Partyflock

Forumonderwerp · 893663

Onderwerp is dubbel!

Zie "vrienden blijven met je ex?" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg,
maar krijg altijd ruzie met me exen haha
Ik ga er dus NIET mee om :D blij toe ook

Waarschuw beheerder
Ligt aan die gene, wil er best normaal tegen doen,
En zou d'r ook wel normaal mee om kunnen gaan....

Maar moet wel van 2 kanten komen dan :yes:
Waarschuw beheerder
Ben altijd wel bevriend met exen gebleven, maar meestal verwaterd het contact na verloop van tijd.
Waarschuw beheerder
Met 2 jongens ga ik nog goed om...
De rest zie, hoor en spreek ik eigenlijk nooit meer...

Waarschuw beheerder
niet

Waarschuw beheerder
donateur
1 wel 2 niet...
Dames en heren die denken dat ze anderen op zo'n manier kapot kunnen maken..die mogen van mij hartstikke kapot vallen! Waar ik opgegroeit ben noemen ze dat namelijk mishandeling...of het nu lichamelijk en geestelijk is
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 10:55:
En daar hedde het zelf naar gemaakt.

dus ff in het algemeen...niemand heeft het recht om dit te doen...;) je heb gewoon van mekaar af te blijven..tenzij het op de goede manier is :9

En de andere...ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten...daar istie te belangrijk voor...al moet ik wel eerlijk zeggen dat je het niet echt een relatie kon noemen..maar dan nog...
Waarschuw beheerder
Hoe ga ik met mijn ex om... mmmm, volgens de buitenwereld is het niet meer te volgen :x

Waarschuw beheerder
Ik ga met mijn 1e vriendje/ex om..das een goede vriend van me geworden. de rest ga ik niet meer mee om.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:10:
moeilijk he om lang bij een jongen te blijven

valt wel mee maar ja komt soms een einde aan zonder dat je dat zelf had gedacht (of wilde)
Waarschuw beheerder
met sommige heel goed... andere heb ik geen contact meer mee....

Als het karakter botst, heb ik zoiets van laat maar..
en er zijn sommige waarmee ik gewoon heel goed kan praten..

Ben wel zo dat als ik een relatie heb ik hun niet meer spreek..Vind dat dan weer wat netter...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 17:03:
1 wel 2 niet...
Dames en heren die denken dat ze anderen op zo'n manier kapot kunnen maken..die mogen van mij hartstikke kapot vallen! Waar ik opgegroeit ben noemen ze dat namelijk mishandeling...of het nu lichamelijk en geestelijk is

Uitspraak van *..Godie (L) op zaterdag 19 augustus 2006 om 10:55:
En daar hedde het zelf naar gemaakt.

dus ff in het algemeen...niemand heeft het recht om dit te doen... je heb gewoon van mekaar af te blijven..tenzij het op de goede manier is

En de andere...ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten...daar istie te belangrijk voor...al moet ik wel eerlijk zeggen dat je het niet echt een relatie kon noemen..maar dan nog...

Zo te horen zijn er weer cowboy verhalen de wereld in geholpen..
En daarbij, verhalen van horen zeggen zou ik toch niet zo snel een oordeel over geven

Waarschuw beheerder
Ik heb opzich geen problemen met me exen.. :)

Sommige wel met mij;) hahaha

Waarschuw beheerder
Hahahaha Loesjesnoesje , daar sluit ik me heleaal bij aan !!