Partyflock
 
Forumonderwerp · 893324

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Op 11/11/06 is de tweede editie van " HANG THE DJ !!" in Go Planet in enschede.

Hier de volledige line up.....

No Dj's, Just Live Acts

Angerfist
Endymion
Hectic Fence
N-Vitral
Shadowlands Terrorists
Cemon Victa
Leviathan
Evil Activities

Just dj's, Fuck The Live acts

Korsakof
Day-Mar
Vince
JDA
Vinyl Junk
Up Skilzz & Axn
Reiner
Vizitor
Mc Syco

Jump

DarkSystem
(Frankrijk - www.lobotomyinc.fr.fm)
Dr Rude
Vecino vs. Trizz
( 4-decks//3mixers//3 hours long battle)
No Med
Quint

[img width=660 height=465]https://partyflock.nl/images/album/827010.jpg[/img]

laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoe weer een OSM :cheer: 8)
Waarschuw beheerder
Angerfist
DaY már
Evil Activities
Cemon Victa

Damm......wordt egt superzz :D :D
 
Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Hectic Fence


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
N-Vitral


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Leviathan


:kwijl:
en endymion en evil activities zijn live ook wel te pruimen :D:D

dus neit zo zeuren sjon ;P :flower:
om eerlijk te zijn vind ik deze line up vetter dan 8 april ;)
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
ach.. het gaat gewoon weer gezellig worden.....
en de line up vind ik wel sterk!
Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Korskof


hier ben ik wel benieuwd naar8)
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Erg veel zin in!!!
 
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
ziet er weer goed uit!!!!


Uitspraak van Tokkie.. op zaterdag 12 augustus 2006 om 04:19:
Korskof


whehehe...
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --SJON BETON--*TOTSCHLÄGER* op zaterdag 12 augustus 2006 om 00:41:
btje standaard line-up weer


Dacht dat er met N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan en Vizitor toch eens wat andere namen staan Sjon.
Vergeet Darksystem niet in de Jump, die gaat van die FrenchTek draaien, das wel wat voor jou denk ik, Jump met zware techno invloeden.

:flower:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
Dacht dat er met N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan en Vizitor toch eens wat andere namen staan Sjon


die gaat ie ook wel vet vinden :kwijl:


Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
die gaat van die FrenchTek draaien


:kwijl:
vette poep man :yes:
niet tegelijk met hem ;P
zien :D
Waarschuw beheerder
Jaja, daar issie dan eindelijk!:)
Ziet er weer vet uit!:jaja:

Gaat mooi feestje worden!:D

Nice Job Eastside!(Y)
laatste aanpassing
 
Artiest Cj Noah
Waarschuw beheerder
Dik dik dik!!

N-Vitral en Hectic Fence!! Hoe vet!
Waarschuw beheerder
wel een vette line up, maar geen noize suppressor, dus het is nog niet zeker :p

maja vorige keer goed bevallen, dus wie weet komen we weer ff :D

endymion
shadowlands
evil activities
leviathan :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op zaterdag 12 augustus 2006 om 15:54:
vin juist een verrassende line up


Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan


en JP als Darksystem is ook mega!!
ZEKER een x wat "anders"

TOP
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:57:
Dacht dat er met N-Vitral, Hectic Fence, Leviathan en Vizitor toch eens wat andere namen staan


haha dat klopt:D en dat waardeer ik:respect:

toch wacht ik stiekem nog op TOA:$
Werkzaam bij De Boeskool is Lös
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Angerfist


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Endymion


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Shadowlands Terrorists


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Evil Activities


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Korsakof vs. Day-Mar


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Mc Syco


Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Vince vs.
JDA


:respect: hier kijk ik wel naar uit, voor de rest vrij veel onbekende namen voor me, dus ben benieuwd :D

Uitspraak van VecinoNL op vrijdag 11 augustus 2006 om 21:31:
Vecino vs. Trizz
( 4-decks//3mixers//3 hours long battle)


:D:D:respect:

zeer benieuwd naar:yes:

word weer knallen :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hectic Fence, N-vitral :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
mensen al opgevallen dat vinyl junk, osiris en t-junction bij de live acts staan? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:44:
mensen al opgevallen dat vinyl junk, osiris en t-junction bij de live acts staan?


sssst..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op maandag 14 augustus 2006 om 19:02:
sssst..


:X
Artiest {SHOWLIST artist 23348, 26748}
Waarschuw beheerder
Vind de line up van 2 september er iets beter uit zien.. eerlijk gezegd vind ik de live acts een beetje jammer dat T-Junction & Osiris en Art of Fighters en Noize Suppressor er na hun geweldige acts niet meer bij zijn en een 'standaard' angerfist wel! Maar ik ben zeker aanwezig, want wil nog altijd graag Evil Activities en Endymion Live meemaken, dus dat is wel superz :D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 18:44:
mensen al opgevallen dat vinyl junk, osiris en t-junction bij de live acts staan? ;)


Nee! staat ook niet op de poster :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pesomat :beer: op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:41:
T-Junction & Osiris en Art of Fighters en Noize Suppressor er na hun geweldige acts niet meer bij zijn en een 'standaard' angerfist wel!


Ja idd, vind ik ook wel jammer.. maarja angerfist draait ook altijd wel goed dus, maar noize supressor had ik ook graag dr nog bij gezien :respect:

maja komt wel goed.. word weer knallen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pesomat :beer: op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:42:
Nee! staat ook niet op de poster


dat kan kloppen,zijn later toegevoegd namelijk,dus wees gerust, ze zijn er wel bij als live act...
 
Waarschuw beheerder
Vecino vs. Trizz
( 4-decks//3mixers//3 hours long battle)

Genieten..!
Waarschuw beheerder
Gaan we bij zijn! Zou alleen wel fijn zijn als er nu wel een timetable bij komt... en eerst 2 september nog! :D
 
Waarschuw beheerder
Leviathan (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
Er is nog een live act erbij mensen!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SYCORE op woensdag 23 augustus 2006 om 14:28:
Er is nog een live act erbij mensen


:o
vertel :D
Waarschuw beheerder
Eastside Underground ==> LIVE <==


starring;

** Vinyl Junk **
** Osiris **
** T-Junction **
Waarschuw beheerder
donateur
Noize Suppressor


Vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SYCORE op woensdag 23 augustus 2006 om 14:28:
Er is nog een live act erbij mensen!!


NOIZE SUPPRESSOR :kwijl:

had dit feest er net uit gegooid omdat deze miste :o

vs. shadowlands terrorists nog een keertje??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op woensdag 23 augustus 2006 om 21:32:
had dit feest er net uit gegooid omdat deze miste


jij ook al :$


Uitspraak van mr turner op woensdag 23 augustus 2006 om 21:32:
NOIZE SUPPRESSOR vs. shadowlands terrorists nog een keertje??


Dat zou he-le-maal té vet zijn!! :D:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
heel slecht.. maar ook hier kan ik niet zijn :nee:
ik zit die avond op de 1e rij bij arie & silvester :cheer:
Waarschuw beheerder
drukken ze partyraiser dr nog in de line-up met die angerfist is tog weer het zelfde zooitje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjo®n op dinsdag 29 augustus 2006 om 15:17:
met die angerfist is tog weer het zelfde zooitje


ja maar partyraiser heeft geen live act ;)
Waarschuw beheerder
Helaas niet aanwezig aangezien HouseQlassics dan ook is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op woensdag 23 augustus 2006 om 21:32:
NOIZE SUPPRESSOR


whoooooooooo :respect: :D
Waarschuw beheerder
Vorige keer kwamen dr toch wa meer , maja

angerfist,
Cemon Victa,
Evil Activities,
Endymion,
Noize Suppressor
Shadowlands Terrorists
DaY-már
Vizitor

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mevrouwtje Bianca op donderdag 31 augustus 2006 om 00:07:
Vorige keer kwamen dr toch wa meer , maja


je mist er nu ook een paar in je tekst, met die erbij zijn het er meer dan de vorige keer...


Hectic Fence
Leviathan
N-Vitral
Osiris
T-junction
Vinyl Junk

Angerfist
Cemon Victa
Endymion
Evil Activities
Noize Suppressor
Shadowlands Terrorists
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VecinoNL op donderdag 31 augustus 2006 om 08:17:
Hectic Fence
Leviathan
N-Vitral


Arrhg kan nie w88 op deze!!
und 100kg maaten und deimos natuurlk:D

ma tog wil ik TOA!!!