Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
niet helemaal een volbloed staff...dus geen FCI stamboom dus valt ie onder de RAD...
Dus vallen de pups ook onder de RAD en kan een gemeente ambtenaar zonder opgaaf van reden jou hond in beslag nemen en hem af laten spuiten.
De moeder krijgt pups zonder FCI stamboom dus als diezelfde ambtenaar even langs gaat bij de moeder met pups gaan er ook 12 pups richting roze spuit...
Ja...WHIIEEEEEE WHOEEEEIIIIII HELEMAAL BLIJ!
Je woont potverdomme ook nog in een stad waar hartstikke fanatiek gecontroleerd wordt op stamboomloze staffs en andere honden die onder de RAD vallen..
Ik zou doodsbang zijn als ik jou was...
De mensen van de RAD struinen ook internet af op zoek naar stamboomloze staffs en er zijn zelfs mensen in het Staff wereldje zelf die andere aangeven bij de politie...
o wat liefug tis dat ik geen ruimte heb maar anders haha
Nou nog maar afwachten of alles goed gaat en of ze het allemaal overleven
Die omschrijving slaat nergens op want een hond wordt PUUR op zijn UITERLIJK Veroordeeld.
en dat alleen omdat t een mixje is ??
jaaajaa alles in orde,word t zo zat van al die mensen...
en tis niet helemaal n volbloed stafford..
jajaja ben al helemaal blij whihiee
zal moeilijk worden om ze uit eidelijk allemaal te moeten verkopen..
kansloos? Yeh right!! moet je vooral zo op je foto gaan
ik oordeel niet ik stel een vraag, en nee ik wist idd niet dat ze dan afgemaakt worden als ze niet 'zuiver' zijn
Maar idd als ze niet raszuiver zijn zonder stamboom worden ze afgemaakt.
Dat is niet waar, hoeveel onzuivere honden lopen er wel niet rond?
Daar blijft het alleen nog wel een slechte zaak om, want mensen kopen een puppy en zijn helemaal blij maar die hond kan allerlei ziektes met zich mee dragen.
Het is zelfs zo als dat iedereen dit soort geintjes gaat uithalen dat er kans is op nieuwe ziektes om te ontstaan
Ik koop ze alle 12 van je voor 10 euro cent per stuk
jaaajaa alles in orde,word t zo zat van al die mensen...
en tis niet helemaal n volbloed stafford..
Dat is wel waar! Als het een Stafford betreft wel. Die moet papieren hebben.
Ella kan je daar veel meer over vertellen. Ben niet zo van de staffs.
Doe me 1 lol.....kom nou niet hier lopen janken als ze die hondjes inclusief jouw Hummer afmaken!!!
maar doelde ook meer op honden in het algemeen
dus van schoothond tot jachthond ect.laatste aanpassing 17 juli 2006 15:26
Worden vast super hondjes...
je hebt al een illegale hond en helpt dan ook nog een nest van 12 illegale hondjes op de wereld te zetten wiens baasjes constant achter zich moeten kijken, elke dag in angst leven en met een grote kans dat zij hun hondje kwijt raken zodra er ook maar controle is?
als je hart voor je hondjes hebt probeer je ze in belgie kwijt te raken en ga je er geen belachelijke bedragen voor vragen, want dan zou het pure broodfok en oplichting zijn.
trouwens is het ook dom om dit topic te open, het is algemeen bekend dat de AID ook meekijkt op een openbaar forum als dit, het hoeft niet te gebeuren maar als ze opeens voor je deur staan heb je het aan jezelf te danken.
http://www.ukce.nl/PetitieRAD2(1).pdf
tegen deze belachelijke wet...
Ik ga dus niet voor deze idioten tekenen, zij zijn juist de gene die zelf fout zitten.
Zij moeten van te voren na denken wat ze doen en wat de gevolgen kunnen zijn.
en dan er bij zetten om illegale fokkers tegen te gaan.
Je bent pas een legale fokker als je pups en honden deze papieren wel hebben.
volgens mij snap jij de hele bedoeling van de petitie niet...
die is er voor om de wet te laten veranderen en niet om af te schaffen...
nu worden er onschuldige honden afgemaakt dus die worden er voor gestraft en niet de eigenaren...
wij zijn er voor om de honden die in beslag genomen zijn EERST een gedragstest te laten doen voordat ze in geslapen worden..
komen ze door die test dan gelijk onvruchtbaar maken en herplaatsen
komen ze er NIET door dan af maken...
volgens mij snap jij de hele bedoeling van de petitie niet...Annie Pannie
Kijk naar bijv katten, nietmand hoor je er meer over by the way.
Maar zwerf katten zonder papier of hals band worden met een luchtbuks dood geschoten omdat er te veel van zijn, ze de kans geven aan ziektes, ziektes die op den duur op de mens over kunnen slaan om dat mensen er mee door fokken, want ja ze zijn o zo
het gaat hier TOTAAL niet om zwerfkatten... dus wat lul je nou???
gelukkig heb ik genoeg mensen WEL achter me staan en stromen de handtekeningen binnen!!!! en dat van mensen die WEL om de honden geven!!!
er staat toch ook duielijk op dat het ook tegen illegale ok is??
en dan er bij zetten om illegale fokkers tegen te gaan.
Je bent pas een legale fokker als je pups en honden deze papieren wel hebben.
ow en dat wou je bereiken door honden zonder stamboom te mogen verkopen???
lezen kan je blijkbaar ook niet
dat kan dan toch niet meer als ze allemaal geholpen zijn???
knap hoor om dan nog te kunnen fokken als er geen zaadjes en eitjes meer zijn...
ja, maar doe je eraan als je een staf met papieren hebt en die word per ongeluk gedekt...
Wat doe je dan met die pups... wat een kruising is en nooit papieren kan hebben?
per ongeluk gedekt...
wat een kruising is en nooit papieren kan hebben?
Kan gebeuren toch?
Moet je ze dan per definitie maar afmaken? Denk dat de meeste eigenaren dat niet kunnen...laatste aanpassing 17 juli 2006 19:10
daaaaaaag muts
hahaha!
@Annie Pannie, ik snap jouw hele actie niet hoor. Jij bent gek op honden maar dan kom je met de meest domme actie die ik kan bedenken. Door TEGEN de RAD te tekenen geef je dus eigenlijk alleen maar aan dat je dit soort zielige mensen gelijk geeft wat betreft het kansloos fokken van een ras als deze.
door nu te zeggen van ja okey sterreliseer en hou maar worden er dus echt niet minder puppy's geboren zonder stamboom, want ja even een gedragscursus en stereliseren en het probleem is toch op gelost
Dan krijg je het probleem dat er met nog ergere honden wordt gefokt en vooral uit de broodfokkerij komen uit voormalig oostblok landen bijv.
waardoor je nog meer kans krijgt op afwijkingen, ziektes en aangeboren agressief gedrag
als je de hondjes ziet die daar soms vandaan komen is het niet raar dat ze gestoord zijn. die worden soms al op 4 weken hierheen gebracht en met 5/6 weken in NL of BE verkocht dat ze 8 of 9 weken zijn. heb je gewoon een pup van 5 weken thuis
Valt me dan wel weer op dat de TO niet meer reageert!
dus aan de TO, waar blijf je met een reactie?!
gewoon dom is...
dat niet alleen stress tijdens de zwangerschap heeft echt wel effect op de pups, dat is met mensen ook zo dus ook met honden
oordeel niet te vroeg over TO
het gebeurt zovaak dat een hond door een asiel weg word gegeven als zijnde NIET pitbull
laatst en verhaal gelezen over een hond die door het asiel werd verkocht en er bij is gezegd dat de hond geen pitbull was.. maar later toch in beslag is genomen omdat het volgens de RAD wel een pitje was...
het gebeurt zovaak dat een hond door een asiel weg word gegeven als zijnde NIET pitbull
laatst en verhaal gelezen over een hond die door het asiel werd verkocht en er bij is gezegd dat de hond geen pitbull was.. maar later toch in beslag is genomen omdat het volgens de RAD wel een pitje was...
dat asiel zou al z'n vergunningen moeten inleveren, want als asiel zijnde zou je zoiets moeten weten.
lijkt me ook sterk dat dit asiel nog niet is op gedoekt of een vlinke boete heeft gekregen, want dit verhaal is bij jou bekent dus vast ook wel bij meerdere en als het echt zo is zou de AID er allang achter aan zitten.
Asiels zijn ook verplicht de honden die zij hebben te registreren en te testen op ziektes ivm de volksgezondheid.
Anders is het gewoon illegale handel of misleiden van klanten.
dus ik zet m'n vraagtekens toch wel bij jou verhaal
annie ga asjeblieft niet lopen te blaten dat ze misschien niet wist dat het een RADhondje was, ze zegt zelf al dat het een stafford/pitbull is en dat hij niet helemaal zuiver is. dat verhaal van jou gaat dus niet op
blijft de vraag nog wat je er nou mee wou berijken met je reply?
Het bekrachtigd je mening totaal niet en dit is voor mij weer een extra reden om die petitie te verafschuwen
daarbij vind ik het ontzettend stom van de TO dat ALS ze wist dat het een pitje is dat ze haar dan toch heeft laten dekken...
maar goed... jij kent haar niet en ik ken haar niet... makkelijk lullen zo
je vroeg er toch zelf om of niet dan???
en daarbij komt .. we hebben jou handtekening niet nodig hoor...
dus ik zet m'n vraagtekens toch wel bij jou verhaal.
euuhm volgens mij heb ik jou nooit gevraad omdat verhaal van dat asiel hier te posten
de eerste quote van jou komt op mij over dat je het verhaal niet geloofd.. dus vandaar dat ik hem hier even post voor jou..
dat jij er niet om heb gevraagd dat is jou probleem...
de enige die niet leest dat ben je zelf
dus omdat ik er anders over denk en tegen aan kijk dan jij ben ik per devenitie dom???
zeker niet, maar als je zo zeker was van je zaak, had jij met statements moeten komen die jou "andere kijk" ondersteunen, ook als je wou dat die petitie werd getekend door serieuse mensen
doe je het weer,
Tjees eigelijk verspilde moeite maar ja.
Ik heb elke post van jou gelezen en heb daar op beantwoord en daar uit blijken mijn statements toch wat zuiverder te zijn.
Jij komt niet met een zinnige uitleg.
Jij hebt nooit verteld wat die petitie nou daad werkelijk tegen illegale handel doet.
Wat er nou precies veranderd als je die petitie tekend
of de schaduw zijde van die petitie.
en nog steeds ga je op informatie, die jou kijk even in het verkeerd daglicht steld, totaal niet in.
zie het verschil
annie pannie: jij loopt wel tegen bisbee te zeiken dat hij elk topic wat over de stafford of RAD gaat loopt te verzieken maar je doet het nu (helaas) zelf ook. weer komt je petitie erbij. hier had je toch een topic over??
en is het niet zo dat je bij een asiel een brief onder teken waaronder oa in staat dat je NIET mag fokken met het dier??? want zo'n brief heb ik WEL moeten ondertekenen toen ik me Rottweiler uit het asiel haalde....
ze heb de hond pas sinds april,en dan nu al laten dekken???
en is het niet zo dat je bij een asiel een brief onder teken waaronder oa in staat dat je NIET mag fokken met het dier??? want zo'n brief heb ik WEL moeten ondertekenen toen ik me Rottweiler uit het asiel haalde....
en ik vind het nog altijd een wonder dat ze na een week al 12 pups kan zien.
ens is die pup die rechts achterin zit ook die op je profielfoto?
![[img width=320 height=480]http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/jhd2006_059_beste_baby_teef.jpg[/img]](http://i70.photobucket.com/albums/i119/supergirlpipa/jhd2006_059_beste_baby_teef.jpg)
mooi beessie
Miin hond zal een goed leven hebben en rustig oud mogen worden, als ik oom agent tegen kom die mij om papieren vraagt kan ik ze onder zijn neus drukken! DAN BEN JE PAS STOER!! Niet met een illegaal uit een keldertje vandaan getoverd pitje.
Miin hond zal een goed leven hebben en rustig oud mogen worden, als ik oom agent tegen kom die mij om papieren vraagt kan ik ze onder zijn neus drukken! DAN BEN JE PAS STOER!! Niet met een illegaal uit een keldertje vandaan getoverd pitje.
Uitspraak vanmetal cooler
op woensdag 19 juli 2006 om 20:14:Miin hond zal een goed leven hebben en rustig oud mogen worden, als ik oom agent tegen kom die mij om papieren vraagt kan ik ze onder zijn neus drukken! DAN BEN JE PAS STOER!! Niet met een illegaal uit een keldertje vandaan getoverd pitje.
AMEN
ze wist dit wel van tevoren
wand heb haar met hummer op marktplaats zien staan
daar werd ie als dekreu aangeboden
ze heb toen wel zal mailtjes gehad van mensen
die haar waarschuwen
dat ze het niet moest doen
dus ik hoop dat ze gepakt word
dit is bewust gedaan
ben er zo BOOS over
haar verklaring voor het feit dat ze niet reageert hier is: ik ben spullen aan het kopen voor de pups...
jup... iemand behoefte aan de prive berichten te zien die ik op t moment aan t uitwisselen ben met haar?
dan plaats ik ze namelijk ff
en sjees...dat mens is 24 maar komt over als eentje van 12!
tis niet best!
op de foto bedoel je
deze hebben allemaal een stamboom van raad van beheer
dat zullen haar pups nooit krijgen
wij hebben gelukige eigennaars
geen verdriet dat hun woeffie word ingeslapen
dus ik hoop dat ze gepakt word
weet je wat wel dom is eigenlijk, we vallen nu wel de TS aan (waar ik jullie groot gelijk in geef) maar misschien zitten hier wel mensen mee te lezen die dalijk wel een pup willen hebben van haar. dus eigenlijk moeten we de ''toekomstige'' kopers ook aanvallen, want die blijven deze handel in stand houden.
ik kan uit har berichten idd uitmaken dat ze een fucker is!!!!
als ik haar was zou ik die hondjes snel weer naar belgie brengen zodat ze daar WEL kunnen leven!!!!
want voordat de wet veranderd word is er geen hoop voor haar hondjes..
nou het lijkt mij dat er misschien wel een klein belletje gaat rinkelen als die mensen hier alle berichten zien van ons boze flockers... ten minste dat hoop ik
k zag dat je een foto van de pups erop had gezet wilde bijna me mond opentrekken over dat er op marktplaats stond dat ze wel een boompie hebben, maar toen zag ik dat ze van jou waren gelukkig met boomp dacht dat dat haar pups waren