Mag ik dan als voorbeeld de afgelopen XXlerator noemen? Trance Generators waren vroeger DE Italiaanse helden, zelfs nog op Q-Base 2004 toen ik mn eerste stapjes in de hardstyle scene zette. Afgelopen zaterdag stonden ze op XXlerator en nu worden ze afgezeken tot en met, terwijl ze zijn blijven doen wat ze toen ook al deden... Lijkt mij niet dat de mensen van Q-Base 2004 en de mensen van afgelopen zaterdag XXlerator dezelfde zijn dan... En dan kun je zeggen dat dat maar een klein groepje is, maar het is voor mij wel tekenend voor de hele scene eigelijk
Ten eerste was het tijdstip waarop ze draaiden gewoon volkomen misplaatst. Dat is een keuze vanuit de organisatie die ik iig niet begreep en zo velen met mij. Ten tweede, ja het leek er idd verdomde veel op dat ze precies datgene deden wat ze 5 jaar terug ook al deden
Hey, je moet voor de gein nog eens durven om met bonten beenwarmers naar een feest te gaan, dan heb je gelijk 80 reacties onder je foto met "dat dat echt niet meer kan". En wie werkt er nog met Windows Millennium?
Vertel mij eens, waarom moet het muziek dan zo anders zijn? Sjemig man, jullie lijken soms echt net een stel bejaarden. Terwijl jullie nog piepkuikens zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 18:31:
En waar is q-dance mee gestopt? Érg jammer
Stoppen doe je op de climax. En dat was al lang niet meer het geval. Er is ook geen Qontatc meer. Ook geen TeQnology. Daar heb ik ook om gejammerd destijds, maar nu begrijp ik het een stuk beter. En daarbij, met de overkill die we hier in NL hebben zoek je zo 20 andere soortgelijke feesten uit.