Kent iemand de eigenaar hier achter heeft die zn sporen in t organiseren van feesten ofzo al verdiend? Want van echt wat marktonderzoek doen is hier volgens mij geen spraken.
Ik ken hem verder niet echt , heb hem een keer hoi gezegd. De mensen van het team die ik ken (en weet wie het zijn) weet ik wel dat ze voldoende kennis hebben van hun werk. Ik heb in het verleden met een paar van hun samen gewerkt en eentje nog steeds, héh Tim.
Maar ik denk niet dat het de kracht van een nieuwe club is dat ze wat brengen wat al gedaan is.
Als je naar de Versuz kijkt, die vulde toen het gat op wat de Zillion achter liet, maar daar zat eigenlijk wel de kennis van de Zillion in.
Bozzine zal zich moeten profileren als "wat anders" iets waar de mensen van zeggen dat niet een "verbeterde Versuz, Starfisch, Mondial of Peppermill" Maar dit is de plek waar ik elke zaterdag op stap wil gaan.
Zover ik weet hebben ze geen markt onder zoek gedaan, maar ik geloof er niet echt in, hoe wil je dat meten? Wat vraag je mensen aan de telefoon dan?
Wat me toevallig vanmiddag op viel is dat nu net weer veel mensen wakker worden die al een aantal maanden op de bank hebben gezeten.
Ik zelf zou geen cent er op durven te wedden of Bozzini nu zal slagen of floppen. Of wat de impact is op bestaande zaken. Steker nog ik zou ook geen rooi cent er op durven te verwedden hoe het gaat met bestaande zaken, als Bozzini er niet zou zijn.
Wat ik wel zeer zeker weet is dat als dit flopt het gewoon zeer verstandig zou zijn om nooit meer een >1000 man discotheek in Limburg op te starten.