Partyflock

Forumonderwerp · 886147
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, helft van het feest zit erop. Ik zie dat er al 3 leden een waardering hebben gegeven, beetje vroeg mjah. Ik heb tot nu toe alles nog gevolgd via de live stream, en ik moet zeggen, wat een vet feest ben ik aan het volgen.
Brand maar los partypeople, benieuwd wat jullie ervan vonden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NXS aka Droogkloot op zaterdag 5 augustus 2006 om 03:10:
het publiek zal er wel niet bij passen... niet open genoeg voor iets dat anders is als hardcore en hardstyle.. jammer

IK vindt het juist een charme van sensation dat je juist met alleen dance twee weekenden de ArenA vol kan krijgen, van mij hoeven die cross-overs naar andere stijlen zoals rock of urban niet te vaak gemaakt te worden, soms een beetje als intro of als tussendoortje is o.k. maar het blijft een dance-event. Ik ben best wel open-minded maar ik betaald voor een dance-event, ik kijk maanden uit naar een dance event, en dan wil ik ook gewoon dance-muziek horen, de rolling stones gaan toch ook geen K3 spelen als ze optreden, en fans bauer en rammstein zet je ook niet op hetzelfde podium neer.

Misschien ben ik op dat vlak dan maar niet open-minded, dat is dan heel erg jammer. Feit is wel dat de sfeer wordt verpest als er opeens te veel muziek gedraait / gemaakt op een feest waar het niet thuis hoort, Rammstein-publiek wil ook geen muziek van k3 horen. Daar betaal je gewoon niet voor. En nog belangrijker, je hebt je er niet op ingesteld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 23 juli 2006 om 23:49:
is al in het bezit
klinkt redelijk goed

die cd is echt zwaar slecht...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:58:
die cd is echt zwaar slecht...

Ik vindt hem niet zo slecht :cheer:

Megamix is top, en van CD1 zijn o.a. nummer 6, 11, 12, 13 en 16 erg vet (weet niet de namen uit mijn hoofd ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 13:46:
22.00 Kai tracid (maakt mijn niet uit want ik kom altijd rond 24:00 )
23.00 Fausto
00.00 Prophet
01.00 Zany
02.00 Donkey Rollers
02.30 Showtek
03.00 Tatanka
04.00 Headhunterz
05.00 Alpha²
06.00 Promo

als ze dit zouden doen
dan ga ik er wel heen:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit er stevig over na te denken om een jaar over te slaan. Ben nu 4 keer geweest en alleen het eerste jaar vond ik echt leuk. Voor de rest vind ik het een hoop geld en ik vond het ook elk jaar weer tegenvallen (met uitzondering van enkele sets). Vermaak me dan een stuk beter op een feest die minder duur masaal en duur is. Maar ja, het kriebelt wel weer elk jaar om te gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 5 augustus 2006 om 16:22:
Maar ja, het kriebelt wel weer elk jaar om te gaan.

:yes:

ik ben volgend jaar zeker weer aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Hier nog 1 :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op zaterdag 5 augustus 2006 om 16:24:
ik ben volgend jaar zeker weer aanwezig

Hell yeah!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
B)
Black 2004 was mn 1e feessie, daar blijf je toch terugkomen dan he :p
Kwas afgelopen maandag in de Arena voor de Stones, dan gaan je gedachten toch weer ff terug jaar Black hoor :lief: Kon nog zo uittekenen waar de boot was, waar het podiumpje was waar k 2 uur lang onwijs heb staan genieten, enz enz... :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van drilboor op zaterdag 29 juli 2006 om 00:03:
jezus christus.. ik dacht dat partyflock wel oke was..
niet dus, wat een stel kneuzen zijn jullie
beetje stoer willen doen door 'respect' te hebben voor iemand die zo'n grote artiest zomaar neerslaat!

natuurlijk niet oke van rob gee dat ie met zn hele team die gast in elkaar beukt, maar goed, het begon tenslotte bij het publiek

echt hoor.. ik kan me hier echt om opwinden, het was verdomme maar een half uurtje! niet eens!!
ga lekker een biertje drinken ipv het weg te gooien en op de vieze vloer te gaan zitten

ik schaam me diep dat dit tuig hier het grote 'hardcore-publiek' van nederland vertegenwoordigen.. sensation en al die andere commerciele zooi is tenslotte het bekenst

:rot: :looser:

wat een stel kneuzen zijn jullie

Praat voor jezelf asjeblieft SJAP

natuurlijk niet oke van rob gee dat ie met zn hele team die gast in elkaar beukt

WAT ZOU JIJ DOEN als iemand je een klap geef waar 40.000 man naar staan te kijken. (ik zou het wel weten hoor)

echt hoor.. ik kan me hier echt om opwinden, het was verdomme maar een half uurtje! niet eens!!
ga lekker een biertje drinken ipv het weg te gooien en op de vieze vloer te gaan zitten

je moet je niet zo opwinden :aai: (cartoon network is er altijd nog)en het was dus een half uur telang..!!!! (als je voor TOTAAL andere muziekstylen komt.)

ik schaam me diep dat dit tuig hier het grote 'hardcore-publiek' van nederland vertegenwoordigen.. sensation en al die andere commerciele zooi is tenslotte het bekenst

je was niet bij Masters Of Hardcore hoor sjap (het is een hardstyle/house event) dus wij vertegenwoordigen het hardcore plubliek niet. GELUKKIG MAAR.!!!
EN DAT JIJ JE SCHAAMT VOOR IETS WAT EEN ANDER DOET, ZEG AL GENOEG OVER JEZELF :aai:

Sukkel..!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die Divinus is een pikkie van 17, pas 2 maandjes lid, geen feest bezocht, maarliefst 3 forumberichten.. En hij weet duidelijk nie waar ie t over heeft :) :looser:

Zulk soort figuren moeten zichzelf lekker verwijderen :[ Of kan een admin dat misschien O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan mezelf nog vaag iets herrineren van een vrouw in een bunny pakje met latex soowww die was echt lekker meer mensen die haar hebben gespot?
Waarschuw beheerder
[img width=150 height=150]http://www.vinylshop.com/shopgfx/ROBG0807.gif[/img]

Black Rob Gee shortsleeve. 'Don't mess with me, I know Rob Gee' printed on the front. Picture of Rob Gee and 'Rob Gee kicking hardstyle ass since 08-07-06 printed at the back'. Small Adam worldwide-logo printed on the left sleeve.

http://www.vinylshop.com/proddetail.asp?prodcode=ROBG0807%5EXXXL&catid=18&groupid=80&prodid=97496

8)
Artiest {SHOWLIST artist 142992, 5562}
Waarschuw beheerder
Tof shirt hahaha

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=zKK4R-FNlZs nog een leuk filmpje van Rob Gee :(:(

Aangepast.. :):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 14 augustus 2006 om 22:44:
http://www.youtube.com/watch?v=L88H-as5UD0 nog een leuk filmpje van Rob Gee :(:(

verkeerde link? krijg nu een filmpje te zien van iemand die in de huiskamer stat te dansen.. :S ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op maandag 14 augustus 2006 om 23:51:
verkeerde link? krijg nu een filmpje te zien van iemand die in de huiskamer stat te dansen

whehe ik ook maar hij is echt wel vet:P:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Pff...tis nu 3 maanden later..ik probeer echt objectief dit filmpje te bekijken, maar het blijft *naar mijn mening* bagger

Maar ja...zal wel aan mij liggen dan
Artiest Lip DJ
Waarschuw beheerder
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8941649491823308901
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lip DJ op maandag 2 oktober 2006 om 13:28:

Ik heb alle live beelden;) Veel beter:P dan die filmpjesO:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net huis....

Hoe was Sensation?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 23:15:
Ik ben net huis....

Hoe was Sensation?

Haha:P Ik vond het echt vet:respect: Zany aka shadowlands terrorists live:respect: Kippenvel!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lip DJ op maandag 2 oktober 2006 om 13:28:

echt vet filmpje:D Het was zooo gruwelijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 23:15:
Hoe was Sensation?

mooi
Waarschuw beheerder
duidelijk beter dan 2005!!!!