Partyflock

Forumonderwerp · 887747

Waarschuw beheerder
Israël bestookt Noord-Libanon

Uitgegeven: 15 juli 2006 08:14
Laatst gewijzigd: 15 juli 2006 11:09

TRIPOLI - Israëlische gevechtsvliegtuigen hebben zaterdagochtend doelen in het noorden van Libanon bestookt. Bommen vielen in de buitenwijken van de stad Tripoli, 90 kilometer ten noorden van Beiroet. Ook het oosten van Libanon werd weer op de korrel genomen. In de regio Hermel aan de grens met Syrië kwamen daardoor drie burgers om. Israël is zaterdag ook weer getroffen, door een tiental raketten vanuit Libanon.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Welluk...?! op dinsdag 18 juli 2006 om 18:41:
Door een goed geplande actie tegen een convoy van twee soortgelijke humvees van de Israeliers. Daarna is er nog een tank achterna gegaan en die is ook kapot geschoten. De aanval werd gedaan door een IED. Netjes dat wel, maar de rest wat ze doen niet. Dit soort dingen vindt ik absoluut kunnen dit is tenminste geen laffe shit als die raketten. Die niet op het leger zijn gevallen!

Zo te zien is het Hezbollah die wel tegen militairen vecht hoor, waarom denk je dat Israel al z'n grond troepen bij de grens houdt? Omdat ze als ze verder het land in trekken worden afgemaakt door Hezbollah...

JERUZALEM - Israëlische militairen en strijders van de militante Libanese Hezbollah-beweging zijn woensdag slaags geraakt aan de Libanese kant van de grens met Israël. Dat hebben Israëlische bronnen gezegd.

Tijdens de zware vuurgevechten zouden aan Israëlische kant twee doden zijn gevallen, meldde de Arabische nieuwszender al-Arabiya. De militairen op de grond riepen luchtsteun in van aanvalshelikopters, aldus Israëlische media.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 13:02:
waarom denk je dat Israel al z'n grond troepen bij de grens houdt? Omdat ze als ze verder het land in trekken worden afgemaakt door Hezbollah...

:gaap: :gaap: :gaap: :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 19 juli 2006 om 11:40:
http://www.nrc.nl/buitenland/article391119.ece

Iedereen kijkt hier het liefst overheen volgens mij.

das al jaren bekend hoor, de Israelische legertop wachtte gewoon op een aanleiding en Hezbollah was dan zo dom om dat ook te doen...

Hezbollah denkt dat ze er goed aan doen door Israël aan te vallen, wat ze niet berekend hebben is dat het merendeel van de Arabische landen hun acties niet steunen :)

kijk maar naar de reacties van Saudi-Arabië, Qatar, Jordanië en zelfs Irak :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Fotoshop

Nee dat is de huidige Hamas-regering

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker suf zeg die fotos.. kan ik ook wel dit soort dingen plaatsen, [img width=300 height=287 cacheid=000cac9700247c560018cf3b1a017f57d5]http://www.lacoctelera.com/jurfendu/imagen/zionist_sharon_nazi_salute.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=220 height=289 cacheid=00033c4f0007b63e88ffc8971a017f57f5]http://static.flickr.com/34/100485154_717f1016b0.jpg?v=0[/img]

Die site hoeven we dus ook niet serieus meer te nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 15:00:
Lekker suf zeg die fotos.. kan ik ook wel dit soort dingen plaatsen,

kom op nou dat is toch geen vergelijking!!!! wat jij post is fotoshop ja,maar wat er op die site staat is dus echt geen fotoshop!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rubenV op woensdag 19 juli 2006 om 15:06:
wat jij post is fotoshop ja

bron ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 15:09:
bron ?

:S ik zou zeggen kijk zelf wat je post!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kun je het niet hebben dat de arabieren de hitlergroet brengen, maar de zionisten ook werkelijk nazi daden uitvoeren ? :aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 15:16:
Kun je het niet hebben dat de arabieren de hitlergroet brengen, maar de zionisten ook werkelijk nazi daden uitvoeren ?

ik kan het idd niet hebben dat ze de hitler groet maken!!!
vind je dat vreemd!!!????:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar wat is trouwens het idee achter die fotos? Zijn ze daar gewoon gaan staan en arm in de lucht ofzo, of zijn het gewoon islamitsche neonazi's ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 juli 2006 om 15:21:
Maar wat is trouwens het idee achter die fotos? Zijn ze daar gewoon gaan staan en arm in de lucht ofzo, of zijn het gewoon islamitsche neonazi's ??

ik neem aan het 2e!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 19 juli 2006 om 15:20:
ik kan het idd niet hebben dat ze de hitler groet maken!!!
vind je dat vreemd!!!????

reductio ad hitlerum :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op woensdag 19 juli 2006 om 14:42:
ja en kijk nu nog eens goed naar die foto,s! fotoshop whaha

Lijkt me idd (grotendeels) geen fotoshop.

Wat dat betreft heeft islamitisch-extremisme wel paralellen met de nazi's en deze zijn:

-Zichzelf superieur achten.
-Geen tollerantie jegens mensen die anders denken.
-Jodenhaat.
-Zichzelf in een hoekje lullen zodat geweld rechtvaardig lijkt.
-en een soort E.V.E. instelling in de zin van dat moslims boven alles staan en veel belangrijker zijn als andere mensen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 19 juli 2006 om 16:17:
Wat dat betreft heeft islamitisch-extremisme wel paralellen met de nazi's en deze zijn:

-Zichzelf superieur achten.
-Geen tollerantie jegens mensen die anders denken.
-Jodenhaat.
-Zichzelf in een hoekje lullen zodat geweld rechtvaardig lijkt.
-en een soort E.V.E. instelling in de zin van dat moslims boven alles staan en veel belangrijker zijn als andere mensen.

Lekker generaliserend weer... (y)

Wat ik al zei, die hele site draait op het begrip reductio ad hitlerum. Waarom staan die mensen met hun rechterarm in de lucht? Omdat ze zo'n groot fan van hitler zijn? Zie jij zijn afbeelding ergens? Dacht het niet...

Die mensen staan hoogstwaarschijnlijk met hun rechterarm in de lucht om te laten zien dat ze een hekel aan israeliers hebben. En als je niet snapt waarom die mensen een hekel aan israel hebben, heb je de afgelopen 30 onder een steen geleefd. Op dit foto's staat niets nieuws en niets schokkends...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 16:21:
Lekker generaliserend weer...

Valt toch wel mee als ik praat over:
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 19 juli 2006 om 16:17:
islamitisch-extremisme

Ik praat dus niet over alle moslims, of wou je extremisten goed lullen???:/
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 16:21:
Die mensen staan hoogstwaarschijnlijk met hun rechterarm in de lucht om te laten zien dat ze een hekel aan israeliers hebben. En als je niet snapt waarom die mensen een hekel aan israel hebben, heb je de afgelopen 30 onder een steen geleefd. Op dit foto's staat niets nieuws en niets schokkends...

TJa als hun op die manier een groet brengen aan een persoon die veel leed op zijn geweten heeft dan vraag ik me af wie er de LAATSTE 60 JAAR, (of nog langer) onder een steen heeft geleefd.

Niets geleerd dus :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 19 juli 2006 om 16:26:
TJa als hun op die manier een groet brengen aan een persoon die veel leed op zijn geweten heeft dan vraag ik me af wie er de LAATSTE 60 JAAR, (of nog langer) onder een steen heeft geleefd.

Niets geleerd dus

Die groet heeft niets met de heer A.Hitler te maken. Alleen maar israeli's pissed off maken...

En over niets geleerd hebben gesproken, zouden de Israeliers niet beter moeten weten als een volk bezetten en onderdrukken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 16:29:
Die groet heeft niets met de heer A.Hitler te maken. Alleen maar israeli's pissed off maken...

Dan is het helemaal dom om mensen te treiteren over de rug van vele duizenden doden en nabestaanden, oftwel respectloos voor hetgene wat anderen dierbaar is, maar dat zien wel wel vaker bij extremistische lui zoals hun.
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 16:29:
En over niets geleerd hebben gesproken, zouden de Israeliers niet beter moeten weten als een volk bezetten en onderdrukken?

Tja de vraag is wie onderdrukt wie, het is een tweeledig probleem, ik heb meer het idee dat israel in het nauw zit tussen al die agressieve lui die zichzelf moslims durven noemen.
Waarschuw beheerder

ik denk niet dat je door een groet israelies pissed off maakt... er zijn wel betere manieren om israelies pissed off te maken

ze komen gewoon openlijk voor uit dat ze antisemitisch zijn..
ze ontkennen de holocaust..
ze streven naar totale vernietiging van israel..

gaat er nu echt niet een klein belletje rinkelen?

ik ontken niet dat israel de palestijnen onderdrukt maar de laatste tijd was er echt heel erg veel vooruitgang...
kolonisten werden ontruimd en het land werd teruggegeven
israel heeft zich teruggetrokken uit de palestijnse gebieden enz enz enz...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 19 juli 2006 om 16:36:
Dan is het helemaal dom om mensen te treiteren over de rug van vele duizenden doden en nabestaanden, oftwel respectloos voor hetgene wat anderen dierbaar is, maar dat zien wel wel vaker bij extremistische lui zoals hun.

Wat zou jij doen als ze je huis opblazen omdat er misschien een terrorist naast je woont waar je verder niets mee te maken hebt? Wat zou jij doen als ze je land al 30 jaar bezet houden? Wat zou jij doen als je straat arm bent terwijl de rijke israeliers dure villa's op jouw land bouwen?
Moesten ze het bij mij flikken kunnen ze ook een Hitlergroet krijgen. En ik heb ook niets met de nazi's...

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 19 juli 2006 om 16:36:
Tja de vraag is wie onderdrukt wie, het is een tweeledig probleem, ik heb meer het idee dat israel in het nauw zit tussen al die agressieve lui die zichzelf moslims durven noemen.

40 jaar geleden was het land daar nog allemaal van de Palestijnen. De Israeliers hebben zichzelf in het nauw gezet door ertussen te gaan wonen. En om dan vervolgens de laatste stukjes palestina, een stukje egypte en een stukje Syrie en Libanon in te pikken helpt ook niet echt he. En he zou me niets verbazen als aan het einde van deze chrisis Israel weer een stukje groter is... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 16:40:
ik denk niet dat je door een groet israelies pissed off maakt... er zijn wel betere manieren om israelies pissed off te maken

Ga eens naar een synagoge en probeer het uit. Wedden dat ze kwaad worden...

Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 16:40:
ze komen gewoon openlijk voor uit dat ze antisemitisch zijn..
ze ontkennen de holocaust..
ze streven naar totale vernietiging van israel..

gaat er nu echt niet een klein belletje rinkelen?

Wat ik al zei, als de israelies dat bij mij flikte werd ik ook antisemitisch... En ik zie de palestijnse regering de holocaust niet ontkennen. Dat doet Iran..
Waarschuw beheerder
stukje egypte is teruggegeven
stukje syrië is teruggegeven
stukje libanon is teruggegeven

alleen de golan hoogte hebben ze nog...

ok ik heb een tegenvraag voor je 42

kijk hoe groot het midden oosten is... en kijk hoe klein israel is...

in dat ene kleine gebiedje waar joden wonen moeten ook moslims wonen... terwijl er fucking veel ruimte is voor de palestijnen om in heel het midden oosten nog te kunnen wonen.

waarom nemen de islamitische "broeder"landen die zoveel om de palestijnen geven de palestijnen niet gewoon op in hun eigen land?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 16:41:
Wat zou jij doen als ze je huis opblazen omdat er misschien een terrorist naast je woont waar je verder niets mee te maken hebt? Wat zou jij doen als ze je land al 30 jaar bezet houden? Wat zou jij doen als je straat arm bent terwijl de rijke israeliers dure villa's op jouw land bouwen?
Moesten ze het bij mij flikken kunnen ze ook een Hitlergroet krijgen. En ik heb ook niets met de nazi's...

Ik zou iig niet zo dom (nota bene met de dood van vele anderen) de draak steken. Want op die manier juich je juist je eigen slechte situatie toe, en dan heb je naar mijn inzicht ook geen betere situatie verdiend als je zo achterlijk bent als (geindoctrineerd)volk / verzetstrijder zijnde.
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 16:41:
40 jaar geleden was het land daar nog allemaal van de Palestijnen. De Israeliers hebben zichzelf in het nauw gezet door ertussen te gaan wonen. En om dan vervolgens de laatste stukjes palestina, een stukje egypte en een stukje Syrie en Libanon in te pikken helpt ook niet echt he. En he zou me niets verbazen als aan het einde van deze chrisis Israel weer een stukje groter is...

Er woonden daar al israelische mensen vog ver vordat het woord palestijn ooit uitgesproken werd.

En het is allemaal een geloofskwestie...... Beide kanten zijn soms erg bot. Maar als je naar het historie kijkt dan warenze er al lang voor de palestijnen en zijn over de loop van de geschiedenis al zo vaak verdreven en weer terug gekeerd.... er lijkt geen eidne aan te komen. En als er een einde aan lijkt te komen dan saboteren die islamitische extremisten het vredesproces, gewoon domweg omdat de extremistische groeperingen baat hebben bij oorlog. en daarmee hebben veel islamieten sympatien???? Erg dom hoor....
Waarschuw beheerder
hamas zit in de palestijnse regering... die ontkennen et...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 16:47:

in dat ene kleine gebiedje waar joden wonen moeten ook moslims wonen... terwijl er fucking veel ruimte is voor de palestijnen om in heel het midden oosten nog te kunnen wonen.

waarom nemen de islamitische "broeder"landen die zoveel om de palestijnen geven de palestijnen niet gewoon op in hun eigen land?

Haha idd, die buurlanden hebben zo'n grote muil maar ondetussen hoeven ze de palestijen ook niet.

en niet omdat ze ze niet lief vinden, maar omdat de islam een eeurwige expansiedrift heeft, een soort islamitische kruistocht, een "halve-maan-tocht" is het dus.
Waarschuw beheerder
stukje egypte is teruggegeven
stukje syrië is teruggegeven
stukje libanon is teruggegeven

Iets als "safety zone" instellen vind ik niet teruggeven. Maar goed...

leg mij dat nou is uit.

Oh, dus alle vluchtelingen mogen van jou hier ook blijven want er is nog genoeg plek om in Duitsland of zo te gaan wonen voor ons :vaag: Als mensen jouw land inpikken, ook al is er nog ergens anders genoeg ruimte, dan vecht je daarvoor...
Waarschuw beheerder
safety zone of niet... land is gewoon teruggegeven hoor...

Oh, dus alle vluchtelingen mogen van jou hier ook blijven want er is nog genoeg plek om in Duitsland of zo te gaan wonen voor ons :vaag: Als mensen jouw land inpikken, ook al is er nog ergens anders genoeg ruimte, dan vecht je daarvoor...

waarom is het land van de palestijnen dan? joden hebben net zoveel recht op het land als de palestijnen...

en het is gewoon een feit dat de palestijnen ook op andere plekken in het midden oosten hebben gewoond in de geschiedenis.... maar dat ze door de arabieren hun land uit zijn geschopt en dat ze zijn verdreven en gedumpt op de plek die nu palestina is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 16:55:
waarom is het land van de palestijnen dan? joden hebben net zoveel recht op het land als de palestijnen...

WTF? Omdat Amerika dat ooit besloten heeft zeker? De Palestijnen woonden daar toch pas 1800 jaar... :Vaag:
Waarschuw beheerder
1800 jaar

volgens het meest gelezen geschiedenis boek ter wereld (de bijbel) heb ik hele andere cijfers over mensen die al 5000 jaar wonen in de plek die nu bekend is als israel

en ja daar staat ook dat er toen ook al palestijnen leefde...
en het volk dat nu bekend staat als de joden
dus mja allebei recht?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hezbollah heeft bekend gemaakt 3 Israelische tanks te hebben opgeblazen, op Skynews.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 17:01:
volgens het meest gelezen geschiedenis boek ter wereld (de bijbel) heb ik hele andere cijfers over mensen die al 5000 jaar wonen in de plek die nu bekend is als israel

Volgens dat boek stammen we af van Adam en Eva. Geloof jij dat ook?
Waarschuw beheerder
Volgens dat boek stammen we af van Adam en Eva. Geloof jij dat ook?

nee dat geloof ik niet
maar historisch gezien is wat ik net zei gewoon de waarheid...

je kan dit gewoon niet ontkennen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 17:10:
nee dat geloof ik niet maar historisch gezien is wat ik zeg gewoon de waarheid...

je kan dit gewoon niet ontkennen

De joden zijn ergens tussen 3000 en 1000 bc naar het huidige Israel gejaagd door de Egyptenaren. Om vervolgens veroverd te worden door babyloniers, grieken, turken, romeinen, arabieren e.d. totdat alle joden verspreid waren (o.a. een groot deel naar Duitsland) en daar Palestina ontstaan is.

En na WWII zochten de geallieerden een plekje voor de zielige joden en wilde ze een eigen staat geven. Dat zou eerst een stuk Duitsland worden, maar de joden wilde graag Israel. En toen hebben de geallieerden dat stukje maar even ingepikt. Daarna zijn de joden zich wat gaan misdragen tegenover de palestijnen en de rest van de moslims daar. Dat kon ook, zij hebben de USA achter zich staan. En zo is deze hele "shit" begonnen ooit...

Waarschuw beheerder
donateur

Nee dat klinkt logisch :/

Maargoed als ze zich al druk maken over spotprenten van de profeet kan je ze dit ook niet kwalijk nemen.

Wat zou jij doen als ze bussen met kinderen opblazen?

Wat zou jij doen als zelfmoordterroristen in jouw steden zichzelf opblazen

Wat zou jij doen als je voorsteden continieu bestookt worden met raketten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 17:17:
Wat zou jij doen als ze bussen met kinderen opblazen?

Wat zou jij doen als zelfmoordterroristen in jouw steden zichzelf opblazen

Wat zou jij doen als je voorsteden continieu bestookt worden met raketten?

Het 1 is het gevolg van het andere he. Weet jij wat wij tijdens WWII hebben uitgespookt met de Duitsers?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 17:01:
dus mja allebei recht?

Waarom nog steeds dit verhaal erbij halen? Israeli's hebben recht op Isarel (kan je ook over discussieren maar is nu zinloos) en niet op Isarel én Palestina.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 16:50:
Oh, dus alle vluchtelingen mogen van jou hier ook blijven want er is nog genoeg plek om in Duitsland of zo te gaan wonen voor ons Als mensen jouw land inpikken, ook al is er nog ergens anders genoeg ruimte, dan vecht je daarvoor...

Zulke mensen begrijpen het alleen als je ze uit hun huis trapt en zegt dat ze maar in Rusland moeten gaan wonen omdat NL klein is en er ruimte zat is in de wereld.
Laat alle Somaliërs maar naar NL komen, hier op Parftyflock zijn er al genoeg die bereid zijn om voor hun te vetrekken (Y)
Waarschuw beheerder
Israeli's hebben recht op Isarel (kan je ook over discussieren maar is nu zinloos) en niet op Isarel én Palestina.

maar wat versta jij onder israel dan? welke grenzen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 17:29:
maar wat versta jij onder israel dan? welke grenzen?

Zoals die na WWII zijn aangegeven?
Waarschuw beheerder
Zoals die na WWII zijn aangegeven?

er waren toen nog niet echt grenzen omdat palestina en israel toen nog niet bestonden.

ik bedoel als staat...

daar is het toen fout gegaan... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op woensdag 19 juli 2006 om 17:29:
welke grenzen?

De enige officiele erkende grenzen natuurlijk.
Maar dat is vast onmogelijk omdat iedereen die na al het geroof en geannexeer vergeten is. Zelfs het kleine beetje Palestina dat over is wordt beetje bij beetje geannexeerd. Ik snap niet dat ook maar iemand het daarmee eens kan zijn.
Waarschuw beheerder
je bedoelt de grenzen van 67 kattivo?

daar ben ik ook voor eigenlijk :$

officiele grens bestaat sinds 1948 niet... daardoor kan israel ook annexeren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 17:20:
Het 1 is het gevolg van het andere he. Weet jij wat wij tijdens WWII hebben uitgespookt met de Duitsers?

damnb je bent echt niet goed bij je hoofd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op woensdag 19 juli 2006 om 17:14:
En na WWII zochten de geallieerden een plekje voor de zielige joden en wilde ze een eigen staat geven. Dat zou eerst een stuk Duitsland worden, maar de joden wilde graag Israel. En toen hebben de geallieerden dat stukje maar even ingepikt.

ja deuh !!!!!!!! is toch normaal dat ze Israël wouden, daar kwamen ze ook vandaan !!!!!!!!!!!!!!!

waarom denk je dat de Afrikaanse slaven die Liberia hebben gesticht terug naar Liberia wouden na decennia lang op katoen & suikerplantages te hebbe gewerkt in de Nieuwe Wereld ??? omdat ze uit Liberia kwamen !!!!

is toch logisch dat de Joden dan terug naar Israël wouden...

en hou die "zielige joden" maar voor jezelf :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op woensdag 19 juli 2006 om 21:02:
daar kwamen ze ook vandaan !!!!!!!!!!!!!!!

Helemaal niet. Of kun je aantonen dat ook maar 1 geemigreerde Joodse Europeaan, Aziaat of Amerikaan ook daadwerkelijk uit Israel kwam?
laatste aanpassing