Partyflock

Forumonderwerp · 887174
17768x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wie kan mij wat meer vertellen over de nieuwe Nokia N73?
Op sommige site's lijkt hij leverbaar, maar volgens mij klopt dat niet allemaal..

Zijn er al misschien mensen die ervaring hebben met deze telefoon?

[img width=325 height=550 cacheid=000ca1b5002459365750c8b11a017d48bb]http://www.mobiletracker.net/archives/images/nokia-n73-front-2.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiFFuS op woensdag 12 juli 2006 om 23:15:
Wie kan mij wat meer vertellen over de nieuwe Nokia N73?

Het is een telefoon
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Para J [JWT] op woensdag 12 juli 2006 om 23:15:
Het is een telefoon

Ja? Thnx ;)
Dat was net wat ik wilde weten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jennifer :| op woensdag 12 juli 2006 om 23:22:
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/n73/index.html

Natuurlijk heb ik al op de nokia site gekeken, daar staat alles verteld over de telefoon, ook wanneer hij leverbaar wordt deze maand eigenlijk.. Maar wou ff weten of d'r mensen zijn die deze nokia al hebben, bv uit het buitenland ofzo

Waarschuw beheerder
Ik wil hem ook graag hebben als hij uitkomt eind deze maand, alleen ik ben bang dat er nog wat geld bijgeteld moet worden als je hier een 2 jarig abonnement bij neemt.
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 23:24:
Ik wil hem ook graag hebben als hij uitkomt eind deze maand, alleen ik ben bang dat er nog wat geld bijgeteld moet worden als je hier een 2 jarig abonnement bij neemt.

dat zou vast en zeker wel zo zijn ja.. ik moest ook bij mijn n80 nog 100,- bijtellen bij een 2 jarig abbonement van t-mobile van 40,-

Waarschuw beheerder
Nog steeds weinig nieuws over de datum :(
Waarschuw beheerder
donateur
Op sommige site's lijkt hij leverbaar, maar volgens mij klopt dat niet allemaal..

Zijn er al misschien mensen die ervaring hebben met deze telefoon?

Als 'ie nog niet leverbaar is, hebben weinig mensen ervaring met 't toestel :D

Anders moet je ff bij mobile-review.com kijken, worden alle nieuwe phones getest en uitgelegd :)

Waarschuw beheerder
Wordt een beetje moe van dat Nokia geneuzel. Laat ze gewoon een datum noemen en dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Ze doen wel erg geheimzinnig overal over dit toestel. Bleghh.

Je bestelt als winkel zijnde toch een stel van die toestellen en je weet toch wanneer ze binnenkomen? Zal wel eind september worden voordat Nokia iets zegt verder.
Nokia stelt altijd uit, zeer irritant! Was zelf al een half jaar op de N91 aan t wachten en toen ie weer werd uitgesteld heb ik maar de N70 gepakt :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 27 juli 2006 om 20:27:
Nokia stelt altijd uit, zeer irritant! Was zelf al een half jaar op de N91 aan t wachten en toen ie weer werd uitgesteld heb ik maar de N70 gepakt

Dat is ook mijn 2e keus indd, die N70, halverwege augustus loopt mn abo af, dus k wil dan wel meteen een nieuwe foon.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:56:
die N70, halverwege augustus loopt mn abo af, dus k wil dan wel meteen een nieuwe foon.

Tip: Neem niet het nieuwste van het nieuwste...Ben je meer tijd kwijt dat ding op te sturen en te laten repareren dan dat je ermee belt...:flower:

Waarschuw beheerder
Is me ook niet overkomen met de huidige Samsung telefoon, PlayStation1,2, PC noem maar op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
die moet ik hebben! alleen nokia is weer traag met het uitbrengen van het toestel! :S
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Heb hem inmiddels, TOPtoestel!
Nix mis mee, behalve dat ie nog af en toe uitvalt.
Maar dat zal na de eerste software update verholpen zijn! (hoop ik)
Waarschuw beheerder
Dat ding heeft toch een hdd erop?

ik hoorde dat die nog wel is mag vastlopen

Verder een heel vet telefoontje en zeker kanshebber voor mijn volgende telefoon :D
Waarschuw beheerder
zit er wifi op? word mij verteld van wel maar las net ergens dat dat niet zo was..

en software update moet dat bij een nokia service point of kan je daar iets voor downloaden?

:D
Waarschuw beheerder
donateur
heb 'm ook sinds donderdag, superding :)

Uitspraak van Nightflash.nl op zaterdag 16 september 2006 om 11:24:
Dat ding heeft toch een hdd erop?

jij bent denk ik in de war met de Nokia N91.

oh en Marin*, er zit helaas geen WiFi op, maar goed.
Waarschuw beheerder
voor wifi moet je eens naar de e70 kijken, die heeft dat wel..!

[img width=266 height=289 cacheid=000cf0bc0025377b37aca7c91a0195a43f]http://www.thaimobilecenter.com/images/products/nokia_e70_b.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik ben van plan om deze ook te gaan nemen,
maar nu was mijn vraag ken je hier ook een navigatie programma op zette...
want in de folders en op Inet staat van niet,
maar nu was ik vanmiddag in de phone house en hun zeiden dat dit gwn mogelijk is
iemand ervaring hier mee....
Waarschuw beheerder
donateur
jup, heb toevallig net TomTom6 erop gezet.. :)
Waarschuw beheerder
aha ok:-)
en werkt dat een beetje...
waar heb je dat vandaan gehaald gwn van het Inet...
Waarschuw beheerder
donateur
ja. voeg me anders ff toe @ msn, dan kan ik je er alles over uitleggen. stuur maar ff een pb'tje, dan stuur ik je m'n msn.
Waarschuw beheerder
Heb een t-mobile MDA met tomtom, maar kan iemand me vertellen hoe je TomTom op de N73 zet. Werkt dat het zelfde?

Maatje van me heeft een n73 en wil dus ook TomTom erop. BTW ik heb v5.2.1

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ding nu ook sinds maandag maar moet er nog erg aan wennen... Kleine knopjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op zaterdag 18 november 2006 om 14:17:
Heb een t-mobile MDA met tomtom, maar kan iemand me vertellen hoe je TomTom op de N73 zet. Werkt dat het zelfde?

Maatje van me heeft een n73 en wil dus ook TomTom erop. BTW ik heb v5.2.1

bestanden "tomtom 6" kopieren naar je geheugenkaart, geheugen kaart weer in je telefoon doen en hij vraag of je wil installeren! makkelijker kan niet... ;)

Waarschuw beheerder
ik raad em af. te kleine knopjes, een camera van belabberde kwaliteit en heel veel kleine kutdingetjes en bugs. Het wachten is op firmware updates, want Nokia moest zo nodig een telefoon uitbrengen die maar half af is :/

(n)

Waarschuw beheerder
heb hem ook en bevalt me erg goed
Artiest ALX
Waarschuw beheerder
Ik heb 'm nou 3 maanden en heb er een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant: werkt fijn, redelijk goeie camera, veel mogelijkheden en groot en scherp beeldscherm.

Aan de andere kant is ie toch wat minder fijn dan ik gewend ben met andere telefoons: Navigatietoets is echt brak (is al kapot geweest bij mij, waardoor ik 'm een maand kwijt was), toetsen zijn te klein en de telefoon, en zeker de toetsen voelen plastic achtig aan.

Voor de N73 is nu wel een firmware update te krijgen, door middel van die Nokia Software Updater..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 14:13:
een camera van belabberde kwaliteit

Uitspraak van -ALX- op vrijdag 22 december 2006 om 14:54:
redelijk goeie camera

waar gebruiken jullie hem voor dan??

twijfel zelf nog uit de N73 en de N95 (die nog uit moet komen, eind januari werd mij verteld)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 december 2006 om 16:15:
twijfel zelf nog uit de N73 en de N95

N95 (Y) :jaja:

Sowieso 5 mp camera en ingebouwde GPS (navigatie) :)

Qua grootte volges mij net zo groot als de N80..

Waarschuw beheerder
k wil m eerst ff in de hand hebben voordat ik m zal gaan kopen :p Heb meerdere filmpjes gezien en hij ziet er idd erg strak uit.. denk alleen dat ik nog flink moet bijleggen :nocheer:

Uitspraak van Richard op zondag 24 december 2006 om 18:53:
Sowieso 5 mp camera en ingebouwde GPS (navigatie)

sprak mij ook erg aan idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 december 2006 om 20:55:
Heb meerdere filmpjes gezien

Waar? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 24 december 2006 om 22:50:
Waar?

hier

Waarschuw beheerder
heeft iemand trouwens ervaring met een gps-ontvanger icm de nokia N73 met sofware (tom tom op extern geheugenkaartje)?

schijnt ook goed te werken..
Waarschuw beheerder
donateur
heb zelf de Royaltek GPS-ontvanger, werkt prima :)
voordeel is wel om een software-update te doen, heb nu versie 3.0nogwat @ N73.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb m zojuist besteld, krijg m 1 dezer dagen als het goed is :D

waar kun je die Royaltek GPS kopen? en welk type is het?

waar haal je je software vandaan voor je navigatiesysteem?

heb 2GB geheugen erbij gekocht, moet wel voldoende zijn lijkt me :p
Waarschuw beheerder
donateur
Royaltek RBT-1000, zat destijds in een Route66-pakket, maar werkt prima :)
Tom Tom 6 Navigator for Symbian S60 v3 heb je iig nodig..

Waarschuw beheerder
heb m ook, geheugenkaartje van 1gig erbij gehaalt, heb er geen muziek of iets op staan maar krijg wel steeds de melding dat er geen ruimte meer is :/

en dat terwijl ik niks heb opgeslagen, niet op telefoon en niet op geheugenkaart.

vind het trouwens ook een bijzonder trage telefoon.

Waarschuw beheerder
ok, zal ff rondneuzen op tweakers.. moet eerst ff wachten tot k m heb, zal dan wel beetje gaan aankloten..

tnx voor reacties dusver :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 14:40:
heb 2GB geheugen erbij gekocht, moet wel voldoende zijn lijkt me

wordt ie vaak alleen maar traag van, zeker als je het gelemaal vol gaat zetten, heb zelf 512 en is echt meer dan zat als je tomtom mobile 6 benelux erop gaat zetten!(+/-240Mb) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 15:27:
vind het trouwens ook een bijzonder trage telefoon.

probeer hem eens met originele geheugen kaart, waarschijnlijk is hij dan wel een stuk sneller. die telefoon heeft volgends mij last met grote kaarten, tenminste de N70 heeft het wel en dit is de opvolger!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 12:31:
heeft iemand trouwens ervaring met een gps-ontvanger icm de nokia N73 met sofware (tom tom op extern geheugenkaartje)?

heb "Adapt" GPS ontvanger i.c.m. Tomtom Mobile 6 op externe geheugen kaart en werkt echt perfect!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >>Simtec<< op maandag 22 januari 2007 om 08:26:
wordt ie vaak alleen maar traag van,

niet mee eens! heb zelf ook een 2GB kaartje, waarvan nog 300MB vrij en heb geen enkel probleem qua traagheid.. houd anders de menu-knop eens ingedrukt, het zou zo kunnen dat allerlei functies openstaan en hij daardoor traag wordt..

Waarschuw beheerder
gisteren een tomtom gps-ontvanger gekocht :D

verwacht van de week mn telefoon te krijgen, zal dan ff opzoek gaan naar softwaren voor navigatiesysteem..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 15:27:
heb m ook, geheugenkaartje van 1gig erbij gehaalt, heb er geen muziek of iets op staan maar krijg wel steeds de melding dat er geen ruimte meer is

dan moet je hem eerst formateren op je pc en dan nog is proberen wil nog wel eens helpen las ik op ( TWEAKERS )

Gaan jullie daar maar aanmelden daar ken je de probleem opzoeken en vaak opgelost worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjabbie op maandag 22 januari 2007 om 12:03:
dan moet je hem eerst formateren op je pc en dan nog is proberen wil nog wel eens helpen las ik op ( TWEAKERS )

Thanks(y)

ga ik zeker proberen :)

Waarschuw beheerder
Hmm ik vind de besturing wel goed,,alleen voor me gevoel zit er gewoon teveel op.En de camera vind ik ook niet echt goed,ik vind de camera van sony ericsson k800i van betere kwaliteit..verder istie ook best groot :P