Partyflock

Forumonderwerp · 888011

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(L) JEeeeuy kreeg net te horen dat mn ventje ( HUMMER,mn americaanse stafford) goed zn best heeft gedaan :bounce: Whoehooe 12 pups draagt ze!! Nou nog maar afwachten of alles goed gaat en of ze het allemaal overleven:D

Dus 8 weken in spanning! :D BLIJ BLIJ BLIJ
Waarschuw beheerder
Heb je nou een Amerikaanse stafford of een kruizing daarvan? Of noem je hem gewoon graag pitbull?
Ik zat in je profiel te kijken of ik foto's kon vinden en mijn nekharen gaan echt overeind staan van je omschrijving van je eigen hond.

Ik mag toch voor je hopen dat je een officielle FCI stamboom bij je Stafford hebt..
Ik ga maar niet meer uitleggen waarom...

Edit....bij nader inzien mag ik het voor je HOND en de PUPS hopen dat je een stamboom bij je hond hebt..
Zij zijn uiteindelijk de dupe

Waarschuw beheerder
Aaaaaah wat :lief:
Laat je foto´s zien als ze geboren zijn???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D jaaajaa alles in orde,word t zo zat van al die mensen...
en tis niet helemaal n volbloed stafford..

jajaja ben al helemaal blij :D whihiee :D

zal moeilijk worden om ze uit eidelijk allemaal te moeten verkopen..
Waarschuw beheerder
niet helemaal een volbloed staff...dus geen FCI stamboom dus valt ie onder de RAD...
Dus vallen de pups ook onder de RAD en kan een gemeente ambtenaar zonder opgaaf van reden jou hond in beslag nemen en hem af laten spuiten.
De moeder krijgt pups zonder FCI stamboom dus als diezelfde ambtenaar even langs gaat bij de moeder met pups gaan er ook 12 pups richting roze spuit...

Ja...WHIIEEEEEE WHOEEEEIIIIII HELEMAAL BLIJ!

Je woont potverdomme ook nog in een stad waar hartstikke fanatiek gecontroleerd wordt op stamboomloze staffs en andere honden die onder de RAD vallen..
Ik zou doodsbang zijn als ik jou was...
De mensen van de RAD struinen ook internet af op zoek naar stamboomloze staffs en er zijn zelfs mensen in het Staff wereldje zelf die andere aangeven bij de politie...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mercedes26 op zondag 16 juli 2006 om 21:58:
niet helemaal een volbloed staff...dus geen FCI stamboom dus valt ie onder de RAD...
Dus vallen de pups ook onder de RAD en kan een gemeente ambtenaar zonder opgaaf van reden jou hond in beslag nemen en hem af laten spuiten.
De moeder krijgt pups zonder FCI stamboom dus als diezelfde ambtenaar even langs gaat bij de moeder met pups gaan er ook 12 pups richting roze spuit...

Ja...WHIIEEEEEE WHOEEEEIIIIII HELEMAAL BLIJ!

Je woont potverdomme ook nog in een stad waar hartstikke fanatiek gecontroleerd wordt op stamboomloze staffs en andere honden die onder de RAD vallen..
Ik zou doodsbang zijn als ik jou was...
De mensen van de RAD struinen ook internet af op zoek naar stamboomloze staffs en er zijn zelfs mensen in het Staff wereldje zelf die andere aangeven bij de politie...

:| en dat alleen omdat t een mixje is ??
Waarschuw beheerder
tt-stuiterbal...

Ja...helaas hebben ze in dit land tijd genoeg om zich druk te maken over honden die op basis van hun UITERLIJK Voldoen aan de omschrijving die hoort bij het RAD-type hond. (RAD staat voor Regeling aggressieve dieren)
Die omschrijving slaat nergens op want een hond wordt PUUR op zijn UITERLIJK Veroordeeld.

Heb jij een kruizing rottweiler met een hazewindhond en die lijkt toevallig verrekte veel op een stafford achtige hond en daarmee dus voldoet aan de beschrijving zoals die opgemaakt is...Tja...dan heb je gewoon vette pech.

Laat ze zich druk maken om mensen die werkelijk slecht in de zin hebben met hun hond. Een hond die inbeslag genomen wordt omdat ie tekeer is gegaan op een andere hond moet je mijn inziens beoordelen op zijn KARAKTER en zijn AGRESSIE niet op zijn uiterlijk.
Maar goed...die hele RAD discussie is een discussie op zich..

Het is gewoone een FEIT dat die achterlijke wetgeving er ligt. En dat houdt heel simpel in dat je hond ten alle tijden in beslag genomen kan worden als hij voldoet aan de omschrijving in de RAD. En ga er maar vanuit dat een staff kruizing daaraan voldoet.
Als je buiten loopt met je stamboomloze staff en een poltiieman op de hoek vraagt jou naar de stamboom van je hond en je kunt die niet laten zien omdat je die niet hebt dan heb je pech en kan ie je hond meenemen.
Hoeft ie niets voor te doen hoor..
Kan de liefste hond van de wereld zijn.

Kromme wetgeving...maar inmiddels dacht ik toch werkelijk dat iedereen alle schrijnende verhalen op Hart van Nederland weleens gezien heeft.
Als je even op internet zoekt dan zie je de in memoriam sites voorbij komen hoor van staffjes die een spuit kregen op basis van hun uiterlijk.
Er is pas nog weer een heel verhaal geweest om een hondje dat in beslag genomen was..
Die mensen hebben zich kapot gewerkt met advocaten om die hond terug te krijgen..was een schat van een beest.
maar ja..hij voldeed en hij kreeg de spuit...en dan mag je je dode hond per gratie nog net ophalen en hem begraven..

Nou...WHIHIHIHIIIIIIII WHOEEEEIII HIHIHIH wat een blijdschap om weer 12 puppie's die stamboomloos op de wereld geschopt worden...misschien komt de helft wel op deze manier aan zijn eind..
oom agent op de hoek..hond die weken in het asiel zit te koekeloeren terwijl ie niets misdaan heeft...en dan krijgt ie een spuit en mag ie...nog geen 2 of 3 of 4 jaar oud dood terug naar zijn baasjes...

En het is niet ondenkbaar dat de helft van deze pupjes zo gaat eindigen...
In steden als Rotterdam, Den Haag en Assen zijn ze ontzettend fanatiek aan het controleren.
Voor twee jaar terug zijn er, ik meen, iets van 30 honden in beslag genomen in Assen in een korte tijd.

maar daar weten de stafford eigenaren waarsschijnlijk meer over te vertellen..

En princess...dan kun je wel zat worden van al die mensen die jou vragen hoe het zit met je hond...
Maar het is heel simpel..
Don't blame the messenger...Geef niet de boodschapper de schuld.

IK heb die wetgeving niet bedacht hoor..ik wijs je alleen op het feit dat die wet er IS!

Waarschuw beheerder
donateur
Die heeft inderdaad goed zn best gedaan!! :D
Wat leuk!! :D
Waarschuw beheerder
o wat liefug tis dat ik geen ruimte heb maar anders haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiebeltje op zondag 16 juli 2006 om 23:14:
o wat liefug tis dat ik geen ruimte heb maar anders haha

anders had je dus een illegale hond in huis gehaald??

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:44:
Nou nog maar afwachten of alles goed gaat en of ze het allemaal overleven

het is inderdaad maar afwachten, of die arme hondjes oud mogen worden!!

hoop voor die beestjes, dat oom agent niet op een dag op de stoep staat....

egoistische actie zeg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mercedes26 op zondag 16 juli 2006 om 22:39:
Die omschrijving slaat nergens op want een hond wordt PUUR op zijn UITERLIJK Veroordeeld.

Die RAD wetgeving is er natuurlijk niet voor niks. Die is geboren na aanleiding van een aantal 'ongevallen' waarbij agressieve honden kinderen/volwassenen aanvielen met de dood tot gevolg. De overheid oordeelt dat dit niet meer mag gebeuren en dat is mijn inziens alleen maar een goede zaak.

Het probleem is dan alleen natuurlijk om dit in een 'eerlijke' wet te omvatten. Het meest 'eerlijk' zou 't natuurlijk zijn als idd alleen op karakter van een hond werd geoordeeld, maar dat is in de prakijk niet te doen.

Daarom zal je altijd dat soort pijnlijke gevallen houden, trieste gevallen waarin de 'verkeerde' honden worden afgemaakt. Maar goed, mensen moeten 't maar gewoon leren dat ze niet dit soort honden moeten nemen. En dat je dan in een topic als dit leest dat iemand blij is met een nest van dit soort risico gevallen, tja, dan valt er blijkbaar nog wat te leren voor sommigen :(

Waarschuw beheerder
Als je een Stafford zonder FCI stamboom hebt moet je er juist voor zorgen dat je geen jongen krijgt.
Want je weet dat ze een spuitje krijgen al krijg je controle.....
Waarschuw beheerder
donateur
Tja leuk een nestje jonge hondjes of katjes.(Y)
En ondertussen zitten dierenasielen zo vol dat ze geen plek meer overhebben.
Mensen doen ook maar gewoon he :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehooe 12 pups draagt ze!!

lever je dr ook schijtopruimzakjes bij? :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 01:13:
Als je een Stafford zonder FCI stamboom hebt moet je er juist voor zorgen dat je geen jongen krijgt.
Want je weet dat ze een spuitje krijgen al krijg je controle.....

Idd, triest dat dit gebeurd :(

Waarschuw beheerder
je hebt al een illegale hond en helpt dan ook nog een nest van 12 illegale hondjes op de wereld te zetten wiens baasjes constant achter zich moeten kijken, elke dag in angst leven en met een grote kans dat zij hun hondje kwijt raken zodra er ook maar controle is?

als je hart voor je hondjes hebt probeer je ze in belgie kwijt te raken en ga je er geen belachelijke bedragen voor vragen, want dan zou het pure broodfok en oplichting zijn.

trouwens is het ook dom om dit topic te open, het is algemeen bekend dat de AID ook meekijkt op een openbaar forum als dit, het hoeft niet te gebeuren maar als ze opeens voor je deur staan heb je het aan jezelf te danken. :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op zondag 16 juli 2006 om 22:17:
en dat alleen omdat t een mixje is ??

nee dat komt omdat mensen gaan fokken met een hond voor de lol :rot: omdat het zo lief is :frusty:

Daardoor komt er een overkill aan die dieren, het zijn idd asbakken rassen en die zijn gevoeliger voor ziektes e.d.

iemand die een nestje heeft zonder dat ze ook een kennel of iets dergelijks hebben gaan echt hun honden hier niet op testen want dat is gewoon veelste duur.

Kan mensen ook ten zeerste aan bevelen alleen een hond te kopen bij een erkende fokker die ook is aan gesloten bij de Raad van Beheer Nederland die hier toezicht ophouden en ook de stambomen verstrekt.

Dan weet je iig dat je hond vrij is van ziektes als HD etc.
en je ze niet op hun 2de jaar kan laten afmaken om wat voor reden dan ook ;)
laatste aanpassing
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
weer een lid voor de UKCE.nl

wat een onkundige dierenbeulen zeg... ja en ook nog trots zijn op het grote ILIGALE nestje, die door de baasjes hun stomiteiten straks de doodstraf staat te wachten.

@ TO grote klasse meid, je mag zeer trots op deze daad zijn!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:51:
jaaajaa alles in orde,word t zo zat van al die mensen...

jajaja ben al helemaal blij whihiee

zal moeilijk worden om ze uit eidelijk allemaal te moeten verkopen..

Wat een kansloos figuur ben jij! Hart voor dieren? Nou dat heb jij zeker niet met je illegale staff/pitbull. Een echte was zeker te duur met stamboom?

[img width=57 height=17 cacheid=0002272200050a7acf71485f1a017e9972]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bokser.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op zondag 16 juli 2006 om 22:17:
en dat alleen omdat t een mixje is ??

Weer iemand die gaat oordelen over iets waar zij totaal geen verstand van heeft blijkt uit dr reactie.

Waarschuw beheerder
:gaap:

kansloos? Yeh right!! moet je vooral zo op je foto gaan :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:18:
kansloos? Yeh right!! moet je vooral zo op je foto gaan :S

:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:18:
kansloos? Yeh right!! moet je vooral zo op je foto gaan

Wat heeft een foto met jouw domme gedrag te maken? :looser:

Ik denk: nu komt er een goed onderbouwde beargumentatie op, waarom je je hond heb laten dekken. Krijg je commentaar op je foto want madam weet niets te zeggen. :frusty: Geeft alweer aan hoe hoog je niveau is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 17 juli 2006 om 13:13:
Weer iemand die gaat oordelen over iets waar zij totaal geen verstand van heeft blijkt uit dr reactie.

ik oordeel niet ik stel een vraag, en nee ik wist idd niet dat ze dan afgemaakt worden als ze niet 'zuiver' zijn :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 17 juli 2006 om 13:13:

Correct me if i'm wrong

maar volgens mij stelde ze een vraag???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 17 juli 2006 om 13:36:
ik oordeel niet ik stel een vraag, en nee ik wist idd niet dat ze dan afgemaakt worden als ze niet 'zuiver' zijn

Sorrie, verkeerd neegezet van mijn kant. :flower:

Maar idd als ze niet raszuiver zijn zonder stamboom worden ze afgemaakt. Vandaar dat iedereen zo fel reageert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 17 juli 2006 om 13:45:
Maar idd als ze niet raszuiver zijn zonder stamboom worden ze afgemaakt.

Dat is niet waar, hoeveel onzuivere honden lopen er wel niet rond?
Daar blijft het alleen nog wel een slechte zaak om, want mensen kopen een puppy en zijn helemaal blij maar die hond kan allerlei ziektes met zich mee dragen.

Het is zelfs zo als dat iedereen dit soort geintjes gaat uithalen dat er kans is op nieuwe ziektes om te ontstaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik koop ze alle 12 van je voor 10 euro cent per stuk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:51:
Dat is niet waar, hoeveel onzuivere honden lopen er wel niet rond?

Dat is wel waar! Als het een Stafford betreft wel. Die moet papieren hebben.

Ella kan je daar veel meer over vertellen. Ben niet zo van de staffs.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:51:
Daar blijft het alleen nog wel een slechte zaak om, want mensen kopen een puppy en zijn helemaal blij maar die hond kan allerlei ziektes met zich mee dragen.

Het is zelfs zo als dat iedereen dit soort geintjes gaat uithalen dat er kans is op nieuwe ziektes om te ontstaan

Idd.

Uitspraak van M. :') op maandag 17 juli 2006 om 14:00:
Ik koop ze alle 12 van je voor 10 euro cent per stuk

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd!

Maarre, die topictitel klinkt wel een beetje pervers. ;)
Waarschuw beheerder
weer een stel eigennaren blij maken met een doie mus
nu leuk pupie straks inslapen
Waarschuw beheerder
Tsjezus.....wat ben jij überdom!!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 21:51:
jaaajaa alles in orde,word t zo zat van al die mensen...

Alles is helemaal NIET in orde!!
En wij worden het allemaal zo zat dat er nog steeds van die domme mensen zijn zoals jij die boomloze staffs op elkaar knallen met alle gevolgen vandien!!

Maargoed....jullie hebben het weer helemaal top voor elkaar hoor (n) wéér 12 hondjes die afgemaakt gaan worden!!

Doe me 1 lol.....kom nou niet hier lopen janken als ze die hondjes inclusief jouw Hummer afmaken!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 17 juli 2006 om 14:04:
Dat is wel waar! Als het een Stafford betreft wel. Die moet papieren hebben.

Ella kan je daar veel meer over vertellen. Ben niet zo van de staffs.

zou kunnen omdat dat onder een agressieve hond valt, heb daar niet zo veel verstand van wij hebben niet van dat soort honden, maar doelde ook meer op honden in het algemeen

dus van schoothond tot jachthond ect.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op maandag 17 juli 2006 om 15:23:
Doe me 1 lol.....kom nou niet hier lopen janken als ze die hondjes inclusief jouw Hummer afmaken!!!

Idd, want dan krijg je weer een zielig topic met een zielig verhaal van een zielig figuur. Ook zo uberdom om dit op internet te zetten. :frusty:

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 15:25:
maar doelde ook meer op honden in het algemeen

dus van schoothond tot jachthond ect.laatste aanpassing 17 juli 2006 15:26

Nee ik had het over de rassen die onder de RAD wetgeving vallen. Deze worden zonder pardon afgemaakt als jou papieren niet kloppen.

Maar mijn mening hierover is dat ik vind dat alle honden een stamboom moeten hebben en bij een erkende fokker vandaan moet komen. Op deze manier druk je broodfokkers de kop in.
Waarschuw beheerder
Wetgeving

In 1993 is de RAD (Regeling Agressieve Dieren)** in werking getreden. De RAD schrijft voor, dat het in het bezit hebben van Pitbull's geboren na 1993 wettelijk niet is toegestaan. Pitbull's van voor de regeling mogen alleen gehouden worden als deze zijn geregistreerd en opgelegde maatregelen worden nageleefd (muilkorven, kort aanlijnen en castratie). Tevens vallen ook stamboomloze Staffordshire Terriërs en kruisingen van deze, welke in overwegende mate gelijkende zijn ook onder deze regeling, men spreekt dan van Pitbullachtigen.

** In de volksmond is de RAD (Regeling Agressieve Dieren) beter bekend als de "Pitbullwet"

Controlerende Instanties

De instanties die zich bezig houden met de controle en naleving van de RAD (in de volksmond "Pitbullwet") zijn de Algemene Inspectie Dienst (AID), de plaatselijke politiekorpsen en de gemeentelijke hondenwachters. Bij een staande houding zal de desbetreffende controleur eerst de vraag stellen, wat voor een hond het betreft en daarna zal de controle op de chip en/of tatoeage worden uitgevoerd. Chipnummers van FCI-Stamboom houdende honden beginnen altijd met 52814. Bij honden die geboren zijn voor 1998 is een tatoeage in het oor aangebracht door de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied in Nederland, een tatoeage van de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied in Nederland begint altijd met een "E". Honden die geboren zijn in het jaar 1998 kunnen zowel getatoeëerd zijn, als voorzien zijn van een microchip, voor deze honden bestond er een overgangsregeling. Na deze controle worden de gegevens geverifieerd bij de Raad van Beheer op Kynologisch gebied. Bij directe constatering dat de hond geen geldige ( FCI ) stamboom heeft, zal deze direct in beslag worden genomen. De eigenaar krijgt een proces verbaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De strafmaat

Afhangende van de situatie, komt de rechter tot een uitspraak die kan resulteren in een geldelijke boete en/of hechtenis. Geldelijke boetes zijn er vanaf € 120,00 en zelfs hoger. Alle verdere kosten zullen ook worden verhaald op de eigenaar. De keuze is aan de eigenaar of deze dit betaalt of dit middels hechtenis voldoet. Begrijpelijk is dat de "fokker" harder zal worden aangepakt, dan de eigenaar.

Kruisingen

Pups welke voortkomen uit kruisingen van bijvoorbeeld een Staffordshire Terriër met een Rottweiler, en die op de leeftijd van 6 maanden al in overwegende mate op een Staffordshire Terriër lijken, vallen automatisch onder de RAD (in de volksmond "Pitbullwet"). Kruisingen kunnen namelijk nooit een FCI stamboom krijgen. Kruis daarom nooit een Staffordshire Terriër met een ander ras.

Kruisingen welke uiterlijke kenmerken hebben van een Staffordshire Terriër, hoeven niet per definitie voor te komen uit een combinatie van twee verschillende honden waarvan er één een Staffordshire Terriër betreft.

Wanneer een kruising uiterlijke kenmerken heeft, welke gelijkende zijn aan een Pitbull Terriër, dan valt de hond onder de wetgeving.

Enige tijd geleden is er een hond in beslag genomen, welke de uiterlijke kenmerken had van een Pitbull Terriër (na expertise). Deze hond betrof een kruising tussen een Bordeaux Dog en een Duitse Pincher, zoals u dus kunt zien zit daar geen Staffordshire Terriër in. Echter had de hond dermate gelijkende uiterlijke kenmerken dat deze toch als Pitbullachtige werd geclassificeerd.
Helaas is deze hond, Sky, op last van de Officier van Justitie ontrokken aan het maatschappelijk verkeer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fokbeleid American Staffordshire Terriërs

American Staffordshire Terriër reuen en teven mogen niet eerder fokken dan wanneer ze de MAG-test (Maatschappelijk Aanvaardbaar Gedrag) met succes hebben volbracht. Als men toch fokt zonder dat beide ouderhonden de MAG test met succes hebben volbracht, zullen de pups direct onder de RAD (in de volksmond "Pitbullwet") vallen. De MAG test geldt alleen voor American Staffordshire Terriërs. Deze test is vooralsnog niet verplicht voor de Staffordshire Bull Terriër (Engelse Staffordshire Terriër). De MAG test wordt afgenomen door de rasvereniging van de American Staffordshire Terriër in het bijzijn van afgevaardigden van de Raad van Beheer op Kynologisch gebied in Nederland.

In beslag genomen en dan?

Wanneer de stamboomloze Staffordshire Terriër of kruising welke in overwegende mate gelijkende is aan een Pitbull Terriër, in beslag is genomen door een controleur, dan wordt deze direct overgebracht naar een LASER asiel. Dit is een instelling welke valt onder de verantwoordelijkheid van het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit. De hond zal in afwachting van de gerechtelijke uitspraak in dit asiel worden ondergebracht. Gedurende deze tijd mag de eigenaar de hond niet opzoeken. Een gerechtelijke uitspraak kan 6 tot 12 maanden op zich laten wachten. De uiteindelijke uitspraak zal in de meeste gevallen "ontrekken aan het maatschappelijke verkeer" zijn, hetgeen euthanasie betekend. De hond zal op last van de rechter worden ingeslapen. Ook bij deze handeling mag de eigenaar niet aanwezig zijn. De hond zal, op verzoek van de eigenaar worden teruggeven wanneer deze is ingeslapen, opdat deze de hond zal kunnen laten begraven cq. cremeren
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty: wat een verstand!

Ben benieuwd hoe je staat te kijken als ze jouw beestje meenemen om afgemaakt te worden en de pups ook meteen maar.

Ik vind het ook klote dat die regels er zijn, maar ik zou dus nóóit een am staff kopen zonder FCI, alleen al omdat ik dan het risico loop dat mijn beestje afgemaakt moet worden. En jij bent dus één van die mensen die het in stand houden dat 't gebeurt.. Goed gedaan (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 17 juli 2006 om 16:02:
Worden vast super hondjes...

voor zover ze daar de kans toe krijgen dus :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 09:21:
je hebt al een illegale hond en helpt dan ook nog een nest van 12 illegale hondjes op de wereld te zetten wiens baasjes constant achter zich moeten kijken, elke dag in angst leven en met een grote kans dat zij hun hondje kwijt raken zodra er ook maar controle is?

als je hart voor je hondjes hebt probeer je ze in belgie kwijt te raken en ga je er geen belachelijke bedragen voor vragen, want dan zou het pure broodfok en oplichting zijn.

trouwens is het ook dom om dit topic te open, het is algemeen bekend dat de AID ook meekijkt op een openbaar forum als dit, het hoeft niet te gebeuren maar als ze opeens voor je deur staan heb je het aan jezelf te danken.

die baasjes die in angst lopen, iedere keer achterom kijkende...
Dat is nog maar te betwijfelen..

Iedereen met hart voor dieren die op zoek is naar een stafford zal zich engiszins verdiepen in het ras en dus geen pup zonder stamboom kopen.
Die lopen lekker relaxed met hun hond over straat.
Mensen die met hun stomme verstand niets weten van de RAD wetgeving kopen een pupje bij mevrouw de princess die mamma wordt van 12 puppie's ...
Die denken daar niet over na en maken zich dus ook nergens druk over...
Die lopen niet achterom te kijken..

Want als je je ook maar 1 minuut in die RAD wetgeving verdiept hebt dan koop je geen hond zonder boom.
Want dan WEET je wat er gebeuren kan...

Tja...de jankverhalen van mensen met "wir haben es nicht gewust" vind ik altijd erg triest voor de honden..
Met de baasjes heb ik allerminst medelijden...
komen ze met een heel verhaal op internet dat ze het niet wisten ...stom stom stom...maar dat ze nu hard knokken om hun hond terug te krijgen...
Tja...DAN hebben ze ineens WEL tijd om op internet een stukkie tekst over hun hond te tikken..
Als die hufters nou VOOR aanschaf ook maar 1 keer de term stafford ingetikt hadden op google dan hadden ze geweten wat je moet doen.

En dan weet ik als Sharpei eigenaar dus in veel gevallen nog meer en beter hoe het zit dan de staff eigenaar
Waarschuw beheerder
voor de mensen die er ook op TEGEN zijn dat deze hondjes afgemaakt zullen worden

hier een handtekeningen formulier die je uit kan printen omhandtekeningen in te zamelen tegen deze belachelijke wet...

http://www.ukce.nl/PetitieRAD2(1).pdf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op maandag 17 juli 2006 om 16:34:

ff van je link gehaald het volgende stukje

ondertussen worden er veel pups gefokt en geborenzonder dit papiertje die dus ten dode zijn opgeschreven

Ik ga dus niet voor deze idioten tekenen, zij zijn juist de gene die zelf fout zitten.

Zij moeten van te voren na denken wat ze doen en wat de gevolgen kunnen zijn.

en dan er bij zetten om illegale fokkers tegen te gaan.
Je bent pas een legale fokker als je pups en honden deze papieren wel hebben.

Dus opzouten met je petitie want deze helpt dit soort fokkers alleen maar meer in de hand ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op maandag 17 juli 2006 om 16:34:
tegen deze belachelijke wet...

Als er na 1993 mensen niet zo stom waren geweest om toch te fokken met stamboomloze Stafford`s.
Waren we nu van de problemen afgeweest..

Die wet kwam er niet voor niets.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 16:55:
Ik ga dus niet voor deze idioten tekenen, zij zijn juist de gene die zelf fout zitten.

Zij moeten van te voren na denken wat ze doen en wat de gevolgen kunnen zijn.

volgens mij snap jij de hele bedoeling van de petitie niet...
die is er voor om de wet te laten veranderen en niet om af te schaffen...

nu worden er onschuldige honden afgemaakt dus die worden er voor gestraft en niet de eigenaren...
wij zijn er voor om de honden die in beslag genomen zijn EERST een gedragstest te laten doen voordat ze in geslapen worden..
komen ze door die test dan gelijk onvruchtbaar maken en herplaatsen
komen ze er NIET door dan af maken...

maar dan ook die test in het bijzijn van baasje laten doen en niet zonder... want als jij bij andere mensen in een kooi word geflikkert en ze gaan met een stok op je inporren dan word jij ook wel agressief!!!
Waarschuw beheerder
voor de mensen die er ook op TEGEN zijn dat deze hondjes afgemaakt zullen worden

hier een handtekeningen formulier die je uit kan printen omhandtekeningen in te zamelen tegen deze belachelijke wet...

hier draait mijn maag van om
steun haar maar doet ze het hier na zo weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op maandag 17 juli 2006 om 17:07:
volgens mij snap jij de hele bedoeling van de petitie niet...

jij snapt het gevaar van toezicht loos fokken denk ik niet ;)
die is er voor om de wet te laten veranderen en niet om af te schaffen...

Zoals al was gezegt die was er nooit gekomen als er geen mensen waren geweest die zo ondoordacht met dieren omgaan.

nu worden er onschuldige honden afgemaakt dus die worden er voor gestraft en niet de eigenaren...
wij zijn er voor om de honden die in beslag genomen zijn EERST een gedragstest te laten doen voordat ze in geslapen worden..
komen ze door die test dan gelijk onvruchtbaar maken en herplaatsen
komen ze er NIET door dan af maken...

Okey die test is een goed idee, maar dat neemt nog niet het probleem weg, want een stamboom en de raad van beheer is er echt niet om alleen het gedrag van een hond te garanderen.

Kijk naar bijv katten, nietmand hoor je er meer over by the way.
Maar zwerf katten zonder papier of hals band worden met een luchtbuks dood geschoten omdat er te veel van zijn, ze de kans geven aan ziektes, ziektes die op den duur op de mens over kunnen slaan om dat mensen er mee door fokken, want ja ze zijn o zo :lief: :frusty:.

zo kan ik nog wel tig andere redenen bedenken waarom je gewoon FCI papieren moet hebben

ten 2de ga je er verder inhoudelijk niet op in wat ik over je petitie zij en dat zegt mij al genoeg (F)

dus ik denk dat er maar 1 persoon is die het niet helemaal begrijpt en dat ben jij o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij snap jij de hele bedoeling van de petitie niet...Annie Pannie
Waarschuw beheerder
zo blijf je deze mensen steunen
en zij gaan maar door zo komt er nooit een einde aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ens op maandag 17 juli 2006 om 17:34:
volgens mij snap jij de hele bedoeling van de petitie niet...Annie Pannie

als jij ook meer kon zeggen dan dat.. dan had ik het van je aangenomen.. maar jij hebt geen eigen mening en zegt op alles wat men zegt: 'dat klopt'

dus daaaaaaag muts

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:28:
Kijk naar bijv katten, nietmand hoor je er meer over by the way.
Maar zwerf katten zonder papier of hals band worden met een luchtbuks dood geschoten omdat er te veel van zijn, ze de kans geven aan ziektes, ziektes die op den duur op de mens over kunnen slaan om dat mensen er mee door fokken, want ja ze zijn o zo

het gaat hier TOTAAL niet om zwerfkatten...:S:S:S dus wat lul je nou???

gelukkig heb ik genoeg mensen WEL achter me staan en stromen de handtekeningen binnen!!!! en dat van mensen die WEL om de honden geven!!!
er staat toch ook duielijk op dat het ook tegen illegale ok is??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op maandag 17 juli 2006 om 17:41:
het gaat hier TOTAAL niet om zwerfkatten... dus wat lul je nou???

:aai: moeilijk he begrijpend lezen :S

gaat niet om de katten maar wat er gebeurd :frusty:
gelukkig heb ik genoeg mensen WEL achter me staan en stromen de handtekeningen binnen!!!! en dat van mensen die WEL om de honden geven!!!

Wou je zeggen dat ik niet om honden geef?
Ik die al z'n hele leven van af kleins af aan tussen de honden zit, en thuis een kennel met 7 honden heeft yeah right :/

er staat toch ook duielijk op dat het ook tegen illegale ok is??

ow en dat wou je bereiken door honden zonder stamboom te mogen verkopen???

lezen kan je blijkbaar ook niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 16:55:

dus met papieren lieve schat ;) dat is legaal, zonder dus niet en doet deze petitie niets aan het illegaal fokken met honden en maakt het alleen maar makkelijker voor broodfokkers e.d.

Door deze zeer intelligent en goed doordachte antwoord van je, weet ik nu helemaal genoeg

Jij begrijpt het niet
ga nu maar onwetende zieltjes voor je petitie winnen, die er net zo als jij geen hol van snappen :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus daaaaaaag muts
nee dus
ik denk niet dat je mij snapt
ik vind het zielig dat ze afworden gemaakt
maar zo steun je iedereen wie maar staffords zonder boom fokken
ik vind dat rad goed werk doet
Jij begrijpt het niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:50:
ow en dat wou je bereiken door honden zonder stamboom te mogen verkopen???

lezen kan je blijkbaar ook niet

dat kan dan toch niet meer als ze allemaal geholpen zijn???
knap hoor om dan nog te kunnen fokken als er geen zaadjes en eitjes meer zijn...:S

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat je de eventuele nieuwe eigenaars op de hoogte stelt van de RAD? En er duidelijk bij vermeld dat ze dus een risico lopen met hun hond?

Ik wens je veel succes met de verkoop want dat zal nog best moeilijk worden. Mensen die zich een beetje hebben ingelezen op internet zullen gaan voor een Staf met FCI-stamboom. En mensen die gewoon goedkoop een Staf willen scoren zullen wel interesse hebben in jouw pups mits je ze niet te duur verkoopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op maandag 17 juli 2006 om 18:33:
dat kan dan toch niet meer als ze allemaal geholpen zijn???
knap hoor om dan nog te kunnen fokken als er geen zaadjes en eitjes meer zijn...

en nog reageer je alleen maar op dat gene waar je nog wel mee denkt te scoren :no:

de rest van mijn typ werk was zeker onbelangrijk :rot:

die beesten hadden nooit gefokt mogen worden. punt
tis alleen maar gemakzucht dat die honden geen papieren hebben, want het is gewoon te veel moeite om dat te regelen :frusty: 3 testen, vaccinaties en hygiene (wat een geld zeg)

door nu te zeggen van ja okey sterreliseer en hou maar worden er dus echt niet minder puppy's geboren zonder stamboom, want ja even een gedragscursus en stereliseren en het probleem is toch op gelost :no:

blijft dweilen met de kraan open
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, maar doe je eraan als je een staf met papieren hebt en die word per ongeluk gedekt...

Wat doe je dan met die pups... wat een kruising is en nooit papieren kan hebben?

Kan gebeuren toch? Moet je ze dan per definitie maar afmaken? Denk dat de meeste eigenaren dat niet kunnen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 17 juli 2006 om 19:09:
ja, maar doe je eraan als je een staf met papieren hebt en die word per ongeluk gedekt...

Wat doe je dan met die pups... wat een kruising is en nooit papieren kan hebben?

dan komt er een morning after prik, currettage of een abortus!!!!!

hier valt gewoon niks over te zeggen en helemaal niks goed te praten! er is gedekt door een KRUISING die al sinds 93 verboden is... SINDS 1993 !!!!!!!!! HALLO heb ik soms idioten voor me die claimen dierenvrienden te zijn terwijl het gewoon enorme dierenbeulen zijn door het leven van 12 pups te verneuken? 12 pups die nooit geboren zouden mogen worden .

sinds 1993 moeten amstaffs papieren hebben en heb je een showresultaat van ZG nodig en een MAGTEST, heb je dit niet? dan niet fokken! denk verdomme eens niet zo egoïstisch en aan je eigen belang en beurs ( ja 12 pups verkopen ) maar aan het ras en sla dan maar eens hard met je hoofd tegen de muur dat je je steentje eraan bij hebt gedragen dit ras weer een stapje verder naar de afgrond te brengen!

Waarschuw beheerder
Wij hebben lekker puhhh...altijd puppies thuis!!!
Waarschuw beheerder
per ongeluk gedekt...

:gaap: hahaha! :looser:

wat een kruising is en nooit papieren kan hebben?

Haar eigen hond is al een pitbull! Dus die is al illegaal.

Kan gebeuren toch?

Nee. :nee:
Moet je ze dan per definitie maar afmaken? Denk dat de meeste eigenaren dat niet kunnen...laatste aanpassing 17 juli 2006 19:10

Nee dat doet de overheid wel als je gepakt wordt. En daar kun je rustig op wachten. Tenzij je je hond overdag's in de tuin uitlaat en in het donker pas je hond gaat uitlaten.

@Annie Pannie, ik snap jouw hele actie niet hoor. Jij bent gek op honden maar dan kom je met de meest domme actie die ik kan bedenken. Door TEGEN de RAD te tekenen geef je dus eigenlijk alleen maar aan dat je dit soort zielige mensen gelijk geeft wat betreft het kansloos fokken van een ras als deze.

daaaaaaag muts

En schelden is helemaal niveautje 0

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 17 juli 2006 om 19:26:
hahaha!

ja klopt idd, per ongeluk dekken. kutverhaal is het, je weet wanneer je een loopse teef hebt dat de reu uit logeren moet of dat je ze uit elkaar houdt, maar volgens mij zijn veel mensen daar te dom voor.

het is dat ik al ziek ben maar van van die mensen die denken dat eht allemaal wel loopt zoals het loopt word ik alleen maar nog zieker, gatverdamme!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 17 juli 2006 om 19:26:
@Annie Pannie, ik snap jouw hele actie niet hoor. Jij bent gek op honden maar dan kom je met de meest domme actie die ik kan bedenken. Door TEGEN de RAD te tekenen geef je dus eigenlijk alleen maar aan dat je dit soort zielige mensen gelijk geeft wat betreft het kansloos fokken van een ras als deze.

tegen de RAD hoe die op dit moment is ja!!!
de wet hoeft niet weg hoor.. maar moet gewoon veranderd worden en dan in het nadeel van de fokkers zelf en niet die van de honden die er in eerste instantie niks aan kunnen doen!!!!
Waarschuw beheerder
Ben sinds 26-4-2006 MAMA van " Hummer " Mn Amerikaanse Stafford/Pitbull

:( jammer met zo'n omschrijving :(

je weet welke wetgeving er is en toch doe je zoiets, weer 12 levende beestjes die moeten oppassen voor alles wat met de RAD te maken heeft....
Dit soort baasjes moeten ze zoveel geld boete geven dat ze net een droog stukje brood kunnen betalen (y)

en nog trots hier gaan vertellen dat het geen zuivere Stafford is (n)
maar aan je vele reacties in het topic laat je zien dat je ook donders goed snapt dat je.....laat maar

TE TRIEST!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja hoor, steun dr maar met je "kusjes" veel plezier dr mee meid en je petities :[
stelletje malloten :/
kun je fijn zielig gaan doen op hart van nederland over een tijdje.. :[

Waarschuw beheerder
Het is zo jammer dat rasverenigingen zoveel tijd en energie steken in het behouden van een goed ras, voorlichting en registratie.

Ik hoop echt dat je de eventuele nieuwe eigenaars verteld dat ze geen garantie hebben dat hun hond niet word afgepakt. En dat je vooral eerlijk bent over de herkomst van de pups! Want er zijn zoveel mensen die graag een pup willen voor een paar honderd euro en niet kijken naar het ras en karaktereigenschappen.
Waarschuw beheerder
zo zo

als jij ook meer kon zeggen dan dat.. dan had ik het van je aangenomen.. maar jij hebt geen eigen mening en zegt op alles wat men zegt: 'dat klopt'

dus daaaaaaag muts

denk dat je alles maar moet lezen wat ik er neer zet
dan had je dit domme andwoord niet gegeven
ik heb 9 jaar american staffords
sta achter de http://www.astch.nl/
dat is de weg en niet anders
heb je ook gezegt dat ik graag voor de aid en rad wil werken
dus wat geen eigen mening
kan je die van mij er niet bij hebben nu je niet alleen van bisbee de wind van voren krijgt

met je daaag muts
wie is hier de muts
je zegt i hou zo van dieren maar je steunt de verkeerden
dom dom gansje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 18:43:
door nu te zeggen van ja okey sterreliseer en hou maar worden er dus echt niet minder puppy's geboren zonder stamboom, want ja even een gedragscursus en stereliseren en het probleem is toch op gelost

nog even op toevoeging, als deze honden dus in nedeland laat serelliseren geef je extra kans aan handel van uit het buitenland, waar deze regels dus niet gelden.

Dan krijg je het probleem dat er met nog ergere honden wordt gefokt en vooral uit de broodfokkerij komen uit voormalig oostblok landen bijv.
waardoor je nog meer kans krijgt op afwijkingen, ziektes en aangeboren agressief gedrag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 09:18:
Dan krijg je het probleem dat er met nog ergere honden wordt gefokt en vooral uit de broodfokkerij komen uit voormalig oostblok landen bijv.
waardoor je nog meer kans krijgt op afwijkingen, ziektes en aangeboren agressief gedrag

als je de hondjes ziet die daar soms vandaan komen is het niet raar dat ze gestoord zijn. die worden soms al op 4 weken hierheen gebracht en met 5/6 weken in NL of BE verkocht dat ze 8 of 9 weken zijn. heb je gewoon een pup van 5 weken thuis :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 09:46:
als je de hondjes ziet die daar soms vandaan komen is het niet raar dat ze gestoord zijn. die worden soms al op 4 weken hierheen gebracht en met 5/6 weken in NL of BE verkocht dat ze 8 of 9 weken zijn. heb je gewoon een pup van 5 weken thuis

dat niet alleen stress tijdens de zwangerschap heeft echt wel effect op de pups, dat is met mensen ook zo dus ook met honden
Waarschuw beheerder
Kortom.....wéér een belachelijke actie van een inmens dom wicht die er nog stoer over doet ook!
Niet beseffend (want te dom daarvoor) wat dat allemaal weer voor gevolgen zal hebben :@

Valt me dan wel weer op dat de TO niet meer reageert!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op dinsdag 18 juli 2006 om 12:03:
Valt me dan wel weer op dat de TO niet meer reageert!

hah! dat wou ik dus net zeggen! ik heb het hele topic gelezen en ben het totaal eens met het feit dat de TO niet weet waar ze mee bezig is of gewoon dom is... en dus na alles gelezen te hebben ben ik heel erg benieuwd wat zij hier dus op te zeggen heeft...

dus aan de TO, waar blijf je met een reactie?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 12:45:
dus aan de TO, waar blijf je met een reactie?!

dit krijg je dan waarschijnlijk:

1: is per ongeluk gebeurd!!
of
2: ik denk alleen maar aan het geld!!
of
3: het is leuk om puppy's te hebben!!
of
4: er lopen er wel meer rond zonder boom!!
of
5: het is zoooo stoer!!
of
6: ik wist niks van de RAD af!!

ben benieuwd of ik gelijk krijg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou als het nummertje 2 is...denk ik niet dat ze dat toe durft te geven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 12:45:
gewoon dom is...

denk dat het dat is.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 11:20:
dat niet alleen stress tijdens de zwangerschap heeft echt wel effect op de pups, dat is met mensen ook zo dus ook met honden

zeker weten. tel het maar eens bij elkaar op : ouders die waarschijnlijk niet raszuiver zijn, geen gezondheids en gedragstesten hebben gehad, een stressvolle zwangerschap en als die arme diertjes met 4/5 weken een lange reis meemaken, weg van hun moeder, en dan hier aankomen...:nee: en dan nog durven er genoeg mensen te roepen dat dit net zo een hondjes zijn als de stamboomhondjes hier in NL, dan nog durven mensen te roepen dat dit soort dingen gebeuren, maar ze gebeuren wel degelijk en dan niet 1 keer per jaar.

@ gangsterwife: vergeet nr 7 niet : Ik ben ontzettend dom en alle bovenstaande punten zijn van toepassing op mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 13:23:
denk dat het dat is.

het zou me niets verbazen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 13:23:
@ gangsterwife: vergeet nr 7 niet : Ik ben ontzettend dom en alle bovenstaande punten zijn van toepassing op mij.

(Y) ik wist dat ik een punt (misschien nog wel meerdere) vergeten was, en ik vond al dat ik er al zoveel had opgenoemd :(
Waarschuw beheerder
oordeel niet te vroeg over TO

het gebeurt zovaak dat een hond door een asiel weg word gegeven als zijnde NIET pitbull
laatst en verhaal gelezen over een hond die door het asiel werd verkocht en er bij is gezegd dat de hond geen pitbull was.. maar later toch in beslag is genomen omdat het volgens de RAD wel een pitje was...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 14:50:
oordeel niet te vroeg over TO

het gebeurt zovaak dat een hond door een asiel weg word gegeven als zijnde NIET pitbull
laatst en verhaal gelezen over een hond die door het asiel werd verkocht en er bij is gezegd dat de hond geen pitbull was.. maar later toch in beslag is genomen omdat het volgens de RAD wel een pitje was...

ten eerste vind ik het een beetje ver gezocht, ten tweede ons asiel doet dat anders niet:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 14:50:

dat asiel zou al z'n vergunningen moeten inleveren, want als asiel zijnde zou je zoiets moeten weten.

lijkt me ook sterk dat dit asiel nog niet is op gedoekt of een vlinke boete heeft gekregen, want dit verhaal is bij jou bekent dus vast ook wel bij meerdere en als het echt zo is zou de AID er allang achter aan zitten.

ook zeg jij dat de RAD de hond in beslag heeft genomen en zou dan vast wel te horen hebben gekregen om welk asiel dit ging ;)

Asiels zijn ook verplicht de honden die zij hebben te registreren en te testen op ziektes ivm de volksgezondheid.
Anders is het gewoon illegale handel of misleiden van klanten.

dus ik zet m'n vraagtekens toch wel bij jou verhaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heej meisie ik vind het heel leuk voor je hoor wat je "ventje"heeft gedaan...:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 15:12:
dat asiel zou al z'n vergunningen moeten inleveren, want als asiel zijnde zou je zoiets moeten weten.

lijkt me ook sterk dat dit asiel nog niet is op gedoekt of een vlinke boete heeft gekregen, want dit verhaal is bij jou bekent dus vast ook wel bij meerdere en als het echt zo is zou de AID er allang achter aan zitten.

Asiels zijn ook verplicht de honden die zij hebben te registreren en te testen op ziektes ivm de volksgezondheid.
Anders is het gewoon illegale handel of misleiden van klanten.

dus ik zet m'n vraagtekens toch wel bij jou verhaal

dan geloof je het niet... :S:S

heb ook geen zin om nu het verhaal erbij te gaan zoeken... misschien vanavond als je geluk hebt... nu te warm
Waarschuw beheerder
http://www.zinloosgewelddieren.nl/media.php?bericht=29

tadaaaaaaaaaaaaa

geloof je het nog steeds niet??

Waarschuw beheerder
ik zij niet dat ik je niet geloof ik zet m'n vraagtekens er bij.
stukje van die site ;)
De Hondenbescherming heeft al vele malen voor dit probleem gewaarschuwd, maar de asielbeheerders leken de ernst hiervan niet in te zien. "De hond is toch lief" was steevast de reactie. Of de hond lief is doet er niet toe, de regelgeving is zeer strak. Een asielbeheerder die hierin geen verantwoordelijkheid neemt, zadelt de nieuwe eigenaar op met een onaanvaardbaar groot risico. Daarnaast is het asiel zelf ook strafbaar voor het houden en verkopen van Pitbulls. Als het asiel er zeker van wil zijn dat de hond door het leven kan zonder in beslag te worden genomen, moet er van te voren voor worden gezorgd dat de hond door een onafhankelijk deskundige is beoordeeld. Deze beoordeling wordt gedaan door deskundigen aangewezen door de overheid. Is de hond geen Pitbull, dan kan de hond met een certificaat worden geplaatst. Dat bespaart hond en nieuwe eigenaar veel leed

dat asiel is dus strafbaar :)
en zitten ze er dus wel zeker achter aan.

ten tweede is het gewoon stupid van die mensen, want je informeerd eerst voor dat je een levend wezen aanschaft, ook al is het een keeshond ;) Als mensen daar te lui voor zijn moeten ze niet zielig gaan doen naar die tijd

hier aan kan je dus ook weer opmaken hoe belangrijk het is om een hond te kopen met papieren

blijft de vraag nog wat je er nou mee wou berijken met je reply?
Het bekrachtigd je mening totaal niet en dit is voor mij weer een extra reden om die petitie te verafschuwen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
annie ga asjeblieft niet lopen te blaten dat ze misschien niet wist dat het een RADhondje was, ze zegt zelf al dat het een stafford/pitbull is en dat hij niet helemaal zuiver is. dat verhaal van jou gaat dus niet op.

Waarschuw beheerder
en trouwens, hoe kan je al 12 pups zien als de teef pas een week geleden gedekt is?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 15:51:
annie ga asjeblieft niet lopen te blaten dat ze misschien niet wist dat het een RADhondje was, ze zegt zelf al dat het een stafford/pitbull is en dat hij niet helemaal zuiver is. dat verhaal van jou gaat dus niet op

ik heb het niet alleen over haar... maar in het algemeen... het komt zovaak voor dat mensen vals worden ingelicht of een hond kopen met een vals stamboom
je kan niet altijd alles weten toch???

daarbij vind ik het ontzettend stom van de TO dat ALS ze wist dat het een pitje is dat ze haar dan toch heeft laten dekken...

maar goed... jij kent haar niet en ik ken haar niet... makkelijk lullen zo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 15:38:
blijft de vraag nog wat je er nou mee wou berijken met je reply?
Het bekrachtigd je mening totaal niet en dit is voor mij weer een extra reden om die petitie te verafschuwen

je vroeg er toch zelf om of niet dan???
en daarbij komt .. we hebben jou handtekening niet nodig hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 16:01:
daarbij vind ik het ontzettend stom van de TO dat ALS ze wist dat het een pitje is dat ze haar dan toch heeft laten dekken...

maar goed... jij kent haar niet en ik ken haar niet... makkelijk lullen zo

ze heeft in haar profiel staan dat haar hond een amstaff/pitbull is en hier zegt ze ook dat hij niet zuiver staff is. lijkt me dat ze het dan wel weet?

en nee je kan niet alles weten, ik vind het ook zo triest dat mensen die niet weten over het hoe en wat met stambomen dan ook info geven die vaak verkeerd is. ik vind asielen die stamboomloze radrassne meegeven verkeerd... ik vind zoveel, maar het belangrijkste vind ik het om eerst die illegale fokkers aan te pakken. zoals de topicopener.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 16:04:
je vroeg er toch zelf om of niet dan???

euuhm volgens mij heb ik jou nooit gevraad omdat verhaal van dat asiel hier te posten. ;)

Je lult steeds maar in de lucht.
Ik loop nu al 2 dagen in dit topic heb al zoveel getypt, maar je gaat nergens inhoudelijk op in.

Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 16:04:
en daarbij komt .. we hebben jou handtekening niet nodig hoor...

Nee want er zijn genoeg mensen die ontwetend zijn over dit onderwerp, hun handtekening is veel makkelijker te scoren ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 15:12:
dus ik zet m'n vraagtekens toch wel bij jou verhaal.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 16:40:
euuhm volgens mij heb ik jou nooit gevraad omdat verhaal van dat asiel hier te posten

de eerste quote van jou komt op mij over dat je het verhaal niet geloofd.. dus vandaar dat ik hem hier even post voor jou..
dat jij er niet om heb gevraagd dat is jou probleem... je had het ook niet hoeven lezen hoor als je het niet interressant vind...

Nee want er zijn genoeg mensen die ontwetend zijn over dit onderwerp, hun handtekening is veel makkelijker te scoren

nee... er zijn genoeg mensen die de bedoeling achter de petitie WEL snappen en jij bent daar dus NIET 1 van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 17:05:
de eerste quote van jou komt op mij over dat je het verhaal niet geloofd.. dus vandaar dat ik hem hier even post voor jou..

lezen is moeilijk he :aai: ik zet m'n vraagtekens erbij

bijv. deze wat wou je nu bewijzen met dat stuk over dat asiel, of het waar is of niet daar gelaten.
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 17:05:
dat jij er niet om heb gevraagd dat is jou probleem...

:lol:
o dus nou heb ik het niet meer gevraagd :no:

je blijft maar in de lucht lullen, je reageerd nog steeds niet inhoudelijk, lult er als het ware gewoon omheen.

ik heb nu ook al heel duidelijk uitgelegd waarom men die petitie niet zou moeten tekenen, jij gaat daar niet op in.

Je probeerd mensen over te halen dat ding te tekenen door alleen maar te zeggen hoe zielig het wel niet is,
maar de andere kant vertel je er niet bij,
Want daar sluit je zelf de ogen voor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de enige die niet leest dat ben je zelf :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 18:10:
de enige die niet leest dat ben je zelf :S

Bewijst maar weer hoe dom je werkelijk bent :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 18:12:
Bewijst maar weer hoe dom je werkelijk bent

of jij....

dus omdat ik er anders over denk en tegen aan kijk dan jij ben ik per devenitie dom???

last van grootsheidwaanzin ofzo???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op dinsdag 18 juli 2006 om 18:13:
dus omdat ik er anders over denk en tegen aan kijk dan jij ben ik per devenitie dom???

:no: zeker niet, maar als je zo zeker was van je zaak, had jij met statements moeten komen die jou "andere kijk" ondersteunen, ook als je wou dat die petitie werd getekend door serieuse mensen.

Dat kan je niet en je blaat er maar als een kind van 13 overheen met onzinnige reply's die totaal geen toegevoegde waarde hebben aan dit onderwerp

Dat maakt je dom :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 18:17:
zeker niet, maar als je zo zeker was van je zaak, had jij met statements moeten komen die jou "andere kijk" ondersteunen, ook als je wou dat die petitie werd getekend door serieuse mensen

daar blijkt dus maar weer uit dat JIJ niet LEEST!!!!

dus dat maakt jou dom!!

:bye:

Waarschuw beheerder
doe je het weer, :no:
Tjees eigelijk verspilde moeite maar ja.

Ik heb elke post van jou gelezen en heb daar op beantwoord en daar uit blijken mijn statements toch wat zuiverder te zijn.

Jij komt niet met een zinnige uitleg.
Jij hebt nooit verteld wat die petitie nou daad werkelijk tegen illegale handel doet.
Wat er nou precies veranderd als je die petitie tekend
of de schaduw zijde van die petitie.

en nog steeds ga je op informatie, die jou kijk even in het verkeerd daglicht steld, totaal niet in.

zie het verschil O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ annie pannie: jij loopt wel tegen bisbee te zeiken dat hij elk topic wat over de stafford of RAD gaat loopt te verzieken maar je doet het nu (helaas) zelf ook. weer komt je petitie erbij. hier had je toch een topic over??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga niet eens beginnen over het feit dat de hond geen stamboom heb,want dat is al te belachelijk voor woorden :@

ze heb de hond pas sinds april,en dan nu al laten dekken???

en is het niet zo dat je bij een asiel een brief onder teken waaronder oa in staat dat je NIET mag fokken met het dier??? want zo'n brief heb ik WEL moeten ondertekenen toen ik me Rottweiler uit het asiel haalde....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 18:37:
doe je het weer,

Ik heb elke post van jou gelezen en heb daar op beantwoord en daar uit blijken mijn statements toch wat zuiverder te zijn.

Jij komt niet met een zinnige uitleg.
Jij hebt nooit verteld wat die petitie nou daad werkelijk tegen illegale handel doet.
Wat er nou precies veranderd als je die petitie tekend
of de schaduw zijde van die petitie.

en nog steeds ga je op informatie, die jou kijk even in het verkeerd daglicht steld, totaal niet in.

zie het verschil

doe je het weer,

JE LEEST NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 18:39:
annie pannie: jij loopt wel tegen bisbee te zeiken dat hij elk topic wat over de stafford of RAD gaat loopt te verzieken maar je doet het nu (helaas) zelf ook. weer komt je petitie erbij. hier had je toch een topic over??

het verschil tussen hem en mij is dat ik het alleen hier doe en niet in alle topics die er mee te maken heeft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op dinsdag 18 juli 2006 om 18:45:
en is het niet zo dat je bij een asiel een brief onder teken waaronder oa in staat dat je NIET mag fokken met het dier??? want zo'n brief heb ik WEL moeten ondertekenen toen ik me Rottweiler uit het asiel haalde....

Tja maar zo'n brief zegt niks. Ze komen het niet controleren en als ze er zeker van willen zijn dat er niet gefokt word moeten ze alle reuen en teven castreren en stereliseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maula op dinsdag 18 juli 2006 om 18:45:
ze heb de hond pas sinds april,en dan nu al laten dekken???

en ik vind het nog altijd een wonder dat ze na een week al 12 pups kan zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 19:44:
en ik vind het nog altijd een wonder dat ze na een week al 12 pups kan zien.

Ja dat is ook een wonder. Vaak kan een dierenarts niet eens precies zien hoeveel het er zijn omdat ze allemaal op en onder en boven elkaar liggen.

Maar goed of het er nu 12 of 2 zijn, het is gewoon een domme actie!
Waarschuw beheerder
ahaha
deze echo is op dag 32 gedaan
we zagen 3 pup's
[img width=427 height=719 cacheid=000cac3600247ae3b28ffc581a017f2d16]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/echovanwillow.jpg[/img]
het er zijn er 9 geworden
[img width=512 height=384 cacheid=000cac3900247aec496afc071a017f2d16]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/pupsgetjipt030.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ahaha ik heb de echo foto op zijn kop

Waarschuw beheerder
ik hoop dat haar pups allemaal resorberen, dan bespaart ze die ongeboren jonkies een hoop ellende.

Waarschuw beheerder
JEeeeuy kreeg net te horen dat mn ventje ( HUMMER,mn americaanse stafford) goed zn best heeft gedaan

Lieff :D

Mooie beesten overigens :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 09:32:
Mooie beesten overigens

op de foto bedoel je
deze hebben allemaal een stamboom van raad van beheer
dat zullen haar pups nooit krijgen
wij hebben gelukige eigennaars
geen verdriet dat hun woeffie word ingeslapen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind ze beide mooie beesten :)
die op de foto van jou..
En van haar..

Ik vind honden wereldbeesten :jaja:
Waarschuw beheerder
ens is die pup die rechts achterin zit ook die op je profielfoto???
Waarschuw beheerder
Wat zijn sommige toch lomp, verschrikkelijk :-@ en nog blij zijn ook..... waar zit het verstand van sommige mensen !!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op woensdag 19 juli 2006 om 11:11:
ens is die pup die rechts achterin zit ook die op je profielfoto?

ja dat is pipa
onze jongste vrijdoos
[img width=320 height=480]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/jhd2006_059_beste_baby_teef.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeker een mooie hond :jaja:
Waarschuw beheerder
dankje
we zijn ook heel trots op haar
ook op de rest uit het nest
zij is het teefje waar ik zelf weer mee verder gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ens op woensdag 19 juli 2006 om 11:55:
dankje
we zijn ook heel trots op haar
ook op de rest uit het nest
zij is het teefje waar ik zelf weer mee verder gaat

hoe oud is ze dan???

ik hou wel van veel wit in een gekleurde hond.. gentle van ons heeft dat ook
Waarschuw beheerder
ze is een kerstkindje
ze is 2de kerstdag geboren
26 -12-05
7 maanden

Waarschuw beheerder
Ja ik mis de Topic starter ooh wacht eens die had natuurlijk verwacht dat iedereen het geweldig zou vinden en dat dat dus niet het feit is en daarom niet meer reageerd.
Ik hoop dat de puppys afbreken in de buik en dat ze dus niet geboren worden.
Maar het zal je zeker wel bevallen he dat geld voor een dekking.
Mens krijg verstand en denk eens na bij wat je doet.

Waarschuw beheerder
Wauw mooie hond hoor Ens ;)
laatste aanpassing
helaas gebeurd het nog heel erg vaak dat er illegale staffs worden geboren. Ik werk in een dierenwinkel waar ik regelmatig mensen over de vloer krijg met een hele stoere pittbull.
Dat soort mensen zal het ook worst wezen of ze hem kwijtraken want ze kopen er 1 zonder stamboom om geld te besparen.

Ik heb ook een onzuiver teefje in het asiel meegemaakt welke zwaar mishandeld en zwanger is achtergelaten, de pups zijn weggesmokkeld (dom maar ja ik had er niets over te zeggen) en de moeder is ingeslapen.

Ik snap dat soort mensen echt niet als het je te duur is of te veel moeite koop dan geen hond want die ben je dan niet waardig.

Ikzelf wil als ik straks op mijnzelf woon een engelse staff en denk daar al lang over na. De mijne zal bij een goede fokker vandaan komen wat ik daar ook voor moet betalen.

Miin hond zal een goed leven hebben en rustig oud mogen worden, als ik oom agent tegen kom die mij om papieren vraagt kan ik ze onder zijn neus drukken! DAN BEN JE PAS STOER!! Niet met een illegaal uit een keldertje vandaan getoverd pitje.

Ik ben blij dat hier de meerderheid het verstand op de juiste plaats hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: metal cooler :bounce: op woensdag 19 juli 2006 om 20:14:
Miin hond zal een goed leven hebben en rustig oud mogen worden, als ik oom agent tegen kom die mij om papieren vraagt kan ik ze onder zijn neus drukken! DAN BEN JE PAS STOER!! Niet met een illegaal uit een keldertje vandaan getoverd pitje.

Kijk dat vind ik ook dan ben je pas stoer als je een staff met stamboom hebt (Y) vind het goed van je (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: metal cooler :bounce: op woensdag 19 juli 2006 om 20:14:

AMEN
Waarschuw beheerder
ze wist dit wel van tevoren
wand heb haar met hummer op marktplaats zien staan
daar werd ie als dekreu aangeboden
ze heb toen wel zal mailtjes gehad van mensen
die haar waarschuwen
dat ze het niet moest doen
dus ik hoop dat ze gepakt word
dit is bewust gedaan
ben er zo BOOS over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op donderdag 20 juli 2006 om 12:08:
Uitspraak van :bounce: metal cooler :bounce: op woensdag 19 juli 2006 om 20:14:Miin hond zal een goed leven hebben en rustig oud mogen worden, als ik oom agent tegen kom die mij om papieren vraagt kan ik ze onder zijn neus drukken! DAN BEN JE PAS STOER!! Niet met een illegaal uit een keldertje vandaan getoverd pitje.

Uitspraak van Bof (L) Bert op donderdag 20 juli 2006 om 12:08:
AMEN

vind ik nou ook

Waarschuw beheerder
heb haar pb gestuurd:bloos:

kon het niet laten o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ens op donderdag 20 juli 2006 om 12:46:
ze wist dit wel van tevoren
wand heb haar met hummer op marktplaats zien staan
daar werd ie als dekreu aangeboden
ze heb toen wel zal mailtjes gehad van mensen
die haar waarschuwen
dat ze het niet moest doen
dit is bewust gedaan
ben er zo BOOS over

Wat een vuile h*3r! GVD ik kan hier zo pissig om worden!!!! :[
Waarschuw beheerder
waarom ik het zo zeker weet is
een vriendin van mij heeft ook een amstaff dat hummer heet
ik dacht toen dat zij het was en belde haar daar over op
zij was dat toen niet
had het met mijn vriendin er over
zij ze dat is dat mens was
en niet haar hummer
had ik het toen maar opgeslagen
dan had ik het hier zo neergezet
als ik het heb gezien dan hebben het er meer gezien
het wereldje is zo klein dat je zo alles weet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eeeeuy kreeg net te horen dat mn ventje ( HUMMER,mn americaanse stafford) goed zn best heeft gedaan Whoehooe 12 pups draagt ze!! Nou nog maar afwachten of alles goed gaat en of ze het allemaal overleven

Dus 8 weken in spanning! BLIJ BLIJ BLIJ

ben je nu nog zo blij blij dat jou pitbull nog meer pitbulls heeft gemaakt
die voor de DOOD zijn geboren
weetje waar ze ook vaak terecht komen
in het vechtwereldje
ooo ik ben zo blij blij
dat ik mijn hummer heb laten dekken
ik moet hier echt van kotsen
als je echt had gewild had dat een stafford met stamboom gekocht
de magtest gedaan showtje gelopen goed info opgedaan bij veel fokkers en boeken
had een reu gezocht met het zelfde
hopa dan had je recht om blij tezijn
als ik jouw was zou ik nu echt zitten janken als een klein kind
en met teef leeg laten halen hoe veel verdriet ik er ook over had
nee ik heb hier geen goed woord over
Waarschuw beheerder
donateur
Bah, ik haat het dat dieren de dupe worden van de fouten van de mens! :@ :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op donderdag 20 juli 2006 om 15:57:
Bah, ik haat het dat dieren de dupe worden van de fouten van de mens

ja mensen zjin ook kut volk

Waarschuw beheerder
haar verklaring voor het feit dat ze niet reageert hier is: ik ben spullen aan het kopen voor de pups...

:[

waarop ik reageerde: voor zolang ze nog leven...

en heb nog heel verhaal erachteraan geplakt natuurlijk... de egoist:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:37:
haar verklaring voor het feit dat ze niet reageert hier is: ik ben spullen aan het kopen voor de pups...

Die binnenkort in beslag worden genomen. Want je denkt toch niet dat de AID niet meekijkt op internet?

Aan een ipadres zijn haar gegevens zo achterhaald.

Waarschuw beheerder
jup... iemand behoefte aan de prive berichten te zien die ik op t moment aan t uitwisselen ben met haar?

dan plaats ik ze namelijk ff

en sjees...dat mens is 24 maar komt over als eentje van 12!
tis niet best!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 16:48:
jup... iemand behoefte aan de prive berichten te zien die ik op t moment aan t uitwisselen ben met haar?

dan plaats ik ze namelijk ff

en sjees...dat mens is 24 maar komt over als eentje van 12!
tis niet best!

plaats maar. Ben wel benieuwd wat dom dom kuikentje te melden heeft.

Waarschuw beheerder
ik>>>
valt me op dat je niet meer reageert in je eigen topic... en dat vallen er meer mensen op...

ontbreekt het lef je? zodra je kritiek krijgt?

maar goed... op zich verbaast het me niks want je bent ongelooflijk achterlijk aan de gang geweest en daar word je nu mee geconfronteerd... en blijkbaar ben jij als 24-jarige niet volwassen genoeg om hier mee om te kunnen gaan en de confrontatie aan te gaan.

dit ga je nog veel vaker tegen komen dus zou er maar vast aan wennen als ik jou was...

en even speciaal mededeling voor je hond: het spijt me voor je dat je zo'n baasje moet hebben, en dat ze je voor het geld en haar stomzinnigheid ook nog eens marktplaats dumpt alsof je een goedkope hoer bent en zij jou zeer domme en gevoelloze pooier... ik wens je sterkte

de doos>>>
dus? valt me enigzins mee dat je nog de moeite neemt om me te pb-en..sja heb het de druk met spulletjes kopen voor mn PUPS

dus ga vooral door met je eige druk maken

ik>>>
voor je pups... zolang als ze nog leven... wanneer reageer je eens in je eigen topic? of word het je te benauwd?

met me eige druk maken? ik word er onder de hand schijt ziek van dat mensen zoals jij met een giga plaat voor de kop dit gewoon doen!

jij bent geen dierenvriend jij denk alleen maar aan je eigen belang en niet die van je illegale honden

jij bent er zo 1>>> die neemt een zogenaamde pitbull zodat ze ermee over straat kan lopen, dat is stoer. neemt puppys omdat ze ze zelf zo schattig vind en er geld mee kan verdienen.
en dit gaat ten koste van de honden... deze zijn illegaal, hebben geen papieren, worden in beslag genomen, en afgemaakt... en dat hebben ze dan aan jou, de vuile egoist, te danken!

je bent niets meer of minder dan gewoon simpelweg een egoistische dierenbeul!

de doos>>>
joh geen papieren? waar lees je dat??

als je uberhaubt kan lezen..
Meisje geniet van je schoolvakantie..ga zwemmen..

ik>>>
als jij papieren hebt... is het geen pitbull ten eerste... en ten tweede zou ik daarover maar een verklaring afleggen in je topic want je hebt daar erg veel woeste mensen zitten... of ben je bang?

de doos>>>
Whahahahhahahahahha BANG??

Jeeeeh right!!!
nee hoor,hek geen zin in,why? als ik maar weet dat alles oke is,wat denk jij dan? Hummer is mn (y) heb hem juis weggehaald bij n vent in belgie,dus hij is zoiezo al ouder,dus mooie leefdtijd om te kunne fokken..

ik>>>
das ook het enige waar je aan denkt he? fokken...

ja jij behoort zeker tot een bepaalde groep (erg foute mensen)

geen zin? het is je eigen topic! en als ik jou was zou ik maar snel gaan vertellen dat ie dus blijkbaar wel papieren heeft (al geloof ik er ergens geen zak van) en te laten zien dat je 'misschien' wel goed bezig bent....zoals je zelf heilig beweerd.... doe je dat niet? dan is mijn enige vaste conlusie dat jij een dikke laffe egoistische schijterd bent die bang is voor een confrontatie!

de doos>>>
hahahahhahahahhahahhaaha
gelukkig bestaan dr mensen net zoals mij,die aan de meeste dingen schijt hebben,en t leuk vinden als andere zich ergens druk om maken,WAAAAAR de persoon in kwestie zelf zich niet eens druk om maakt..

dus meisje,ga verder met stoepkrijten ..Hoezeeej

ik>>>
nee jij maakt je er niet druk om... het intresseert je geen bal als die beesten worden afgemaakt... dierenbeulen noemen we dat

en toen had ik nog geen antwoord meer gekregen:)

uit dr berichten is al op te merken dat een zoutkorrel nog intelligenter is:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ens op woensdag 19 juli 2006 om 09:54:
op de foto bedoel je
deze hebben allemaal een stamboom van raad van beheer
dat zullen haar pups nooit krijgen
wij hebben gelukige eigennaars
geen verdriet dat hun woeffie word ingeslapen

Ik zag dat je een foto van de pups erop had gezet wilde bijna me mond opentrekken over dat er op marktplaats stond dat ze wel een boompie hebben, maar toen zag ik dat ze van jou waren gelukkig met boomp :D dacht dat dat haar pups waren :s

Uitspraak van JaapieB12 op donderdag 20 juli 2006 om 14:37:

Ik hoop het voor haar wel voor de pupsels en ouders niet :(

Waarschuw beheerder
weet je wat wel dom is eigenlijk, we vallen nu wel de TS aan (waar ik jullie groot gelijk in geef) maar misschien zitten hier wel mensen mee te lezen die dalijk wel een pup willen hebben van haar. dus eigenlijk moeten we de ''toekomstige'' kopers ook aanvallen, want die blijven deze handel in stand houden.
Waarschuw beheerder
ik kan uit har berichten idd uitmaken dat ze een fucker is!!!!

als ik haar was zou ik die hondjes snel weer naar belgie brengen zodat ze daar WEL kunnen leven!!!!

want voordat de wet veranderd word is er geen hoop voor haar hondjes.. :C

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:15:
weet je wat wel dom is eigenlijk, we vallen nu wel de TS aan (waar ik jullie groot gelijk in geef) maar misschien zitten hier wel mensen mee te lezen die dalijk wel een pup willen hebben van haar. dus eigenlijk moeten we de ''toekomstige'' kopers ook aanvallen, want die blijven deze handel in stand houden.

nou het lijkt mij dat er misschien wel een klein belletje gaat rinkelen als die mensen hier alle berichten zien van ons boze flockers... ten minste dat hoop ik

Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 20 juli 2006 om 17:16:
ik kan uit har berichten idd uitmaken dat ze een fucker is!!!!

als ik haar was zou ik die hondjes snel weer naar belgie brengen zodat ze daar WEL kunnen leven!!!!

want voordat de wet veranderd word is er geen hoop voor haar hondjes..

jups

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:18:
nou het lijkt mij dat er misschien wel een klein belletje gaat rinkelen als die mensen hier alle berichten zien van ons boze flockers... ten minste dat hoop ik

dat hoop ik dus ook, maar helaas hebben veel mensen een plaat voor de kop zitten als het om dit soort dingen gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:27:
dat hoop ik dus ook, maar helaas hebben veel mensen een plaat voor de kop zitten als het om dit soort dingen gaat.

ook waar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 17:11:
k zag dat je een foto van de pups erop had gezet wilde bijna me mond opentrekken over dat er op marktplaats stond dat ze wel een boompie hebben, maar toen zag ik dat ze van jou waren gelukkig met boomp dacht dat dat haar pups waren

ahahahah
deze zijn ook allemaal niet meer tekoop
jip ze hebben een boompje van raad van beheer
wij kunnen wel zeggen wij zijn zo BLIJ BLIJ
ahahahahahahha