Vertel! Gooi het in de groep, misschien weet iemand er een antwoord op.. 
laatste aanpassing door een beheerder
@ Hierboven ^^
Lekke koppakking? Bougies? Luchtfilter?
lamba sonde heb er niks mee te maken wsgijnlijk want die zou alleen een fout moeten weergeven of niet! dus die meet als het ware je uitgeblazen verhouding!?!?
meet alleen de zuurstof (of de verhouding klopt
benzinefiltertje bekijken?
misschien je luchtmassa sensor
Zou het misschien Ook kunnen zijn dat er een lek in de uitlaat zit
dat hij doordat ie veel zuurstof meet, meer brandstof inspuit???
zo heb je ineens 12volt en zo zit er 0.00 volt.!
zuurstof heeft dat met de compresie temaken?
Dus als er een sensor meer lucht meet dan er daadwerkelijk is, word er meer brandstof ingespoten om het mengsel weer goed te krijgen
spruitstuk
benzinefiltertje bekijken? ik weet niet of dat zou helpen!?!
Saus weet alles! toch remi?
Of je meet een verhouding van alleen zuurstof
zou het misschien kunnen zijn dat je bougiekabel( s ) niet goed meer zijn?
Ja van te weinig benzine wordt je CO te hoog
De lambda sensor meet de hoeveelheid zuurstof in de uitlaat gassen en kan het systeem controleren .
Wordt er te veel zuurstof gemeten, word er een corectie uitgevoerd, extra brandstof.
Te weinig zuurstof, dan is het mengsel te rijk aan brandstof.
Stel dat het ideale zuurstof graad in de uitlaatgassen 1% is, dan wordt daar op afgeregeldlaatste aanpassing 12 juni 2007 18:00
lamba sonde heb er niks mee te maken wsgijnlijk want die zou alleen een fout moeten weergeven of niet! dus die meet als het ware je uitgeblazen verhouding!?!?
Ja leuk voor de uitleg, maar het gaat erom dat die dat alleen meet. Maar als die verkeerd meet dan geeft die alleen een fout weer
mijn auto ruikt tegenwoordig heel sterk naar verbrand rubber als ik er in heb gereden..je ruik het vooral bij me wielkassen en aan de onderkant van me motor...wie weet hier miss wat het is??
Hij stotterd..Geloof mij is niet echt leuk rijden..
Als de moter koud is trekt ie snel op, maar als de moter warm is dan houd ie in..
Als ik gewoon rustig door `t dorp heen rijd dat stotterd ie enorm..
Vertel! Gooi het in de groep, misschien weet iemand er een antwoord op..
LOI?
Klinkt als een koppelings of schakelmechanisme probleem, gezien het feit dat je het in meerdere versnellingen hebt gok ik niet dat t in een tandwiel zit, omdat t dan 1 versnelling zou zijn.