ziekste horror film allertijden is nu zonder twijfel Hostel
The texas chainsaw masacre!
feit is: hoe meer bloed hoe minder eng de film is.
the entity
Toen ik klein was heb ik ook een vette trauma gehad van Stephen King's IT.
Als ik hem nou kijk vind ik het een lachertje, maar toen der tijd
Durfde gewoon bijna niet meer onder de douche
http://www.mastersofhorror.nl/jenifer.html
Toen ik klein was heb ik ook een vette trauma gehad van Stephen King's IT.
Als ik hem nou kijk vind ik het een lachertje, maar toen der tijd
Durfde gewoon bijna niet meer onder de douche
schijnt van wel,tenminste zoiets dan...
Was iemand die mensen met een kettingzaag vermoordde en dan iéts deed met hun huid...
zag meer tieten dan slachtingen
maar iemand zei waar gebeurt.
dan zal het wel zo zijn.
ook een vette film..Ed Geintje
Duidelijk?
het werd mij ook maar verteld dat het waar gebeurt was. maar dat verhaal wat jij verteld lijkt niet op het verhaal van the texas chains. msc.
klopt ja,maar vond alleen het eerste deel mooi.
de rest was matig....
is overigens een aantal weken na het derde deel op mysterieuze wijze omgekomen.
wat is op myserieuze wijze ?
kan van alles zijn. en wat bedoel je ermee ?
vind jij het vreemd en onverklaarbaar ?
gewoon een serieuze vraag, is niet om lomp te doen hoor
Doe niet zo lomp man
Nee ik weet het niet maar na het derde deel is ze overleden op jonge leeftijd. Omdat ze in Poltergeist speelde was dat al vaag genoeg.
Nee ik weet het niet maar na het derde deel is ze overleden op jonge leeftijd. Omdat ze in Poltergeist speelde was dat al vaag genoeg.
Verder zal ze "gewoon" dood gegaan zijn, neem ik aan.
Carol-Anne (meisje in de tv.... "There here") is overigens een aantal weken na het derde deel op mysterieuze wijze omgekomen.
net als De Johnsons (Nederlandse horror)
is wel al n hele ouwe.. Poltergeist , ik denk dat als je hem nu kijtk at ie echt super tegenvalt omdat ze vroeger nog niet zo ver in de special effects waren die film is ergens uit 1986 ofzo... maar heb ik altidj n classic horror gevonden
is wel al n hele ouwe.. Poltergeist , ik denk dat als je hem nu kijtk at ie echt super tegenvalt omdat ze vroeger nog niet zo ver in de special effects waren die film is ergens uit 1986 ofzo... maar heb ik altidj n classic horror gevonden
Neej het is niet waar gebeurd het is gebasseerd op een serie moordenaar (Ed Gein). Deze probeerde zijn dode moeder tot leven te wekken, toen dit niet lukte heeft hij van haar huid een pak gemaakt. Verder heeft hij veel vrouwen vermoord en van de lichaamsdelen versieringen gemaakt voor in zijn huis etc. Denk aan: Tepels aan elkaar genaaid zodat het een riem werd en drinkbekers van schedels gemaakt. (Tevens is Ed Gein inspiratie bron geweest voor silence of the lambs, mede omdat ook hij delen van zijn slachtoffers opat)
Gisteren The Dark gekeken
Gisteren "The Descent" gekeken..
Vandaag gezien. Ik had van "The Dark" iets meer verwacht.
"The Descent" is na The Ring en Saw eindelijk weer een echte knaller!!!laatste aanpassing 23 augustus 2006 03:37
Welke horrorfilm vindt je tot nu toe het beste?
Kan je mij die ook aanraden?
Ja het is maar net waar je van houdt...hou je meer van Spanning horror of gewoon vieze gore horror.
Dat was een hele slechte van Stephen King. Net als dat vervolg dat er op kwam.laatste aanpassing 30 augustus 2006 12:58
ikzelf vond em persoonlijk niet zoveel aan, door jou Tes had ik er hoge verwachtingen van maar viel beetje tegen dus haha
Is er nu niet een horrorfilm van nederlandse bodem uitgebracht?
Heeft iemand die al gezien?
de lift en Amsterdamned moeten horrorfilms voorstellen.
Ik kan me trouwens ook nog een "horror" film herinneren dat zich afspeelt in de veluwe ergens maar weet alleen de titel niet meer
dat zijn oude films... we hebben het nu over een nieuwe film... zag zostraks nog hoe die heette ergens maar nu weer vergeten...
film is nu in de bios dacht ik
Jij bedoelt waarschijnlijk doodeind, die draait nu in de bios.
Maar er zijn toch nog best veel horrorfilms van nederlandse bodem.
Heeft iemand die al gezien?
hadden we t nu over die nieuwe
hills have eyes zeker goed!!!
Evil Dead 1 & 2 blijf ik echt goed vinden.
Uitspraak van BrunetJuh op vrijdag 1 september 2006 om 18:30:
Braindead is echt superrr
Army of darkness
ik wil the omen zien...weet iemand wanneer die op DVD uitkomt?laatste aanpassing 4 oktober 2006 01:40
House of 1000 Corpses
Dat is echt een zieke film.
Hoe bedenken ze het.
texas chainsaw masacare is dat nou waar gebeurt ?
een vriendin zei van wel maar ik weet het niet hoor.
Neej het is niet waar gebeurd het is gebasseerd op een serie moordenaar (Ed Gein). Deze probeerde zijn dode moeder tot leven te wekken, toen dit niet lukte heeft hij van haar huid een pak gemaakt. Verder heeft hij veel vrouwen vermoord en van de lichaamsdelen versieringen gemaakt voor in zijn huis etc. Denk aan: Tepels aan elkaar genaaid zodat het een riem werd en drinkbekers van schedels gemaakt. (Tevens is Ed Gein inspiratie bron geweest voor silence of the lambs, mede omdat ook hij delen van zijn slachtoffers opat
die oostblokkers ja
die zijn echt ziek en gevoelloos