Ik geloof dat de meeste hun ex wel kunnen schieten
ach ja ik ook hor
Nee ik ben niet zo haat dragent
Maar ik hoef verder ook niet meer met haar om te gaan in welke vorm dan ook
uhm ja omdat ik een andere jongen leerde kennen toen het uit was
en hij dus dacht dat ik alweer een nieuwe vriend had maar is helemaal niet waar want ben nog steeds vrijgezel
pff, dus hij snapt het fout, en ja eigenlijk heeft het nix met hem te maken als het uit is, al leer je een 100 gasten kennen
Nou is bij mij nog nooit gelukt
ja pas na een jaar en dan doen ze weer normaal en aardig
tja ik ging gelijk nieuwe mensen ontmoeten toen het uit was met uitgaan enzo en ja dan kom je aardig wat jongens tegen en hij gaat nooit uit dus ken er dan ook niks aan doen dat hij geen ander meisje ontmoet want met op de bank zitten voor de tv kom je er niet
hij gaat nooit uit dus ken er dan ook niks aan doen dat hij geen ander meisje ontmoet
omdat ik nog niet veel serieuze exen heb gehad
dan zou ik echt kappen met de vriendschap
eigen schuld dikke bult toch?
Komt door je ogen
Oke mensen
heb even een vraagje voor jullie
Hoe komt het dat er zoveel jongens op mij vallen?
Komt dat door mijn ogen????
Of door wat anders?
Zou jullie reactie graag willen hebben
maar goed dat ik het ook over jou zeg dan
jij ziet er lekker uit wou je zeggen (NOT)
haha sjappie!
Nou ik bevestig dus ook ff dat jij lelijk ben
tis dus volkomen wederzijds dit
Ik vind me eigen niet lekker ofzo
helemaal niet zelfs!!!!!!!!!!!
ik hoop niet voor je dat ze dat bij jou ook al had
Mooi wanneer gaan we feesten dan?
we zullen die australische chicks even aanpassen
een echte australische slet
komt door die tropische hitte
klopt perfect mensen die misbruik worden vallen eigenlijk nooit op die persoon
ik wou dat ik geen contact had met me ex... kom er maar niet vanaf
Mijn ex heeft borderline, ze zit vol leugens en bedrog.
Het laatste contact dat ik met haar had was schriftelijk.
En wel haar handtekening, op het straatverbod.
Nu heb ik eindelijk mijn welverdiende rust.
Ik had ook pas rust toen ik het straatverbod rond had hoor, doorvoor achtervolgde ze me overal. Zat ze gewoon uren te wachten in haar auto in de straat met een verrekijker, om maar een glimp van me optevangen. Heel eng allemaal.
Tjee Mel wist niet dat het zo erg was
![[img width=350 height=656]http://www.folkart.com/voodooshop/a5.jpg[/img]](http://www.folkart.com/voodooshop/a5.jpg)
Ik denk moet niet gekker worden hoor.
Ik ben niet zo bijgelovig maar dit gaat te ver.
Wat een gek wijf zeg
Die spoort écht niet!
Met alle mannen die in mijn leven zijn geweest ga ik redelijk tot zeer goed mee om
Ik had ook pas rust toen ik het straatverbod rond had hoor, daarvoor achtervolgde ze me overal. Zat ze gewoon uren te wachten in haar auto in de straat met een verrekijker, om maar een glimp van me optevangen. Heel eng allemaal.
maar word er wel gek van!
ja ik heb er ook nog 1 die na 6 jaar nog zijn relatie voor mij wil verbreken daar word je idd echt gek van, van zulke mensen maar zeg gewoon hoi en doei tegen me exen behalve de laatste daar heb ik super ruzie mee, is volgend jaar weer over want dat heb ik altijd eerst ruzie en jaar later is het weer normaal
haha ja ik hoef hem ook nooit meer te zien hij heeft het nu verpest bij mij
hij kan ik de stront zakken met zijn geouwehoer!!! en de vriendschap
ik kan het met me exen goed vinden
Vertel....
mwah.. we waren er net een beetje overheen dat t niet ging... en dan kom je elkaar weer tegen op vakantie... denk dat je de rest zelf wel kan invullen....
en ik stond 2 dagen daarna voor haar neus met een ander meisje.. wat nota bena haar bovenbuurvrouw was in t appartement...
Maar dan ook echt alle 42 ?
ik ga er goed mee om , want we hadden er samen voor gekozen om te splitsen
ga gwn met mn exen om ...!
Zo hoort het toch ook? je hebt niet voor niets 5 jaar met elkaar gehad, beetje lomp als jullie daarna niet meer met elkaar over weg zouden kunnen..
Idd mooi uitgangspunt. Maar het ligt er maar echt aan met wat voor reden het uitgegaan is.
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg,
maar krijg altijd ruzie met me exen haha
Ik ga er dus NIET mee om blij toe ook
Maar het ligt er maar echt aan met wat voor reden het uitgegaan is.
met al mijn exen maak ik nog een praatje als ik ze tegen kom
Maar ik blijf wel altijd netjes als ik ze tegen kom, ik hou de eer aan me eigen.
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg,
maar krijg altijd ruzie met me exen haha
Ik ga er dus NIET mee om blij toe ook
Tsja ik kan moeilijk met me ex praten op een normale manier.. want zijn nieuw vriendin staat er voor ..
denk dat ik wat doe ofzo.. ma wil um niej teruh... wil gewoon normaal met elkaar omgaan..
ja de mijne ook en omdat er hij nu iets heeft gehoord over mij is hij boos wat niet eens waar is dus wil weten van wie hij dat heeft gehoord
paar exen heb ik knallende ruzie mee, sommige zie ik wel s ooit, maar niks bijzonders, 1tje zit nog steeds in de vriendengroep en gaat nu met n vriendin van me en de laatste is m'n beste vriendje nu
dus die laatste betekent toch wel t meeste voor me
En daar hedde het zelf naar gemaakt.
1 wel 2 niet...
Dames en heren die denken dat ze anderen op zo'n manier kapot kunnen maken..die mogen van mij hartstikke kapot vallen! Waar ik opgegroeit ben noemen ze dat namelijk mishandeling...of het nu lichamelijk en geestelijk is
Uitspraak van *..Godieop zaterdag 19 augustus 2006 om 10:55:
En daar hedde het zelf naar gemaakt.
dus ff in het algemeen...niemand heeft het recht om dit te doen... je heb gewoon van mekaar af te blijven..tenzij het op de goede manier is
En de andere...ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten...daar istie te belangrijk voor...al moet ik wel eerlijk zeggen dat je het niet echt een relatie kon noemen..maar dan nog...