| Betreft: | evenement: Rainbow Rave, zaterdag 5 augustus 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
btje jammer dat je niet in de voorverkoop aan een kaartje kan komen(tenzij je bij Zak in de buurt woont...)
Gezien de vele reacties hierop en niet iedereen in de gelegenheid is om voor de tijd naar ZAK te komen, kun je vanaf 20 juli een mail sturen aan: info@disco-zak.com en op die manier de kaarten ook bestellen, alleen komen dan verzendkosten erbij... Snel op de site meer info hierover
Gezien de vele reacties hierop en niet iedereen in de gelegenheid is om voor de tijd naar ZAK te komen, kun je vanaf 20 juli een mail sturen aan: info@disco-zak.com en op die manier de kaarten ook bestellen, alleen komen dan verzendkosten erbij... Snel op de site meer info hierover
Ik heb Zak gemailt afgelopen zondag, maar nog geen reactie terug..heel apart!! Wie heeft er ook via de mail kaarten besteld enz en hebben jullie wel reactie gehad
aanwezig met een busje vol uit Vjenne
ik wil raven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tja simpele optelsom.....want wat er zaterdag op t eind gedraaid werd gaat harder dan wat hier gedraaid gaat worden, en dat vond je ook niet chill.. dus...
oke...hoe kom ik aan kaarten? Als ik daar om 22.30 voor de deur sta kom ik er zonder niet in?
Halen jullie allemaal kaarten aan de deur of bestellen jullie ze van tevoren?
K heb wel zin in een rainbowrave feessie!
Inderdaad hoe duur zijn de kaartjes?
Ik hoop het ... heb nog geen kaarten
Komt wel goed Sab, wij hebben ook nog geen kaarten!
Barrie,
Maarja die paar keer dat je met ons meeging kon ik mij niet herrineren dat jij het mooi vond.
paar keer
Nee die 4x dat jullie vaker gingen maakt het verschil
en voor de rest vermaak ik me wel bij zak hoor
ja nee liekt mie zo bla bla bla
euh bis morgen!
Inderdaad hoe duur zijn de kaartjes?
12,50 pleuros in vvk en 15 pleuros aan de kassa
9 man compleet, busje is gehuurd.. alleen de kaarten nog. Net ff gemaild of ze apart willen leggen. Hoop dat het lukt, anders op tijd de grens over...
Zin!!!
moet je kaarten halen..
of kan dat gewoon aan de deur?
Namens Zak: Een gedeelte van de beschikbare kaarten voor de RAINBOW RAVE is verkocht in de voorverkoop, het overige gedeelte is voor de bezoekers die op de avond zelf komen. Mocht je dus geen voorverkoopkaart hebben, dan zijn er nog genoeg kaarten beschikbaar op de avond zelf. Wel willen we iedereen adviseren om op tijd te komen, want vol is vol!
zijn camera's daar toegestaan?
Al draaitijden bekend??????
we moeten eerst bbqen
965 man ??? dat is toch nie zo heel veel?! Stel dat het dubbele komt dan zit die tent toch alsnog nog lang nie vol? wat is dat dan voor gezeur over kaartjes enzo?!?!
idd.......maar of is er niet echt iets speciaals ,dan is hij ook al redelijk gevuld hoor.
vlg mij kunnen er nu met tent 4.500 of 5.500 pers. in maar weet het niet zeker.
leuke foto
02.00-02.35 charly en theo....
oef wat ging dat lekker!!!
Ze zijn helaas nie allemaal zoals Sammy Mriekje