Partyflock

Forumonderwerp · 888227
6 volgers · 384869x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Er komt een nieuw programma op talpa de goudenkooi, zijn er mensen die zich hebben opgegeven??:D

Het lijk mij wel een leuk programma, alleen de regel van 10.000 :S

De Gouden KooiEen droomvilla. Vrijstaand, met een tuin zo groot als twee voetbalvelden. Een state-of-the art keuken, luxe badkamers. Alles er op en er aan. Dit is het toneel waar het programma 'De Gouden Kooi' zich komend najaar zal afspelen. Het landgoed ligt op een afgelegen plek in Eemnes, vlakbij Hilversum. Ver weg van naaste buren, maar met eigen bos, vijvers, paardenstallen en een verwarmd zwembad.

Komend najaar nemen tien deelnemers aan het Talpa-programma ‘De Gouden Kooi’ hun intrek in deze prachtige villa. De deelnemers zijn allen potentiële eigenaren van het landhuis. Immers, de uiteindelijke winnaar van het programma hoeft er nooit meer weg. Hij of zij krijgt het landgoed ter waarde van ongeveer 2 miljoen euro plus een spaarpot die afhankelijk van de duur van het programma kan oplopen tot miljoenen euro's.

Bij 'De Gouden Kooi' is winnen een kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt dat de voordeur altijd open staat, maar dat je de drempel niet over mag. En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Winnen is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang…

Inmiddels hebben reeds duizenden kandidaten – uit alle lagen van de bevolking - zich via www.degoudenkooi.tv aangemeld voor dit spraakmakende programma. Het hebben van volledige financiële vrijheid spreekt blijkbaar bij velen tot de verbeelding. De motieven zijn uiteenlopend: van de man die van zijn torenhoge schulden af wil komen tot de moeder die een mooie financiële toekomst voor haar kinderen zeker wil stellen. Of simpel gesteld: rijk worden. Maar hoeveel vrijheid is men uiteindelijk bereid op te geven…om de ultieme vrijheid te winnen?

[img width=200 height=200 cacheid=000caae0002475a04d71a7651a017ecd3c]http://img460.imageshack.us/img460/2489/3469726101144917768947vila2002.gif[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442958_610_1152801811104-foto6.jpg[/img] [img width=200 height=200]http://www.talpa.tv/upload/442957_610_1152801780194-foto5.jpg[/img]

hier dus de regels! en die klote regel van 10.000 euro!

De Gouden Regels* De deelnemer die als laatste bewoner overblijft wint de kapitale villa – hypotheekvrij – en de megaspaarpot. Voorwaarde is dat hij of zij minimaal 1 jaar in de villa moet hebben gewoond.

* De kandidaat die zonder toestemming één stap buiten de villa zet, is gediskwalificeerd.

* Deelnemers aan De Gouden Kooi betalen een borgsom van 10.000 euro. Iedereen die minimaal 1 jaar in De Gouden Kooi blijft, krijgt die borgsom volledig terug. Stapt een kandidaat echter binnen een jaar uit het programma, dan is hij of zij die borgsom kwijt. Dit geld gaat naar een goed doel.
Alléén als iemand op medische gronden vroegtijdig moet uitstappen, geldt deze regel niet.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

* Elke dag wordt 1.000 euro in een beleggingsfonds gestort.
Omdat de duur van De Gouden Kooi onbepaald is (maar minimaal 1 jaar), heeft ook het prijzengeld geen limiet en kan die spaarpot oplopen tot miljoenen euro’s. Deze spaarpot is voor de winnaar.

* De bewoners mogen onbeperkt post ontvangen van familie en vrienden. Elk ander contact moet worden verdiend. Elke dag vinden dan ook duels tussen de bewoners plaats waarmee zogenaamde ‘contactpunten’ kunnen worden gewonnen; met die punten kan het recht worden ‘gekocht’ om te bellen of bezoek te mogen ontvangen.

* Drie keer per jaar mag één bewoner de villa gedurende 12 uur verlaten. Bijvoorbeeld om een begrafenis of een huwelijk bij te wonen, of zich medisch te kunnen laten behandelen. De bewoner die op zo’n bijzonder verlof wil, moet dat verzoek bij de andere bewoners neerleggen. Die bepalen met meerderheid van stemmen of het verlof wordt toegestaan.

* De bewoners van de villa hebben de beschikking over een riant weekbudget. Daarmee kunnen ze niet alleen eten en drinken in overvloed bestellen, maar ook fitnesstrainers, kappers, masseurs, pedicures et cetera. Zelfs de dokter en de tandarts doen visites aan huis.

* Voor elke beslissing die de bewoners moeten nemen geldt dat die met meerderheid van stemmen moet worden genomen.

En lijkt het iemand wat?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
[img width=350 height=306 cacheid=0000487800053a1cade5be9a1a01ef60f7]http://i37.photobucket.com/albums/e77/elrudo/orly.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Headliner.NL op woensdag 27 juni 2007 om 02:06:
Jaap jaagt zijn eigen groupies weg

Hahaha, geweldig gewoon ! :D

Waarschuw beheerder
dennis is de mannn :respect:

fu huub
Waarschuw beheerder
die huub kan alleen maar spugen en met appels/stoelen gooien, op kracht verliest die het, jankerd
Waarschuw beheerder
whahah..

Brian waarschuwt voor een blackout (bom kan elk moment barsten)
De ruzie heeft zoveel impact op Brian en Amanda dat Brian een tijdbom is geworden die nu elk moment uit elkaar kan spatten. Huub bleef in het geschreeuw Amanda uitmaken voor penoze h*er omdat zij weer Lieke aan het uitschelden was. Maar Brian heeft Amanda meegenomen de chillroom in en zegt daar tegen haar dat hij op het punt staat door te draaien. Brian zegt tegen Amanda dat als er nu iemand nog wat tegen hem zegt of doet hij zich niet meer in kan houden en hij totaal door gaat draaien. Tien lijkt er verstandig aan te doen toch maar de beveiliging paraat te gaan houden, want een deze dagen kan het wel eens erg fout gaan in de kooi, en als dat zo is kan het ook wel eens meteen het einde zijn aangezien RTL het nooit zo ver wil laten komen en gaan.

helemaal para! :roflol:

Waarschuw beheerder
nog nooit gezien :no:
zag die gasten een x bij jensen en ja hoor wat een geacteer zeg pfff lekker overdreven
en wat ik daar zag doet iedereen t met elkaar :s of je neukt jezelf t huis in
Pfff nee zo'n dom programma kijk k niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 08:29:
Pfff nee zo'n dom programma kijk k niet

ik wel:D
Waarschuw beheerder
bah wat een walgelijk vies ventje is die dennis zeg :/ :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXlerator op woensdag 27 juni 2007 om 07:27:
die huub kan alleen maar spugen en met appels/stoelen gooien, op kracht verliest die het, jankerd

idd... zal wel weer een boete volgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stieven op woensdag 27 juni 2007 om 02:16:
whahaha wat un held is die Jaap tog ook! oversekste vetzak :D is tog f*kicng niej normaal !

haha wat een gast, oprotten, gooit ie ze nog even wat water na :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Headliner.NL op woensdag 27 juni 2007 om 03:54:
de twee kemphanen vechten het weer uit...

poesie poesie wat een aktie zeg
Waarschuw beheerder
ontslag ronde aangevraagt voor brain, alleen helaas lukt het ze toch niet :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 27 juni 2007 om 10:36:
ontslag ronde aangevraagt voor brain, alleen helaas lukt het ze toch niet

beetje zinloos zn ontslagronde als hij 2 mensen heeft die achter hem staan :aai:

Waarschuw beheerder
Vraag me af of de Gouden kooi wel blijft bestaan. Volgens mij wil RTL4 dit programma helemaal niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 10:50:
Vraag me af of de Gouden kooi wel blijft bestaan

ik zou t wel kickuh vinden als ze opeens zonder prijzen regels etc in dat huis zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 10:56:
ik zou t wel kickuh vinden als ze opeens zonder prijzen regels etc in dat huis zitten

dan heb je binnen 10 minuten matten :lol: :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op woensdag 27 juni 2007 om 11:10:
dan heb je binnen 10 minuten matten

Whe dan zou t programma echt wel tof worden. Wil wel eens zien hoe die Lieke kan vechten met haar grote bek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 10:56:

hehehe, dan kijk ik ECHT dag en nacht
Waarschuw beheerder
Geweldig dat fimpje van Huub & Dennis. Probeert Dimitri ertussen te komen klimt Dennis op zn rug. Hoe kinderachtig,, beetje lopen spugen naar elkaar,,

Waarschuw beheerder
de ruzie 30 min lang

jaap met zn groupies integraal

deel 1

deel 2

deel 3

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
goed bezig moshpit zoals gewoonlijk(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 11:13:
Wil wel eens zien hoe die Lieke kan vechten met haar grote bek.

hoe t er volgens mij uit zo zien als regels stoppen:
lieke sloopt amanda
huubie word gesloopt door parabroth
king jaap vult dennis ze *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een sukkel is die dennis zeg!
hoop dat rtl het wel overneemt zenden ze het toch om 11 uur uit in plaats van die stomme docu's

Waarschuw beheerder
donateur
Pff ik had Huub ook zeer zeker als het buiten de kooi was allang gesloopt....wat een vervelend naar irritant ventje is dat toch, bah.

Waarschuw beheerder
Denk dat huub zoiezo beter ff paar jaartjes kan onderduiken met ze uitspraken over kk enz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXlerator op woensdag 27 juni 2007 om 07:27:

Waarschuw beheerder
Huub is king (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Huub had zo`n bek tegen mij moeten hebben met z`n kk de hele tijd, ik had hem die hele kooi doorgebeukt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 13:02:
Huub had zo`n bek tegen mij moeten hebben met z`n kk de hele tijd, ik had hem die hele kooi doorgebeukt.

Nou idd....k zat vanacht naar te kijken en wilde bijna Talpa mailen om z'n taalgebruik...Wat een nerd die zich niet kan inhouden..:loser:
Waarschuw beheerder
Brian heeft moeten aanhoren hoe Huub na zijn gevecht met Dennis Amanda constant blijft beledigen. Hij en Amanda gaan naar de chillroom en Brian vertelt dat hij het kookpunt heeft bereikt:
Brian draait (bijna) door

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 13:06:
k zat vanacht naar te kijken en wilde bijna Talpa mailen om z'n taalgebruik...

Ja idd.

Dit heeft weinig meer met het 'spel' de gouden kooi te maken.
Huub is hier gewoon op de man zelf aan het spelen, hij kwetst hier mensen mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 13:10:
Ja idd.

Dit heeft weinig meer met het 'spel' de gouden kooi te maken.
Huub is hier gewoon op de man zelf aan het spelen, hij kwetst hier mensen mee.

Die gast heeft geen controle meer over zichzelf...Hij kon er niet tegen dat Dennis aan d'r zat qua geweld maar dan had ze er niet tussen mogen springen wat ze dus wel deed...Omdat Dennis Lieke ook voor kuthoer uitschold,vond Huub dat ook te ver gaan maar wat doet hij zelf? Omdat hij niet van Dennis kon winnen gaat Huun ineens over Armanda beginnen over dat zij ook een hoer is:/

Het ging helemaal nergens over!:S
Waarschuw beheerder
Rtl wil er toch een einde aan gaan breiden, kunnen ze beter nu een 'end with a bang' maken :) Gewoon Brian helemaal los laten gaan ofzo :)

Waarschuw beheerder
HAHA parabrother wint miljoen door zieke galbak huub bont en blauw te slaan mooi einde

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:14:
HAHA parabrother wint miljoen door zieke galbak huub bont en blauw te slaan mooi einde

daar teken ik wel voor ja :D

Waarschuw beheerder
of gewoon een GROTE PF meeting houwe daar in eemnes :p

Waarschuw beheerder
donateur
Jeeej,emoties lopen wel erg hoog op..Nu hebben Natasia en Jaap ruzie gehad. Ze heeft hem geslagen en geschopt:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:37:
Ze heeft hem geslagen en geschopt

filmpies??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:38:
Ze heeft hem geslagen en geschopt

Voelt u toch niet. Voor hem is het alsof er een vlieg tegen aan vliegt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:38:
filmpies??

whaha,was net live te zien:)
Zit nu naar live stream te kijken:)

Waarschuw beheerder
verrot echt om te betalen voor die onzin

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:49:
verrot echt om te betalen voor die onzin

Mwua...5 euro via sms is 2 tellen werk:)

Je kan het wel s'nachts volgen..Ik heb vanaf gistervaond van half 9 tot half 3 in de nacht zitten kijken! Werd me te gezellig:lol:
Waarschuw beheerder
heb ik ook betaald hoor, ik vind het altijd wel leuk om te zien :jaja:
Waarschuw beheerder
maar wat is er precies gebeurd dan, want hoorde dat hij in zijn ballen was geschopt en zo :/