Partyflock

Forumonderwerp · 892553

Waarschuw beheerder
Vertel eens waarom JIJ nu juist zo eengoede DJ bent..
Waarschuw beheerder
donateur
Jongeee, respect my skillz b)
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
And you know it baby B)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb lef! en ik gooi al mn passie dr in:P
verder weet ik natuurlijk precies wat vette platen zijn en ik ben oz o muziekaal.......

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Ik kan alles wat tiesto ook kan, fuck it! 1, 10, 100 draaitafels, scratchen, beatmixen, maakt niet uit. Fuck it weet je!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:53:
100 draaitafels

man, ik heb pas geleden gedraaid met 200 draaitafels B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:54:
man, ik heb pas geleden gedraaid met 200 draaitafels

nou, ik toevallig met 400 :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RyanM. op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:56:
nou, ik toevallig met 400 :[

nee Ryan, je was dronken en je zag driedubbel ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan alles wat tiesto ook kan, fuck it! 1, 10, 100 draaitafels, scratchen, beatmixen, maakt niet uit. Fuck it weet je!

:x

I've got the skills weet je? 8)

Waarschuw beheerder
Je kan een goede dj zijn of niet. Je moet er gewoon voorzorgen dat je er sweer in krijgt !!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:59:
nee Ryan, je was dronken en je zag driedubbel

.....m... O ja :$

Maar toch was het een wereldset :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jongeeeeee!! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RyanM. op dinsdag 8 augustus 2006 om 16:08:
Jongeeeeee!! :[

je sloot inderdaad af met een Offensive-plaat ja B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op dinsdag 8 augustus 2006 om 16:09:
je sloot inderdaad af met een Offensive-plaat ja

Maar wel op de 111e draaitafel in de mix B)
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
als ik dat vertel, ben ik bang dat mijn idee gestolen wordt

Waarschuw beheerder
Geloof niet dat je jezelf een goede DJ kunt noemen. Doe gewoon je ding en laat andere maar zeggen of je goed bent of niet...
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:20:
Geloof niet dat je jezelf een goede DJ kunt noemen. Doe gewoon je ding en laat andere maar zeggen of je goed bent of niet...

:yes:
Waarschuw beheerder
cause i fokking rock the place :O Hell yeah ;)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, ze hebben respect veur de skillzzzz!
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Waarschuw beheerder

you go boy (y)

Je weet toch fawaka !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fruitcake op woensdag 9 augustus 2006 om 01:08:
Uitspraak van Just-D op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:53:

you go boy

Je weet toch fawaka !!

Aaaaaaiiightttt B) Ik weet vriend (Y)

Fawaka terug :vaag:
Waarschuw beheerder
omdat ik red bull drink terwijl ik draai

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent een goede DJ, als je je brood belegd met kattenbrokken, en vervolgens in een mini-rokje alles in 1 hap op weet te eten, zonder wasbenzine te drinken!

Dan ben je een GOEDE DJ! :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 51010, 40348}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 10:53:
Je bent een goede DJ, als je je brood belegd met kattenbrokken, en vervolgens in een mini-rokje alles in 1 hap op weet te eten, zonder wasbenzine te drinken!

Dan ben je een GOEDE DJ!

Doet dat eens voor dan :roflol:
Waarschuw beheerder
ik heb de gave voor een goeie opbouw. ow dank u god
Waarschuw beheerder
Mensen moeten gewoon respecteren dat je skills hebt !

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
simpel..

ben ik niet

maar mijn tracklisting is gewoon te übergeil

Waarschuw beheerder
Het is idd moeilijk om dat te zeggen....iedereen vind zijn /haar stijl top! Volgens mij gaat het erom dat je je eigen ding blijft doen.....zolang je dat je dat doet, hou je volgens mij je eigen stijl.....Maar stop jezelf niet in een hokje.....draai wat je wilt en draai wat je goed vind....de ene voelt dit natuurlijk veel beter aan dan de ander....dus de vraag wie is goed......ja...Laat het publiek het maar beslissen.....Maar zorg wel dat je inteligente muziek draait...ik bedoel....wijk af van de standaard sounds.....(doe je dat wel.....maak er een topset van!! )

Pfoe...meer heb ik niet te zeggen gasten

Waarschuw beheerder
mijn stijl is dope..

aleen mijn mixskills niet (4 maanden :P)
iemand fuseren :P
Waarschuw beheerder
Omdat ik ook klassiek gitaar speel :-P
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 10 augustus 2006 om 22:57:
simpel..

ben ik niet

maar mijn tracklisting is gewoon te übergeil

Vind ik nou ook :P, van mezelf dan althans

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 23:07:
Volgens mij gaat het erom dat je je eigen ding blijft doen.....zolang je dat je dat doet, hou je volgens mij je eigen stijl

Klopt wel, maar je zal je in mijn optiek toch wel aan moeten passen aan je publiek. Tenminste, als hetgeen jij draait en de "boodschap" die jij hiermee probeert over te brengen niet in de smaak valt. Je staat er toch voor HUN en als die "inteligente muziek" niet het beoogde effect heeft zal je het toch over een andere boeg moeten gooien...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op dinsdag 8 augustus 2006 om 16:41:
Uitspraak van Adriaan V op dinsdag 8 augustus 2006 om 16:01:
Je moet er gewoon voorzorgen dat je er sweer in krijgt !!

wat??????

Anthrax denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 10 augustus 2006 om 23:22:
iemand fuseren

:yes: koop jij de herrie, regel ik dat het een goede miks wordt...(Y)
Waarschuw beheerder
Ik ben gewoon DE beste DJ, mensen hebben me alleen nog niet ontdekt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 16:01:
Je moet er gewoon voorzorgen dat je er sweer in krijgt

een zweer? waarin?

Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik dat nog vertellen :p zie je toch meteen als ik binnenkom dat ik de beste ben :p
Waarschuw beheerder
omdat ik kleiner ben dan de rest :d
Waarschuw beheerder

Pcies :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ben vet goed want ik ben al 2,5 maand bezig. Wie wilt een DJ battle doen? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MichelHartogNL op zondag 13 augustus 2006 om 23:21:
Wie wilt een DJ battle doen?

Is dit een uitdaging???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 00:18:
Is dit een uitdaging???

LIJKT het op een uitdaging??? :devil:
Waarschuw beheerder
Ik ben de beste dj waarom ?? euh ik scratch alle platen een elkaar van een tiésto productie zo in een noisekick :roflol: respect my skill

Waarschuw beheerder
Een betere DJ dan jezelf bestaat er niet...

Klinkt egoïstisch, maar het is gewoon zo :P DJ's kunnen wel goed zijn, maar ze zullen jou nooit kunnen overtreffen.
Er zal geen enkele DJ ter wereld net die plaatjes op die manier en in die volgorde zoals jij het 100% vet vindt voor je kunnen draaien. Denk daar maar eens over na ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben geen goede dj dat is echt voor stinkende honden

Waarschuw beheerder
Turntable Tony...Idd...vanzelfsprekend..........anders begin je er niet aan toch.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 19:48:
Er zal geen enkele DJ ter wereld net die plaatjes op die manier en in die volgorde zoals jij het 100% vet vindt voor je kunnen draaien.

Geloof mij dat kunnen ze wel ;)
Waarschuw beheerder

dan kan jij waarschijnlijk dus echt niet wat Jeff Mills kan ;)

Jeff Mills De Lord Of The Turntables niemand maar dan ook echt (niemand) kan aan hem tippen...
Artiest Faint
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RamPag3 op maandag 14 augustus 2006 om 22:52:
dan kan jij waarschijnlijk dus echt niet wat Jeff Mills kan ;)

Jeff Mills De Lord Of The Turntables niemand maar dan ook echt (niemand) kan aan hem tippen...

Nou ja... als je bv
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=4330442
en dan Jeff Mills (live in Club Lek 14-11-2001) beluistert... dan heb jij wel een lage pet op van iedereen als niemand daar aan kan tippen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zal geen enkele DJ ter wereld net die plaatjes op die manier en in die volgorde zoals jij het 100% vet vindt voor je kunnen draaien. Denk daar maar eens over na

:no:

Waarschuw beheerder
en toch is het zo! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RamPag3 op maandag 14 augustus 2006 om 22:52:

Jeff mills is wel steengoed ja... maar of niemand aan hem kan tippen is iets anders.
Waarschuw beheerder
tja dat weet ik dus niet, ik draai gewoon helemaal schijt denk ik

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:13:
en toch is het zo!

gewoon niet mee eens,en zijn zoveel dj's die echt technisch veel beter zijn dat jezelf

of je bent zelf een grote naam, maar als ik naar nosferatu,partyraiser of the viper zit te kijken van dichtbij, kunne weinig dj's daar aan tippen, met uitzondering van de grote namen dan
Waarschuw beheerder
mjah 2 platen door elkaar krijgen gelijk laten lopen dat kan bijna iedereen....
Maar probeer jij maar is zo als jeff Mills ffe 5 decks gelijk te laten lopen en dan alle kanalen open en 2 meter afstand nemen en 1 minuut lang met je handen over mekaar staan kijken ;)

Waarschuw beheerder
Omdat ik nog super jong ben (15 jaar) en ik dus nog toekomst heb, al die andere DJ's zijn al in de twintig dus heb ik voordeel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:03:
Omdat ik nog super jong ben (15 jaar)

wouty???

Waarschuw beheerder
wouty??? snap nie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindfuck op dinsdag 15 augustus 2006 om 22:15:
gewoon niet mee eens,en zijn zoveel dj's die echt technisch veel beter zijn dat jezelf

of je bent zelf een grote naam, maar als ik naar nosferatu,partyraiser of the viper zit te kijken van dichtbij, kunne weinig dj's daar aan tippen, met uitzondering van de grote namen dan

het gaat niet alleen om het technisch draaien, de platenkeus en opbouw zeggen ook veel. Op het moment dat iemand je zou vragen om de tracklist van je favoriete setje op te noemen, zal geen enkele dj dat zo draaien behalve jezelf. Dat is waar het mij om ging in voorgaande posts. Natuurlijk neemt het niet weg dat je vaak ook een nummer langs hoort komen waarbij je zoiets hebt van oja, die is ook wel vet eigenlijk.

Tevens heb ik genoeg talenten gehoord die echt niet minder draaiden dan grote namen. Is ook logisch, als jij een overgang maakt die goed is en vet klinkt, dan kan een grote naam dat echt niet beter omdat er niets te verbeteren valt aan die overgang.
Al valt dit laaste eigenlijk buiten de strekking van dit forumonderwerp ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Een betere DJ dan jezelf bestaat er niet...

Klinkt egoïstisch, maar het is gewoon zo DJ's kunnen wel goed zijn, maar ze zullen jou nooit kunnen overtreffen.
Er zal geen enkele DJ ter wereld net die plaatjes op die manier en in die volgorde zoals jij het 100% vet vindt voor je kunnen draaien. Denk daar maar eens over na

Mwa...... Ben ik niet echt met je eens.. Kijk naar de Skilzz die sommige hebben..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 11:20:
Tevens heb ik genoeg talenten gehoord die echt niet minder draaiden dan grote namen. Is ook logisch, als jij een overgang maakt die goed is en vet klinkt, dan kan een grote naam dat echt niet beter omdat er niets te verbeteren valt aan die overgang.

Daar moet ik je gelijk in geven ;)
Ook al genoeg talenten gehoord die beter draaien als grote namen :)
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
omdat ik mezelf ben en blijf.. en ben niet MEER als andere mensen...:d en ook gewoon hier op pf zeg wat ik denk.... en qua draaien... ik doe wat ik moet doen niet meer of minder:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij is het uiteindelijk allemaal een kwestie van tijd.....
hoe langer je bezig bent en hoe meer je oefent hoe dieper je mixen worden.....naarmate je minder aandacht nodig hebt voor het strak houden van je mixen en je platen beter leert kennen en ze vaker gemixt hebt hou je steeds meer tijd over om diepte aan je mix te geven....ik merk dat althans bij mezelf dat ik naarmate ik langer draai steeds meer aandacht over heb om de mixen dieper en langer te maken...
ik vind verder geen concessies doen ook erg belangerijk...ik draai ook wel eens een hitje of een populaire plaat maar dat is meer om na een diepe mix weer even een glimlach op de gezichten te zetten...een moment van herkenning voor het publiek....maar ik draai wat ik goed vind en niet wat het publiek vraagt...ik denk dat je als dj je publiek moet opvoeden...en niet de meestgedraaide platen moet draaien...
gasten zoals jeff mills zijn zo goed omdat ze al 20 jaar geoefend hebben denk ik...en ze waren er als eersten mee bezig....jah dan haal je dat niveau....is verder voor weinigen weggelegd...er zijn nu heeeel veeeel mensen met draaien en mixen bezig...als je niet produceert kan je tegenwoordig zowiezo al inpakken....beetje jammer wel...want er zijn genoeg ammateurs die ook veel skills en diepgang in hun sets hebben....maarja wat maakt dan dat je er uiteindelijk komt.....ik weet het niet.....ambitie....ik heb al een vak ....volgens mij is het vooral ook een kwestie van op de juiste tijd en plaats door de juiste mensen gehoord worden....een beetje mazzel moet je hebben...hoe dan ook.....keep them wheels spinning:woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 12:10:
volgens mij is het uiteindelijk allemaal een kwestie van tijd.....
hoe langer je bezig bent en hoe meer je oefent hoe dieper je mixen worden.....naarmate je minder aandacht nodig hebt voor het strak houden van je mixen en je platen beter leert kennen en ze vaker gemixt hebt hou je steeds meer tijd over om diepte aan je mix te geven....ik merk dat althans bij mezelf dat ik naarmate ik langer draai steeds meer aandacht over heb om de mixen dieper en langer te maken...
ik vind verder geen concessies doen ook erg belangerijk...ik draai ook wel eens een hitje of een populaire plaat maar dat is meer om na een diepe mix weer even een glimlach op de gezichten te zetten...een moment van herkenning voor het publiek....

Mee eens ;)

maar ik draai wat ik goed vind en niet wat het publiek vraagt...ik denk dat je als dj je publiek moet opvoeden...en niet de meestgedraaide platen moet draaien...

Niet mee eens , wij vragen ook wel is platen aan en dan zijn het nog vaak onbekende...
terwijl we weten dat de dj hem wel op plaat heeft maar dan draait hij liever hitjes......

ik vin dat je ook wel een beetje aan het publiek moet denken hun betalen nou ook eenmaal voor een feest....
Laatste tijd beginnen de grotere namen ook steeds kutter te draaien...
de 1ste paar dj's denk je nog bij je eigen zo van zozo lekkere nummers goede mixing leuk avondje maar dan...kom er een dj die echt alleen maar kut nummers ga draaien dan zie dat de mensen meer stil gaan staan en dat er steeds meer naar zaal 2 gaan of gewoon naar huis gaan omdat de sfeer er dan ineens af gaat.

ik weet best dat je wordt betaald om te draaien maar aangezien de mensen toch ook voor hun entree of kaartje moeten betalen,vind ik zelf toch ook wel als ze een plaat aanvragen het ook gedraaid moet worden.

gasten zoals jeff mills zijn zo goed omdat ze al 20 jaar geoefend hebben denk ik...en ze waren er als eersten mee bezig....jah dan haal je dat niveau....is verder voor weinigen weggelegd...er zijn nu heeeel veeeel mensen met draaien en mixen bezig...als je niet produceert kan je tegenwoordig zowiezo al inpakken....beetje jammer wel...want er zijn genoeg ammateurs die ook veel skills en diepgang in hun sets hebben....

Feit :)