Partyflock

Forumonderwerp · 887174
17768x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wie kan mij wat meer vertellen over de nieuwe Nokia N73?
Op sommige site's lijkt hij leverbaar, maar volgens mij klopt dat niet allemaal..

Zijn er al misschien mensen die ervaring hebben met deze telefoon?

[img width=325 height=550 cacheid=000ca1b5002459365750c8b11a017d48bb]http://www.mobiletracker.net/archives/images/nokia-n73-front-2.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiFFuS op woensdag 12 juli 2006 om 23:15:
Wie kan mij wat meer vertellen over de nieuwe Nokia N73?

Het is een telefoon
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Para J [JWT] op woensdag 12 juli 2006 om 23:15:
Het is een telefoon

Ja? Thnx ;)
Dat was net wat ik wilde weten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jennifer :| op woensdag 12 juli 2006 om 23:22:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/n73/index.html

Natuurlijk heb ik al op de nokia site gekeken, daar staat alles verteld over de telefoon, ook wanneer hij leverbaar wordt deze maand eigenlijk.. Maar wou ff weten of d'r mensen zijn die deze nokia al hebben, bv uit het buitenland ofzo

Waarschuw beheerder
Ik wil hem ook graag hebben als hij uitkomt eind deze maand, alleen ik ben bang dat er nog wat geld bijgeteld moet worden als je hier een 2 jarig abonnement bij neemt.
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 23:24:
Ik wil hem ook graag hebben als hij uitkomt eind deze maand, alleen ik ben bang dat er nog wat geld bijgeteld moet worden als je hier een 2 jarig abonnement bij neemt.

dat zou vast en zeker wel zo zijn ja.. ik moest ook bij mijn n80 nog 100,- bijtellen bij een 2 jarig abbonement van t-mobile van 40,-

Waarschuw beheerder
Nog steeds weinig nieuws over de datum :(
Waarschuw beheerder
donateur
Op sommige site's lijkt hij leverbaar, maar volgens mij klopt dat niet allemaal..

Zijn er al misschien mensen die ervaring hebben met deze telefoon?

Als 'ie nog niet leverbaar is, hebben weinig mensen ervaring met 't toestel :D

Anders moet je ff bij mobile-review.com kijken, worden alle nieuwe phones getest en uitgelegd :)

Waarschuw beheerder
Wordt een beetje moe van dat Nokia geneuzel. Laat ze gewoon een datum noemen en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Ze doen wel erg geheimzinnig overal over dit toestel. Bleghh.

Je bestelt als winkel zijnde toch een stel van die toestellen en je weet toch wanneer ze binnenkomen? Zal wel eind september worden voordat Nokia iets zegt verder.
Nokia stelt altijd uit, zeer irritant! Was zelf al een half jaar op de N91 aan t wachten en toen ie weer werd uitgesteld heb ik maar de N70 gepakt :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 27 juli 2006 om 20:27:
Nokia stelt altijd uit, zeer irritant! Was zelf al een half jaar op de N91 aan t wachten en toen ie weer werd uitgesteld heb ik maar de N70 gepakt

Dat is ook mijn 2e keus indd, die N70, halverwege augustus loopt mn abo af, dus k wil dan wel meteen een nieuwe foon.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:56:
die N70, halverwege augustus loopt mn abo af, dus k wil dan wel meteen een nieuwe foon.

Tip: Neem niet het nieuwste van het nieuwste...Ben je meer tijd kwijt dat ding op te sturen en te laten repareren dan dat je ermee belt...:flower:

Waarschuw beheerder
Is me ook niet overkomen met de huidige Samsung telefoon, PlayStation1,2, PC noem maar op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
die moet ik hebben! alleen nokia is weer traag met het uitbrengen van het toestel! :S
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Heb hem inmiddels, TOPtoestel!
Nix mis mee, behalve dat ie nog af en toe uitvalt.
Maar dat zal na de eerste software update verholpen zijn! (hoop ik)
Waarschuw beheerder
Dat ding heeft toch een hdd erop?

ik hoorde dat die nog wel is mag vastlopen

Verder een heel vet telefoontje en zeker kanshebber voor mijn volgende telefoon :D
Waarschuw beheerder
zit er wifi op? word mij verteld van wel maar las net ergens dat dat niet zo was..

en software update moet dat bij een nokia service point of kan je daar iets voor downloaden?

:D
Waarschuw beheerder
donateur
heb 'm ook sinds donderdag, superding :)

Uitspraak van Nightflash.nl op zaterdag 16 september 2006 om 11:24:
Dat ding heeft toch een hdd erop?

jij bent denk ik in de war met de Nokia N91.

oh en Marin*, er zit helaas geen WiFi op, maar goed.
Waarschuw beheerder
voor wifi moet je eens naar de e70 kijken, die heeft dat wel..!

[img width=266 height=289 cacheid=000cf0bc0025377b37aca7c91a0195a43f]http://www.thaimobilecenter.com/images/products/nokia_e70_b.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik ben van plan om deze ook te gaan nemen,
maar nu was mijn vraag ken je hier ook een navigatie programma op zette...
want in de folders en op Inet staat van niet,
maar nu was ik vanmiddag in de phone house en hun zeiden dat dit gwn mogelijk is
iemand ervaring hier mee....
Waarschuw beheerder
donateur
jup, heb toevallig net TomTom6 erop gezet.. :)
Waarschuw beheerder
aha ok:-)
en werkt dat een beetje...
waar heb je dat vandaan gehaald gwn van het Inet...
Waarschuw beheerder
donateur
ja. voeg me anders ff toe @ msn, dan kan ik je er alles over uitleggen. stuur maar ff een pb'tje, dan stuur ik je m'n msn.
Waarschuw beheerder
Heb een t-mobile MDA met tomtom, maar kan iemand me vertellen hoe je TomTom op de N73 zet. Werkt dat het zelfde?

Maatje van me heeft een n73 en wil dus ook TomTom erop. BTW ik heb v5.2.1

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ding nu ook sinds maandag maar moet er nog erg aan wennen... Kleine knopjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op zaterdag 18 november 2006 om 14:17:
Heb een t-mobile MDA met tomtom, maar kan iemand me vertellen hoe je TomTom op de N73 zet. Werkt dat het zelfde?

bestanden "tomtom 6" kopieren naar je geheugenkaart, geheugen kaart weer in je telefoon doen en hij vraag of je wil installeren! makkelijker kan niet... ;)

Waarschuw beheerder
ik raad em af. te kleine knopjes, een camera van belabberde kwaliteit en heel veel kleine kutdingetjes en bugs. Het wachten is op firmware updates, want Nokia moest zo nodig een telefoon uitbrengen die maar half af is :/

(n)

Waarschuw beheerder
heb hem ook en bevalt me erg goed
Artiest ALX
Waarschuw beheerder
Ik heb 'm nou 3 maanden en heb er een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant: werkt fijn, redelijk goeie camera, veel mogelijkheden en groot en scherp beeldscherm.

Aan de andere kant is ie toch wat minder fijn dan ik gewend ben met andere telefoons: Navigatietoets is echt brak (is al kapot geweest bij mij, waardoor ik 'm een maand kwijt was), toetsen zijn te klein en de telefoon, en zeker de toetsen voelen plastic achtig aan.

Voor de N73 is nu wel een firmware update te krijgen, door middel van die Nokia Software Updater..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 14:13:
een camera van belabberde kwaliteit

Uitspraak van -ALX- op vrijdag 22 december 2006 om 14:54:
redelijk goeie camera

waar gebruiken jullie hem voor dan??

twijfel zelf nog uit de N73 en de N95 (die nog uit moet komen, eind januari werd mij verteld)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 december 2006 om 16:15:
twijfel zelf nog uit de N73 en de N95

N95 (Y) :jaja:

Sowieso 5 mp camera en ingebouwde GPS (navigatie) :)

Qua grootte volges mij net zo groot als de N80..

Waarschuw beheerder
k wil m eerst ff in de hand hebben voordat ik m zal gaan kopen :p Heb meerdere filmpjes gezien en hij ziet er idd erg strak uit.. denk alleen dat ik nog flink moet bijleggen :nocheer:

Uitspraak van Richard op zondag 24 december 2006 om 18:53:
Sowieso 5 mp camera en ingebouwde GPS (navigatie)

sprak mij ook erg aan idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 december 2006 om 20:55:
Heb meerdere filmpjes gezien

Waar? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 24 december 2006 om 22:50:
Waar?

hier

Waarschuw beheerder
heeft iemand trouwens ervaring met een gps-ontvanger icm de nokia N73 met sofware (tom tom op extern geheugenkaartje)?

schijnt ook goed te werken..
Waarschuw beheerder
donateur
heb zelf de Royaltek GPS-ontvanger, werkt prima :)
voordeel is wel om een software-update te doen, heb nu versie 3.0nogwat @ N73.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb m zojuist besteld, krijg m 1 dezer dagen als het goed is :D

waar kun je die Royaltek GPS kopen? en welk type is het?

waar haal je je software vandaan voor je navigatiesysteem?

heb 2GB geheugen erbij gekocht, moet wel voldoende zijn lijkt me :p
Waarschuw beheerder
donateur
Royaltek RBT-1000, zat destijds in een Route66-pakket, maar werkt prima :)
Tom Tom 6 Navigator for Symbian S60 v3 heb je iig nodig..

Waarschuw beheerder
heb m ook, geheugenkaartje van 1gig erbij gehaalt, heb er geen muziek of iets op staan maar krijg wel steeds de melding dat er geen ruimte meer is :/

en dat terwijl ik niks heb opgeslagen, niet op telefoon en niet op geheugenkaart.

vind het trouwens ook een bijzonder trage telefoon.

Waarschuw beheerder
ok, zal ff rondneuzen op tweakers.. moet eerst ff wachten tot k m heb, zal dan wel beetje gaan aankloten..

tnx voor reacties dusver :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:40:
heb 2GB geheugen erbij gekocht, moet wel voldoende zijn lijkt me

wordt ie vaak alleen maar traag van, zeker als je het gelemaal vol gaat zetten, heb zelf 512 en is echt meer dan zat als je tomtom mobile 6 benelux erop gaat zetten!(+/-240Mb) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 15:27:
vind het trouwens ook een bijzonder trage telefoon.

probeer hem eens met originele geheugen kaart, waarschijnlijk is hij dan wel een stuk sneller. die telefoon heeft volgends mij last met grote kaarten, tenminste de N70 heeft het wel en dit is de opvolger!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 12:31:
heeft iemand trouwens ervaring met een gps-ontvanger icm de nokia N73 met sofware (tom tom op extern geheugenkaartje)?

heb "Adapt" GPS ontvanger i.c.m. Tomtom Mobile 6 op externe geheugen kaart en werkt echt perfect!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Simtec<< op maandag 22 januari 2007 om 08:26:
wordt ie vaak alleen maar traag van,

niet mee eens! heb zelf ook een 2GB kaartje, waarvan nog 300MB vrij en heb geen enkel probleem qua traagheid.. houd anders de menu-knop eens ingedrukt, het zou zo kunnen dat allerlei functies openstaan en hij daardoor traag wordt..

Waarschuw beheerder
gisteren een tomtom gps-ontvanger gekocht :D

verwacht van de week mn telefoon te krijgen, zal dan ff opzoek gaan naar softwaren voor navigatiesysteem..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 15:27:
heb m ook, geheugenkaartje van 1gig erbij gehaalt, heb er geen muziek of iets op staan maar krijg wel steeds de melding dat er geen ruimte meer is

dan moet je hem eerst formateren op je pc en dan nog is proberen wil nog wel eens helpen las ik op ( TWEAKERS )

Gaan jullie daar maar aanmelden daar ken je de probleem opzoeken en vaak opgelost worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op maandag 22 januari 2007 om 12:03:
dan moet je hem eerst formateren op je pc en dan nog is proberen wil nog wel eens helpen las ik op ( TWEAKERS )

Thanks(y)

ga ik zeker proberen :)

Waarschuw beheerder
Hmm ik vind de besturing wel goed,,alleen voor me gevoel zit er gewoon teveel op.En de camera vind ik ook niet echt goed,ik vind de camera van sony ericsson k800i van betere kwaliteit..verder istie ook best groot :P
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die tijdens het foto knippen gewoon zwart beeld krijgen.... dit wil nuiet zeggen dat de foto mislukt is omdat et te donker is ofzo Het gebveurt gewoon willekeurig. Denk een of anderew fout.

meer mensen?
Waarschuw beheerder
donateur
welke software-versie heb je? (*#0000# intoetsen)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 14:13:
Het wachten is op firmware updates, want Nokia moest zo nodig een telefoon uitbrengen die maar half af is

d'r is anders net half november een software update gekomen, had inderdaad daarvoor vaak een vastloper, muziek wat ooversloeg, maar nu geen last meer van, hij is ook ietsje sneller volgens mij, dus op het moment nergens meer last van...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 18:24:
goed,ik vind de camera van sony ericsson k800i van betere kwaliteit..verder istie ook best groot

dan moet je instelling is na kijken hij maakt super scherpe foto's gelijk aan de k800i heb ze beiden gehad maar heb toch de n73 gehouden ( of je kan geen foto maken ) :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op zaterdag 18 november 2006 om 14:17:

Uitspraak van >>Simtec<< op woensdag 29 november 2006 om 13:01:
bestanden "tomtom 6" kopieren naar je geheugenkaart, geheugen kaart weer in je telefoon doen en hij vraag of je wil installeren! makkelijker kan niet...

Moet je hier niet tom tom mobile voor hebben??

Uitspraak van Cicatrix op maandag 22 januari 2007 om 20:47:
welke software-versie heb je? (*#0000# intoetsen

v3.0638.0.0.1
30-10-2006
rm-133

Ik heb hem sinds gisteren zijn er nog relaxde progammatjes voor?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op dinsdag 23 januari 2007 om 09:00:
v3.0638.0.0.1
30-10-2006
rm-133

Ik heb hem sinds gisteren zijn er nog relaxde progammatjes voor?

je hebt al weer een update

v3.0649.0.0.1
30-10-2006
RM 133
(c) Nokia N73 (02)

en ja zijn zat programatjes voor!?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op dinsdag 23 januari 2007 om 10:15:
en ja zijn zat programatjes voor!?

Zoals??

en hoe kan je hem update dan?

Waarschuw beheerder
Zit dr aan te denken deze telefoon op te halen met een 2gb kaartje en mss een GPS ontvanger...

enige + en - punten waarop ik gewezen moet worden? (opgesomt)

en zijn dr veel bekende problemen met de software?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 11:03:
Zit dr aan te denken deze telefoon op te halen met een 2gb kaartje en mss een GPS ontvanger...

k kan m donderdag ophalen :yes: heb er ook een 2GB kaartje bij, en heb afgelopen zondag een Tomtom GPS-ontvanger gekocht.. Zoek nu alleen nog de software voor t navigeren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 12:45:
k kan m donderdag ophalen heb er ook een 2GB kaartje bij, en heb afgelopen zondag een Tomtom GPS-ontvanger gekocht.. Zoek nu alleen nog de software voor t navigeren

daar wordt die toch heel langzaam van, en wat kost dat kaartje?
Waarschuw beheerder
donateur

daar zijn de firmware updates ook voor de mijne draait goed heb nu de v3 49 versie
Waarschuw beheerder
donateur
hehe de software heb ik hier al met key :x alleen gebruik ik de navigatie niet die heb ik al in me auto :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit er wel mee te vogelen momenteel, kan je ook in het menu gewoon waar die standaard op staat dingen wijzigen, ja ik ben er zo 1 die te lui is om het boekkie te lezen :P
Waarschuw beheerder
donateur

hmm verkeert gelezen ik zou zeggen meld je aan op tweakers daar staat alles over de n73 zowel met en zonder problemen en toch OPGELOST WORDEN :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op dinsdag 23 januari 2007 om 15:22:
zowel met en zonder problemen en toch OPGELOST WORDEN :[

om eerlijk te zijn ben ik simpelweg te LUI om die 40 pagina's over de N73 op Tweakers door te lezen(eigenlijk nog niet eens de moeite gedaan de OP door te lezen, gaat ik nu direct even doen)

Het gaat mij dr gewoon om dat ik een goede telefoon heb, en dat ik niet 2x in de maand naar de foonzaak moet om mn telefoon te laten repareren, of een probleempje te laten oplossen...
Waarschuw beheerder
donateur
Is het jullie ook opgevallen?

Als ik een foto heb gemaakt en ik verwijder hem erna, komt er te staan afbeelding verwijdert

is een spelfoutje

ver·wij·derd (bn.)
1 afgelegen, ver

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op woensdag 24 januari 2007 om 10:58:
is een spelfoutje

Zieje, nu koop ik em niet meer :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 11:37:
Zieje, nu koop ik em niet meer

Lol. ik heb het bonnetje nog :p

nee ik vind het wel een super tel :D
Waarschuw beheerder
donateur
v3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM 133
(c) Nokia N73 (02)

heb sinds ik bovenstaande software heb geen problemen meer.

* had voorheen af en toe vastlopers
* als iemand me belde begon de ringtone te stotteren
* tomtom mobile draaide traag (kwam door slechte bluetooth verbinding, dit is met 1 van de updates hersteld)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op dinsdag 23 januari 2007 om 14:00:
daar wordt die toch heel langzaam van

geen idee.. moet ik nog achter komen :p

Uitspraak van Just Ferry op dinsdag 23 januari 2007 om 14:00:
en wat kost dat kaartje?

krijg k er gratis bij :D.. moet wel mn oude telefoon (Samsung D500) inruilen, maar die gebruik ik toch niet meer.. geloof dat de prijs rond de 50/60 euro was ofzo, maar heb ze al goedkoper gezien op internet, 34 euro volgens mij

welke software word het best aangeraden voor de N73 trouwens? heb t dan over t navigatiesysteem.. Tomtom? en welke versie hiervan? zoek de nieuwste, en meest uitgebreidste (als t kan europees dekkend, met straatnamen)..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 12:41:
krijg k er gratis bij

Ik heb er geen gekocht maar uit me oude telefoon gehaald :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op woensdag 24 januari 2007 om 13:15:
Ik heb er geen gekocht maar uit me oude telefoon gehaald

had k niet in mn vorige :nocheer:

inmiddels telefoon maar opgehaald :D

heb versie:
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

wat is het grote verschil met die andere versies?

en waar zou ik eventueel de nieuwste versie kunnen vinden?
Waarschuw beheerder
donateur
je kunt bij nokia tegenwoordig zelf updaten via deze link: http://www.europe.nokia.com/A4176089 :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 24 januari 2007 om 20:32:
zelf updaten

das alleen in t engels voor zover ik kan vinden.. opzich geen probleem, maar kun je na die installatie de telefoon weer omzetten naar nederlands?
Waarschuw beheerder
donateur
de site is in 't engels inderdaad, maar als je gaat updaten detecteert ie dat je telefoon een Benelux-model is, dus kan gewoon in 't Nederlands :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 22:10:
Het gaat mij dr gewoon om dat ik een goede telefoon heb, en dat ik niet 2x in de maand naar de foonzaak moet om mn telefoon te laten repareren, of een probleempje te laten oplossen...

nou ik heb hem al een dikke maand en nog steeds geen probleem ja in het begin liep me camera vast maar dat kwam door dat ik een v2 versie firmware had en nu een v3 49 versie en totaal geen probleem meer dus ik raad je aan als je der een koopt of haalt meteen ff de nieuwste firmeware der op te laten zetten kost nix valt onder gerantie :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb versie

v3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c) nokia n73 (02)

dit is die nieuwste versie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 24 januari 2007 om 20:32:
je kunt bij nokia tegenwoordig zelf updaten via deze link

niet als je een 57 02 versie hebt moet je laten doen :D

57 of wat je der voor heb staan is branded foon kan je niet zelf updaten laten doen kost nix valt onder gerantie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 20:57:
das alleen in t engels voor zover ik kan vinden.. opzich geen probleem, maar kun je na die installatie de telefoon weer omzetten naar nederlands?

op de nokia nl site vind je gewoon de nl versie hoor tool ophalen en beginnen maar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 12:41:
krijg k er gratis bij .. moet wel mn oude telefoon (Samsung D500) inruilen, maar die gebruik ik toch niet meer.. geloof dat de prijs rond de 50/60 euro was ofzo, maar heb ze al goedkoper gezien op internet, 34 euro volgens mij

ik heb zel al gezien 2 gig voor 17 euro :x hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op woensdag 24 januari 2007 om 22:24:
ik heb zel al gezien 2 gig voor 17 euro hehe

Ik heb hem niet gevonden op die site die je me gaf, ik zal van de week ff goed kijken want momenteel heb ik 512mb erin :P dus 2 gig is lekkerder :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 19:31:
en waar zou ik eventueel de nieuwste versie kunnen vinden?

via de nokia site kan je zo de update installeren, kan je op je telefoon laden met behulp van de datakabel!

ik vindt hem wel aan te raden, de versie van 10-07 gaf bij mij problemen met ringtones!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op woensdag 24 januari 2007 om 22:21:
57 of wat je der voor heb staan is branded foon kan je niet zelf updaten laten doen kost nix valt onder gerantie

Uitspraak van Tsjabbie op woensdag 24 januari 2007 om 22:22:
op de nokia nl site vind je gewoon de nl versie hoor tool ophalen en beginnen maar

k heb dus versie 57.02

zou dat nu betekenen dat ik dus terug moet naar de Phone House (waar ik hem gekocht heb), om hem daar te laten updaten?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 10:18:
zou dat nu betekenen dat ik dus terug moet naar de Phone House (waar ik hem gekocht heb), om hem daar te laten updaten?

ja dat heb je goed klopt die versie had ik ook 57.02

na de update krijg je een 02 versie dus word die unbranded en ken je de update zelf doen daarna
Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat de phone house het kan, of ze moeten een nokia service point zijn...

heb um zelf bij een nokia service point in deventer de eerste keer opnieuw van firmware laten voorzien, nu kan ik het gelukkig zelf, scheelt een hoop tijd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Simtec<< op donderdag 25 januari 2007 om 12:06:
denk niet dat de phone house het kan, of ze moeten een nokia service point zijn...

ik heb het bij de phone house laten doen in hoorn die dee wel nsp :D ja nu kan je het zelf :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op donderdag 25 januari 2007 om 10:45:
ja dat heb je goed

zojuist ff gebeld naar phone house, die kerel was daar niet mee bekend, en volgens hem had nokia alles vrijgegeven. dat zou betekenen dat ik de update via internet probleemloos zou kunnen doen..

zal dat morgen even proberen, aangezien ik de kabel thuis heb liggen, en vanavond er geen tijd voor heb..

hij zou dan de nieuwste update er normaal op moeten kunnen zetten.. we zullen zien...

hij zei nog wel dat als t niet zou lukken, dat ik dan alsnog de telefoon wel bij hun kon brengen, maar dan zou hij hem ter reparatie weg moeten sturen, en dan zou ik mn mobiel 3 weken kwijt zijn.. dat doe ik dus sowiezo niet..

probeer eerst dus zelf ff een update uit te voeren :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
kan haast niet missen, je krijgt vanzelf als je het probeerd te updaten de melding dat je telefoon vol van batterij moet zijn en anders vraag hij om je accu lader!
Waarschuw beheerder
donateur
kind doet de was als je doet wat je gezegt word he :cheer:
Waarschuw beheerder
ik heb hem ook alweer een maand maar heb de helft van deze telefoon nog niet gebruikt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kroks op vrijdag 26 januari 2007 om 02:18:
maar heb de helft van deze telefoon nog niet gebruikt

zit te veel mogelijkheden op hehe maar werkt prima je ken hem nu ook veranderen naar een ME versie

Waarschuw beheerder
Nou.. inmiddels 3x geprobeerd om t vanaf die nokia site mbv usb-kabel de software te update, maar na elke keer opnieuw telefoon aangezet te hebben heb ik nog steeds deze versie:

V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

hoe zou dit kunnen? en in hoeverre is het noodzakelijk een andere versie te installeren?? heb weinig zin om 45min. te rijden naar dichtsbijzijnde nokia service point
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 11:18:
hoe zou dit kunnen? en in hoeverre is het noodzakelijk een andere versie te installeren?? heb weinig zin om 45min. te rijden naar dichtsbijzijnde nokia service point

tsja der is gewoon een verbetering zo als de camera die soms vast loopt ect ect die versie had ik ook 57 02

en nu de 02 alleen dus ken je de update zelf doen

der is nu al weer 49 versie uit bij de nsp krijg je de 38 serie en daarna kan je zelf updaten naar de 49 versie zo als ik heb gedaan zonder probleem
je kan je n73 ook veranderen in de ME versie lees hier maar is
http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=135312

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/3728
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 11:18:

het spreek toch echt voor zic die installatie, je wordt stap voor stap uitgelegd wat je moet doen, dus kan niet missen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Simtec<< op vrijdag 26 januari 2007 om 12:07:
het spreek toch echt voor zic die installatie, je wordt stap voor stap uitgelegd wat je moet doen, dus kan niet missen!

begrijp ik, en ik heb ze ook stap voor stap gedaan.. nokia software update werd geinstalleerd op de PC, telefoon aangesloten en op PC suite gezet, vervolgens ging ie zoeken naar updates, en die kon hij niet vinden.. wel gaf hij aan een nokia N73 te hebben gevonden, dus hij was wel goed aangesloten..
Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt een 57 02 versie die is niet zelf te updaten :D

en dan vind hij ook geen update's zoals ik al eerder zij of heb gezegt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op vrijdag 26 januari 2007 om 12:43:
jij hebt een 57 02 versie die is niet zelf te updaten

en dan vind hij ook geen update's zoals ik al eerder zij of heb gezegt

ah zo.. had dr denk ik overheen gelezen, want k lees t nu idd zojuist :p sorry...

maar dan laat ik hem mooi zoals hij nu is.. weinig schik in om pokke end te rijden om m te laten unlocken.. zie t wel hoe t gaat :)
Waarschuw beheerder
donateur
geen probleem hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op vrijdag 26 januari 2007 om 12:43:
jij hebt een 57 02 versie die is niet zelf te updaten

v3.0638.0.0.1
30-10-2006
rm-133
nokia n73 (74.01)

deze wel dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op vrijdag 26 januari 2007 om 13:10:
v3.0638.0.0.1
30-10-2006
rm-133
nokia n73 (74.01)

deze wel dan?

nee ook niet als der een 57 in jou geval 74 voor de 01 of 02 staat moet je heb laten doen dan is je toestel branded

ik heb v3.0649.0.0.1
30-11-2006
RM-133
(c) nokia n73 (02)

dit is de nieuwste versie
Waarschuw beheerder
donateur
ik had voorheen ook een versie van 30-10 erop staan alleen weet niet geheel zeker dat het degene is die jij noemt!

maar de versie die ik had was gewoon te updaten(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op vrijdag 26 januari 2007 om 13:39:
nee ook niet als der een 57 in jou geval 74 voor de 01 of 02 staat moet je heb laten doen dan is je toestel branded

Dus ik moet ook naar nokia service center?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op vrijdag 26 januari 2007 om 13:46:
Dus ik moet ook naar nokia service center?

als je hem via de nokia site niet kan updaten dan wel ja
Waarschuw beheerder
donateur
Oke moet ik van het weekend maar ff proberen "S
Waarschuw beheerder
donateur
doe dat maar ff jah :cheer:
Waarschuw beheerder
beetje kut hoor dat je hem niet zelf kan upgraden maar me pc vind me telefoon niet eens als ik hem aansluit:s
Waarschuw beheerder
donateur
ja is zeker's kut :S

Waarschuw beheerder
zet je m wel op pc suite? die fout maakte ik eerst ook..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 12:43:
zet je m wel op pc suite?

me telefoon? of de pc?

Waarschuw beheerder
ik heb m nu 1 dag, en hij gaat nu al nauwelijks aan..

moet minimnaal 5 min wachten, en hij reageert 30 sec later op elk knoppie waar op ik druk..

zometeen maar weer terug naar de winkel ermee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 15:32:
ik heb m nu 1 dag, en hij gaat nu al nauwelijks aan..

moet minimnaal 5 min wachten, en hij reageert 30 sec later op elk knoppie waar op ik druk..

zometeen maar weer terug naar de winkel ermee

opstarten is het grootste probleem.. voor het trage smsses en trage menu's kun je componenten downloaden en installeren
je kunt overigens die kleffe nokia handjes ook verwijderen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kroks op donderdag 1 februari 2007 om 15:09:
me telefoon? of de pc?

je telefoon.. op t moment als je usb-stekker in telefoon doet, en vervolgens in de pc, krijg je op je telefoon een venster.. kies hier 'pc-suite'

Uitspraak van Fortuna op donderdag 1 februari 2007 om 16:47:
kun je componenten downloaden en installeren

mits je de goede versie software heb is mij verteld enkele berichtjes hierboven..

Uitspraak van Fortuna op donderdag 1 februari 2007 om 16:47:
je kunt overigens die kleffe nokia handjes ook verwijderen

hoe bedoel je? andere telefoon nemen :p?
Waarschuw beheerder
ik ga thuis wel weer ff checken:s

ik heb niet de goeie versie maar moet toch wel gewoon de muziek over kunnen zetten? anders heb ik een n73 te koop met 2 gig geheugen :lol:

Waarschuw beheerder
moet lukken.. mij is t ook gelukt :yes:

heb namelijk ook een wat oudere versie is mij verteld in dit topic, hierdoor kan ik de nieuwste update niet zelf uitvoeren..

muziek op telefoon zetten doe ik zelf met bluetooth usb-stick, werkt prima :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 21:21:
muziek op telefoon zetten doe ik zelf met bluetooth usb-stick, werkt prima :yes:

kaartlezer gaat wel stuk vlugger..
Waarschuw beheerder
toenstraks maar ff aangeschaft, leuk dingetje...nu maar ff de software instaleren en maar es kijken of ik er wat muziek etc op ken knallen! :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 1 februari 2007 om 21:23:
kaartlezer gaat wel stuk vlugger

mij is verteld dat snelheid niet veel verchilt.. maar k heb daar niet echt naar gekeken.. tot nu toe bevalt ie prima.. had m bij mn oude telefoon al gekocht en k kon deze gewoon blijven gebruiken.. uiteindelijk goedkoper als een kaartlezer aanschaffen, maar die kosten tegenwoordig volgens mij ook nog maar 15 euro ofzo
Waarschuw beheerder
naja met de bijgeleverde kabel kan ik geen verbinding maken met de pc :S met bluetooth wil het wel, vage shit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op vrijdag 2 februari 2007 om 12:23:
naja met de bijgeleverde kabel kan ik geen verbinding maken met de pc :S

heb je wel eerst PC Suite geïnstalleerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 21:21:
muziek op telefoon zetten doe ik zelf met bluetooth usb-stick, werkt prima

gaan we dat ff doen vandaag!!!

Waarschuw beheerder
heb inmiddels dvd van tomtom 6 gekocht (welliswaar gekraakt dus bespaar de me de reacties dat ik maar een originele moet kopen), alleen krijg ik deze niet juist op mn telefoon :(

heb die knakker waar ik m van heb gekocht maar een mailtje gestuurd met wat tips.

zo moest ik eerst enkele bestanden naar mn geheugenkaart kopieren, maar k zou niet weten waarheen? heb t via bluetooth geprobeerd en met de kabel. Heb dan bij 'overige' een map gemaakt met tomtom 6 waar ik de gegevens neer heb gezet.

in de handleiding die erbij zat stond dat ik dan onder 'toepassingen' tomtom 6 kon starten, maar die pictorgram kan ik niet vinden :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 2 februari 2007 om 13:01:
heb je wel eerst PC Suite geïnstalleerd?

Jah he he! ;)
Maargoed ik ga het nog wel ff proberen te fixen want bluetooth gaat redelijk sloom als je usb 1.1 hebt :/

Waarschuw beheerder
heb morgen ff afgesproken met die knakker waar ik dvd van gekocht heb.. hij wou me wel ff helpen.. alleen wou hij niet bij zn huis afspreken maar ergens anders, en zou ie zn laptopje meenemen :p

k neem mooi kameraad van me mee, je leest wel eens van die dingen..... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 februari 2007 om 20:08:
k neem mooi kameraad van me mee, je leest wel eens van die dingen.....

je weet het maar nooit he;)

Waarschuw beheerder
toch maar alleen heen gegaan uiteindelijk, kameraad haakte af ivm studie maar goed..

inmiddels heb ik de software er goed opzitten :yes: west-europa, en hij doet t perfect.. super blij mee :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo! :D

Waarschuw beheerder
zekers.. tnx voor degenen die me ff wat tips hebben gegeven hier :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 22:25:
zekers.. tnx voor degenen die me ff wat tips hebben gegeven hier

graag gedaan hoor ik heb trouwens nu van me N73 een N73 ME gemaakt :cheer: dat ging makeijk goed geluid beter vind ik zelf geen last meer van echo

Waarschuw beheerder
k las ergens zo'n site idd waar t uitgelegd werd.. maar k heb dr niet echt behoefte aan.. gebruik hem toch niet om muziek te luisteren dus zou overbodig zijn voor mij..
Waarschuw beheerder
donateur
ja oke ik had nog al last van echo mensen hoorde zich zelf nog al lastig

Waarschuw beheerder
ok.. das dan idd vervelend :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 18:44:
ok.. das dan idd vervelend

jij daar geen last van of mensen horen klachen ? maar ben het nu kijt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op maandag 5 februari 2007 om 16:46:
ik heb trouwens nu van me N73 een N73 ME gemaakt

thema had ik al, maar kan de musicplayer ook worden aangepast dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op maandag 5 februari 2007 om 19:53:
thema had ik al, maar kan de musicplayer ook worden aangepast dan?

geen idee na vind die themas niet mooi maar geluid is wel stuk beter vind ik zelf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op maandag 5 februari 2007 om 18:49:
jij daar geen last van of mensen horen klachen ? maar ben het nu kijt

nope :)
nog niet althans :p
Waarschuw beheerder
heb gisteren de nokia n73 gekocht bij een verlenging van m'n abbonement maar het is mij een veelste ingewikkeld ding zeg.....zoveel dat erop dat toestel zit!!!
zou ik hem nog kunnen ruilen? weet iemand of dat mogelijk is??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wilbert_relinda op dinsdag 6 februari 2007 om 08:36:
zoveel dat erop dat toestel zit!!!

heb je die telefoon zomaar gekozen dan??? geloof dat het wel normaal is als mensen zich eerst in te telefoons gaan verdiepen voordat ze er 1 aanschaffen..

vind m zelf super fijn, en overzichtelijk.. hoewel ik misschien de helft ook niet gebruik.

mocht je m willen ruilen zul je terug naar de winkel moeten gaan met je bonnetje denk ik binnen een week, maar dan kun je t best ff contact gaan zoeken met de winkel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wilbert_relinda op dinsdag 6 februari 2007 om 08:36:
heb gisteren de nokia n73 gekocht bij een verlenging van m'n abbonement maar het is mij een veelste ingewikkeld ding zeg.....zoveel dat erop dat toestel zit!!!

vindt het toch echt wel meevallen, lees je boekje eerst eens ;)
menu's zijn overzichtelijk, bestanden en dergelijke goed toegankelijk, USB kabel werkt goed voor het beheren van bestanden etc, dus totaal geen problemen, misschien eerst eens wat meer verdiepen in de telefoon voor je er zomaar eentje aanschaft ;p
Waarschuw beheerder
heb me er wel een beetje in verdiept, ik zocht namelijk gewoon een leuk toestel, die in ieder geval mooie foto's maakt en dat maakt deze absoluut!!
maar vind de bediening ervan veelste ingewikkeld en voor de rest al die andere digen zal ik weinig gebruiken, dus denk hem wel proberen om te gaan ruilen!!

Waarschuw beheerder
zul je idd zelf moeten weten.. misschien dat sony ericsson k800i iets voor je is? zit ongeveer zelfde camera in geloof ik..

kijk anders eens op Nieuwe mobiel mocht je die site nog niet kennen.. kun je erg veel informatie vandaan halen, en makkelijk telefoons met elkaar vergelijken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 20:31:
zul je idd zelf moeten weten.. misschien dat sony ericsson k800i iets voor je is? zit ongeveer zelfde camera in geloof ik..

k800i maakt mooie foto's maar verder vind ik het nix ik blijf bij de N73 heb de k800i ook gehad maar toch blijf ik bij de N73
Waarschuw beheerder
vet dingetje!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu een D500 en mid-maart is het tijd voor een nieuwe. Deze spreekt mij wel aan. Is dit een aanrader?
Waarschuw beheerder
donateur
N95 staat nu voor eind maart/begin april gepland..

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil de Nokia N73 Music Edition
Maar is die gewoon overal te krijgen??
Waarschuw beheerder
donateur
bij BelCompany wel O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vodafone € 22,50 contract van 2 jaar verlengen. Weet iemand hoeveel korting dat oplevert bij een nieuw toestel?
Waarschuw beheerder
donateur
welk toestel?
Waarschuw beheerder
als je een nokia73 wilt hebben moet je naar de primafoon:P
Waarschuw beheerder
donateur
maar de Primafoon verkoopt geen Vodafone.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 24 februari 2007 om 19:42:
welk toestel?

N73? ;)

Nog een vraag. Mijn broer heeft een N91 en die is ontiegelijk langzaam geworden met van alles. Bij het sturen van een sms lijkt het alsof dat ding hangt. Dit lijkt me een bug in de software (of compleet fout ontwerp), maar heeft de N73 dit ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wilbert_relinda op dinsdag 6 februari 2007 om 13:53:
dus denk hem wel proberen om te gaan ruilen!!

je kunt ook ff vantevoren wat opzoeken... ;)
beetje dom dat je pas na aanschaf er achter komt dat het veel te ingewikkeld voor je is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op zaterdag 24 februari 2007 om 23:56:
N73

heb ook 2 jaar met d500 gelopen, en sinds een maandje heb ik de N73.. bevalt 10x beter als die samsung.. heb m bij de phone house gehaald icm een vodafone abb. voor 2 jaar van 27,50 waarvan ik de eerste 6 maand ipv die 27,50 maar de helft betaal. aanschaf van telefoon heeft me niks gekost. Oude d500 kunnen verkopen via martkplaats voor 70 euro. heb 2gb kaartje bij de n73 gekocht en er tomtom west-europa op laten zetten.. werkt allemaal nog steeds perfect.. soms is t idd ff paar seconden wachten, maar dat vind ik niet erg..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 13:32:
heb 2gb kaartje bij de n73 gekocht en er tomtom west-europa op laten zetten.. werkt allemaal nog steeds perfect.. soms is t idd ff paar seconden wachten, maar dat vind ik niet erg..

Dat is wel lachen. Zit er standaard al navigatie-software op? Zo ja, dan is dat zeker alleen NL, of niet?

Heb je de video-opname functie al geprobeerd bij verschillende licht- en geluidsintensiteiten? Daar was de D500 het meest waardeloos bij.

Waarschuw beheerder
zit er niet standaard op, maar die software is wel te vinden, anders moet je maar ff PB'en mocht je t tegen die tijd nodig hebben..
je hebt hier verschillende pakketen in, benelux of west-europa.. gedetailleerd of alleen hoofdwegen noem maar op.. maar keus is aan jezelf welke software je gebruikt, ik heb dus tomtom west-europa (gedetailleerd).. wat je er wel nodig bij hebt is een muis, ook wel gps-ontvanger genoemd. deze heb ik ook van tomtom en gekocht in beverwijk op de zwarte markt voor 70 euro. internet is deze zo'n 100 euro

opname functie heb ik nog niet kunnen proberen bij feestjes oid, maar volgens nieuwe mobiel.nl is de camera stukken beter, dus dat zal niet zo snel tegenvallen tov de d500

foto's zijn in ieder geval al stukken beter.. deze foto is in ieder geval gemaakt met de n73 van mn motor..

Waarschuw beheerder
Nog een paar dagen, dan schaf ik der ook een aan... Lees best veel positieve reviews over deze nokia..
Artiest {SHOWLIST artist 33744, 8490, 69463}
Waarschuw beheerder
Ik heb nu net de N73 (black edition) gekregen, eerste indruk is echt goed. Ik heb al behoorlijk wat gsm's versleten en hoofdzakelijk nokia en Samsung. Mijn laatste gsm's waren alleen Samsung's, maar gelukig ben ik weer terug bij nokia.

Pluspunten van de N73, die meteen opvielen:
-Super foto's, focus, flits en kwaliteit.
-geluidskwaliteit bij het telefoneren.
-leuk design, qua menu. Ook bij het browsen van de foto's.
-Symbian software.

Ik ga nu ff alle software installeren, en kijken wat het beestje allemaal aan kan.

Ps: hij is nu gratis bij debitel: 2jaar 35 euries en jij krijgt 2 jaar lang 5 euro korting.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb de n73 sinds begin oktober en hij bevalt me goed, geen software problemen ofzo.

Ik moest bij een kpn 25 abbo nog 80 euro bijbetalen, wat nog veel goedkoper was dan verlengen bij t-mobile daar moest ik bij t-mobile 150 nog 200 euro bijbetalen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Woodaan op dinsdag 27 februari 2007 om 09:15:
-Symbian software.

Sinds wanneer is dat een pluspunt? Dacht dat Symbian niet al te veilig was!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Woodaan op dinsdag 27 februari 2007 om 09:15:
Ps: hij is nu gratis bij debitel: 2jaar 35 euries en jij krijgt 2 jaar lang 5 euro korting.

ik heb hem gratis met 2jaar en 160 belmin kpn €20 per maand
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 27 februari 2007 om 15:28:
Sinds wanneer is dat een pluspunt? Dacht dat Symbian niet al te veilig was!

waar baseer je dat op? Symbian is juist fijn omdat 't open source is (m.a.w. veel extra software te krijgen..)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 27 februari 2007 om 20:09:
waar baseer je dat op? Symbian is juist fijn omdat 't open source is (m.a.w. veel extra software te krijgen..)

Omdat de eerste virus voor mobiele telefoons geschreven was voor Symbian. (uit me hoofd!)
Waarschuw beheerder
donateur
mja, maar volgens mij hebben weinig mensen daar echt last van gehad..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb dus die n73 maar hij is erg langzaam laatste tijd waar kan het aan liggen, heb bijna alle bestanden al verplaatst naar me geheugenkaarjte, ligt dat nog aan de oude software?

Waarschuw beheerder
je kunt t misschien proberen om de nieuste software erop te zetten, staat hier in t begin van de topic volgens mij vermeld..

heb zelf wat oudere versie volgens mij van software en kan het niet downloaden/installeren..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook, had het al eerder gelezen over nieuwere software lukt niet bij moet langs nokia service center

Waarschuw beheerder
is in mijn geval ook zo, maar heb geen zin om daarvoor 3 uur in de auto te zitten :)

vind t best zo.. hij doet t super
Waarschuw beheerder
donateur
in utrecht zit er volgens mij 1 zal eens informeren maar hoe heet dat ook alweer wat je moet laten doen>? en kan je er zo langs rijden?

Waarschuw beheerder
unlocken volgens mij.. in ieder geval vrij maken om ervoor te zorgen dat je je software via de pc kunt vernieuwen.. maar als je dat uitlegt zullen ze ongetwijfeld wel weten wat je bedoelt..

hier zijn de service points wel te vinden

weet niet of je er zo kan langsrijden, denk dat je nog wel ff naar binnen moet gaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
in Utrecht zit Reitsma Telecom op Europalaan 33..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 18:44:
denk dat je nog wel ff naar binnen moet gaan

haha begrijp ik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op donderdag 1 maart 2007 om 09:59:
haha begrijp ik

je weet maar nooit met sommigen :p
Waarschuw beheerder
donateur
HAHA, kom niet helemaal uit een ei ;)

Waarschuw beheerder
Gisteren de N73 opgehaald.. Tot nu toe echt tevreden over het toestel, alleen de bediening is even wennen!

Foto´s zijn echt super, iig in de dagmodus, ´s avonds zijn ze niet zo super. Camerafunctie is ook super, maakt goeie en duidelijke filmpjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 11:23:
alleen de bediening is even wennen

had ik ook in t begin, was een D500 gewent.. maar went snel genoeg ;)

foto's ben ik ook wel over tevreden.. onlangs foto's gemaakt van mn motor op de hoogste resolutie.. valt zeker niet tegen op de pc (kan natuurlijk scherper, maar t is en blijft een telefoon :p)
Waarschuw beheerder
donateur
Went snel genoeg idd :D ik had hiervoor de vario, sms was er super mee. Moest met de nokia erg wennen toen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 11:23:
Gisteren de N73 opgehaald.. Tot nu toe echt tevreden over het toestel, alleen de bediening is even wennen!

Foto´s zijn echt super, iig in de dagmodus, ´s avonds zijn ze niet zo super. Camerafunctie is ook super, maakt goeie en duidelijke filmpjes...

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij geen ander meer zeer tevreden over de N73 nu met 2 gig kaartje komt het goed kan je hoop op kwijt :D
Waarschuw beheerder
Ik heb hem vanmiddag gehaald alleen ik heb nooit bereik. Sim kaart wel goed geplaatst. Er zit gewoon iets niet helemaal goed :S Morgen weer ff bellen met de mediamarkt!
Waarschuw beheerder
donateur
SIM-kaart werkt wel goed in een andere telefoon? en heb je geen oude Ben, Dutchtone of Libertel-SIM?
Waarschuw beheerder
Is een goede SIM kaart, heb ook al een andere sim geplaatst. Zelfde probleem :S
Waarschuw beheerder
donateur
dat wordt dan terug naar Media Markt..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blije eikel op zondag 4 maart 2007 om 21:39:
mediamark

daar heb je het al :x kut media markt

Waarschuw beheerder
nooit bereik

Morgen weer ff bellen

zou dat lukken ;)

maar vaag idd.. je hebt dus geprobeerd een andere sim-kaart in de telefoon te doen? en als je je eigen sim-kaart in een andere telefoon doet dan?

en heb je je abb. om laten zetten? of is het een nieuw abb?

had zelf namelijk ook bij aanschaf een nieuwe sim-kaart erbij gekregen van vodafone, maar ik belde eerst nog ff met orange (ivm mn abb.) na de tijd kon k probleemloos vodafone sim-kaart gebruiken.. miss is jouwne nog niet geactiveerd ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuw kaarjte van 1 gig gekocht van het weekend :D, nu ff kijken naar tom tom :D :D

Waarschuw beheerder
raad k je de benelux aan.. aangezien west-europa bijna 1 gb is :p
Waarschuw beheerder
donateur
Meer heb ik ook niet nodig hoor :D ned is ook best als ik dan ooit met de auto op vakantie ga ( wat denk ik niet voorkomt ) kan ik er altijd extra kaarten bij knallen of een nieuw kaartje kopen :D

Waarschuw beheerder
das waar.. k wou ook eerst alleen benelux (waren beide 20 euro) gezien dr grootte van mn kaartje.. maar benelux software die ik had was niet helemaal goed, dus heb k west-europa gekregen ipv benelux.. maakt gelukkig qua snelheid niet veel uit...

raad je wel aan een goede gps-ontvanger (muis) erbij te kopen.. zit nog wel wat verschil in namelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik al ;) had hiervoor een mda vario, maar thnx voor de tip :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:44:
raad je wel aan een goede gps-ontvanger (muis) erbij te kopen.. zit nog wel wat verschil in namelijk

Zoals?

Waarschuw beheerder
k heb de tomtom gps ontvanger (deze dus) en bevalt goed..

heb m voor 70 euro gekocht op de zwarte markt in beverijk, geloof dat hij via internet zo'n 100 euro kost..

Waarschuw beheerder
donateur
Welk geheugen (merk en type) hebben jullie in je telefoon zitten??

Waarschuw beheerder
deze heb k er in zitten volgens mij.. iig wel 2gb en mini sd

[img width=350 height=350]http://www.1a-handyshop.de/images/artikel/mc_mini_sd_sd_U2-2048.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
oke en dat werkt wel snel??

Waarschuw beheerder
jah heb er niks geen problemen mee.. weet niet of t qua snelheid veel verschilt met bv 1gb of 512mb.. maar k kan me er prima mee redden.. zeker omdat k west-europa tomtom erop heb staan vind ik het wel fijn om 1gb over te houden voor mp3, foto's en filmpjes e.d. had op mn samsung d500 nog wel eens dat k dingen moest wissen, terwijl ik daarop bijna 100mb had..

enig minpuntje wat ik eigenlijk kan verzinnen is het opstarten van de telefoon wanneer deze van 'uit' aangezet word.. dit duurt bij mij echt zeker een halve minuut.. soms wel irritant, maar ben dr inmiddels aangewend :p
Waarschuw beheerder
Ik wil ook een Nokia N73 halen met een abo, telefoon moet er gratis bij zitten. Waar kan ik dan het beste een abonnement afsluiten? Iemand tips? PB desnoods(F)
Waarschuw beheerder
Mijn vader heeft vorige week zo'n gehaald met een Tmobile abbo. Ik heb hem even helemaal gechecked enso. Leuke telefoon, goede camera 3 megapixel, mooie fotos en videos! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nino/Mara op maandag 5 maart 2007 om 20:10:
Waar kan ik dan het beste een abonnement afsluiten?

gratis icm Orange 25 2jr @ BelCompany (3 mnd gratis) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nino/Mara op maandag 5 maart 2007 om 20:10:
Iemand tips?

Bellen.com
om te kijken welke abb. het best bij je past.. hier zitten niet veel aanbiedingen tussen, maar krijg je wel een algemene indruk.. ga wat winkels van providers langs kijken wat hun aanbiedingen zijn op dit moment met jou gekozen abb. en met de N73 erbij.. neem deze gegevens allemaal mee naar bv the Phone House en sluit hem hier af.. althans, zo heb ik het gedaan.. heb voor zover ik weet (in mijn geval dus) t voordeligste abb. bij mijn telefoon :D

kost wat speurwerk, maar je verdient er makkelijk zo'n 200 euro op in 2 jaartjes :p..

Uitspraak van WhiteHorse op maandag 5 maart 2007 om 20:22:
goede camera 3 megapixel

3.2 :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hmm ga m nu update:S
Ik hoop dat het goed gaat.

*edit!

Tis gelukt:cheer:
Wat ik er mee op schiet weet ik nie.
Maar hij is van versie 2 naar versie 3. nog wat gegaan.
Dus zal vast wel nut hebben8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand nog tips waar ik games kan downloaden??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 21:35:
Maar hij is van versie 2 naar versie 3. nog wat gegaan.

die update heb ik ook gedaan, merkte voornamelijk dat de Bluetooth beter werkte icm navigatie..

Waarschuw beheerder
Heb hem sinds eergisteren en ben er zeer tevreden over! Alleen moest alle contacten handmatig stuk voor stuk copieren naar mijn Parrot carkit:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 21:19:
Bellen.com
om te kijken welke abb. het best bij je past.. hier zitten niet veel aanbiedingen tussen, maar krijg je wel een algemene indruk.. ga wat winkels van providers langs kijken wat hun aanbiedingen zijn op dit moment met jou gekozen abb. en met de N73 erbij.. neem deze gegevens allemaal mee naar bv the Phone House en sluit hem hier af.. althans, zo heb ik het gedaan.. heb voor zover ik weet (in mijn geval dus) t voordeligste abb. bij mijn telefoon

kost wat speurwerk, maar je verdient er makkelijk zo'n 200 euro op in 2 jaartjes

Thanx(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand al een illegale tomtom erop geknald zoja welke versie en had die ook problemen?
Waarschuw beheerder
donateur
TomTom Navigator 6.0 werkt prima icm S/W-versie 3.0 of hoger :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 maart 2007 om 12:52:
TomTom Navigator 6.0

Die heb ik als het goed is nu ook binnen moet alleen ff checken nog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 23:00:
zou dat lukken

maar vaag idd.. je hebt dus geprobeerd een andere sim-kaart in de telefoon te doen? en als je je eigen sim-kaart in een andere telefoon doet dan?

en heb je je abb. om laten zetten? of is het een nieuw abb?

had zelf namelijk ook bij aanschaf een nieuwe sim-kaart erbij gekregen van vodafone, maar ik belde eerst nog ff met orange (ivm mn abb.) na de tijd kon k probleemloos vodafone sim-kaart gebruiken.. miss is jouwne nog niet geactiveerd ofzo?

Er was echt iets mis met de telefoon. Ik heb mijn oude simkaart erin getest ( nieuwe abo gaat in over 3 maanden) en die van mn vriendin ze deden het allebei niet, terwijl ze het wel doen in elk ander toestel. Ben al naar Mediamarkt geweest en als het goed is krijg ik morgen al een ander toestel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blije eikel op dinsdag 6 maart 2007 om 16:13:
morgen al een ander toestel

okej.. hopen dat die wel goed is :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gisteren een paar games gedownload wel lachen need for speed, fifa street, fifa enz :D

Had wat gevonden op internet :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Via torrent ;) kan niet echt een linkie geven, en dat mag ook niet volgens mij :$
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er mensen op deze topic die een site weten of hebben waar je kan uploaden, heb namlijk allemaal spelletje's en thema's voor de N73 :D

Waarschuw beheerder
donateur
www.Rapidshare.com

Werkt bij mij altijd goed.

Gewoon alles in 1 rar gooien en die oploaden.

Kan tot 100 mb groot.

Zou ik wel vet vinden als je dat zou willen doen.

En het mooie is dat je wel een link naar Rapidshare mag zetten op PF:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oke zal wel ff kijken als ik thuis ben :D maar weet niet hoe groot ze zijn, maar zekre weten dat je die link er wel neer mag knallen?

Waarschuw beheerder
donateur
Een indirecte link: een link die nadat je erop klikt een nieuw venster opent en je naar een site als bijvoorbeeld yousendit of rapidshare brengt, alwaar je nogmaals moet klikken om te downloaden, dat is wél toegestaan, want dan kan PF niet verantwoordelijk gehouden worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Oke :D zal wel ff checken of het lukt dan kee, maar als iemand ff tijdelijk een eigen site aanbied is het natuurlijk nog beter maar ik zal thuis wel ff kijken :D :D

Waarschuw beheerder
zou idd mooi zijn als dat zou lukken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Upload-Speed: 22.09 KB/Sec, 18.6 minutes remaining

gaat niet zo hard maar ik laat het wel ff lopen :D

Ik heb hier geen geduld voor pfff

Upload-Speed: 27.09 KB/Sec, 10.3 minutes remaining.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hehe ja dat is het kutte van alle providers (kpn, orang, tele2 enz.).
Ze doen stoer met hun Download snelheid.
Maar de upload zetten ze lekker laag.

Khoop dat je hem aan hebt laten staan:P
Waarschuw beheerder
donateur
Jongen's

Ik heb de games.

handtekeningen na de wedstrijd ;)

http://rapidshare.com/files/19890673/Games.rar
Waarschuw beheerder
donateur
Aplicaties

http://rapidshare.com/files/19892257/Apps.rar

Waarschuw beheerder
donateur
:)
Ga zo ff die games uitproberen

Thx!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed bezig (Y)

heb de games inmiddels gedownload, nog ff wachten tot ik die applicaties kan downloaden :p
Waarschuw beheerder
donateur
tnx voor de games & apps :D

Waarschuw beheerder
kan bijna beginnen met die applicaties :cheer:

maar voordat ik ga lopen kloten, hoe krijg je de spellen er juist op?

via pc suite lijkt me? en alles selecteren en meteen naar telefoon kopieren? of werkt t iets anders?

tnx alvast voor reactie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 21:54:
via pc suite lijkt me?

nog niet uitgepakt hier, maar als 't .sis bestanden zijn heb je zo'n knop in PC Suite met Toepassingen selecteren.. werkt perfect :)

Waarschuw beheerder
heb net een N73 gehaald, lekker telefoontje, alleen erg kleine toetsen!

en wat een functies :O

Waarschuw beheerder
ik zie o.a.

.sis
.zip
.jar
.sisx

bestanden.. zegt me allemaal helemaal niks :p behalve .zip :)

maar wil wel eerst ff weten wat ik erop zet.. voordat ik alles erop zet zeg maar..

die games kom ik wel uit denk ik, maar weet niet wat de functies zijn van al die applicaties..

Waarschuw beheerder
donateur
Als het .sis bestanden zijn en je hebt nokia pc suite geïnstalleerd dan kan je er gewoon dubbel op klikken en vraagt ie of je het installeren.

Ze zijn niet ondertekent door Nokia dus er zit wel een risico aan.
Kheb nu Need for speed, tetris en prins of persia er op gezet. maar als me telefoon vaag gaat doen reset ik m wel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
k zit er niet op te wachten om de boel te gaan resetten.. heb net alles mooi voor elkaar (foto's, filmpjes en tomtom)

wacht t wel ff af hoe de reacties hier zijn (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik had ff need for speed erop :D maar die werkte goed het is niet zoals een game console maar he het is een telefoon :D

hoop dat jullie er wat aan hebben zal van de week ook ff de thema's erop zetten als jullie willen maar die kan je bijna overal wel vinden.

als de mensen zijn die het willen hoor ik het graag :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu NFS, Prince of Persia en Tetris gespeelt.
Alles werk gewoon relaxt.
Geen gezeur verder met me tel:)

Tetris is verslavend:P
Leuk voor in de trein:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja het is altijd handig heb weer een nieuwe telefoon gedownload ff checken of die werkt ;)

het is allemaal wat die telefoon shit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wow, heel cool dit, Thnx.

Kan je misschein zeggen welke applicatie voor wat staat? :$
Msn en Screenshot snap ik nog wel :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
S603rdDictionary20
DictionaryForMIDs.Os9.1

Waarschijnlijk zijn het woordenboeken maar waarvoor weet ik nie:P

DivXPlayer_S60_3rd
Kan je DevX Video's mee afspelen.

S60SpotOn_0.06
Kan je de flitser gebruiken als zaklamp

SmsSpamMan_V1_0
Kan je reclame mee tegen houden maar daar hebben we in Nederland weinig last van.

De rest weet ik niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen ga ik de N73 ook halen. Heb op dit moment geen werk dus navigatie moet een andere keer maar. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet niet alles erop knallen gewoon wat je nodig heb ;)

En als je nieuwsgierig ben kan je ook altijd nog google ;)

Mijn nokia draait nog goed hoor en anders gewoon een hardware reset ;) zorg er dan wel voor dat je een back-up thuis heb :D

Waarschuw beheerder
zal thuis ff kijken wat ik er allemaal op ga zetten..
Waarschuw beheerder
Heb ook een N73 besteld :cheer: Zou wel graag TomTom erop hebben, kan je dat niet gewoon van internet afrukken:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op donderdag 8 maart 2007 om 15:06:
zet jij hem ff online

HAHA, nog meer online zetten zal eens kijken als ik allemaal compleet heb en draait kan ik ff kijken of ik hem online kan planten :D maar heeft er niemand een site om up te loaden?

bij rapid kan je niet zo denderend groot, tenminste niet voor tom tom

Waarschuw beheerder
donateur
Divx player werkt ook:cheer:

Thx daar voor.
Waarschuw beheerder
donateur
haha als ik vanvond thuis kom probeer ik nog ff of tom tom werkt zoja dan komt die er ook wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een stel moederneukers overal. Ben naar 4 winkels geweest, sommige hadden het, maar vroegen achterlijk veel bijbetaling, klantenservice gebeld, krijg ik 1 of ander bijdehande boer die het zat was dat half Nederland het toestel wil. Als ik hem zo bestel moet ik 6 weken wachten... moederneukers!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op donderdag 8 maart 2007 om 17:37:
sommige hadden het,

wat hadden ze??
Waarschuw beheerder
donateur
N73? ;)

Maarja, heb ff geprobeerd online te bestellen, accepteert ie me paspoort nummer niet :S
Vervolgens nogmaals de klantenservice gebeld... Jahoor, volgende week zijn ze binnen... niks 6 weken wachten. :S

Waarschuw beheerder
donateur
bij wie dan??

Voor mij hadden ze m zo.
Ik was naar een orange shop gegaan.
Telefoon gratis bij me abbo van 30 euro waarvan ik 24 moet betalen.
Plus dat ik nog wat extra dingen kreeg.

Waarschuw beheerder
kreeg m ook meteen mee :yes:

heb zometeen trainen, miss dak na de tijd ff probeer wat spelletjes erop te ga zetten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 18:11:
bij wie dan??

Voor mij hadden ze m zo.
Ik was naar een orange shop gegaan.
Telefoon gratis bij me abbo van 30 euro waarvan ik 24 moet betalen.
Plus dat ik nog wat extra dingen kreeg.

Phonehouse had het, maar vroeg 200 euro bij de 1 en de andere wilde me een totaal ander abbo geven, Belcompany ook zoiets (160-200 euro ofzo), Vodafone 140 euro (winkel)...

Ik heb van Orange alleen maar slechte verhalen gehoord en Vodafone als provider bevalt wel.

Waarschuw beheerder
donateur
bij een 2 jarig abbo?????

Bij mij alleen maar lof over orange:jaja:

Kheb op 1 plek alleen nooit berijk (in een cafe in zwolle)
maar verder nooit last.
Waarschuw beheerder
donateur
:S ik heb hem via t-mobile, dat abo is het relaxde met mijn bel gebeuren geen klachten ja er staat t-mobile op me phone maarja jammer dan :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op donderdag 8 maart 2007 om 18:48:
ik heb hem via t-mobile, dat abo is het relaxde met mijn bel gebeuren geen klachten ja er staat t-mobile op me phone maarja jammer dan

O dat heb ik gelukkig niet:)

Is jou menu ook verneukt met dingen van T-mobile er in??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op donderdag 8 maart 2007 om 18:31:
Ik heb van Orange alleen maar slechte verhalen gehoord en Vodafone als provider bevalt wel.

sluit ik me helemaal bij aan :yes:

heb zelf zo'n 5 jaar dutchtone/orange gehad, maar na vele praatjes van hun toch maar overgestapt.. elke keer zou alles opgelost worden en zou er beter bereik komen, en zouden ze goedkoper worden.. dikke vinger, kut orange!!

nu sinds een klein maandje al meer bereik dan ik had bij orange :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 18:49:
Is jou menu ook verneukt met dingen van T-mobile er in

erin?? wat bedoel je??\

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op donderdag 8 maart 2007 om 19:16:
erin?? wat bedoel je??\

Nou ik heb een MDA vario gehad van Tmobile en heel dat menu was verneukt door Tmobile.

Het menu was heel anders dan bij een zelfde telefoon die niet van Tmobile afkwam.

Maar bij jou waarschijnlijk niet anders snaptje je wel wat ik bedoel:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha heb ook een vario gehad ;) ja je heb een t-mobile thema beltoon enz enz :D maar dat kan je wijzigen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op donderdag 8 maart 2007 om 19:53:
maar dat kan je wijzigen

oh hehe was mij toen niet zo gelukt.

Kheb m naar 2 maanden weer weg gedaan.
Was m echt helemaal zat. lomp ding.
Waarschuw beheerder
donateur
wie die vario??

Nee vond hem wel relaxde werk op kantoor du snooit echt een tel in me zak dan is hte doen en super snel sms ;D moest wel ff wennen met die nokia :P

Waarschuw beheerder
als k die LiveMSN_v1.0.0___Mobile_edition_of_Windows_Live_Messenger.zip op mn telefoon wil zetten, moet ik dan dat zip bestandje erop zetten, of moet ik deze eerst uitpakken op mn pc, en dan via pc suite erop zetten?

als k m uitpak heb k 2 bestanden LiveMSN v1.0.0.jar en LiveMSN v1.0.0.jad

mocht k m moeten uitpakken, dan kan ik met alleen het *.jar bestandje t installeren toch? maar vroeg me dan alleen af daat dat *.jad bestandje voor is..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op donderdag 8 maart 2007 om 20:34:
wie die vario??

Kon hem niet eens normaal mee nemen met stappen alleen wanneer er een meid mee was die een tasje bij haar had.

Anders liet ik hem in de auto en was ik soms mensen de halve avond kwijt8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 23:20:
S60SpotOn_0.06

weet je ook t verschil tussen de applicatie die jij aangeeft, en de applicatie met 0.06a?

is zeker een nieuwere versie van de 0.06?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:02:
alleen het *.jar bestandje t installeren toch?

Klopt.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:02:
jad bestandje voor is..

Misschien voor een ander besturings systeem.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:06:
Uitspraak van Mathijs. op woensdag 7 maart 2007 om 23:20:
S60SpotOn_0.06

weet je ook t verschil tussen de applicatie die jij aangeeft, en de applicatie met 0.06a?

is zeker een nieuwere versie van de 0.06?

Denk dat dat een en dezelfde is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
okej..

maar t zelfde geld denk ik voor die spelletjes? zoals EAMobile.Need.For.Speed.Carbon.v4.5.0.S60v3.N73.J2ME.Retail.zip

deze eerst uitpakken op de pc, en dan vervolgens EA.Mobile.Need.For.Speed.Carbon.v4.5.0.S60v3.N73.J2ME.Retail.jar dubbel klikken en dan zou ie zichzelf moeten installeren?

(sorry dak miss stom overkom met al deze vragen, ben gewoon bang dat t mis gaat en dak mn hele geheugenkaartje, waar al meet dan 1gb opstaat, moet leeggooien en dak alles opnieuw erop moet zetten)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:12:
moet leeggooien en dak alles opnieuw erop moet zetten

Dan kopieer je het toch eerst even naar je hardeschijf zo als het nu is;)

dubbel klikken en dan zou ie zichzelf moeten installeren?

Als je nokia pc suite op je computer hebt staan wel ja.
Natuurlijk moet je met je toestel nog ff op ja drukken:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:14:
Dan kopieer je het toch eerst even naar je hardeschijf zo als het nu is

dat heb ik er nog opstaan.. zit dan eigenlijk alleen nog met mn tomtom, die heb ik van een kerel uit apeldoorn..

maar schijt, k probeer t gewoon nu ff :)

Waarschuw beheerder
donateur
Komt wel goed joh:P

trouwens weet iemand hoe dat blauwe ledje uit kan??
Wordt helemaal gestoord van dat geknipper.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:30:

misschien helpt dit :

[img width=100 height=100 cacheid=000dab9400272bd94aab45881a01ccc514]http://www.agradi.nl/images/product_thumbs_100/7603000.jpg[/img]
:p maar zou t zelf niet weten, volgens mij kan t niet..

als we toch bezig zijn met technische vragen, ook iemand enig idee hoe je het deuntje zachter zet als je je telefoon aanzet? telefoon maakt meer herrie als k m aanzet als mn wekker die 's ochtends afgaat :s

edit: nu even bezig om te kijken of mcaffee virussen kan vinden op mn pc.. ga dan de boel erop zetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:42:
edit: nu even bezig om te kijken of mcaffee virussen kan vinden op mn pc.. ga dan de boel erop zetten

Slim.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:42:
ook iemand enig idee hoe je het deuntje zachter zet als je je telefoon aanzet?

Als je het geluid van je beltoon laag zet dan is de opstart toon ook laag.

Dus wat je 's avonds kan doen is hem op stil zetten zo dat je 's ochtends als je hem weer aan zet is hij stil.

Verder kan je het niet apart instellen volgens mij.

uwens weet iemand hoe dat blauwe ledje uit kan??

Ik weet nu ook waar door het lampje gaat knipperen.
Omdat hij dan in de stand by modus staat.
Dus die moet ik uit zetten en dan knippert ie ook niet meer maar dan gaat me bat wel sneller leeg:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:58:
Slim.

zijn virusvrij :yes:

op stil zetten

ok, zal dat doen (als k eraan denk :P) anders moet ik er maar aan wennen, word k wel goed wakker van :D

bat wel sneller leeg

vind overigens dat de batterij wel goed meegaat :yes: beter als mn oude d500, die had k bijna elke dag aan de lader op een gegeven moment..

maar heb dan liever zo'n blauw lampje dan de telefoon steeds aan de lader :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:03:
Kon hem niet eens normaal mee nemen met stappen alleen wanneer er een meid mee was die een tasje bij haar had.

moet je altijd een tweede tel achter de hand houden ;)

Ik heb nog wel een paar telefoon's thuis liggen hoor :D :D

(sorry dak miss stom overkom met al deze vragen, ben gewoon bang dat t mis gaat en dak mn hele geheugenkaartje, waar al meet dan 1gb opstaat, moet leeggooien en dak alles opnieuw erop moet zetten)

Draai gewoon een back-uppie voel je je ook fijner als je het doet :D

Wordt helemaal gestoord van dat geknipper.

welke blauwe ledje :$

Gisteren tot laat zitten prutsen met me tomtom :D hij werkt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 07:38:
vind overigens dat de batterij wel goed meegaat

Ik ook gister in de trein flim gekeken.
Heledag mee lopen spelen en klooien.
en nog is ie niet leeg:cheer:

Uitspraak van Just Ferry op vrijdag 9 maart 2007 om 07:49:
moet je altijd een tweede tel achter de hand houden

Haha ik had me tel 2e tel (6230) perongeluk kapot laten vallen van 3 verdiepingen hoog:roflol:

En ik had/heb ook nog een N-gage maar die is bijna net zo lomp8)

welke blauwe ledje

Naast je 2e camera zit een puntje.
Als hij in z'n energie zuinige stand gaat.
Knippert deze.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 08:55:
Naast je 2e camera zit een puntje.
Als hij in z'n energie zuinige stand gaat.
Knippert deze.

Oke heb geen zuinige stand ingeschakeld ;)

Waarschuw beheerder
Draai gewoon een back-uppie voel je je ook fijner als je het doet

gaat me meer om de installatie van mn tomtom.. deze was mij zelf niet gelukt.. was dr voor naar amersfoort gereden, naar de gast waar k t van gekocht had (zo'n 45min rijden)..

weinig zin om dr weer heen te gaan mocht t misgaan, en als t mij niet lukt om tomtom opnieuw te installeren.

hij werkt

mooi spul he :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, maar het is wel te groot om via zo een gratis shit het te uploaden ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben net mijn 2e n73 toestel op wezen halen, nadat de 1e defect was. Linksbovenin staat altijd een kruisje (nooit bereik. Haal ik net een nieuwe op bij de Media markt heeft dit toestel precies hetzelfde. Doe ik iets verkeerd? Je hoeft toch geen instellingen van de provider of iets in te voeren?
Waarschuw beheerder
Ik heb het alweer opgelost. Ik heb het verkeerde antwoord ingedrukt bij de "offline modus" vraag. Ik ging ervan uit dat dat iets te maken had met internet :S.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blije eikel op vrijdag 9 maart 2007 om 21:38:
Ik ging ervan uit dat dat iets te maken had met

Lees ALTIJD eerst even de gebruiksaanwijzing.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het alweer opgelost. Ik heb het verkeerde antwoord ingedrukt bij de "offline modus" vraag. Ik ging ervan uit dat dat iets te maken had met internet

geeft nix hoor van fouten leer je ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe verwijder je je smsjes in 1x ? :/

hoeft niet perce 1 voor 1 toch? :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Auke :bier: op zaterdag 10 maart 2007 om 01:29:
hoe verwijder je je smsjes in 1x ?

hoeft niet perce 1 voor 1 toch?

:roflol:

Volgens mij wel:(

Ik hou het dus zelf goed bij.

hoop niet voor je dat je meer dan 300 smsjes hebt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het alweer opgelost. Ik heb het verkeerde antwoord ingedrukt bij de "offline modus" vraag. Ik ging ervan uit dat dat iets te maken had met internet .

hmm vaag.

heb die vraag nooit gehad.

Maar heb in de kroeg waar vrijdag middag zit nooit bereik (niemand trouwens)
Maar krijg dan gewoon geen streepjes en ook de operator logo gaat dan weg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 16:26:
Divx player werkt ook

hmm bij mij krijg ik geen geluid :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 03:16:
hoop niet voor je dat je meer dan 300 smsjes hebt!!

dat nog net niet nee :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blije eikel op zaterdag 10 maart 2007 om 11:31:
hmm bij mij krijg ik geen geluid

Hmm apart.
Naja ik vind de gewone speler toch beter.
gewoon dvd's omzetten naar Mp4 bestanden en je kan ze kijken:)

Alleen had ik de dvd van Qlimax omgezet maar toen liep het geluid en het beeld niet gelijk:S
Waarschuw beheerder
welke converter gebruik jij dan?

Waarschuw beheerder
donateur
ImTOO MPEG Encoder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Auke :bier: op zaterdag 10 maart 2007 om 01:29:
hoe verwijder je je smsjes in 1x ?

als je in je inbox staat, druk je Opties -> Markeren -> Alles Markeren -> Opties -> Verwijderen.. et voila! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 10 maart 2007 om 22:54:
et voila!

weer wat geleerd :p

Waarschuw beheerder
donateur
s je in je inbox staat, druk je Opties -> Markeren -> Alles Markeren -> Opties -> Verwijderen.. et voila!

Hey dankje:)

Maar weet iemand hoeveel smsjes je kan bewaren?
Waarschuw beheerder
donateur
in principe zit daar geen limiet aan. :)
Waarschuw beheerder
donateur
als je in je inbox staat, druk je Opties -> Markeren -> Alles Markeren -> Opties -> Verwijderen.. et voila! :)

tnx :)
Waarschuw beheerder
donateur
GoT! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit er aan te denken om mijn standaard N73 te veranderen in een N73 Music Edition
Waarschuw beheerder
donateur
HS-20 headset + AD-41 kopen
2GB miniSD kaart erbij

klaarrr :)

Waarschuw beheerder
donateur
:nee:

Software update.
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan je wel aan dat thema helpen.. heb ik ook standaard! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar de media player is toch ook beter dan de standaard???

Thema zou ik zo ie zo wel willen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 11 maart 2007 om 19:39:
ik kan je wel aan dat thema helpen.. heb ik ook standaard!

die zijn zat te downloaden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
o doe het toch maar niet.
Dan is me garantie weg:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 20:33:
o doe het toch maar niet.
Dan is me garantie weg

ja dat klopt ik had me foon ook in een ME veranderd maar gebeurd der waT BEN JE GARANTIE KWIJT OM DAT JE PRODUCT code hebt veranderd dus maar weer veranderd geluid is wel beter volgens mij maar verder geen verandering
Waarschuw beheerder
donateur
door dat thema alleen vervalt je garantie niet hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 11 maart 2007 om 20:48:
door dat thema alleen vervalt je garantie niet hoor!

Nee dat snap ik wel.

maar als ik er een ME van maak dan wel.
want je moet je product code veranderen en dat is "illigaal"
Waarschuw beheerder
donateur
hier 't thema in kwestie: http://www.megaupload.com/nl/?d=DMU4XOVW :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 11 maart 2007 om 20:56:
hier 't thema in kwestie: http://www.megaupload.com/nl/?d=DMU4XOVW

Thx kheb m er op.
Hij is mooi:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
TomTom valt niet te doen of via een gratis linkje online te zetten :S is het veelste groot voor iemand nog een ander idee?

Waarschuw beheerder
torrent aanbieden en deze zelf downloaden met bv shareaza door persoon die tomtom wil?
Waarschuw beheerder
donateur
haha dat gaat me boven me pet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel mb is het??
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit te twijfelen tussen de N73 of de 3250 :/
Waarschuw beheerder
donateur
3250 is ouder model, veel software-bugs..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha (F) op maandag 12 maart 2007 om 20:25:
ik zit te twijfelen tussen de N73 of de 3250

Gewicht:
N73: 116g
3250: 130g

Schermformaat :
N73: 240x320 pixels
3250: 176x208 pixels

Spreektijd :
N73: Tot 4 uur
3250: Tot 3 uur

Stand-by tijd:
N73: Tot 350 uur
3250: Tot 245 uur

Software Platform:
N73: S60 software op Symbian OS
3250: geen smartphone

Camera:
N73: 3,2 megapixel
3250: 2 megapixel

Nou duidelijk de N73 toch:P
en hij is veel mooier natuurlijk:jaja:
Waarschuw beheerder
de N77 word ook dik volgensmij,,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
N95 :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 16:10:
hoeveel mb is het??

Weet niet maar ik heb de map met gekcrackte benelux die is redelijk groot heb hem ook over msn gestuurd duurde een uurtje of 4 zal thuis eens kijken hoe groot het totaal is
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn voorkeur gaat door die vergelijking ook wel uit na de N73, maar hoor van mensen om mij heen die een N-serie hebben dat ie toch wel veel "kinderziektes" heeft :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sascha (F) op dinsdag 13 maart 2007 om 09:25:
Mijn voorkeur gaat door die vergelijking ook wel uit na de N73, maar hoor van mensen om mij heen die een N-serie hebben dat ie toch wel veel "kinderziektes" heeft

Nou die zijn er nu wel uit hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
eerste leveringen hebben dat vaker..

Waarschuw beheerder
idd.. daarom wacht k ook niet tot de N95 uitkomt :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de N95 niks:nee:
Alles wat schuift vind ik eigenlijk niks.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=213 height=480 cacheid=000db1570027398a496ec7191a01ce5617]http://i7.photobucket.com/albums/y299/Tsjabbie/nokia-n77-01.gif[/img]

de n77 ziet der wel aardig uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou het dit jaar maar ff bij de n73 tegen de tijd dat ik een andere uit mag zoeken kijk ik wel verder :D

Waarschuw beheerder
vind m ook niet echt mijn smaak

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga de N77 kopen. Gewoon lekker simpel ding.

Waarschuw beheerder
donateur
Hij lijkt veel op de n73 maar dan net wat minder mooi.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:38:
Hij lijkt veel op de n73 maar dan net wat minder mooi.

ja ik vind de vorm wat minder ik hou het wel bij me n73 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook tevreden mee :D

Waarschuw beheerder
heb enkele spelletjes en de zaklamp (eindelijk) zojuist geinstalleerd.. werkt goed :cheer:

vroeg me alleen af of t ook mogelijk is de naam van de spelletjes aan te passen? zo heb k bij super mario allemaal vierkantjes met en '2' erachter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 21:01:
heb enkele spelletjes en de zaklamp (eindelijk) zojuist geinstalleerd

Die wil ik ook:yes: Waar heb je die vandaan, kan je die gewoon op je computer zetten en dan met die kabel naar de N73 overzetten?
Waarschuw beheerder
donateur
zit bij die apps volgens mij dat linkje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Prince Of Persia - The Two Thrones 3rd edition

Vind ik het leukst om te spelen.
werkt ook erg lekker.

owja

Weet iemand waar je kan checken of er nieuwe update's zijn??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
owja gevonden:)

Waarschuw beheerder
[img width=159 height=32 cacheid=00001af70000754ef864ab671a01cf4800]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_wave.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Als ik leveringsrapport aanzet krijg ik geen melding dat het bericht is verzonden. Er blijft staan: Onderweg :S

Weet iemand waar dat aan ligt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nino/Mara op zaterdag 17 maart 2007 om 18:00:
Als ik leveringsrapport aanzet krijg ik geen melding dat het bericht is verzonden. Er blijft staan: Onderweg

Weet iemand waar dat aan ligt?

welke provider zit je bij???
Ik had ergens gelezen dat er bij kpn iets extra's moest worden gedaan volgens mij.

Op het forum van tweakers.net

Kan me ook vergissen hoor....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 18:04:
welke provider zit je bij???
Ik had ergens gelezen dat er bij kpn iets extra's moest worden gedaan volgens mij.

Mjah ik zit bij KPN, zou je dat bericht voor me op willen sporen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat je *1* voor je bericht moest typen voor een ontvangstbevestiging bij KPN..

Waarschuw beheerder
donateur
gekopieerd van Tweakers:

Ik heb KPN en mijn afleverrapporten blijven op onderweg staan:
Eerst *0# intypen vóór je gaat smsen en je krijgt netjes een afleverrapport

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 19:31:
Ik heb KPN en mijn afleverrapporten blijven op onderweg staan:
Eerst *0# intypen vóór je gaat smsen en je krijgt netjes een afleverrapport

Mare ehm domme vraag miss, waar moet ik dat dan intype?
Waarschuw beheerder
donateur
voor je berichtje..

Aan: 0612345678
Bericht: *0# Hallo, hoe gaat 't?
Waarschuw beheerder
Werkt goed nu, vervelend dat hij me een heel smsje terug stuurt. Op mijn vorige telefoon kreeg is slechts even een waarschuwing, maar goed het werkt(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nino/Mara op zondag 18 maart 2007 om 11:32:
Werkt goed nu, vervelend dat hij me een heel smsje terug stuurt. Op mijn vorige telefoon kreeg is slechts even een waarschuwing, maar goed het werkt

Dat komt door kpn.

Bij orange krijg je gewoon alleen die melding.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg geen smsjes meer :S

Alleen als ik me telefoon uit en aan zet :S ontvang ik de smsjes super vaag :S

Waarschuw beheerder
das idd raar.. software update gedaan?
Waarschuw beheerder
donateur
T-mobile gebeld krijg een nieuwe sim de mijne is 5 0f 6 jaar oud

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op dinsdag 20 maart 2007 om 15:39:
T-mobile gebeld krijg een nieuwe sim de mijne is 5 0f 6 jaar oud

Ik heb ook een nieuwe sim gekregen.
Die van mij was ook te oud.

Waarschuw beheerder
ok.. maar t moet dus aan de simcard gelegen hebben volgens t-mobile? of proberen ze dit eerst?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat ff bij toep.beheer te kijken.
Maar wat me op valt dat er wel voor tien verschillende landen een Search-localplugin is geïnstalleerd

[img width=240 height=320]http://img163.imageshack.us/img163/3083/screenshot0013sw1.jpg[/img]

Deze zou ik toch eigenlijk gewoon kunnen verwijder??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik merk niks van die plugins, dus laat ze lekker staan..
hoe maak je trouwens screenshots? :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan af en toe me toetsen niet meer gebruiken:vaag:
soms wel alleen de bovenste 2 maar de rest niet
hij valt ook af en toe nog wel is zomaar uit:leip:
conclusie: gouw naar het nokia servicepoint
Waarschuw beheerder
ik krijg hem volgende week.
heb hem besteld via me werk dus lkkr gratis 8)
ben benieuwd hoe die werkt.
ff updates erop iig en tomtom hadnig voor op de fiets :woep:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 21 maart 2007 om 15:24:
ik merk niks van die plugins, dus laat ze lekker staan..

IK heb een programma geïnstaleerd dat heet NSysInfo.
Hier bij zie ik dat als ik me telefoon uit zet en weer aan dat de helft van het geheugen al wordt verbruikt.
Dus ik dacht als ik dat er nou is af gooi kijken wat het scheeld:)

Edit*
dat programma kan je dan weer hier:
http://www.allaboutsymbian.com/downloads/software/9/nsysinfo_1_16.sis
Downloaden

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 21 maart 2007 om 15:24:
hoe maak je trouwens screenshots?

Met het programma screensnap s60
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 21 maart 2007 om 15:31:
ik krijg hem volgende week.

Ik ben nog steeds aan't wachten :(
Vodafone krijgt begin april een nieuwe lading en ik denk dat ik er daar 1 van krijg.
Waarschuw beheerder
donateur
handig, dank je wel! :)
krijg 'n melding dat de .sis niet supported is :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens misschien is dit wel een leuke web site.
Allemaal freeware.

http://www.allaboutsymbian.com/software/Series_60/?f=f

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 21 maart 2007 om 16:55:
handig, dank je wel!
krijg 'n melding dat de .sis niet supported is laatste aanpassing 21 maart 2007 17:00

oh sorry tis een andere

screenshot_s60_3rd_2.45
http://www.speedyshare.com/177959433.html

Deze is wel goed:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gelukt! :cheer:

[img width=240 height=320 cacheid=000db79900274b0d8baa311d1a01d0ed17]http://img58.imageshack.us/img58/8672/ssn731et0.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op woensdag 21 maart 2007 om 16:55:
Ik ben nog steeds aan't wachten
Vodafone krijgt begin april een nieuwe lading en ik denk dat ik er daar 1 van krijg.

tja...ik kon hem meteen wle krijgen, maar ik wilde een silveren uitvoering en die kregen ze volgende week pas binnen.
ik ben ook verantwoordelijk voor de mobieltjes en modellen voor ons bedrijf.
En i kzei dat ik ene N73 wilde hebben om te testen 8)
en krijg er dus een O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Beroep: Sexueele voorlichtingen geven bij kerken en moskeeën

Dus ik moet de kerk geen donaties meer geven, zie ik! :bye:

:rot:
Waarschuw beheerder
:lol: hehehe
Dat is me vrijwillergs baantjuhh O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 21 maart 2007 om 17:48:
gelukt!

Mooi;)

Uitspraak van Tsjabbie op woensdag 14 maart 2007 om 00:39:
de n77

Die lijkt eigenlijk wel beetje op de nokia 6021
bedenk ik me net.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 18:33:
t moet dus aan de simcard gelegen hebben volgens t-mobile? of proberen ze dit eerst?

proberen ze :@ ook, nu ik me nieuwe sim heb kan ik nog niet ontvangen :@

Waarschuw beheerder
wat een kl#ten zooi dus..
Waarschuw beheerder
donateur
Baal er ook een beetje van na me werk maar weer t-mobile bellen :@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op donderdag 22 maart 2007 om 19:32:
Baal er ook een beetje van na me werk maar weer t-mobile bellen

Probeer anders je telefoon te resetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Al gedaan ;) ligt denk ik niet aan de instellingen bij mijn telefoon :D, maar thnx voor de tip :D

T-mobile zoekt het maar ff uit anders zal ik ff die telefoon door de ruit terug gooien, neem ik de n73 wel bij een ander, hun waren er zwaar van overtuigd dat me sim te oud was, waardoor ik ze niet meer ontving
Waarschuw beheerder
donateur
heb je je SMS-centralenummer ook gecheckt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 22 maart 2007 om 21:04:

Das volgens mij alleen voor het verzenden van smsjes.

maarja jij werkt geloof ik bij ze telefoon winkel dus jij zal t wel beter weten:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op donderdag 22 maart 2007 om 20:24:
T-mobile zoekt het maar ff uit anders zal ik ff die telefoon door de ruit terug gooien, neem ik de n73 wel bij een ander, hun waren er zwaar van overtuigd dat me sim te oud was, waardoor ik ze niet meer ontving

me vriendin had dezelfde probs met t-mobile :x

3 x gebeld en dan zeggen ze je moet eerst naar een winkel van ons om te gaan kijken wat het probleem is.
gat ze naarde winkel zegge nze dat het telefonisch ook kan :Frusty:
Ze had toen een nieuw SIM kaartje ontvangen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 22 maart 2007 om 21:04:

het is alleen ontvangen van het sms, als het aan dat nr lag dan had ik ook niet kunnen sms denk ik :S

Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 23 maart 2007 om 08:23:
me vriendin had dezelfde probs met t-mobile

3 x gebeld en dan zeggen ze je moet eerst naar een winkel van ons om te gaan kijken wat het probleem is.
gat ze naarde winkel zegge nze dat het telefonisch ook kan
Ze had toen een nieuw SIM kaartje ontvangen

:S, ik heb dus ook een nieuwe sim, net nog maar een keer gebeld een klein vloekje gelaten, en nu wordt de technische dienst doorgeschakeld die gaan het nu uit zetten, als het nog een paar dagen duurt bel ik weer :@ wordt er ziek van elke keer zeggen ze wat anders :@:@:@:@.

Maar dat probleem was opgelost door naar de winkel te gaan?
Maar het gekke is dat die het eerst wel gewoon deed het is iets van deze week :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op vrijdag 23 maart 2007 om 10:43:
Maar dat probleem was opgelost door naar de winkel te gaan?

ja en nee.
De winkel ventje was bekend met het probleem en belde meteen op.
En paar dgn later kreeg ze een nieuwe sim.
dag of twee later kreeg ze een sms van t-mobile dat ze een aantal settings moest veranderen.
Het schijnt nu te werken :)

Ben blij dat ik bij vodafone zit en dat ik al 6.5 jaar geen factuur zie werkgever betaald :cheer:.
Ben beniewud als ik volgende week die N73 ontvang.
zijn er dingen die ik meteen moet doen iets updaten ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Verders ben ik er erg tevreden mee hoor :D
Waarschuw beheerder
Nou ze kreeg me sms van gisteren vandaag pas :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 23 maart 2007 om 14:34:
Nou ze kreeg me sms van gisteren vandaag pas

SMS Accelerator Download now
Nokia_N73_sms_accelerator.sis
15-Sep-2006 | 2.90 KB | English

This application accelerates the sending of SMS messages. It is recommended that you install this application to prevent slowness in SMS sending, which may occur over time if you send lots of SMS messages.

http://europe.nokia.com/A4162158

wel handig om te hebben !!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op vrijdag 23 maart 2007 om 10:43:
het is alleen ontvangen van het sms, als het aan dat nr lag dan had ik ook niet kunnen sms denk ik

ok, wist niet dat je wel kon verzenden..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rides op vrijdag 23 maart 2007 om 23:40:
SMS Accelerator Download now
Nokia_N73_sms_accelerator.sis
15-Sep-2006 | 2.90 KB | English

This application accelerates the sending of SMS messages. It is recommended that you install this application to prevent slowness in SMS sending, which may occur over time if you send lots of SMS messages.

http://europe.nokia.com/A4162158

wel handig om te hebben !!

dus hiermee zou alles opgelost zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op maandag 26 maart 2007 om 22:07:
dus hiermee zou alles opgelost zijn?

als ik jou probleem zo lees denk ik dat er meer aan de hand is..
maar voor iedereen die een N73 heeft is dit prog aan te raden.. bij veel smsen wordt hij anders erggg traag met versturen..

valt me van t-mobiel wel wat tegen dat ze het niet snel kunnen oplossen.. lijkt me niet moeilijk te testen of je sms kan ontvangen (toch??)
Waarschuw beheerder
nokia n73 for life (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rides op maandag 26 maart 2007 om 22:14:
als ik jou probleem zo lees denk ik dat er meer aan de hand is..
maar voor iedereen die een N73 heeft is dit prog aan te raden.. bij veel smsen wordt hij anders erggg traag met versturen..

valt me van t-mobiel wel wat tegen dat ze het niet snel kunnen oplossen.. lijkt me niet moeilijk te testen of je sms kan ontvangen (toch??)

Nope vind ik ook maar de technische dienst moet het uitzoeken lekker bij zo een sms verslaafde als mij :@ maar ik ga wel weer bellen en zet daarna dat progamma er wel op :D

Waarschuw beheerder
donateur
een aanrader:jaja:

MobiSystems.OfficeSuite.v2.20.3rd.Edition

Hiermee kan je nog mooi ff je office documenten aan passen

Staat tussen de download een paar pagina's terug.

Waarschuw beheerder
donateur
en waarom kijken jullie niet op newsgroepen voor prog voor deze top telefoon ???????

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet hoe het werkt:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 19:21:
waarom kijken jullie niet op newsgroepen voor prog voor deze top telefoon

Ik had die shit via torrent, ik ga van de week wel ff op nieuwsgroepen kijken :D :D

oja ff update over me sms, naar de klantenservice geweest alles, moest opgestuurd worden dat verdomd ik dus :P

Naar het nokia servicecenter rijden schijnt niet te kunnen omdat die van t-mobile had dus daar staat andere shit op.

Beetje lopen google over die sms storing telefoon helemaal reset en nu werkt die weer :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op woensdag 28 maart 2007 om 09:09:
telefoon helemaal reset en nu werkt die weer

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 19:34:
Probeer anders je telefoon te resetten.

(f)

Maar mooi dat hij t weer doet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet nog een week w8 tot ze binnen zijn :[

Waarschuw beheerder
Is er ook een mogelijkheid om je N73 te gebruiken als Webcam? Die camera die ervoor op zit zou denk ik wel kunnen fungeren als cam lijkt me... Ik ga eens een beetje zoeken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:36:
Die camera die ervoor op zit zou denk ik wel kunnen fungeren als cam lijkt me

:yes: ja dat kunnen andere jou zien :)
Als hun toestel dat aankan.
is wel een duur geintje geloof ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 28 maart 2007 om 19:37:
ja dat kunnen andere jou zien :)
Als hun toestel dat aankan.
is wel een duur geintje geloof ik

lezen !!
hij wil hem als webcam gebruiken niet beeld bellen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op woensdag 28 maart 2007 om 19:40:
lezen !!
hij wil hem als webcam gebruiken niet beeld bellen

Je bent me voor....

Waarschuw beheerder
Had em ook al jah!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit er aan te denken om me telefoon totaal te resetten.
Ik bekijk net ff 1 van m'n eerste foto's en die is 1000 keer zo mooi dan de foto's die ik nu maak er mee.

De kleuren zijn nu allemaal zo nep:(

Alleen kut dat me foto's en filmpjes dan weer van af nr 001 worden nummert:(

*edit

Hmm de totale resset was toch niet zo totaal als dat ik had gehoopt:(

De firmware is gewoon het zelfde gebleven:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je heb ook zo een code he, niet vanuit je menu.

*#7370#

Probeer die dan eens??

Wat via het menu had ik eerst ook gedaan maar steld idd niks voor

Waarschuw beheerder
donateur
Die heb ik gebruikt:jaja:
Waarschuw beheerder
net binnen gekregen :)
er zat standaard al de laatste firmware op (Y)
V3

Kan alleen de optie niet vinden om al mijn contacten van de sim naar de foon te copieren alles in 1 keer :[
Waarschuw beheerder
never mind :lol:
moet ff wennen aan de foon :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 30 maart 2007 om 11:39:
net binnen gekregen :)
er zat standaard al de laatste firmware op (Y)
V3

Ja dag! Wanneer komt die van mij dan?! :@
Kut Vodafone!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op vrijdag 30 maart 2007 om 13:14:
Ja dag! Wanneer komt die van mij dan?!

:lol: neneneneneeeeeeeee :bye:

misschien hebben ze die van jou wel aan mij gegeven B)

:roflol:

Legt er ook aan welke kleur je hebt gekozen.
Ik widle de zilveren\metallic paars en miss. de kleur die jij wilt hebben ze nog niet.

Zo'n mini sd 1 gb kaartje kost niks tegen woordig :|
17 euro

hier de BT GPRS
http://www.2dehands.nl/aktie-adapt-ad-300-bluetooth-gps-20627902.html

Waarschuw beheerder
donateur
mensen mag ik jullie een goeie tip geven
als je een bluetooth gps muis wilt hebben voor tomtom
neem dan ook die van tomtom
ok je betaald wat meer maar er is geen 1 die daar tegenop kan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 30 maart 2007 om 13:56:
Legt er ook aan welke kleur je hebt gekozen.
Ik widle de zilveren\metallic paars en miss. de kleur die jij wilt hebben ze nog niet.

Tja... ik wil de zwarte. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:23:

Wat is het verschil?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 30 maart 2007 om 11:39:
Kan alleen de optie niet vinden om al mijn contacten van de sim naar de foon te copieren alles in 1 keer

Alles selecteren en dan kopieren!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 30 maart 2007 om 14:26:
Wat is het verschil?

het veel sneller vinden van de satelieten
het veel sneller routes berekenen
En ja je zal ook wat voor de naam betalen maar je hebt wel echt wat goeds
Ik heb er nu meerdere gehad en geen 1 kan tegen die van tomtom op
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 17:37:
het veel sneller vinden van de satelieten
het veel sneller routes berekenen
En ja je zal ook wat voor de naam betalen maar je hebt wel echt wat goeds
Ik heb er nu meerdere gehad en geen 1 kan tegen die van tomtom op

Hier staat de N73 niet bij.
Waarschuw beheerder
hoort hij vrij langzaam te zijn?
SOms als ik een ander scherm wil hebben dan duurt het 2 sec. voordat hij reageert.

Waarschuw beheerder
donateur
nope heb ik geen last van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 30 maart 2007 om 22:03:

hij is niet bijster snel inderdaad.. maar dat is Symbian eigen.. dat werkt niet zo supersnel..
met die 2 seconden denk ik dat je ook snel overdrijft maar het zou goed kunnen hoor:)

ik heb zelf alleen vaak het probleem als ik een sms verstuur en ik druk dat zend scherm weg (gewoon op rood dus) dan verstuurt die hem vaak wel.. maar soms zie ik later in de ontwerpen dat die niet eens verstuurd is:/
meer mensen daar problemen mee?

Waarschuw beheerder

:yes: heb ik ook..
Waarschuw beheerder
donateur
mensen mag ik jullie een goeie tip geven
als je een bluetooth gps muis wilt hebben voor tomtom

heb zelf een Royaltek GPS ontvanger (wordt standaard bij Route 66 geleverd), werkt snel en prima! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 31 maart 2007 om 00:56:
als ik een sms verstuur en ik druk dat zend scherm weg (gewoon op rood dus) dan verstuurt die hem vaak wel

volgens mij als je op rood druk slaat hij hem op in ontwerpen en als je op groen druk verstuurt hij hem direct..
Waarschuw beheerder
met die 2 seconden denk ik dat je ook snel overdrijft

mjahh een btje dan 8)
1sec wel.
Hij reageert iig niet klik klik klik ;)

sms versturen is geen probleem.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 30 maart 2007 om 22:03:
Soms als ik een ander scherm wil hebben dan duurt het 2 sec. voordat hij reageert.

probeer eens een ander thema, had namelijk ook zelf een aantal thema's op me telefoon gezet van internet en van de ene wordt hij traag en de andere is hij weer een stuk sneller mee.

check tevens eens of je wel de nieuwe software erop hebt staan *#0000#
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Simtec<< op woensdag 4 april 2007 om 18:20:
check tevens eens of je wel de nieuwe software erop hebt staan *#0000#

dat ik hem kreeg zat er al de laatste firmware op (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zelf alleen vaak het probleem als ik een sms verstuur en ik druk dat zend scherm weg (gewoon op rood dus) dan verstuurt die hem vaak wel.. maar soms zie ik later in de ontwerpen dat die niet eens verstuurd is
meer mensen daar problemen mee?

Druk dat nooit weg.
maar zal het morgen is proberen.
Of als ik vanacht nog sms dan:P

Waarschuw beheerder
donateur
snap sowieso niet waarom jullie niet mailen met deze tel
ik heb er een Gmail en Hotmail en Pop 3 op draaien
Ten 1e veel goedkoper en ten 2e nooit geen problemen

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
kheb'm vandaag gehaald, had hiervoor een lg ke970.
maar ik vraag me af hoeveel dat internet gebeuren kost per minuut???
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk heb ik het ook... nu dit hele topic weer doorlezen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 12:52:

bij vodafone 50 cent per mb.

Ik heb een Holux GPR BT gekregen, maar krijg hem niet geinstalleert op me laptop :/
De driver heb ik gevonden om de site, maar hij doet ut nie :[
Iemand ervaring met dit merk?
het is e GPSlim 236
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 12:52:

dat doe ik thuis wel internetten :[
Waarschuw beheerder
donateur
KPN, Telfort & T-Mobile hebben een vaste bundel voor ong. een tientje per maand onbeperkt internet op je mobiel :)
Waarschuw beheerder
heb m vandaag binnen gehad, maar klopt het dat zo'n geheugenkaart er niet standaard bij zit?:$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louise(k) op zaterdag 7 april 2007 om 22:33:
heb m vandaag binnen gehad, maar klopt het dat zo'n geheugenkaart er niet standaard bij zit?:$

Ja, klote is dat. 60 euro kwijt voor de tel zelf en dan nog 20-30 voor een 2gig kaartje... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op zaterdag 7 april 2007 om 22:50:
Ja, klote is dat. 60 euro kwijt voor de tel zelf en dan nog 20-30 voor een 2gig kaartje

beetje duur 40 euro voor 2gig mijne was 17 euro
Waarschuw beheerder
ik kreeg de telefoon dan wel gratis, maar heb 2 jarig abbonnement..

ok, ik was al bang dat ik hem kwijt was of dat het een foutje was.. maar die moet je dus zelf er nog bij kopen :) beetje jammer ja...maja
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op zaterdag 7 april 2007 om 22:50:
60 euro kwijt voor de tel zelf

betalen voor 'n telefoon doe je zelf.. :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Louise(k) op zaterdag 7 april 2007 om 22:33:
maar klopt het dat zo'n geheugenkaart er niet standaard bij zit?

huh?
ik kreeg een 128mb kartje bij :yes:

Van de week ff 2gb kopen om domdom erop te zetten.
kinkston zijn wel goeie kaartjes he ?

Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 april 2007 om 18:32:
betalen voor 'n telefoon doe je zelf..

Of je werkgever 8)
Zonder dat hij het weet O:)

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 8 april 2007 om 19:31:
kingston zijn wel goeie kaartjes he

gebruik ik zelf ook, geen problemen mee :)

Waarschuw beheerder
geen zin om t hele topic langs te gaan..

maarre.. weet iemand hoe je die filmpjes die je op je computer kan zetten, een bestandsnaam kan geven zodat je m bijv. met windows media player af ken spelen?

volgens mij slaat ie m op als Mp4 ofzo.. ik ken m alleen maar afspelen met zn media player die bij dat nokia pakket samen zit..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 13:01:
weet iemand hoe je die filmpjes die je op je computer kan zetten, een bestandsnaam kan geven zodat je m bijv. met windows media player af ken spelen?

ff met google zoeken naar een mp4 naar wmv/avi converter :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 9 april 2007 om 23:27:
:yes: ja minisd erbij.

Eerder dan mij en een gratis geheugenkaartje erbij... belachelijke boel! :(

:P

Waarschuw beheerder
iemand ook last gehad dat het toestel in 1x vastloopt?
Waarschuw beheerder
donateur
:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op maandag 9 april 2007 om 23:40:
Eerder dan mij en een gratis geheugenkaartje erbij... belachelijke boel

B) de juste mensen kennen helpt een hoop 8)

ach een 2 gb kost 20 eurie ofzo das ook geen rib uit je lijf :)
Waarschuw beheerder
player af ken spelen

Dat kenne kanne kunne we nie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 10 april 2007 om 18:25:

Dat is zo. Ik heb er inmiddels eentje besteld. Nu nog de D500 verkopen en een gps muis aanschaffen. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 10 april 2007 om 20:52:
D500 verkopen

heb er toen 70 euro voor gekregen, van voor 70 euro had ik een tomtom gps-ontvanger :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:40:
heb er toen 70 euro voor gekregen, van voor 70 euro had ik een tomtom gps-ontvanger :D

Dat had je al eens verteld en ik ben hetzelfde van plan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 10 april 2007 om 18:25:

idd.. 23 euro voor een kingston 2gb is echt een verschil met een half jaar geleden.. 40 euro toen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 10 april 2007 om 20:52:
Dat is zo. Ik heb er inmiddels eentje besteld. Nu nog de D500 verkopen en een gps muis aanschaffen

Ik heb een gps muis gekregen :cheer: hehehe
nee niet van vodafone ;p
tis zelfs een sirf III gps (Y)
Ik moet nog een kaartje kopen nog geen tijd gehad.

Uitspraak van Fortuna op woensdag 11 april 2007 om 13:41:
2gb is echt een verschil met een half jaar geleden.. 40 euro toen

ja idd de prijzen dalen lkkr (Y)
zag ook al 4gb staan :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op woensdag 11 april 2007 om 14:31:
Deze zal wel goed genoeg zijn, toch?

Zal vast (Y)

check deze
http://www.holux.co.uk/Products/gpslim236/index.shtml

SIRF III, dus de rest is nog SIRF II
heeft met zoeken naar GPS satalieten de snelheid daarvan te maken geloof ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 11 april 2007 om 13:44:
ja idd de prijzen dalen lkkr
zag ook al 4gb staan

Die nog niet kopen hoor!!
Ondersteunt nokia nog niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 11 april 2007 om 15:11:
SIRF III, dus de rest is nog SIRF II

Dat MSI ding heeft dat ook, maar weet je waar die van jou in NL te koop is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 16:08:

vertel..
het lijkt me dat t niet zoveel uit moet maken of wel;)?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op woensdag 11 april 2007 om 19:55:
vertel..
het lijkt me dat t niet zoveel uit moet maken of wel?

jawel hij kan ergewoon niet mee om gaan met zo veel geheugen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op woensdag 11 april 2007 om 19:55:
vertel..
het lijkt me dat t niet zoveel uit moet maken of wel;)?

ik zou zeggen koop jij hem en probeer het eens
dan weten wij het zeker dat het niet kan

maar ze hebben wel gelijk hoor en probeer het maar niet
of je moet geld teveel hebben natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op woensdag 11 april 2007 om 16:28:
Dat MSI ding heeft dat ook, maar weet je waar die van jou in NL te koop is?

ohh kopen dat ding (Y)
Die holux moet je bestellen via de UK.

Ik heb hem nog niet kunnen prob.
Heb nog steeds geen sd kaartje gekocht :lol:
Ik ga de stad in ff kaartje halen (Y)
Morgen tomtom6 erop knallen en testen.

Kan ik hem aan me vriendin geven dan weet ze de snelste weg naar de supermarkt om bier en chips voor me te kopen als ik ga xboxen B)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 16:08:

Ben ik ook niet van plan 4 gb :rot:
wat mot ik ermee.
Ik haal de 2gb kleine 1 gb voor tomtom6 en de rest voor appl.
meer dan enough
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 12 april 2007 om 15:46:
Kan ik hem aan me vriendin geven dan weet ze de snelste weg naar de supermarkt om bier en chips voor me te kopen als ik ga xboxen B)

:lol: :boeksie:
Waarschuw beheerder
werken die san disk ook goed in cominatie met tomtom6 ?
Kan nergens de kingston kaartjes kopen :[

2Chris,

Check www.pdashop.nl voor een BT GPS (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag iemand van nokia bij ons geweest met de N95..

100x :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op donderdag 12 april 2007 om 20:00:
Vandaag iemand van nokia bij ons geweest met de N95..

100x

das een ander topic(f)
Waarschuw beheerder
klopt het dat de 2gb san disk kaartjes niet goed werken met de N73?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 01:11:
das een ander topic

weet ik :bloos: Kon 't ff niet laten :9

Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 13 april 2007 om 10:03:

Wij krijgen bij mij op me werk weinig klachten over..
We verkopen alleen maar san disk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 13 april 2007 om 10:03:

dat weet ik niet.
Wel dat kingston niet altijd lekker werkt.
Dat las ik op het forum van tweakers.
Ik heb nu zelf een Apacer Mini Secure Digital, 2gb en heb nog nooit problemen er me gehad.

minder dan 30 euro geloof ik bij mycom
Waarschuw beheerder
krijg dat schijt tomtom nie aan de praat :[

als ik op tomtom.exe klik dan beurd er niks :rot:
Waarschuw beheerder
hoe zit dat nou met dat tom tom. Wil het ook graag erop zetten. heb hier tom tom 5 liggen (misschien wel weer te oud) Maar ik kan er niet echt uit opmaken hoe het allemaal moet.

Verder top telefoontje, heb em sinds gisteren. Vind alleen niet zo leuk dat wanneer je een foto als achtergrond wilt toepassen dat die dan niet beeld vullend is. Beetje jammer.

Kan iemand me helpen omtrent dat tomtom verhaal??

Waarschuw beheerder
donateur
beste mensen neem contact op met mij via PB dan zal ik jullie het precies laten weten

PS er zijn wel wat kosten aan verbonden maar dan heb je wel heel europa draaien

PS je bent niks verplicht maar als je het goed wilt dan moet je wat he
Waarschuw beheerder
zet het maar hier neer.. dan kan iedereen het lezen;)
Waarschuw beheerder
ik heb alles gecopieert naar me sd kaart.
west euro.

Maar hoe moet ik hem installeren?
Als ik via bestands beheer de tomtom.exe dan geeft hij ana dat hij het bestand niet kan openen :[
En via de usb kabel via de laptop zie je een balke lopen en verder niks :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe ik 't bij me N70 heb gedaan destijds :

Eerst geheugenkaartje formatteren (ja, dat mot, want hij zet er een verborgen map of file'tje op )
Toen alle mappen die je van tom tom hebt, rechtstreeks copiëeren op je geheugenkaart en voila, 't werkt (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 02:38:
Wel dat kingston niet altijd lekker werkt.

doet 't bij mij prima.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op zondag 15 april 2007 om 11:03:
zet het maar hier neer.. dan kan iedereen het lezen;)

hoe de neuk moet ik een dvd vol met landen en het prog zelf hier neerzetten :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 15 april 2007 om 12:54:
Eerst geheugenkaartje formatteren

dat gaat niet via windows :s
Ik heb een USB key waar ik de mine sd in doe.
Als i kdan format doe komt hij met de melding dat windows hem niet kan formateren :[
Formateren via de N73 lukt wel gewoon.

Waarschuw beheerder
donateur
koop nou een kaartlezer en doe het daarmee dan
en zet je windows zo dat je ook je verborgen mappen wilt zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 23:34:
en zet je windows zo dat je ook je verborgen mappen wilt zien

Wie zegt dat hij niet zo staat ingesteld :)

MMC\sd reader moet toch werken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 15 april 2007 om 18:08:
Als i kdan format doe komt hij met de melding dat windows hem niet kan formateren

:S Je mot 'em wel via de computer formatteren, niet via de telefoon..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 april 2007 om 08:31:
Wie zegt dat hij niet zo staat ingesteld :)

het was maar een tip eigenwijsje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:42:
het was maar een tip eigenwijsje

verborgen mappen worden alsnog gelezen door je systeem alleen zie je ze zelf niet.
Heeft dus niks te maken dat de N73 de bestanden niet herkend.

Uitspraak van Richard op maandag 16 april 2007 om 10:07:
Je mot 'em wel via de computer formatteren, niet via de telefoon..

ja en via me laptop lukt het dus niet staat er toch :)
Waarschuw beheerder
Heb zelf 2gb sandisk gehaald (15euro bij dixons) en werkt gewoon perfect.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 16 april 2007 om 13:30:
verborgen mappen worden alsnog gelezen door je systeem alleen zie je ze zelf niet.
Heeft dus niks te maken dat de N73 de bestanden niet herkend.

dus niet praatjesmaker als je dat niet aan hebt staan dan zal hij het niet overschrijven maar gewoon in de map zetten en dat is dus niet goed

maar ik zie het al hier een boel praatjesmakers en niemand die het snapt en wil snappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 22:41:
dus niet praatjesmaker als je dat niet aan hebt staan dan zal hij het niet overschrijven maar gewoon in de map zetten en dat is dus niet goed

maar ik zie het al hier een boel praatjesmakers en niemand die het snapt en wil snappenlaatste aanpassing 16 april 2007 22:42

Owja jij bent de beste:frusty:
Ga ff lekker buiten spelen ofzo inplaats van zo fucking arrogant te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 22:47:
Owja jij bent de beste:frusty:
Ga ff lekker buiten spelen ofzo inplaats van zo fucking arrogant te doen.

lukt jou het dan snotaapje

ik probeer mensen te helpen en ik krijg alleen maar negatief gelul te zien hier
maar niemand die het goed heeft

maar het is mij wel goed verder hoor ik heb het wel draaiende
Waarschuw beheerder
donateur
Doe eens lief... meneer Ravebeast zegt alleen wat er gebeurt... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 22:54:
maar niemand die het goed heeft

ik wel B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 22:41:
dus niet praatjesmaker als je dat niet aan hebt staan dan zal hij het niet overschrijven

ZEI TOCH AL DAT HET AANSTAAT :ROT:

Prob. is dat ik de sd kaart niet via me laptop kan formateren.
ff lezen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 16 april 2007 om 23:52:
ik wel B)

had van jou ook niet anders verwacht Meister

maar laat ik nou de zelfde zijn als Geronimo dan weet jij ook genoeg toch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 11:16:
maar laat ik nou de zelfde zijn als Geronimo dan weet jij ook genoeg toch

Oke 8) Dan weet ik wel genoeg ja :D

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 april 2007 om 00:17:
Prob. is dat ik de sd kaart niet via me laptop kan formateren.

Kun je 'em niet via een andere computer formatteren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 17 april 2007 om 11:23:
Kun je 'em niet via een andere computer formatteren?laatste aanpassing 17 april 2007 11:24

ga ik prob. van de week.
kan ook zijn dat de sd kaart niet goed werkt :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 april 2007 om 11:24:
ga ik prob. van de week.
kan ook zijn dat de sd kaart niet goed werkt :[

dat zou ik mij dus ook afvragen want want waarom zou een simpele handeling zoals formateren niet kunnen op je laptop
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 17 april 2007 om 11:24:
ga ik prob. van de week.
kan ook zijn dat de sd kaart niet goed werkt

Ik denk eerder dat ja, want formatteren mot toch altijd kunnen lijkt mij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 11:58:
dat zou ik mij dus ook afvragen want want waarom zou een simpele handeling zoals formateren niet kunnen op je laptop

Drom en op google kon ik geen oplossingvinden behalve de handelingen die ik zelf ook al had geprobeerd.

ff kijken of ik de bon nog heb :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 22:54:
maar het is mij wel goed verder hoor ik heb het wel draaiende

ik heb het er ook op en het werkt prima :D
versie 6.010
dus het KAN WEL !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
He dat webcam progje voor je symbian phone is erug grapig! Kan nu gewoon via blauwetand door het hele huis lopen met me mobiele webcam (telefoon). Wel grappig voor me vriendin kan ze via msn zien wat ik uit de koelkast haal. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
da's idd leuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand een webcam programma waar niet voor betaald moet worden? :D
Waarschuw beheerder
handige site!
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die graag navigatie willen.........

http://blog.isquare.nl/?p=146

Ik heb het origineel maar het werkt super op de foon van een vriend van me :) BT Gps receiver derbij en gaan maar.

Geen idee of deze post vernieuwend is zie net pas dit topic.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FRANCISQO op donderdag 19 april 2007 om 22:31:
Voor de mensen die graag navigatie willen.........

http://blog.isquare.nl/?p=146

Ik heb het origineel maar het werkt super op de foon van een vriend van me BT Gps receiver derbij en gaan maar.

Geen idee of deze post vernieuwend is zie net pas dit topic.

Kijk dat zijn nog is handleidingen.
In nog geen 10 min tijd werkte het.

Kheb zelf al een tomtom one maar altijd leuk weer iets extra's op me telefoon.
Alleen zou ik er weinig gebruik van maken omdat ik zelf geen geen gps-ontvanger heb:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H2TB! op dinsdag 17 april 2007 om 22:35:
He dat webcam progje voor je symbian phone is erug grapig! Kan nu gewoon via blauwetand door het hele huis lopen met me mobiele webcam (telefoon). Wel grappig voor me vriendin kan ze via msn zien wat ik uit de koelkast haal

vertel ff hoe dat gaat want dat wil ik ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 april 2007 om 02:27:
Kijk dat zijn nog is handleidingen.
In nog geen 10 min tijd werkte het.

Heb hem op me geheugenkaart gezet maar der gebeurd niks ookniet als ik men telefoon uit/aan zet. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn geheugenkaart heb ik nog niet eens. :(
Zeggen ze bij Informatique dat er misschien een productieprobleem bij Dane-Elec is. :vaag: boel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 15:53:
Heb hem op me geheugenkaart gezet maar der gebeurd niks ookniet als ik men telefoon uit/aan zet.

Dan heb je de private van je standaard geheugenkaart over schreven denk ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 13:16:
tel ff hoe dat gaat want dat wil ik ook

ff google.nl gebruiken vind je het zo.
ff bij de bekende site kijken voor een serial(s)(hint!! .ws) kijken en je kan dat gebruiken;.

Waarschuw beheerder
sinds gister tomtom op me gsm,werkt super :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 11:58:

op een andere laptop geprobeerd en ging prima.
Hij werkt nu ook tomtom 6 benelux+west europa (Y)
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik de n73 haal die is goedkoper,
alsik een jaar abo neem dan istie 100euro ,
die n95 wordt 300 bij betale :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:lautje op woensdag 9 mei 2007 om 12:44:
denk dat ik de n73

prima toestel hoor (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rides op woensdag 9 mei 2007 om 13:48:
prima toestel hoor

wel ff flink wennen als je ervoor een standaard mobieltje hebt gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 april 2007 om 02:25:
Heb hem op me geheugenkaart gezet maar der gebeurd niks ookniet als ik men telefoon uit/aan zet.

Dan heb je de private van je standaard geheugenkaart over schreven denk ik.

en nu?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van a.k.a - Q @ BettyFord op woensdag 9 mei 2007 om 19:04:
en nu?

even je kaart formatteren en het weer opnieuw proberen:)

(wel ff je foto's en video's naar je computer zetten he!!!)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 19:20:
even je kaart formatteren en het weer opnieuw proberen

gedaan maar wil nog steeds niet installeren?

Artiest Menazor
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand waar je voor de n73 tomtom ken downloaden?
Waarschuw beheerder
jij hebt zelf ook de gekraakte versie 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 12 mei 2007 om 15:58:
jij hebt zelf ook de gekraakte versie 8)

nope gebruik tomtom niet meer ben overgestapt om mio V3:P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 14:26:
nope gebruik tomtom niet meer ben overgestapt om mio V3

origineel?
dat route 66 werkt ook wel goed he?
ik vind dat tomtom wel handig en met die holux gps is hij op ongeveer 10m nauwkeurig.

Uitspraak van GMX op zondag 13 mei 2007 om 19:02:
79 euro incl btw

mooi prijzie (Y)

ik had mazzel ik heb die holux gps gekregen van een collega B)

btw dat sirf III werkt een STUK beter dan SIRF II (Y) wereld van verschil

Waarschuw beheerder
ik heb deze gsm en zal zodra ik geld heb een andere aanschaffen.
Wat een *&@%$# apparaatje! Loopt constant vast (groot geheugenkaartje in dat praktisch leeg en nee geen lopende programma's op de achtergrond) en is bagger traag.

Geen toestel voor mij om mee te bellen of smssen. Camera voor filmen en foto's is top! Maar goed; daar had ik hem niet in eerste instantie voor aangeschaft!

Waarschuw beheerder
schaf eens nieuwe software aan (y)
die van mij liep ook constant vast, vooral met foto's maken en bekijken enzo. Nu die een paar keer is geupdate doet ie het uitstekend. Hij is idd langzaam maar dat heb je met smartphones. Toetsenbord is idd kut om lekker mee te smsen..
Waarschuw beheerder
donateur
heb hem nu ook.

Music edition MET 2 GB mini SD kaart en speciale music edition headset. (waar je vervolgens weer je eigen koptelefoon kan op aansluiten)

gratis bij een telfort 500 2 jarig abo.
Waarschuw beheerder
eindjuni schaf ik deze telefoon aan weet iemand waarom dat ding nog 170 euro kost met een 30 abo van een jaar? hij is een jaar oud:(
Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook.
Fijn toestel, heb nu de gekraakte versie van tomtom erop met een bluetooth ontvanger en ook dat werkt perfect!
Enige nadeel is dat als je er veel op hebt staan hij al snel aan de trage kant wordt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:lautje op woensdag 16 mei 2007 om 02:36:
weet iemand waarom dat ding nog 170 euro kost met een 30 abo van een jaar? hij is een jaar oud

Als je gewoon de N73 bij het goedkoopste 1 jarige abo wilt:

Hier de GSM kopen http://www.gsm24.nl/cubecart/upload/index.php?act=viewProd&productId=74 = 350 euro en dan een Telfort 300 1 jarig voor 8,95 per maand op gsm.nl nemen = totaal 457,40 euro.

Goedkoper heb ik 't nog niet gezien voor 1 jaar met de N73.

"Vroegah" kreeg je nog wel eens mooie korting op je GSM bij een abonnement, tegenwoordig is dat niet meer zo en kun je beter effe op http://tweakers.net/pricewatch/cat/215 kijken waar de GSM het goedkoopst los te halen is en dan regel je d'r effe een goedkoop abonnementje zelf bij. Da's goedkoper EN je zit niet aan een knetter duur abonnement vast (waarbij je nog wel eens vergeet na afloop van de termijn om het meteen op te zeggen, waardoor je daar ook nog eens maanden lang extra de boot in gaat)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H2TB! op woensdag 16 mei 2007 om 00:55:
heb hem nu ook.

Music edition MET 2 GB mini SD kaart en speciale music edition headset. (waar je vervolgens weer je eigen koptelefoon kan op aansluiten)

Welk merk geheugenkaartje heb je?
Heb zelf ook de music edition echter blijkt die niet compatibel met een transcend mini SD 2 gb geheugenkaartje; geeft als ik iemand bel constant een echo bij de ontvanger...
Heb ook al gehoord dat er een ander merk geheugenkaartje was waarbij de camera niet functioneerd als het geheugenkaartje zich in het toestel bevindt.
Wat voor headset heb je precies? misschien een foto van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 12:52:
Welk merk geheugenkaartje heb je?

Gewoon goed merk kopen, zoals Kingston of Sandisk, dat werkt gewoon altijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 16 mei 2007 om 14:24:
Gewoon goed merk kopen, zoals Kingston of Sandisk, dat werkt gewoon altijd.

Ik heb dr ook een Sandisk inzitten, maar ik heb hetzelfde probleem als die gast boven jou :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Von Luttikhausen op woensdag 16 mei 2007 om 22:28:
Ik heb dr ook een Sandisk inzitten, maar ik heb hetzelfde probleem als die gast boven jou

Hmmm vaag zeg. Draai je de nieuwste firmware ? Heb zelf Kingston en de nieuwste firmware geinstalleerd, hier werkt 't prima.

Anyway, heb net TomTom geinstalleerd, werkt perfect, alleen zegt ie nu bij het opstarten dat ie ook gegevens van internet gebruikt. Is het gebruik van routenavigatie dan wel gratis allemaal !?!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 16 mei 2007 om 04:11:
Uitspraak van :cheer:hardstylelau:woep: op woensdag 16 mei 2007 om 02:36:
weet iemand waarom dat ding nog 170 euro kost met een 30 abo van een jaar? hij is een jaar oud

Als je gewoon de N73 bij het goedkoopste 1 jarige abo wilt:

Hier de GSM kopen http://www.gsm24.nl/cubecart/upload/index.php?act=viewProd&productId=74 = 350 euro en dan een Telfort 300 1 jarig voor 8,95 per maand op gsm.nl nemen = totaal 457,40 euro.

Goedkoper heb ik 't nog niet gezien voor 1 jaar met de N73.

Hier is de goedkoopste 330 euro (los toestel)
http://www.electrosky.nl/product_info.php?cPath=90_96&products_id=218

En dan kan je bij telfort.nl een 1 jarig sim only abbo nemen van 300 belmin voor 7.95 per maand
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand bekend met navigatie op de N73?

Als het kan illegaal:devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog niets van dit topic gelezen, was me teveel werk:O

Maar zal de link ff checken(y)

Waarschuw beheerder
lekker telefoontje, alleen de geluidskwaliteit van de video's vind ik maar kut :\
Waarschuw beheerder
Zijn er mensen met veel verstand van dit dingetje?

Ik was net bezig met updaten van mijn N73, toen werd de usb verbinding verbroken en nou doet me hele telefoon het niet meer :s :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Naar een service point gaan en hun er naar laten kijken.
maar waarschijnlijk moet ie worden op gestuurd.

site waar je ze kan vinden.
http://www.nokia.nl/A4394002
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 11:36:
Naar een service point gaan en hun er naar laten kijken.
maar waarschijnlijk moet ie worden op gestuurd.

site waar je ze kan vinden.
http://www.nokia.nl/A4394002laatste aanpassing 23 mei 2007 11:38

Dat is echt mijn laatste optie...

Ik heb dat ding voor 200 op marktplaats gekocht, dus ik weet niet of ik uberhaupt wel garantie heb :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op woensdag 23 mei 2007 om 11:48:
Dat is echt mijn laatste optie...

En ook je enige optie. Ding valt niet meer te fixen door zelf wat te klooien. Het firmware programma is corrupt geraakt, werkt niet meer en dus kan je 'm niet meer zelf via software flashen. Hij moet nu door hardware worden geflashed, kan alleen bij Nokia Center's. Nou ja, die kunnen 't inderdaad waarschijnlijk niet eens zelf, die zullen je telefoon ook op moeten sturen verwacht ik. Zit helaas niks anders op.

En garantie ... Ik denk niet dat een bad flash uberhaupt onder normale fabrieks garantie valt, het is je eigen fout (tenzij je extra all risk zou hebben afgesloten). Maar aan de andere kant, het zal ook niet vreselijk duur zijn verwacht ik ... Paar tientjes hooguit. Het meest vervelende lijkt me dat je je telefoon een tijdje kwijt bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand nog tips voor een goedkope (1 of 2 GB) geheugenkaart die
compatibel is met de music edition?
Transcend en Sandisk zorgen alleen maar voor problemen....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 15:27:
Iemand nog tips voor een goedkope (1 of 2 GB) geheugenkaart die
compatibel is met de music edition?

apacer mini sd 2 gb
Werkt prima en heb nooit problemen.
Voor 30 euro tijdje geleden gekocht bij mycom dus zou nu nog wel goedkoper zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 23 mei 2007 om 14:41:
ook je enige optie. Ding valt niet meer te fixen door zelf wat te klooien. Het firmware programma is corrupt geraakt, werkt niet meer en dus kan je 'm niet meer zelf via software flashen. Hij moet nu door hardware worden geflashed, kan alleen bij Nokia Center's. Nou ja, die kunnen 't inderdaad waarschijnlijk niet eens zelf, die zullen je telefoon ook op moeten sturen verwacht ik. Zit helaas niks anders op.

En garantie ... Ik denk niet dat een bad flash uberhaupt onder normale fabrieks garantie valt, het is je eigen fout (tenzij je extra all risk zou hebben afgesloten). Maar aan de andere kant, het zal ook niet vreselijk duur zijn verwacht ik ... Paar tientjes hooguit. Het meest vervelende lijkt me dat je je telefoon een tijdje kwijt bent.laatste aanpassing 23 mei 2007 15:05

Ik heb dus nokia gebeld en de hele dag zitten zoeken op internet... ik ben duidelijk niet de enigste met dit probleem, tijdens het updaten met Officiële nokia software is mijn telefoon dermee uitgescheden.

Dat ik mijn telefoon een paar weken kwijt ben zit me zowieso niet lekker, maarja ik heb geen andere keus.

Zelf flashen begin ik niet aan.
Waarschuw beheerder
die kaartjes zijn super goedkoop 1gig kost maar 16euro dan zal 2gig wel 27euro zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Na een heel gedoe te hebben gehad zo'n 2 maanden terug, ben ik er pas achtergekomen dat The Phonehouse en BelCompany hebben staan liegen tegen mij. Zij wilden zo'n 200 euro extra als ik de tel. wilde, maar Vodafone zelf wilde maar 60 extra. Die twee winkels zeiden dat dat kwam omdat de telefoon dan niet simlock-vrij is. Nou, mooi niet dus. Ik heb gewoon een unlockte mobiel nu :D

Nooit meer in de winkel kopen voor mij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 15:27:

2GB SanDisk kaartje werkt perfect voor mij! Ik heb wel een langzame, maar dat boeit me niet zo heel veel.

Waarschuw beheerder
In het begin veel gezeik er mee gehad! na 1 dag al n nieuwe gekregen.. en vaak dat ie spontaan uitviel.. tot aantal keren op 1 dag.

Maar de laatste tijd doet ie het gewoon goed! Heel raar eigenlijk, maar hoe langer ik m heb, hoe beter ie functioneert.

Waarschuw beheerder
Vette kut mobiel vind k dit, duurtr echt een jaar voordat hij opgestart is, alleen de camera is chil

Waarschuw beheerder
donateur
waarom kan ik de filmpjes die ik maaak met me N73 niet op You tube zetten?

Wie kan me helpen...

Waarschuw beheerder
je zal ze wel moeten converten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 13:46:
duurtr echt een jaar voordat hij opgestart is, alleen de camera is chil

Tja, het is nou eenmaal een smartphone, duurt altijd langer natuurlijk dan een ouderwetse gsm. Hij moet het 20 mb grote Symbian Operating System inladen en opstarten. Zit een 200 mhz processor in, vind ik heel wat voor z'n telefoontje, zo kan je 't ook bekijken :) Een paar jaar geleden werkte iedereen nog met 200 mhz pc's en nu zit heel zo'n ding gewoon in je gsm :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 18:11:

is bij mij niet nodig.
Kan zo de mp4 bestanden uploaden.

Waarschuw beheerder
donateur

Hoe gaat dat?
Heb geen idee:bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 18:04:
Hoe gaat dat?

http://media-convert.com/omzetten/
Dat is de beste converter die d'r is online. Kan je bijna alles omzetten , en hoef je er ook niet één speciaal te downloade

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 18:27:
http://media-convert.com/omzetten/
Dat is de beste converter die d'r is online. Kan je bijna alles omzetten , en hoef je er ook niet één speciaal te downloade

Nee maar hun hebben wel direct jou filmpje.

Waarschuw beheerder
donateur
wordt kentter gek

elke x zegt die nieuwe hardware gevonden

nokia windows portable device driver

hoe zet je dit stop?

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je ff zoeken op het form van tweakers daar staat het goed beschreven.

Waarschuw beheerder
donateur
heb heel dat tyfus prog eraf getyft en nou doet ie het weer goed :D
Waarschuw beheerder
k heb gister net een nieuwe gsm gehaald,zat een geheugenkaart bij maar het probleem is als ik hem aanzet zie je de kaart 5-10 minuten ofzo en dan geeft hem niet meer weer :s

Waarschuw beheerder
ik ken al een tijdje niet meer internetten enzo :(
niet dat ik't veel gebruik ofzo maar is af en toe wel even makkelijk :)
Waarschuw beheerder
Kut telefoon.....hij valt steeds uit!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M..Loes op donderdag 31 mei 2007 om 17:48:
Kut telefoon.....hij valt steeds uit!!

Moet je hem ff opladen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 01:27:
Moet je hem ff opladen

:D

Waarschuw beheerder
dat maakt toch niks uit. ze wetren toch niet wie je bent, dus wat maakt 't uit >.<

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 29 mei 2007 om 01:11:
Zit een 200 mhz processor in, vind ik heel wat voor z'n telefoontje, zo kan je 't ook bekijken Een paar jaar geleden werkte iedereen nog met 200 mhz pc's en nu zit heel zo'n ding gewoon in je gsm

Inderdaad..wel grappig als je er over na denkt. Als ie eenmaal aanstaat is ie ook wel snel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 23:53:
Inderdaad..wel grappig als je er over na denkt. Als ie eenmaal aanstaat is ie ook wel snel

Ik vind em baggertraag , met name het switchen naar de camera functie.
Maarjah, mijne is nu (dood in een kissie) opweg naar Hongarije, misschien dat ze hem daar weer tot leven kunnen wekken.

Ondertussen maar de N95 besteld :D
Alleen Vodafone schiet ECHT NIET OP :|

Waarschuw beheerder
donateur

Naar wat moet ik ze converteren?:O
Want je kan uit zoveel kiezen, snap er geen biet van!:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op maandag 4 juni 2007 om 12:18:
Ik vind em baggertraag , met name het switchen naar de camera functie.

Hmm heb er echt geen last van..zal wel aan de firware liggen dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 23:34:
Hmm heb er echt geen last van..zal wel aan de firware liggen dan

Dat zou wel is kunnen kloppen ja!
Daarom wou ik er ook nieuwe Firmware opzetten, maarjah, toen besloot de verbinding tussen N73 en Pc er maar mee te kappen TIJDENS het updaten.... -> conclusie : N73 bricked.

Gelukkig zijn we met de n95 van het datakabel gezeik af... gewoon usb poort erop en hoppaaa :D kan niet wachten :)

Waarschuw beheerder
wel appart want als ik die batt. eruit heb gehaald en d'r weer in doet ie't weer prima :S
Waarschuw beheerder
Klote telefoon. Wat een spijt dat ik hem heb. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Natasjee op dinsdag 5 juni 2007 om 20:59:
Klote telefoon. Wat een spijt dat ik hem heb.

ik ook, kutding. batterij is na 2 dagen op. luidspreker doet het half. firmwire helemaal geupdated, alles gaat wel lekker snel.

maaaar echt balen dat ie binnen 48 uur op gaat. Ik bel ook helemaal niet veel, er staat op weinig in de tel.geheugen. die dingen vreten gewoon veel energie denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G & G op woensdag 13 juni 2007 om 13:58:
maaaar echt balen dat ie binnen 48 uur op gaat

moet ej niet zoveel bellen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 13 juni 2007 om 13:58:
maaaar echt balen dat ie binnen 48 uur op gaat

vaag, kan er gewoon 4 dagen gek mee doen en dan moet ik hem pas opladen, en bel er wel veel mee.

Waarschuw beheerder

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van a.k.a - Q @ BettyFord op woensdag 13 juni 2007 om 17:39:
vaag, kan er gewoon 4 dagen gek mee doen en dan moet ik hem pas opladen, en bel er wel veel mee.

ja snap er niks van. ik heb hem ook teruggebracht naar t-mobile. Duidelijk aangegeven dat t waarschijnlijk een zwakke batterij is, kreeg ik het 2 weken later terug. En weer met zelfde geouehoer. Kan hem iedere 2 dagen opladen.

heb ook geprobeerd zonder 2 gig kaart, alle spellen gewist, alle smsjes, alle onnodige software maar nog steeds zelfde shit, gaat maar 48 uur mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G & G op woensdag 13 juni 2007 om 17:51:
gaat maar 48 uur mee

slaap jij nooit ofzo??
plug je dat ding toch gewoon ff in..

hou anders een het menu knopje 3sec vast dan zie je welke programma's er allemaal draaien..
als je niet alles netjes afsluit maar gewoon weg drukt blijft het prog draaien.
ook ligt het er aan hoe goed het bereik is.. als je op plaatsen komt waar (bijna) geen ontvangst is blijft je gsm contact maken met het netwerk. ook als je steeds van 3G naar gsm overschakeld omdat het ontvangst minder is..
je kan de gsm ook vast zetten dan is het een stuk zuiniger met de BAT..
(menu-instrum-instell-netwerk en dan GSM kiezen)

HIER
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1208032///n73
staat ook veel info !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van G & G op woensdag 13 juni 2007 om 17:51:
heb ook geprobeerd zonder 2 gig kaart, alle spellen gewist, alle smsjes, alle onnodige software maar nog steeds zelfde shit, gaat maar 48 uur mee.

blauwe tand.. gegevensverbinding.. infra rood.. etc.. dat slurpt ook batterijen:P
Waarschuw beheerder

goede onderbouwing(Y)

Waarschuw beheerder
Krijg 'm deze week ook, ik lees hier heel erg veel slechte recensies, maar op anderse sites lees ik juist hele goede, dus zie t wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 13 juni 2007 om 19:11:
blauwe tand.. gegevensverbinding.. infra rood.. etc.. dat slurpt ook batterijen

staan allemaal uit. zelfs geen foto op achtergrond.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:44:
veel slechte recensies

ik zou die gok niet nemen. als je het hem neemt iig zeker firmwire updaten. gewoon voor N95 gaan, had ik maar ff gewacht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 19:44:
Krijg 'm deze week ook, ik lees hier heel erg veel slechte recensies, maar op anderse sites lees ik juist hele goede, dus zie t wel

Ja aan wie zou het dan liggen denk ik altijd.
Zelf ben ik zeer te vreden met deze telefoon.

Tuurlijk als ik nu had mogen kiezen was ik ook voor de n95 gegaan maar ja die was er nog niet toen ik mocht kiezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 23:36:
aan wie zou het dan liggen denk ik altijd.

tja ik ben ook heel tevreden met dit toestel..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 23:36:
als ik nu had mogen kiezen was ik ook voor de n95 gegaan maar ja die was er nog niet toen ik mocht kiezen

:jaja:
Waarschuw beheerder
Waarom zou je liever de N95 willen hebben?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 14 juni 2007 om 07:42:
Waarom zou je liever de N95 willen hebben?

Ingebouwde gps en natuurlijk wifi zijn toch 2 extra dingen die de n73 net mist.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 11:30:
Ingebouwde gps en natuurlijk wifi zijn toch 2 extra dingen die de n73 net mist.

ok.
ingebouwde gps word niet ondersteund door domdom.
WiFi is leuk als je het echt gebruikt.

Maar om daar 200E meer voor te betalen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 15 juni 2007 om 08:02:
ingebouwde gps word niet ondersteund door domdom.

kwestie van tijd :)

Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 15 juni 2007 om 08:02:
WiFi is leuk als je het echt gebruikt.

Idd.. En dat zou alleen thuis zijn dan, want als je ergens anders bent zijn 9 vd 10 verbindingen beveiligd..

En aangezien je thuis al de pc hebt staan......
Waarschuw beheerder
wordt de witte snel vies eigelijk?
dat er vuil tusse de krasjes gaat zitten,

en klopt het dat heel veelmensen die zilvere hebben met donkerpaarse achterkant
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:lautje op vrijdag 15 juni 2007 om 13:32:
en klopt het dat heel veelmensen die zilvere hebben met donkerpaarse

Die heb ik zelf ook, en veel mensen die ik ken hebben die ook.

En wat de N95 betreft, zou ik nog maar even wachten.
Ik heb de mijne deze week binnen gehad, en er was al precies hetgene mis mee waar ik al bang voor was.

De slider heeft erg veel speling rechtsonderin (heel irritant klikje), en tevens krast hij daardoor boven de 3 toets.

Zodra ik weet dat nokia hier een oplossing voor heeft breng ik em terug.

Kwa functionaliteit zijn beide telefoons top!
Waarschuw beheerder
Ken je ook met deze telefoon GPRS-en? via t mobile? En wat ken je eigenlijk met GPRS?

Waarschuw beheerder
internetten, en alleen betalen voor hetgeen je download, dus niet per tijdseenheid..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 20:20:
internetten, en alleen betalen voor hetgeen je download, dus niet per tijdseenheid..

En als je nou zown PIT van tmobile neemt voor 10 euri in de maand!???

En trouwens wie heeft er zown N73 Music edition want ik geloof dat de oordopjes anders zijn, ze zien er haast uit als die van SonyEricsson!?!?!

want bij normale N73 krijg je deze oordoppen zeker niet bij?
http://www.pdashop.be/product/36307/nokia-ad-41-%2B-hs-20-music-stereo-headset.html
Waarschuw beheerder
donateur
Prima toestelletje. Alleen als je grote en veel filmpjes op je geheugen kaart zetten raad ik je wel aan om een Sandisk Ultra te kopen. Als in 2x zo snel als een normale geheugenkaart, anders gaat ie hapereren. Maar dan wel alleen bij grotere filmpjes.

Voor de rest is het een prima phone. Ik synchroniseer hem ook met m'n Outlook voor m'n afspraken/contacten/notities. Niks mis mee. Heb hem nu ongeveer 1.5 maand, en ik laad hem ongeveer 1x in de 2-3 dagen op.

Het enige wat weleens gebeurd is dat hij vastloopt bij het mailen/versturen van grote filmpjes (bijvoorbeeld naar YouTube). De telefoon uit en weer aanzetten biedt dan vaak de oplossing.
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag een 2 gig kaartje gekocht voor dit toestel.. en wil graag livesets enzow maar hoe doe ik dit?? kheb al wel die software geinstalleerd!

Waarschuw beheerder
kabel er in, bestandsoverdracht met nokia pc suite.. dacht ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Faistos op dinsdag 26 juni 2007 om 19:27:
ik heb vandaag een 2 gig kaartje gekocht voor dit toestel.. en wil graag livesets enzow maar hoe doe ik dit?? kheb al wel die software geinstalleerd!

voor de snelste gegevens overdracht doe je dit:

ga in je telefoon naar menu, instrumenten, gegev.kabel
selecteer daar dan massaopslag.

ga gewoon weer terug naar het "bureaublad" stop nu je kabel en de computer en in je telefoon.

Nu zegt je telefoon:

Telefoon is offline als massaopslagmodus actief is, Doorgaan?
Klik op OK.
Nu wordt je telefoon op je computer bij deze computer, herkent als als station met verwisselbaar medium. dus zeg maar het zelfde als een hardeschijf.

Nu moet je gewoon je mp3's er naar toe kopiëren en klaar ben je.
Waarschuw beheerder
super bedankt voor je uitleg ff proberen nu:D maar echt super in details uitgelegd!

*wel fijn dat dr toch nog serieuse antwoorden kunnen komen op PF:D
Waarschuw beheerder
Heb `m ook besteld..:D
krijg hem binnen 2 dagen binne
leuk abonnementje..van orange (orange music 35 1,5 jaar)
zit van alles bij
ben benieuwd:P

Artiest {SHOWLIST artist 20378, 31299}
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe het kan dat ik geen streaming-audio op intenet (bv 3vvo12.nl) en youtube filmpjes kan bekijken op mijn Nokia N73? Ben een echte kluns op dit gebied ;-)

Waarschuw beheerder
heb tomtom 6 zojuist op me n73 geplant.. iemand een suggestie voor een niet-te-dure, goedwerkende kleine GPS antenne?
Waarschuw beheerder
Fijn toestel...
TomTom 6 werkt er perfect op...
@Crispy...Ik zou gewoon zo`n TomTom gps blokje erbij halen...
Werkt perfect...
Kost wel tussen de 80 en 100 euro gemiddeld...
@Bram de Winter...Volgens mij is het omdat die filmpjes een flv formaat hebben en je telefoon speelt voorenamelijk mpeg4 af...
Ik heb geprobeerd een filmpje van youtube om te zetten van flv naar mpeg4 en dat werkte perfect...
Ik vraag me alleen nog af hoe ik dan streaming (you tube) nog zou kunnen afspelen???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattlez op donderdag 5 juli 2007 om 01:41:
Ik heb geprobeerd een filmpje van youtube om te zetten van flv naar mpeg4 en dat werkte perfect...
Ik vraag me alleen nog af hoe ik dan streaming (you tube) nog zou kunnen afspelen???

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar dan....en hoe zit het bijvoorbeeld met audio streamen, bijvoorbeeld van www.3voor12.nl? Anyone??
Waarschuw beheerder
Hoe the hell kan ik een eigen achtergrond afbeelding over het hele scherm krijgen? Zonder dat je dat blauwe balkje boven en onder nog ziet?

Ik wordt er tureluurs van, want ik krijg het maar niet voor elkaar :s
Waarschuw beheerder
donateur
mijn n73 staat ingesteld dat ie de naam uitspreekt van degene die me belt.. kan iemand mij vertellen hoe je dat UIT zet.. ik ken het niet vinden in de handleiding.:S:S alvast bedankt! :D

Waarschuw beheerder
Even je profiel aanpassen. Er staat een optie tussen Naam beller uitspr.
Ik denk dat deze bij jou staat op: Aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..... op vrijdag 20 juli 2007 om 22:45:
de naam uitspreekt van degene

haha, dat vind ik juist zo grappig. Hij gooit de meest vreemde namen eruit, geweldig!
Waarschuw beheerder
http://blog.isquare.nl/?p=316

windows live messenger (msn) voor op je N73..
werkt echt super
(wel zorgen dat je een onbeperkt internet abb hebt!!)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rides op zondag 22 juli 2007 om 14:34:
wel zorgen dat je een onbeperkt internet abb hebt!!)

volgens mij heeft elke provider in Nederland nog een data limiet die veel te laag is:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juli 2007 om 01:03:
volgens mij heeft elke provider in Nederland nog een data limiet die veel te laag is

nou verstuur je niet veel data met msn..
ik heb ook een prog voor internet radio op mijn gsm maar als je ziet hoeveel data je dan ontvangt pfffffffff
denk dat als je dat elke dag gebrukt je wel een probleem hebt.

(vodafone heeft deze regel)
Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de
“normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen
dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand
onbeperkt toegang hebt tot internet.
- Na overschrijding van dit normaal gebruik zal
Vodafone contact opnemen met Contractant
om het gebruik te matigen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juli 2007 om 01:03:
volgens mij heeft elke provider in Nederland nog een data limiet die veel te laag is:s

Rabo mobiel.. 10 euro per maand (bovenop het starttarief van 10 euro) en echt onbeperkt internet
en op zich kun je niet een supersnelle internetverbinding verwachten in NL op dit moment..
niet overal is de 3rd generation standaard beschikbaar.. en al was dat er.. dan zijn dit nog "maar" de snelheden
* 144 Kbps in de auto (of tijdens andere snelle verplaatsing)
* 384 Kbps indien men aan het wandelen is
* 2 Mbps op een vaste locatie
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met andere map installeren ? Ik heb nu een oudere versie van de europa map erop, wil nu de nieuwste erop zetten, alleen geen idee of je gewoonweg alleen die map files kan veranderen ... Iemand dit gedaan ?

*EDIT* is al gelukt, je moet effe 'ttnavigator.bif' en 'currentmap.dat' verwijderen en de directory met de map files. Dan nieuwe map er op zetten en hij pakt 'm automatisch en je kan 'm dan gaan activeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 25 juli 2007 om 23:34:
Iemand ervaring met andere map installeren ? Ik heb nu een oudere versie van de europa map erop, wil nu de nieuwste erop zetten, alleen geen idee of je gewoonweg alleen die map files kan veranderen ... Iemand dit gedaan ?

:)

easy ;)

Uitspraak van GMX op woensdag 25 juli 2007 om 23:34:
*EDIT* is al gelukt, je moet effe 'ttnavigator.bif' en 'currentmap.dat' verwijderen en de directory met de map files. Dan nieuwe map er op zetten en hij pakt 'm automatisch en je kan 'm dan gaan activeren.

(Y)

Volgens mij als je de map verwijderd en een nieuwe map copieert dan ziet hij hem ook meteen (Y)

Ik heb alleen west europa erop staan is wel zat verder kom ik toch niet met de auto :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 26 juli 2007 om 08:21:
Ik heb alleen west europa erop staan is wel zat verder kom ik toch niet met de auto

Ja, die had ik ook, kwam er alleen achter dat ik een oude versie van die kaart had (650), nu de nieuwste kaart erop gezet (675).

Alleen zag ik iets raars: de bestanden op de 675 versie komen uit 2005 en die van de 650 versie uit 2006. Ik vond dan ook net dit:
The answer to the riddle of which map, v660 or v675, is the newest is simple. The excellent v660 map is by Navteq and the new v675 is a crappy Teleatlas map. TomTom pulled a fast one. I recently paid out 99.95 fo v675 on the understanding it was an upgrade to the great v660 map. Did not take long to realise it was a heap of crap. Checked versions on my TomTom and spotted the difference.

Dus zodadelijk dan maar weer de 660 versie erop gooien, weet nou hoe het moet :) De reden dat ik er een nieuwere kaart op wilde, was dat ik van 't weekend van vliegveld Dortmund kwam en de TomTom me dwars door Bocholt heen stuurde (wat uiteraard nogal lang duurde), terwijl er volgens m'n pa een net nieuwe weg rond Bocholt heen lag. Helaas staat deze nieuwe weg zowel niet op de 660 als 675 versies, hoop dat ze een keer hun kaarten gaan actualiseren. Leuk zo'n TomTom, maar niet als ie je allerlei (oude) omwegen laat nemen.

*EDIT* ik lees 't ook net op het GOT forum:

V660.1256 (Navteq) => Schijnen de nauwkeurigste maps te zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb v6.010 erop staan.
werkt prima voor mij.
en gebruik het vrij weinig.
toen ik naar Parijs moest ging het prima 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 26 juli 2007 om 13:22:
heb v6.010 erop staan.

Da's de versie van de TomTom, niet van de kaart. v6.010 schijnt de beste versie voor de N73 te zijn (schijnt dat nieuwere versies nogal eens kunnen crashen).

Als je in je TomTom naar 'wijzig voorkeuren' gaat en dan naar pagina 5 "toon versie" kun je zowel de versie van je TomTom als de kaart zien.
Waarschuw beheerder
kaart is V650.1111

als ik hem install bij iemand dan copy ik mijn kaart naar zijn SD kaart.
En alleen ff nieuwe activation code via CMD en voila (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 26 juli 2007 om 13:44:
kaart is V650.1111

Da's de aller oudste kaart, die had ik eerst ook. Heb nu de 675, heb 'm toch maar laten staan, ik ga zondag weer naar een feestje in Duitsland, ben benieuwd of ie nu langs bocholt heen wil :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op donderdag 26 juli 2007 om 13:51:
ben benieuwd of ie nu langs bocholt heen wil

:lol: hehehe
hoop ut voor je anders heb je domdom ipv tomtom :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 26 juli 2007 om 14:06:
hoop ut voor je anders heb je domdom ipv tomtom

Ik vertrek dan vanaf Lochem, in het oosten van NL; met de v650 map stuurt ie je dan toch echt door het centrum van Bocholt hoor, terwijl er gewoon een snelle nieuwe weg omheen ligt, dus ja, DomDom inderdaad :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik gebruik hem amper.
Alleen als ik nar een nieuw adres moet.
1 x gereden dan weet ik de weg wel.
tis gewoon handig om de momenten dat je hem nodig hebt.
en kost toch niks.
ik heb 2 BT GPS ontvangers gekregen een originele tomtom en een andere betere dan die van tomtom.
en foon via me werk geregelt en tomtom zelf O:)

dus koopje ;p

Suc6 iig 8)
Waarschuw beheerder
telefoon bevalt me prima, afentoe wat traag maar ach..dat wend wel!
Waarschuw beheerder
Nokia N95 2 the win :D

Artiest {SHOWLIST artist 48450, 58412}
Waarschuw beheerder
baterij gaat mooi 5 dagen mee met gewoon normaal bel & sms gedrag.. heb 'm ingesteld op gsm ipv umts.. staat bij netwerkinstellingen ask me nie vergis ;).. hiermee bespaar je zooo veel stroom.. heb de music edition, wat een heerlijk toestel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 16:20:
baterij gaat mooi 5 dagen mee met gewoon normaal bel & sms gedrag.. heb 'm ingesteld op gsm ipv umts.. staat bij netwerkinstellingen ask me nie vergis .. hiermee bespaar je zooo veel stroom.

Ah, goede tip :)

Nog een tipje voor de mensen die TomTom op hun N73 hebben: je kan via Ebay van die carkit houders kopen, krijg je voor minder dan 7 euro thuisbezorgd vanuit Hongkong (duurt paar dagen), heb net de mijne ontvangen, werkt prachtig:

http://search.ebay.com/n73-car-kit_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQpqryZn73Q20carkit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoeveel smsjes kunnen er eigenlijk op je n73 bewaard blijven? kreeg namelijk geen smsjes meer, na wat verwijderen kwamen ze weer..en heb 1 gig geheugen dus lijkt me voldoende..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op zaterdag 18 augustus 2007 om 00:12:
hoeveel smsjes kunnen er eigenlijk op je n73 bewaard blijven? kreeg namelijk geen smsjes meer, na wat verwijderen kwamen ze weer..en heb 1 gig geheugen dus lijkt me voldoende..

k zit al op 889 binne 2,5 maand
steeds niks moeten verwijdeen:O

Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand ook of je you tube filmpjes op je N73 kan zetten?

Zo ja, korte uitleg graag!:D 8)
Waarschuw beheerder
Nee, je kan ze wel openen via m.youtube.com
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-52 op zaterdag 18 augustus 2007 om 02:20:
k zit al op 889 binne 2,5 maand

Stoere jongen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 augustus 2007 om 11:35:
Weet iemand ook of je you tube filmpjes op je N73 kan zetten?

Zo ja, korte uitleg graag!:D 8)

gewoon naar m.youtube.com gaan zo als PeterW al zegt en dan gewoon filmpjes zoeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teppertje op vrijdag 20 juli 2007 om 17:31:
Hoe the hell kan ik een eigen achtergrond afbeelding over het hele scherm krijgen? Zonder dat je dat blauwe balkje boven en onder nog ziet?

Ik wordt er tureluurs van, want ik krijg het maar niet voor elkaar

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou ik ook weleens weten willen jah!
Waarschuw beheerder
Hebben er meer mensen last van dat hij zo ontzettend traag is? Sinds ik de nieuwe firmware erop gezet heb is ie zo traag als dikke stront :S Een smsje geopend krijgen vanaf 't begin duurt meer dan 20 seconden vort..

Op zich is het een redelijk fijn toestel, maar gezien alle problemen die ik ermee gehad heb, had ik 'm achteraf nooit willen kopen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Teppertje op maandag 20 augustus 2007 om 20:33:

Ik wordt er tureluurs van, want ik krijg het maar niet voor elkaar

Met een programma je eigen thema maken.

ff googlen op n73 thema maken ofzo en je zal wel wat vinden.
Waarschuw beheerder
kan je met de tomtom op de N73 ook fiets route instellen ipv autoweg?

Waarschuw beheerder
Ik heb nu zo'n Hi Onbeperkt bundel... Wat zijn zoal de leuke dingen die je via internet op je mobiel kunt doen???
Waarschuw beheerder
hebben jullie wel eens gehad dat domdom V6.1 je gewoon de verkeerde kant opstuurde :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 15:04:
Ik heb nu zo'n Hi Onbeperkt bundel... Wat zijn zoal de leuke dingen die je via internet op je mobiel kunt doen???

peurno kijken onder werktijd (Y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 31 augustus 2007 om 15:05:
hebben jullie wel eens gehad dat domdom V6.1 je gewoon de verkeerde kant opstuurde

Heb wel eens dat ie routes kiest waarvan ik vrij zeker weet dat het niet de snelste en ook niet de kortste is ... Maar in het algemeen dik tevreden over de N73+TomTom.

Waarschuw beheerder
het een probleem met internet op m'n n73 :\

internet werkt helemaal top, alleen krijg ik af en toe een melding dat het geheugen vol is en dat er enkele toepassingen gesloten moeten worden.. ik kan alleen nergens vinden waar ik dat kan doen :\

in het instructieboekje staat wel dat je "pack" in je telefoon kunt selecteren, maar dat vind ik nergens.

iemand bekend hiermee?

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 21:44:
een melding dat het geheugen vol is en dat er enkele toepassingen gesloten moeten worden.. ik kan alleen nergens vinden waar ik dat kan doen

als je de menu toets inhoudt krijg je een lijstje met de programma's die er lopen..
bij staat muziek en standby altijd aan.. heb de muziek uitvoering.

misschien dat dat iets is wat je zoekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -ALX- op maandag 20 augustus 2007 om 23:27:
Op zich is het een redelijk fijn toestel, maar gezien alle problemen die ik ermee gehad heb, had ik 'm achteraf nooit willen kopen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 21:44:
dat het geheugen vol is en dat er enkele toepassingen gesloten moeten worden

Uitspraak van Rides op woensdag 26 september 2007 om 22:57:
als je de menu toets inhoudt krijg je een lijstje met de programma's die er lopen..

N73 heeft dat wel vaker. Krijg die melding ook weleens als ik snake wil starten, terwijl er dan helemaal geen programmas open staan. Snake nog een keer starten, en er is nix aan het handje..
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ook het probleem dat internet soms niet werkt (internet connectie kiezen... flits... weer kiezen... flits... en dan general error) als je het een uurtje ofzo niet gebruikt hebt... En dat het dan weer werkt zodra je de telefoon uit en aan zet?

Heeeeel irritant...

Waarschuw beheerder
Ik heb een N72 (volgens mij is die vrijwel hetzelfde) en vind 'm na een dik jaar nog steeds perfect! En wat betreft die SMSjes, ik heb er tussen de 1500 en 2000 instaan nu, dus het lijkt me niet dat je geheugen vol zat.
Maar ehm, dingen die via bluetooth worden toegestuurd, ontvang je toch in je inbox? Die moet je dan opslaan & die kunnen dan verwijderd worden uit je inbox.. Weet niet of je dat gedaan hebt? Anders zou dat het misschien wel kunnen zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 19:02:
ik heb er tussen de 1500 en 2000 instaan nu, dus het lijkt me niet dat je geheugen vol zat.

dat is een ander geheugen (y)
vergelijk het met RAM en harddisk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 19:11:
vergelijk het met RAM en harddisk

Ja en ik ben ook echt zo nerdish dat ik weet wat dat is.. Niet dus... Vertel :P

Waarschuw beheerder
werkgeheugen en opslaggeheugen.. (f)

Waarschuw beheerder
waarom is die telefoon zo traag joh? zelfs met de nieuwste firmware erop
Waarschuw beheerder
is er een proggie zodat je je N73 cam kan gebruiken als webcam tijdens msn op je PC?
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook laatste firmware op me N73 gezet en dan werkt dus mooi je bluetooth GPS niet meer bij TomTom nu maar wachten tot nokia deze problemen verholpen heeft een de volgende firmware release :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rides op woensdag 26 september 2007 om 22:57:
ls je de menu toets inhoudt krijg je een lijstje met de programma's die er lopen..
bij staat muziek en standby altijd aan.. heb de muziek uitvoering.

na een update kun je muziek gewoon uitzetten. heb zelf ook de N73ME en ook geupdate, dan merk je wel dattie sneller is als muziek uit staat ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Simtec<< op zaterdag 6 oktober 2007 om 13:43:
heb ook laatste firmware op me N73 gezet en dan werkt dus mooi je bluetooth GPS niet meer bij TomTom nu maar wachten tot nokia deze problemen verholpen heeft een de volgende firmware release :s

Die komt er bijna aan...
voor de me versie is die er al

[img width=840 height=525]http://img34.picoodle.com/img/img34/9/10/11/f_untitledm_01d74cf.png[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en toen was me N73 dood:/

ging niet goed bij het update:x

Kut kabel verbrak in eens de verbinding en nu doet ie niks meer:nee:

Waarschuw beheerder
Me nokia N73 valt soms in eens uit, en dan moet je em weer aanzetten
En springt ie gelijk weer op de blokkeer functie?

Iemand een idee waarom die telkens uitvalt?
Waarschuw beheerder
Heeft iemand misschien het programma "Rotate Me" voorop mijn n73?
Zonder dat ik het moet singen etc.
Alvast Bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2007 om 15:04:
en toen was me N73 dood:/

ging niet goed bij het update:x

Kut kabel verbrak in eens de verbinding en nu doet ie niks meer:nee:

en hij leeft weer:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net men abonoment bij t-mobile verlengt en een N73 besteld.heeft Iemand hier ervaring mee of die simlock vrij is?
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm dat ligt er maar net aan bij welke zaak je hem besteld hebt , als je bij een zaak gaat waar ze meerdere abonnementen aanbieden zijn ze meestal simlockvrij , bij bv vodafone of kpn zijn ze gelocked , maar bij bv belcompany weer niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LuN@TiC op vrijdag 2 november 2007 om 15:39:
Hmm dat ligt er maar net aan bij welke zaak je hem besteld hebt

Via internet de t-mobile website.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ok dan dan zal ie waarschijnlijk wel gelocked zijn.

Waarschuw beheerder
ik heb al mijn vakantie foto's er nog opstaan, meer dan 600 foto's.
hoe kun je alle foto's in 1 keer verwijderen?
want daar kom ik maar niet achter :no:

Waarschuw beheerder
ding aan de pc knuppen, massaopslag kiezen en zo handmatig de boel verwijderen? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 18:29:
hoe kun je alle foto's in 1 keer verwijderen?

als je in je album zit opties kiezen. dan naar markering aan/uit ALL markeren..
en dan verwijderen kiezen.. zou moeten werken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rides op woensdag 28 november 2007 om 22:00:
als je in je album zit opties kiezen. dan naar markering aan/uit ALL markeren..
en dan verwijderen kiezen.. zou moeten werken..

ik dank u (y)

Waarschuw beheerder
krijg m morgen binnen, de zwarte n73 maar geen music edition

wat is nou egt noodzakelijk om te doen voordat hij egt optimaal is

nieuwe firmware
updaten naar ME
msn istalleren :P

what else?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 22:46:
updaten naar ME

niet nodig je hebt wel een ME versie.
Alleen niet het hele pakket er bij.
Waarschuw beheerder
donateur
what else?

Geheugenkaart uiteraard. 2GB kaartje kost geen drol.

Ben er gister achter gekomen hoe ik mijn GMail instellingen heb kunnen verwijderen uit de N73. Ik had eerst het probleem van de headers die blijven en de oplossing daarvan zag ik niet zitten. Na een uur ofzo te hebben rondgesnuffeld kwam ik erachter dat je de mailbox kunt veranderen vanaf het menu berichten en niet binnenin de mailbox. In mijn geval dus GMail.

Nou nog uitzoeken, voor zover dat kan, waarom hij soms uitvalt.

Waarschuw beheerder
ik heb m binne, ben al de hele dag bezig met dat ding. egt een lekker telefoontje

alleen as ik muziek naar mn telefoon verplaats via die Nokia Music Manager dan kan ik t alleen trugvinden via Gallerij en dan Alle Bestanden, hij staat niet bij mn muziek zegmaar

iemand enig idee? ook als ik dat progamma opstart zegt ie meteen dat 1 of andere path niet goed is waar de muziek opgeslagen word

ik heb idd wel een ME gekregen, ben ook meteen naar de phone house geweest om mn firmware up te daten zodat ik t later zelf kan doen.

EDIT: heb t al gevonden :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
what else?

tomtom instaleren :)

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
1MND....STUK :[

Joystick los in mn zak + gebroken rood/groen knopjesding eronder.

Strax maar even wegbrengen...
Waarschuw beheerder
Mijn software lag dus plat van mijn n73. Dus ik kan helemaal niks doen met dat ding.
Schijnt wel vaker voor te komen met dit toestel.

Maar ga je naar de nokia site en je haalt zo`n update dan doe ie het weer helemaal.

So you know

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 13:00:
Strax maar even wegbrengen...

Over 10dgn terug.....Fabrieksfout dus kosteloze reparatie, goed geregeld (Y)

Waarschuw beheerder
Wist die software update niets?
Want als je hem opstuurt voor een update, dan krijg je hem altijd leeg terug (geen foto's/smsjes/ muziekjes).

Misschien dat ik hem na een update wel goed vindt, maar heb hem nu bijna een jaar en het is al een jaar lang ellende. Klote telefoon!
Gebruik m meer voor de camera als voor t bellen, want dat pokke ding heeft altijd wel weer iets. Dan loopt ie vast, dan weer amper bereik (terwijl alle andere het wel hebben :S) of opeens een wazig geluid waardoor de ander mij niet meer hoort praten.

Echt een on-ding!
Hij is al opgestuurd geweest en hij zou het moeten doen :S:S:S niet dus.

En die joystick... ook pure ellende!
Waarschuw beheerder
Iemand die weet of t mogelijk is om te internetten met de N73 met Orange, en hoe in te stellen? :)

krijg t niet echt voor elkaar, maar kwil toch wel internetten... en die 100 euro die ik er altijd op heb staan moet ook een keer op :\

Thx!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe lang duurt zo'n update eigelijk

Waarschuw beheerder
wie weet hoe ik het beste mijn equalizer kan instellen op mijn nokia n73 music edition

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Secrifice op dinsdag 22 januari 2008 om 14:58:
Gewoon weggooien die telefoon en haal een Sony Ericson

Toch niet de K800i :nee:
Heb m vanaf mei vorig jaar en het knuppeltje werkt niet meer goed en af en toe doen de toetsen het niet goed :/
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand enig idee met welk soort schroevendraaiertje ik de N73 uit elkaar haal? Mijn toetsenbord werkt niet meer nadat er een leuk flesje o:) over heen is gevallen tijdens masters :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal blij zijn dat ik binnenkort een nieuwe uit mag zoeken , pleurisding valt regelmatig uit terwijl batterij nog vol is en hij slaat regelmatig vast:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LuN@TiC op zondag 2 maart 2008 om 16:54:
Ik zal blij zijn dat ik binnenkort een nieuwe uit mag zoeken

Same Here..

Pff wat een kloteding.. wil ik bellen doet ie niks meer :s moet ik dat ding dus uitzetten en weer aanzetten, dat duurt ook super lang.

Met foto's maken loopt ie steeds vast.

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt maar dat middelste ding gaat snel kapot... en als je beeldschermpje kapot is, ken je hele telefoon weg want das niet meer te maken.

Pff nog een jaar wachten voordat ik een nieuwe uit mag zoeken :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op donderdag 28 februari 2008 om 19:29:
nadat er een leuk flesje over heen is gevallen tijdens masters

flugel? O:)