Partyflock

Forumonderwerp · 888482
We kennen het allemaal wel: we worden geboren, we groeien op en we worden volwassen. Met het volwassen worden komt tevens de behoefte aan seks.
Zoals iedereen wel weet staat seks in dienst van de voortplanting. Er worden weer nieuwe mensen geboren, groeien op... afijn, de cirkel is weer rond.

Maar... nu heeft de mensheid een trucje bedacht: voorbehoedsmiddelen. We kunnen dus seks hebben zonder ons voort te planten!

Dat is al enige tijd zo, maar toch planten we ons nog steeds voort.
Daar zijn redenen voor (ongelukje, moedergevoelens, geen ander doel in het leven kunnen verzinnen, enz.), maar daar gaat het even niet om!

Het gaat om de volgende vraag: met welk hoger doel planten we ons voort? Welk nut heeft het eigenlijk? Maken we er een betere wereld mee?

Bedenk bijvoorbeeld hetvolgende: er leven nu zo'n 6,5 miljard mensen op Aarde. Dat aantal is nog nooit zo hoog geweest en groeit de laatste jaren in abnormaal tempo.
En toch laten we dagelijks meer kindjes geboren worden dan we dood laten gaan van de honger!!

Waarom???
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 01:11:
Persoonlijk geef ik geen drol om de mensheid en zal het me aan me reet roesten als iedereen morgen dood zou neervallen.

Vervelend he? Licht!

;)

Dat je eindelijk zaad op een goede manier kwijt kan ;)

Ik weet geen betere reden.
Maar ik vind dat iedereen recht heeft om een kind te baren, zelfs in de derde wereldlanden!
Iedereen gun ik dat geluk!

Al is de theorie anders; vergrijzing, meer kinderen, oorlogen enz.
bij deze ga ik me ook ff in het gesprek mengen.:)

We hebben elkaar nodig op deze wereld dus daarom word ons niet verteld dat we niet meer moeten neuken omdat de wereld anders vol wordt. Er moet per dag ongelovelijk veel eten gemaakt worden om te overleven en daar heb je veel mensen voor nodig!

Ook ben ik van mening dat wij onzelf zo geweldig vinden dat we moeten domineren en te goed zijn om uit te sterven. Er zijn nog zoveel dingen voor ieder om voor te leven...denk aan medicijnen en oorlogen die opgelost moeten worden en daar heb je personen voor nodig die slim zijn en weten hoe dat mogelijk word!!

Men doet uiteraard veel te gemakkelijk over een kind 'maken' en vergeten daarbij de verantwoordelijkheid vaak. Je moet er de mogelijkheden voor hebben en er 1000% achter staan.

Vroeger dacht ik dat we ons voort moeten planten om te proberen een PERFECT persoon te krijgen die de zin van het leven weet te ontravelen.....
laatste aanpassing
Ja maar goed... het blijft hoe dan ook een innerlijke drang om kinderen te krijgen. Het is ook een beetje van de zotte dat je alles in je leven voor elkaar moet hebben om uberhaupt een kind te mogen krijgen dat door de rest geaccepteerd wordt. Bijv wanneer je een jonge m,oeder bent, beginnen ze meteen te zeiken. Ik vind dat mensen dat recht altijd hebben. Even los daarvan kan ik me indenken dat als je geen kind op de wereld hebt gezet op latere leeftijd je dan mider gelukkiig zal zijn. Zeker als het altijd je wens is geweest.

Verder is er in de wereld op het moment sprake van of 'een enorme bevolkings toename' of 'een enorme vergrijzing'. En is het nu niet dan wel over 20 tot 50 jaar. En een een enorme bevolkings toename is heel erg slecht voor de wereld en staat gelijk aan de derde wereld. En de enorme vergrijzing is eveneens een vet probleem. En komt veel voor in de westerse landen. Deze probl;emen zullen in de toekomst voor echt gigantische problemen gaan zoren. Het beste voor een land is dat de bevolking stabiel blijft.

:vaag:

Om een nieuw leven op deze aardete zetten, en die gelukkig te maken :jaja:
En de wereld is nog lang niet vol O:)
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op woensdag 19 juli 2006 om 00:14:
Het gaat om de volgende vraag: met welk hoger doel planten we ons voort? Welk nut heeft het eigenlijk? Maken we er een betere wereld mee?

:jaja:

astrologisch zijn er nu hele grote veranderingen gaande

d.w.z. de achtergrond energie waaronder onze kinderen
geboren gaan worden geven hun de enrgie mee om zichzelf en de wereld beter vorm te geven dan dat wij gedaan hebben . .

dus deze kinderen verbeteren de wereld (y)

ik zou het eigenlijk niet weten. maar ik denk dat het bij heel veel mensen nog in het instinct zit ofzo. ik wil ook kinderen maar ik kan eigenlijk niet eens uitleggen waarom.

Anders sterft de menselijkheid toch uit..:S

actie=reactie :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 16:28:
Anders sterft de menselijkheid toch uit..:S

En dat zou me toch een partij erg zijn zeg :gaap:

Geen. De wereld is een grote boutzooi en ze kosten alleen maar geld en als ze ouder worden krijg je stank voor dank en gaan ze het huis uit. Wa heb je dan voor leven.

ik zie er het nut ook niet van in, maar ik mag graag oefenen:P

Het is de aard van het beestje om je genen door te geven.

Gewoon een stukje evolutie wat hoord bij ieder organisme.

"Ga heen en vermenigvuldig u" zei een of andere hoge

pief ooit. :)

in de eerste plaats is het gewoon lekker..:lol:
verder ga k er niet zo diep over nadenken voordat ik t ga doen, want dat vergalt mn plezier.
de natuur is de natuur, het zal wel ergens goed voor zijn!
Uitspraak van **KittyCat** op woensdag 26 juli 2006 om 09:51:
in de eerste plaats is het gewoon lekker..:lol:
verder ga k er niet zo diep over nadenken voordat ik t ga doen, want dat vergalt mn plezier.
de natuur is de natuur, het zal wel ergens goed voor zijn!

neem aan dat t hier gewoon om horizontaal vermaak gaat en niet over voortplanting?
want dan zou
Uitspraak van **KittyCat** op woensdag 26 juli 2006 om 09:51:
ga k er niet zo diep over nadenken voordat ik t ga doen, want dat vergalt mn plezier.

zwaar onverstandig zijn :\
wat voortplanten als ik zo naar de wereld kijk dan ben ik gewoon bang om later kids te krijgen:S in wat voor wereld zullen ze op moeten groeien :( een zwaar verloederde:S:S!!en t word er niet gezelliger op

maar van de andere kant .. neuken voor je vaderland hopppaaa haha :D ;)
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 26 juli 2006 om 10:55:
zwaar onverstandig zijn

idd, je hebt gelijk;) maar bedoel t dus anders:p heb t idd over horizontaal vermaak..hoewel dat ook voortplanting is natuurlijk..alleen slik ik wel de pil:p

Hoger doel, er is geen hoger doel als je het mij vraagt, je leeft ook niet echt met een doel, maar je leeft om gelukkig te zijn, denk ik. Die vraag gaat me trouwens echt te diep, waarom een mens uberhaubt leeft! Ik wil me voortplanten omdat ik een mens van vlees en bloed wil zien, die uit mij geboren is. Dat vind ik 1 van de mooiste wonderen op de wereld.
mensen nemen wel minder kinder geen gezinnen meer van 10 a 12 stuks... en we hebben te maken met een stukje vergrijzing... ik heb het idee dat als we niet teveel binnen laten in nederland over een jaar of 20 het aantal inwoners gelijk blijft...

ik vind dat we nu genoeg inwoners hebben, het is mooi zo...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 11:27:
Hoger doel, er is geen hoger doel als je het mij vraagt, je leeft ook niet echt met een doel, maar je leeft om gelukkig te zijn, denk ik. Die vraag gaat me trouwens echt te diep, waarom een mens uberhaubt leeft! Ik wil me voortplanten omdat ik een mens van vlees en bloed wil zien, die uit mij geboren is. Dat vind ik 1 van de mooiste wonderen op de wereld.

Precies D.pride. Krijg dr zowat tranen van in mn ogen. Zo denk ik er ook over. Het is gewoon ons biologisch doel dat we ons moeten vermenigvuldigen. En het doel van het persoonlijke leven is ''geluk''. We staan nou eenmaal op de aarde. En we moeten zorgen dat dat ook zo blijft;)

-------------------------------------------------------

D.pride.. Wees maar niet bang er komen hartstikke weinig mensen meer binnen op dit moment. Men heeft het idee dat het wel zo is maar er gaan dr ook een heleboel uit. Het is op dit moment bijna een rechte lijn. Per jaat komen er nou minder dan 30.000 mensen bij geloof ik. Zowel de nieuw geborenen als de mensen uit het buitenland.

En die vergrijzing dat is een ernstige zaak, En heel gevaarlijk. Kijk maar eens naar hongkong en japan. (zoek het maar eens op) De problemen door de vergrijzing daar zijn een maatstaf voor hier. We krijgen te weinig kinderen meer. En de gevolgen beginnen zich nou tot over een paar jaar aan te meten.