Partyflock

Forumonderwerp · 889910
3575x bekeken
Waarschuw beheerder
Las ik gisteren in de krant:

http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/7/25/MGL/PKS/9/articles/artikel_DDL_1DA_20060725_37_58.php

Eindelijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo he :vaag: da's oud nieuws... (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me niets:P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat sowieso niet (Y)
Waarschuw beheerder
Leuk initiatief en fantasy tegelijkertijd.
Hoop dat het de eigenarenb gaat lukken om dit van de grond te krijgen, maargoed het is en blijf Limbabwe he

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op woensdag 26 juli 2006 om 17:32:
fantasy

ik heb er stukke meer vertrouwen in als de Vizion en de Milenium, maar het persbericht, is zo ongeveer het zelfde als toen de vizion er aan kwam.
Ik heb wel het idee dat er nu wel wat meer geld in zit, hoop voor ze dat ze hun zaak goed op de weg krijgen, vooral voor het publiek.
Maar laat me verassen, als ze een grotere licht show hebben als ze mijn visie van "de grootste indoor licht installatie van de benelux" hebben. En de chef-lampen daar weet net zo goed als ik hoe de grootste indoor licht show in de Benelux uitziet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben eens benieuwd :)

Waarschuw beheerder
donateur
vandaag wat gezien wat ik niet mocht zien :)
aan de lichtshow zal het niet liggen.
Waarschuw beheerder
ze hebben ook al een site zie ik :P

http://www.bozzini.nl
Waarschuw beheerder
We laten ons verrassen in ieder geval ;)

Waarschuw beheerder
donateur
heb het gevoel dat de concurentie deze keer wat vriendschappelijker gaat worden deze keer. In iedergeval ik op het moment loopt dat gedeelte goed, met mijn tegenpool bij de Bozzini. Dus daar verheug ik me zowiezo dan al op. Altijd goed voor het publiek.
Werkzaam bij E-Fraga
Waarschuw beheerder
Ik ben eens benieuwd wat hier anders aan zal zijn dan de Versuz. :)

Waarschuw beheerder
donateur
alle lampen en effecten doen het ook echt denk ik :)
Waarschuw beheerder
Bij versuz niet?

Waarschuw beheerder
donateur
nope.
laatste keer dat ik er was viel me vooral op dat het hele plafond niet meer draaide.
en nog wat lampjes die het niet deden. een aantal van de golden scans, nog uit de docksite tijd doen het niet. Maar ligt er ook aan de gemiddelde party ganger het niet op valt. En ze een ontzetten goede LJ hebben in de Versuz die zijn licht show er op aanpast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat valt mij - en de meesten - niet op denk ik zo... :)

Maarreh, al mensen die meer inside info hebben? O:)
Waarschuw beheerder
jup :)
Waarschuw beheerder
Maak Mich GEK!

Waarschuw beheerder
donateur
is zeker een hele vette tent (toen het nog vizion was)
kwa aan kleding en lichtshow en geluid en alles
Waarschuw beheerder
dit staat op dance4mation:

Opening is voorzien op 18 oktober.
Capaciteit is 5600 mensen.
700 showlichtpunten,mega special fx system,neocraft soundsystem ,150 movingheads, 60 wizards,4 mac 6000,enz ...

Waarschuw beheerder
donateur
als je de zaaltjes op teld denk ik. kom je op zo'n vreemd aantal.
Heb inderdaad gehoord wat er allemaal geeft, special effecten zijn voor mij niet schokkend. Denk voor merendeel wel.
Waarschuw beheerder
dit wordt de bom echt super,bozzini staat al bekend om zijn vette tuin feesten en de bozzini daimond new years party!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
nu overdrijf je een beetje.
Waarschuw beheerder
Reken daar maar niet op...

Minimum leeftijd van 18 jaar zal ook wel worden toegepast, misschien nog wel hoger?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: Early-Streever :bounce: op dinsdag 15 augustus 2006 om 13:41:
bohjah 5600 man hakke party's

Dit vind ik toch wel super lullig van je.
Nu nemen zich mensen de moeite zich speciaal aan te melden op diverse forums (of is het fora ?) om die maar totaal te overladen met spam over de voormaligge Vizion.
Doe jij je de moeite niet om de tekst goed door te lezen. On gehoord, foei.
absoluut geen hardcore parties
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik overdrijf zeker niet als je daar was weet je wat ik bedoel.! afgelopen weekend nog SUPER!!!!!!
Waarschuw beheerder
en met die leeftijd het hoeft niet een 2e pepermil te worden. exlusief en betaalbaar
Waarschuw beheerder
hardcore NEVER!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hitman1981 op dinsdag 15 augustus 2006 om 18:09:
afgelopen weekend nog SUPER!!!!!!

ik had het niet er over dat het niet super zou zijn, of worden, ik zou niet durven, maar over dit gedeelte.
Uitspraak van hitman1981 op maandag 14 augustus 2006 om 23:06:
bozzini staat al bekend

en was ook met een knipoog bedoeld.

De rest zien we wel. vizion riep dat ook, meest geslaagde feest in de Vizion was Dana.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:01:
De rest zien we wel. vizion riep dat ook, meest geslaagde feest in de Vizion was Dana.

Tijden veranderen ;).

Nee: ik geef het hele concept nu eigenlijk wel méér kans dan destijds met de Vizion. Mede dankzij de house-hype die ook in het Zuiden des landes heerst.

Waarschuw beheerder
donateur
het was niet negatief bedoeld.
houd mijn snavel maar er over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:01:

afgelopen nieuwjaar vond ik anders geweldig :yes:
Waarschuw beheerder
ja ik bedoel dat voor een grote groep mensen ,die al eerder op verschilende locatie's naar bozzini paty s zijn geweest (2004+2005 challet brunsum bozzini new years party enz )
Waarschuw beheerder
eindelijk weer wat nieuws in de regio!! wordt het 18+ ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me logisch.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 's benieuwd wat ik zondag te horen krijg. Bedoel dus informatie heh, voordat iemand gaat denken... :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op donderdag 17 augustus 2006 om 17:11:
ene?

Lees het artikel nog maar eens in de beginpost.
Waarschuw beheerder
die link werkt niet!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:43:
Nee: ik geef het hele concept nu eigenlijk wel méér kans dan destijds met de Vizion. Mede dankzij de house-hype die ook in het Zuiden des landes heerst.

Juist. Toch wel mee eens nu!
Zie Castle of Love, dat was ook zeer geslaagd !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op vrijdag 18 augustus 2006 om 09:35:
die link werkt niet!!!

Bij deze meer info: http://forum.stoba.com/viewtopic.php?t=5951&start=0
Waarschuw beheerder
thnx!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kempie op maandag 21 augustus 2006 om 15:26:
Bij deze meer info: http://forum.stoba.com/viewtopic.php?t=5951&start=0

pfff nouw hey, op het stoba forum.
weet dat het bij minimaal twee andere discotheken een ver boden woord is :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 15 augustus 2006 om 23:05:
afgelopen nieuwjaar vond ik anders geweldig

welke bedoelde je de Big Bang Boom ? of de underground new years party ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 21:19:
welke bedoelde je de Big Bang Boom ? of de underground new years party ?

Big Bang Boom :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 21 augustus 2006 om 23:19:
Big Bang Boom

Zover ze nu denken, zit dat dus niet meer in de planning.
Ik heb trouwens op COL niets nieuws gehoord eigenlijk, buiten de dingen die we al weten.
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 00:36:
Zover ze nu denken, zit dat dus niet meer in de planning.

jammer :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 21 augustus 2006 om 23:19:
Big Bang Boom

was georganiseerd door de organisatie van Castle of Love trouwens :)

Waarschuw beheerder
donateur
en maar vertellen dat het geörganiseerd werd door een organisatie uit Amsterdam :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja... je laat je veels te snel misleiden Roger!
Filmpje al klaar trouwen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:16:
tja... je laat je veels te snel misleiden Roger!

heb het gevoel dat mensen denken dat ik achterlijk ben....

Uitspraak van P-leej op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:16:
Filmpje al klaar trouwen?

bezig met final touch

Waarschuw beheerder
donateur
klaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op vrijdag 25 augustus 2006 om 10:43:
was georganiseerd door de organisatie van Castle of Love trouwens

dat wist ik niet :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:47:

dat gevoel heb ik ook al jaren O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:47:

Toch een slimme gast die Focus :)
Waarschuw beheerder
Ik ben er van de week binnen geweest. Gaat nog eens leuk worden. Als het plafond allemaal die lampen houd.
Wat ik gezien hen is in iedergeval al niet de teleurstelling van de Vizion. Die maar gewoon wat hebben liggen prutsen.
Waarschuw beheerder
Hmmm...
Zoals ik heb meegekregen zijn dit een aantal mensen die die zich samengevoegd hebben en an aantal discotheken beheren in Belgie.
Dus of dit goed zal lopen weet ik niet...

Een Belg stapt gewoon heel anders dan een Nederlander. Bij Belgen gaat 't stappen gewoon echt voor qua geld. Das bij ons Nederlands minder het geval :P.

En verder heb ik meegkregen dat er over het algemeen meer Trance (achtige) muziek gedraaid zal worden...
Weet niet zo of dat storm zal lopen hier in limburg :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van i_love_this_city op zaterdag 26 augustus 2006 om 10:50:
zijn geen belgen

Dat kan, weet niet zeker.
Zeg alleen zoals ik heb meegekregen...
Waarschuw beheerder
Vanwaar komen ze dan?
Neem aan dat je dat wel weet ;).

Waarschuw beheerder
donateur
ik wel :)
gewoon limburgse limburgers, alhoewel er is een belg in verdwaald
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 13:11:
alhoewel er is een belg in verdwaald

Zit er toch nog een stukje waarheid in mijn verhaal :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvina (F) op zaterdag 26 augustus 2006 om 11:04:
Neem aan dat je dat wel weet .

Ja weet ik, maar wat doet het er toe om namen op te gaan noemen die je toch niets zeggen. Persoonlijk vind ik wat in hethet kranten artikel staat, een beetje overdreven.
Maar de dingen die ze gedaan hebben waren wel goed gedaan. Onder andere Castle of Love, dit was dan geen Bozzini evenement, maar er waren er wel mensen van betrokken.
Ik weet ook niet of ik de andere namen mag noemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van i_love_this_city op zondag 27 augustus 2006 om 14:17:
Ja weet ik, maar wat doet het er toe om namen op te gaan noemen die je toch niets zeggen. Persoonlijk vind ik wat in hethet kranten artikel staat, een beetje overdreven.
Maar de dingen die ze gedaan hebben waren wel goed gedaan. Onder andere Castle of Love, dit was dan geen Bozzini evenement, maar er waren er wel mensen van betrokken.
Ik weet ook niet of ik de andere namen mag noemen

Ik heb het krantenartikel eigenlijk niet gelezen... :$
Maar had dat gewoon van iemand gehoord.

Alleen dat van die muziekstijl die ze gaan draaien had ik gehoord van iemand die daar gaat werken...

Castle of Love idd veel over gehoord ja, wist niet dat Bozzini daarbij betrokken was :P

Hoop natuurlijk ook dat het wat leuks word daar en het volk trekt ;) Zal eens hoog tijd worden dat er wat leuks hier in de buurt komt :).

Maja blijft toch afwachten he...
Waarschuw beheerder
Lekker space op Don Diablo..of David Guetta...( ik loop niet warm voor carl cox, of roger sanchez ) het zou me wat zijn als die naar het oude vertrouwde kerkrade komen! ik wacht gespannen af..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van i_love_this_city op zondag 27 augustus 2006 om 14:17:
nder andere Castle of Love, dit was dan geen Bozzini evenement, maar er waren er wel mensen van betrokken.

Nou, eigelijk niet in de organisatie hoor... Enigste betrokkenheid was Cyrio en de banners op de hekken :)

Waarschuw beheerder
donateur
wedden dat de promotie man daar ook wat in de melk gaat brokkelen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Focus,

Nog niet te veel verklappen he ;)

Ik vind het prachtig dat iedereen vooroordelen of meningen heeft over Bozzini.

waarom wachten we niet gewoon tot de opening??

Dan ziet iedereen wat voor makeover het oude Vizion pand gekregen heeft...

ik kan verklappen dat wat hier in de zaak komt te hangen aan techniek, en effecten je niet vlug ergens anders tegen zal komen...

het concept is wat mij betreft mega!

www.bozzini.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van timfranssen op donderdag 31 augustus 2006 om 19:29:
ik kan verklappen dat wat hier in de zaak komt te hangen aan techniek, en effecten je niet vlug ergens anders tegen zal komen...

in mijn schuurtje staat het zelfde :P
Waarschuw beheerder
op mijn badkamer ook :)

Waarschuw beheerder
donateur
vreemde badkamer heb jij.
Waarschuw beheerder
een kleine disco, als ik me douche ben ik tevens het zonnen :)

Waarschuw beheerder
donateur
en nu ff serieus. het klonk me allemaal precies de zelfde verhalen als de Vizion. In het begin zag ik het dus ook totaal zitten, toch toen de zaak opende was het een teleur stelling voor me. En zakte steeds af eigenlijk. Alhoewel ik dan voor de concurent werk is het dan van de ene kant wel grappig als een zaak die meent een stuk beter te zijn als jij langzaam ten ondergaat. Toch vond ik het zelf eigenlijk net een trieste zaak voor het publiek, waar ik me zelf dan ook onder zie.

Toen het club milenium werd, zag ik er al van af het begin geen brood in, teveel slap geöuwe hoer.

Toen ik dus weer hoordde van Bozzini, had ik wat van, nee heh niet weer. Ik had dus ook totaal geen vertrouwen in de plannen.
Ik heb inmiddels wat meer gezien, van hun plannen, en heb iets van ja het zou toch kunnen. Als beroeps zeikbeer heb ik nog genoeg dingen waar over getwijfeld mag worden, maar dat heb ik ook bij mijn dingen die ik zelf doe.
Ik hoop voor de jongens en meisjes en hun publiek dat het het gewoon gaat lopen als ze gepland hebben. Want ze steken er al hun hart en ziel (en geld) in om er wat van te maken, en daar geniet ik van. Niet van mensen die deken op een bordes te staan, en zich kapot lachen om een zaak die 150 km veraf ligt en slecht loopt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit zal ik sven maar niet laten lezen he ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
ach goede concurentie, hoeft niet slecht te zijn.
en als je denkt dat je er beter van wordt, moet je het vooral niet laten, of moet ik het voor je doen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe jij maar dan, ik heb het druk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 21:47:
ach goede concurentie, hoeft niet slecht te zijn.

zeker niet......
Waarschuw beheerder
wanneer komt er nou es iets fatsoenlijks te staan op die site?

Las net dat nieuws stukje van hun, het lijkt mij dat ze en 2de versuz aan het maken zijn. Incl vip rooms en member cards.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Bozzini

Dit najaar zal er een nieuw tijdperk aanbreken in de Limburgse clubscene, want dan opent Bozzini voor het eerst haar poorten. Bozzini is hét antwoord op de vraag naar een centraal gelegen kwaliteitsclub in de Euregio.

Bozzini wordt mindblowing...!

De zaterdagavond/nacht staat centraal binnen het gloednieuwe Bozzini concept. Men kan een clubbeleving verwachten dat zijn weerga niet kent. Een unieke combinatie van muziek, show en entertainment, qua niveau kan Bozzini zich meten met Europese top clubs!
Binnen het Bozzini concept zijn de factoren muziek, show en entertainment geen ondergeschikten aan elkaar, maar vormen ze samen een overdonderende zaterdagavondbeleving. Op een unieke manier worden de elementen met elkaar verbonden met samen één gezamenlijk doel, namelijk het creëren van hét Bozzini gevoel.

Op muzikaal vlak nemen de resident dj's je iedere week mee op reis door Bozzini. Echter zullen zij met enige regelmaat worden bijgestaan door de beste nationale en internationale dj's en artiesten.
Bozzini zal garant staan voor een perfecte mix van house in de breedste zin van het woord. Gedacht moet worden aan funky en groovy house tot aan de klanken van progressive en kwaliteits trance, maar dit alles met de Bozzini touch...

Echter verliest Bozzini ook de populaire Urban stroming niet uit het oog. Op de zaterdagavond zal ook een Urban room geopend zijn. In deze room zal de zwoelste R&B en de meest opzwepende hip hop worden gedraaid. Perfect voor de liefhebbers, maar ook voor de gasten van de main room.

Bozzini staat open voor trendy mensen waar het weekend centraal staat in hun leven.
Onze gastheren aan de deur zullen er alles aan doen om wekelijks een correct deurbeleid te voeren met als doel: Een mix van gezellige mensen binnen hebben, die één gezamenlijk streven voor ogen hebben … Het creëren van de Bozzini vibe!!!
Bij een dergelijke vibe hoort natuurlijk een verzorgde en trendy look van het publiek in samenhang met een volwassen gedrag en uitstraling.
Iedereen die achttien jaar en ouder is en zich openstelt voor het Bozzini gevoel, is welkom in de club.
Bozzini biedt diverse membershipcards aan haar gasten. Iedere card biedt weer andere voordelen ten opzichte van de andere. Voor meer informatie kunt u terecht op: www.bozzini.nl
Speciale aandacht geven wij binnen Bozzini aan onze vrouwelijke gasten. Hierbij moet worden gedacht aan een speciale vrouwenparkeerplaats en aan diverse extra voorzieningen in de club, die geheel in het teken van de vrouw staan. Ook willen wij u erop attenderen dat alle parkeerplaatsen gratis zullen worden aangeboden.
Voor de bezoekers die iets extra’s verwachten biedt Bozzini dé uitkomst: twee overweldigende vip ruimtes. Eén vip room staat in directe verbinding met de main room. De andere vip room is ‘Amerikaanse stijl’, hetgeen betekent dat de vip room afgesloten is van de overige rooms. Ideaal om u met een gezelschap even terug te trekken.

Kwaliteit en service zijn de belangrijkste ingrediënten binnen de club.
Hierbij moet onder andere worden gedacht aan een zogenaamde 'bottleservice'. In Bozzini is het mogelijk om overal in de club een fles sterke drank of champagne te bestellen bij één van onze obers. Bij deze obers kunnen eveneens alle andere soorten dranken worden besteld, die vervolgens met een glimlach aan u worden geserveerd.
Dit nieuw geïntroduceerde systeem in Nederland, wordt al geruime tijd gehanteerd in andere Europese topclubs. Bozzini is ervan overtuigd dat dit stukje service de doorslaggevende factor kan betekenen voor uw avondje uit.
Uiteraard biedt Bozzini haar gasten enkel en alleen het beste van het beste. Dit houdt in dat enkel A-merken geschonken zullen worden. In het Bozzini restaurant kunt u eveneens terecht voor de inwendige mens. Hier kunt u genieten van bijvoorbeeld een frisse salade, een versgemaakte pasta of een spetterend sushi gerecht.

Overal in Bozzini zal worden betaald met cashgeld in plaats van munten. Dit alles om lange wachtrijen te voorkomen en een hogere service te kunnen aanbieden.

Om een hoge hygiëne standaard te waarborgen zullen er gedurende de openingsuren van Bozzini continu schoonmaakploegen aan het werk zijn. Deze ploegen zullen er onder andere voor zorgen dat de gratis toiletten brandschoon zullen zijn.

Voor de invulling van onze overige avonden; de maandagavond en overige thema avonden, verwijzen wij u door naar onze website: www.bozzini.nl
Bozzini stelt zich overigens ook beschikbaar voor bedrijven en organisaties die op een unieke locatie feesten, productpresentaties, shows en dergelijke willen houden. Dit alles perfect verzorgd door Bozzini.

Het Bozzini team hoopt u snel te mogen verwelkomen in haar club en is er van overtuigd u geweldige avonden te bieden.

Dress fashionably and party with that touch….. The Bozzini touch!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj krizz op maandag 4 september 2006 om 12:20:
een speciale vrouwenparkeerplaats en aan diverse extra voorzieningen in de club, die geheel in het teken van de vrouw staan

discriminatie !

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
zeikbeer :yes:

maar je hebt wel gelijk :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 19:23:
zeikbeer

naja voor mij is het dan een klein beetje m'n vak, en dan moet je wel met een kritscher oog kijken als maar roepen "het wordt chique! het wordt chique. Waarom? omdat het Chique word."
En gezien je nog steeds niet kan afstuderen in discotheek kunde, moet je wel heel vaal denken "waarom zou, wat ik nu doe floppen?"

Waarschuw beheerder
donateur
niet jij, lee natuurlijk weer :P

Waarschuw beheerder
donateur
oh maar dat is toch standaard, die weet niet anders.

Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
Waarschuw beheerder

Nou...Ik laat me verrassen dan :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 19:23:
zeikbeer

Komt dat even goed uit...
gratis toiletten

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe :9
Waarschuw beheerder
Dus nu niet meer "zeiken" over discriminatie he ;) Ook al is 't gratis :P

Waarschuw beheerder
donateur
kzou niet durven :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 21:56:
kzou niet durven

Niet?
Hehehe heb ik je behoorlijk snel onder controle gekregen...o:)

Waarschuw beheerder
donateur
tja, een vrouw tegenspreken krijg je alleen maar problemen van :9

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo discriminatie, zo kun je vooraan gaan zitten kijken, of er wel lekkere wijvuh naar binnen gaan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 22:02:
zo kun je vooraan gaan zitten kijken, of er wel lekkere wijvuh naar binnen gaan

Hoef je niet meer te zoeken, Gewoon lekker allemaal op 1 punt en waarschijnlijk dus keus zat ;)

Wat wil je nog meer? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
een dikke :smoke:?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 22:06:
een dikke ?

Had ik het tegen jou? :no:

Hehehe, maja vooruit...Mag wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
neej maar ik houd er eenmaal van om tussendoor even iets te zeggen :9
Waarschuw beheerder
Ach ja ieder heeft zo zijn liefde voor iets he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvina (F) op dinsdag 5 september 2006 om 22:05:
Hoef je niet meer te zoeken, Gewoon lekker allemaal op 1 punt en waarschijnlijk dus keus zat

dat bedoelde ik.

Waarschuw beheerder
donateur

normaal is dat pas de volgende morgen bij mij, als ik een keertje hier achterom, in het centrum, te lang op het terras heb gehangen.
Waarschuw beheerder
om 06.00 al online, jij internetverslaafde :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:00:
dat bedoelde ik.

Hoe makkelijk kun je het hebben ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op woensdag 6 september 2006 om 11:40:
om 06.00 al online, jij internetverslaafde

ik stond in de file, je moet toch wat doen dan, ff wat flokken.
Waarschuw beheerder
Wanneer gaat ie open? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig zeggen ze dat niet. niet dat het het zelfde wordt als 4 jaar geleden dat het tien keer werd uitgesteld.
Waarschuw beheerder
Opening 28 oktober 2006...
Waarschuw beheerder
Het word ook tijd zeg, zelf bij mij op school in Eindhoven hebben al mensen ervan gehoord.. Degene uit Maastricht en Sittard staan ook al te springen wanneer ze naar binnen mogen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diontjuh op donderdag 7 september 2006 om 13:19:
Het word ook tijd zeg, zelf bij mij op school in Eindhoven hebben al mensen ervan gehoord.. Degene uit Maastricht en Sittard staan ook al te springen wanneer ze naar binnen mogen..

met alle respect jongens, maar je overdrijft een beetje, het aantal mensen in Eindhoven die van een club of discotheek in Zuid Limburg hebben gehoord is echt maar beperkt.

Stelletje ouwe spammers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:07:
Stelletje ouwe spammers.

We gaan toch niet onvriendelijk worden he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dulles op donderdag 7 september 2006 om 10:58:

Waar staat dat?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvina (F) op donderdag 7 september 2006 om 21:21:
We gaan toch niet onvriendelijk worden he

ik haat spammers die zich alleen aan melden (of wakker worden) om effe wat reclame te maken.
Dus antwoord op de vraag, JAWEL :P
Waarschuw beheerder
Maar als ik zo even naar jou avater kijk valt dat bij mij ook onder de categorie reclame :P

Haat je nu ook jezelf? ;)
Waarschuw beheerder
Ow...wacht ik begrijp 'm al...Jij hebt je daar naturlijk niet speciaal voor aangemeld (F)

Waarschuw beheerder
donateur
jij snapt hem.

maar gaat me voor al de "
-"Het gaat gaaf worden, het word de bete club in de wereld, het word gaaf"
-"Waarom?"
-"Omdat het gaaf wordt"

toch de grootste klinklare onzin dat er mensen in Eindhoven (die dan niet toevallig verbonden zijn aan de Bozzini) over de Bozzini praten. Daar denken ze nog steeds dat er niets goeds uit Limburg kan komen. Zal wel veranderen als Bozzini open is, maar nu is dat gewoon de grootste onzin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:42:
maar gaat me voor al de "
-"Het gaat gaaf worden, het word de bete club in de wereld, het word gaaf"
-"Waarom?"
-"Omdat het gaaf wordt"

Klopt idd...
Kan wel zeggen dat het geweldig gaat worden...maar een mooie discotheek die je niet gevuld krijgt, staat alleen maar beetje mooi te wezen...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:42:
Daar denken ze nog steeds dat er niets goeds uit Limburg kan komen.

En dit is rede waarom dat vaak gebeurt...

Hoop natuurlijk allemaal 't beste en het klinkt allemaal (Y) maar wil 't eerst allemaal zien gebeuren :).

Waarschuw beheerder
donateur
we zitten op een lijn :)

ik geloof heilig dat het belangrijkste is dat je er veel mensen kan ontmoeten, zeker bij muziek stijlen als House, Top40 of Urban. Sosializen is het toverwoord, niet goede muziek.
Het zit wat anders bij Trance of Hardcore. Hierbij is veel meer van belang van hoe de muziek is. En bij Trance komt nog de show er bij, wat ook geweldig er bij past.

Ik wil niet zeggen dat de muziek bagger mag zijn bij house, urban of top40, maar het is relatief minder belangrijk. Of net dat een harcore feest al succesvol is als er goede muziek wordt gedraaid, maar de vorm van belangrijkheid is anders.

Voor meer uitleg zie hoofdstuk 5 "de kwadranten theorie" in mijn boek dat binnen kort uit komt "fookje en het grote clubbingboek" voor € 45,- te verkrijgen bij bol.com :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:12:
voor € 45,- te verkrijgen bij bol.com

ISBN nummer? :P

we zitten op een lijn

Ik hou niet van delen, ik wil mijn eigen lijn ;)

Sosializen is het toverwoord

Moet je weer gelijk geven :bloos:, gezellig volk en dan lijkt mij dat de rest volgt...

Tent waar iedereen ligt te matten ga ik niet heen, al word daar de beste muziek op heel deze aard gedraaid :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvina (F) op donderdag 7 september 2006 om 22:19:
ISBN nummer?

ik zit nog in keiharde onderhandelingen over mijn gage. het is dus nog niet vrijgegeven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:40:
keiharde onderhandelingen

Zozo...word er bijna bang van :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:40:
het is dus nog niet vrijgegeven

Nou als het moment daar is, dan had ik graag per direct dat ISBN nummer ;)
Waarschuw beheerder
Focus en Mis-Poes moeten maar dit weekend eens een keertje gaan daten zo te lezen :-)

Neej ik hoop dat er wat leuke house dj's voorbij komen, hoeven voor mij geen wereldtoppers te zijn maar bv: Gelazer!, Roog, Erick E, Benny Rodrigues, Sidney Samson, MarYsol zijn leuk, of misschien wel Axwell, Sebasian Leger, Eric Prydz zijn ook enigszins betaalbaar voor deze club!

Verheug me er al op!
Waarschuw beheerder
of wel dan ? :)

Waarschuw beheerder
donateur
om te beginnen

waar bemoei je je mee ?

de rest heb ik in dat kader niets meer te zeggen.

Artiest Aston
Waarschuw beheerder
Goede concurentie is nooit verkeerd. Succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sportief!
Opening 28 oktober met als residents Ciryo (warm-up), Jochem en Wess. Naar wat ik heb begrepen komt G-Roam om de zoveel weken ook eens draaien. Inkom wordt 8,- Euro, bier frisdrank etc. 2,- Euro. Mixdrank zal waarschijnlijk tussen de 3,50 en 4,- Euro gaan kosten. Garderobe gratis, toiletten gratis.
Op zicht niets mis met de prijzen. Maar zoals Focus al eerder heeft aangegeven zal dit niet de sleutel tot het succes van deze nieuwe zaak zijn.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat het concept hier in het zuiden des lands moeilijk zal aanslaan, omdat hier eenmaal een hoempapa (feestmuziek), r&b, jump en hardstyle cultuurtje heerst. Zelfs de Versuz trekt op dit moment geen volle bak.
Twee weken geleden voor het laatst nog daar geweest (na ongeveer een 1/2 jaar) en zag dat de gehele bovenverdieping gesloten was. De benedenverdieping was wel gevuld, maar niet extreem druk. Dan te bedenken dat in België wel een echt 'club' cultuurtje heerst en de Versuz nog steeds teert op het succes van de Zillion.
Ik gun de ondernemers achter de Bozzini het beste maar ik vrees dat dit ook op voorhand een verloren race is.

Waarom...?

Naar wat ik heb begrepen kunnen er zo'n 5400 mensen in de Bozzini...dat betekend alle bezoekers van de Peppermill en Mondial die dan naar de Bozzini gaan (dan zitten de Peppermill en de Mondial dus leeg!) Dat is iets dat ik niet zie gebeuren. Waar komen dan die 5400 bezoekers vandaan? Ik denk niet dat er in een wijde omtrek van de Bozzini zo'n 5400 mensen thuis zitten die nu opeens denken 'Goh, laten we nu eens op stap gaan, nu de Bozzini er is'. Omdat de Bozzini er komt zullen er echt niet veel meer mensen op stap gaan. De mensen die er komen zul je uit het bestaande 'uitgaanspubliek' moeten halen. Dat betekend dat van de Versuz, Starfish, Peppermill, Mondial en het uitgaanscentrum van Heerlen, Sittard/Geleen en Maastricht je de bezoekers moet wegtrekken.
Als van al de hierboven genoemde zaken gemiddeld 400/500 klanten naar de Bozzini gaan, dan haal je 1600 tot 2000 bezoekers. Laat buiten de klantenkring van de genoemde zaken nog eens 1000 bezoekers (vanuit de uitgaanscentra van de genoemde steden) extra naar de Bozzini gaan, dan kom je op een aantal van 2600 tot 3000 bezoekers. Volgens mijn berekeningen is de Bozzini dan net voor de helft gevuld.
Dan kom ik weer bij de woorden van Focus, dat de belangrijkste elementen in een grote dancing zijn: mensen ontmoeten en socializen. Hier voeg ik zelf aan toe: sfeer, ambiance, gezelligheid en drukte. Volgens mij gaat dit met een voor de helft gevulde Bozzini niet lukken...

Voor zover mijn theorie. Misschien dat mensen een andere visie hebben...graag zou ik deze willen horen. Als ik al deze visies bundel kan ik misschien ook het 'grote clubbing-boek' gaan uitbrengen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. Het was zomer, in elke discotheek is het dan een stuk rustiger. Logisch ook. Overal, in de Peppermill, Versuz, Mondial, Starfish e.d.

De grote zaal van de Bozzini daar passen maximaal 1500 man heb ik mij laten vertellen. Met een beetje aardige line up (de eerste weken dus bekende djs laten komen) is er zeker de mogelijkheid om deze zaal aardig tot geheel gevuld te krijgen.
Ik bedoel in de Versuz zit de tent vol met elke week dezelfde residents, niets tegen die gasten maar als ik dan zou kunnen kiezen tussen Versuz (residents) en Bozzini met artiesten als HouseQuake, Axwell, Sebastien Leger, Bob Sinclar e.d. denk ik wel dat mensen vanuit de Versuz ook wel de bozzini zullen bezoeken.

Het is zeker een gewaagde gok, maar het is niet zo dat de Peppermill, Starfish voor hun bezoekers moeten vrezen. Maar idd met elke week residents kom je er in kerkrade niet. Nu is Jochem en Wess relatief onbekend bij het grote deel van Kerkrade, maar dat komt wel goed :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dulles op vrijdag 8 september 2006 om 23:29:
Sportief!

heeft niets met sportief te maken, ik zit hier op partyflock, omdat ik zelf van uitgaan houd, en niet omdat ik promotie doe voor de Peppermill, ik houd me zo min mogelijk op aan discussies hier over, zeker in houdelijk.
En voor ik het vergeet, ik heb echt geen zin in zo'n ziekelijk verbitterde strijd als met de Vizion was. Dat werd op het laatst echt triest. Oorlog als de dansvloer open is, maar niet als de zaken dicht zijn.
Ik zelf zie het nog gebeuren, zij denken op het moment dat ze een ander publiek aan boren, ik denk daar wat anders over, maar dan nog, we zien het wel.

Ik zie het rekensommetje van Slekkus ook wel een beetje als een punt waar door ik vraagtekens zet, bij het wel of niet slagen. De kunst is of ze herkennen wat hun publiek geweldig vind, en wat zo bagger is, waar ze zich voor schamen.
Ik denk dat er best genoeg volk is dat een discotheek zou vullen, het is alleen de kust die te binden. Er zijn naar mijn schatting 30 000 tot 40 000 jongeren tussen de 18 jaar en 28 die wonen op een redelijke afstand van de zaak. Er zit natuurlijk een groot gedeelte bij die van rock, grunch etc. houden, of al samenwonen huisje boompje beestje. Die gaan er dan van af, maar ik denk dat. . . . .
nu ik het rekenen ben fucking weinig blijf er over, zeg 's 10 000 die je dan verdeeld over de bestaande zaken.
Dus dan zou om het daar druk te krijgen je of de helf van de zaken moest ontruimen. Maar in dit wereld je , je weet niet hoe een koe, een haas vangt.

Wat me wel opviel was toen de Vizion open ging dat ze wel meer mensen van de bank hebben afgetrokken, enigste probleem is dat de Vizion ze niet het gevoel wist te geven dat "het geweldig was" en ze nog voor 2 uur in een andere zaak zaten (ik neem aan dat buiten de Peppermill, ze ook de Fish en Mondial hebben gevonden) Als ze dan niet al geweigerd werden, omdat de Vizion ze niet goed genoeg vond om hun klant te zijn.

Uitspraak van P-leej op zaterdag 9 september 2006 om 07:01:
1. Het was zomer, in elke discotheek is het dan een stuk rustiger. Logisch ook. Overal, in de Peppermill, Versuz, Mondial, Starfish e.d.

zomer is over afgelopen zaterdag volle bak (ik zit weer aan de prozac na een weekendje werken) bij ons en ook bij de rest, als ik de SMS-jes mocht geloven. Wat wel typerend is, er zijn vakanties geweest toen was het asosiaal druk in de Peppermill, maar net zo in Versuz, mondial etc. Maar zoals deze vakantie was geen ruk te doen in de peppermill, maar ook in de Versuz etc. En dus vorig weekend overal weer druk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
M.a.w. gewoon afwachten dus. :yes: 'T kan nog alle kanten op :)
Waarschuw beheerder
kan niet wachten tot die es open gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zaterdag 9 september 2006 om 07:01:
Ik bedoel in de Versuz zit de tent vol met elke week dezelfde residents, niets tegen die gasten maar als ik dan zou kunnen kiezen tussen Versuz (residents) en Bozzini met artiesten als HouseQuake, Axwell, Sebastien Leger, Bob Sinclar e.d. denk ik wel dat mensen vanuit de Versuz ook wel de bozzini zullen bezoeken.

Versuz heeft ook al diverse grote DJ's ontvangen in hun verleden. Feit was (uitzondering Tiësto) dat het niet echt voor meer volk zorgde. In België is het gewoon een feit dat de meeste clubs met hun residents meer volk binnenhalen dan met speciale guests.

Maar goed: betreffende Bozzini wacht ik eens met rust af. Als de info van Slekkus juist is, dan hebben ze tenminste met Jochem al een solide resident. En voor de rest kunnen we wel blijven speculeren, maar ik wacht het hele eiereten eerst eens af ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk geloof ik in de kracht van een goede Resident, als hij er al een tijdje draaid dan kan hij het publiek gewoon veel beter als een gast DJ.

wat grote namen betreft, naar mijn mening moet het nie zo zijn dat mensen naar een discotheek komen, omdat het een goede DJ is, maar omdat het een goeie discotheek is.
Als je het als organisatie echt goed voor mekaar hebt, dan weet het publiek dat de DJ goed is, omdat jij hem boekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:49:
wat grote namen betreft, naar mijn mening moet het nie zo zijn dat mensen naar een discotheek komen, omdat het een goede DJ is, maar omdat het een goeie discotheek is.
Als je het als organisatie echt goed voor mekaar hebt, dan weet het publiek dat de DJ goed is, omdat jij hem boekt.

Oftewel: een hype creëren in plaats van een hype achterna te lopen :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dulles op vrijdag 8 september 2006 om 23:29:
Volgens mijn berekeningen is de Bozzini dan net voor de helft gevuld.

Mocht het een keer minder druk zijn in Bozzini (wat we niet hopen)
dan zijn hier nu oplossingen voor gevonden,om toch de sfeer erin te houden.
Vizon was een beton bunker, waar buiten de dansvloer een kille sfeer hing, dit wordt in bozzini niet het geval, dit keer wordt er buiten de techniek, flink geïnvesteerd aan decor materiaal en sfeerverlichting.
ook kan de main zaal "kleiner" gemaakt worden om de sfeer te bevorderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:49:

Ik denk combi daarvan... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
de zin er op was belangrijker
Waarschuw beheerder
als ze net als in versuz op donderdag de boel gratis open gooien en pils 1 euro. Dan wordt het dik feest daar. Ik dagt zelf aan en soort BOZZINI'S STUDENT NIGHT

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht er aan dat ie eerst eens open gaat, en we ons laten verrassen :)

verschil: versuz ligt op loop afstand van het centrum van Hasselt, Bozzini niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:34:
verschil: versuz ligt op loop afstand van het centrum van Hasselt, Bozzini niet

centrum kerkrade is op donderdag ook altijd bomvol (met 65+ers) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op woensdag 13 september 2006 om 19:22:
BOZZINI'S STUDENT NIGHT

Studenten horen in kroegen thuis onder het genot van Meat Loaf's Paradise by the Dashboard Light en twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils :yes: ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 13 september 2006 om 20:29:
Studenten horen in kroegen thuis onder het genot van Meat Loaf's Paradise by the Dashboard Light en twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils

niks daarvan dat was vroeger miss zo whaha nu hooren ze thuis in de clubs!!!
Waarschuw beheerder
Studenten horen in kroegen thuis onder het genot van Meat Loaf's Paradise by the Dashboard Light en twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils

:[ :[

Uitspraak van Chris:) op donderdag 14 september 2006 om 11:20:
niks daarvan dat was vroeger miss zo whaha nu hooren ze thuis in de clubs!!!

Juist! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Met Gonzo eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 19:54:
Met Gonzo eens

Ik ben student maarre
twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils

die ik niet aan mee :no:
Waarschuw beheerder
Dacht dat wij 't altijd eens waren trouwens... :(

Waarschuw beheerder
donateur
nee jij wilde niet op mijn lijn zitten, dus pak je die waslijn maar van de buren :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 21:06:
nee jij wilde niet op mijn lijn zitten, dus pak je die waslijn maar van de buren

:(

Nou zeg....
Waarschuw beheerder
focus en fonzo zijn nog van de oude garde he! De jeugd van tegenwoordig is nu de baas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op vrijdag 15 september 2006 om 09:40:
focus en fonzo zijn nog van de oude garde he!

:yes: :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De jeugd van tegenwoordig is nu de baas

moet jij 's op letten.
Waarschuw beheerder
haha the days of the old people are over!!

Waarschuw beheerder
donateur
tweede keer moet jij eens op letten.

en ook voor de tweede keer, bozzini is niet de plaats voor een wekelijkse students night.
Waarschuw beheerder
De jeugd van tegenwoordig is nu de baas

:S

Waarschuw beheerder
donateur
focus en fonzo zijn nog van de oude garde he! De jeugd van tegenwoordig is nu de baas

De jeugd heeft inderdaad de broek aan.

Wij bepalen welke B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dulles op donderdag 7 september 2006 om 10:58:

Ik kreeg gister te horen dat dat dus 1 november zou zijn....Raar want das een woensdag, maar goed...

Waarschuw beheerder
donateur
laatste wat ik hoordde was ook nog steeds 28e maar laat het nu gewoon lekker door bozzini zelf bekend maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 18:52:
laatste wat ik hoordde was ook nog steeds 28e maar laat het nu gewoon lekker door bozzini zelf bekend maken.

Idd...mogen ze wel eens gaan doen dan ;)
Waarschuw beheerder
Jullie zie het wel :P
Waarschuw beheerder
we zullen wel zien, laat het ding maar gewoon lekker opengaan als ze er klaar voor zijn, maar dat het vooral niet meer te lang gaat duren,

heb er ziiiiiiin in !!!!!!!!
Waarschuw beheerder
De opening zou eerst in mei zijn, toen in augustus, toen in september en nu october, dus we zijn idd eens benieuwd!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het gewoon een teken van verstadig zijn, niet dat ze nog het laatste gedeelte het timmeren zijn als de eerste klanten binnen zijn.

Dat er nu weer een paar mensen zijn, ik zeg maar niet aardappels, die denken dat de de ongekroonde woordvoerder zijn. En de taak op zich moeten nemen om publiekelijk te maken dat de zaak al open gaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 21:57:
En de taak op zich moeten nemen om publiekelijk te maken dat de zaak al open gaat.

Word hier niet gewoon gesproken over bozzini met alles erop en eraan?
Beetje logisch dat hier dan ook iedereen neer zet wat hij/zij gehoord heeft over openingsdatum...

Waarschuw beheerder
donateur
Mij tekst ging niet over de mensen die hier schrijven "ik heb gehoord dat dan en dan..." Ik had het over de mensen die dat zo naar buiten brengen, als of het een feit is dat ze zonet gehoord hebben in de directie vergadering van de Bozzini.
En volgens mij heb ik dit soort woorden alleen gelezen in de twee topics. :@
Dit is de reden waarom er zoveel dom gezwam is in de disco wereld, je hoort roddeltjes die al 10 jaar oud zijn. of ouder. En zelfs na 10 jaar pikt een aardappel het weer op als of het nieuws is.

Ik ben zelf van plan wat op te starten, maar moet eerlijk zeggen ik maak me zo enorm druk er om dat dom gezwam het hele profesionalisme er van af kan halen.
Iets wat je net niet nodig hebt, om je serieuze plannen, ook serieus te laten overkomen naar publiek, sponsoren en wie je dan ook nodig hebt. Zeker hier in Zuid Limbabwe wordt je al niet snel serieus genomen als je roept ik ga een geweldig feest geven. ik zou al bijna het woord snel weg halen.
Waarschuw beheerder
Denk aan je bloeddruk Fooc :yes: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 20 september 2006 om 21:01:
Denk aan je bloeddruk Fooc

ja en begin gauw met het organiseren van dat geweldig feest :-)

Waarschuw beheerder
donateur
ik las ergens op partyflock dat het af gelast was van wege slecht weer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 21:37:
ik las ergens op partyflock dat het af gelast was van wege slecht weer.

stond ook al in de story ,

Waarschuw beheerder
donateur
fucking mooie website !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 19:47:
fucking mooie website !

:o Idd... Lekker muziekje erbij ook nog :P
Waarschuw beheerder
Als het een evenementenhal wordt met goeie optredens (denk aan 013 Tilburg, Melkweg, HMH) dan zie ik heel veel mogelijkheden.
Als het een vaste club wordt dan bepaalt de sfeer en het prijskaartje van een avondje stappen voor mij of ik er vaker zal komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 19:47:
fucking mooie website !

:yes:
Waarschuw beheerder
Pfff snap niet dat ze hier nog inversteerders voor hebbe gevonden:S. Ten eerste op die lokatie is het concept voor 90% al eens geprobeerd en mislukt. Ten tweede ligt op die lokatie binnen een straal van 5km al 2 discotheken die bij elkaar zo n 8000 mensen trekken.
Maastricht heeft volgens mij totaal niks qua mega discotheek had daar eens gekeken. Meeste discotheken moeten het toch schat ik voor meer als de helft hebbe van mensen die wekelijkst terugkomen. De leeftijdscategorie en het soort volk wat deze tent moet lokken hoeft niet meer zo nodig elke week opstap. Daarnaast is de markt voor club muziek gewoon veelste klein in t zuiden. Dus met andere woorden geld pompen in een kansloze put hoe mooi die ook is.
Kent iemand de eigenaar hier achter heeft die zn sporen in t organiseren van feesten ofzo al verdiend? Want van echt wat marktonderzoek doen is hier volgens mij geen spraken.
half jaarte-jaartje en is iedereen zn centjes kwijt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibiza-style op zaterdag 23 september 2006 om 18:21:
Kent iemand de eigenaar hier achter heeft die zn sporen in t organiseren van feesten ofzo al verdiend? Want van echt wat marktonderzoek doen is hier volgens mij geen spraken.

Ik ken hem verder niet echt , heb hem een keer hoi gezegd. De mensen van het team die ik ken (en weet wie het zijn) weet ik wel dat ze voldoende kennis hebben van hun werk. Ik heb in het verleden met een paar van hun samen gewerkt en eentje nog steeds, héh Tim.
Maar ik denk niet dat het de kracht van een nieuwe club is dat ze wat brengen wat al gedaan is.
Als je naar de Versuz kijkt, die vulde toen het gat op wat de Zillion achter liet, maar daar zat eigenlijk wel de kennis van de Zillion in.
Bozzine zal zich moeten profileren als "wat anders" iets waar de mensen van zeggen dat niet een "verbeterde Versuz, Starfisch, Mondial of Peppermill" Maar dit is de plek waar ik elke zaterdag op stap wil gaan.

Zover ik weet hebben ze geen markt onder zoek gedaan, maar ik geloof er niet echt in, hoe wil je dat meten? Wat vraag je mensen aan de telefoon dan?
Wat me toevallig vanmiddag op viel is dat nu net weer veel mensen wakker worden die al een aantal maanden op de bank hebben gezeten.

Ik zelf zou geen cent er op durven te wedden of Bozzini nu zal slagen of floppen. Of wat de impact is op bestaande zaken. Steker nog ik zou ook geen rooi cent er op durven te verwedden hoe het gaat met bestaande zaken, als Bozzini er niet zou zijn.
Wat ik wel zeer zeker weet is dat als dit flopt het gewoon zeer verstandig zou zijn om nooit meer een >1000 man discotheek in Limburg op te starten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 18:55:
Maar ik denk niet dat het de kracht van een nieuwe club is dat ze wat brengen wat al gedaan is.

Mensen zijn van nature nieuwschierig en dan zou
"wat anders"

misschien wel eens mooi kunnen uitpakken.

Het idee dat ze daar muziek gaan draaien die je bijna nergens anders hier in de buurt vind, vind ik wel interessant :D. Tenminste eens iets anders dan die schijt top 40 tentjes....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvina (F) op zaterdag 23 september 2006 om 23:30:
Het idee dat ze daar muziek gaan draaien die je bijna nergens anders hier in de buurt vind, vind ik wel interessant . Tenminste eens iets anders dan die schijt top 40 tentjes....

idd alleen al om die reden zou ik gaan. Ik zie de pepermolen puur en alleen als een verlengstuk van mtv/tmf/the box, voor mensen die geen eigen smaak hebben meegekregen. In Bozzini wordt ik tenminste serieus genomen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skippiebal op zondag 24 september 2006 om 11:49:
In Bozzini wordt ik tenminste serieus genomen

verwacht je serieus genomen te worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 14:21:
verwacht je serieus genomen te worden.

ik heb idd de verwachting (als ik zonder vooroordelen het artikel lees) dat ze genoeg rekening met hun klanten houden: contant betalen, obers, entertainment shows als standaard, vrouwenparkeerplaatsen :D Maargoed dat bedoelde ik er nieteens mee, je hebt me opmerking iets te letterlijk opgevat :) Want ik wilde eigenlijk niet verder gaan dan muziek. Appels met peren vergelijken en koffiedik kijken doe ik nu nog liever niet, wat dat betreft ben jij denk ik meer op de hoogte.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
was maar een grapje hoor :P

ik ben hier trouwens wel lange teksten er in het schrijven, maar er staat niets in van veel informatie.
Is mijn mening heh, zoals ik er tegen aan kijk, niet wat het gaat worden.

Wat licht en effecten betreft weet ik dan wel wat het gaat worden, maar of het wat gaat worden het is een totaal plaatje. Deurbeleid, prijzen, PR, artisitieke gedeelte, muziek, licht, show, effecten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lol :D ik was al aant twijfelen, voor de zekerheid toch ff toelichting gegeven.
Waarschuw beheerder
Zover ik weet hebben ze geen markt onder zoek gedaan, maar ik geloof er niet echt in, hoe wil je dat meten? Wat vraag je mensen aan de telefoon dan?

Nou denk dat iedere verstandige ondernemer wel een marktonderzoek doet. Zonder ondernemingsplan ben je namelijk nergens dan ben je gedoemd om t eerste jaar al niet door te komen. Je zult je concurentie en de behoeftes van de klant toch voldoende moeten uitsplitsen en in kaart brengen. En t puntje wat me t meest interesseert is hoe ze in godsnaam de berekening hebben gemaakt dat die toko wekelijks door 1500-2000 man gevuld is.

Ze zeggen dat Limburg zo hardstyle en hardcore minded is zelfs een peppermill krijgt op een vrijdag avond niet meer dan 1500(maximaal erin). Dan moet zo n tent iedere zaterdag 2000 mensen gaan lokken??? Ik gun het ze van harte maar ik zie het totaal niet gebeuren.

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap je punt wel.
Maar naar mijn idee moet je met een nieuwe discotheek, als Bozzini een behoefte kweken.
Als tien jaar geleden de stad in ging en vroeg "heb jij interesse in een medium waar je de hele dag domme teksten kon intikken, en waar iedereen je onzin zo serieus neemt dat er enorme discussies ontstaan?" dan zouden er niet veel mensen roepen "ja geweldig" maar nu tien jaar later kunnen duizenden kijkbuis kindertjes niet meer zonder partyflock.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibiza-style op maandag 25 september 2006 om 19:23:
Ze zeggen dat Limburg zo hardstyle en hardcore minded is zelfs een peppermill krijgt op een vrijdag avond niet meer dan 1500(maximaal erin). Dan moet zo n tent iedere zaterdag 2000 mensen gaan lokken??? Ik gun het ze van harte maar ik zie het totaal niet gebeuren.

Daar sluit ik me bij aan (Y)
Waarschuw beheerder
Ze zeggen dat Limburg zo hardstyle en hardcore minded is zelfs een peppermill krijgt op een vrijdag avond niet meer dan 1500(maximaal erin).

Op Castle of Love waren er ook 1200 mannetjes en als 1200 mannetjes er zijn dan zit de main area aardig gevuld in de bozzini. House muziek is nu in limburg stukken populairder dan in de tijd van de Vizion. Het zal zeker moeilijk zijn om een goedlopend concept neer te zetten (vooral op de maandagen). Als het hun lukt om met lokale namen en residents de tent vrij goed gevuld te krijgen petje af, maar ik denk dat er toch wel met regelmaat bekendere dj´s zullen moeten komen draaien.

Ik ben er iig bij!
Waarschuw beheerder
ik sluit me aan bij leroy, ik ben er bij, net als toendertijd de vizion, aan mij zal het niet liggen,

maar die bekende dj's :
kunnen ze niet maandelijks terugkerende evenementen gaan houden.
zoiets in de richting van Erick e invites,
dat had een uurtje draait en daarna sidney samson , en funkerman ofzo,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op dinsdag 26 september 2006 om 10:42:
Op Castle of Love waren er ook 1200 mannetjes

Ga jij es elke week Castle of Love organiseren,
es kijken of je elke weekl 1200 mannetjes weet te verzamelen.

Da's een beetje appels en peren vergelijken he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan moet zo n tent iedere zaterdag 2000 mensen gaan lokken??? Ik gun het ze van harte maar ik zie het totaal niet gebeuren.

Hoe kom jij aan die 2000 man ? Dat zal best wel de max. capaciteit zijn, maar de club en ook mainzaal zijn zo ingericht dat ie op speciale avonden met topdrukte groter wordt, just like versus. Tenminste dat lees ik tussen de regels door.

Voor jullie info: ik las vanmiddag het lifestyleblad ' Megazine ' en daarin stonden dus mooie ontwerptekeningen, waar ik inderdaad lange gordijnen zag hangen (waarmee je dus bepaalde secties zou kunnen afschermen)
Alles zag er natuurlijk super uit, zoals altijd met ontwerpvisualisaties.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 26 september 2006 om 10:50:
*edit*

ohjee mevrouw is weer bezig geloof ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 21:10:
ohjee mevrouw is weer bezig geloof ik :P

Nee heur, PF deed raar en mijn reactie werd 2x gepost ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippiebal op dinsdag 26 september 2006 om 18:30:
Hoe kom jij aan die 2000 man ?

Vision was toch een mannetje of 2500-3000 dacht ik zo? kan me ook vergissen ben er maar 1 keer geweest.
Maar ik bekijk dit meer vanuit het oogpunt van ondernemer vandaar dat ik het gewoon niet snap. Denk ook zeker dat de inrichting en muziek zeer goed zullen zijn.
Een splinternieuwe uitgaansgelegenheid uit het niets neerknalle is vrij lastig met zo'n verzadigde markt. Wat denk je wanneer het festivalseizoen begint van juni tot augustus dan loopt zo n specifieke discotheek compleet leeg voor 3maanden.
Waarschuw beheerder
laten we gewoon allemaal lekker ieder weekend naar bozzini gaan, kunnen we daarna gaan emmeren hier erover....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trommel op woensdag 27 september 2006 om 18:54:
laten we gewoon allemaal lekker ieder weekend naar bozzini gaan

mij niet gezien :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 21:52:
mij niet gezien

:o Waarom niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 21:52:
mij niet gezien

Omdat Focus elk weekend voor de peppermill flitst :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op woensdag 27 september 2006 om 22:07:
Omdat Focus elk weekend voor de peppermill flitst

Hehehe zie 't net op zijn agenda staan....Echt slecht hoor
:no:

;)(F)

Waarschuw beheerder
donateur
niks slecht aan, dan voelen ze die hete adem tenminste in de nek (6)

De eerste maandag ben ik er wel bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 22:16:
De eerste maandag ben ik er wel bij.

Kan ik niet :(. Moet dan werken voor iemand die zelf die avond gaat helpen bij de opening van Bozzini...:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvina (F) op woensdag 27 september 2006 om 22:13:
Echt slecht hoor
:no:

Weet focus dat ookm weer ghehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op donderdag 28 september 2006 om 07:36:
Weet focus dat ookm weer ghehe

Waarom moet hij dat weten dan?
Waarschuw beheerder
laten we zeggen: waarom moet focus dat niet weten ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op vrijdag 29 september 2006 om 07:58:
laten we zeggen: waarom moet focus dat niet weten

:S
Waarschuw beheerder
hm kennelijk is humor niet universeel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippiebal op zondag 1 oktober 2006 om 15:47:
kennelijk is humor niet universeel

Gelukkig niet (F) Zou knap saai zijn als iedereen hetzelfe grappig vond ;)