Uitspraak van senna da silva op zondag 2 juli 2006 om 22:33:hij zal er vast al zijn.maar wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ??? normale reactie graag
weer een haar topic
ALLES WEG als het effe kan, behalve hoofd en benen
Uitspraak van senna da silva op zondag 2 juli 2006 om 22:33:maar wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ???
Dat vind k...
a)Een hele grote afknapper
c)TE ranzig en zeer onhygiënisch
Eind conclusie.....scheren die handel
Uitspraak van Party popje op maandag 3 juli 2006 om 01:53:niks is zo'n afknapper dan een tanktop aan en dan zo'n grote pluk shag eronderuit komen !!!!!!!!
nou idd
't lijkt me voor de vrouw wel prettig als het een beetje bijgehouden word.
helemaal kaal vind ik maar niks , snap iig wel waarom de meiden klagen over bultjes hehe , maar gewoon kort en weinig haar dus
als ik lig te beffen heb ik ook niet graag haren in mn mond, sterker nog dan begin ik er nieteens aan
helemaal kaal vind ik maar niks , snap iig wel waarom de meiden klagen over bultjes hehe , maar gewoon kort en weinig haar dus
als ik lig te beffen heb ik ook niet graag haren in mn mond, sterker nog dan begin ik er nieteens aan
Het liefste kaal, maar anders goed bijgehouden
In ieder geval geen hele bos
In ieder geval geen hele bos
En mannen moeten niet vergeten hun ballen ook bij te houden 
Uitspraak van Miss BitchEn mannen moeten niet vergeten hun ballen ook bij te houdenop maandag 3 juli 2006 om 04:44:
geef ze regelmatig water!
ow
Maar zijn ze dan ook goed likbaar?
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 04:56:ja kan dan zelfs met droge mond
en geen last van haren?
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 05:02:zoja zijn ze nat, maar dan glijden ze wel lekker makkelijk naar binnen
veel speeksel gebruiken dus
Uitspraak van Miss Bitchveel speeksel gebruiken dusop maandag 3 juli 2006 om 05:07:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 05:02:zoja zijn ze nat, maar dan glijden ze wel lekker makkelijk naar binnen
Uitspraak van Miss Bitchowop maandag 3 juli 2006 om 04:54:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 04:56:ja kan dan zelfs met droge mond
geef :boeksie:
kama sutra 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 07:51:...(op een racebaan groeit ook geen gras....)
Uitspraak van senna da silva op zondag 2 juli 2006 om 22:33:wat vinden jullie meiden/vrouwen.van schaamhaar bij de man. ???
Het liefst haalt hij het er helemaal af
Uitspraak van senna da silva op zondag 2 juli 2006 om 22:33:normale reactie graag
met zo'n topic en zo'n naam ???
Uitspraak van SpringDing op maandag 3 juli 2006 om 11:41:Dat doen jullie al
Huh? Wat? Schatje, ga eens bier halen!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 11:49:Huh? Wat? Schatje, ga eens bier halen!
Doe het zelf maar, ben je sloof niet!
Uitspraak van SpringDing op maandag 3 juli 2006 om 11:52:Doe het zelf maar, ben je sloof niet!
He niet zo dom lullen he! Hop, gewoon bier halen. Anders kun je het op je buik schrijven dat ik mijn piemel scheer!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 11:55:He niet zo dom lullen he! Hop, gewoon bier halen. Anders kun je het op je buik schrijven dat ik mijn piemel scheer!
...trippelt braaf naar de keuken
laatste aanpassing
Uitspraak van SpringDing op maandag 3 juli 2006 om 11:58:trippeld braaf naar de keuken
En loop nou eens niet steeds voor de TV langs!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 12:00:En loop nou eens niet steeds voor de TV langs!
Uitspraak van SpringDing op maandag 3 juli 2006 om 12:06:ga er dan niet zo dicht op zitten!
Hou je kop trut! Ik kan Jack van Gelder niet verstaan! HAAL BIER!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 12:09:Hou je kop trut! Ik kan Jack van Gelder niet verstaan! HAAL BIER!
Alsof jack zo'n leuke comentator is
Uitspraak van SpringDing op maandag 3 juli 2006 om 12:10:Alsof jack zo'n leuke comentator is
Schatje. Ik hou van je. Wil je nou alsjeblieft bier halen?
Ik ben verrast door de 'helemaal kaal antwoorden'. Veel blijft er niet over, maar HE-LE-MAAL kaal? IK DACHT HET NIET!
Bah, ik ben geen 11 meer..
Bah, ik ben geen 11 meer..
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 11:49:lekker kaal,zowel vrouw als man!
Ohja, helemaal mee eens...