Partyflock

Forumonderwerp · 884603
1 volger · 21054x bekeken
Betreft: evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen te spreken over dit nieuwe festival?

Volgend jaar weer of niet?

....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 2 juli 2006 om 14:10:
En de beveiliging sloeg idd nergens op, er werd een gozer door 3 man knock out geslagen en ik was degene die m weer op zn benen hielp, geen beveiliging in de buurt om in te grijpen en te helpen , dat kan dus de volgende keer wel beter

:O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 22:22:
je kreeg ze met dop mee?

ja dat was wel irri, geen dop:/
ga naar zo'n dixie, en met dat ik de deur op slot doe houd ik me flesje ZONDER dop op de kop:S
Waarschuw beheerder
altyd wel weer wat aan te merken op de organisatie, het blyft triest maar kon de pret cker niet drukken.

geluid was als je t mij vraagt nx mis mee, genoten van de vaagheid die heerstte vannacht (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mel B) op zondag 2 juli 2006 om 22:23:
(ook met zo'n gast met bontjas) , mede omdat dat nummer ook daarin gebruikt is

Ja klopt js :d

Dat is dan wel lachen :D

Waarschuw beheerder
't was wel gezellig ja :x :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 22:22:
je kreeg ze met dop mee?

ja... naja na veel gezeik :P

ik en me maat hadden allebei nog 16 muntjes over dus allebei 8 water... en toen zeiden we maar of we ipv 16 water zonder dop gewoon een treetje water met dop konden krijgen, en dat waren 12 flesjes en dat vond ie wel best :P
Waarschuw beheerder
Nah ze knalde um gewoon dik door daaro (y)
Aardig los feessie gehad zelf ook,
laaatste 2uur in de industrial zwaar genoten van het snellere werk (y)
Leviathan, Ruffneck ook lekker gedraait (y) (y)
Jammer dat er een handjevol mensen lomp deden aan het eind toen ruffneck klaar was :no:
Verder weinig op aan te merken, geluid was goed...sfeer kon dermee door..(ook nie eg super ofso)
En de reis was natuurlijk helemaal gek ook,
was gezellig met de kwibus uit Den Haag!

Moest wel door na me werk direct na het feest,
maar daar heb ik ook weer een knetter dagje aan over gehouden...Doogaan!! :D

Al met al; goed vermaakt daaro (y)

Enne dat er zoveel wause lui rondliepe viel eg wel mee hoor, gewoon lekker kaal en lekker gek! zoals het hoort (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k) T L C (k) op zondag 2 juli 2006 om 14:10:
En de beveiliging sloeg idd nergens op, er werd een gozer door 3 man knock out geslagen en ik was degene die m weer op zn benen hielp, geen beveiliging in de buurt om in te grijpen en te helpen , dat kan dus de volgende keer wel beter

was dat bij de hardcore? lag daar n gast echt compleet leeg te bloeden. zn wenkbrauw en neus waren helemaal aan gort geslagen. komen de dienstkloppertjes aangelopen, zon gast die hielp zegt: "ja hij is echt KO, die kan niet naar de ehbo lopen" die agent: "ja hoe komt hij er dan?" toen hak t echt ff gehad, dus heb m ff gezegd dat ie niet alleen zn geld hoeft te verdienen met mensen hun avond te verpesten en uit zn neus staan te vreten, maar dat ie ook wel s daadwerkelijk mensen mag HELPEN! luie teringlijers ook. kan m toch wel ff met zn 2en optillen en erheen dragen ofniet dan?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 21:54:
Gezellig, die rollator-dans

ghehehe......... ik kreeg nog een lift van 1 van die gasten :)

Waarschuw beheerder
ckrs un bruut feesjuh:yes::bounce:

Lenny Dee & Ruffneck(Y):respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik persoonlijk vond die set van Lenny Dee nou niet zo boeiend :no:

en zeker niet NA Stormtrooper :no:

Waarschuw beheerder
wat is er gebeurd ? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 22:44:
maar dat ie ook wel s daadwerkelijk mensen mag HELPEN! luie teringlijers ook. kan m toch wel ff met zn 2en optillen en erheen dragen ofniet dan?!

ja idd
Waarschuw beheerder
WAT EEN WAANZIIINIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG FEEST!

Ben fokking hell net wakker! Niet normaal wat heb ik geslapen!
Ik was dan ook kapot...hele motherfokking nacht uit me plaat gegaan. Dit was qua muziek echt 1 van de beste feesten van de afgelopen tijd.

En wat een vage lui....heerlijk!
Die Dino was toch freaking weird man!
En die rare gasten die in ene met lint kwamen om alles af te zetten!
Dat vind ik dus helemaal top he?! Ik hou wel van een beetje interactie met kunstenaars/acteurs/weirdo's :)

Volgend jaar ben ik er weer bij ... 100% zeker!

Waarschuw beheerder
was dat bij de hardcore? lag daar n gast echt compleet leeg te bloeden. zn wenkbrauw en neus waren helemaal aan gort geslagen. komen de dienstkloppertjes aangelopen, zon gast die hielp zegt: "ja hij is echt KO, die kan niet naar de ehbo lopen" die agent: "ja hoe komt hij er dan?" toen hak t echt ff gehad, dus heb m ff gezegd dat ie niet alleen zn geld hoeft te verdienen met mensen hun avond te verpesten en uit zn neus staan te vreten, maar dat ie ook wel s daadwerkelijk mensen mag HELPEN! luie teringlijers ook. kan m toch wel ff met zn 2en optillen en erheen dragen ofniet dan?!

geen idee ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:54:
wat is er gebeurd ?

:x

Waarschuw beheerder
ik spaar zwarte gaten ;)

Waarschuw beheerder
whehehe

Waarschuw beheerder
net thuis pas gwwoon
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 2 juli 2006 om 22:53:
ik persoonlijk vond die set van Lenny Dee nou niet zo boeiend

ik heb alleen butterfly meegekregen en tja dat is nou eenmaal 1 van me favoriete nummers, dus dat is dan al snel een pluspuntje O:)

Waarschuw beheerder
niks meegekregen

Waarschuw beheerder
vond het super alleen was de idd beveiliging niks
ik heb bj een ruzie gestaan in de hardstyle tent en dat ging er best hard op maar heb niemand van de beveiliging gezien beetje jammer
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens nu al echt een bijzonder onprettig gevoel in mijn benen en vrees dat ik een paar keer aardig verkrampt ga wakker schieten :(

Ow en het mooiste moment van de nacht vond ik toen we het psy-bos inliepen en daar net "Rapture" van IIO gedraaid werd. Kolere kippenvel all over!

Kwam ook erg vette muziek uit die boomcars bij de foodstages :D Haha op zo'n feest vind je de apartere muziek altijd daar waar je net even beter naar moet zoeken. Je weet verder vantevoren ook wel dat je bij andere DJ's hitjes zult horen. Veel platen die Dano draaide draaide hij vorig jaar ook al. Boeiend.

Gezeik van mensen die denken dat een DJ elke keer een zwaar exclusieve experimentele set gaat draaien op ene feest waar vooral massa komt, een hoop dagjesvolk en mensne die graag hitjes willen horen. Ik had zelf geen zin in de zoveelste keer "Frequencies" of "House of God", dus heb gewoon in wat andere stages gestaan met muziek die ik nog niet zo goed kende.

Het is maar net wat je er zelf van maakt :)

Oja, en nogmaals, verhard aub volgende keer effe die stages aan het strand man. Was niet te doen bij die classics-stage. En zorg opnderhand eens voor fatsoenlijke plees en stromend water, dit was echt te ranzig gewoon!

Truste allemaal! (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 23:10:
ik heb alleen butterfly meegekregen en tja dat is nou eenmaal 1 van me favoriete nummers, dus dat is dan al snel een pluspuntje O:)

butterfly vip is echt zoon goede plaat. zelfs mn punk maatjes kunnen er geen genoeg van krijgen:)

ik spreek net n maatje haha niet te geloven.
we vonden gisteraaf n pakje peuken onderweg naar de ingang. ik hoefde ze niet omdak t vermoeden had dat er wel s pillen in verstopt konden zitten omdat t zelfmaak sigaretten waren. hij heeft ze in zn zak gestoken, rookt vanmiddag n peuk, blijken dr pillen in te zitten 8) in totaal 7 halve snoepjes:O heeft ie nog mazzel gehad dat de security t niet heeft ontdekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 2 juli 2006 om 23:20:
en nogmaals, verhard aub volgende keer effe die stages aan het strand man. Was niet te doen bij die classics-stage. En zorg opnderhand eens voor fatsoenlijke plees en stromend water, dit was echt te ranzig gewoon!

whehehe, lag allen maar ophet op de grond daar :D
Waarschuw beheerder
was dat bij de hardcore? lag daar n gast echt compleet leeg te bloeden. zn wenkbrauw en neus waren helemaal aan gort geslagen. komen de dienstkloppertjes aangelopen

Nee in dit geval waren er geen beveiligers of agenten te bekennen :s
En helemaal niemand die ook maar ff iets deed om die gozer weer op de been te krijgen, toen ben ik er uiteindelijk maar heen gerend en samen met een ander meisje heb ik m omhoog getakeld o:) Ging niet al te best meer met die jongen dat was me wel duidelijk!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:19:
maar heb niemand van de beveiliging gezien beetje jammer

Die zaten de hele nacht koffie te drinken en te kaarten volgens mij :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 23:22:
butterfly vip is echt zoon goede plaat.

het was helaas niet die VIP uitvoering :(

Uitspraak van Busty. op zondag 2 juli 2006 om 23:22:
blijken dr pillen in te zitten in totaal 7 halve snoepjes heeft ie nog mazzel gehad dat de security t niet heeft ontdekt

Beter :D

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 2 juli 2006 om 23:20:
Oja, en nogmaals, verhard aub volgende keer effe die stages aan het strand man. Was niet te doen bij die classics-stage.

Is geen overbodige luxe bij iedere stage :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 23:38:
beter toch, die VIP suckt

Ligt eraan :)

Het verschilt bij mij nogal eens, voornamelijk buiten feesten de VIP :)

Waarschuw beheerder
up

Waarschuw beheerder
Goed vermaakt :D

Waarschuw beheerder
Zeker een lekker feesje! Deed me weer helemaal denken aan Mysteryland 2000.. Ook zo'n topper. Vette locatie en goeie line up. Heb tot 3 uur geen een Security gezien. Waren er wel heel weinig, zullen ze wel op bezuinigd hebben. Ook miste ik wat lasers in sommige hallen.

Heb geen vechtpartijen gezien (zijn er wel geweest zo te horen) Flink wat wazige mensen gezien waaronder ikzelf.
Lekker staan knallen in hardstyle, early bass en mainstage, de rest vond ik persoonlijk niet zo.

TodesVogel in de Early Rave echt BRUUT!!
Ook ruffneck op t laatst dikke terror ging dr flink op.
Wel jammer dat t alweer zo vroeg licht werd.

Zeker voor herhaling vatbaar dit feest, behalve natuurlijk die tering Fuik. Zal wel weer flink wat int laaitje hebbe gebracht. Gelukkig geen drugscontrole dus we kwame er nog goed van af.
Waarschuw beheerder
donateur
idd megashit :yes:

was heel snel weer voorbij :\

echt vet relaxt :D b)

mogen van mij vaker zulke feessies hehe :devil:

en lekker vlak in de buurt (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 2 juli 2006 om 23:28:
Nee in dit geval waren er geen beveiligers of agenten te bekennen :s
En helemaal niemand die ook maar ff iets deed om die gozer weer op de been te krijgen, toen ben ik er uiteindelijk maar heen gerend en samen met een ander meisje heb ik m omhoog getakeld o:) Ging niet al te best meer met die jongen dat was me wel duidelijk!!!

oh jij was dat meisje die bij hem was? je zat helemaal onder t bloed:( vin t echt top dat je hem hielp :respect: ik wou wel helpen maar was bang dat mn cavello en aussie smerig zouden worden :no::leip: slaat ook nergens op maja...als je vaag bent denk je rare dingen

Waarschuw beheerder
vannacht in die hardcore tent die kk nazi's met 10 man op een gast ze hoofd intrappe die al knock out lag. toen ik er tussen gaan staan en die gast weg proberen te slepen. komt er zo'n stink nazi wijf me vannachter op me hoofd slaan.

en daarna gaan ze elkaar lachend high fives geven om dat ze met 10 man 1 gast total los getrapt hebben.
niet vaak zoiets lafs gezien. ik vond t zo jammer dat dat feest niet in groningen was. dan hadden we ze echt helemaal de tering getrapt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:47:
Ook ruffneck op t laatst dikke terror

:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op het einde nog ff met security staan praten en die zei dat er bijna niets gebeurd was :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:09:
net thuis pas gwwoon

:vaag:
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:46:
Goed vermaakt

JWT :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:59:
vannacht in die hardcore tent die kk nazi's met 10 man op een gast ze hoofd intrappe die al knock out lag. toen ik er tussen gaan staan en die gast weg proberen te slepen. komt er zo'n stink nazi wijf me vannachter op me hoofd slaan.

en daarna gaan ze elkaar lachend high fives geven om dat ze met 10 man 1 gast total los getrapt hebben.
niet vaak zoiets lafs gezien. ik vond t zo jammer dat dat feest niet in groningen was. dan hadden we ze echt helemaal de tering getrapt.

echt kan me dr zo boos om maken:( wat n gigantische gore teringlijers zijn er ook op de wereld. kan me zelfs voorstellen dat mensen zeggen: die kut hardcoretent met t kut publiek. waarom kan iedereen niet gwoon hakken en de beste tijd van hun leven hebben met mekaar! sjees ik ben blij dat mensen niet zo naar mij kijken zeg. gabbers rule the hardcore scene

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 00:04:
JWT

Ja ik weet

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 23:59:
komt er zo'n stink nazi wijf me vannachter op me hoofd slaan.

Bij jou ook al..

Waarschuw beheerder
gezellig wazig feessie weer....
alleen werd er pas zondag goed gedraaid...
en dat er van die anabolengasten met zun allen op 1 gozer liepen in te rammen....triest hoor....
wel weer een nieuwe held erbij....:respect:Speedfreak:respect:
Ruffneck viel me vies tegen....
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik me dan altijd afvraag, is hoe komt het dat ik nergens last van heb en anderen (hoeft niet in dit geval te zijn) altijd?

Waarschuw beheerder
kwam omdat ik over haar heen had gepist

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 00:09:
Uitspraak van Stadjer op zondag 2 juli 2006 om 23:59:
komt er zo'n stink nazi wijf me vannachter op me hoofd slaan.

tiefusnazi's :dood: