| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 1 juli 2006 om 21:00 |
Wat ik me dan altijd afvraag, is hoe komt het dat ik nergens last van heb en anderen (hoeft niet in dit geval te zijn) altijd?
Wat een feest!!! Pfoeee!
Aan het einde van de avond met een van die poppen uit het goa bos lopen slepen en dansen over het strand. Kreeg hem uiteindelijk zelfs nog mee naar buiten! Ik heb in ieder geval een goed aandenken aan Ground Zero... Een arm! De rest heb ik maar achter gelaten, paste niet in de taxi
Ik vond het super geslaagd!
ik heb die zilveren pop nog gevingerd
Hahahaha inderdaad! Heb echt met zoveel mensen lopen ouwehoeren. Toen ik naar buiten liep zaten die security lui me heel raar aan te kijken, maar kon hem zo meenemen naar buiten!
vannacht in die hardcore tent die kk nazi's met 10 man op een gast ze hoofd intrappe die al knock out lag. toen ik er tussen gaan staan en die gast weg proberen te slepen. komt er zo'n stink nazi wijf me vannachter op me hoofd slaan.
en daarna gaan ze elkaar lachend high fives geven om dat ze met 10 man 1 gast total los getrapt hebben.
niet vaak zoiets lafs gezien.
Moet nog even een goed plekje vinden voor die arm. Heeft nu natuurlijk een symbolische waarde Of ik neem hem het volgende feestje weer mee, als herkenningspunt
Wel vaag hoor dat goa bos. wilde nog op de rug van die dino zitten, maar hij stond niet stevig genoeg
Moet je beter je best doen
daarom kreeg die waarschijnlijk wat stompen he
oh als die gast daarom zo bloedend op de grond lag had je dr n briefje bij moeten plakken met: gratis wazi knuppelen. had zelfs ik mn max teken op zn kutkop geplant
Moeten jullie nou eens teruglezen hoeveel agressie er in jullie reply's zt
Wat moet ik geloven
Moeten jullie nou eens teruglezen hoeveel agressie er in jullie reply's zt.
oh als die gast daarom zo bloedend op de grond lag had je dr n briefje bij moeten plakken met: gratis wazi knuppelen. had zelfs ik mn max teken op zn kutkop geplant
maar door die wazi's worden mijn feestjes verziekt. hardcore krijgt een slechte naam door dat tuig. ze horen helemaal niet thuis in de hardcore scene.
maar tegelijkertijd wel janken vanwege het feit dat er misschien bloedspattertjes op je aussie komen
je snapt t niet ... de wazi/nazis trapten anderen ... niet andersom
of heb ik iets leuks gemist?
Gewoon iedereen met respect behandelen
Ze komen om te rellen en jij zorgt doordat jij je aangesproken voelt dat ze kunnen rellen.
Ik vind die methode nogal lijken op het spreekwoord oog om oog, tand om tand.
Bij mij werkt het ook in de praktijk, dus waarom bij jou niet?
Bij mij werkt het ook in de praktijk, dus waarom bij jou niet?
omdat niet iedereen tzelfde is,
jij hebt dus iets gedaan ?