| Betreft: | evenement: Rainbow Rave, zaterdag 5 augustus 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van dr macabre op woensdag 2 augustus 2006 om 03:01:ik wil raven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I can't stop raving!
tja simpele optelsom.....want wat er zaterdag op t eind gedraaid werd gaat harder dan wat hier gedraaid gaat worden, en dat vond je ook niet chill.. dus...
ja maar daar weet jij niks van wat aan het eind gedraaid werd was gewoon dikke hardcore hoor!
Met een vleugje M.O.S.S. das relaxed onie Richard 
Halen jullie allemaal kaarten aan de deur of bestellen jullie ze van tevoren?
Uitspraak van Mercedes26 op woensdag 2 augustus 2006 om 21:01:oke...hoe kom ik aan kaarten? Als ik daar om 22.30 voor de deur sta kom ik er zonder niet in?
Als ik jou was zal ik vrijdagavond de kaarten ophalen, je woont toch dichtbij. Dan weet je zeker dat je er wel in komt.
Halen jullie allemaal kaarten aan de deur of bestellen jullie ze van tevoren?
Ik heb de kaarten vorige week bij de kassa opgehaald toen ik ging stappen.
Van de PARTIJ

Inderdaad hoe duur zijn de kaartjes?

Zak is meestal wel

Uitspraak van A.D.HeiDie op donderdag 3 augustus 2006 om 18:52:K heb wel zin in een rainbowrave feessie!
Zak is meestal wel
laatste aanpassing
Uitspraak van PaginaHenkie op donderdag 3 augustus 2006 om 20:04:Inderdaad hoe duur zijn de kaartjes?
12,50 pleuros in vvk en 15 pleuros aan de kassa
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 19:39:Ik hoop het ... heb nog geen kaarten
Komt wel goed Sab, wij hebben ook nog geen kaarten!
laatste aanpassing
Uitspraak van Voel die Bass op donderdag 3 augustus 2006 om 20:07:Komt wel goed Sab, wij hebben ook nog geen kaarten!
We komen vast wel binnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 16:01:Barrie,
Rodie,
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 16:01:Maarja die paar keer dat je met ons meeging kon ik mij niet herrineren dat jij het mooi vond.
Ja ik kom ook om menthal theo, charlie lownoise & dune te zien..
en voor de rest vermaak ik me wel bij zak hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 16:01:paar keer
Nee die 4x dat jullie vaker gingen maakt het verschil
ja nee liekt mie zo bla bla bla
euh bis morgen!
Nee die 4x dat jullie vaker gingen maakt het verschil
Vriend, dat is wel vaker dan 4 keer hoor
en voor de rest vermaak ik me wel bij zak hoor
Laten we het deze keer wel hopen, vorige keren had je aardig commentaar.
ja nee liekt mie zo bla bla bla
euh bis morgen!
laatste aanpassing
Uitspraak van PaginaHenkie op donderdag 3 augustus 2006 om 20:04:Inderdaad hoe duur zijn de kaartjes?
15 euro
Uitspraak van Voel die Bass op donderdag 3 augustus 2006 om 20:07:12,50 pleuros in vvk en 15 pleuros aan de kassa
Ooh dat is weer een meevallertje!
Nu nog even vervoer regelen en dan