben of ik word een beetje para, heb een beetje het gevoel dat de mensen meer op me letten. ik ga zekers wel wel een foto maken met een grote 'F*CK YOU!' erop met me handteking uiteraard b-)

waarschijnlijk hoef ik de woensdag ook niet te komen b-) :cheer:

het word weer tyd voor een "ik kwam, ik zag en ik zoop mezelf onder de tafel-avond" :p
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:05:
Ben al vrij die vrijdag en de donderdag, dinsdag en maandag

ik heb die week ook weer veel vrij :cheer: weet alleen nog niet precies wanneer :nee:

ga alleen nog volgende week full-time werken en dan vind ik het wel weer genoeg...gewoon weer lekker part-time :cheer:
veni vidi sub mensam bibi :cheer:
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:20:
DV was de laatste keer. dat was uh, alweer een tydje terug

Klopt Akkoord ;)
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 17 augustus 2006 om 11:20:
binnenkort een dvd-avond houden?

:yes: Neem jij de lama's mee dan. Ennuh, heeft iemand nog dat interview met mij en Fausto? Ik ben daar toch wel benieuwd naar :yes:
Uitspraak van Bumblebee (L) op donderdag 17 augustus 2006 om 11:22:
veni vidi sub mensam bibi

Yeah B) Carpe Diem :9


Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:27:
heeft iemand nog dat interview met mij en Fausto? Ik ben daar toch wel benieuwd naar

Nou als iemand het heeft is dat John of ik, ik heb de dvd met al het 'uncut'materiaal van de week gekregen, heb hem alleen nog niet bekeken, dat ga ik van het weekend even doen denk ik en kijken hoe het er allemaal uitziet, maar we gaan er verder niets mee doen met die beelden qua DVD ofzo.
Dat was al binnen 5 minuten afgelopen. dat was echt een heel laag nivo met Faust :/
Lag het aan Faust dan? Ik dacht dat Faust en ik het wel goed deden :roflol:
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:38:
Thank god

Volgens mij is het ook een redelijk vaag interview, maar ben wel nieuwsgierig naar het resultaat

Dat ligt niet zozeer aan de vaagheid of wat dan ook, maar het lijkt me niet echt leuk een DVD waarop je ziet dat er hooguit 40 man in de zaal stonden, niet echt goede promo, plus dat ik niet weet hoe de kwaliteit ook is.

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:48:
Lag het aan Faust dan? Ik dacht dat Faust en ik het wel goed deden

Lag dus niet aan Faust :no:

Bij mijn weten waren volgens mij al die interviews supermelig, had het er van de week toevallig nog met Joeri ook over :)

Misschien dat er wel ooit wat beelden van de DJ's in actie op de site van Dawn of Dance gebruikt zullen worden, maar that about it
Nope, het lag aan ons. we hebben wel erg veel gelachen:jaja: dat weet ik nog wel.
Het interview was niet in de zaal. Was in een of ander kamertje :O

En Daan, al was het niet druk, het was wel heel erg leuk :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
God wat heb ik die avond gelachen, zelden zoveel meligheid meegemaakt op een feest :lol:


Maar zorg idd dat je aanwezig bent, we gaan echt rammen met een grote R!
Zoals ik al zei: ik ga mijn best doen.

Kan ik wel weer eens mijn official charly groupie shirt aantrekken ;)
t zou eens tijd worden!!!! :D
Wees blij dat je een official groupie hebt die zo'n shirt draagt. Er zijn diverse DJ'S die mij hebben gevraagd ook een shirt voor hen te laten drukken.

Maareh hallo, je kan maar van 1 DJ Official Groupie zijn natuurlijk ;)
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 11:57:
Het interview was niet in de zaal. Was in een of ander kamertje

Dat was een grote ruimte die backstage heet ;p

En wel leuk om te lezen dat mensen het in ieder geval heel erg leuk vonden en/of verschrikkelijk gelachen hebben, laten we het er maar ophouden dat het aan het feest/muziek/locatie/geluid/DJ's/organisatie/partypeople niet gelegen heeft

Maar het was voor mij nogal (financieel) zuur dus daar heb je niet zo heel erg veel aan als ik eerlijk ben, ben bijna een half jaar bezig geweest om weer uit de schulden ervan te komen :s

Maar ja opgeven gaan we het zeker niet :no:
Er komt hoe dan ook een tweede editie, tis alleen nog een behoorlijk groot stuk sparen :)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 augustus 2006 om 12:22:
Maar het was voor mij nogal (financieel) zuur dus daar heb je niet zo heel erg veel aan als ik eerlijk ben, ben bijna een half jaar bezig geweest om weer uit de schulden ervan te komen:s

Dat is inderdaad gewoon KUT. Maar ook het risico van het vak. Hopelijk is de volgende editie een stuk drukker. Is leuker voor het publiek, de dj's en voor jou.

Tis gewoon niet makkelijk om een goed bezocht harddance feest neer te zetten, helaas :(
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 17 augustus 2006 om 12:35:
Dat is inderdaad gewoon KUT. Maar ook het risico van het vak. Hopelijk is de volgende editie een stuk drukker. Is leuker voor het publiek, de dj's en voor jou.

Risico van het vak had ik echt wel ingecalculeerd, bedoel ben hier al zo lang mee bezig geweest met het idee om iets te organiseren (sinds 2002 al zo een beetje) en heb altijd al gezegd dat ik eerst het geld wil hebben voordat ik wat zou neerzetten.

Erge was dat het geeneens mijn schuld was, ik had dat geld namelijk eerst gespaard en bij mijn moeder gelegd, wil namelijk niet geld lenen en dan een feest geven en dan maar afwachten of het een succes wordt, maar mijn moeder is aan dat geld gekomen op een gegeven moment, wat ze me pas later vertelde, dus tja.....

Maar ja dan nog blij dat ik het van mijn moeder kon lenen, dat dan weer wel :)
En heb er verschrikkelijk veel van geleerd
Tis jammer dat ik nooit zal weten als het wel op de oorspronkelijke datum had kunnen doorgaan (28.01.06) of het dan wel beter was gegaan

We zullen het straks wel weer zien als de tweede editie er uiteindelijk is

En ben ook met wat andere leuke projecten nog bezig met Dawn of Dance/D.D.O.D. dus niet getreurd :cheer:
Yeah! Ik ben heel benieuwd naar wat Charel en Peter gaan doen :D

Wij nemen waarschijnlijk ook nog een laptop met wat live shit mee...

Leuk om te zien trouwens dat Tina ongeveer dezelfde steekwoorden heeft staan als waar wij voor staan :)
Gaat een muzikaal super avondje worden :cheer:

Er staat een voliere hier in de binenntuin en toenet was de deur naar de tuin open, dus ik dacht ff kijken

Zegt de huismeester tegen me 'Pas op hoor, ze pikken'
Waarop ik zei 'Ja, logisch, daarom zitten ze gevangen'

;p ;p
Begin nogal melig te worden geloof ik, weekendkriebels :lief: :cheer:

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeest*

Hmmmm HardCell van In Qontrol vind ik best saai, gaat eens even een ander setje aanzetten :woep:
dat is dan weer vervelend aan 's avonds werken...mijn weekend begint pas vrijdagnacht, zo'n 8 uur later dan van andere mensen :nocheer:
elk nadeel heb z'n voordeel :cheer:
Inderdaaan :yes:

Persbericht staat op PF :cheer:

*edit
tenminste daar kreeg ik een mailtje van, zie hem alleen nog niet staan op de overzichtspagina, maar dat zal zo wel komen
laatste aanpassing