Uitspraak van Zacherius Acht op maandag 3 juli 2006 om 12:23:Bah, ik ben geen 11 meer..
idd ja nee hoor gewoon wat haar
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 12:13:Schatje. Ik hou van je. Wil je nou alsjeblieft bier halen?
moet je maar gewoon een beamer kopen, ken je m projecteren op de dikke reet van je vriendin laatste aanpassing 3 juli 2006 12:14
Je weet wat je moet doen mijn lieve smondje
Kaal vind ik helemaal niks. Gewoon netjes bijgewerkt
Uitspraak van Zacherius Acht op maandag 3 juli 2006 om 12:23:Ik ben verrast door de 'helemaal kaal antwoorden'. Veel blijft er niet over, maar HE-LE-MAAL kaal? IK DACHT HET NIET!
Bah, ik ben geen 11 meer..
wèl de ballen he
de rest goed uitgedunt
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 juli 2006 om 23:20:wèl de ballen he
de rest goed uitgedunt
Is gebeurt meisje...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 09:21:zo'n gevaren driehoek
soms kan het best gevaarlijk zijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 09:21:nou mmm... beetje bijgehouden is wel zo hygienisch, en niet zo'n gevaren driehoek
oei een omgekeerde ook niet ?
moet dan toch eens een ander geometrische figuur optekenen.
een pentagram of zo?
Of een pijltje dat naar boven wijst ( als afleidingsmanoeuvre
Uitspraak van Turbo Mc Kwek op woensdag 5 juli 2006 om 19:32:Vind zowieso als je een jongen bent vind je vaak dat meisjes (bijna) kaal moeten zijn... zou dan wel een beetje egoistisch zijn als je er dan bij jezelf nix aan doet
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 juli 2006 om 23:20:wèl de ballen he
de rest goed uitgedunt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 19:25:Alles er af! hmm soms streepje dan
de mannen ook oksels en borsthaar graag... we willen niet tegen zweetdruppels aankijken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 21:29:dat is zo vies
Schaamhaar is NOT DONE ...
BAH
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 19:45:bijhouden of kaal..
Dat geldt idd ook voor de oksels en borsthaar