Partyflock

Forumonderwerp · 889910
3575x bekeken
Waarschuw beheerder
Las ik gisteren in de krant:

http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/7/25/MGL/PKS/9/articles/artikel_DDL_1DA_20060725_37_58.php

Eindelijk!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvina (F) op dinsdag 5 september 2006 om 22:05:
Hoef je niet meer te zoeken, Gewoon lekker allemaal op 1 punt en waarschijnlijk dus keus zat

dat bedoelde ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj krizz op maandag 4 september 2006 om 12:20:
Bozzini wordt mindblowing...!

normaal is dat pas de volgende morgen bij mij, als ik een keertje hier achterom, in het centrum, te lang op het terras heb gehangen.
Waarschuw beheerder
om 06.00 al online, jij internetverslaafde :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:00:
dat bedoelde ik.

Hoe makkelijk kun je het hebben ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P-leej op woensdag 6 september 2006 om 11:40:
om 06.00 al online, jij internetverslaafde

ik stond in de file, je moet toch wat doen dan, ff wat flokken.
Werkzaam bij E-Fraga
Waarschuw beheerder
Wanneer gaat ie open? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig zeggen ze dat niet. niet dat het het zelfde wordt als 4 jaar geleden dat het tien keer werd uitgesteld.
Waarschuw beheerder
Opening 28 oktober 2006...
Waarschuw beheerder
Het word ook tijd zeg, zelf bij mij op school in Eindhoven hebben al mensen ervan gehoord.. Degene uit Maastricht en Sittard staan ook al te springen wanneer ze naar binnen mogen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diontjuh op donderdag 7 september 2006 om 13:19:
Het word ook tijd zeg, zelf bij mij op school in Eindhoven hebben al mensen ervan gehoord.. Degene uit Maastricht en Sittard staan ook al te springen wanneer ze naar binnen mogen..

met alle respect jongens, maar je overdrijft een beetje, het aantal mensen in Eindhoven die van een club of discotheek in Zuid Limburg hebben gehoord is echt maar beperkt.

Stelletje ouwe spammers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:07:
Stelletje ouwe spammers.

We gaan toch niet onvriendelijk worden he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dulles op donderdag 7 september 2006 om 10:58:
Opening 28 oktober 2006...

Waar staat dat?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvina (F) op donderdag 7 september 2006 om 21:21:
We gaan toch niet onvriendelijk worden he

ik haat spammers die zich alleen aan melden (of wakker worden) om effe wat reclame te maken.
Dus antwoord op de vraag, JAWEL :P
Waarschuw beheerder
Maar als ik zo even naar jou avater kijk valt dat bij mij ook onder de categorie reclame :P

Haat je nu ook jezelf? ;)
Waarschuw beheerder
Ow...wacht ik begrijp 'm al...Jij hebt je daar naturlijk niet speciaal voor aangemeld (F)

Waarschuw beheerder
donateur
jij snapt hem.

maar gaat me voor al de "
-"Het gaat gaaf worden, het word de bete club in de wereld, het word gaaf"
-"Waarom?"
-"Omdat het gaaf wordt"

toch de grootste klinklare onzin dat er mensen in Eindhoven (die dan niet toevallig verbonden zijn aan de Bozzini) over de Bozzini praten. Daar denken ze nog steeds dat er niets goeds uit Limburg kan komen. Zal wel veranderen als Bozzini open is, maar nu is dat gewoon de grootste onzin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:42:
maar gaat me voor al de "
-"Het gaat gaaf worden, het word de bete club in de wereld, het word gaaf"
-"Waarom?"
-"Omdat het gaaf wordt"

Klopt idd...
Kan wel zeggen dat het geweldig gaat worden...maar een mooie discotheek die je niet gevuld krijgt, staat alleen maar beetje mooi te wezen...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 21:42:
Daar denken ze nog steeds dat er niets goeds uit Limburg kan komen.

En dit is rede waarom dat vaak gebeurt...

Hoop natuurlijk allemaal 't beste en het klinkt allemaal (Y) maar wil 't eerst allemaal zien gebeuren :).

Waarschuw beheerder
donateur
we zitten op een lijn :)

ik geloof heilig dat het belangrijkste is dat je er veel mensen kan ontmoeten, zeker bij muziek stijlen als House, Top40 of Urban. Sosializen is het toverwoord, niet goede muziek.
Het zit wat anders bij Trance of Hardcore. Hierbij is veel meer van belang van hoe de muziek is. En bij Trance komt nog de show er bij, wat ook geweldig er bij past.

Ik wil niet zeggen dat de muziek bagger mag zijn bij house, urban of top40, maar het is relatief minder belangrijk. Of net dat een harcore feest al succesvol is als er goede muziek wordt gedraaid, maar de vorm van belangrijkheid is anders.

Voor meer uitleg zie hoofdstuk 5 "de kwadranten theorie" in mijn boek dat binnen kort uit komt "fookje en het grote clubbingboek" voor € 45,- te verkrijgen bij bol.com :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:12:
voor € 45,- te verkrijgen bij bol.com

ISBN nummer? :P

we zitten op een lijn

Ik hou niet van delen, ik wil mijn eigen lijn ;)

Sosializen is het toverwoord

Moet je weer gelijk geven :bloos:, gezellig volk en dan lijkt mij dat de rest volgt...

Tent waar iedereen ligt te matten ga ik niet heen, al word daar de beste muziek op heel deze aard gedraaid :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvina (F) op donderdag 7 september 2006 om 22:19:
ISBN nummer?

ik zit nog in keiharde onderhandelingen over mijn gage. het is dus nog niet vrijgegeven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:40:
keiharde onderhandelingen

Zozo...word er bijna bang van :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 22:40:
het is dus nog niet vrijgegeven

Nou als het moment daar is, dan had ik graag per direct dat ISBN nummer ;)
Waarschuw beheerder
Focus en Mis-Poes moeten maar dit weekend eens een keertje gaan daten zo te lezen :-)

Neej ik hoop dat er wat leuke house dj's voorbij komen, hoeven voor mij geen wereldtoppers te zijn maar bv: Gelazer!, Roog, Erick E, Benny Rodrigues, Sidney Samson, MarYsol zijn leuk, of misschien wel Axwell, Sebasian Leger, Eric Prydz zijn ook enigszins betaalbaar voor deze club!

Verheug me er al op!
Waarschuw beheerder
of wel dan ? :)

Waarschuw beheerder
donateur
om te beginnen

waar bemoei je je mee ?

de rest heb ik in dat kader niets meer te zeggen.

Artiest Aston
Waarschuw beheerder
Goede concurentie is nooit verkeerd. Succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sportief!
Opening 28 oktober met als residents Ciryo (warm-up), Jochem en Wess. Naar wat ik heb begrepen komt G-Roam om de zoveel weken ook eens draaien. Inkom wordt 8,- Euro, bier frisdrank etc. 2,- Euro. Mixdrank zal waarschijnlijk tussen de 3,50 en 4,- Euro gaan kosten. Garderobe gratis, toiletten gratis.
Op zicht niets mis met de prijzen. Maar zoals Focus al eerder heeft aangegeven zal dit niet de sleutel tot het succes van deze nieuwe zaak zijn.
Eerlijkheid gebied te zeggen dat het concept hier in het zuiden des lands moeilijk zal aanslaan, omdat hier eenmaal een hoempapa (feestmuziek), r&b, jump en hardstyle cultuurtje heerst. Zelfs de Versuz trekt op dit moment geen volle bak.
Twee weken geleden voor het laatst nog daar geweest (na ongeveer een 1/2 jaar) en zag dat de gehele bovenverdieping gesloten was. De benedenverdieping was wel gevuld, maar niet extreem druk. Dan te bedenken dat in België wel een echt 'club' cultuurtje heerst en de Versuz nog steeds teert op het succes van de Zillion.
Ik gun de ondernemers achter de Bozzini het beste maar ik vrees dat dit ook op voorhand een verloren race is.

Waarom...?

Naar wat ik heb begrepen kunnen er zo'n 5400 mensen in de Bozzini...dat betekend alle bezoekers van de Peppermill en Mondial die dan naar de Bozzini gaan (dan zitten de Peppermill en de Mondial dus leeg!) Dat is iets dat ik niet zie gebeuren. Waar komen dan die 5400 bezoekers vandaan? Ik denk niet dat er in een wijde omtrek van de Bozzini zo'n 5400 mensen thuis zitten die nu opeens denken 'Goh, laten we nu eens op stap gaan, nu de Bozzini er is'. Omdat de Bozzini er komt zullen er echt niet veel meer mensen op stap gaan. De mensen die er komen zul je uit het bestaande 'uitgaanspubliek' moeten halen. Dat betekend dat van de Versuz, Starfish, Peppermill, Mondial en het uitgaanscentrum van Heerlen, Sittard/Geleen en Maastricht je de bezoekers moet wegtrekken.
Als van al de hierboven genoemde zaken gemiddeld 400/500 klanten naar de Bozzini gaan, dan haal je 1600 tot 2000 bezoekers. Laat buiten de klantenkring van de genoemde zaken nog eens 1000 bezoekers (vanuit de uitgaanscentra van de genoemde steden) extra naar de Bozzini gaan, dan kom je op een aantal van 2600 tot 3000 bezoekers. Volgens mijn berekeningen is de Bozzini dan net voor de helft gevuld.
Dan kom ik weer bij de woorden van Focus, dat de belangrijkste elementen in een grote dancing zijn: mensen ontmoeten en socializen. Hier voeg ik zelf aan toe: sfeer, ambiance, gezelligheid en drukte. Volgens mij gaat dit met een voor de helft gevulde Bozzini niet lukken...

Voor zover mijn theorie. Misschien dat mensen een andere visie hebben...graag zou ik deze willen horen. Als ik al deze visies bundel kan ik misschien ook het 'grote clubbing-boek' gaan uitbrengen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. Het was zomer, in elke discotheek is het dan een stuk rustiger. Logisch ook. Overal, in de Peppermill, Versuz, Mondial, Starfish e.d.

De grote zaal van de Bozzini daar passen maximaal 1500 man heb ik mij laten vertellen. Met een beetje aardige line up (de eerste weken dus bekende djs laten komen) is er zeker de mogelijkheid om deze zaal aardig tot geheel gevuld te krijgen.
Ik bedoel in de Versuz zit de tent vol met elke week dezelfde residents, niets tegen die gasten maar als ik dan zou kunnen kiezen tussen Versuz (residents) en Bozzini met artiesten als HouseQuake, Axwell, Sebastien Leger, Bob Sinclar e.d. denk ik wel dat mensen vanuit de Versuz ook wel de bozzini zullen bezoeken.

Het is zeker een gewaagde gok, maar het is niet zo dat de Peppermill, Starfish voor hun bezoekers moeten vrezen. Maar idd met elke week residents kom je er in kerkrade niet. Nu is Jochem en Wess relatief onbekend bij het grote deel van Kerkrade, maar dat komt wel goed :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dulles op vrijdag 8 september 2006 om 23:29:
Sportief!

heeft niets met sportief te maken, ik zit hier op partyflock, omdat ik zelf van uitgaan houd, en niet omdat ik promotie doe voor de Peppermill, ik houd me zo min mogelijk op aan discussies hier over, zeker in houdelijk.
En voor ik het vergeet, ik heb echt geen zin in zo'n ziekelijk verbitterde strijd als met de Vizion was. Dat werd op het laatst echt triest. Oorlog als de dansvloer open is, maar niet als de zaken dicht zijn.
Ik zelf zie het nog gebeuren, zij denken op het moment dat ze een ander publiek aan boren, ik denk daar wat anders over, maar dan nog, we zien het wel.

Ik zie het rekensommetje van Slekkus ook wel een beetje als een punt waar door ik vraagtekens zet, bij het wel of niet slagen. De kunst is of ze herkennen wat hun publiek geweldig vind, en wat zo bagger is, waar ze zich voor schamen.
Ik denk dat er best genoeg volk is dat een discotheek zou vullen, het is alleen de kust die te binden. Er zijn naar mijn schatting 30 000 tot 40 000 jongeren tussen de 18 jaar en 28 die wonen op een redelijke afstand van de zaak. Er zit natuurlijk een groot gedeelte bij die van rock, grunch etc. houden, of al samenwonen huisje boompje beestje. Die gaan er dan van af, maar ik denk dat. . . . .
nu ik het rekenen ben fucking weinig blijf er over, zeg 's 10 000 die je dan verdeeld over de bestaande zaken.
Dus dan zou om het daar druk te krijgen je of de helf van de zaken moest ontruimen. Maar in dit wereld je , je weet niet hoe een koe, een haas vangt.

Wat me wel opviel was toen de Vizion open ging dat ze wel meer mensen van de bank hebben afgetrokken, enigste probleem is dat de Vizion ze niet het gevoel wist te geven dat "het geweldig was" en ze nog voor 2 uur in een andere zaak zaten (ik neem aan dat buiten de Peppermill, ze ook de Fish en Mondial hebben gevonden) Als ze dan niet al geweigerd werden, omdat de Vizion ze niet goed genoeg vond om hun klant te zijn.

Uitspraak van P-leej op zaterdag 9 september 2006 om 07:01:
1. Het was zomer, in elke discotheek is het dan een stuk rustiger. Logisch ook. Overal, in de Peppermill, Versuz, Mondial, Starfish e.d.

zomer is over afgelopen zaterdag volle bak (ik zit weer aan de prozac na een weekendje werken) bij ons en ook bij de rest, als ik de SMS-jes mocht geloven. Wat wel typerend is, er zijn vakanties geweest toen was het asosiaal druk in de Peppermill, maar net zo in Versuz, mondial etc. Maar zoals deze vakantie was geen ruk te doen in de peppermill, maar ook in de Versuz etc. En dus vorig weekend overal weer druk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
M.a.w. gewoon afwachten dus. :yes: 'T kan nog alle kanten op :)
Waarschuw beheerder
kan niet wachten tot die es open gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zaterdag 9 september 2006 om 07:01:
Ik bedoel in de Versuz zit de tent vol met elke week dezelfde residents, niets tegen die gasten maar als ik dan zou kunnen kiezen tussen Versuz (residents) en Bozzini met artiesten als HouseQuake, Axwell, Sebastien Leger, Bob Sinclar e.d. denk ik wel dat mensen vanuit de Versuz ook wel de bozzini zullen bezoeken.

Versuz heeft ook al diverse grote DJ's ontvangen in hun verleden. Feit was (uitzondering Tiësto) dat het niet echt voor meer volk zorgde. In België is het gewoon een feit dat de meeste clubs met hun residents meer volk binnenhalen dan met speciale guests.

Maar goed: betreffende Bozzini wacht ik eens met rust af. Als de info van Slekkus juist is, dan hebben ze tenminste met Jochem al een solide resident. En voor de rest kunnen we wel blijven speculeren, maar ik wacht het hele eiereten eerst eens af ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk geloof ik in de kracht van een goede Resident, als hij er al een tijdje draaid dan kan hij het publiek gewoon veel beter als een gast DJ.

wat grote namen betreft, naar mijn mening moet het nie zo zijn dat mensen naar een discotheek komen, omdat het een goede DJ is, maar omdat het een goeie discotheek is.
Als je het als organisatie echt goed voor mekaar hebt, dan weet het publiek dat de DJ goed is, omdat jij hem boekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:49:
wat grote namen betreft, naar mijn mening moet het nie zo zijn dat mensen naar een discotheek komen, omdat het een goede DJ is, maar omdat het een goeie discotheek is.
Als je het als organisatie echt goed voor mekaar hebt, dan weet het publiek dat de DJ goed is, omdat jij hem boekt.

Oftewel: een hype creëren in plaats van een hype achterna te lopen :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dulles op vrijdag 8 september 2006 om 23:29:
Volgens mijn berekeningen is de Bozzini dan net voor de helft gevuld.

Mocht het een keer minder druk zijn in Bozzini (wat we niet hopen)
dan zijn hier nu oplossingen voor gevonden,om toch de sfeer erin te houden.
Vizon was een beton bunker, waar buiten de dansvloer een kille sfeer hing, dit wordt in bozzini niet het geval, dit keer wordt er buiten de techniek, flink geïnvesteerd aan decor materiaal en sfeerverlichting.
ook kan de main zaal "kleiner" gemaakt worden om de sfeer te bevorderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 17:49:

Ik denk combi daarvan... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
de zin er op was belangrijker
Waarschuw beheerder
als ze net als in versuz op donderdag de boel gratis open gooien en pils 1 euro. Dan wordt het dik feest daar. Ik dagt zelf aan en soort BOZZINI'S STUDENT NIGHT

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht er aan dat ie eerst eens open gaat, en we ons laten verrassen :)

verschil: versuz ligt op loop afstand van het centrum van Hasselt, Bozzini niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:34:
verschil: versuz ligt op loop afstand van het centrum van Hasselt, Bozzini niet

centrum kerkrade is op donderdag ook altijd bomvol (met 65+ers) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris:) op woensdag 13 september 2006 om 19:22:
BOZZINI'S STUDENT NIGHT

Studenten horen in kroegen thuis onder het genot van Meat Loaf's Paradise by the Dashboard Light en twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils :yes: ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 13 september 2006 om 20:29:
Studenten horen in kroegen thuis onder het genot van Meat Loaf's Paradise by the Dashboard Light en twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils

niks daarvan dat was vroeger miss zo whaha nu hooren ze thuis in de clubs!!!
Waarschuw beheerder
Studenten horen in kroegen thuis onder het genot van Meat Loaf's Paradise by the Dashboard Light en twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils

:[ :[

Uitspraak van Chris:) op donderdag 14 september 2006 om 11:20:
niks daarvan dat was vroeger miss zo whaha nu hooren ze thuis in de clubs!!!

Juist! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Met Gonzo eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 19:54:
Met Gonzo eens

Ik ben student maarre
twee naar kots riekend halfvolle glazen doorweekt pils

die ik niet aan mee :no:
Waarschuw beheerder
Dacht dat wij 't altijd eens waren trouwens... :(

Waarschuw beheerder
donateur
nee jij wilde niet op mijn lijn zitten, dus pak je die waslijn maar van de buren :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 21:06:
nee jij wilde niet op mijn lijn zitten, dus pak je die waslijn maar van de buren

:(

Nou zeg....