Partyflock
 
Forumonderwerp · 893324

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Op 11/11/06 is de tweede editie van " HANG THE DJ !!" in Go Planet in enschede.

Hier de volledige line up.....

No Dj's, Just Live Acts

Angerfist
Endymion
Hectic Fence
N-Vitral
Shadowlands Terrorists
Cemon Victa
Leviathan
Evil Activities

Just dj's, Fuck The Live acts

Korsakof
Day-Mar
Vince
JDA
Vinyl Junk
Up Skilzz & Axn
Reiner
Vizitor
Mc Syco

Jump

DarkSystem
(Frankrijk - www.lobotomyinc.fr.fm)
Dr Rude
Vecino vs. Trizz
( 4-decks//3mixers//3 hours long battle)
No Med
Quint

[img width=660 height=465]https://partyflock.nl/images/album/827010.jpg[/img]

laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Hectic Fence (y) heel mooi(y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoe weer een OSM :cheer: 8)
Waarschuw beheerder
Angerfist
DaY már
Evil Activities
Cemon Victa

Damm......wordt egt superzz :D :D
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Hectic Fence


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
N-Vitral


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Leviathan


:kwijl:
en endymion en evil activities zijn live ook wel te pruimen :D:D

dus neit zo zeuren sjon ;P :flower:
om eerlijk te zijn vind ik deze line up vetter dan 8 april ;)
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
ach.. het gaat gewoon weer gezellig worden.....
en de line up vind ik wel sterk!
Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Korskof


hier ben ik wel benieuwd naar8)
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Erg veel zin in!!!
 
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
ziet er weer goed uit!!!!


Uitspraak van Tokkie.. op zaterdag 12 augustus 2006 om 04:19:
Korskof


whehehe...
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zaterdag 12 augustus 2006 om 00:41:
btje standaard line-up weer


Dacht dat er met N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan en Vizitor toch eens wat andere namen staan Sjon.
Vergeet Darksystem niet in de Jump, die gaat van die FrenchTek draaien, das wel wat voor jou denk ik, Jump met zware techno invloeden.

:flower:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
Dacht dat er met N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan en Vizitor toch eens wat andere namen staan Sjon


die gaat ie ook wel vet vinden :kwijl:


Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
die gaat van die FrenchTek draaien


:kwijl:
vette poep man :yes:
niet tegelijk met hem ;P
zien :D
Waarschuw beheerder
Jaja, daar issie dan eindelijk!:)
Ziet er weer vet uit!:jaja:

Gaat mooi feestje worden!:D

Nice Job Eastside!(Y)
laatste aanpassing
 
Artiest Cj Noah
Waarschuw beheerder
Dik dik dik!!

N-Vitral en Hectic Fence!! Hoe vet!
Waarschuw beheerder
wel een vette line up, maar geen noize suppressor, dus het is nog niet zeker :p

maja vorige keer goed bevallen, dus wie weet komen we weer ff :D

endymion
shadowlands
evil activities
leviathan :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op zaterdag 12 augustus 2006 om 15:54:
vin juist een verrassende line up


Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan


en JP als Darksystem is ook mega!!
ZEKER een x wat "anders"

TOP
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
Dacht dat er met N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan en Vizitor toch eens wat andere namen staan


haha dat klopt:D en dat waardeer ik:respect:

toch wacht ik stiekem nog op TOA:$
Werkzaam bij De Boeskool is Lös
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Angerfist


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Endymion


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Shadowlands Terrorists


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Evil Activities


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Korsakof vs. Day-Mar


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Mc Syco


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Vince vs.
JDA


:respect: hier kijk ik wel naar uit, voor de rest vrij veel onbekende namen voor me, dus ben benieuwd :D

Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Vecino vs. Trizz
( 4-decks//3mixers//3 hours long battle)


:D:D:respect:

zeer benieuwd naar:yes:

word weer knallen :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hectic Fence, N-vitral :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
mensen al opgevallen dat vinyl junk, osiris en t-junction bij de live acts staan? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:44:
mensen al opgevallen dat vinyl junk, osiris en t-junction bij de live acts staan?


sssst..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 14 augustus 2006 om 19:02:
sssst..


:X
Artiest {SHOWLIST artist 23348, 26748}
Waarschuw beheerder
Vind de line up van 2 september er iets beter uit zien.. eerlijk gezegd vind ik de live acts een beetje jammer dat T-Junction & Osiris en Art of Fighters en Noize Suppressor er na hun geweldige acts niet meer bij zijn en een 'standaard' angerfist wel! Maar ik ben zeker aanwezig, want wil nog altijd graag Evil Activities en Endymion Live meemaken, dus dat is wel superz :D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:44:
mensen al opgevallen dat vinyl junk, osiris en t-junction bij de live acts staan? ;)


Nee! staat ook niet op de poster :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pesomat :beer: op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:41:
T-Junction & Osiris en Art of Fighters en Noize Suppressor er na hun geweldige acts niet meer bij zijn en een 'standaard' angerfist wel!


Ja idd, vind ik ook wel jammer.. maarja angerfist draait ook altijd wel goed dus, maar noize supressor had ik ook graag dr nog bij gezien :respect:

maja komt wel goed.. word weer knallen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pesomat :beer: op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:42:
Nee! staat ook niet op de poster


dat kan kloppen,zijn later toegevoegd namelijk,dus wees gerust, ze zijn er wel bij als live act...
 
Waarschuw beheerder
Vecino vs. Trizz
( 4-decks//3mixers//3 hours long battle)

Genieten..!
Waarschuw beheerder
Gaan we bij zijn! Zou alleen wel fijn zijn als er nu wel een timetable bij komt... en eerst 2 september nog! :D
 
Waarschuw beheerder
Leviathan (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Er is nog een live act erbij mensen!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 23 augustus 2006 om 14:28:
Er is nog een live act erbij mensen


:o
vertel :D
Waarschuw beheerder
Eastside Underground ==> LIVE <==


starring;

** Vinyl Junk **
** Osiris **
** T-Junction **
Waarschuw beheerder
donateur
Noize Suppressor


Vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op woensdag 23 augustus 2006 om 14:28:
Er is nog een live act erbij mensen!!


NOIZE SUPPRESSOR :kwijl:

had dit feest er net uit gegooid omdat deze miste :o

vs. shadowlands terrorists nog een keertje??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op woensdag 23 augustus 2006 om 21:32:
had dit feest er net uit gegooid omdat deze miste


jij ook al :$


Uitspraak van mr turner op woensdag 23 augustus 2006 om 21:32:
NOIZE SUPPRESSOR vs. shadowlands terrorists nog een keertje??


Dat zou he-le-maal té vet zijn!! :D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
heel slecht.. maar ook hier kan ik niet zijn :nee:
ik zit die avond op de 1e rij bij arie & silvester :cheer:
Waarschuw beheerder
drukken ze partyraiser dr nog in de line-up met die angerfist is tog weer het zelfde zooitje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjo®n op dinsdag 29 augustus 2006 om 15:17:
met die angerfist is tog weer het zelfde zooitje


ja maar partyraiser heeft geen live act ;)
Waarschuw beheerder
Helaas niet aanwezig aangezien HouseQlassics dan ook is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op woensdag 23 augustus 2006 om 21:32:
NOIZE SUPPRESSOR


whoooooooooo :respect: :D
Waarschuw beheerder
Vorige keer kwamen dr toch wa meer , maja

angerfist,
Cemon Victa,
Evil Activities,
Endymion,
Noize Suppressor
Shadowlands Terrorists
DaY-már
Vizitor

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mevrouwtje Bianca op donderdag 31 augustus 2006 om 00:07:
Vorige keer kwamen dr toch wa meer , maja


je mist er nu ook een paar in je tekst, met die erbij zijn het er meer dan de vorige keer...


Hectic Fence
Leviathan
N-Vitral
Osiris
T-junction
Vinyl Junk

Angerfist
Cemon Victa
Endymion
Evil Activities
Noize Suppressor
Shadowlands Terrorists
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op donderdag 31 augustus 2006 om 08:17:
Hectic Fence
Leviathan
N-Vitral


Arrhg kan nie w88 op deze!!
und 100kg maaten und deimos natuurlk:D

ma tog wil ik TOA!!!
 
Waarschuw beheerder
Moeten ze nu ook wel Echt komen, en niet zoals de vorige keer. :S.. Maar verder KK gruwelijke Line-up ;)
Waarschuw beheerder
hopelijk is er dit keer een timetable

is ja net zo makkelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 12:51:
http://vids.myspace.com/index. ... vidual&videoid=1148386425
filmpje afgelopen osm


Kun je het filmpje ook opslaan op de hardeschijf ??


Uitspraak van Veldmuisje op zondag 10 september 2006 om 01:39:
hopelijk is er dit keer een timetable

is ja net zo makkelijk


dat is inderdaad wel beter ja!
Waarschuw beheerder
k mis wel een aantal namen hoor:(
bv.. noisekick
ja smurf zou ook wel geweldig zyn mja
dat gebeurd tog nie..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lotte23 op dinsdag 12 september 2006 om 19:13:
k mis wel een aantal namen hoor
bv.. noisekick
ja smurf zou ook wel geweldig zyn mja
dat gebeurd tog nie..


vizitor staat er ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
zeeeeeeeeer aantrekkelijk feestje :jaja:

Helemaal weer met goede live acts als vorige keer... smullen hoor.. :respect: Noize Suppressor :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:18:
vizitor staat er


:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:18:
vizitor staat er ;)


jaa oke;) die is ook wel oke ja..
maar ik zei ook ik mis een aantal namen
wil niet zeggen dat ik de rest slegt vin ofzo ok;)? :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lotte23 op zondag 17 september 2006 om 20:25:
maar ik zei ook ik mis een aantal namen
wil niet zeggen dat ik de rest slegt vin ofzo ok?


ESU had geen plek meer over nu hoor ;)
wie weet 1 der volgende keren wel :)

anders open je er een topic over :lol:
beterz misschien ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 20:46:
anders open je er een topic over


ja precies..:)

hoor je meteen of er nog meer mensen hier belangstelling voor hebben
Waarschuw beheerder
Word lekker ragguh!!!! [img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/worshippy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hier gaan we toch wel degelijk aanwezig zijn! goeie line-up en als ze nou eens met de poten van het geluid afblijven moet het helemaal goedkomen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 20:46:
ESU had geen plek meer over nu hoor ;)
wie weet 1 der volgende keren wel :)

anders open je er een topic over :lol:
beterz misschien ;)


denk je dat da helpt? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lotte23 op dinsdag 26 september 2006 om 15:34:
denk je dat da helpt?


euh nee..

maar je kunt het altijd proberen:/
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lotte23 op dinsdag 26 september 2006 om 15:34:
denk je dat da helpt?


geen idee.
give it a shot zou ik zeggen.
bv: in de geest van welke artiesten zou je wel eens op oldschool madness willen zien?? ;)
 
Waarschuw beheerder
zoals het er nu uitziet, AANWEZIG!! :bounce:
 
Waarschuw beheerder
iemand kan me vast wel vertellen tot hoelaat het gaat duren:P en wat de kaarten ervoor kosten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:35:
iemand kan me vast wel vertellen tot hoelaat het gaat duren en wat de kaarten ervoor kosten


zoals altijd tot vieren en vvk is 18 euries ex fee....
 
Waarschuw beheerder
dank je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 20:35:
iemand kan me vast wel vertellen tot hoelaat het gaat duren:P en wat de kaarten ervoor kosten


ik vind trouwes ook wel dat OSM tot een uurtje of 07:00 mag duren.. das beter want dan kun j ook met de trein.. moet je maar een uurtje wachten.. want dan hoeft dr nie altyd 1 te ryden..kan diegene ook drinken..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lotte23 op woensdag 11 oktober 2006 om 18:15:
ik vind trouwes ook wel dat OSM tot een uurtje of 07:00 mag duren


volgens mij vind iedereen dat behalve de gemeente;)..
helaas..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op woensdag 11 oktober 2006 om 18:18:
volgens mij vind iedereen dat behalve de gemeente..


inderdaad...
Waarschuw beheerder
Ja miss wel idd...
Von het een beetje jammer van de vorige keer...klote gemeente..
Enne, was ook een beetje jammer dat een heleboel dj's niet op kwamen dagen!

Weet nog niet of ik 11 november heen ga....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T. op vrijdag 18 augustus 2006 om 08:04:
maar noize supressor had ik ook graag dr nog bij gezien


ja ik ook!!
vond het de knaller van de vorige x!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker aanwezig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watje van katoen :vaag: op zondag 22 oktober 2006 om 16:59:
Uitspraak van Barretje! op vrijdag 18 augustus 2006 om 08:04:
maar noize supressor had ik ook graag dr nog bij gezien

ja ik ook!!
vond het de knaller van de vorige x!!!


als je goed in de line up kijkt staan ze er wel tussen....

[cite]No DJ's, just live acts 1

23:00 - 23:30: Live: N-Vitral
23:30 - 00:00: Live: Angerfist
00:00 - 00:30: Live: Evil Activities
00:30 - 01:00: Live: Leviathan
01:00 - 01:30: Live: Endymion
01:30 - 02:00: Live: Shadowlands Terrorists
02:00 - 02:30: Live: Noize Suppressor
02:30 - 03:00: Live: Hectic Fence
03:00 - 03:30: Live: Osiris
03:00 - 03:30: Live: T-junction
03:00 - 03:30: Live: Vinyl Junk
03:30 - 04:00: Live: Cemon Victa
[/b]
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *~Desilbel~* op zaterdag 14 oktober 2006 om 00:28:
Weet nog niet of ik 11 november heen ga....


ik doe je wat aan hoor :devil:

(k)
gewoon komen, vergeet niet dat het toen een B-day betrof en dus de dj's betaalde boekingen voor laten gaan.
heb je als organisatie geen invloed op en geloof ons, ESU had er flink de balen van, want je wilt toch dat het publiek tevreden is.

het is een leer voor de toekomst, dus nu niet meer huilen en gewoon komen ;)
thunderdome kan ook zo iets permiteren dus mag osm dat ook even ;)
kan er alleen maar beter van worden 8)
Waarschuw beheerder
fucking vet 1 zaal vol live acts !!!!
Artiest {SHOWLIST artist 60412, 60941, 55791, 48266}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Voice op maandag 23 oktober 2006 om 17:04:
fucking vet 1 zaal vol live acts !!!!


idd tering vet :D gaak liever heen dan distorted views :D n- vitral, hectic fence en noize suppressor :respect:
Waarschuw beheerder
misschien dat ik ook wel kom
donderdag stappen,vrijdag Drum & bass en zaterdag helemaal loos op oldschool madness niet slecht voor een 2de keer in enschede dacht ik zo!!!!dus ook nog een brabander in huis dus laat me heel.hahahaha