Blablablabla commercieel.. id& sucks.. hardcore is leuk...
Weet je ?
Jullie zijn een stelletje zeikerds en volgens mij gewoon zelf heel erg commercieel, zoals jullie in een kudde zo ontzettend negatief over ID&T kunnen praten..
Is dat stoer geworden ofzo

? Ik snap dat niet.
Voor mij bestaat dan het woord commercieel ook niet, een nummer is bekend , en een feest zoals Sensation is ook bekend..
En ik geef het dan ook niet meteen een negatieve naam zoals commercieel.
Dat zeikende gedoe ! Das pas stom !
Als je voor een echt hakkuh feestje wilt komen, ga dan niet naar Sensation, want je weet dat ze daar anders draaien dan op een normaal hardcore feestje.
En als je van te voren al zo negatief over ID&T denkt, waarom ga je daarna de organisatie ook nog eens af lopen zeiken ?
Het is toch ook wat je zelf van het feest maakt, hoe gezellig je het zelf maakt, en hoe je ook gewoon weg kunt lopen wanneer een band of dj jou muziekstijl niet draait ?
Waarom doet iedereen daar nou zo moeilijk over, dat is tenminste verstandiger dan met bier gooien of boe roepen.
Kom op mensen , zeik niet zo. Kijk eens wat ID&T weer gedaan heeft gister.. voor mij is het petje af

Zoveel mensen, zoveel vreugd, en zoveel plezier. En al die mooie shows (mooie lasers, vuurwerk, entertainers.
Bovendien vond ik het verder ook een goed geregeld feest, geen lange wachtrijen overal (ligt er natuurlijk wel aan waar je naar de wc gaat of waar je drinken gaat halen etc. ), genoeg security (ik vond dat wel goed), genoeg eten en drinken (misschien een beetje duurder dan normaal, maar ach) en gewoon weer een leuk en mooi feest om het gevoel te hebben van een zwarte sensatie met al die duizenden feestende mensen om je heen
Dat is voor mij Sensation ! En ik ga dan ook niet meteen de organisatie afkraken als een dj of een band wat slechter speelt of als het een totaal andere muziekstijl is.
Waar het mij om gaat is dat ik mij zelf gelukkig gisteren weer prima vermaakt heb en voor mij het Sensation gevoel nog lang niet over is