Partyflock

Forumonderwerp · 884603
1 volger · 20721x bekeken
Betreft: evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen te spreken over dit nieuwe festival?

Volgend jaar weer of niet?

....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 12:47:
Nouw... tot vijf uur had ik een mooi feestje... totdat ik naar de wc ging en eruit kwam en vastgepakt werdt door een marrokaan... hij mij niet losliet en ik schreeuwde dat hij mij los moest laten en hij mij gewoon in mijn gezicht spuugde... nadat ik hem nog een x had geduwd heeft deze jongen mij gewoon met volle vuist in mijn gezicht geslagen... Na 10 minuten gezocht te hebben heb ik 1 beveiligingsman gevonden, SCHANDALIG! deze kon niet van zijn plek dus toen ik eenmaal bevatte dat deze jongen mij had geslagen ben ik naar het strand gegaan. Ik denk dat wel 300 mensen mee hebben kunnen genieten hoe hij aan de grond is gegaan... helaas nog wel een klap op mijn keel gekregen... Maar na de 2e x waren er EINDELIJK vrouwen die mij holpen omdat deze jongen het lef heeft om vrouwen zo te behandelen. TNX iig voor deze dames(vooral de dame die hem nog in zijn ballen heeft getrapt )
Dus heb toen aangifte gedaan vanaf 6 uur dus toen was me feestje al afgelopen.
Begin was dus erg leuk, alleen een hele slechte organisatie UDC HEEEEl slecht geregeld met de wc's,
12 man beveiliging op 8000 mensen
Verder Vortex Jammer dat het feestje zo moest eindigen

WTF %) %) %)

D'r liepen veel vervelende gasten rond ja, d'r konden er ook een paar hun poten van mn vriendin niet afhouden.

Maar dit is wel heel ziek zeg %)

Hoop dat het een beetej gaat met je! :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 2 juli 2006 om 13:40:
Ik vond het een beetje respectloos dat zo te brengen maar stiekem ben ik het helemaal met je eens Dit heeft vorig jaar Impulz Outdoor wel getopt ja. Damn. Libido lag ergens onder nulpunt dus

Ik vond juist dat er een hoop contact gemaakt kon worden :)

Oja, ik ben weer wakker Woeiiii!

En lekker geslapen :9
Waarschuw beheerder
Wat een vet feeeeeeeest, echt vet.

Hele nacht in de HS of mainstage gestaan vooral in de HS zaal ging het helemaaaaal los. en op het eind Dano in de earlybass en Ruffneck mainstage helemaaaaal loos. Leek alleen wel of iedereen rond 5.30 helemaal kapot leek te zitten maar had ik geen last van :D.

En toen gezellig anderhalfuurtje terugrijden, zag de politiecontrole. Nog mensen problemen gehad ? ik mocht gelukkig dooorrrijen.

p.s. welke nummer draaide zenith dj als laatste of een na laatste van zijn set graag PB. :D.

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
vet feest, alleen wat een helse treinreis, verslag later vandaag online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 13:44:
k vond juist dat er een hoop contact gemaakt kon worden

Ja na een uur of 04.30 wel, toen het langzaam aan licht begon te worden. de eerste paar uur vond ik de sfeer echt heel erg suf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 2 juli 2006 om 14:05:
Ja na een uur of 04.30 wel, toen het langzaam aan licht begon te worden. de eerste paar uur vond ik de sfeer echt heel erg suf.

Gaat nu iets zeggen dat jacky helemaal niet leuk gaat vinden :9

Ik zat al in de feeststemming door mijn bezoekje aan awakeningsfestival :9
Waarschuw beheerder
wat heb ik me weer vermaakt zeg!
Heerlijk buiten feesten na een warme dag! :bounce:
vond de aankleding een beetje goedkoop, geluidc liet afentoe ook te wensen over. uiteraard kon je ook je handen niet wassen als je naar de plee was geweest(je zou maar ongesteld zijn zeg :O daar loop je dan met je vieze vinger haha), beetje minder :S
maar verder was t superrrr gezellig! :D

Nog ff lekker staan ouwehoeren met een paar gasten uit zaanstad op de parkeerplaats, als jullie dit lezen: lekker gevaren nog mannen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super feest op een super locatie :cheer:

De zon boven t water zien opkomen gaf net dat kleine beetje extra aan dat wat toch al niet meer stuk kon 8)

Showtek & Ruffneck :respect:

En de beveiliging sloeg idd nergens op, er werd een gozer door 3 man knock out geslagen en ik was degene die m weer op zn benen hielp, geen beveiliging in de buurt om in te grijpen en te helpen , dat kan dus de volgende keer wel beter :yes:

Verder een dikke 10 voor dit feessie :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 14:07:
Gaat nu iets zeggen dat jacky helemaal niet leuk gaat vinden :9

Ik zat al in de feeststemming door mijn bezoekje aan awakeningsfestival

ging je niet halfdood in die zon?:O pff

Waarschuw beheerder
opvallend dat ik niemand hier inhoudelijk over sets hoor :/
en wie waren er nou trouwens als Enzyme X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:11:
ging je niet halfdood in die zon? pff

Ik heb voornamelijk in de schaduw zitten chillen :)

Waarschuw beheerder
echt te gek!!!

Leviathan was top, Gangsta Alliance(DJ Lyrix) was ook super vet!

En Ruffneck was ook de shit(en hij had dik gelijk over al die mietjes die stil stonden!!)

"daar is de exit!!!" hahaha (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:12:
opvallend dat ik niemand hier inhoudelijk over sets hoor

Ik heb me niet bezig gehouden met de line up :)

Dus weet wel dat ik een keer bij het strand zat en dat er iemand party animals- used and abused draaide met daar achteraan nog wat super nummers die je niet zo vaak op feesten hoort :)

Dan was er tegen het einde in de terror ook iemand die lekker bezig was met fingers en er half leatherneck- at war door draaide (althans de sample fuck you fuck them bla bla bla) maar het nummer zelf kwam niet :(

Voor de rest ook weinig herhalingen van nummers gehoord (waarbij de kermisattractie de uitzondering is die de regel bevestigd, maar dat was ook maar een cd-tje)

Mogen ze by the way wel wat extra cd'tjes aanschaffen :X
Waarschuw beheerder
Ik vond het een beetje respectloos dat zo te brengen maar stiekem ben ik het helemaal met je eens Dit heeft vorig jaar Impulz Outdoor wel getopt ja. Damn. Libido lag ergens onder nulpunt dus

Zolang je niet persoonlijk word vind ik het niet respectloos.......vond het publiek erg divers maar vooral veel vage figuren die je normaal niet ziet op party's in het zuiden en westen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op zondag 2 juli 2006 om 14:17:
vond het publiek erg divers maar vooral veel vage figuren die je normaal niet ziet op party's in het zuiden en westen.

Dat maakt het voor mij juist leuker :D
Waarschuw beheerder
showtek voor mij de beste set van de avond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:12:
en wie waren er nou trouwens als Enzyme X

Endymion en Synapse, verslag volgt van mij met tracktitels
Waarschuw beheerder
Goed feestje gehad ,alleen paar minpuntjes . Op de flyer staat met grote letters Hardstyle Open Air en het word dan toch in een tent gehouden???!!! Vortex blaasde met het tweede nummer een box op linksvooraan. Na het diverse malen het gezegd tegen de geluidsmannen werd er na een uur pas wat aan gedaan.
En het laatste minpuntje vond ik dat je niet in elke tent wat te drinken kon halen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 11:05:
wat een divers publiek daar zeg, in alle soorten en maten

Dat heb ik ook echt 33 x gezegd.. 8) Dat was echt opvallend! Heel uiteenlopend, wel leuk (Y)

Ik heb me prima vermaakt vannacht.. Heerlijk die tenten en dan buiten even afkoelen. Van mij mocht het wel tot 07.00 donker blijven 8) Ik vind dat licht nooit zo'n succes, maar al met al was het heerlijk toen t zonnetje opkwam (L)

Ik wil volgend jaar wel weer B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het geweldig :lief:

Maar wat was dat allemaal bij die goa ruimte? :|
Mensen die ondersteboven in een boom hingen... overal lichaamsdelen op de grond en een dino? %)
Ik was hardstikke nuchter en vond het behoorlijk vaag.. wat moeten al die mensen die wel behoorlijk van het pad waren wel niet gedacht hebben :D

Owh trouwens...voor de mensen die een arm in de anus van die dino hebben zien zitten... dat heeft mijn lieftallige echtgenoot gedaan :[
Foto's volgen b)

Waarschuw beheerder
leuk feestje wel, hoop vage figuren idd... Showtek was echt de man van de avond voor mij.... En wat die Dj na showtek op de main deed, weet ik niet, maar dat had volgens mij niks met muziek te maken... Gelukkig maakte ruffneck het later beetje goed. Wat mij opviel was de weinig standjes waar je normaal drinken kon hale... Wij moesten gewoon zoeken voor een standje om drinken te hale.... Verder dik vermaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 14:24:
Mag ik dan voor jou invullen dat je liever een modeshow hebt???

Heb het over mensen niet over kleren.....maar als de modepolitie er was geweest hadden ze een drukke avond gehad.
Heb veel mensen gezien categorie:Herman van idols.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 14:12:
k heb voornamelijk in de schaduw zitten chillen :)

ja dat lijkt me ook wel.
ik wou ook eerst gaan maaruhm toen kwam ground zero dus d8 helaas wordt m toch maar neit :nee:
was t wel een mooi feesije?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 14:27:
Endymion en Synapse

had ik em dus bijna goed :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 23:45:
gezien de draaitijden op Hardcore 4 Life kan Enzyme X geen Nosferatu zijn en ook geen Ophidian...
Dus wie dan wel???

Mindustries vs Endymion ofzo? :9
ben benieuwd iig! :D

:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:28:
En wat die Dj na showtek op de main deed, weet ik niet, maar dat had volgens mij niks met muziek te maken...

Marc Acardipane, dus schaam je ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:27:
Ik vond het geweldig :lief:

Maar wat was dat allemaal bij die goa ruimte? :|
Mensen die ondersteboven in een boom hingen... overal lichaamsdelen op de grond en een dino? %)
Ik was hardstikke nuchter en vond het behoorlijk vaag.. wat moeten al die mensen die wel behoorlijk van het pad waren wel niet gedacht hebben :D

ow haha er was echt een dino d8 dat ze aan t ouwehoeren waren :bloos:
had t allemaal niet eens door.
ja wel dat er iemand aan de boom hing :S

Waarschuw beheerder
Wat een bull-shit over hoe mensen eruit zien zeg!!
Normaal lopen zoveel mensen te zeiken over bijvoorbeeld een sensation white omdat het hier zou gaan om zien en gezien te worden en nu krijg je dit...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:32:
was t wel een mooi feesije?

perfecte pre-party voor ground zero ;)

Uitspraak van VageJetje op zondag 2 juli 2006 om 14:32:
dan verleer ik het draaien in bittere tijden

Draai je ze thuis zelf voor :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 14:33:
En wat die Dj na showtek op de main deed, weet ik niet, maar dat had volgens mij niks met muziek te maken..

heb ik met ruffneck kan dat echt niet waarderen snap niet wat iedereen eraan vindt
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:33:
ow haha er was echt een dino d8 dat ze aan t ouwehoeren waren
had t allemaal niet eens door.
ja wel dat er iemand aan de boom hing

Ik heb die dino ook pas heel laat ontdekt hoor :lol:
We stonden echt al een half uur naar die poppen te kijken in de boom toen ik die dino ineens ontdekte... eerst 3 keer kijken, hoofd schudden, nog een keer kijken.. ja.. het was echt een dino :D

Die ruimte was echt vaag 8)
Opeens kwamen er allemaal van die 'verpleegsters' en rare mannen op rollators en werd dat hele stuk afgezet met lint..gingen die gasten 1 of ander toneelstuk uitvoeren :/
Ik snapte er met mijn nuchtere hoofd helemaal niks van :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:35:
ik heb je nog zien lopen

Dat zou echt zomaar heel goed kunnen O:)

Was echt in een rondjesloop bui :9

Maar toch ook na het feest bij het wachten op de pendelbus?

Waarschuw beheerder
Leviathan was de shit! :D
Gangsta Alliance(DJ Lyrix) was de shit! :D
Ruffneck was de shit! :D

respect voor Ruffneck zijn speech over al die mensen die stil(stuk of 10.000) stonden en middelvingers opstaken "steek je middelvingers maar op jullie krijgen me toch niet weg want ik ga gewoon door met nog een uur met deze ruff shit... bevalt het niet? dan is daar de exit !!!" (Y)

Verder was het qua sfeer wel goed. Paar vechtpartijen gezien en heel veel verdrugsde lui. Maar dat mocht de pret voor mij niet drukken.
Het was ook een duur feest... 5euro voor een flesje bier. :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:37:
Opeens kwamen er allemaal van die 'verpleegsters' en rare mannen op rollators en werd dat hele stuk afgezet met lint..gingen die gasten 1 of ander toneelstuk uitvoeren
Ik snapte er met mijn nuchtere hoofd helemaal niks van

Ik vond trouwens dat vuurspuwen ook vet :D:D:D

En mocht zelf nog met een firestick twirlen :D

Waarschuw beheerder
nee ik heb je voorbij zien komen bij de hardcore zaal zo buiten langs tegen t einde.
zag er nog best fris uit voor iemand die 2 feesiejs 8ter de rug heeft..;)
pff ik heb vandaag me lang 8ter pf record wel verbroken :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:35:
heb ik met ruffneck kan dat echt niet waarderen snap niet wat iedereen eraan vindt

wel de goeie quoten he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 14:41:
zag er nog best fris uit voor iemand die 2 feesiejs 8ter de rug heeft..

Ik zou maar zwijgen over de hoeveelheid drugs die er in me lijf zat :X:X:X:X

Maar denk dat het vooral komt omdat ik echt mega veel zin had in beide feesten en me er helemaal thuis voelde op het feest en echt mega lekker uit me dak ben gegaan :D:D:D:D

Echt serieus lang geleden dat ik het zo naar me zin heb gehad op feestjes :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha

*pssst* vertel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
aso veel alcohol :O (drink normaal bijna niets op feestjes, maar op awakenings hadden ze wijn 7up coctails :kwijl: )

Uhmm dan ook nog geblowd, 1 :xtc: (wat ik ook maar eens in de paar maanden gebruik) en dan nog wat stuiterend makende pep pep pepperdepep :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op zondag 2 juli 2006 om 14:34:
Draai je ze thuis zelf voor

had gekunt :D .... maar leathernecks - at war hoor ik niet zovaak ... en voordat nummer laat ik bijna alles uit mijn handen vallen :D:D:D
Waarschuw beheerder
Heb het over mensen niet over kleren.....maar als de modepolitie er was geweest hadden ze een drukke avond gehad.
Heb veel mensen gezien categorie:Herman van idols.

Nouw ik ga op een party ook echt niet mn mooiste kleding aantrekken, vooral iets dat lekker zit, het is toch ook geen catwalk??? :S

Ik vond het echt een vet feestje! Lekker chillen op het strand, relaxte oldskool, niet te belachelijk druk en niet te heet! Kan bijna niet beter. Ach en dat het geluid niet maximaal is merk je toch niet als je lekker van de kaart bent :P
laatste aanpassing