Kaasouffle's
Chips
Rosé
Mn hond
Mn schatje
mn zusjes
geld
mn edelsteen
me l'oreal happy derm dagcreme
lee stafford wax
vriendinnen
en vast nog wel een paar dingen
Mijn moppie, kim, kirsty, mn tweelingzus, mijn ouders en zusje!
En k kan niet zo lang zonder de paarden
School/werk ik kan namelijk echt niet lang thuis zitten
en ik ben graag onder de mensen
sinaasappelsap, muziek, mijn bed, mijn slippers, mijn pyama, mijn mp3 speler, mijn pc, muziek, pindakaas van de Supah da Boer, mijn stamkroeg, biertje op z'n tijd, ondergoed kopen, en m'n ouders en broers en zusjes. En m'n eigen huis is me toch ook wel heel erg dierbaar!
Liefde
(Veel verschillende soorten liefde mogelijk)
ete,drinke,telefoon,pc,nicotine,vriendjes en vriendinnetjes,lieve mensjes,me vader en me moeder enneh ik kan ook niet zonder chocolaaa
Zo veel dingen
laatste aanpassing
HEeeeeeeeeeeeeel veel dingen
donateur
De zon (met stip op #1), alle vriendjes en vriendinnetjes, mn rust, mn bed, muziek, feestjes, mn auto en fiets, mn portemonnee, ouders, broerlief, kleding, water, zuurstof, vakantie..
hardcore
eten (chocola)
Red Bull
spanning
design
vrijheid
Labelioline
Mevr Prada
het besef dat ik kan beschikken over wat ik bezit
toekomstperspeciteven
pf en pb's
laatste aanpassing
Ik kan niet zonder mijn telefoon, sigaretten en mijn pinpasje.
En het meest belangrijke mijn dochtertje! Zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten.
mijn zoontje en de mensen die ik lief heb, ouders, zus/zwager, vrienden en me vriend.
en zou niet zonder werk kunnen, zou gek worden om gewoon elke dag dom thuis te zitten. Verder kan alles me gestolen worden.
mn vriend
telefoon
muziek
ijs
pinpas
auto
M'n schatje,sigaretten ,telefoon en geld
aandacht, vriend(inn)en, familie, auto
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 20:55:
Herrie
maar die is gelukkig altijd bij me in de buurt als ik dat nodig vind
als ik hem roep,... is hij er gelijk voor me,... maar ik verwaarloos echt het contact met hem
maar dat gaat nu echt veranderen
lsd is geweldig !!! .
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 22:30:
een narcist?? whahaha..ook? is mijn lijstje zo gek dan? een mens is een sociaal wezen en kan niet zonder anderen en aandacht van anderen, don't you think so?
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 23:48:
Me paardje, me poessiecat, me moeder
Geld, telefoon en liefde
Me kind! Ben alles voor dr gaan geven zorg al 3 jaar voor dr leven kan me geen leven zonder haar voorstellen de liefde die ik voor haar voel zit diep.
Ik zal er voor zorgen dat ze goed terrecht komt voor zover in mijn macht ligt en dat ze gelukkig blijft!
Haar wil ik nooit en never verliezen zij is mij alles!!
sex..
drugs..
house-music..
ouders
kids
vriend
mijn bescherm-engel
auto
en mobiel
heeeey uitkijke wa ge zegt maat!!!
da is mn vriendinneke
maar eh
mn zoon/familie/mn gestofeerde loempia
mn vrienden
laptopke
vitamine X
en wa snelle
en zoals mn naam t al verraad!!!
adriaan mag thuis blijven,maar BASSIE moet ook mee
Zonder haar zou m'n leventje denk ik in elkaar gaan storten Wil er nie aan denken als er iets met haar zou gebeuren of als ik haar liefde kwijt zou raken
mijn eiguh auto, lekker alleen erin rijduh, liefst op snelweg, enigste plaats waar ik me '' echt '' thuis voel, kei hard de muziek aan, lekker rij-uh, echte vrijheid