hahahahahahahahahahahahahahahahahahahha
ik lees na ik weet niet hoe lang dit topic terug xD
wat een gedoe om niks
ik zou eigenlijk volwassen moeten zijn en mn mond houden maar dat lukt niet
Wat een ongelofelijke nerd!
Door kindertjes als jou wordt die hele hardcore scene verneukt!
Ik zie je al lopen als 17 jarige pikkie op straat mensen uit schelden dat je keihard hardcore bent en alles erom heen is kut...wat moeten die lui wel niet denken van de hardcore?
Als ik mijn werk als hardcore dj aankondig aan iemand moet ik me soms gewoon schamen door dit soort gedrag.
Sodemieter toch op joh, ik houd van Elvis Presley ga je mij ook uitschelden?
Please verlaat de hardcore scene want zulke lui als jou kunnen wij helemaal niet gebruiken.
En trouwens hahaha hoe dom ben je (als dit een echt profiel is teminste)...door mensen te willen uitschelden maar zelf zwaar in de maling worden genomen.
Zegt wel genoeg over je iq. 
Alhoewel ik ook dik twijfel aan de echtheid van dit profiel.
Want volgens mij wil ie juist iedereen op de kast krijgen...en worden wij allemaal hier ook in de maling genomen.
Trouwens het zo naar beneden halen van Agerfist door veel mensen hier is net zo triest. (n)
Respect is er weinig meer te vinden helaas.
Ook dat hoort in onze hardcore scene, wederzijds respect..of je er nu wel of niet van houd.
je begrijpt me helemaal verkeerd, we zijn zeker niet van die keistoere hardcore hooligans die het stoer vinden hardcore te bleren over straat
we liepen gewoon een beetje rond en vroegen aan een aantal mensen of ze van die muziek houden dat nu heel hip en trendy is omdat we niet zo van die meelopers houden
ik haat die mensen omdat ze het hele idee van muziek verzieken.. ik leef voor muziek en zij gebruiken het gewoon al zoveelste maniertje om stoer en gangstah te zijn
..en toevaliig zegt die kerel die zei dat ie angerfist is dat ie van speedcore/terror houdt, en dat hoort ook bij onze muzieksmaak
ik heb geen een keer gezegd dat ik hem geloof en al helemaal niet dat ik superfan ben van hem
maar stel dat het hem was was het toch wel leuk
oh en dat je van elvis houdt is juist fet, elvis ownt
Mensen denken jullie nu echt dat dit een jongetje van 17 is?
En dat dit ook echt gebeurd is??
Hij staat net een blauwe maandag op pf en we kunnen hem ook gezellig met ze allen uitschelden.. 
Favoriete muziekgenres: ambient, breakbeat, breakcore, darkcore, drum & bass, electro, hardcore, hardstyle, hiphop, industrial hardcore, jungle, speedcore, techno, tekno, terror, triphop
Misschien moet pf even bekijken of het ip adres van dit account niet dubbel te vinden is op pf.. 
lol, ik bén 17, ik houdt van al die muziek (nog veel meer zelfs maar dat stond er niet tussen) ik luister het allemaal vrij vaak
http://www.last.fm/user/divinius