Forza Italia
Italie zit met het omkoopschandaal
dat zij toch gaan winnen aangezien ze ook thuis spelen die 'Mannschaft'
Dat is echt een voordeel!
ik gun ze niks
De itakkers kunnen alleen winnen als de winst gekocht wordt, anders zie ik die laffe counterploeg niet doorgaan
duitsland in de finale tegen frankrijk
2-1 voor Duitsland
en ja de italianen zijn nog net niet zo erg als de portugezen..
dit maakt het wk weer helemaal goed
Ik dacht voor de 1-0 dat duitsland door zou gaan, waarom? Omdat ik dacht dat dat al voor 't WK bekend was. Dat dat al vast stond..
Scheids, wederom drama
Ik weet niet wat het is hoor met dit WK, maar echt alle landen die ik NIET door wil hebben gaan GVD iedere keer door!!
Nou...het land van de 4 kutlanden die in de halve finale zaten die ik het nog een héél klein beetje gunde gezien de verassing van hun spel, is nu ook uitgeschakeld. Wat een zaad WK zeg!
Nou... Portugal, Frankrijk en Portugal...
jonge je praat POEP
jonge je praat POEP
Heerlijk dit PUUR genieten
van manon whahahah
whahah De grote zielepiet ben jij doosje!!! hoezo zou ik gaan huilen... WE HEBBEN TOCH GEWONNEN!!!!!!!!!!!! FORZAAA ITALIA
Anders krijg je ff een pbtje van een zielig kereltje
Ja ItalianBASE je bent echt een super kneus
whahah De grote zielepiet ben jij doosje!!! hoezo zou ik gaan huilen... WE HEBBEN TOCH GEWONNEN!!!!!!!!!!!! FORZAAA ITALIA
Uh wie stuurde mij nou een zielig pbtje? Jij of ik?
Nerdje
Ja ItalianBASE je bent echt een super kneus
anders ga huilen ofzow WHHAHAHAH , noem je hem zielig kijk naar jezelf joh !!!
ITALIA ITALIA ITALIA !!!!!!!!!! OHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOlaatste aanpassing 5 juli 2006 00:07
wat kansloos ben jij zeg tuurlijk is hij blij net zo blij als mij en net zoveel als andere, ga je moeder pesten ofzo MANON!!!
FORZA ITALIA!
Mag ik ook een pb'tje van jou
2x? Stumperd was je de eerste x niet duidelijk genoeg?
Aandacht te kort?
Anders ga je zelf even huilen, je kan beter naar het forum KLEDING en UITERLIJK pas je beter bij.
In ieder geval hier heb je de ballen verstand van...
En jij bent een Belg dus jij hebt al helemaal NERGENS verstand van
who cares, jij kent mij toch niet dus al zit je te uit te maken voor janet of homo weet ik veel, trek ik mij da nog ni aan. Wel lekker flauw dat je op de man moet gaan spelen
eindelijk die prutsers eruit!
holland had makkelijk Wereld kampioen kunnen zijn!
vond je het ook zielig toen hitler Dood werd gevonden!?!!?!?
dat kut italie is door maar ik gunde het die moffen eigenlijk ook niet!!!
~deutschland,deutschland alles ist forbei lalalalalal!!!!
grappig toch dat mensen er zo serieus op in gaan(op mijn opmerking) was gewoon gelul in de ronde
U bent gezakt voor de "hoe lul ik mezelf eruit als ik een kansloze opmerking hebt gemaakt" test.
arrogant volk,
U bent gezakt voor de "hoe lul ik mezelf eruit als ik een kansloze opmerking hebt gemaakt" test.
iedereen lult toch welles Dom in de ronde of ben ik de enige?
welles Dom in de ronde