Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 384784x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wie er verder gaat met de GK als Talpa (10) stopt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stieven op dinsdag 26 juni 2007 om 17:59:
Amen to that G

???
Waarschuw beheerder
vanaf maandag om 20.00??? moet ik kiezen tussen gtst en goudenkooi :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChannA op dinsdag 26 juni 2007 om 19:38:
vanaf maandag om 20.00??? moet ik kiezen tussen gtst en goudenkooi

Serieus, MIJN gedachte.... hoerezooi, dit was juist zo relax, lekker uurtje achter elkaar B)
Waarschuw beheerder

beter gtst op internet ken je goudenkooi kijke :D
Waarschuw beheerder
maandag tot woensdag werk ik toch zie ik toch noot dgk maar af en toe kijk ik 's nachts nog eens maar meerendeels villavandaag
Waarschuw beheerder

vrijdag is de laatste aflevering van gtst.. dan hebbe ze zomerstop. dus vandaar denk ik de switch naar 8 uur.. :)
Waarschuw beheerder
RTL neemt Tien over, De Goudenkooi verdwijnt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van GMX op dinsdag 26 juni 2007 om 20:02:

Ze zijn helemaal para daar bij RTL :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juni 2007 om 20:03:
Ze zijn helemaal para daar bij RTL

Tja, beetje lullig voor de 'miljonairs' ook, die dus misschien helemaal geen miljonairs meer kunnen worden ...
Waarschuw beheerder
Ik lees het nu ook :P leuke opzet, wie gaat de gouden kooi dan winnen, krijgt iedereen zijn inzet terug ( want het is immers maar een spel )
Waarschuw beheerder

nouja zeg dat meen je niet :O

Waarschuw beheerder
Ze zijn helemaal para daar bij RTL

:nee: stuk slimmer als johnie de mol met ze nepspel

Waarschuw beheerder
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4038

lees hier wat anders gaat wel bij rtl door
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 20:10:
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=4038

lees hier wat anders gaat wel bij rtl door

http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1298

Ook volgens deze site is het een aflopende zaak ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 26 juni 2007 om 20:11:
Ze gaan blijkbaar nog effe door maar het is een 'aflopende zaak'

ik zeg een nep taffes spel met een aantal zeer irritante peroontjes en spelregels die persoonsgebonden zijn
Waarschuw beheerder

GTST krijgt een zomer-stop :)
Waarschuw beheerder
Over De Gouden Kooi is Van Westerloo minder enthousiast. Hij heeft met John de Mol afgesproken dat het reality-programma nog een tijdje door mag gaan, zodat die het aan het buitenland kan verkopen. Wel zullen er waarschijnlijk wat aanpassingen gedaan moeten worden, met minder scheld-, vecht- en sexpartijen.

Dus zelfs als het al door gaat, wordt het een stuk minder leuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog wat te beleven hier?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op dinsdag 26 juni 2007 om 21:02:
Nog wat te beleven hier?

het lijkt wel of je kind steeds vrolijker kijkt nu DGK wss van de buis verdwijnt :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op dinsdag 26 juni 2007 om 21:02:
Nog wat te beleven hier?

bel je mij toch ouwe larf voor ....

:D

alles goed schat :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
booooooring!!!! IK WIL TERROR
Waarschuw beheerder
jaap en dennis vinden er geen reet aan, aan die groupie :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 26 juni 2007 om 22:16:
jaap en dennis vinden er geen reet aan, aan die groupie

Hij scheld ze gewoon uit achter hun rug om:/

Jezus...Jaap is echt sneu:loser:
Waarschuw beheerder
een vriend van me heeft bericht gekregen dat ie vlgnde week moet beslissen of ie in de kooi gaat of niet

Waarschuw beheerder
wat een figuren , ze hebbe ze wel uitgekoze :lol:
Waarschuw beheerder
haha, lijkt me wel lachen! Dat RTL DGK schrapt...
"Alsjeblieft mensen, je 10.000 euro terug, bedankt voor het meespelen..."
Geen winnaar, geen miljonair, alleen een jaar van je leven naar de klote! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 20:08:
stuk slimmer als johnie de mol met ze nepspel

ja john de mol, erg domme man idd :lol: :x

1 van de slimste van Nederland zeg ik je (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 26 juni 2007 om 22:32:
het zijn me ook een stelletje mutsen hoor :frusty:

Die balhoofd met een witte broek met een groenachtig jurkje...Wat een figuur:lol:

Ik zou er overigens ook heengaan vanavond maar kreeg vanmiddag een telefoontje van Huub dat het niet door gaat om een redenen. Nu weet ik ook waarom:lol:

Beetje jammer dat ie om Lieke geannuleerd heeft:/ Alleen maar omdat ze een jankerd is:'(
Waarschuw beheerder
donateur
moet ik kiezen tussen gtst en goudenkooi

Moeilijke keuze :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 26 juni 2007 om 22:35:
alleen een jaar van je leven naar de klote!

die mensen hadden voor de kooi ook al geen leven.
Misschien dat Huub de hobbit zichzelf geweldig vond die 40 uur in de week telefoons verkopen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 22:41:
Alleen maar omdat ze een jankerd is:'(

jij zit er blijkbaar ook mee :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 22:52:
jij zit er blijkbaar ook mee:aai:

Ja tuulijk..Zou jij daar niet heen gewild als je de kans voor kreeg?:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 26 juni 2007 om 19:47:
Serieus, MIJN gedachte.... hoerezooi, dit was juist zo relax, lekker uurtje achter elkaar

ja idd, eerst altijd goudenkooi en daarna gelijk gtst :D

Uitspraak van Mr. Shizzle op dinsdag 26 juni 2007 om 19:56:
vrijdag is de laatste aflevering van gtst.. dan hebbe ze zomerstop. dus vandaar denk ik de switch naar 8 uur.. :)

Uitspraak van *ikke* op dinsdag 26 juni 2007 om 20:21:
GTST krijgt een zomer-stop :)

oww gelukkig maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
OMG...Jaap heeft z'n eigen groupie weg gejaagd :roflol::lol::roflol::lol::roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 22:41:
Ik zou er overigens ook heengaan vanavond

wat ging je daar doen dan :)
Waarschuw beheerder
whahaha wat un held is die Jaap tog ook! oversekste vetzak :D is tog f*kicng niej normaal !