Dat jíj ze eerder als feiten ZIET, wil nog niet zeggen dat het ook feiten ZIJN.
Wat jij wilt

Je valt weer terug op 't welles/nietes spelletje
En natuurlijk viel dat mensen op ja, dat ze niet op Defqon stonden. En het valt ze nu op dat ze alledrie weer op Q-BASE draaien. Dus waar lullen we over.
Je kunt het natuurlijk ridiculiseren maar het gaat wel om meer events dan alleen maar Defqon hoor. Tel eens terug in de jaarkalender dan kom je diep in 2007 uit.
Heb jij het nu over die E-Fect? Dit meen je serieus of niet? Wie zou jou daar in godesnaam moeten hebben komen afbeulen?
Ja, als het niet serieus was zou ik het niet zeggen.
Hij vindt (en dat heeft 'ie je zelf gezegd) dat je een negatieve kutsite hebt en dat je vals over z'n collega's spreekt. En kwaad, hij moet eerder om je lachen.
Waist of time voor hem. En ECHT jongen, wanneer zet je dit debiele idee nou eens uit je hoofd? Je doet net of ik met die gast getrouwd ben en hij van mij een hekel aan jou moet hebben want anders krijgt 'ie met de deegroller om z'n oren.
Hij is de laatste op deze aardbol die zijn mening laat afhangen van een ander. Als je 'm ook maar een beetje zou kennen (en dat beweer je toch?) zou je beter weten.
Ik kan er niets aan veranderen dat veel buitenlandse hardstyle liefhebbers de huidige sound van hardstyle niet kunnen waarderen. Ik vraag me af hoe je >mij< dat kunt verwijten als een site de mening van een groep weerspiegelt. Laat hem maar lachen dan, haalt ie er tenminste nog iets positiefs uit
Wat je zegt klopt trouwens niet, hij was wel degelijk boos omdat hij op de 1 of andere wijze (ik neem aan via jou) heeft opgepikt dat ik hem een cocainegebruiker zou hebben genoemd. Dat slaat echt totaal nergens op.
En nee dat beweerde ik niet, beter lezen, ik had het over Tatanka en dat was ook mijn bron betreffende het voorgaande incident.
Waar kan ik je aanmelden? 
Paalzitten is uiteraard 1 van je favoriete hobby's.
Jackie, ScuL;
Peter, muil
Gewoon over HS praten 
Dit is gewoon topicvervuiling.
Sorry Jasper. Het gaat vooralsnog nog steeds over HS. Ik blijf gewoon volhouden