Ik kijk wel naar ATWT en GTST
kijk alleen ATWT en gtst dat valt nog wel mee
slechtste soap dat er is, overdreven nepacteurs die met de tientallen jaren nog steeds hetzelfde uiterlijk hebben
en zeer foute cliffhangers
Hoe weet jij dat? Stiekum ook een trouwe kijker om dit te kunnen zeggen?
ik kijk gewoon liever naar ATWT en GTST dan naar the bold...kan toch
oh ja en taylor komt weer tot leve
oh ja en taylor komt weer tot leve
Ja ik heb het vaker gehoord maarehhh wanneer? Hoop zo dat ridge brooke dan laat vallen!
Nooo.. niet weer de teruggekeerde evil twin
katie is zwanger van simon, en dusty vind het niet leuk
ja idd! maar ik heb erop geklikt is dat erg?? Er staat namelijk dat ik gehacked ben... ofzo.. (mijn duits is erg slecht )
Is dit fake of niet??? Anders ben ik de l*l namelijk..
Whahaha nou ik heb der ook op gedrukt maar ik kreeg dat ook maar deed gewoon me virus scanner
Maar denk niet dat het kwaad kan
Die stem van Thomas.. gaat door merg en been
Caitlin kuthoervind dr irritant
Die nieuwe Bridget kan echt niet aan de oude tippen!
Ik word zoooo moe van dat gedoe met Brooke, Ridge, Nick en die koter
in duitsland zijn ze een maand verder.......
En nou gaat Jackie het toch aan Brooke en Nick vertellen dat Dr. Paxon tegen haar had gezegt dat er een kans bestaat dat het kindje niet van Nick is.... ik had eigenlijk verwacht dat ze het niet tegen Brooke zou zeggen
he wacht eens.....dat gebeurde toen ook met thorne en die andere trut, maar die kwam ook weer levend in de serie....vaag.
Ja vind ik zielig voor die Thomas.
Maja die krijg weer wat met amber..
Hmz dat is wel een groot verschil van leeftijd
Vind ik beetje lomp, Amber hoort eigenlijk bij Rick.
Maar Caithlin en Rick staan opzich ook wel leuk.
Maar de meeste uit de bold niet zo. Geef mij maar atwt
vind amber wel leuk...leuker als caitlin..maar ja dat vind ik he...ik had verwacht dat stephanie vandaag zou gaan flippen maar ze zat te janken haha vond het wel grappig...
ja..wel beetje zielig voor thomas...hopelijk verteld ze hem snel de waarheid...anders vind ik het wel zielig om hem zo achter haar aan te laten lopen...en ridge bemoeit zijn eigen overal mee,...dat kan ik niet uitstaan...moet naar zijn eigen kijken
go darla!!!!
vond die klap van de week echt mooi!
Videocedorder kan idd wel
Televisiegids en teletekst,lees ik wel maar staat maar heel weinig in daar heb je ook nix aan.
Website kan idd wel maar t in het echt zien blijft leuker.
Maar dan moet ik Atwt missen echt niet
Rick en Amber zijn de opvolgers van Ridge en Brooke
Waarom moeten mensen zo lachen als ik zeg dat ik de bold helemaal geweldig vind, het is voor oude mensen zeggen ze.. nou hier ben ik het helemaal mee oneens!! Wie is er ook zo verslaafd aan de bold?!
16.40 is echt te vroeg
Waarom moeten mensen zo lachen als ik zeg dat ik de bold helemaal geweldig vind, het is voor oude mensen zeggen ze
inderdaad, deze bitch is onderhand al 4 keer dood geweest ofzo en weer gereincarneerd kan ook allemaal he bij B&B
inderdaad, deze bitch is onderhand al 4 keer dood geweest ofzo en weer gereincarneerd kan ook allemaal he bij B&B
Nu is ze onvoerd door een prins die is al vaker voorgekomen in The Bold.. in Oktober komt ze weer terug en dan vermoord ze Darla Of iig door haar gaat Darla dood..
Ja waarom zat ze vast behalve dat ze dat kind had ontvoerd en heeft gerestyled
Uitspraak van knakker op woensdag 26 september 2007 om 15:49:
Thorne en Macy gaan trouwen
Komt Macy weer tot levenhahahah...
Ridge heeft een geheugenverlies. Ik vind wel zielig voor hem want Morgan heeft een vrouw die heel erg op Brooke gaan lijken komt voor de deur bij Morgan thuis voor de gesprek met Ridge. Hij denkt dat ze echt Brooke is
k krijg het gevoel dat we weer terug in de tijd zijn zo.
dat was een paar jaar geleden ook al.
Helen is volgens mij de dochter van Stephanie en Eric.
Uitspraak vanBirthday Chickie
op donderdag 27 september 2007 om 08:29:
Ridge heeft een geheugenverlies. Ik vind wel zielig voor hem want Morgan heeft een vrouw die heel erg op Brooke gaan lijken komt voor de deur bij Morgan thuis voor de gesprek met Ridge. Hij denkt dat ze echt Brooke is
Jah maar ze had ook een roodharige neer kunnen zetten dan had hij het ook geloofd
heeeee, volgens mij wordt ridge een beetje wakker.
Hallo allemaal! ik zit nu b&b op duitsland te kijken..daar zijn ze veeeeel verder!!! vind het eigenlijk niet leuk want nu weet ik hoe het er over een jaar ofzo aan toe gaat kga nie meer kijken
nog ff nadenken dan
Daar staat heel weinig en je moet iedere dag kijken Dat vergeet ik
Bridget vertelde tegen Jacky dat hun liefde voor elkaar echt is.
Dat Jacky vindt dat Nick niet met Bridget moet trouwen en dat ze dat als "teken" zag dat het huwelijk niet door is gegaan.
en dan zie je hetzelfde volgend jaar in gtst
jammer hadden ze beter iets anders kunnen verzinnen dit is wel afgezaagd.
Ik wist al heel lang dat Taylor terug zou komen
Er gaat nog veel gebeuren omtrent Taylor..
Gouden kooi![]()
Gouden kooi
En het gaat nog in het nieuwe jaar door ook
Maargoed laten we weer ontopic gaan
jaaa ik ook.. En stephanie ook dat zegt ook al heeel veel
Eric voegt niks meer toe aan de serie
Darla en Thorne hebben we ook allang niet meer gezien.. ja gisteren toen met taylor maar verder al heel lang niet, net als Deacon en Sally... tis nu alleen nog maar taylor brooke thomas tweeling stephanie en eric.. massimo en jacky ook maar weinig
Zit nu bold te kijken, en ridge gaat denk k voor Taylor kiezen
''denk k'' moet je ff weg laten
Waarom zei hij ''het spijt me, het spijt me verschrikkelijk'' tegen Brooke? .. Omdat hij toch voor Taylor gaat kiezen
Doe nog maar ff niet je weet het nooit
Das wel weer zo maar alsnog hou ik die "denk"nog ff als optie tot k het zeker weet
Tis altijd wat geweest tussen die 3
Je zult het vanzelf wel zien
Maar alsnog horen tay en ridge gewoon bij elkaar
Dus het MOETA gewoon goed komen
Dan kan je wel ff w8en