Partyflock

Forumonderwerp · 892671
91 volgers · 3505773x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wacko - Alter Egosz & Glowiej
Research Future - Bruno Power
Total Eclipz - D-Block & S-te-fan
psycho stylez - floorcrushers
the pressure - the hose
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 19:32:
Is dat Nederlands of Nederturks?
Als "journaliste" behoor je te kunnen beamen dat het openbaren van feiten danwel positief danwel negatief van aard bijdraagt aan het publiek debat en een kritische meningsvorming over artiesten bewerkstelligt. Je kunt dat zien als "omlaag praten", ik zou het persoonlijk eerder zien als noemenswaardige achtergrondinformatie

Je hoeft het niet tussen aanhalingstekens te zetten hoor. Komt nogal denigrerend over. Wollah!

Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 19:55:
Haha en dat zeg je tegen mij? Kijk eens even welke dame hier voor je 30 posts over die track maakt

Ik ontken dan ook niet dat Internet een belangrijke plek in mijn leven inneemt. Evenmin schaam ik me ervoor. Dance is mijn alles, mijn werk, hobby, passie en grote liefde. Dus me dunkt dat ik die dancefora wel bijhoud. Jij snapt heus wel hoe Sven jouw post opvatte, alsof ik een half uur had moeten nadenken voor ik mijn reply postte. Waarmee hij enkel aangaf dat er ook nog mensen zijn die wel eens de katten moeten borstelen, de koelkast moeten ontdooien of hun brommer op moeten voeren. Waardoor ze dus niet continu aan hun beeldscherm gekluisterd zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 19:55:
Jij evenmin want je kent de waarheid ook niet Althans, je wilt hem niet kennen

Welke waarheid? Dat Q-dance Tatanka boycot en hij noot meer op hun feesten mag draaien omdat 'ie niet bij Q-Bookings getekend heeft? (Verrekte apart dat 'ie dan toch gewoon op Q-BASE draait). Of dat een andere DJ zo naar de klote was tijdens z'n act op Defqon dat Peter Doherty er jaloers op zou worden? (Toch vreemd dat die act zo goed gewaardeerd werd dan en iedereen er over sprak na afloop). Of dat er opnieuw artiesten waren die jou in elkaar wilden komen slaan en je daarom met vermomming naar Defqon moest komen?

Welke waarheid Martijn?
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rho op zondag 22 juni 2008 om 19:19:
Ga ik in mee!

Er komen ook een paar heule vette Acti-tracks aan dus ik denk dat jouw Top5je (gezien je forumfoto) binnenkort wel eens anders kon gaan worden ;)

Ik ben niet altijd fan van Acti maar hij heeft nu toch een paar plaatjes gemaakt waar ik echt wel enthousiast over ben. Over eentje zelfs meer dan enthousiast. Zit al te kijken of er al filmpjes op YouTube staan van dit weekend omdat 'ie 2x gedraaid heeft. Zullen ook wel snel genoeg samples van komen anders vermoed ik.
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 20:07:
Je hoeft het niet tussen aanhalingstekens te zetten hoor. Komt nogal denigrerend over. Wollah!

Blij te zien dat de boodschap aankomt ;)

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 20:07:
Waarmee hij enkel aangaf dat er ook nog mensen zijn die wel eens de katten moeten borstelen, de koelkast moeten ontdooien of hun brommer op moeten voeren. Waardoor ze dus niet continu aan hun beeldscherm gekluisterd zitten.

Tsja dat geldt voor mij net zo goed hoor alleen de heftigheid waarin je de vorige reply's counterde gaf te denken dat je ongetwijfeld in de startblokken zou zitten om met een snibbig antwoord klaar te staan zoals gebruikelijk ;)

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 20:11:
Welke waarheid? Dat Q-dance Tatanka boycot en hij noot meer op hun feesten mag draaien omdat 'ie niet bij Q-Bookings getekend heeft? (Verrekte apart dat 'ie dan toch gewoon op Q-BASE draait).

Er zijn wel meer artiesten die door Q-Bookings worden afgeperst op soortgelijke wijze. Ik weet de precieze reden van de vrede tussen beide partijen momenteel ook nog niet echter dit argument had je 3 weken geleden niet kunnen gebruiken. Ik neem aan dat mensen bij Q aan hun water hebben gevoeld dat je dat soort praktijken niet kunt volhouden omdat het bij het publiek op de lange duur ook in de bewustwording gaat spelen.

Kennelijk is het inderdaad niet mogelijk om je kritisch op te stellen tegen dat soort praktijken of je ontvangt dreigementen waarmee ik na lang wikken en wegen toch niet mee naar de politie ben gegaan. Het kenmerkt het soort volk dat actief is in de hardstyle scene mijns inziens.
Vergis je niet, ik ben hardstyle liefhebber in hart en nieren maar dat soort praktijken geven me echt een bitter zwart gevoel van binnen en ik zal het dan ook zeker niet onder stoelen of banken schuiven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 20:18:
Er komen ook een paar heule vette Acti-tracks aan dus ik denk dat jouw Top5je (gezien je forumfoto) binnenkort wel eens anders kon gaan worden ;)

Ik ben niet altijd fan van Acti maar hij heeft nu toch een paar plaatjes gemaakt waar ik echt wel enthousiast over ben. Over eentje zelfs meer dan enthousiast. Zit al te kijken of er al filmpjes op YouTube staan van dit weekend omdat 'ie 2x gedraaid heeft. Zullen ook wel snel genoeg samples van komen anders vermoed ik.

Vind ook niet alle tracks even goed, maar hou gewoon van zn algemene stijl. Setjes van em zijn altijd goed! Qua producties vind ik Zatox toch wel wat dikker, Machinehead - Headwave (Zatox RMX) (L) Ben benieuwd naar de samples! :)

Was dit weekend in de Project 1 sfeer door gisteren, HHZ & Wildstylez in New York. Wildstylez gaf echt een te vette set weg, die van HHZ was ook wel dik, maar had alles al gegeven bij Wildstylez. Nothing beats The Story Unfolds! Damn, wat een productie! Revenge ook heerlijk..
laatste aanpassing
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 20:11:
Welke waarheid? Dat Q-dance Tatanka boycot en hij noot meer op hun feesten mag draaien omdat 'ie niet bij Q-Bookings getekend heeft? (Verrekte apart dat 'ie dan toch gewoon op Q-BASE draait).

was wel zo..is nu blijkbaar uit de wereld geholpen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 20:24:
Blij te zien dat de boodschap aankomt

Wat ben je toch een arrogant mannetje he :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 20:30:
Wat ben je toch een arrogant mannetje he

Alles behalve :D

Waarschuw beheerder
Mijn-deze-knalde-vandaag-keihard-door-op-me-werk-(­best wel aso)-Top 5

1.Outsiders - Infectious (A­lpha² rmx)
2.Raine - Buzzclick
3.Bazz Implant - ­Dikke bleek
4.Showtek - Early Soundz
5.Noisecont­rollers - Night Afther Night
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 19:39:
Het valt me trouwens op dat je probeert WJ te overstemmen qua woordkeuze in plaats van met argumenten :) Dat zegt voor mij in ieder geval genoeg.

Het valt mij op dat je Jacky verdedigd door Scul persoonlijk aan te vallen.
Het valt me ook op dat je niet veel over het onderwerp van de discussie weet en je je toch maar bemoeid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blij te zien dat de boodschap aankomt

Agossie, ik dacht al bijna dat je zowaar besloten had om aardig tegen me te gaan doen. :( Tja ik zal vast niet zo'n goed journaliste zijn als jij. Je gaat een boek schrijven begreep ik?

Er zijn wel meer artiesten die door Q-Bookings worden afgeperst op soortgelijke wijze. Ik weet de precieze reden van de vrede tussen beide partijen momenteel ook nog niet echter dit argument had je 3 weken geleden niet kunnen gebruiken. Ik neem aan dat mensen bij Q aan hun water hebben gevoeld dat je dat soort praktijken niet kunt volhouden omdat het bij het publiek op de lange duur ook in de bewustwording gaat spelen.

:O Misschien hebben ze 'm wel geboekt omdat jij ze in de gaten had! Of wacht, misschien was het allemaal wel een tiiiiiiikkeltje minder heftig dan hoe jij het deed overkomen. ;)

Kennelijk is het inderdaad niet mogelijk om je kritisch op te stellen tegen dat soort praktijken of je ontvangt dreigementen waarmee ik na lang wikken en wegen toch niet mee naar de politie ben gegaan. Het kenmerkt het soort volk dat actief is in de hardstyle scene mijns inziens.
Vergis je niet, ik ben hardstyle liefhebber in hart en nieren maar dat soort praktijken geven me echt een bitter zwart gevoel van binnen en ik zal het dan ook zeker niet onder stoelen of banken schuiven

Je wordt nogal eens bedreigd jij! :[ Wie waren het dit keer, de medewerkers van Q-bookings? Oeh dat is me ook een stelletje moordlustige wijven inderdaad, levensgevaarlijk.

Je hoeft van mij niets onder stoelen of banken te steken hoor. Dat hoef je van niemand. Maar kom dan eens met FEITEN aan. En niet met vermeende dreigementen die eigenlijk helemaal niet bestaan.

Uitspraak van Lanoz op zondag 22 juni 2008 om 20:28:
was wel zo..is nu blijkbaar uit de wereld geholpen

Dan viel het blijkbaar allemaal nogal mee. En is er weer eens van een mug een olifant gemaakt. Ik ken het verhaal uiteraard ook wel, vanuit beide partijen. Ik zeg alleen dat er danig overdreven is. Dat blijkt nu ook wel weer want eea is alweer opgelost. :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimothyK op zondag 22 juni 2008 om 20:44:
et valt mij op dat je Jacky verdedigd door Scul persoonlijk aan te vallen.

Dat lijkt misschien zo omdat WJ en ik dezelfde mening delen.
Wat ik hier zeg is opgebouwd uit eerdere botsingen tussen Scul zijn fantasie en mij.
Waarschuw beheerder
Het valt me ook op dat je niet veel over het onderwerp van de discussie weet en je je toch maar bemoeid.

Ik bemoei me niet met het onderwerp :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 20:43:
:roflol:

Lees dit toch maar eens door :)

Serieus, je kent me niet :) Geef me eens 1 goede reden waarom ik zou liegen? Ik haal er verder toch helemaal geen voordeel bij ? :D

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 20:47:
:O Misschien hebben ze 'm wel geboekt omdat jij ze in de gaten had! Of wacht, misschien was het allemaal wel een tiiiiiiikkeltje minder heftig dan hoe jij het deed overkomen. ;)

Ik vraag het hem zelf wel, dan kun je me ook niet betichten van geruchten :)
En dat het niet heftig was is wel een understatement... d'r staan nog wat andere interessante zaken op tafel waarvan ik met spanning naar de ontknoping uitkijk.

Je hoeft van mij niets onder stoelen of banken te steken hoor. Dat hoef je van niemand. Maar kom dan eens met FEITEN aan. En niet met vermeende dreigementen die eigenlijk helemaal niet bestaan.

Het lijkt me niet echt relevant om bronnen te openbaren. Peter R. de Vries onderneemt zo vaak onderzoeken waarbij de informanten anoniem zijn. Het lijkt me nogal sneu voor degenen die zich in de backstage areas bevinden om hun namen op internet te zetten, dan komen ze er de volgende keer natuurlijk niet meer in. Ik geloof dat ik zelf wel weet of ik bedreigd word of niet, dat hoef ik verder niet te verantwoorden en zeker niet hier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je hoeft van mij niets onder stoelen of banken te steken hoor. Dat hoef je van niemand. Maar kom dan eens met FEITEN aan

Ik denk dat je nu zo'n beetje de kern hebt beschreven van mijn ongenoegen over de manier waarop Martijn bezig is :)
Waarschuw beheerder
Het valt mij op dat je Jacky verdedigd door Scul persoonlijk aan te vallen.

Jackie kan zichzelf prima verdedigen hoor ;) Denk dat Sven zelf wat issues heeft met ScuL en daarom reageert zoals 'ie doet.

Al was het idee wel leuk geweest dat ik nou ook eens een protector had gehad! (l) Bijna romantisch gewoon! (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 20:53:
Geef me eens 1 goede reden waarom ik zou liegen? Ik haal er verder toch helemaal geen voordeel bij ?

Je hebt het artikel klaarblijkelijk niet doorgelezen. Ik zeg niet dat je liegt, ik zeg dat je jouw waarheid verteld.
Ik haal er verder toch helemaal geen voordeel bij ?

Dit is gewoon iets wat in de loop van de jaren is gegroeid.
Van een klein onenigheidje tot dit. Ik denk niet dat dit om "voordeel behalen" gaat, maar gewoon om niet het onderspit te hoeven delven :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het valt me op dat jullie er toch niet uitkomen...;)

Waarschuw beheerder
Vind het wel uiterst vermakelijk om te lezen :$
Waarschuw beheerder
Ik vraag het hem zelf wel, dan kun je me ook niet betichten van geruchten
En dat het niet heftig was is wel een understatement...

Oh ik ken zijn verhaal ook wel hoor. Ik spreek 'm ook wel eens ;) Maar dan nog weet ik dat ieder verhaal altijd meerdere kanten heeft. En dat dat Italiaanse temperament soms ook met een klein korreltje zout mag worden genomen. Daarbij, als HIJ een probleem heeft met Q-dance of whoever, laat HEM dat dan oplossen. Waarom voel jij je geroepen je daar dan in te gaan mengen? Ik heb hem niets zien posten of in de openbaarheid zien brengen hierover. Als hij de behoefte had gehad een heel forum wereldkundig te maken over bovenstaande zaken had 'ie zelf wel een topicje bij je gepost.

Het lijkt me niet echt relevant om bronnen te openbaren. Peter R. de Vries onderneemt zo vaak onderzoeken waarbij de informanten anoniem zijn. Het lijkt me nogal sneu voor degenen die zich in de backstage areas bevinden om hun namen op internet te zetten, dan komen ze er de volgende keer natuurlijk niet meer in. Ik geloof dat ik zelf wel weet of ik bedreigd word of niet, dat hoef ik verder niet te verantwoorden en zeker niet hier.

En dat is nou het hele probleem ScuL. Je roept van alles maar je komt nooit met feiten. Vind je het heel gek dat er daardoor meer en meer mensen zijn die gaan twijfelen of het allemaal wel klopt wat je zegt? En of je het niet gewoon verzint? Jij hebt bijv. ook geroepen dat Cris jou op je bek wilde komen slaan en dat 'ie daar mensen voor had meegenomen. Sorry maar dat is echt volkomen uit de lucht gegrepen. En met een beetje logisch verstand kun je dat heus zelf ook wel bedenken. Alsof welke artiest of welke persoon in de backstage area's dan ook er gebaat mee zou zijn jou wat aan te doen. En zichzelf daarmee in de problemen te brengen. Ik denk dat ze vooral erg hard moeten lachen om al deze aantijgingen! :D
Artiest {SHOWLIST artist 82360, 122339, 26703}
Waarschuw beheerder
1. Ran-d river of sound
2. Ran-d river of sound
3. Ran-d river of sound
4. Ran-d river of sound
5. Ran-d river of sound

Dit gaat echt een mega knaller worden op A2 records samen met My sound :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 21:02:
Waarom voel jij je geroepen je daar dan in te gaan mengen?

Dat kan nog wel eens tegen je gebruikt worden WJ...
Maar je hebt wel gelijk. No need om het zo openlijk te plaatsen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 20:53:
Ik denk dat je nu zo'n beetje de kern hebt beschreven van mijn ongenoegen over de manier waarop Martijn bezig is :)

Het maakt mij niet uit hoor. Ik weet dat je voornamelijk zo reageert omdat ik je een keer een flinke veeg uit de pan heb gegeven op een dag waarbij ik in een niet zo'n goede bui was. Kan gebeuren.

Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 20:54:
Ik zeg niet dat je liegt, ik zeg dat je jouw waarheid verteld.

Je kunt ook koppig zijn en alleen zien wat je wilt zien :P Is maar hoe je het draait :)
't wordt een beetje een welles/nietes discussie zo :D Ook vermakelijk op de zondagavond ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 17:04:
en daarbij het halve topic om zeep te helpen?

Als jij je hier zo aan stoort waarom doe jij nu eigenlijk precies hetzelfde? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 20:43:
4.Showtek - Early Soundz

:respect: blijft een knallertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 21:05:
Ik weet dat je voornamelijk zo reageert omdat ik je een keer een flinke veeg uit de pan heb gegeven op een dag waarbij ik in een niet zo'n goede bui was.

Euhm. Jij mag me best uitleggen waar je het nu over hebt eigenlijk :lol:
(Ik hoop niet dat je bedoeld dat je me eens van je website gebannen hebt, dan ga ik echt stuk hier :roflol: )

Nee Martijn. Ik reageer hier, en overal waar het nodig is zo, omdat jij toegewijde mensen het leven zuur maakt met valse beschuldigingen etcetera, waarbij je ook nog eens je website voor gebruikt als spreekbuis.

Dát stoort mij, en dáárom reageer ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 21:05:
Je kunt ook koppig zijn en alleen zien wat je wilt zien

Geldt niet voor jou natuurlijk, want jij weet wél hoe alles in elkaar zit, je was er namelijk zelf bij! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 21:06:
Als jij je hier zo aan stoort waarom doe jij nu eigenlijk precies hetzelfde? :)

Jup dat vind ik inderdaad vervelend maar ik laat me geen dingen toebedelen zonder een weerwoord te kunnen geven dus vandaar :)
Ik weet dat WJ het tot in het oneindige beantwoorden van posts als geen ander beheerst en dat is precies de reden waarom dit verhaaltje nog steeds doorloopt ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 21:08:
:respect: blijft een knallertje

Geniaal idd :D

Oh ik ken zijn verhaal ook wel hoor. Ik spreek 'm ook wel eens ;) Maar dan nog weet ik dat ieder verhaal altijd meerdere kanten heeft. En dat dat Italiaanse temperament soms ook met een klein korreltje zout mag worden genomen. Daarbij, als HIJ een probleem heeft met Q-dance of whoever, laat HEM dat dan oplossen. Waarom voel jij je geroepen je daar dan in te gaan mengen? Ik heb hem niets zien posten of in de openbaarheid zien brengen hierover. Als hij de behoefte had gehad een heel forum wereldkundig te maken over bovenstaande zaken had 'ie zelf wel een topicje bij je gepost.

Ongetwijfeld ja, toch denk ik dat ik hem iets beter ken (en nu niet gaan zaniken dat ik daarmee pats). Nee uiteraard brengt hij daarover niets in de openbaarheid en dat heb ik zelf ook niet gedaan, je komt alleen zelf met het argument in dit topic.
Het begon mensen op te vallen dat Tat, Zat & Act amper nog op Q events geboekt werden en dat kun je niet op mij afrekenen.

En dat is nou het hele probleem ScuL. Je roept van alles maar je komt nooit met feiten. Vind je het heel gek dat er daardoor meer en meer mensen zijn die gaan twijfelen of het allemaal wel klopt wat je zegt? En of je het niet gewoon verzint? Jij hebt bijv. ook geroepen dat Cris jou op je bek wilde komen slaan en dat 'ie daar mensen voor had meegenomen. Sorry maar dat is echt volkomen uit de lucht gegrepen.

Absoluut niet. Sterker nog ik ben van een guestlist geschrapt om te voorkomen dat ik alsnog zou afreizen met 't risico afgebeult te worden. Voorlopig laat ik de hardstyle events voor wat ze zijn om dat soort acties te voorkomen en dat is geen loze praat. Boeit me trouwens ook niet want ik kom nog op genoeg events buiten NL. :)
Dat Cris zo onnoemelijk boos op mij is heb ik maar aan 1 iemand te danken en dat ben jijzelf. Ik heb nog nooit 1 kwaad woord over hem gerept op mijn site en dan mag je al mijn 28152 posts nazoeken.
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat hij daadwerkelijk wat zou doen want daarmee zet een artiest zichzelf onnoemelijk voor paal. Het zijn meer de mensen eromheen die door valse geruchten inspiratie opdoen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 21:12:
Jup dat vind ik inderdaad vervelend maar ik laat me geen dingen toebedelen zonder een weerwoord te kunnen geven dus vandaar

Jij staat wel voor je principes he :lol:

Als je zelf weet dat je zo in elkaar zit, hoe kan je iemand anders hier dan op berispen? :S

Artiest {SHOWLIST artist 48873, 23791}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC REMS op zondag 22 juni 2008 om 21:03:
Ran-d river of sound

preview?
Waarschuw beheerder
Ik weet dat WJ het tot in het oneindige beantwoorden van posts als geen ander beheerst en dat is precies de reden waarom dit verhaaltje nog steeds doorloopt

We zouden eigenlijk samen een boek moeten schrijven Martijn. Mijn oneindige teksten en jouw oneindige fantasie, dat moet toch een succes worden (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 21:00:
Vind het wel uiterst vermakelijk om te lezen

Ik moet serieus nodig plassen, maar ik ben pas op de helft van de discussie :|
Waarschuw beheerder
wat saai dit zeg,, ik weet nog wel een leuk discussie punt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op zondag 22 juni 2008 om 21:17:
Ik moet serieus nodig plassen, maar ik ben pas op de helft van de discussie

Inhouden! Ik heb ook dorst, maar ik wacht nog even met drinken halen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 22 juni 2008 om 21:16:
We zouden eigenlijk samen een boek moeten schrijven Martijn. Mijn oneindige teksten en jouw oneindige fantasie, dat moet toch een succes worden

Liever niet..
Waarschuw beheerder
We zouden eigenlijk samen een boek moeten schrijven Martijn. Mijn oneindige teksten en jouw oneindige fantasie, dat moet toch een succes worden

Ik heb er nog wel mooie foto's bij! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 21:14:
Als je zelf weet dat je zo in elkaar zit, hoe kan je iemand anders hier dan op berispen? :S

Dit is een uitzonderingssituatie :) Ik maak van de gelegenheid gebruik om wat standpunten over te brengen, lijkt me wel op z'n plaats.

We zouden eigenlijk samen een boek moeten schrijven Martijn. Mijn oneindige teksten en jouw oneindige fantasie, dat moet toch een succes worden (l)

34 weken paalzitten in Fryslân lijkt me spannender.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 21:33:
Ik maak van de gelegenheid gebruik om wat standpunten over te brengen, lijkt me wel op z'n plaats.

Daar heb jij normaliter je website toch voor?

Ga je me nog vertellen wat die veeg uit de pan nou precies inhield? :D
Waarschuw beheerder
Kindertjes, ontopic lijkt me beter.
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
het enige dat ik hier scrollend zie staan is:

blablabla

zo, heb alweer genoeg bijgedragen :)
Waarschuw beheerder
oooh die discussie:O:P...

gister nog goed los gegaan op tatti:D..
wat een heerlijke vent is ut:D..

khad ut nie eens in de gaten ineens hing je om me nek!!:p dus:respect: voor tatanka:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 21:19:
Inhouden!

telaat :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Vooruit de laatste dan.

Uitspraak van ZVEN op zondag 22 juni 2008 om 21:10:
Euhm. Jij mag me best uitleggen waar je het nu over hebt eigenlijk :lol:
(Ik hoop niet dat je bedoeld dat je me eens van je website gebannen hebt, dan ga ik echt stuk hier :roflol: )

Nee Martijn. Ik reageer hier, en overal waar het nodig is zo, omdat jij toegewijde mensen het leven zuur maakt met valse beschuldigingen etcetera, waarbij je ook nog eens je website voor gebruikt als spreekbuis.

Dát stoort mij, en dáárom reageer ik.

Neuh dat was een PB-discussie hier op PF. Je bent inmiddels niet meer geblokkeerd trouwens dus voel je vrij dan hoeven de anderen zich niet zo meer te storen.

Het is zinloos om een beschuldiging te plaatsen als die niet terecht is, daarbij zie ik ze eerder als feiten maar dan vallen we weer terug op het initiële punt.
Ik gebruik mijn website waar ik hem voor wil gebruiken, het immers mijn website. Zolang onrecht en corruptie zegevieren is het in het belang van de hardstyle liefhebber om te weten wat zich daar afspeelt.
En als ik dat volledige verhaal op een rijtje heb zal ik het absoluut niet schromen om het in 26 talen op 50 wereldwijde fora te verspreiden van Peru tot Singapore tot Nieuw-Zeeland. Wat ik daarmee bereik? Behalve een gevoel van rechtvaardigheid weinig, maar het ontneemt me niet de zin om het toch te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 21:44:
Het is zinloos om een beschuldiging te plaatsen als die niet terecht is, daarbij zie ik ze eerder als feiten

En daar heb ik je.

Dat jíj ze eerder als feiten ZIET, wil nog niet zeggen dat het ook feiten ZIJN.

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ongetwijfeld ja, toch denk ik dat ik hem iets beter ken (en nu niet gaan zaniken dat ik daarmee pats). Nee uiteraard brengt hij daarover niets in de openbaarheid en dat heb ik zelf ook niet gedaan, je komt alleen zelf met het argument in dit topic.
Het begon mensen op te vallen dat Tat, Zat & Act amper nog op Q events geboekt werden en dat kun je niet op mij afrekenen.

Ik zanik helemaal nergens over, ik gaf al aan dat 't mij niks zegt hoor, we zijn allemaal mensen. En natuurlijk viel dat mensen op ja, dat ze niet op Defqon stonden. En het valt ze nu op dat ze alledrie weer op Q-BASE draaien. Dus waar lullen we over.

Absoluut niet. Sterker nog ik ben van een guestlist geschrapt om te voorkomen dat ik alsnog zou afreizen met 't risico afgebeult te worden. Voorlopig laat ik de hardstyle events voor wat ze zijn om dat soort acties te voorkomen en dat is geen loze praat. Boeit me trouwens ook niet want ik kom nog op genoeg events buiten NL.

:D Heb jij het nu over die E-Fect? Dit meen je serieus of niet? Wie zou jou daar in godesnaam moeten hebben komen afbeulen?

Dat Cris zo onnoemelijk boos op mij is heb ik maar aan 1 iemand te danken en dat ben jijzelf. Ik heb nog nooit 1 kwaad woord over hem gerept op mijn site en dan mag je al mijn 28152 posts nazoeken.
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat hij daadwerkelijk wat zou doen want daarmee zet een artiest zichzelf onnoemelijk voor paal. Het zijn meer de mensen eromheen die door valse geruchten inspiratie opdoen

:D Hij vindt (en dat heeft 'ie je zelf gezegd) dat je een negatieve kutsite hebt en dat je vals over z'n collega's spreekt. En kwaad, hij moet eerder om je lachen. :D Waist of time voor hem. En ECHT jongen, wanneer zet je dit debiele idee nou eens uit je hoofd? Je doet net of ik met die gast getrouwd ben en hij van mij een hekel aan jou moet hebben want anders krijgt 'ie met de deegroller om z'n oren. :D Hij is de laatste op deze aardbol die zijn mening laat afhangen van een ander. Als je 'm ook maar een beetje zou kennen (en dat beweer je toch?) zou je beter weten.

Uitspraak van ScuL op zondag 22 juni 2008 om 21:33:
34 weken paalzitten in Fryslân lijkt me spannender.

Waar kan ik je aanmelden? (l)