1 volger · 27960x bekeken
| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00 |
iemand n-vitral nog gehoord?
hoe draaide die?
hoe draaide die?
ground zero

was echt balen dat t afgelopen was..
lang geleden dat ik echt baalde dat een feest was afgelopen.
vette muziek overal,heerlijk weertje..
geen ruzie gezien (maar dat kan ook zijn geweest dat t me niej is opgevallen
)
heb net wel heel busloo s strandt uit me neus gehaald
ruffneck

was echt balen dat t afgelopen was..
lang geleden dat ik echt baalde dat een feest was afgelopen.
vette muziek overal,heerlijk weertje..
geen ruzie gezien (maar dat kan ook zijn geweest dat t me niej is opgevallen
heb net wel heel busloo s strandt uit me neus gehaald
ruffneck
laatste aanpassing
vond het wel super ... tenminste niet zover lopen elke keer
dat was juist het vette aan mysteryland daar!
leker heel dat terein over dwalen, en lekker door dat bos lopen..
dranken eten aparte bonnen
je eerste grote feestje ofzo
naja heb dus weer wat gemist merk ik al
iemand n-vitral nog gehoord?
ik wilde van af het begin aanwezig zijn om N-vitral nog is te horen
laatste keer op Sledgehammer gehoord.
Hij draaide toen echt goed.
maar helaas op de heenweg verdwaalden wij in het bos vanwege vaage bordjes, en kwamen daarom niet op tijd binnen
heb me prima vermaakt hoor! de sfeer was echt goed allemaal gezellige mensen!
idd de wc's hadden beter gekund!
we hebben nog een jongen met een groen shirt aan die met een meisje was naar ehbo gebracht.. als diegene die dat waren dit lezen pb me dan even over hoe het afgelopen is??!!
maar goed GZ is zeker een festival dat voor herhaling vatbaar is!
idd de wc's hadden beter gekund!
we hebben nog een jongen met een groen shirt aan die met een meisje was naar ehbo gebracht.. als diegene die dat waren dit lezen pb me dan even over hoe het afgelopen is??!!
maar goed GZ is zeker een festival dat voor herhaling vatbaar is!
Vrij ingewikkeld allemaal, maar weer tot een goed einde gebracht.
Ik vraag mij nu dan ook zeer sterk af, waar en hoe alle mensen zich nu weten te "manifesteren" in de normale wereld.
Weet ZEKER, dat zij nog vele mensen versteld zullen doen staan!!
WOW, wat was iedereen WAUS!! Te gek, iedereen bedankt voor de inzet!
Ik vraag mij nu dan ook zeer sterk af, waar en hoe alle mensen zich nu weten te "manifesteren" in de normale wereld.
Weet ZEKER, dat zij nog vele mensen versteld zullen doen staan!!
WOW, wat was iedereen WAUS!! Te gek, iedereen bedankt voor de inzet!
Ik vond het echt een topfeestje
De indeling vond ik handig, want als je geen interesse had in de softere stijlen, dan hoefde je daar helemaal niet in de buurt te komen en andersom ook.
De wc;s zijn altijd een bende op feesten en wees blij dat ze gratis waren, vaak moet je er ook nog voor betalen.
Het was voor mij de eerste keer bussloo en het is echt een mooie lokatie zeker aan het water
Ik heb geen idee wie wanneer draaide, maar heb zeker wel veel favorieten van me gehoord
Er hing ook echt een topsfeer en dat merkte je nog extra toen het licht werd, iedereen wou maar doorgaan
Heb veel bekenden van me gezien en ook weer leuke mensen leren kennen
Al met al vond ik het veel te kort duren
De indeling vond ik handig, want als je geen interesse had in de softere stijlen, dan hoefde je daar helemaal niet in de buurt te komen en andersom ook.
De wc;s zijn altijd een bende op feesten en wees blij dat ze gratis waren, vaak moet je er ook nog voor betalen.
Het was voor mij de eerste keer bussloo en het is echt een mooie lokatie zeker aan het water
Ik heb geen idee wie wanneer draaide, maar heb zeker wel veel favorieten van me gehoord
Er hing ook echt een topsfeer en dat merkte je nog extra toen het licht werd, iedereen wou maar doorgaan
Heb veel bekenden van me gezien en ook weer leuke mensen leren kennen
Al met al vond ik het veel te kort duren
Nouw... tot vijf uur had ik een mooi feestje... totdat ik naar de wc ging en eruit kwam en vastgepakt werdt door een marrokaan... hij mij niet losliet en ik schreeuwde dat hij mij los moest laten en hij mij gewoon in mijn gezicht spuugde... nadat ik hem nog een x had geduwd heeft deze jongen mij gewoon met volle vuist in mijn gezicht geslagen... Na 10 minuten gezocht te hebben heb ik 1 beveiligingsman gevonden, SCHANDALIG! deze kon niet van zijn plek dus toen ik eenmaal bevatte dat deze jongen mij had geslagen ben ik naar het strand gegaan. Ik denk dat wel 300 mensen mee hebben kunnen genieten hoe hij aan de grond is gegaan... helaas nog wel een klap op mijn keel gekregen... Maar na de 2e x waren er EINDELIJK vrouwen die mij holpen omdat deze jongen het lef heeft om vrouwen zo te behandelen. TNX iig voor deze dames(vooral de dame die hem nog in zijn ballen heeft getrapt
)
Dus heb toen aangifte gedaan vanaf 6 uur dus toen was me feestje al afgelopen.
Begin was dus erg leuk, alleen een hele slechte organisatie UDC
HEEEEl slecht geregeld met de wc's,
12 man beveiliging op 8000 mensen
Verder Vortex
Jammer dat het feestje zo moest eindigen
Begin was dus erg leuk, alleen een hele slechte organisatie UDC
Verder Vortex
krijgt alleen een boete waarschijnlijk..
niet alleen een boete van de politie,..
maar een zwaardere boete van zichzelf
zoiemand straalt uit dat ie een klootzak is, en onbewust pakken mensen die hem of jou nieteens kennen, die eikel nog erger terug
en hij heeft wwaarschijnlijk ook ruzie met zichzelf
die kan zich gewoon niet gelukkig voelen zo,... en daar gaat ie t nog zwaar mee krijgen als ie niet veranderd
laatste aanpassing
zoiemand straalt uit dat ie een klootzak is, en onbewust pakken mensen die hem of jou nieteens kennen, die eikel nog erger terug
die kan zich gewoon niet gelukkig voelen zo,... en daar gaat ie t nog zwaar mee krijgen als ie niet veranderd
tering wat ingewikkeld...
Nouw... tot vijf uur had ik een mooi feestje... totdat ik naar de wc ging en eruit kwam en vastgepakt werdt door een marrokaan... hij mij niet losliet en ik schreeuwde dat hij mij los moest laten en hij mij gewoon in mijn gezicht spuugde... nadat ik hem nog een x had geduwd heeft deze jongen mij gewoon met volle vuist in mijn gezicht geslagen... Na 10 minuten gezocht te hebben heb ik 1 beveiligingsman gevonden, SCHANDALIG! deze kon niet van zijn plek dus toen ik eenmaal bevatte dat deze jongen mij had geslagen ben ik naar het strand gegaan. Ik denk dat wel 300 mensen mee hebben kunnen genieten hoe hij aan de grond is gegaan... helaas nog wel een klap op mijn keel gekregen... Maar na de 2e x waren er EINDELIJK vrouwen die mij holpen omdat deze jongen het lef heeft om vrouwen zo te behandelen. TNX iig voor deze dames(vooral de dame die hem nog in zijn ballen heeft getrapt)
dat is wel een erg zielige persoon eerst spugen dat is echt smerig maar dan een meisje slaan dat gaat wel echt te ver ik hoop dat iedereen die er om hjeen stond gewoon op die gozer was gaan inslaan want dat verdiende hij gewoon na zo'n actie
die kan zich gewoon niet gelukkig voelen zo,... en daar gaat ie t nog zwaar mee krijgen als ie niet veranderdlaatste aanpassing 2 juli 2006 13:12
Simpel gezegd:
Alles wat je een ander aandoet, komt 3x zo hard bij je terug
donateur
Nouw... tot vijf uur had ik een mooi feestje... totdat ik naar de wc ging en eruit kwam en vastgepakt werdt door een marrokaan... hij mij niet losliet en ik schreeuwde dat hij mij los moest laten en hij mij gewoon in mijn gezicht spuugde... nadat ik hem nog een x had geduwd heeft deze jongen mij gewoon met volle vuist in mijn gezicht geslagen... Na 10 minuten gezocht te hebben heb ik 1 beveiligingsman gevonden, SCHANDALIG! deze kon niet van zijn plek dus toen ik eenmaal bevatte dat deze jongen mij had geslagen ben ik naar het strand gegaan. Ik denk dat wel 300 mensen mee hebben kunnen genieten hoe hij aan de grond is gegaan... helaas nog wel een klap op mijn keel gekregen... Maar na de 2e x waren er EINDELIJK vrouwen die mij holpen omdat deze jongen het lef heeft om vrouwen zo te behandelen. TNX iig voor deze dames(vooral de dame die hem nog in zijn ballen heeft getrapt )
Begin was dus erg leuk, alleen een hele slechte organisatie UDC HEEEEl slecht geregeld met de wc's,
Verder Vortex Jammer dat het feestje zo moest eindigen
Mooi klote zeg dat zo'n loser ff je avond verneukt, stond er op dat moment niemand bij die het zag & je ff hielp...?
Maar echt veel kijkplezier qua dames (en heren ook) was het dit keer niet
Dit is mij ook al opgevallen.
veder wel een leuk feestje alleen jammer dat mijn verkering uit ging op de heenweg....hoe slecht kun je het hebben???
dus: IN DE AANBIEDING!!! whahahaha
Maar echt veel kijkplezier qua dames (en heren ook) was het dit keer niet
Zat leuks gezien
hele slechte organisatie UDCHEEEEl slecht geregeld met de wc's,
ik heb het idee dat alleen de mainstage door udc is geregeld en de rest door KUT multigroove. Die hebben digital overdose ook verneukt. ook slecht geregeld met wc's en ook kut geluid.
Nouw... tot vijf uur had ik een mooi feestje... totdat ik naar de wc ging en eruit kwam en vastgepakt werdt door een marrokaan... hij mij niet losliet en ik schreeuwde dat hij mij los moest laten en hij mij gewoon in mijn gezicht spuugde... nadat ik hem nog een x had geduwd heeft deze jongen mij gewoon met volle vuist in mijn gezicht geslagen... Na 10 minuten gezocht te hebben heb ik 1 beveiligingsman gevonden, SCHANDALIG! deze kon niet van zijn plek dus toen ik eenmaal bevatte dat deze jongen mij had geslagen ben ik naar het strand gegaan. Ik denk dat wel 300 mensen mee hebben kunnen genieten hoe hij aan de grond is gegaan... helaas nog wel een klap op mijn keel gekregen... Maar na de 2e x waren er EINDELIJK vrouwen die mij holpen omdat deze jongen het lef heeft om vrouwen zo te behandelen. TNX iig voor deze dames(vooral de dame die hem nog in zijn ballen heeft getrapt )
Begin was dus erg leuk, alleen een hele slechte organisatie UDC HEEEEl slecht geregeld met de wc's,
Verder Vortex Jammer dat het feestje zo moest eindigen
wat een zeilig persoon zeg
maar evengoed
Simon Underground
Hellfish
Deatchmachine
Speedfreak
Outside Agency ( met en zonder ruffneck)
Ruffneck
wat een zalig feesje was dit zeg
Ik vond dat er toch aardig veel wc;s waren
heel veel wc's (bij de mannen iig) was geen wc papier
ik heb t ook een keer gehad ikzat op de wc en opeens flipte zon gozer helemaal door 
ramde bijna de deur dr uit..
schrok me eiegen de tering.
dus doe maar over staat er zon halve gare neger voor me deur vet waus.
flipt helemaal door.ik d8 zal ik m een klap geven.maar zag geen security die me dan zou komen redden.gelukkig haalde me vriend me toen snel weg.
maar scheet m wel ff
ramde bijna de deur dr uit..
schrok me eiegen de tering.
dus doe maar over staat er zon halve gare neger voor me deur vet waus.
flipt helemaal door.ik d8 zal ik m een klap geven.maar zag geen security die me dan zou komen redden.gelukkig haalde me vriend me toen snel weg.
maar scheet m wel ff
Area 05
Hele avond gestaan
Wat zalig was het daar
donateur
dat is wel een erg zielige persoon eerst spugen dat is echt smerig maar dan een meisje slaan
dat meen je niet
En,ik heb nog nooit zoveel lelijke mensen op een party bij elkaar gezien.......wat een kneuzen liepen er bij,zeg.
Ik vond het een beetje respectloos dat zo te brengen maar stiekem ben ik het helemaal met je eens
Oja, ik ben weer wakker
En ga 'm een "goed" geven. Vooral vanwege de muziek want organisatorisch was het echt een beetje suffig hoor.

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)

![[ N-tec ]](/images/user/165638_2873538.jpg)

![an[n]o73niem](/images/user/214696_1011612.jpg)