Partyflock

Forumonderwerp · 887602
4555x bekeken
Waarschuw beheerder
hey ik was afgelopen week op vakantie in renesse (zeeland) en daar liepen we een beetje op straat aan willekeurige mensen te vragen wat voor muziek ze leuk vinden zodat we de sean paul breezahs konden uitschelden, zegt een kerel ineens dat ie van keiharde terror houdt, dus ik liet hem wat horen (omnibot als je het wilt weten) vond ie erg fet zegt ie "weet je wie ik ben?... Angerfist!" heeft ie een heel gesprek met ons staan houden over wat ie allemaal doet blabla

maar wat nou zo kut is, ik kan niet weten of hij het is, het klonk erg geloofwaardig enzo maar je kan nooit weten
ik heb wel een foto van hem gemaakt misschien herkent een van jullie hem wel
foto: http://b3ta.cr3ation.co.uk/data/angerfist%20misschien.jpg
helaas snachts dus onduidelijk

iemand? misschien herkent iemand hem door gezichtstrekken die je ook door de gaten in zn masker ziet

Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
Waarschuw beheerder
ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen loopt te melken dat Angerfist aanhangers allemaal wazi volk is, uit de foto's blijkt dat dit niet het geval is....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 16:59:
ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen loopt te melken dat Angerfist aanhangers allemaal wazi volk is, uit de foto's blijkt dat dit niet het geval is....

dat is de hype hier, Angerfist afzeiken
Waarschuw beheerder
t ken ook een kerel zijn van de LIVE act van Angerfist, dan zijn ze met zn 3en......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Partyraiser op zaterdag 5 augustus 2006 om 18:12:
Trouwens het zo naar beneden halen van Agerfist door veel mensen hier is net zo triest

angerfist is ook niet mijn ding, maar ze doen in mijn ogen niet echt iets verkeerd. ik erger me meer aan paul. hij zorgt er echt voor dat het image hardcore hooligan stoer gevonden wordt. dat vind ik pas idioot.
Waarschuw beheerder
Toen er nog geen internet voor iedereen was , vond ik de hardcore scene 100 keer beter ... 1996 tot 2001.

Wat een gezeik altijd maar weer ... triest !

Thunderdome a decade rai 2002 was helemaal het keer punt in de hardcore scene ...

aussie's langzaam weg ... londsdale in opkomst jammer!

Die gast is niet van angerfist dus je bent genept door hem divinius.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 00:14:
ach ja angerfist, de naam is even zielig als de muziek en die hele act met hun maskertjes ...pubertjes

Wat ben jij voor sneu terreurfiguur?:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 16:59:

(y)
Buiten dat is t gewoon jaloezie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trouwens het zo naar beneden halen van Agerfist door veel mensen hier is net zo triest.
Respect is er weinig meer te vinden helaas.
Ook dat hoort in onze hardcore scene, wederzijds respect..of je er nu wel of niet van houd.laatste aanpassing 5 augustus 2006 18:19

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 00:14:
al is dat nummer raise your fist qua melodie etc niet slecht, maar die gore vocal zonde zonde zonde verneukt heel de plaat, en ja t publiek wat ze aantrekken, ook erg hoog niveau

:rot:
Zei degene met t minste iq.
Eigenlijk zou ik met een paar medefans je ff flink in elkaar moeten rossen,mafkees.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 6 augustus 2006 om 20:03:
En ja Angerfist, die hebben succes dus in het heel nederlands om daar lekker op af te geven

:respect:
Waarschuw beheerder
haha wat een topic :S

Waarschuw beheerder
Wat een ongelofelijke nerd!
Door kindertjes als jou wordt die hele hardcore scene verneukt!
Ik zie je al lopen als 17 jarige pikkie op straat mensen uit schelden dat je keihard hardcore bent en alles erom heen is kut...wat moeten die lui wel niet denken van de hardcore?
Als ik mijn werk als hardcore dj aankondig aan iemand moet ik me soms gewoon schamen door dit soort gedrag.
Sodemieter toch op joh, ik houd van Elvis Presley ga je mij ook uitschelden?
Please verlaat de hardcore scene want zulke lui als jou kunnen wij helemaal niet gebruiken.
En trouwens hahaha hoe dom ben je (als dit een echt profiel is teminste)...door mensen te willen uitschelden maar zelf zwaar in de maling worden genomen.
Zegt wel genoeg over je iq. :no:
Alhoewel ik ook dik twijfel aan de echtheid van dit profiel.
Want volgens mij wil ie juist iedereen op de kast krijgen...en worden wij allemaal hier ook in de maling genomen.

Trouwens het zo naar beneden halen van Agerfist door veel mensen hier is net zo triest. (n)
Ook dat hoort in onze hardcore scene, wederzijds respect..of je er nu wel of niet van houd.

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:03:
Wat ben jij voor sneu terreurfiguur?

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:06:
Zei degene met t minste iq.
Eigenlijk zou ik met een paar medefans je ff flink in elkaar moeten rossen,mafkees.

Ik kan me ooit nog eens een topic herrineren waar je zei dat ruzie zoeken op topics kansloos was en dat mensen normaal met elkaar moeten discussieren.
Ga jij hier dan ook niet de stoere kerel uithangen en amok lopen maken, respect voor ieders mening.

Artiest SpeedFolter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van drilboor op vrijdag 14 juli 2006 om 17:21:
hey ik was afgelopen week op vakantie in renesse (zeeland) en daar liepen we een beetje op straat aan willekeurige mensen te vragen wat voor muziek ze leuk vinden zodat we de sean paul breezahs konden uitschelden, zegt een kerel ineens dat ie van keiharde terror houdt, dus ik liet hem wat horen (omnibot als je het wilt weten) vond ie erg fet zegt ie "weet je wie ik ben?... Angerfist!" heeft ie een heel gesprek met ons staan houden over wat ie allemaal doet blabla

maar wat nou zo kut is, ik kan niet weten of hij het is, het klonk erg geloofwaardig enzo maar je kan nooit weten
ik heb wel een foto van hem gemaakt misschien herkent een van jullie hem wel
foto: http://b3ta.cr3ation.co.uk/data/angerfist%20misschien.jpg
helaas snachts dus onduidelijk

iemand? misschien herkent iemand hem door gezichtstrekken die je ook door de gaten in zn masker ziet

:looser:
:jaja:
:frusty:
Waarschuw beheerder
Trouwens het zo naar beneden halen van Angerfist door veel mensen hier is net zo triest.
Ook dat hoort in onze hardcore scene, wederzijds respect..of je er nu wel of niet van houd.

deze mensen roepen vaak dat Angerfist fans meelopers zijn etc etc, en zelf lopen ze mee in het lekker stoer Angerfist afzeiken. "eej, iedereen zeikt Angerfist af, dus ik ook dan ben ik vet stoer man"......

respect is ver te zoeken :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een ongelofelijke nerd!
Door kindertjes als jou wordt die hele hardcore scene verneukt!
Ik zie je al lopen als 17 jarige pikkie op straat mensen uit schelden dat je keihard hardcore bent en alles erom heen is kut...wat moeten die lui wel niet denken van de hardcore?
Als ik mijn werk als hardcore dj aankondig aan iemand moet ik me soms gewoon schamen door dit soort gedrag.
Sodemieter toch op joh, ik houd van Elvis Presley ga je mij ook uitschelden?
Please verlaat de hardcore scene want zulke lui als jou kunnen wij helemaal niet gebruiken.
En trouwens hahaha hoe dom ben je (als dit een echt profiel is teminste)...door mensen te willen uitschelden maar zelf zwaar in de maling worden genomen.
Zegt wel genoeg over je iq.
Alhoewel ik ook dik twijfel aan de echtheid van dit profiel.
Want volgens mij wil ie juist iedereen op de kast krijgen...en worden wij allemaal hier ook in de maling genomen.

Trouwens het zo naar beneden halen van Agerfist door veel mensen hier is net zo triest.
Ook dat hoort in onze hardcore scene, wederzijds respect..of je er nu wel of niet van houd.laatste aanpassing 5 augustus 2006 18:19

partyraiser heeft gesproken:respect:(Y) en idd wat nou zeiken over angerfist... iedereen ligt wel te zeiken dat ze steeds dezelfde platen draaien maar nog steeds zie ik het merendeel van de zaal kompleet los gaan als die gasten komen. Dus blijkbaar is die muziek toch net wat beter als mensen zoal jou denken. maarja jij bent nog een pubertje dus we nemen het je niet kwalijk.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
kontenlikkers :\

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Hey, leeft dit topic nog?

Hardcore is kut.. Iedereen die naar Hardcore luisterd scheld ik uit.. Dat doen mijn vrienden ook, en ik wil net zo cool zijn als zij.. Speedcore is namelijk de bom, en alles wat langzamer is, is per definitie kut.

Respect eachother, motherfuckers!

*Passt de vredespijp door naar de volgende*

Waarschuw beheerder

Misschien niet wazi, maar wel simpel. :P O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 00:38:
Ach, hij heeft me toch mooi wel omniBot leren kennen.

is dat vet?

Waarschuw beheerder
Jup!

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk he, die eeuwige Angerfist discussies? :/
Waarschuw beheerder
ent gaat maar door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Punanski 8) op donderdag 24 augustus 2006 om 12:09:
party animal

ja en??

die bestaan al sinds 95, toen lag jij nog in de luiers :X
Waarschuw beheerder
Ook dat hoort in onze hardcore scene, wederzijds respect..of je er nu wel of niet van houd

Ik ben 't eens dat je niet op Angerfist hoeft te zeiken terwijl je niet eens van die stijl houdt.
Maar dat laatste stukje over dat wederzijds respect. Dat hoort er eigenlijk altijd wel te zijn, maar....

't is wel hardcore, moeten we allemaal zo lief voor elkaar zijn? Hardcore is je aan de rand begeven, grenzen verkennen en verleggen. Daar hoeft niet iedereen poeslief voor elkaar te zijn en een veer in elkaars reet te steken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Return to sender op vrijdag 25 augustus 2006 om 03:46:
t is wel hardcore, moeten we allemaal zo lief voor elkaar zijn? Hardcore is je aan de rand begeven, grenzen verkennen en verleggen. Daar hoeft niet iedereen poeslief voor elkaar te zijn en een veer in elkaars reet te steken.

Onzin..

Besides, er is een groot verschil tussen een veer in iemands reet steken, en elkaar gewoon respecteren..
Waarschuw beheerder
ooow ja, dat verhaal heb ik ook al gelezen. en zo ken ik nog iemand die zegt dat ie bij Angerfist zat, wat zeker gelul was..........

sommige mensen lijden aan grootheidswaan ofzo......:/

Waarschuw beheerder
ik vraag me een ding af, waarom draagd ie altijd een masker, wil ie niet herkend worden ofzo? Of past het bij zijn DJ sets dat ie het doet voor de show?
Waarschuw beheerder
donateur

haha ja dat maakt de hc scene er beter op zeker 8)

Uitspraak van Punanski 8) op dinsdag 22 augustus 2006 om 11:52:
kontenlikkers :\

het is stoer om angerfist kut te vinden en partyraiser goed te vinden b) hehe :p

Waarschuw beheerder
kwam pas nog wel een blauw ventje tegen met een witte hoed...die beweerde dat ie een smurf was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 14:27:
haha ja dat maakt de hc scene er beter op zeker

Jep.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:37:
Jep.

:no: ieder zn eigen mening..iemand in mekaar trappen om zn mening is echt te triest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 19:47:
Hardcore is kut..

hardcore is niet kut .. hardcore is heerlijk..
en vooral op feesies de sfeer is zo goed en als de sfeer echt goed is en iedereen is vrolijk is dat zo n chill gevoel..
terror en speedcore mogen er zeker ook zijn..
maar hardcore is ceker niet kut en angerfist is een van mn dj's waarmee mijn hardcore tijd is begonnen.
en ik respecteer hun heel erg en partyraiser je hebt helemaal gelijk en respect voor jou 2 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michel_Raw op zondag 27 augustus 2006 om 14:44:
hardcore is niet kut .. hardcore is heerlijk..

uhm dat was sarcastisch bedoelt hoor 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:35:
kwam pas nog wel een blauw ventje tegen met een witte hoed...die beweerde dat ie een smurf was

haha:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 14:40:
ieder zn eigen mening..iemand in mekaar trappen om zn mening is echt te triest

Das geen mening,das iemand bewust beledigen;)
Lees ff terug voordat je wijs wil doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:05:
Das geen mening,das iemand bewust beledigen;)
Lees ff terug voordat je wijs wil doen.

ik heb terug gelezen snuggere
hij vind dat,das een mening dus
jij vind dat een belediging
wie doet er nu wijs man..

nu doe je precies hetzelfde als hem..
verlaag je dan ook niet totdat niveau
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ja t publiek wat ze aantrekken, ook erg hoog niveau

En dit is niet beledigend he?
Ik heb nergens in deze topic mensen afgekraakt op van wat voor muziek ze houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 15:39:
jij vind dat een belediging

Iedere angerfistfan vind dat een belediging;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:43:
En dit is niet beledigend he?

sta daar dan boven..je weet dan zelf toch beter..
kan je er bij zulke kortzichtige mensen er toch niet uitkrijgen
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:44:
Iedere angerfistfan vind dat een belediging;)

maar niet iedere angerfistfan maakt zich er druk om..heeft toch geen nut

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 15:50:
sta daar dan boven..je weet dan zelf toch beter..

Ja,dat wel,maar jij zei dat t niet beledigend was,maar dat is t wel degelijk,dus;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:54:
Ja,dat wel,maar jij zei dat t niet beledigend was,maar dat is t wel degeijk,dus;)

vind ik niet beledigend..boeie als je alles maar beledigend moet vinden blijf je aan de gang..maak me der niet druk om weet wel beter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ralf-HKL op donderdag 24 augustus 2006 om 23:16:
die bestaan al sinds 95, toen lag jij nog in de luiers :X

En jij werd gedwongen je moeder te beffen :\ zinloos (Y) ok.

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 27 augustus 2006 om 14:27:
het is stoer om angerfist kut te vinden en partyraiser goed te vinden b) hehe

I know :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Punanski 8) op zondag 27 augustus 2006 om 16:12:
En jij werd gedwongen je moeder te beffen :\ zinloos (Y) ok.

hehehe
Waarschuw beheerder
En jij werd gedwongen je moeder te beffen

hooligan, hooligan, hooligan!!

stoer man, achter je toetsenbordje......

Favoriete muziekgenres: breakbeat, breakcore, club, darkcore, drum & bass, early hardcore, hardcore, harddance, hardhouse, hardtrance, hiphop, industrial hardcore, jump, oldschool, schranz, techno, trance

Neem ik het al op voor 1 van je favo muziekstijlen, geef je nog een bek. Jij snapt um niet helemaal geloof ik.....

ik ben een internet-hooligan

ooow ja, dacht ik al........