Partyflock

Forumonderwerp · 892671
93 volgers · 3530536x bekeken
Waarschuw beheerder
+41-37
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op maandag 2 februari 2009 om 20:15:
Vraag ik me ook af, Heb je m zitten stalken tijdens het producen?

Ik niet:p maar ik weet niet of ik me bron mag noemen.
Waarschuw beheerder
Boeit me verder ook geen flikker, get hit is niet zijn enige dikke track :kwijl:.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Get Hit zou toch eerst onder Floorcrushers uit komen ? (o.a. Danny), en nu is het Crypsis...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 20:19:
t Hit zou toch eerst onder Floorcrushers uit komen ? (o.a. Danny), en nu is het Crypsis...

Ja klopt, dat komt er dus nog is bovenop. En je hoor toch zo dat die andere tracks ook gewoon Angerfist zijn? En het is logisch dat hij niet optreedt onder Crypsis, want dan moet hij dus weer een masker dragen, en het maakt toch geen fuck uit wat voor masker hij draagt, het zal altijd worden gekoppeld aan Angerfist, dus is het moeilijk om Crypsis er dan als puur Hardstyle uit te laten komen. (dit was dan mijn idee, ik weet het ook niet:p)

Artiest {SHOWLIST artist 27802, 64059, 42366}
Waarschuw beheerder
donateur
Ook maar keer top 5je droppen!

1. Troubleboy-Haunted
2. Headhunterz-Fear Of Darkness
3. 2-Sidez-God
4. Troubleboy-Creation
5. Southstylers-In De Strieel
:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op maandag 2 februari 2009 om 20:23:
En je hoor toch zo dat die andere tracks ook gewoon Angerfist zijn?

Nee aangezien Crucifier ook hardcore produceert..

En het is logisch dat hij niet optreedt onder Crypsis, want dan moet hij dus weer een masker dragen

Logica van lik me lul.. :\

en het maakt toch geen fuck uit wat voor masker hij draagt, het zal altijd worden gekoppeld aan Angerfist,

Wtf? Beholder word toch ook los gezien van Neophyte, Max Enforcer word ook los gezien van Evil Activities en Ballistic word ook los gezien van Panic..

Waarschuw beheerder
1 t/m 5

Bruno Power meets Dark Oscillators - Research Future :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartyStartert :facepalm: op maandag 2 februari 2009 om 20:30:
Logica van lik me lul..

Nou nou nou, zijn ook kleine kinderen op het forum he?
Waarschuw beheerder
Logica van lik me lul.. :\

Danny draagt altijd een masker? Ik vraag mezelfs af of er foto's van hem zonder masker zijn?

Wtf? Beholder word toch ook los gezien van Neophyte, Max Enforcer word ook los gezien van Evil Activities en Ballistic word ook los gezien van Panic..

Ja maar als iemand met een masker optreedt is dat wel ff anders dan een gezicht. Je legt veel makkelijker een link.
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van daan:) op maandag 2 februari 2009 om 20:42:
Ja maar als iemand met een masker optreedt is dat wel ff anders dan een gezicht. Je legt veel makkelijker een link.

redje heeft ook een masker.. maar je ziet hem ook met zn gezicht:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lanoz op maandag 2 februari 2009 om 20:47:
redje heeft ook een masker.. maar je ziet hem ook met zn gezicht

Redje is dan ook een dikke eindbaas pur sang !
Waarschuw beheerder
Danny draagt altijd een masker? Ik vraag mezelfs af of er foto's van hem zonder masker zijn?

Ja maar dat wil toch niet zeggen dat hij altijd een masker op moet hebben?

Veel hardstylerts vinden Angerfist niks geloof ik.. Ik denk dat het positief zou zijn als hij gewoon zijn gezicht zou laten zien. Maar los daarvan, ik geloof gewoon niet dat Crucifier helemaal niks aan die tracks heeft gedaan :).
Waarschuw beheerder
donateur
Ja klopt, dat komt er dus nog is bovenop. En je hoor toch zo dat die andere tracks ook gewoon Angerfist zijn? En het is logisch dat hij niet optreedt onder Crypsis, want dan moet hij dus weer een masker dragen, en het maakt toch geen fuck uit wat voor masker hij draagt, het zal altijd worden gekoppeld aan Angerfist, dus is het moeilijk om Crypsis er dan als puur Hardstyle uit te laten komen. (dit was dan mijn idee, ik weet het ook niet:p)

Begin een beetje moe van je te worden, dit is Angerfist niet en zal 't ook nooit zijn. Crucifier (Crypsis) heeft idd weleens meegedaan aan die liveacts bij Angerfist, maar de ware Angerfist (Danny Masseling) heeft hier helemaal niets mee te maken. Crucifier maakt zelf ook hardcore, heeft een track gemaakt met Angerfist (Broken Chain), die lui hebben gewoon veel contact met elkaar, daarom misschien dat 't spul wat op elkaar lijkt.
Waarschuw beheerder
Grzegorz Luzynski aka Crypsis doet zijn producties zelf. lees het interview maar op q-dance. En ja danny masseling en Grzegorz zijn goede vrienden.
Waarschuw beheerder
donateur
mensen hier die een kutdag hebben gehad? rijbewijs niet gehaald?
teen gestoten? boterham met de belegde kant op de grond gevallen?
even een oppepper:

Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Boeit ook niet toch B) als het maar heldentracks zijn:9

Overigens zei Sasha zelf dat ie met Danny gemaakt is 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net lekker geknald op de atletiek vereniging, zany's fusion of sound album kneiterhard aan onder t krachttraine B) en als toetje nog ff Crypsis dr achteraan (L) bankdrukken was nog nooit zo makkelijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ruudvaneijk op maandag 2 februari 2009 om 21:14:
mensen hier die een kutdag hebben gehad? rijbewijs niet gehaald?
teen gestoten? boterham met de belegde kant op de grond gevallen?
even een oppepper:

die was gister in reportage op sbs xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Inferno op maandag 2 februari 2009 om 21:03:
lees het interview maar op q-dance

er woorden wel vaker dingen in die intervieuws gezegd die niet kloppen:P mja boeiend :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hans :bier: op maandag 2 februari 2009 om 21:20:
die was gister in reportage op sbs

had ik ook gezien;)..met weeman en die grote rus ofzo:lol: die arm was gewoon nog breder als dat ventje:lol:damn hij was echt klein

iig hier is veel gespamt in een paar uur tijd:;)
Waarschuw beheerder
Lache dat tatanka op Xqlusive per ongeluk sonic sabotage er op gooit ipv get hit op het begin
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Sid op maandag 2 februari 2009 om 21:21:
er woorden wel vaker dingen in die intervieuws gezegd die niet kloppen:P mja boeiend :D

Inderdaad, niet alles wat geschreven word is waar.
Waarschuw beheerder
donateur
Vinyl top 5:
1. Bruno Power - Mandala
2. Crypsis - Crypisstatement
3. Headhunterz - Fear Of Darkness/A New Day
4. Killer Clown - Tormented/Silentium
5. Showtek - Party Lover/Dominate Down under mixes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op maandag 2 februari 2009 om 21:34:
Inderdaad, niet alles wat geschreven word is waar.

ik ben altijd eerlijk hoor B)
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op maandag 2 februari 2009 om 19:32:
HÉT perfecte voorbeeld!!

Alpha2 @ Qrimetime 2005...:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jones op maandag 2 februari 2009 om 21:56:
Alpha2 @ Qrimetime 2005...

ik pleit nog altijd voor een jones @ qlimax met carnavals knallers :bier: !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fatal inc. op maandag 2 februari 2009 om 22:06:
ik pleit nog altijd voor een jones @ qlimax met carnavals knallers :bier: !

**ASS-KISS-ALERT!!**

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op maandag 2 februari 2009 om 22:06:
ik pleit nog altijd voor een jones @ qlimax met carnavals knallers !

Ja hoor...
Uitspraak van Lanoz op maandag 2 februari 2009 om 22:08:
**ASS-KISS-ALERT!!**

Nogal :D hiero een bakje [____] voor je kwijl!
Waarschuw beheerder
Ach zal ik dan een Top5'je doen om Marcell' blij te maken :P

1. The R3bels - Keep the rhythm (verrek ja dat is 'm, kon niet op de naam komen,. WAT een lekkertje! :bounce: (l)
2. Technoboy - Ti Sento (eigenlijk nog steeds op 1 en dara zal 'ie het komende jaar ook wel blijven :D maar dat wordt zo saai :P )
3. Wildstylez - Music Or Noize (2009 wordt het jaar van Wildstylez, dat kan niet anders!)
4. Headhunterz - The Fear Of Darkness (ik zit nog steeds te wachten tot 'ie een keer een kutplaat maakt, ik vind ze echt allemaal vet! :bounce: )
5. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanzarismo op maandag 2 februari 2009 om 21:26:
Lache dat tatanka op Xqlusive per ongeluk sonic sabotage er op gooit ipv get hit op het begin

Ik had meer t idee dat hij Sonic Sabotage wou draaien maar dat er iets verkeerd ging, en dat hij toen maar Get Hit draaide.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ryfle op maandag 2 februari 2009 om 21:15:
Overigens zei Sasha zelf dat ie met Danny gemaakt is 8)

:yes:

Top 5je:

1. The Vision - The Switch
2. DJ Yoz - Moon Stompin'
3. d'Stylerz - Just A Freak (Just A Freq Remix)
4. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Edit)
5. Psyko Punkz - Overcupping
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 2 februari 2009 om 22:35:
eigenlijk nog steeds op 1 en dara zal 'ie het komende jaar ook wel blijven maar dat wordt zo saai

Ja daaaaag het jaar is net begonnen!

Waarschuw beheerder
Technoboy - Ti Sento

Vind de mid erg vet, maar de climax doet me eigenlijk heel weinig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Svensation B) op maandag 2 februari 2009 om 22:40:
Jones, de nieuwe Janine :lol:

hahaa owhh shit..

wouter, sorry man... je bent de lul :flower:
Waarschuw beheerder
Staan trouwens 2 'I Will Growl' achtige trackjes in m'n Top5. Damn wat hebben ze bij saifam toch weer een heldenprocudt afgeleverd wat nu dus eigenlijk gekopieerd wordt (waar niets mis mee is want beide tracks die ik noem vind ik geniaal!)

En ben er nu ook gelijk uit, ik kon niet kiezen welke track ik nou de vetste vond van 2008...

Nog een Top5'je dan? Voor Marcell'?

Mijn Top5 van 2008

1. Tuneboy - I Will Growl (Omdat ik nergens zo hard op losgegaan ben. Al vanaf de eerste keer dat ik 'm hoorde op hard Bass, die vocalen zijn zooooo vol overtuiging, de lyrics zijn geweldig, er zit emotie in die track, ik voel 'm!!! Hij klopt gewoon, zo vol overtuiging als die chick zingt 'you're gonna love me! I'm not going!' en dan vervolgens die gruwelijke melodie, die dikke mids die erin zitten, alles past, alles klopt. Vooruit dan, ik ben eruit, dit was 'm!!!)

2. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song) Omdat alleen Technoboy in staat is om zo'n tekst/origineel uit te kiezen en er dan vervolgens zoiets van te maken. Het was echt wel iets nieuws, deze track is echt muziek. Een song. Twee keer een break en de manier waarop die tweede break erin klapt, een geniale melodie, en dit is de plaat die in 2008 het beste gewerkt heeft vind ik op de dansvloer.)

3. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix) (Onnodig om dat verder uit te leggen ;) )

4. Project One - The Story Unfolds (Gewoon gruwelijk. Die belletjes, die melody, die mids, alles klopt gewoon. Ik vind het echt de vetste Project One track!)

5. Technoboy - The Next Dimensional World (Qlimax Anthem) (Ik kan er niks aan doen :D maar ook deze TBY productie mag niet ontbreken. Vind 't het vetste Qlimax anthem so far, hij heeft er echt zijn touch aan gegeven, ik vind de melodie echt een van de sterkste melodieen van afgelopen jaar en die schreeuw met dat Qliiiiimaaaaaaxxxx!!!! is echt briljant)

En op nr. 5 t/m 100 komen er nog een heeeeeeleboel waar ik niet uit kan of wil kiezen. maar vooruit, dit waren toch wel m'n juweeltjes ja. Ik wist al vanaf 1 januari dat Rage erin zou staan en ik wist nu ook al vanaf 1 januari dat dit jaar ti Sento in m'n Top5 gaat eindigen. Mark my words b) (l)

Zo, nu ben ik maar liefst 2x on-topic geweest, ik ben er zelf van in shock :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 22:42:
Ja daaaaag het jaar is net begonnen!

Ja, en dus? Jij wordt toch ook niet 20x per jaar verliefd? Ik althans niet. Als het al gebeurt, dan zit het goed. En dan blijft zoiets me bij. Zoals ik dat vorig jaar had met Rage, en het jaar daarvoor met Vita. In beide gevallen wist ik, Top5 materiaal. Omdat het dus zo vaak niet voorkomt dat ik ZO enthousiast ben. Enhtousiast ben ik over het algemeen wel, maar in deze mate, dat ik er echt tranen van in m'n ogen krijg, dat gebeurt niet vaak. Dus ik weet wel genoeg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 2 februari 2009 om 22:46:
Vind 't het vetste Qlimax anthem so far

Dan ga ik toch echt voor Deepack - The Prophecy.. das pas een track :lol:
Waarschuw beheerder
Wildstylez - Music Or Noize (2009 wordt het jaar van Wildstylez, dat kan niet anders!)

Zeker, maar dat vond ik van dit jaar ook wel , mij heeft ie echt overtuigd. Held!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvO op maandag 2 februari 2009 om 23:02:
Deepack - The Prophecy..

samen met Science & Religion dan ga ik akkoord(Y)
Waarschuw beheerder
1. The R3bels - Growl
2. The R3bels - Keep The Rhythm
3. Plasmaravers - Bust A Move
4. Plasmaravers - Synergy
5. get hit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 2 februari 2009 om 22:53:
Ja, en dus? Jij wordt toch ook niet 20x per jaar verliefd? Ik althans niet. Als het al gebeurt, dan zit het goed. En dan blijft zoiets me bij. Zoals ik dat vorig jaar had met Rage, en het jaar daarvoor met Vita. In beide gevallen wist ik, Top5 materiaal. Omdat het dus zo vaak niet voorkomt dat ik ZO enthousiast ben. Enhtousiast ben ik over het algemeen wel, maar in deze mate, dat ik er echt tranen van in m'n ogen krijg, dat gebeurt niet vaak. Dus ik weet wel genoeg

Oke wist ik niet. Anyway ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat we nog 10 maanden te gaan hebben, en vond het knap dat je dan al weet dat er niks beters meer komt dan dat. Ik bedoel misschien komen er nog wel meerdere juweeltjes die het overtreffen. U never know (F)
Artiest D-Rom
Waarschuw beheerder
Deepack - The Prophecy

`
Die is niet te overtreffen, alhoewel
Uitspraak van daan:) op maandag 2 februari 2009 om 23:03:
Science & Religion

er wel bij in de buurt komt.

1.Builder - Her Voice (HHZ Remix)
2.Project One - Rate Reducer (HHZ Remix)
3.Citizen - If I Say Stop
4.Wildstylez - Music Or Noize
5.Crypsis Feat. Sasha F. - Get Hit

Waarschuw beheerder
Deepack - The Prophecy

Met afstand ja (y)
Waarschuw beheerder
dat ik er echt tranen van in m'n ogen krijg

Ik ga ook altijd huilen van liedjes.... Ohwnee toch niet....
Waarschuw beheerder
Ja, en dus? Jij wordt toch ook niet 20x per jaar verliefd? Ik althans niet. Als het al gebeurt, dan zit het goed. En dan blijft zoiets me bij. Zoals ik dat vorig jaar had met Rage, en het jaar daarvoor met Vita. In beide gevallen wist ik, Top5 materiaal. Omdat het dus zo vaak niet voorkomt dat ik ZO enthousiast ben. Enhtousiast ben ik over het algemeen wel, maar in deze mate, dat ik er echt tranen van in m'n ogen krijg, dat gebeurt niet vaak. Dus ik weet wel genoeg

word jij verliefd op plaatjes jacky :p?
ik vaak op dames.. maar smaken verschillen he ;)
ik vind februari nog iets te vroeg om zoiets te zeggen, maar als ik hoor hoe enthousiast jij dr over bent snap ik t aan de andere kant. oh en I will growl op 1 is (Y)! die luister ik ook denk wel 10x per dag!

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 23:09:
Anyway ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat we nog 10 maanden te gaan hebben, en vond het knap dat je dan al weet dat er niks beters meer komt dan dat. Ik bedoel misschien komen er nog wel meerdere juweeltjes die het overtreffen.

denk heleboel juweeltjes, van Wildstylez, Crypsis, A2 records en Tatanka B) ik voel het:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het jaar van Wildstylez

Al vanaf 2007, en still going B)
Waarschuw beheerder
Project One - The Story Unfolds, Ik vind het echt de vetste Project One

X2, Die melodie is gewoon zooo vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Vind 't het vetste Qlimax anthem so far

Niets beter dan Sciene & Religion i.m.o. :D Sowieso mijn favo melodie all-time...
Blijf erbij dat mede door die plaat het gebruik van transponerende climax-kicks populair is geworden...:yes:
laatste aanpassing