Partyflock

Forumonderwerp · 889999

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=0000d1da0001afafd9eec9691a0181bc98]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod16.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E

Terwijl de hitte Nederland overspoelt gaat het feesten onverminderd voort, tal van festivals en feesten sieren elk weekend op en eigenlijk hoef je, je geen moment te vervelen als je dat niet wilt. Feesten in het zonnetje op festivals is heerlijk, maar ook het s'nachts uitgaan en dan om vijf, zes uur snachts zo zonder jas naar buiten lopen heeft zijn charmes. Wanneer de zon schijnt voel je je meestal een stuk beter en al zal het zo zijn dat je de afgelopen weken de hitte weleens vervloekt hebt, straks in de donkere wintermaanden zul je wellicht nog vaak terugdenken aan deze hete dagen en zwoele nachten. Dawn of Dance's D.D.O.D. dendert ook onverminderd voort en vier augustus is het tijd voor de volgende editie: D.D.O.D. - HeartBlood in café De Trappist in Amsterdam waar de temperatuur eveneens tot ongekende hoogte zal stijgen door de hartverwarmende Harddance die er gedraaid zal gaan worden.

Afgelopen editie, D.D.O.D. - Flower Fantastic, knalden de Harddance beats uit de boxen en drukten de DJ's allemaal op hun geheel eigen wijze hun stempel op deze nacht: The Dawn opende kort, maar funky, waarna MvDJ een speciale pre-Dance Valley set van anderhalf uur neerzette, vanwege het feit dat hij 15 juli op Dance Valley in de Hard Area zou staan. Het publiek kreeg op deze D.D.O.D. een heerlijk voorproefje dat zeker naar meer smaakte en MvDJ schotelde zijn publiek de zaterdag daarna op Dance Valley inderdaad een bijzonder lekkere set voor. Derde DJ van die avond was de uit de UK afkomstige Batch die de Trappist volledig op zijn kop zette met zijn mix van UK Hardhouse en UK Hardtrance, tijdens zijn twee uur durende set was het vrijwel onmogelijk om stil te blijven staan. Aan Raine tenslotte de eer om de nacht af te sluiten en hij deed dit dan ook met een ware muzikale explosie van Harddance die het publiek tot de laatste minuut deed dansen en moe, maar voldaan om half vier naar huis deed gaan.

Ook op vier augustus is het de bedoeling dat het dak er weer af gaat in De Trappist en de volgende DJ’s zullen op D.D.O.D.HeartBlood klaar staan: The Dawn, X-Force, Roan en Raven.
The Dawn zal de nacht weer gaan openen met een mix van funky muziek, techno invloeden en af en toe een wat steviger plaatje om de partypeople langzaam in de stemming te laten komen voor de rest van de nacht.
Om half twaalf is het tijd voor een maar liefst twee uur durende set van X-Force, deze uit Den Haag afkomstige DJ stond inmiddels al op High Quality, Impulz Festival 2005, Hardhouse! en Round Bass om er maar even een paar te noemen. Of het nou om openen gaat of het knallend afsluiten van een feest, X-Force heeft al menigmaal laten zien dat hij van vele markten thuis is.

Als derde deze avond staat Roan op het programma, die zijn debuut zal maken op deze D.D.O.D. met een energieke set waarin UK Hardhouse, Hardtrance en NRG gecombineerd zullen worden. Roan draait nu een jaar of twee en draaide aanvankelijk veel samen met C-Real thuis, zijn liefde voor Hardhouse begon toen hij JP hoorde in de Celebration Studios en zijn voorbeelden zijn onder andere JP, Captain Tinrib, BK en Tom Harding. Vorig jaar had hij zijn eerste optreden voor publiek in Café Maxim op Maximal Power, waar hij met gierende zenuwen na Fausto draaide, de zenuwen waren echter absoluut niet nodig geweest en hij zette een lekkere set neer. Laatste act van deze avond zal tenslotte Raven zijn met een wel heel speciale set: liefhebbers van hard en snel zullen zeker aan hun trekken komen met zijn speciale (FI)NRG set, zoals hij er ook al eentje neerzette vorig jaar in juli samen met MvDJ. Freeform en een tikkeltje Hardcore zullen de ingrediënten zijn voor het laatste uur van D.D.O.D. Natuurlijk is de avond pas compleet als MC Budha zijn vocale begeleiding geeft op zijn geheel eigen en onnavolgbare wijze.

2006 zal nog vele verrassingen in petto hebben voor Dawn of Dance's D.D.O.D., zo zijn er plannen om 'on tour' te gaan en ook eens in het zuiden van het land een D.D.O.D. te geven, zodat de liefhebbers van de Harddance uit die regio ook eens een keer lekker dicht bij huis kunnen feesten. Ook zijn er plannen om een samenwerking aan te gaan met een Engels feest in de toekomst, D.D.O.D. is nog niet van te plan te stoppen voorlopig. Een concept ontstaan uit pure liefde voor Harddance, om meer avonden/nachten te creëren voor de liefhebbers van de Harddance, Dawn of Dance is net begonnen en niet van plan om te stoppen.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken. Let op! deze editie begint D.D.O.D. weer om 22:30 in plaats van 22:00 en zal tot 03:30 gaan duren.

De draaitijden van D.D.O.D. nog even op een rij:

[img width=337 height=450 cacheid=000000360007c8355059d8b11a0181bc98]http://i7.tinypic.com/212finb.jpg[/img]

22:30 - 23:30 The Dawn

[img width=678 height=452 cacheid=000000360007c864da4599321a0181bc98]http://i7.tinypic.com/212fjmc.jpg[/img]

23:30 - 01:30 X-Force

[img width=640 height=480 cacheid=000342280007c88d5fe149241a0181bc98]http://i7.tinypic.com/212flns.jpg[/img]

01:30 - 02:30 Roan

[img width=660 height=465 cacheid=0003423a0007c8b4b66e24a21a0181bc98]http://i7.tinypic.com/212fm1t.jpg[/img]

02:30 - 03:30 Raven

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a0181bc98]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

Other Upcoming Dawn of Dance events

D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Third Pleasure 1st of September Cafe De Trappist Amsterdam

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution- First Impression
D.D.O.D. - Lost In Love
D.D.O.D. - Just Come
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Second Coming
D.D.O.D. Borderline Presents Out Of The Blue
D.D.O.D. - Sacred Of Summer
D.D.O.D. Borderline Invites UK Hardgrooves The UK Reunion
D.D.O.D. - Flower Fantastic
D.D.O.D. Presents Blue Friday

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a0181bc98]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]
The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a0181bc98]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de verandering ben ik een keertje van de spreekwoordelijke partij :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou wat een toeval Kjell! Ik ook :D

Na maaaaanden van afwezigheid, zal ook ik de Trappist weer eens met een bezoekje gaan vereren op 4 augustus.

Ben benieuwd of de biertjes nog steeds zo lekker smaken als voorheen :bier:

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Vette line up!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm... Eens kijken...
Zal ik dan ook? ;)
donateur
ja, ja, ja, ja :cheer: :cheer:

A very goodmorning to everyone :cheer:

Kwam mijn bed echt bijna niet uit :gaap: maar gelukkig lukte het uiteindelijk toch wel :roflol:

Shoobedoooooo

Lalalalala

Joehoe de hoehoe

Morgen al lekker weekend en heb nu al zin in uitslapen :x

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeest*

It's a feeling that I can't resist no more :lief:
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Check this out !
I'm gonna diss you right now !
Check diss you right now !

Ik zeg maar zo , Ik zeg niets :X :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op donderdag 27 juli 2006 om 15:55:
Ik zeg maar zo , Ik zeg niets

Wees verstandig, neem de fiets?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 27 juli 2006 om 16:59:

Verstang, Ik ? Denk het niet

;P
Waarschuw beheerder
donateur
Als het niet te warm is, kom ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als wij er allemaal zijn, met goede muziek, wordt het sowieso een hete avond toch?! O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 26 juli 2006 om 22:47:
Ben benieuwd of de biertjes nog steeds zo lekker smaken als voorheen

Gaat helemaal goed komen:yes: En anders stappen we wel over op de rosé, witte wijn of sambuca:D

Uitspraak van Sonic-XL op donderdag 27 juli 2006 om 08:27:
Zal ik dan ook?

Tuurlijk ben je er ook bij! Je mag tenslotte reefje niet missen:lief:

Uitspraak van CeLL op donderdag 27 juli 2006 om 16:59:
Uitspraak van ®aven op donderdag 27 juli 2006 om 15:55:
Ik zeg maar zo , Ik zeg niets

Haha..;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus anouk komt ook ? (L)
Waarschuw beheerder
Yep! Kom je aan moedigen hoor.Hoorde dat je lekker gaat knallen:bounce: Zin in:)
Waarschuw beheerder
mag ik op de gastenlijst?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op donderdag 27 juli 2006 om 22:37:

Jij spaart ook zeker bandjes ; Jij wilt zo'n member bandje of niet ? :P
Waarschuw beheerder
nee ik spaar geen bandjes :P
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 27 juli 2006 om 19:42:
Als wij er allemaal zijn, met goede muziek, wordt het sowieso een hete avond toch?! O:)

ssst niet aan Rober vertellen anders komt ie niet meer ;)

Uitspraak van ®aven op donderdag 27 juli 2006 om 22:19:
Dus anouk komt ook ? (L)

Uitspraak van nou!kie op donderdag 27 juli 2006 om 22:33:
Yep! Kom je aan moedigen hoor.Hoorde dat je lekker gaat knallen:bounce: Zin in:)

:cheer: gezellig :cheer:

Uitspraak van Paxlie op donderdag 27 juli 2006 om 22:37:

Jij altijd ;) :Lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat helemaal goed komen En anders stappen we wel over op de rosé, witte wijn of sambuca

Ik denk dat het met dat bier wel goed zit :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op donderdag 27 juli 2006 om 22:09:
Gaat helemaal goed komen En anders stappen we wel over op de rosé, witte wijn of sambuca

Malibu... :D

Uitspraak van nou!kie op donderdag 27 juli 2006 om 22:09:
Tuurlijk ben je er ook bij! Je mag tenslotte reefje niet missen

Hell Yeah!

Gooooo Raven Freeform to the maxx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op vrijdag 28 juli 2006 om 09:31:
Met chocomel?

Een bruine beer dus dacht ik.
Gaat er ook wel in. :)
laatste aanpassing
donateur
vrijdag vrijdag lalalalalala la LA la LAAAAAAAAA

Tiedelie lekker vrij al vandaag en lekker uitgeslapen, zodat ik goed uitgerust aan mijn wie wa woe weeeeeeeekend kan beginnen je weet toch :cheer:

Over een weekje lekker alweer DDOD YEAH dak eraf!

*doet een dansje en vieieieieieieiert feeeeeeeeeeeest*

en de DJ's gaan er een heerlijk Harddance avondje van maken shoobedoo wap waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gaat nu maar eens aan het promo werk Joehoe de hoehoe *zwaait*
Waarschuw beheerder
Heel misschien kom ik ook wel ff langs waaien...
Waarschuw beheerder
donateur
Yes baby, DV 2006 camping forever :lief:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 28 juli 2006 om 08:52:
Gooooo Raven Freeform to the maxx!

En beetje HC :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 28 juli 2006 om 18:53:
En beetje HC

Angerfist - Take U Back. B) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 28 juli 2006 om 19:25:
Angerfist - Take U Back.

Eh. Niet zulke HC... :roflol:

Moet wel leuk blijven en geen terror :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 28 juli 2006 om 19:34:
Moet wel leuk blijven en geen terror

Uhm heb je t nummer wel geluisterd, deze is best vet!

Uitspraak van ®aven op vrijdag 28 juli 2006 om 19:34:
Niet zulke HC

Vooruit dan. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 28 juli 2006 om 19:45:
Uhm heb je t nummer wel geluisterd, deze is best vet!

Nee :P Geen zin in :P Die naam alleen al doet me kokhalzen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Fantastisch genoten!!! All the way through!!

Zeker weten. Lang leve het bloemen bloemen eiland :cheeR:
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, en na 2 dagen feesten nog rustig tot 6 uur doorgaan in de 24uurs tent :bounce:
donateur
Bloemen Bloemen Eiland!

Een hele heeeeeerlijke goedemorgen deze morgen waar ik voor mijn doen dus best vroeg wakker ben yeahhhh!!!

Ik hoop alleen wel dat het zonnetje straks gaat komen tralalalala dat wil ik dat wil ik dat wil ik

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeest*

Want wil natuurlijk wel een zie-za-zonnetje op Rock It :cheer:

Shoobedoo wap waaaaa als ik aan het dansen en feest vieieieieren ben tralalalala
Maar ja het is sowieso niet koud dus dat scheelt dan wel weer enzo ofzo tiehie :woep:

Gaat een heerlijk weekendje en weekje worden shoobedoo falderie faldera lalalalala :cheer:
laatste aanpassing
donateur
Oh ik vergeet in de topic helemaal te zetten dat we in September weer een special guest uit de UK hebben op DDOD, wat zeg ik waarschijnlijk wel 2..... En waarschijnlijk dus ook een hele leuke primeur ook :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig snappen ik en Daaan het wel :)
donateur
FF een nieuwe in Ibiza halen anders? ;p ;p

Zoooooooooooo goedemorgen deze morgen, ben weliswaar al een uurtje wakker, maar moest eerst ff wakker worden ook hoor tralalalalala lAAAAAAAAAAAAAA

Gisteren niet zo heel laat gaan slapen, maar wel te laat om zo vroeg weer op te staan haha en sowieso man op een zondag om 9 uur wakker ratatatatatata dat gebeurt niet zo vaak dussssss

Maar ja je mot er wat voor overhebben om Monsieur Charèl aan te moedigen oui oui

shoobedoo wap waaaa lekkere muziekjes op

Om 11 uur komt Erwin me oppikken :lief: en dan gaan we de kant van Atlantis strand
op

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeest*

Joehoe wolkjes, gaan jullie maar weg hoor doei!! Vinden we heus niet erg nee hoor NEE
Wij willen de zon
Wij willen de zon
Ik wil namelijk nog bruiner worden, ben nog lang niet zwart genoeg B)

rietietie vanuit de schouders weet je wel
banaanhangwagen ananas MELOENEN
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik ook maar een keertje moet komen vrijdag...
Waarschuw beheerder
donateur
Oh btw heb helemaal niemand over de flyer/tekening gehoord deze keer

Issie té voor jullie tere zieltjes?

Ik hou niet van de manier waarop het getekend is en de kleuren spreken me niet aan.

Gezellig, camping-reunie! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 30 juli 2006 om 18:33:
Gezellig, camping-reunie!:cheer:

Zullen we een tentje voor de trappist opzetten? Gaan we weer gezellig camperen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op zondag 30 juli 2006 om 19:05:
Zullen we een tentje voor de trappist opzetten? Gaan we weer gezellig camperen

Dan zet ik mijn tent een straat verder neer zodat ik normaal kan slapen zonder de muziek te horen :D
Waarschuw beheerder
donateur
En jij wilde helemaal niet slapen op de camping! Is dat nieuw ofzo?? :p

Zullen we een tentje voor de trappist opzetten? Gaan we weer gezellig camperen

Beter regelen we een 24uursdiscotent :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 30 juli 2006 om 19:45:
En jij wilde helemaal niet slapen op de camping! Is dat nieuw ofzo??

Ja klopt,alleen zaterdag wel ff :D Ik moest zelfs gaan slapen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<dré>> op zondag 30 juli 2006 om 16:31:

Zie dat je Lab-4 ook goed vind ; Ik ga paar ongereleasde meuk van ze draaien... Dus... ;) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest zelfs gaan slapen

Nou welke gemenerik heeft jou naar bed gestuurd? En je hebt nog geluisterd ook? :O

Dan zorg ik voor de bloemen....

Alvast biedankt daarfur. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zondag 30 juli 2006 om 20:32:
Zie dat je Lab-4 ook goed vind ; Ik ga paar ongereleasde meuk van ze draaien... Dus...

Ik ben er bij hoor :) Moet alleen ff kijken hoe ik daar het best kan komen met de auto,en parkeren natuurlijk :D

Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 30 juli 2006 om 20:47:
Nou welke gemenerik heeft jou naar bed gestuurd? En je hebt nog geluisterd ook?

Ja het waren zelfs 2 gemenerikken :)En ik heb idd nog geluisterd ook hehe...Volgens mij was ik het hele feest weer aan de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<dré>> op zondag 30 juli 2006 om 20:52:
Ik ben er bij hoor :) Moet alleen ff kijken hoe ik daar het best kan komen met de auto,en parkeren natuurlijk :D

Cool :)

Zie ik je ook eens in het echt :P

Enne... Ik zou parkeren bij Museum Plein. Tot 00:00 betalen, daarna gratisj en voor nietsj.

Kan desnoods ff op routenet.nl ofzo een kaartje pakken en even aangeven waar ik bedoel als dat makkelijker voor je is ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij was ik het hele feest weer aan de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken

Ja, dan kan je beter in je tent gaan liggen.

Ja het waren zelfs 2 gemenerikken

2 tegen 1 nog wel :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zondag 30 juli 2006 om 20:57:
Kan desnoods ff op routenet.nl ofzo een kaartje pakken en even aangeven waar ik bedoel als dat makkelijker voor je is ?

A dat zou fijn zijn :)Ik heb nu even geen navigatie dus moet het ff op de oude manier doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<dré>> op zondag 30 juli 2006 om 21:00:
A dat zou fijn zijn :)Ik heb nu even geen navigatie dus moet het ff op de oude manier doen ;)

Zal er van de week even naar kijken ; Heb nu zeg maar zo'n cup-a-soup moment van " NU ... EVEN NIET !! " ... ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zondag 30 juli 2006 om 21:05:
" NU ... EVEN NIET !! " ...

Haha is goed!Je heb nog 5 dagen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je nou van de Overtoom afkomt (tenzij je vanuit Delft een andere afrit hebt??) ga je rechtsaf de Stadhouderskade op. Als je net het museum (rijks toch?) voorbij bent, ga je meteen rechtsaf. Daar kan je meestal parkeren in de vakken aan de linkerkant van de weg.
(dat is zo ong. die linker gele streep onderaan het kaartje boven in dit topic)
Waarschuw beheerder
donateur
No prob. Ik hoop dat je het kan vinden. Uiteindelijk is het waarschijnlijk nog moeilijker om de Trappist te vinden dan een parkeerplaats hahaha :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 30 juli 2006 om 21:23:
Ik hoop dat je het kan vinden.

Ik bel je wel op als ik een parkeerplaats gevonden heb ;) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Is goed ja. Als ik dan al binnen sta, moet je maar wat harder praten :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 30 juli 2006 om 21:39:
Is goed ja. Als ik dan al binnen sta, moet je maar wat harder praten

Haha oke.Nou ik ga wel vroeg weg die avond,ben ik er op tijd ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee hoe laat ik heen ga. Of met wie. En hoe. Dat zie ik van de week allemaal wel.
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 30 juli 2006 om 18:33:
Ik hou niet van de manier waarop het getekend is en de kleuren spreken me niet aan.

Tja, grappig dat degeen die het tekent al bijna een jaar dezelfde is kijk maar goed:

[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod15.jpg[/img]

Is hetzelfde figuurtje hoor ;) en zelfde tekenaar

En tja qua kleuren dat kan natuurlijk, ieder zijn meug

Tis alleen een beetje jammer dat niemand er iets leuks over zegtr verder terwijl degeen wel zijn stinkende best heeft gedaan :)

Dre super als je komt, echt top!!!! :D:D:D
Doen we ff een drankie samen :d
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* de tekening van deze editie is veel drukker, waardoor het chaotisch oogt. De donkere kleuren versterken dit nog eens.

Als ik er niet weg van ben, ga ik er toch ook niks leuks over zeggen?! (ja ik weet dat je het niet tegen mij alleen hebt)
donateur
*zucht terug*

Zeg het dan gelijk zo gelijk de eerste keer, scheelt je heel wat zuchten ;)

En ik vraag toch gewoon een mening ongeacht of die positief of niet is, I don't care, maar het is leuk als mensen gewoon ff een reactie geven snap je? Zelfs al is die niet perse positief, ik en Erwin (Mr. E.) hebben graag feedback negatief of positief daar kan je namelijk wat mee

en zoals jij dat nu hierboven post als ik dat weer zeg tegen Erwin dan kan ie kijken of ie dat eventueel weer kan aanpassen voor een volgende flyer snap je?
Ik denk dat afgelopen maand wat rustiger oogde omdat het witte erom heen zat, nu is ie weer wat donkerder wat het al snel wat onrustiger maakt :)
laatste aanpassing

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de tekst en foto's erbij het geheel een beetje te druk maken
donateur
Erwin vond dat ook een beetje, zei het gisteren dat het een beetje drukke tekening ook was :)
Ach ja leren we ook weer van :cheer:

zo :gaap:

Hele goedemorgen deze maandagmorgen dat ik mijn eerste dag op mijn nieuwe werk ga hebben yeah :cheer:
Moet naar het hoofdkantoor mijn eerste dagje en dat zit in Rotterdam, hoef er gelukkig pas om half tien te zijn

*doet een dansje en vieieiert feeeeeeeest shoobedoo wap waaa*

Gaat denk ik wel lang dagje worden hihi veels te laat gaan slapen gisteren maar ja ach NOU EN!!!

Heb zin in vrijdag tralalalala en nog maar 4 nachtjes joepie de poepie hoi hieperdepiep HOERA!

Zo ff snel douchen en aankleden en dan richting station

Oooooooooooooooooh such a feeling :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lag er ook een beetje laat in pfff.
Gelukkig dat ik vandaag vrij was :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
das vrijdag alweer :O
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 31 juli 2006 om 11:59:
Lag er ook een beetje laat in pfff.
Gelukkig dat ik vandaag vrij was :cheer:

*Jaloers is* ;)

Uitspraak van Rossie B) op maandag 31 juli 2006 om 12:01:
das vrijdag alweer :O

:yes: :yes: :cheer:

Zoooooooo ben dus net pas een kwartiertje thuis vanuit Rotterdam :s Gelukkig is het maar voor een paar daagjes en bij voorkeur hoop ik dat ik vanaf woensdag gewoon in Amsterdam zal zitten, want 5 uur reistijd op een dag zie ik niet zo zitten :( Plus dat je er erg gaar van wordt van die reis om de wereld :gaap:
En moet nog zoveel dingen doen vanavond :nocheer: ach ja...

Eerste dagje was okay, heb wel een goede indruk, relaxt sfeertje en leuke collega's inclusief een labrador Jasper die gewoon mee mag naar het werk :D:D
En heb nog een lekkere collega ook!!! Man oh man :kwijl: jammer dat het een Rotterdammer is :roflol: :roflol: Maar erg leuk om naar te kijken

Verder nog niet zo veel gedaan, omdat ik veel dingen nog niet weet natuurlijk, maar ga morgen sowieso meer dingen lezen en mag vrijdag naar een bespreking voor/van TCA mee en notuleren (nog nooit gedaan maar zie het wel)
Dus so far so good zullen we maar zeggen dan ofzo

Nu zo ff jointje draaien, foto's van Nadia van gisteren op mijn gemakkie bekijken en dan nog ff hard aan het werk voor aanstaande vrijdag oh en wil nog draaien ook :vaag:
Waarschuw beheerder
halve lichaamslengte naar beneden aan de achterkant kijken (voorkant is ook een optie indien er strakke broeken worden gedragen door de persoon in kwestie O:) )
Waarschuw beheerder
donateur
Je bedoelt dat je z'n kont wil bekijken?
Waarschuw beheerder
zeg ik het nog netjes :cry:
donateur
Ik gaat morgen ff checken ;p en zal mijn bevindingen wel weer hier posten
Zit morgenochtend alleen met hem op kantoor :devil:
HIj heet btw Danny :x :roflol: :rofloL: :roflol: :roflol:
sorry kon mijn mond even niet houden, maar het is gewoon te grappig :roflol:
Waarschuw beheerder
je zoekt ze wel uit he :P
donateur
:no:
God is gewoon grappig denk ik ;)

Sowieso ik zei alleen lekker om naar te kijken, zei niet dat ik daadwerkelijk ook wat met hem wilde doen o:) ;p ;p
Je weet tog dat ik mijn handen al een beetje vol heb ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zeg ik het nog netjes

nergens voor nodig. Zo was het veel duidelijker toch?
Waarschuw beheerder
ach...vond hoe ik het zei ook wel wat hebben.....
donateur
Vond ut ook wel spannend, zo van wat zal het zijn, misschien zijn kuiten offuh zijn knieholtes en toen waren het de billen

Oh tis btw een voetballer he, dus denk zomaar dat het wel goed zal zitten met die billen en die benen enzoooooi :9
Waarschuw beheerder
balbeheersing...ook in het geheel niet onbelangrijk :P
Waarschuw beheerder
tumtietum... ja... Zin an... Ist al vrijdag ? :')
donateur
AOEOEOEOEOEAAAAAA

Hele goedemorgen :gaap:

Zometeen weer een reis om de wereld ;p maar ach ben allang blij dat ik niet op mijn reguliere tijd, half 9, er hoef te zijn anders had ik nog vroeger moeten opstaan en kom er achter dat ik daar niet echt meer aan gewend ben ;p

ff wakker worden

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeest*
SHOOBEDOO SCOOBY DOO

en 7 uur de deur uit tralalalala hoppatee

Nog maar 3 nachtjes en dan time to DDOD joepieieieieie :cheer:
Waarschuw beheerder
Jezus! Wat hebben jullie alweer veel gepost:)

Dus ik begrijp dat an de 24-uurs tent mee neemt:D Dan koop ik wel de dubbel cd van sensation white en dan zijn we compleet;-p

O en andré...als je het makkelijker vindt, dan kan je wel eerst naar ons toe komen in utrecht(vleuten).

Heb wel weer erg zin in DDOD. Gaat gezellig worden heb ik zo'n idee van:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus ik begrijp dat an de 24-uurs tent mee neemt Dan koop ik wel de dubbel cd van sensation white en dan zijn we compleet

En niet te vergeten: heel veel bier! :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik aan page toiletpapier
Waarschuw beheerder
En weer wat nieuwe 'mash-ups' voor vrijdag :cheer:

Nu maar hopen dat ze bevallen :roflol: :')
donateur
shoob shoob doowee woop shoobedoob scooby dooooooo­oo lalalalalala

Straks lekker uurtje of langer ­draaien op Sonic Radio superveel zin in :9

Lekk­er dagje gehad op mijn werk en ik zit deze hele we­ek nog in R'dam
Kan ik wel die uitermate lekkere ­collega nog de hele week zien :kwijl: Hij was ook ­echt superlief en behulpzaam vandaag :lief: Volgen­s mij vindt ie het zielig dat ik zo lang moet reiz­en, of hij wil dat ik weer optief kan ook nog :rof­lol: ;p

NOU EN!!!

ZIN IN VRIJDAG!!!!!!!!!!!
­

aaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeaa­aaaaaaaaaa

Take it off!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 1 augustus 2006 om 09:33:
O en andré...als je het makkelijker vindt, dan kan je wel eerst naar ons toe komen in utrecht(vleuten).

Ehh ja dat zou ik wel kunnen doen,gezellig met zijn 3en erheen :)kwa reistijd scheelt het wel iets,maar wat geef ik erom.Ik heb toch vakantie :D
Waarschuw beheerder
:lol: fantastisch!! Fahrid (hoop dat ik het zo goed schrijf) staat in de Veronica gids van deze week....2 foto's
donateur
aargh heb me verdorie verslapen :s haat ik als je zo een end moet voor je werk want nu ben ik dus ook echt vet te laat :(

Shoobedoo wap waaaa ofzo

*doet ff snel een dansje en vieieieiert feeeeeeeeest*

En nog 2 nachtjes joehoe :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<dré>> op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:21:
Ehh ja dat zou ik wel kunnen doen,gezellig met zijn 3en erheen kwa reistijd scheelt het wel iets,maar wat geef ik erom.Ik heb toch vakantie

Gesjellig, bellen we nog ff voor vrijdag.

Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 1 augustus 2006 om 23:46:
fantastisch!! Fahrid (hoop dat ik het zo goed schrijf) staat in de Veronica gids van deze week....2 foto's

waarom verbaasd me dat niks?;)
Waarschuw beheerder
Was vast een foto van de zaterdag. :p
Waarschuw beheerder
artikel over Ground Zero...met een glowstick tussen z'n tanden...
Waarschuw beheerder
Haha...

Staat trouwens op de wooferlandsite een foto van rossi, die door reef op DDOD is genomen.
Je ziet stanley ook op de achtergrond staan:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Farid ook zien staan op de foto's.
Psies zoals we hem kennen... :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op woensdag 2 augustus 2006 om 16:31:
Staat trouwens op de wooferlandsite een foto van rossi, die door reef op DDOD is genomen.

Goed dat je het zegt.......... Want hier weet ik namelijk niets van af.
Waarschuw beheerder
*bla*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen die over hekken klimmen zijn :looser: hahaha vooral als je blijft hangen :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Anyway, Nog even iets over aankomende vrijdag.

Er zullen aardig wat oude nummers voorbij komen ; Vooral in de eerste 10 min :jaja:

Enige wat ik kan verklappen is dat het een mix van pc werk en een mix van live werk zal zijn :jaja: Best een lange intro if you think about it maar goed. Bear with me ;) Nieuwe dingen proberen ;P
Waarschuw beheerder
Farid is gewoon een schatje:yes:

Had je die foto al gezien reef? Vond het wel leuk toen ik dat zag.
Ben benieuwd naar je set. Tis toch geen intro van 10 min.hoop ik?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tis toch geen intro van 10 min.hoop ik?

Kunnen we mooi aan de bar hangen om ons vol te gieten ;)

Farid is gewoon een schatje

Dat vind ik ook :yes:
donateur
Zooo shoobedoo wap waaaaaaaaaa weer een dagje voorbij en wederom goed bevallen :cheer:

Zijn ook echt superrelaxte mensen op mijn werk (tot nu toe dan, eerst ook wat langer werken wil ik er wat over kunnen zeggen ;p )
Was bijna opgehaald door de lekkere :kwijl: collega das dan wel weer jammer als ik straks in Amsterdam werk dat ik hem niet elke dag meer zie :roflol:
Dan maar hopen dat ze veel borrels enzooi hebben o:)
Jaklien (degeen die in Rotterdam doet wat ik in Amsterdam ga doen) zei dat hij ook echt een schatje is, zo lief enzo hihi cool, dus en lekker en lief, die combi zie je niet zo veel ;p

Heb echt superveel zin in vrijdag :cheer: Gaat vast weer gezellig worden met lekkere muziekjes en lekkere biertjes hoezee hoezee hoezeee goeree overflakkee daar woont Geert Jan holadiejeeee

Yeah

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeest*

Zit half-half Romeo en Juliet te kijken, romantisch hoor :lief:
:roflol: dat ik dat nog een keer zou zeggen, de wonderen.....

oh ja en hoe ja hoor JA!

Hoeba hoeba
Waarschuw beheerder
Foto's van de Free Festival.http://www.dontstayin.com/netherlands/almere/almere-strand/2006/jul/30/gallery-114719/home/photok-3025787
Er volgen nog een paar video's met Charel en vrienden.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 2 augustus 2006 om 23:35:
Foto's van de Free Festival.http://www.dontstayin.com/neth ... ry-114719/home/photok-3025787

Vanavond ff kijken :)

Zo :gaap: Goedemorgen deze donderdagmorgen yeah bijna weekend
Echt heel veel zin in :lief: In DDOD, maar ook in uitslapen ;p
Shoobedoo Scooby dooby dooooooo

Oooooooh u give me feeling :lief: :woep: :cheer:

*doet een dansje en vieieiert feeeeeeeest*
lalalalalala lalalalalalala

Oh mag van mij best wel weer mooi weer worden btw plantjes hebben nu vast wel weer genoeg water gehad hoezee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 2 augustus 2006 om 22:20:
Kunnen we mooi aan de bar hangen om ons vol te gieten

haha...dat is een goei:D Maak maar een intro van een kwartier reef!;-p

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 2 augustus 2006 om 22:34:
Dan maar hopen dat ze veel borrels enzooi hebben
Jaklien (degeen die in Rotterdam doet wat ik in Amsterdam ga doen) zei dat hij ook echt een schatje is, zo lief enzo hihi cool, dus en lekker en lief, die combi zie je niet zo veel

Beetje verliefd daan?:)
Waarschuw beheerder
donateur
:(

Zit ik me te verheugen om EINDELIJK weer eens een D.D.O.D. mee te maken, is er iets tussen gekomen. (n)
Waarschuw beheerder
Me zin voor DDOD moet nog een beetje komen maar denk als ik morgen me werk verlaat dat ik toch wel kriebeltjes krijg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 2 augustus 2006 om 22:20:
Kunnen we mooi aan de bar hangen om ons vol te gieten

Dat ga ik doen van 10 tot rond de klok van 3..... ;)
Waarschuw beheerder
Foto's van de Free Festival.http://www.dontstayin.com/neth ... ry-114719/home/photok-3025787

Leuke foto's geworden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 3 augustus 2006 om 16:54:
Dat ga ik doen van 10 tot rond de klok van 3.....

Jij zou toch rijdenO:) ;)

Uitspraak van Sonic-XL op donderdag 3 augustus 2006 om 16:06:
Zit ik me te verheugen om EINDELIJK weer eens een D.D.O.D. mee te maken, is er iets tussen gekomen.

Jammer john:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op donderdag 3 augustus 2006 om 17:06:
Jammer john

Vind ik dus ook ja!
't Is alweer zó lang geleden zeg.
donateur
Uitspraak van nou!kie op donderdag 3 augustus 2006 om 08:50:
Beetje verliefd daan?:)

:no:
Ik word niet zo snel verliefd, moet eerst iemand leren kennen enzo, dat duurt wel een tijdje bij mij, maar als ie me zou vragen of ik wat met hem zou willen drinken zou ik zeker geen nee zeggen o:)
Hij zat de hele tijd met zijn been tegen het mijne aan onder de lunch :roflol: kreeg het wel een beetje warm ;p

Uitspraak van Sonic-XL op donderdag 3 augustus 2006 om 16:06:
Zit ik me te verheugen om EINDELIJK weer eens een D.D.O.D. mee te maken, is er iets tussen gekomen. (n)

Echt superjammer John :cry:
Maar ja 1 voordeeltje: volgende maand is er gewoon weer eentje ;)en wat voor eentje :9

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 3 augustus 2006 om 16:38:
Me zin voor DDOD moet nog een beetje komen maar denk als ik morgen me werk verlaat dat ik toch wel kriebeltjes krijg

Moet eerlijk zeggen, ik heb het eigenlijk bijna nooit meer met feesten dat ik kriebels heb lang van te voren, misschien een beetje verwende gewenning ofzo
Maar morgenavond haal ik dat dan wel weer in, die kriebels, alhoewel het bij mij bij DDOD vaak ook is omdat het 'mijn' feestje is en ik ook zelf moet draaien

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 3 augustus 2006 om 16:54:
Dat ga ik doen van 10 tot rond de klok van 3..... ;)

Maak je er dan ff 22:30 tot de klok van 3:30 van
DDOD begint voortaan half uurtje later

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 3 augustus 2006 om 16:56:
Leuke foto's geworden!

Moet ze nog steeds ff kijken, hopen dat ik er vanavond tijd voor hebt

Zoooooooo morgen niet meer naar Rotterdam ( :(:(:(:( ;p ) :roflol:
Eerste dagje echt op mijn 'eigen' kantoor ik word het secretariaat b) Tis me echt super bevallen, mensen waarmee ik werk hebben ook dezelfde soort humor :D:D Dat was echt lachen vanmiddag
En mocht Danny altijd bellen als ik iets niets wist of wilde vragen of wat dan ook
Grrr had ik gelijk zijn mobiel moeten vragen :frusty:
Ik kan echt niet versieren :no:

ach NOU EN!!!

hoeba hoeba

Ga zo lekker koken en Erwin komt met Don Diego straks en wat ik na het eten ga doen zie ik nog wel, heb in ieder geval een heeeeeeeeeeeeeerlijk koud biertje :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Staat gewoon op de flyer hoor. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sonic-XL op donderdag 3 augustus 2006 om 20:28:
Staat gewoon op de flyer hoor.;)

Dus als ik gewend ben dat ddod van 22:00 tot 03:00 is, moet ik toch elke keer ff kijken of de tijd misschien, toevallig veranderd is?;-p
Sorry, ik zal volgende keer oplettender zijn:D
donateur
Uitspraak van nou!kie op donderdag 3 augustus 2006 om 20:41:
Dus als ik gewend ben dat ddod van 22:00 tot 03:00 is, moet ik toch elke keer ff kijken of de tijd misschien, toevallig veranderd is?;-p
Sorry, ik zal volgende keer oplettender zijn:D

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk, ik had het ook nog een keer duidelijker moeten aangeven, tis sins vorige maand, maar realiseer me dat ik dat niet echt goed door gecommuniceerd verder heb, terwijl ik dat wel had moeten doen (f)

Uitspraak van LIBOH op donderdag 3 augustus 2006 om 20:47:
Oftewel, je ziet door de bomen t bos niet meer. ;)

Dan roep je gewoon Pepijn :cheer:
Waarschuw beheerder
Don't leaaave meee aloonnee... Because this one is dedicated to all the ravens in the nation :P
donateur

:roflol:

Echt superleuke foto's
Je kan zien dat het echt topfeessie was :D:D
Waarschuw beheerder
Gaat morgen LOS! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het klinkt misschien raar, maar ik ben speciaal 10 minuten eerder op gestaan vandaag.
donateur
Hoezo is dat dan? :)

Gooooooooooooooooooodmorning everyone
Vandaag dus niet meer naar Rotterdam dus op een ietwat Christelijker tijdstip wakker :gaap: dacht alleen dat het zaterdag was dat ik wakker werd :( Dat viel wel ff een beetje tegen dus, zou best wel willen uitslapen maar ja de jaja daar doe je niets aan

Vanavond feestje, feestje, feestje shoobedoo wap waaaaaaaaaaa
Echt zin in the weekend, sowieso ben er ook wel aan toe zoals iedereen ongetwijfeld :roflol:
tralalalalalalalala
Heb vandaag maar ff een mantelpakje aan B) we hebben een vergadering vanmiddag en daar ga ik ook wat mensen voor het eerst ontmoeten en dacht dat het dan wel een goed idee was om er even extra netjes uit te zien
stom woord eigenlijk mantelpak, zit geeneens een mantel bij ;p

*doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeest*

Nog 20 minuutjes en dan de deur uit

oh oh oh en ik wil ook wel weer gewoon mooi weer hoor, heeft nu wel lang genoeg geregend, kreeg het gisteren gewoon twee keer op mijn dak eerst in Rotterdam en paar uur later in Amsterdam

oooooooooooooooh such a feeling :lief:
Waarschuw beheerder
:gaap: ik zou wel weer eens een nachtje gewoon goed willen slapen............

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 4 augustus 2006 om 07:36:
Heb vandaag maar ff een mantelpakje aan

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 4 augustus 2006 om 07:36:
stom woord eigenlijk mantelpak, zit geeneens een mantel bij

dus eigenlijk is het gewoon een pakje :lol:

ik kijk uit m'n raam en wat zien ik???? het is droog en zon :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En het regent weer! :cheer:

;-p
Waarschuw beheerder
het zonnetje is weg, maar het is wel droog :cheer:
Waarschuw beheerder
Is t al 5 uur!

Zon vrijdag in je eentje schiet niet echt op. :/
Waarschuw beheerder
bij de volgende toon is het 15:26..........PIEP!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
toch maar weer ff kijken dan:)
Waarschuw beheerder
I want to get high.. I want to get high :9
Waarschuw beheerder
donateur
10 voor half 6 en ik heb nog geen biertje op....

Hoe moet dat nou goed komen vanavond...?
Waarschuw beheerder
donateur
twijfels...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op vrijdag 4 augustus 2006 om 17:20:
10 voor half 6 en ik heb nog geen biertje op....

Ik neem er straks wel eentje voor je mee :)
Waarschuw beheerder
Weer een probleem opgelost. :)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op vrijdag 4 augustus 2006 om 16:38:
want to get high.. I want to get high

and I wanna know why!

ga er vanavond helaas niet bij zijn mensen :( volgende maand zeker van de partij ;)
Waarschuw beheerder
Jammer Charel dat je er niet bij was.
Op zich niet zo heel veel gemist hoor X force en Roan waren erg lekker maar Reef was toch niet echt mijn ding... :no:
Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Had een beetje moeilijke start maar na een paar biertjes en gezelligheid van lieve mensen kwam het helemaal goed

Nog even een after bij Ben & Debora en dan lekker op tuk!!
Waarschuw beheerder
donateur
He, Jammer Charel dat je er niet by was! had nou only for you the vinly van Fedde La Grande -0 Put yours up for! meegenomen :devil: ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 5 augustus 2006 om 06:11:
Fedde La Grande -0 Put yours up for!

schijtplaat! :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lekker fuifje was het zeg! Mijn hersencellen zijn weer gereduceerd (heb nu nog maar iets meer dan de geniën onder ons) maar het was het weer waard!! Roan echt de verrassing. :bounce:
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 5 augustus 2006 om 04:24:
Op zich niet zo heel veel gemist hoor

understatement of the year ;p

Maarruh zo wat kan uitslapen heeeeeeeeeerlijk zijn zeg :lief:

Ik heb me wederom goed vermaakt, vond dat er erg lekker en goed gedraaid werd door de jongens :cheer:
X-Force altijd goed :yes: :yes: Elke keer weer genieten als ie draait
Roan vond ik ook echt super en zo cool om hem zien te genieten van zijn 'eerste keer DDOD' En zijn zenuwen waren echt niet nodig geweest echt super gedaan man
Raven wat een uberlekker setje, lekker hard en snel :kwijl:

Ik moet wel zeggen dat ik er van sta te kijken hoe 'beperkt' mensen soms kunnen zijn in hun muzieksmaak, er zaten maar echt een paar echt harde plaatjes tussen bij wat Reefje draaide, verder was het met name veel Lab4.... en dacht toch wel dat er genoeg liefhebbers van Lab4 zijn..
Verder Proteus die draait ook echt af en toe een hardcore zelfs wel een keer een industrial plaatje in zijn set en daar hoor ik dan niemand over toch beetje strange

Ik hou ook gewoon een beetje van experimenteren, een keer iets anders, maar jammer dat het dus niet zo goed viel kennelijk, maar ja weten we dat ook weer voor een volgende keer :):)

Vriendje Kjell wat lief wat er bij ddod staat over mij :lief: :hug: las het toestraks en mijn hele dag is nu dus al gemaakt :) *moet nog meer oefenen lui stom kreng dat je bent niet 1 a 2 x per week elke dag stomme trut ;p *

1 september tijd voor de volgende en dat gaat me er ook eentje worden :9 paar hele leuke verrassingen en ben persoonlijk superblij met de gast uit Engeland :cheer:
En wil eens kijken of ik in oktober misschien een extra DDOD op een zondag kan inplannen: SunD.D.O.D.ay Goes Classic :cheer:

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeest*

Oh Dannyboom, oh Dannyboom wat zijn je takken wonderschoon :woep: :woep:
Waarschuw beheerder
En wat was het weer gezellig:D
Heerlijke muziek gehoord en Roan:O Wat een set zeg! Hoop dat je snel weer ergens wordt uitgenodigd om te draaien, dan kom ik zeker naar je luisteren:yes: Echt super!

Bedankt mensen voor de leuke avond! Sfeer was weer helemaal top(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 5 augustus 2006 om 04:24:
Jammer Charel dat je er niet bij was

I know, heb jou ook gemist hoor :knuffel: hahaha :P

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 5 augustus 2006 om 06:11:
had nou only for you the vinly van Fedde La Grande -0 Put yours up for! meegenomen

Ik wil die plaat graag hebben. Zodat ik m ritueel kan verbranden!!! Ik nomineer m voor 'meest irritante plaat van 200'6' en ik denk dat ie nog gaat winnen ook (met vlak achter zich "Basshunter - Boten Anna")

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:47:
Roan echt de verrassing

Mooi, had al tegen m gezegd dat ik geen slechte reacties op zn set wilde horen, heeft ie zich netjes aan gehouden :D Heeft iemand misschien een tracklist van zn set? Of alleen een paar titels die ie gedraaid heeft? Dan weet ik ongeveer wat ik gemist heb.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:49:
1 september tijd voor de volgende en dat gaat me er ook eentje worden paar hele leuke verrassingen en ben persoonlijk superblij met de gast uit Engeland

Naast de Engelse guest dj gaat er nog iets speciaals gebeuren... de geboorte van... tja, dat horen jullie later deze maand pas :D
laatste aanpassing
donateur
Mijn tracklistje voor degeen die het leuk vinden :)

Tiësto VS Madonna - Die Another Day
Scott Mac - Damager 02 (Mark Sherry Remix)
Steve Blake - Expression
Angy Dee - 1 More Time
Tiësto - Adagio For Strings (Fred Baker Remix)
Bootek 5 - The Weekend
Beckers - Switch ( Vinylgroover & The Red Head Remix)
Chris Hoff - Out There (Phil York Remix)
Beam VS Sarah McLachan - World on Amun (Shane 54 Laptop DJ Bootleg)
???? - Amnesia (Technikal Remix)
Paul van Dijk feat Wayne Jackson - The Other Side
Don Diablo - Anarchy (Champaign Remix)
Avaline - Neva Seva (Vinylgroover and The Red Head Remix)
Waarschuw beheerder
donateur
Yoooo, prima vermaakt gisteren :yes: Lekker staan kletsen, dansen, bier drinken (Y)
De sfeer was goed en er werd lekker gedraaid :cheer:

Wel warm in spijkerbroek, nu weet ik weer waarom ik die nooit aan heb als ik ga stappen.
Ik kwam speciaal voor Roan en dat was ook top!

En als laatste wil ik nog Wouter bedanken voor het naar huis brengen. Eerst met de fiets en daarna met de auto.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat was/ben ik eigenlijk ook wel :/ En nu denk ik er toch weer over om vanavond nog te gaan goa-en.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zaterdag 5 augustus 2006 om 17:04:
En nu denk ik er toch weer over om vanavond nog te gaan goa-en.

Niet denken:no: Gewoon doen!:D
Waarschuw beheerder
Andere mensen nog zin in een goa feestje?
donateur
Uitspraak van Sunshine (summer's calling) op zaterdag 5 augustus 2006 om 17:04:
En nu denk ik er toch weer over om vanavond nog te gaan goa-en.

Niet denken:no: Gewoon doen!:D

Mee eens!

Uitspraak van nou!kie op zaterdag 5 augustus 2006 om 17:22:
Andere mensen nog zin in een goa feestje?

Heb afgesproken om een nachtje te gaan gamen, bieren en jointjes te roken, anders was had ik er zeker wel zin in gehad Goa :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 5 augustus 2006 om 17:41:
Heb afgesproken om een nachtje te gaan gamen, bieren en jointjes te roken, anders was had ik er zeker wel zin in gehad Goa

Jammer, volgende keer dan:)
Veel plezier met gammen,bieren en roken;)
Waarschuw beheerder
Ik duik lekker vroeg me bedje in filmpje erbij en snel hopen dat het maandag is (L) :cheer:
Waarschuw beheerder
Roan was wel ok,maar niet super.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -jaho- op zaterdag 5 augustus 2006 om 19:02:
Roan was wel ok,maar niet super.

Maar t was wel zn eerste keer he, dus hou daar ook ff rekening mee ;)
Waarschuw beheerder
Sorry dat ik er stiekem toch niet was, had de reden tegen Raven gezegd via msn, maar er kwam ff werk tussen

Moest vanochtend om 9 uur bij een fotostudio zijn ivm een fotoshoot voor een flyer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 5 augustus 2006 om 14:05:
Heeft iemand misschien een tracklist van zn set? Of alleen een paar titels die ie gedraaid heeft? Dan weet ik ongeveer wat ik gemist heb.

Ten eerste heb je alles gemist :lol:, maar hij draaide iig Bad ass van BK :respect: en door meneer Heineken ben ik de rest vergeten!!! :lol:
Hij was iig lekker aan het knallen!
Waarschuw beheerder
donateur
Kan alleen Weirdo - Photic Zone herinneren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zooo,was mijn eerste keer pas D.D.O.D maar ik heb het best naar mijn zin gehad.
Er waren weer een hoop bekenden en dat alleen al maakt `t tot een goed feesie :D
Ik kom er zeker wel een paar keer terug.

Oja Anouk en Kjell bedankt voor het vervoer richting A`dam he :flower:

En iedereen voor de gezelligheid :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<dré>> op zondag 6 augustus 2006 om 12:29:
Oja Anouk en Kjell bedankt voor het vervoer richting A`dam he

You're welcome! Maar misschien moet je Sas en Natas bedanken.Zij hebben tenslotte gereden;-p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op zondag 6 augustus 2006 om 13:06:
Maar misschien moet je Sas en Natas bedanken.Zij hebben tenslotte gereden

Ja das ook weer zo he :)Nou bij deze dan Sas en Natas :flower: Thank you!
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 5 augustus 2006 om 21:13:
Maar t was wel zn eerste keer he, dus hou daar ook ff rekening mee ;)

Ik vind wel ok ook echt niet een goede benaming voor het setje van Roan :no: Was gewoon goed :)

Uitspraak van Paxlie op zaterdag 5 augustus 2006 om 21:45:
Sorry dat ik er stiekem toch niet was, had de reden tegen Raven gezegd via msn, maar er kwam ff werk tussen

Moest vanochtend om 9 uur bij een fotostudio zijn ivm een fotoshoot voor een flyer.

Jammer, maar niets aan te doen ook toch... 1 september?

Vond het echt gezellig met jullie allemaal :cheer: :cheer:

Hoe was het GOA feestje?

Hoef morgen niet zo vroeg op :cheer: Moet om half tien ergens zijn bij een adres dat hier iets van 10 minuutjes vandaan is :roflol: en s'middags dan naar het eigenlijke kantoor bij Sloterdijk

Was echt weer een heerlijk weekend :lief:
donateur
Zoooooooooo een hele goedemorgen deze mooie maandagmorgen :9
Hoi, hoi, hoi we mogen weer werken yeah joepie tralalalala

:roflol:

Lekker ff wakker worden met een lekker kopje koffie, een sigaretje en lekkere muziekjes :cheer:

Ik gaat straks mijn notueln uitwerken van de vergadering van vrijdagmiddag B) zal wat worden, hoop dat ik het goed doe :9
Maar ja de ja ja zal wel domtiedom

All I really want is u
Don't tell what I've got 2 do
I know that I've been kinda bitch
Now it's really time to switch :woep:

Vandaag eens achter mijn tickets aangaan voor de 27e :9 ZIN IN!!!

Vier het leven hoeba hoeba
Waarschuw beheerder
Nog wat foto'tjes van vrijdag DDOD.

http://www.dontstayin.com/netherlands/amsterdam/cafe-de-trappist/2006/aug/04/gallery-116248/home/photok-3074578
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 7 augustus 2006 om 16:51:
En jij voor die fijne Cd van Glazby...

Geen dank he! :)

Uitspraak van LIBOH op maandag 7 augustus 2006 om 19:12:
Nog wat foto'tjes van vrijdag DDOD.

Leuke foto`s Patrick.
donateur
Zeker leuke foto's :yes:

Ik heb ook wat foto's hier op PF in een album gezet, voor alle foto's verwijs ik jullie door naar djDoubled

Fotos

Zal zo wel nog ff wat filmpjes on line gooien van X-Force en Roan
laatste aanpassing
donateur
Joehoe de hoehoe een bijzonder mooie goedemorgen deze dinsdagmorgen, dus het is eigenlijk al woensdag, dus de helft van de week en dan is het al bijna donderdag dus vrijdag en vrijdag tellen we niet mee dus WIE WA WOE WEEKEND :cheer:

I neeeeed your lovin' like the sunshine :lief: shoobedoo wap waaaaaaaa

Vandaag weer pas om half 10 beginnen en wederom 10 minuutjes van mijn huis vandaan yeah :cheer:
Radiootje zit in mijn tas dus ik heb later op de dag ook lekker een muziekje op de Basisweg shoobedoo rietietie lalalalalalalalalalala

Nou ik hoop dat jullie net zo een leuke dag als ik hebben weer vandaag :woep: :woep: met veel relaxtheid, blijheid en gezelligheid en natuurlijk lieieieieieieieffffdeeeeeeee want liefde is het hoogste goed tralalalala
Waarschuw beheerder
donateur
Charming Kjell, charming!

Filmpjes zijn cool, wie heeft die gemaakt? Best redelijke kwaliteit :yes:
donateur
Yes yes yes yes!!!!

Mijn notulen waren goed :cheer:
Wel wat dingen moeten aanpassen, maar Marlies was erg tevreden :cheer:

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeest*

En nou dus zorgen dat het de volgende keer helemaal in orde is :)
Waarschuw beheerder
Mijn notulen waren goed
Wel wat dingen moeten aanpassen, maar Marlies was erg tevreden

JUIST (ons bier) :bier: hahahaha.

je krijgt van mij een pluimpje. toch de notulen nog zo snel weten af te handelen.

Waarschuw beheerder
donateur
:lol: Van Kjell....................

Wat ben ik toch een hunk he.... [/quote]

Nou....eeeeh echt wel!!! Typisch gevalletje voor liefde op het eerste gezicht!!!! :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:31:
Filmpjes zijn gemaakt door DJ Double D (Daniël)

M'n zwager,.... tevens co-producer/dj en website beheerder van hem en mij!!!
Mag gezegd worden!!! (y)
donateur
Yeah!!!

Tralalalalala

echt ga NOOIT meer op tijd naar bed word er alleen maar meer gaar van hoeba hoeba tralalalalala
Nu ff gauw wat doen voor mijn werk en dan mag ik straks ff de ondernemers langs shoobedoo wap waaaa

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeest*

Waarschuw beheerder
zooooooo dan!!! ben eindelijk bijgekomen van de 'rush' van vrijdag :) helemaal top!!! bedankt voor de leuke reacties allemaal....

Voor degene die het interreseert:

VG & The Red Hed - Stop the beat
Weirdo - Photic Zone
Headliners - Who's my DJ (Prototype Mix)
BK - Bad Ass
Lee Pasch - Hybridize
Andy Farley - Out of Control
Rob Tissera & Nathan d'amour - Bring the lights down
K90 - Red Snapper (2006)
Anne Savage Vs VG & The Red Hed - The Pod
Matt Clarke - I Hold The Keys
Sol Ray & Dyn Intervention - 24 Hours (E-traxx remix)
Simon Eve & Dyn Intervention - No Turning Back

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Lekker hoor!!! (y)
donateur
Coole tracklist :yes:

Ennuh IK VIND MIJN NIEUWE WERK LEUK!!

tralalalalala I feel good :cheer:
*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeest*

Yeah b)
Waarschuw beheerder
donateur
Groene thee rules! (Y) Maar rooibos is ook lekker.
donateur
Zo shoobedoo wap waa een hele nieuwe dag tralalalala
Deze week gaat echt supersnel en tis inderdaad zo dat ik beter minder kan slapen dan op tijd naar bed gaan :yes:

Sliep gisteren rond 2 uur ofzo en kom dan dus wel gewoon mijn bed uit :cheer:

Het regent, het regent de pannetjes worden nat :cheer:

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeest tiehie joehoe*

Heb echt wel zin in het weekend :9

Gisteren tickets geboekt voor 27 augustus :woep: London here we come :cheer:

Denk dat ik ook wel naar dat Wildchild feessie ga de 28e oktober kan ik mooi vieren dat ik 31 en 2 maanden ben ;p B)

Fabio en Jam zijn lieieieieieievvvvvve :lief:

yeah yeah yeah oeh oeh oeh
hoempapapapapapapa taratartartaratartartaar shoobeeeeeee
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op woensdag 9 augustus 2006 om 18:00:
Groene thee rules! Maar rooibos is ook lekker

Groene thee ook errug lekker inderdaad

Vind het nu ook wel weer tijd voor een lekker bakje thee btw yeah ;p

Rooibos met honing :9
Zit ook trouwens rooibos met sinaasappel bij, maar die lijkt me echt ranzig :s
Waarschuw beheerder
even off-topic
Daaan, ik heb je een PB gestuurd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is een schande maar toch heb ik het gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 10 augustus 2006 om 16:34:
Weekend!!!

Jij wel, ik niet nog! :no: :nocheer:
donateur
Uitspraak van Michel de V. op donderdag 10 augustus 2006 om 16:28:
Het is een schande maar toch heb ik het gedaan

Vind het niet kunnen hoor :no:

;p ;)

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 10 augustus 2006 om 16:34:
Weekend!!!

Ik vind mijn werk zo leuk dat het weekend me geeneens zo boeit o:)

NOT ;p

Lekker hoor :cheer:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 16:36:
Jij wel, ik niet nog!

Ik ook nog niet hoor :aai:
Lekker 1 dagje werken nog maar en man laten we eerlijk zijn wat boeit die vrijdag nou eigenlijk?
donateur
Joeri had me gevraagd of ik zijn tracklist hier ook wilde posten dus bij deze:

1. Marco V - Godd (X-Force's intro edit)
2. Hennes & Cold - The Journey
3. Dark Alliance - Genetic
4. Grooveyard - Mary go wild (???rmx)
5. Krysztof Chochlow - ??????
6. Scott Mac - Damager02
7. Sandra Flyn - Red is love (Krysztof Chochlow rmx)
8. Krysztof Chochlow - ????
9. MTV - Jawfish
10. ????? - On the ground
11. Donna Summer - I feel love (??? rmx)
12. Tiesto - Lethal Industry (X-Force's edit)
13. Angel2
14. J Walker - I need your lovin'
15. Scot Project - I'll set you free vs Flight 643 vs Advanced
16. Commander Tom - Attention!
17. Stimulant DJ's - Dominator
18. Scot Project - Open Sesam
19. Jp & Fausto - Problem
20. Steve Hill - Rock vs Happiness
21. Vinylgroover & The Redhead - unrealised track
22. Anna Savage & Vinylgroover & The Redhead - Modularis
23. ?????? - ??????
24. Vinylgroover & The Redhead - Sweet dreams
25. Organ Donors & Alex Kidd - Boot up the Jam
26. Prodigy - Voodoo people (?? rmx)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 19:45:
:lief:

:lief:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 19:45:
En hoe vet kan een tracklist zijn :respect: (y) .............

Hell Yes

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 10 augustus 2006 om 19:56:
:kwijl:

Hell yes again

Ik mis je, ik mis je, dus stuur ik jou een berichtje
Hier aan de waterkant, mobieltje in mijn hand
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah! Take it off 8)
laatste aanpassing
donateur
Tralalalala gooooooooodmorning op Coeneh's B-day :cheer:
Fiefafeliciteerd Coeneh dikke :hug: :lief: dat we nog maar lang van je mogen genieten :cheer:

Heb echt zo lekker geslapen :lief: mede dankzij het bier denk ik zomaar o:)
Nu lekker wakker worden met een overheeeeeeeeeeerlijk kopje koffie :lief:, een sigaretje en een lekker muziekje :cheer:
And I like to destroy
lalalala tis vrijijijijijijijdag dus wie wa woe weekend lalalalala joehoe shoobedoooooo

*doet een dansje en vieieieieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Btw wat ik supervet vind, ik mag dus gewoon als ik niet ergens heen moet voor/vanwege mijn werk gewoon lekker in mijn spijkerbroek werken :lief: en das voor mij dus echt jaaaren geleden dat ik dat mocht :cheer:

SHOOOOOOBYYYYYYYYY

Echt zin in het weekend :cheer: morgen lekker naar Rotterdam ( :roflol: sinds ik daar gewerkt heb spreek ik het in mijn gedachten ook op Rotterdamse manier uit whahahahah blij dat ik gewoon normaal Nederlands spreek zonder al te sterk accent :x ) lekker naar de PA-RAAAAAAAAAAAAA-de ;p en zondag lekker op vakantie naar Costa del Culemborg :roflol:

Tickets voor de 27e augustus zijn geboekt dus ik ben blijijijijijij lekker in Londen mijn verjaardag vieren :lief:

Erwin is mijn band nu aan het plakken van mijn nieuwe fiets, zou ie gisteren eigenlijk al doen, maar was er niet van gekomen zegt ie gister 'bel me maar wakker, plak ik hem sochtends wel' :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
morgen lekker naar Rotterdam ( sinds ik daar gewerkt heb spreek ik het in mijn gedachten ook op Rotterdamse manier uit whahahahah blij dat ik gewoon normaal Nederlands spreek zonder al te sterk accent ) lekker naar de PA-RAAAAAAAAAAAAA-de

Ik ga voor je hopen dat het goed weer is want dit is atuurlijk niet de bedoeling. Tjonge jonge wat een bende komt er uit de lucht vallen.

Erwin is mijn band nu aan het plakken van mijn nieuwe fiets, zou ie gisteren eigenlijk al doen, maar was er niet van gekomen zegt ie gister 'bel me maar wakker, plak ik hem sochtends wel'

Erwin is THE BOMB. ;p
donateur
Uitspraak van Michel de V. op vrijdag 11 augustus 2006 om 10:52:
Ik ga voor je hopen dat het goed weer is want dit is atuurlijk niet de bedoeling. Tjonge jonge wat een bende komt er uit de lucht vallen.

ja erg he
Lijkt wel een zondvloed :x

Uitspraak van Michel de V. op vrijdag 11 augustus 2006 om 10:52:
Erwin is THE BOMB.

YEAH!!!
Diego is gisteren trouwens helemaal blijven staan tot de tram waar je in zat helemaal uit zicht was, eerder wilde hij niet meelopen

Band plakken was nog ff niet gelukt, dus heb de tram gepakt, misschien beter ook met die regen

Het regent het regent de pannetjes worden nat :cheer:

Heb wel vet coole rode regenjas van Erwin gekrijgt vanochtend dus anders doe ik die gewoon aan naar de PAAAAA-RAAAAAAAAAA-de :woep:
donateur
Vet relaxed heb nu gewoon de hardstream aan van Q-dance :9
En....

mag volgende week een radio cd speler halen en dan lekker Harddance :cheer:

Gaat zo ff setje van Charel van DefQon1 aanzetten :lief:
Waarschuw beheerder
Pfff het plenst het plenst en de straten lopen vol, ik moet zo de deur uit nou dat wordt flinke lol :[

Nou ik denk dat ik morgen als het zulk weer blijft wel thuis blijf sowieso morgen een verjaardag dus wordt Rotterdam niets
Waarschuw beheerder
Fuck de FFWD :jaja: :)
Waarschuw beheerder
ik ga even koken en dan Dr Phil kijken en dan weer lekker werken :cheer:
Waarschuw beheerder
aardappels, broccoli en slavink (lekker boeren hollands)

moet straks om 5 uur beginnen en hopelijk half 12 klaar (gisteren was 12 uur)
Waarschuw beheerder
dank je (f)

jij nog even succes de/het laatst uurtje(s)
Waarschuw beheerder
TerrorErwin is also THE BOMB ;p
Waarschuw beheerder
:roflol: hey wat!!!
Je weet toch dat jij mijn allesje bent (L) *slijm slijm*
laatste aanpassing
donateur
:cheer: :cheer:

aoea :gaap:
Zo vroeg sta je toch niet op in het weekend voor je plezier ;p Tis dat FFWD er is, maar anders had ik zeker nog een x aantal uren langer in mijn bed blijven liggen

MAAR JA DAT GAAT DUS FF NIET

En heb lekker gedoucht al dus ben wel al wakkerder dan ik was toen ik nog niet gedoucht had o:)

*doet een dansje en vieieieieieieiert feeeeeeeeeest*

Heb er wel zin in :9 in de PAAAAAAAAA-RAAAAAAAAA-de lekker gezond in de buitenlucht enzooi ;p flink wat lichaamsbeweging hoppatee madamoiselle :woep:

shoo shoo shoo shoobedooooo do do do lalalala LA LA LA LAAAAAAAAAAA lalalalala LA! tralala :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 11 augustus 2006 om 17:26:
Je weet toch dat jij mijn allesje bent *slijm slijm*

Dat wou ik alleen ff horen ;) (L)
Waarschuw beheerder
van een perenboom is het kwaad kersen eten!
Waarschuw beheerder
waar een koe poept is het lastig staan!
Waarschuw beheerder
superman in belgie:

[img width=640 height=480 cacheid=000cc6bb0024c387b13da0641a01876cac]http://supermantv.net/superman/moviewallpaper/superman.jpg[/img]

amai...er zit een vlieghje in mijn oogh

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de lama's waren idd erg goed :D
donateur
Lama-ar zitten?

Goedemorgen beste mensen :cheer:

Ik denk dat ik eerst mijn ouders maar eens even ga vervelen zometeen voor mijn mama's verjaardag :lief: en dat ik dan door naar Culemborg kom :cheer:

Wordt lachen het is ongeveer 11 minuten lopen vanaf het station naar Happy Dayzzz weet alleen nog niet welke kant ik dan op zou moeten lopen :roflol:
Maar komt wel goed, heb weleens moeilijkere dingen moeten vinden :cheer:

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeest*

Zal er zo vroeg mogelijk proberen te zijn Charel om je aan te moedigen Charly Charly Charly :cheer: :cheer: wahoooooooooooooo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 13 augustus 2006 om 10:41:
de lama's waren idd erg goed

ze waren inderdaad errug grappig!!!! toen ie met superman en z'n vliegje in z'n oog kwam rolde ik zowat van de bank af...die ruben nicolai vind ik wel een van de leuksten!
donateur
Gie ga goedemorgen deze regenachtige maandagmorgen, maar NOU EN!!! Boeit me toch niet ;p

Zit toch het grootste deel van de dag binnen, alleen jammer dat je dan niet even kan bestellen dat het dan na 5-en ineens stopt met regen en zonnig en 25 graden wordt :roflol:

No more tears in my eyes, since you came into my life

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeest*

Ik ga zo eerst de winkelstraat in de buurt doorlopen en de lege panden even noteren :cheer: en dan naar het wijkservice punt hier nog geen 10 minuten vandaan

Dag zal wel supersnel gaan denk ik zomaar, want heb vanmiddag ook met Jorien een afspraak met een andere collega bij het mercatorplein :cheer:

Oooooooooooooh u give me feeling shoobedoo doeptiedoeptiedoe

Life is good :lief:
donateur
Zo shoobedoo en een hele goedemorgen deze mooie dinsdagmorgen :cheer:

Echt vet lekker geslapen :D:D
Vind ut alleen best wel koud :x zit hier gewoon zowat met kippevel achter mijn pc :roflol:
Ik wil best wel weer een zonnetje ofzooi enzooi :woep:

LALALALALALA ff lekker wakker worden met een lekker kopje koffie, een sigaretje en een lekker muziekje :lief:
Things are only getting better :cheer:

*doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeest*

YEAH!
Straks op mijn gemakkie even de Van Woustraat doorlopen en dan even opschrijven welke panden leegstaan en eventuele huur of koop informatie opschrijven tiehie :cheer:

Vanavond btw nieuwe persbericht voor aankomende DDOD schrijven :cheer:

Voor de mensen die willen weten welke DJ uit Engeland het is die komt draaien: kijk alvast in de agenda ze staat er al bij namelijk :D:D:D
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen!!!!!

vandaag lekker vrij :cheer:

zooooooo heerlijk geslapen (L) maar die nachten duren gewoon te kort!!!!

Lieve Sint!!

Ik wil graag lange nachten met een aangename temperatuur, niet te warm en niet te koud en warme dagen...zo'n 25 graden is goed!

:cheer:

(zal m'n schoen vast zetten.....gelijk mooi excuus om nieuwe te gaan kopen)
donateur
Joehoe

Lekker hoor daggie vrij :9

Ik heb lekker pauze met een lekkere tosti en wat te drinken en zo even sigaretje buiten roken

Moet echt heel veel dingen gaan plannen en afspraken maken en weet nog ff niet hoe ik dat het beste kan gaan aanpakken, gelukkig heb ik een hele lieve collega in Rotterdam (Jaklien in dit geval heb er namelijk wel meer ;) O:) ) die me vast wel zal gaan helpen.

Ik vind dat de Sint je wens wel mag verhoren :yes:
Bedoel als deze zondvloed vanwege die twee hittegolven is laat dan maar zitten ;p ;p
Heb wel gelijk een mooi eerste alineaatje voor het komende persbericht dat dan weer wel :roflol:

Werk bevalt nog steeds supergoed :yes: Dawn of Dance gaat ook lekker, kortom niets te klagen LIFE IS GOOD

*Doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeeeeest*

Heb echt superveel zin in het weekend van de 26e, heerlijk even weg uit Amsterdam en in Londen met veel lieve mensen (al mis ik natuurlijk wel de lieve mensen hier in NL dan wel weer) mijn verjaardag vieren :lief: ZIN IN
En aankomende week wordt ook weer een topweekje, nu alweer zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
zin zin zin zin :cheer:

heb net nieuwe schoenen gekocht...hele leuke laarsjes :cheer: ze knellen alleen als de pest :nocheer: maar dat loop ik wel uit :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:11:
ze knellen alleen als de pest

zijn ze van leer? ff bak lauwwarm water maken. ze daar in dompelen (helemaal), aantrekken, ermee gaan lopen totdat ze droog zijn et voila: ze knellen niet meer en zitten als gegoten (als t goed is).
Waarschuw beheerder
dacht ze op de ouderwetse manier uit te lopen...je weet wel veel pijn en blaren..of naar de schoenmaker om ze op te laten rekken.....maar als je ze onderdompelt in water verpest je daar de binnenkant dan niet mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan wat voor binnenkant t is, zijn ze gevoerd? Dan moet je t idd niet doen, maar als ze helemaal van leer zijn kan je gewoon ff t zooltje eruit halen (als ie los zit, je kan m ook laten zitten maar die droogt niet zo snel) en ze nat maken om uit te lopen.

Uitspraak van Michel de V. op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:16:
Grootmoeders recept??

Zoiets, heb jarenlang schoenen verkocht ;) (was soort van Al Bundy)
Waarschuw beheerder
durf het niet met zekerheid te zeggen of het leer is....de binnenkant wel, maar volgens mij zit er voering tussen de binnenkant en de buitenkant en het zooltje kan niet los.....ik denk dat ik de blarenpleisters maar vast uit de kast haal, meestal als ik zelf aan de slag ga om dingen te verbeteren wordt het alleen maar erger!
Waarschuw beheerder
donateur
zijn ze van leer? ff bak lauwwarm water maken. ze daar in dompelen (helemaal), aantrekken, ermee gaan lopen totdat ze droog zijn et voila: ze knellen niet meer en zitten als gegoten (als t goed is).

:o
laatste aanpassing
donateur
Of je schoenen uitlenen aan iemand die een schoenmaat hoger heeft dan jou en degeen blaren voor jou laten krijgen
Heeft Rick niet ietsje grotere voeten? Die doet dat vast wel voor jou ;p :lief:
Waarschuw beheerder
mmmm...idee! delegeren die handel!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:44:
Heb echt superveel zin in het weekend van de 26e, heerlijk even weg uit Amsterdam en in Londen met veel lieve mensen (al mis ik natuurlijk wel de lieve mensen hier in NL dan wel weer) mijn verjaardag vieren ZIN IN

Ja nu je daar toch over begint :)Is het verstandiger om kaarten vooraf te bestellen voor Frantic of aan de deur?

Edit:Krijg ook steeds meer zin :D
Waarschuw beheerder
lekker kopje thee, moeten nog uurtje wachten voordat we aan de cup a soup mogen....(wacht, ik heb al soep op)
Waarschuw beheerder
dank je wel (f), was ik net aan toe!!
donateur
Heel graag gedaan, soms ben ik weleens lief ;p

Ik ben best toe aan een weekendje londen en laat dat nou net hetgeen zijn wat ik ga het weekend van de 26e :cheer:

Nu even tijd voor een peukje en even lekker frisse lucht happen ondertussen ;p
Waarschuw beheerder
He hallo lange Kjell, waar is je schitterende forumfilmpje/plaatje. ik heb smakelijk gelachen om die dikke vent die continue met zijn dikke pens tegen die vrouw aan stoot.

Carlton rules ook :yes:. een echte dancingqueen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal ik je vertellen Ukkie Michel...

Die staat op mijn harde schijf...

Afentoe een beetje afwisselen he met de bewegende plaatjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:30:
Ik ben best toe aan een weekendje londen en laat dat nou net hetgeen zijn wat ik ga het weekend van de 26e

Ik word al moe als ik eraan denkt. 3 feesten achter elkaar b-) Wat een mooi manier om je verjaardag te vieren. gelukkig zijn er sommige mensen die doen er 2 weekends over 8-)
donateur
:D:D:D

Goooooooodmorning shoooooobedoobedoooooo wap waaaaaaaaaa

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo onbehoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit :cheer:

Heb persbericht gisteren nog niet af kunnen schrijven, na de eerste drie alinea's wist ik ff niet wat ik verder moest schrijven dus dat wordt vanavond dan ff afgemaakt JOEPIE DE POEPIE

En zal dat ook blijven doen ook :[

Lekker alweer woensdag, dus alweer bijna wie wa woe weeeeekend

PRRRRRRRRRRRRT TIEHIE
Waarschuw beheerder
donateur
:)
donateur
:woep:

Vanavond ff naar Studio 80, ff Rudi luisteren en Hellraiser dan ook maar ff
Hoef morgen pas om half tien te beginnen weer en ook nog geen 5 minuten van mijn huis af dus ik kan wel wat later naar bed dan eventueel :cheer:

Zo ff lekker pauze, met een lekker bakje koffie en een overheerlijke tosti :9 en een setje van Miss Djax van Teqnology op de achtergrond en straks even een sigaretje
Rook er nog maar drie over mijn hele werkdag, misschien eens tijd om richting helemaal stoppen te gaan denken anders ben nou toch al bezig :D

Life is good :lief:

I feel good :cheer: Life is good :cheer: I feel good :cheer:
So good, so good I've got U :lief: