60210x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 8 juli 2006 om 21:00 |
donateur
Ik heb me goed vermaakt! Maar ik weet wel dat, nadat die idioot het podium op was geklomen, het over en uit was met de intro's van de dj's.. 
Hersenloos vind ik ook wel de mensen die proberen mee te praten over een feest waar ze zelf niet eens zijn geweest. Zoals met de livestream. Geldnood ofzo? Bemoei je er dan ook niet mee..^^
Echt waar wat een stelletje jankerts allemaal!
Het ging gewoon te lang door met die rob gee, maar om met bier te gaan gooien en boe te gaan roepen, vond ik al aanstellerij!! en ik verbaaste me al helemaal dat zon IDIOOT het in zn domme kop haalt het podium te betreden en gaat VECHTEN , waar ben je dan in godsnaam mee bezig, kom je om te feesten, of om elke gelegenheid aan te grijpen ruzie te gaan zoeken, als het even wat minder commercieel is
amen
Maar laat ID&T voor de goede orde nou maar gewoon binnen de gebaande paden van het ieuw ieuw geluidje met de "keiharde" reversd kick blijven om en nabij de 150 bpm, want dan blijft iedereen rustig
de intro's van de dj's
MC Villian maakte zijn eigen entree wel bij The Darkraver..
Dikke Hiphop on stage... moesten jullie hem toen niet uitfluiten?
donateur
Tja......
Wat een drama was dat zeg!
Nog nooit meegemaakt dat de helft van de zaal is gaan zitten als protest tegen het optreden.
Wel een super actie van die kerel om Rob Gee op z'n bek te slaan. Alleen een beetje jammer dat hij waarschijnlijk de rest niet heeft meegemaakt...
Door hem werd de avond in ieder geval wel iets beter. Alleen de sfeer was er inderdaad uit, niemand had er nog zin in.
Wat ik me nu pas bedenk is dat die kerel volgens mij niet in het zwart was maar een witte broek met een rood shirt... Of was ik zo onder de indruk?
Ik zou haast zeggen dat ie van de organisatie zelf was.
Voordat de sfeer er weer een beetje in zat waren we toch wel bij Darkraver...
Om nou te zeggen, wat een spetterende optredens....... Nee, alleen The Prophet vond ik SUPER! Verder Technoboy, Darkraver en Showteck waren ook goed. Verder vond ik het niet echt bijzonderder als 'normaal'. Het standaard harde werk, weinig extra 'WOW' dingen zeg maar...
Volgend jaar is nog de vraag of ik ga.
Wat een drama was dat zeg!
Nog nooit meegemaakt dat de helft van de zaal is gaan zitten als protest tegen het optreden.
Wel een super actie van die kerel om Rob Gee op z'n bek te slaan. Alleen een beetje jammer dat hij waarschijnlijk de rest niet heeft meegemaakt...
Door hem werd de avond in ieder geval wel iets beter. Alleen de sfeer was er inderdaad uit, niemand had er nog zin in.
Wat ik me nu pas bedenk is dat die kerel volgens mij niet in het zwart was maar een witte broek met een rood shirt... Of was ik zo onder de indruk?
Voordat de sfeer er weer een beetje in zat waren we toch wel bij Darkraver...
Om nou te zeggen, wat een spetterende optredens....... Nee, alleen The Prophet vond ik SUPER! Verder Technoboy, Darkraver en Showteck waren ook goed. Verder vond ik het niet echt bijzonderder als 'normaal'. Het standaard harde werk, weinig extra 'WOW' dingen zeg maar...
Volgend jaar is nog de vraag of ik ga.
Ik heb me goed vermaakt! Maar ik weet wel dat, nadat die idioot het podium op was geklomen, het over en uit was met de intro's van de dj's..
ja idd, die groene jan klaassen hield ook ze muil in ene. Dat was wel minder. MOet je eerlijk zeggen dat ik het ook wel triest vind voor id-t... hebben het zelf verneukt natuurlijk, maar allebei de sensations uitgelopen op een mislukking is niet echt prettig, denk niet dat ze lekker slapen daarzo.
donateur
Terecht dat die gozer het podium opklimt dat hadden er veel meer moeten doen...Ze hadden die kiet daar eens goed moeten verbouwen en ID&T duidelijk moeten maken dat men dit soort onzin niet pikt voor €65,-
We kunnen wel even afspreken, ergens waar een podium is, dan zet ik een CD'tje op met muziek die jij niet kunt waarderen, klim je het podium op en probeer jij mij daar weg te krijgen
Ik vond het een ok feest, me goed vermaakt. de hele rob gee act was niks, wat een filmpje! zat lekker op de grond net als de rest van de zaal.
kai tracid opende vet met the prodigy maar de rest was niks, the prophet was leuk!! darkraver vind ik zoiezo niks.. en na de megamix, zany en technoboy
werd het alleen maar beter.
we jammer dat het (bijna) dezelfde show was als op white.
kai tracid opende vet met the prodigy maar de rest was niks, the prophet was leuk!! darkraver vind ik zoiezo niks.. en na de megamix, zany en technoboy
we jammer dat het (bijna) dezelfde show was als op white.
donateur
ID&T duidelijk moeten maken dat men dit soort onzin niet pikt voor €65,-
Men?! Ten eerste heb jij niet betaald met je bijdehandte bekkie, en ten tweede heb je 1 fokking feest in je archief staan van ID&T, dus ik zou zeggen, grow up, bezoek wat meer feestjes dan de 36 die er nu in je karige archiefje staan en kom dan maar eens terug om deze discussie te voeren
nou wat een supperactie hoor wat een sukkel.
een dat je daardoor je sfeer laat verzieken nou
nee hoor het is ook zo weer voorbij.
als ik een slechte act hoor is mijn avond niet verziekt hoor
ga gewoon vrolijk verder
bezoek wat meer feestjes dan de 36 die er nu in je karige archiefje staan en kom dan maar eens terug om deze discussie te voeren
volgens mij is er iemand trots op zn eigen archief. Laat mensen gewoon meepraten, niet iedereen gaat 6 keer per weekend uit zoals jij.
welke mongool bij ID&T haalt het in zn botte hersens om op een house feest ROB G heavy metal te laten spelen het is terecht dat dr een vechtpartij op het podium was als het nog langer door zou gaan dan zou het publiek de tent hebben afgebroken maar goed ik hoop dat ze dr wat van hebben geleerd
helden van de avond : the prophet en techno boy en de gozer die rob g op zn bek heeft geramd
helden van de avond : the prophet en techno boy en de gozer die rob g op zn bek heeft geramd
laatste aanpassing
Kan op een groot feest van Q-dance precies hetzelfde gebeuren, ze richten zich op dezelfde doelgroep namelijk
idd, maar toch vind ik dat hun het beter voorelkaar hebben! aankleding en zo! de feesten van id&t zijn minder aant worden, zoals innercity en mysteryland (Q-dance
laatste aanpassing
ik vraag me toch werkelijk af wat iedereen te zeiken heeft op de setjes en de bijbehorende muziek....je weet dat je hardstyle/jump/hardcore (catscan) kan verwachten...dan krijg je dat...en dan is niets goed.
tering zeg. Ga dan gewoon lekker naar Darkcore party of MoH of weet ik veel wat (laatste is de laatste tijd schijnbaar ook al weer te commercieel volgens mij
)
tering zeg. Ga dan gewoon lekker naar Darkcore party of MoH of weet ik veel wat (laatste is de laatste tijd schijnbaar ook al weer te commercieel volgens mij
En als je idd geen commerciele shit wil horen, kom dan gewoon niet. Daarbij, wat is nou helemaal commercieel? Een plaatje wat iedereen al kent? Lekker belangrijk......voor mij geldt dat als de herrie lekker is (bekende of onbekende nrs) en de sfeer goed, dat het al snel lekker feessie is.
Ga niet naar een feest om het helemaal te ontleden in al haar facetten en overal wel kritische noot bij te plaatsen. Ga liever gewoon lekker uit mijn plaat op de muziek. Of het nu een commercieel nummer is of gewoon lekkere darkcore/techno/schranz of whatever...
HELEMAAL MEE EENS!!!, dat gejank altijd
Ik geef mijn mening.Omdat iedreen hier in Nederland altijd ligt te zeiken en te janke als er iets met geweld gebeurd maar ondertusse juichen jullie deze debiele actie wel allemaal toe!
Het is niet meer dan een logisch vervolg, ook al hoort het niet, iets in de trent van een actie tegen de dj voelde je gewoon al aankomen. Dan kan je wel roepen dat hoort niet, nee dat hoort ook niet.. Maar aan de andere kant hoort hardrock op sensation black ook niet. Mensen die 65 euro hebben betaald voor een kaartje en vanaf het begin af aan de 1ne na de andere teleurstelling krijgen voorgeschoteld kunnen dan wel is aggresief gaan worden.
Uitspraak van Dr.Butcher op zondag 9 juli 2006 om 15:30:
nou wat een supperactie hoor wat een sukkel.
een dat je daardoor je sfeer laat verzieken nou
nee hoor het is ook zo weer voorbij.
als ik een slechte act hoor is mijn avond niet verziekt hoor
ga gewoon vrolijk verder
compleet mee eens. Vond het ruk, hoopte dat het beter werd van Rob Gee, werd het niet, met vriendin effe naar de plee gegaan, knokken net gemist. Volgende set (megamix) meteen weer lekker staan stampen. Je kan wel met je chaggie kop dan stil gaan staan, maar dan heb je toch alleen jezelf??? snap dat niet...sfeer moet je zelf maken. DOE DAT DAN GODVER OOK. En zeik verder niet....
Ik geef mijn mening.Omdat iedreen hier in Nederland altijd ligt te zeiken en te janke als er iets met geweld gebeurd maar ondertusse juichen jullie deze debiele actie wel allemaal toe!
dit was zinvol geweld , want die rob gay deed ons ook geweld aan met zijn muziek
donateur
ja idd, die groene jan klaassen hield ook ze muil in ene.
Hij zei op een gegeven moment ook dat ie snel z'n mond zou houden, zodat er weer verder gefeest kon worden..
Een heleboel mensen begrijpen het concept Sensation helemaal niet! Sensation is geen stampfeest! Ga dan naar Q-Dance feestjes als je echt wilt stampen..
En als je idd geen commerciele shit wil horen, kom dan gewoon niet. Daarbij, wat is nou helemaal commercieel? Een plaatje wat iedereen al kent? Lekker belangrijk......voor mij geldt dat als de herrie lekker is (bekende of onbekende nrs) en de sfeer goed, dat het al snel lekker feessie is.
pcies
Ik geef mijn mening.Omdat iedreen hier in Nederland altijd ligt te zeiken en te janke als er iets met geweld gebeurd maar ondertusse juichen jullie deze debiele actie wel allemaal toe
jullie? haha nou ik sta daar boven hoor bij zulke acties geloof me..
Er lopen zat mensen rond op black die op white ook waren dus.....
dit was zinvol geweld , want die rob gay deed ons ook geweld aan met zijn muziek
volgens mij gaan zinvol en geweld niet ectht samen
Dagjesmensen?
Mensen die een hele nacht voor 1,50 naar een livestream gaan zitten kijken...
Daar heb je wat aan...
Ga dan met met je maten zuipen ofzo...
??? beetje gepikeerd? Met je vrienden via een beamer dit feest meemaken omdat het tegenwoordig niet meer te betalen is als je elke week in de kroeg hangt.
Dus ja daar heb je wat aan.
ik dacht 3x Sensation black is scheeprecht was een baggerfeest (N)
Rare avond
Zany was echt de held van de avond die heeft nog mn avond goed gemaakt na zany was het ook nog wel te doen
Showtek was ook nog wel redelijk maar voor de rest (N)
Ik miste Rob Gee zn Goeie mindcontroller hardcore
Als je zo nodig hardrock wilt Bleren bler je herrie uit op Lowlands 
BTW wat een nerd die jongen die heb sloeg ik bedoel van dat het verschikkelijk was ok maar om dat te gaan doen vind ik je echt een nerd
En helemaal als mensen zeggen dat het een held was
vond het echt kansloos..
Id-t erg slecht weer.
De aankleding was mooi vooral die dreamcatcher
maar geef mij maar lekker een rond podium op de middenstip 
Voor (voorlopige) zeker geen Sensation meer vond het mn Geld alweer niet waard
Rare avond
Zany was echt de held van de avond die heeft nog mn avond goed gemaakt na zany was het ook nog wel te doen
Showtek was ook nog wel redelijk maar voor de rest (N)
Ik miste Rob Gee zn Goeie mindcontroller hardcore
BTW wat een nerd die jongen die heb sloeg ik bedoel van dat het verschikkelijk was ok maar om dat te gaan doen vind ik je echt een nerd
Id-t erg slecht weer.
De aankleding was mooi vooral die dreamcatcher
Voor (voorlopige) zeker geen Sensation meer vond het mn Geld alweer niet waard
laatste aanpassing
wordt die gozer nou volop op z'n hoofd getrapt door één van de bewakingsmensen?
nope, door 1 van de bandleden
Een heleboel mensen begrijpen het concept Sensation helemaal niet! Sensation is geen stampfeest! Ga dan naar Q-Dance feestjes als je echt wilt stampen..
wat ik helemaal niet begrijp is het feit dat die line-up volstaat met hardmeuk
en verrast id&t eens met iets nieuws en anders, direct dat verwende geboe roep uit het publiek.. echt triest
wordt die gozer nou volop op z'n hoofd getrapt door één van de bewakingsmensen?
nee dat zijn die gasten van die geweldige rockband

![[SBC] Asylum](/images/user/124357_1218698.png)