Partyflock

Forumonderwerp · 892671
92 volgers · 3548673x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 7 april 2008 om 18:32:
Mag ik dan als voorbeeld de afgelopen XXlerator noemen? Trance Generators waren vroeger DE Italiaanse helden, zelfs nog op Q-Base 2004 toen ik mn eerste stapjes in de hardstyle scene zette. Afgelopen zaterdag stonden ze op XXlerator en nu worden ze afgezeken tot en met, terwijl ze zijn blijven doen wat ze toen ook al deden... Lijkt mij niet dat de mensen van Q-Base 2004 en de mensen van afgelopen zaterdag XXlerator dezelfde zijn dan... En dan kun je zeggen dat dat maar een klein groepje is, maar het is voor mij wel tekenend voor de hele scene eigelijk

Ten eerste was het tijdstip waarop ze draaiden gewoon volkomen misplaatst. Dat is een keuze vanuit de organisatie die ik iig niet begreep en zo velen met mij. Ten tweede, ja het leek er idd verdomde veel op dat ze precies datgene deden wat ze 5 jaar terug ook al deden :D

Hey, je moet voor de gein nog eens durven om met bonten beenwarmers naar een feest te gaan, dan heb je gelijk 80 reacties onder je foto met "dat dat echt niet meer kan". En wie werkt er nog met Windows Millennium?

Vertel mij eens, waarom moet het muziek dan zo anders zijn? Sjemig man, jullie lijken soms echt net een stel bejaarden. Terwijl jullie nog piepkuikens zijn. :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 18:31:
En waar is q-dance mee gestopt? Érg jammer

Stoppen doe je op de climax. En dat was al lang niet meer het geval. Er is ook geen Qontatc meer. Ook geen TeQnology. Daar heb ik ook om gejammerd destijds, maar nu begrijp ik het een stuk beter. En daarbij, met de overkill die we hier in NL hebben zoek je zo 20 andere soortgelijke feesten uit.
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 7 april 2008 om 18:49:
Ten eerste was het tijdstip waarop ze draaiden gewoon volkomen misplaatst. Dat is een keuze vanuit de organisatie die ik iig niet begreep en zo velen met mij. Ten tweede, ja het leek er idd verdomde veel op dat ze precies datgene deden wat ze 5 jaar terug ook al deden

Het tijdstip snap ik wel degelijk; TG komen uit Italië en zijn één á twee keer per jaar in Nederland... Toch logisch dat je ze dan prime-time zet?

En over die stijl, die is nog steeds hetzelfde idd:) Doen precies waar ze zin in hebben, ook al krijgen ze er minder boekingen door... En daar kunnen heel veel artiesten nog een flink voorbeeld aan nemen(Y)
Vertel mij eens, waarom moet het muziek dan zo anders zijn?

Omdat muzieksmaak, hoe raar het ook klinkt, opgelegd wordt door de grotere maatschappijen (bij pop, bij hip-hop, bij dance), en mensen er zelf voor kiezen om beenwarmers aan te doen naar een feest...
In Nederland volgt iedereen precies de stappen die The Prophet en/of Zany zetten, toevalig hebben ze allebei een label en dus bepalen hun wat de mainstream hardstyle is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 7 april 2008 om 18:55:
Het tijdstip snap ik wel degelijk; TG komen uit Italië en zijn één á twee keer per jaar in Nederland... Toch logisch dat je ze dan prime-time zet?

:D Nou de primetime was al voorbij. Toen draaiden Zatox & Tatanka. En je kijkt toch naar de opbouw van zo'n avond? eerst zo'n ragchick laten openen en dan uren later weer hel4emaal terug in het aantal BPM's, dan kun je er donder op zeggen dat een zaal stilvalt.

Uitspraak van Ryfle op maandag 7 april 2008 om 18:55:
Omdat muzieksmaak, hoe raar het ook klinkt, opgelegd wordt door de grotere maatschappijen (bij pop, bij hip-hop, bij dance), en mensen er zelf voor kiezen om beenwarmers aan te doen naar een feest...
In Nederland volgt iedereen precies de stappen die The Prophet en/of Zany zetten, toevalig hebben ze allebei een label en dus bepalen hun wat de mainstream hardstyle is...

:D Mode wordt niet bepaald door de grote ontwerpers wil je zeggen? Mensen zijn kuddedieren, op alle vlakken. En een Britney Spears spreekt nu eenmaal meer mensen aan dan een Marilyn Manson en een Tiesto spreekt meer mensen aan dan een DJ Smurf en een Zany spreekt meer mensen aan dan een DJ IkZitOpMnZolderkamertje.

Je HOEFT toch niet naar Mainstream muziek te luisteren? Ik luister ook geen mainstream hardcore. Niet omdat het mainstream is maar het is gewoon niet mijn stijl. Maar ik luister blijkbaar wel naar mainstream hardstyle :D Het zal me bommen wat de rest van de wereld vind, ik heb m'n eigen smaak en ik vind iets mooi of niet mooi, om het even of de rest van de wereld er nu naar luistert of helemaal niemand.
Artiest {SHOWLIST artist 78292, 21125}
Waarschuw beheerder
donateur
jullie lijken soms echt net een stel bejaarden. Terwijl jullie nog piepkuikens zijn

:lol: (y)
Waarschuw beheerder
Ach lieve Jacky, ik denk dat de discussie vrij zinloos wordt want wij zullen het toch nooit eens worden over bepaalde zaken8) Mss kunnen we gewoon beter een keer een biertje doen op een feest ipv te discussieren;)
Artiest {SHOWLIST artist 57249, 63289}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC REMS op maandag 7 april 2008 om 17:43:
1, Alpha2 ft MC rems In time
2, Ran-d My Sound http://www.youtube.com/watch?v=jJ4r5CWrKAU
3. 2-sidez - Fuck it
4, Ran-d - Fade to grey

Die moge vrijdag wel langs kome van mij daar in Wijchen ;) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op maandag 7 april 2008 om 16:12:
Like a war 'cause I'm hard...I represent god!!

Like a wall :P
Waarschuw beheerder
Stoppen doe je op de climax.

WJ, je lult echt poep :lol:

Dan hadden ze met heel veel andere feestjes ook al moeten stoppen :roflol:
Het blijft een discussie, waar we toch nooit uitkomen. De een vindt dit, de ander vindt dat. Punt. :)
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
aan iedereen die hier discussies voert...

OFFTOPIC!!!! :frusty:

zin in in qontrol top 5:P

1. 2 best enemies - phases (tby romantic mix)
2. the pitcher - karma
3. josh & wesz - fuckin posers
4. d-block & s-te-fan - stronger
5. donkey rollers - last city on earth
Waarschuw beheerder
donateur
01 Warphole (y)
02 Dj Duro - My Style is Dutch
03 Bass Modulators - The Cube
04 Alpha² - Nowhere to Hide
05 Dj Zany - Volt
Waarschuw beheerder
Net besloten toch maar naar In Qontrol te gaan :cheer:
Waarschuw beheerder
1: Brennan Heart - Memento
2: 2 Best Enemies - Phases
3: 2-Sidez - Fuck It
4: Josh & Wesz - House Muzik
5: Deepack - Turn Up The Heat
Waarschuw beheerder
heel slim maat.;). binnenkort maar ff een bakkie doen? :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
En wie werkt er nog met Windows Millennium?

Die heb ik over geslagen.

En beenwarmers ook..

Uitspraak van Ryfle op maandag 7 april 2008 om 19:16:
ik denk dat de discussie vrij zinloos wordt

Dit is leuk om te lezen :D
Toen ik SOWIESO las wist ik al da het mis ging :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 7 april 2008 om 19:30:
Het blijft een discussie, waar we toch nooit uitkomen. De een vindt dit, de ander vindt dat. Punt. :)

maar daarom kan een discussie nog wel mooi en interessant zijn B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op maandag 7 april 2008 om 19:55:
maar daarom kan een discussie nog wel mooi en interessant zijn

Klopt idd B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 7 april 2008 om 17:41:
Dat komt denk ik vooral omdat deze scene best klein is en het altijd dezelfde mannen zijn die producties op de markt brengen. En dan bestaat de harde kern ook nog eens uit gasten die de hele dag door niks anders doen dan die muziek draaien. En ook nog de godganse dag op YouTube zitten te luisteren. Dan krijg je wel een overkill ja.

In plaats van altijd het probleem maar buiten jezelf neer te leggen (en met je voingertje naar die producers te wijzen... wat ook zo zinloos als de neten is in een topic als dit. Mail zo'n gast dan, spreek 'm aan, doe er wat mee!) kun je ook bij jezelf denken, wat kan ik hier aan doen? Ik bedoel, iedere scene heeft z'n hypes. Waait vanzelf wel weer over en dan komt er weer wat anders. :) Dat hoor je juist zo goed bij Hardstyle vind ik, hoe die muziek in een paar jaar helemaal veranderd is.

Ik vind het niet slecht (die hardstyle versie van dat coldplay nummer van Beholder vind ik best wel :kwijl: ) maar het leuke is er na 1 keer wel af..

Uitspraak van Djazper op maandag 7 april 2008 om 18:02:
Die duistere vette hardstyle tracks

Jij vind duister vet.. Ik vind melodie en dergelijke niet kut, integendeel zelfs.. Maar ik heb liever niet dat ze elke 80's 90's hit gaan verhardstyle'en..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ran-d My Sound http://www.youtube.com/watch?v=jJ4r5CWrKAU

Zo dan! Dikke meuk._O_.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Inshock Events
Artiest Vidolic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op maandag 7 april 2008 om 19:58:
Uitspraak van Djazper op maandag 7 april 2008 om 18:02:
Die duistere vette hardstyle tracks

:respect:
EN OF dat vette hardstyle is!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 20:01:
Ran-d My Sound http://www.youtube.com/watch?v=jJ4r5CWrKAU

Zo dan! Dikke meuk.

zekers te weten! Vortex draaide die zaterdag nog in de Matrixx :bounce:

Ik blijf er wel bij dat die 2-sidez-Afraid ook nog steeds een knaller is:P

edit: Nog ene Jarno in dit topic?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. Frontliner - Warphole/Spacer :respect:
2. 2 Best Enemies - Phases
3. Wildstylez - Revenge
4. Zatox - So High
5. A-Lusion - In Trouble
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZVEN op maandag 7 april 2008 om 19:57:
Que?

Explosion in 't Hiernaast(die kleine tent)

Ist altijd wel waard om bezoekje langs te brengen.
Dit keer Partyraiser als guest :)
Maar daarvoor draaien Audio Scientists, Bassjunky, Burnin' Diazz en Ran-D nog wat lekkere Hardstyle setjes :)

Waarschuw beheerder
Dat voorproefje van I Will Growl klinkt ook veelbelovend. Nogmaal hou ik niet zo van die breaks, maar deze bouwt wel lekker op. En wat een vette reverse daarna. Deze gaat wel knallen op IQ.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die kicks in de nieuwe plaat van Builder :kwijl: Asociaal hard B)B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Spana op maandag 7 april 2008 om 20:20:
Die kicks in de nieuwe plaat van Builder Asociaal hard

:O waar heb jij die gehoord dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Spana op maandag 7 april 2008 om 20:23:
Matrixx zaterdag

:D En wie heeft die dan gedraaid volgens jou? Of heb jij het over de Zatox remix van Money Talks, Bullshit Walks?
Waarschuw beheerder
ik meende dat TBY hem draaide aangezien die plaat exact dezelfde sounds had als Her Voice. Of is dat niet mogelijk? Zatox Remix van MTBW lijkt me stug eerlijk gezegd omdat ie er in de verste verte niet op leek ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Spana op maandag 7 april 2008 om 20:31:
ik meende dat TBY hem draaide aangezien die plaat exact dezelfde sounds had als Her Voice. Of is dat niet mogelijk? Zatox Remix van MTBW lijkt me stug eerlijk gezegd omdat ie er in de verste verte niet op leek

Hij heeft wel de nieuwe Tuneboy gedraaid. Maar niet de nieuwe Builder. En nu ik terugdenk, die Zatox remix is ook niet gedraaid. Want dat had ik nl. nog aan 'm gevraagd, of ik die gemist had (was iets later binnen en heb 't begin van hun set gemist). Dus ik denk echt dat jij de nieuwe Tuneboy bedoelt.

Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op maandag 7 april 2008 om 20:43:
Wtf ?

Zie TBY Top 10 ;)
Waarschuw beheerder
Argh, die moet ik echt horen!

Het origineel is echt vet :kwijl:!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 7 april 2008 om 20:47:
Dus ik denk echt dat jij de nieuwe Tuneboy bedoelt.

nee die bedoel ik zeker niet, want die herken ik wel :9 Waarom zou hij die nieuwe Builder niet gedraaid kunnen hebben? Ff afwachten op de release dan maar, kijk ik dan wel of het hem was of niet ;)
Waarschuw beheerder
I Love the Track:

Davide Sonar - My Immortal (L)!

Do you know somethin' more about thiz track?
Is it only a Tool or will it be released ?
Waarschuw beheerder
will be released somewhere in 2009 !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 7 april 2008 om 18:44:
Zo heeft HHZ het bijv ook gedaan... En dan kom je dr idd

dat is de enige manier om er te komen
en niet naar 1 keer opgeven
dus het falen van nieuwe dj's is niet te wijten aan vriendjespolitiek of aan slechte producties
maar een gebrekkige instelling van de dj's

Uitspraak van A-Plexx (D) op maandag 7 april 2008 om 21:21:
I Love the Track:

Davide Sonar - My Immortal !

Do you know somethin' more about thiz track?
Is it only a Tool or will it be released ?

you love the track but you don't even know its a track?

ontopic
dbstf - part of the hard
a-lusion - voodoo
a-lusion - in trouble
Tatarola ft Darook MC - insane
hhz - scantraxx reloaded part 2(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 7 april 2008 om 21:28:
dus het falen van nieuwe dj's is niet te wijten aan vriendjespolitiek of aan slechte producties

te zwaar oneens B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op maandag 7 april 2008 om 19:40:
zin in in qontrol top 5:P

1. 2 best enemies - phases (tby romantic mix)
2. the pitcher - karma
3. josh & wesz - fuckin posers
4. d-block & s-te-fan - stronger
5. donkey rollers - last city on earth

Ga ik in mee (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 7 april 2008 om 21:28:

Gast jij praat zoveel poep. Niet normaal wat er uit jouw mond komt :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley3x0 op maandag 7 april 2008 om 19:52:
binnenkort maar ff een bakkie doen?

Lijkt me duidelijk :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Spana op maandag 7 april 2008 om 21:19:
nee die bedoel ik zeker niet, want die herken ik wel Waarom zou hij die nieuwe Builder niet gedraaid kunnen hebben? Ff afwachten op de release dan maar, kijk ik dan wel of het hem was of niet

Die heeft 'ie niet gedraaid, geloof me maar ;) Hij heeft wel een nieuwe track van A-lusion gedraaid, kan 't zijn dat je die bedoelt misschien? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 21:42:
Gast jij praat zoveel poep. Niet normaal wat er uit jouw mond komt

ach tjah, de 1 vind het poep, de ander niet
ik denk dat er te weinig dj's doorkomen omdat ze er te weinig achteraan zitten, omdat ze na 1 a 2x een demo insturen en 2x geweigerd worden dat ze het dan al opgeven...
terwjil hhz het ultieme voorbeeld hier eigenlijk van is, die bleef maar zeuren, zeuren en insturen, en toen kreeg die ze optreden... en kijk nu maar is waar die staat...
blijven proberen en blijven zeuren loont in dit geval denk ik wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op maandag 7 april 2008 om 21:49:
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 7 april 2008 om 21:47:
dj's

producers

tja tis maar net hoe he, een dj die door wil breken zal toch proberen met een eigen track doro te breken (tenminste neem ik aan, klinkt voo rmij het meest logisch)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Spana op maandag 7 april 2008 om 20:31:
ik meende dat TBY hem draaide aangezien die plaat exact dezelfde sounds had als Her Voice. Of is dat niet mogelijk? Zatox Remix van MTBW lijkt me stug eerlijk gezegd omdat ie er in de verste verte niet op leek

klone - dragons lair (builder mix) toevallig?
Waarschuw beheerder
afterweekend top 5je (A)

1. 2 best enemies - Phases (L)
2. Zany & Tatanka - Running scared? of perfection ?.. volgens mij hoorde ik zoiets in de lyrics afgelopen zaterdag,, maar hij beukte lekker :D
3. Donkey rollers - the last city on earth :)
4. Cherrymoon traxx - Acid dream (prophet remix)
5. D&S - Evolutionz

Zany had zo'n lekker setje ...woesh :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VJ Vidolic op maandag 7 april 2008 om 20:10:
edit: Nog ene Jarno in dit topic?

Leipe Shit Ouwe is jarno
weet niet of we het over dezelfde hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sir_Pyro op maandag 7 april 2008 om 21:58:
2. Zany & Tatanka - Running scared? of perfection ?.. volgens mij hoorde ik zoiets in de lyrics afgelopen zaterdag,, maar hij beukte lekker

Tat'n'Zat - Scary Track;)
Waarschuw beheerder
1 Alpha twins - Nowhere to hide
2 Brennan heart - Memento
3 Donkey rollers - The last city on earth
4 Wildstylez - Revenge/Truth
5 Frontliner - Warphole

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lovin' the hardstyles op maandag 7 april 2008 om 21:47:
ach tjah, de 1 vind het poep, de ander niet
ik denk dat er te weinig dj's doorkomen omdat ze er te weinig achteraan zitten, omdat ze na 1 a 2x een demo insturen en 2x geweigerd worden dat ze het dan al opgeven...
terwjil hhz het ultieme voorbeeld hier eigenlijk van is, die bleef maar zeuren, zeuren en insturen, en toen kreeg die ze optreden... en kijk nu maar is waar die staat...
blijven proberen en blijven zeuren loont in dit geval denk ik wel

Gast, jij baseert je verhalen ook helemaal nergens op, je gist maar wat en dan zeg je ja dat is mijn mening. Zo kan je alles wel jouw mening noemen, zoek maar eerst de feiten en ga dan een oordel geven.