het publiek zal er wel niet bij passen... niet open genoeg voor iets dat anders is als hardcore en hardstyle.. jammer
IK vindt het juist een charme van sensation dat je juist met alleen dance twee weekenden de ArenA vol kan krijgen, van mij hoeven die cross-overs naar andere stijlen zoals rock of urban niet te vaak gemaakt te worden, soms een beetje als intro of als tussendoortje is o.k. maar het blijft een dance-event. Ik ben best wel open-minded maar ik betaald voor een dance-event, ik kijk maanden uit naar een dance event, en dan wil ik ook gewoon dance-muziek horen, de rolling stones gaan toch ook geen K3 spelen als ze optreden, en fans bauer en rammstein zet je ook niet op hetzelfde podium neer.
Misschien ben ik op dat vlak dan maar niet open-minded, dat is dan heel erg jammer. Feit is wel dat de sfeer wordt verpest als er opeens te veel muziek gedraait / gemaakt op een feest waar het niet thuis hoort, Rammstein-publiek wil ook geen muziek van k3 horen. Daar betaal je gewoon niet voor. En nog belangrijker, je hebt je er niet op ingesteld.