hij zal er vast al zijn
hij zal er vast al zijn.maar wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ??? normale reactie graag
Bert kom op zeg! Je bent 33! Weet je nu nog niet dat de vrouwtjes liever een goed verzorgde plasser in hun mond nemen? Moet je eens doen. Naar de kapper gaan en vragen om een pluk haar, die in je bek stoppen en dan een banaan opeten. Scheren dus!
https://partyflock.nl/forum/12/form.html
Likt, zuigt het lekkerst
mar bedankt voor de tip van de kapper
Fijn dat ze scheermessjes enzo hebben uitgevonden
of een vloeibaar iets
enzo
Vrouwen moeten het doen, dus......
de mannen net zo zeer
één of ander kunstig figuurtje mag ook altijd
zaad?
Uitspraak van Smondje op zondag 2 juli 2006 om 23:06:
zaad?
----------------------------
Zou ik niet doen als ik jou was
Bert kom op zeg! Je bent 33! Weet je nu nog niet dat de vrouwtjes liever een goed verzorgde plasser in hun mond nemen? Moet je eens doen. Naar de kapper gaan en vragen om een pluk haar, die in je bek stoppen en dan een banaan opeten. Scheren dus!laatste aanpassing 2 juli 2006 22:58
hij zal er vast al zijn.maar wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ??? normale reactie graag
maar wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ???
niks is zo'n afknapper dan een tanktop aan en dan zo'n grote pluk shag eronderuit komen !!!!!!!!
En mannen moeten niet vergeten hun ballen ook bij te houden
veel speeksel gebruiken dus
zoja zijn ze nat, maar dan glijden ze wel lekker makkelijk naar binnen
ow
Maar zijn ze dan ook goed likbaar?
ja kan dan zelfs met droge mond
wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ???
normale reactie graag
Dat doen jullie al
Doe het zelf maar, ben je sloof niet!
trippeld braaf naar de keuken
ga er dan niet zo dicht op zitten!
Alsof jack zo'n leuke comentator is
Bah, ik ben geen 11 meer..
Schatje. Ik hou van je. Wil je nou alsjeblieft bier halen?
moet je maar gewoon een beamer kopen, ken je m projecteren op de dikke reet van je vriendin laatste aanpassing 3 juli 2006 12:14
Ik ben verrast door de 'helemaal kaal antwoorden'. Veel blijft er niet over, maar HE-LE-MAAL kaal? IK DACHT HET NIET!
Bah, ik ben geen 11 meer..
nou mmm... beetje bijgehouden is wel zo hygienisch, en niet zo'n gevaren driehoek
Vind zowieso als je een jongen bent vind je vaak dat meisjes (bijna) kaal moeten zijn... zou dan wel een beetje egoistisch zijn als je er dan bij jezelf nix aan doet
ik dacht dat we al geëvalueerd waren in schaamhaarloze mensen...
maar ik ben zo bang als ik me borsthaar er af gaat scheren dat je dan van die stoppels gaat zien aan het eind van de dag.
of valt dat wel mee
da's lekker joh al ben je een gozer aan t pijpen, heb je een bos haar in je bek voor je z'n ding in je mond heb zitte..HE BAH!
Kaal vind ik helemaal niks. Gewoon netjes bijgewerkt
smoothy-style
Uitspraak van 5314-hardcore rotterdammertje-010 op woensdag 5 juli 2006 om 19:41:
da's lekker joh al ben je een gozer aan t pijpen, heb je een bos haar in je bek voor je z'n ding in je mond heb zitte..HE BAH!
Haar? Bah Bah Bah...Flossuh!!!
Hmm ok, maar als je lekker zijn ballen wil likken dan? ik vind het lekkerst als ze kaal zijn
Ennuh daar likken vinden ze erug lekker hoor
ai ai ai das jammer
Ennuh daar likken vinden ze erug lekker hoor
oh gelukkig
en de dames mogen niet meer als een streepje hebben
anders gaat lassie niet aan zijn werk
Dat streepje werkt bij mij niet
wat is dan het probleem?
Scheef streepje?
Dan baal je echt wel dat je kompas niet bij je hebt
Dan baal je echt wel dat je kompas niet bij je hebt
smoothy please
ik wil een echte man
zoals een gorrilla?
smoothy please
ik wil een echte man
Tenzij het een sporter is
Uitspraak van Linda-X- op dinsdag 11 juli 2006 om 21:53:
maar ik krijg toch altijd fantasien in mijn hoofd over een vent in panty's als ik een man zijn benen zie scheren...
anders gaat lassie niet aan zijn werk
normale reactie graag
ik heb niks tegen schaamhar bij mannen. wat ik wel vies vind is veel borst en vooral veel rughaar bah
schaamhaar
stamt nog uit de tijd dat mensen buiten sliepen
zodat er geen beren, leeuwen en slangen je gaten in konden kruipen
wie is we
en waarom doe jij t dan alleen bij mij?
De zak goed kaal, de rest heeel kort
stamt nog uit de tijd dat mensen buiten sliepen
zodat er geen beren, leeuwen en slangen je gaten in konden kruipen
Ja want schaamhaar houdt een trap tegen je zak wel tegen...
Sorry hoor maar wat een bullshit!
je moet toch weten dat als je haar op je zak heb dat je in iedergeval kán reageren
vergelijk het met haar op je kop, je kán reageren vóórdat je je kop stoot...zonder haar heb je meteen je kop gestoten
blijkbaar heb jij nooit opgelet op school
Hmm...jij wilt dus zeggen dat als er een trap aankomt...gericht op je zak...je schaamhaar als een soort "sensor" reageert waardoor je de trap "voelt" aankomen?
Of iig goed bijgehouden!
Maar natuurlijk
Hmm...jij wilt dus zeggen dat als er een trap aankomt...gericht op je zak...je schaamhaar als een soort "sensor" reageert waardoor je de trap "voelt" aankomen?
Hoe eraan ben jij dan niet als je een muur/balk/of andere hard voorwerp ziet waar je je kop tegen kan stoten en er dan toch nog tegenstoten?
Heb jij op school nooit geleerd om juiste voorbeelden te gebruiken? Je bedoeld het misschien goed,maar je legt verkeerde verbanden met verkeerde voorbeelden...
Heb jij schaamhaar dan?
bij mannen of bijgewerkt of kaal...
hahhaha grap jas
Niet waar, schaamhaar is bescherming van je edele delen, zodat je kan reageren op een reactie van buitenaf, zoals een trap in je zak...
Proberen dan?? Ik zal schoppen en dan mag jij zeggen of je schaamhaar mijn trap remde oké?!!
Wat een onzin zeg, zeker nog te jong voor biologie!
En schaamhaar is goor, zowel bij mannen als bij vrouwen, wie dat uitgevonden heeft was er ook niet helemaal bij met zn gedachten... IEUW!!!
Een beetje Komt ook weer onverzorgd over. Gewoon kaal, is toch het beste?
vind t net een baby als er geen haar op zit niks aan
ik was ook al bang dat ik de enige was hier zeg.
vind t net een baby als er geen haar op zit niks aan
Met mannen is de kans iig groter dat je een harig type treft, wat een geluk
41% volgens de statistieken, maar bij jongeren zal dit percentage weer hoger zijn denk ik.
wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man
Een baby?!? Anatomisch gezien verschilt het nogal van een baby hoor. Maar ieder zijn/haar mening. Met mannen is de kans iig groter dat je een harig type treft, wat een geluklaatste aanpassing 6 oktober 2006 11:39
maar wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ???