Sportief!
heeft niets met sportief te maken, ik zit hier op partyflock, omdat ik zelf van uitgaan houd, en niet omdat ik promotie doe voor de Peppermill, ik houd me zo min mogelijk op aan discussies hier over, zeker in houdelijk.
En voor ik het vergeet, ik heb echt geen zin in zo'n ziekelijk verbitterde strijd als met de Vizion was. Dat werd op het laatst echt triest. Oorlog als de dansvloer open is, maar niet als de zaken dicht zijn.
Ik zelf zie het nog gebeuren, zij denken op het moment dat ze een ander publiek aan boren, ik denk daar wat anders over, maar dan nog, we zien het wel.
Ik zie het rekensommetje van Slekkus ook wel een beetje als een punt waar door ik vraagtekens zet, bij het wel of niet slagen. De kunst is of ze herkennen wat hun publiek geweldig vind, en wat zo bagger is, waar ze zich voor schamen.
Ik denk dat er best genoeg volk is dat een discotheek zou vullen, het is alleen de kust die te binden. Er zijn naar mijn schatting 30 000 tot 40 000 jongeren tussen de 18 jaar en 28 die wonen op een redelijke afstand van de zaak. Er zit natuurlijk een groot gedeelte bij die van rock, grunch etc. houden, of al samenwonen huisje boompje beestje. Die gaan er dan van af, maar ik denk dat. . . . .
nu ik het rekenen ben fucking weinig blijf er over, zeg 's 10 000 die je dan verdeeld over de bestaande zaken.
Dus dan zou om het daar druk te krijgen je of de helf van de zaken moest ontruimen. Maar in dit wereld je , je weet niet hoe een koe, een haas vangt.
Wat me wel opviel was toen de Vizion open ging dat ze wel meer mensen van de bank hebben afgetrokken, enigste probleem is dat de Vizion ze niet het gevoel wist te geven dat "het geweldig was" en ze nog voor 2 uur in een andere zaak zaten (ik neem aan dat buiten de Peppermill, ze ook de Fish en Mondial hebben gevonden) Als ze dan niet al geweigerd werden, omdat de Vizion ze niet goed genoeg vond om hun klant te zijn.
1. Het was zomer, in elke discotheek is het dan een stuk rustiger. Logisch ook. Overal, in de Peppermill, Versuz, Mondial, Starfish e.d.
zomer is over afgelopen zaterdag volle bak (ik zit weer aan de prozac na een weekendje werken) bij ons en ook bij de rest, als ik de SMS-jes mocht geloven. Wat wel typerend is, er zijn vakanties geweest toen was het asosiaal druk in de Peppermill, maar net zo in Versuz, mondial etc. Maar zoals deze vakantie was geen ruk te doen in de peppermill, maar ook in de Versuz etc. En dus vorig weekend overal weer druk.