Ik heb alleen west europa erop staan is wel zat verder kom ik toch niet met de auto
Ja, die had ik ook, kwam er alleen achter dat ik een oude versie van die kaart had (650), nu de nieuwste kaart erop gezet (675).
Alleen zag ik iets raars: de bestanden op de 675 versie komen uit 2005 en die van de 650 versie uit 2006. Ik vond dan ook net dit:
The answer to the riddle of which map, v660 or v675, is the newest is simple. The excellent v660 map is by Navteq and the new v675 is a crappy Teleatlas map. TomTom pulled a fast one. I recently paid out 99.95 fo v675 on the understanding it was an upgrade to the great v660 map. Did not take long to realise it was a heap of crap. Checked versions on my TomTom and spotted the difference.
Dus zodadelijk dan maar weer de 660 versie erop gooien, weet nou hoe het moet

De reden dat ik er een nieuwere kaart op wilde, was dat ik van 't weekend van vliegveld Dortmund kwam en de TomTom me dwars door Bocholt heen stuurde (wat uiteraard nogal lang duurde), terwijl er volgens m'n pa een net nieuwe weg rond Bocholt heen lag. Helaas staat deze nieuwe weg zowel niet op de 660 als 675 versies, hoop dat ze een keer hun kaarten gaan actualiseren. Leuk zo'n TomTom, maar niet als ie je allerlei (oude) omwegen laat nemen.
*EDIT* ik lees 't ook net op het GOT forum:
V660.1256 (Navteq) => Schijnen de nauwkeurigste maps te zijn